Juhamatti Aaltonen

aaltosen poika

Aivan ihana, onko missään/kellään tietoa miehen siviilisäädystä :D Pelaako vielä ens kaudella venäjän puolel??
Kelpaisi tommoone leijona mullekin ;)

238

7814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiinaLinda
      • 6uhu

        Voisko Aaltonen lopettaa jo tämän aloittamansa ketjun.


      • :) !
        6uhu kirjoitti:

        Voisko Aaltonen lopettaa jo tämän aloittamansa ketjun.

        Niinpä.Juhi olet jo nolo...


    • nita-

      Juu juhamatilla on lapsi mutta ei vaimoa eikä tyttöystävää. Ihan sinkku hän on. Bilettää tuon tuostakin Oulun yössä ;)

    • Kokeillut

      Mutta ei ole pojista kiinnostunut. Sorry.

      • tahtoisvain

        on kyllä harmi ettei ol. mul kelpais sen äijän takapuoli sit nii millo vaa!


    • Naapurijuhin

      No nyt täällä kyllä puhutaan ihan palturia.

      Juhamatin naapurina voin kertoa, että hänellä on tytär niinkun täällä jo sanoittekin, mutta myös tyttöystävä löytyy. Tosin tämä tyttöystävä ei ole lapsen äiti. En tiedä tarkkaan kuinka kauan Juhi on tämän uuden heilansa kanssa seurustellut, mutta ennen MM-kisoja Juhi oli Iissä äitinsä tykönä tummatukkaisen naisen kanssa, ja pelkkää kaveruutta se ei ollut.

    • naapuri myöskin

      Minä olen myöskin nähnyt Juhin tummatukkaisen naisen seurassa useamman kerran. Seurustelusta en tiedä, mutta kovin läheisissä tunnelmissa olivat ennen mm-kisoja oululaisessa pizzeriassa yhdessä...

    • sibuuuu

      joo juhiksella on tyttöystävä ja tytär joka täyttää 5v tänä vuonna :I harmii....

    • donnabella---

      Jep, tosi komea kaveri! :)
      Mitäpä siitä että on varattu, oonhan mäkin mut aina voi haaveilla ;)

    • Hyvin menee!

      Aaltoselle on pesää tarjoilla aivan riittävästi Magnitogorskissa. Ja ryssänmimmit ovatkin melko taitureita sillä saralla!

      • Aaltonen panomies

        Aaltonen panee Magnitogorskissa edestä ja takaa, niin paljon kuin jaksaa. Kyllä siellä mimmejä riittää!!


    • hanu33

      juu ei seurustele ennää lapsen äidin kans...lapsen äidin nimi on noora

    • asdsd

      eipäs, ne on eronnu !

    • fssdfsf

      juhiiis on ihana:D sil oli eilen synttärit!

    • nita-

      itseasiassa tänään vasta :)

    • lionne-welle

      Ouww, oon niin kateellinen teille, jotka asutte Juhiksen naapurissa. :O
      Tääl on nimittäin yks, joka ei oo IKINÄ nähny Juhista muualla, ku kuvissa ja mä haluisin niin kovasti nähä sen livenä. ♥ Juhis on vaan yksinkertaisesti niiiin ihana. Sen silmät on ihan älyttömän upeet. Aww. ♥
      (sen nimestä (ja siitä että se oli maajoukkuessa) tuli myös mun nimimerkki, elikkäs niinku "leijona-aalto" :D)

    • jooop

      Oi, mä näin sen tänään :) Tuijotti vaan niillä silmillään ja oli niin i-h-a-n-a

      • asffd

        omg missä näit sen? :DD


    • paula833

      juhihan on rumempi kuin timo soinin karvanen perse

    • helmi91

      Sehän ois vielä komeempi jos ois isäänsä tullu. Mut ei mitään valitettavaa. Ja komea ilmestys varsinki puvussa.

      • simpukka89'

        Pitäskö mun nyt tietää kuka sen isä on? Ja väitätkö siis, että se on vielä komeempi kuin Juhis? Jos näin on, niin kuvaa vaan mukaan todisteeksi!

        Onks Juhiksella muuten veljiä jotka ois yhtä komeita kuin se?


    • juha82222

      eihän se komein mies ole mutta naiselle varmasti söpö koska se on niin tavallinen mutta niin itsevarma samalla, miehinen mies Leijonaporukassa perkele!!!!!!!!!!

    • Juhis on hottis!

      Onko Juhiksella tällä hetkellä vakkarihoitoa, kuka tietäis? Entä millasista naisista se tykkää, täytyykö olla missi/malli vai kelpaako muutkin?

      • Ruma jannu toi JMA

        Peppu-Reino Oulusta hoitaa Juhiksen kiimaa!


    • haluun sen

      Juhamatti on ihana

    • Börrjje

      En oo koskaan nähnyt Aaltosta naisen kanssa kimpassa, mutta telkkarissa se on halaillut aika usein miehiä keppi ojossa. Tänään viimeiksi Hartwall-areenalla, ihan julkisesti. Ei peitellyt yhtään tunteitaan.

      • Aaltonen=alfauros

        Börrjje, olet säälittävä. Se että SINÄ et ole henkilökohtaisesti nähnyt Aaltosta naisen kanssa livenä (etkä kyllä muutenkaan), ei tee hänestä homoa. Eikä myöskään, se että lajiin kuuluvasti halaa joukkoetovereitaan hyvin menneen suorituksen jälkeen.
        P.S: Juhiksella on tytärkin.


    • AALTOSKA:

      EIKÖ KUKKAA TIIJÄ? ETTÄ ONKO SILÄ VAI EIKÖ OLE?

    • Mullekin kelpais :P

      Tykkääkö Juhamatti enemmän tummista vai vaaleista? Taviksista vai misseistä? Naapurintytöistä vai syöjättäristä? Pitkistä vai lyhyistä? Urheilullisista hoikista vai muodokkaista pehmeistä naisista? Kertokaa nyt joku! Ja missä Juhamattiin voisi törmätä?

    • Dennis R

      Kaljuista

      • posliiniks kans

        No voisin vaik vetää semmosen kesätukan että kaikki pois, jos sillä sit irtois Juhilta :P


    • Grrrrrrrrrrrrrrr

      Yksin yöllä valvon ja mietin Juhista...

      • Kiima-Kukko hiljaa!

        Ny Lasse nukkumaan! Oot sitten valppaana aamujäillä..


      • Hanskaaja
        Kiima-Kukko hiljaa! kirjoitti:

        Ny Lasse nukkumaan! Oot sitten valppaana aamujäillä..

        :D Huutonaurua !No niinhän se Lasse aina Juhia suojeleekin...


    • NAM se on ihana

      Ilta-Sanomien uudessa Urheilusanomat-liitteessä Juhis kannessa juttua!

    • jopasenjoo

      Hahhah mitä juttua täällä :D Juhiksella on tyttöystävä oulussa, tummahiuksinen, enempää en paljasta. Ja jos sen haluaa bongata jostain, niin kesällä oulusta erilaisista urheilutapahtumista ja illalla torinrannan baareista :D

      • Oulu,here I come!

        Selvä, eli värjään tukan tummaksi, ja lähden kesäksi Ouluun urheilutapahtumiin ja torinrannan baareihin pyörimään!

        Ei se tyttöystävä ole este vaan hidaste ;) Ja joku täällä tiesi jo kertoa, että ovat eronneet. Joten ennenkuin tulee tarkempaa infoa, niin minä ainakin aion käydä pokailemassa Juhamattia.


      • matias881

        ei Juhixella ole muijaa ainakaan jos frendejä uskomine. Mutta näin nyt kesällä saman vaalea tukkasen muijan kans monta kertaa pilkun jälkeen. sama tyär pongattu myös torinrannassa juhixen kans..


    • joopasenjoo1

      Tämä nainen kenen kans juhis nyt seurustelee, ei ole juhamatin lapsen äiti. :) Vaan ihan uus tyttöystävä on.

      • kerrokerrokerro

        Miten uus? Ja onko se joku missi vai muuten vaan perusnätti tavistyttö?


    • AALTOSKA:

      MIULLE KELEPAIS IHA VAAN SEKSISUHE TÄMÄN AALTOSEN KANSSA. EI SIIHE MITTÄÄ PAPIN AAMENTA TARVIHE. SILLE SE EMÄNNÄLLE EI TOHI KERTOA NÄISTÄ AATOKSISTA.

    • joopasenjoo

      Ollu sen kanssa jo pari vuotta, ja ihan tavis. Lopettakaa tuo pelleily, juhia ei varmasti kiinnosta sählätä muiden kanssa.

      • AALTOSKA:

        OOPPA SINÄ VAA HILIJAA! JOS MIE TAI JOKU MUU HALLUU JUHAMATTIA, NI ONKO TUO NY MIKKÄÄ IHME. JA JOS PIÄSÖÖ VAIKKA VIÄLÄ SÄHLÄÄMÄÄNNII SEN KAA NI SEPÄ ON SITTE IHA VAA MIUN JA JUHAMATI VÄLINE ASIA. JA NIIKU SANOIN NI MIUL AINAKKAA OO MITTÄÄ PERHEEPERUSTAMISHUAVEITA, SE EUKKO PITÄKÖÖ JUHAMATI MUTTA SEN MIE VAA VIÄL SANON JOTTA O TUHLAUSTA JOS NUI KOMIA MIÄS VAA YHE NAISE HETEKAA LÄMMITTELLÖÖ!


    • Kaunis Juhis-fani

      Kiitos joopasenjoo:lle sisäpiiritiedoista, mutta kai me Juhis-fanit saadaan hänestä ainakin haaveilla ;)

      Ja eipä noi kiekkoilijat yleensä ole seurasta kieltäytynyt, jos tarpeeksi kaunis nainen tekee itseään tykö. Sehän on nähty Suomessakin MM-kisojen aikaan mitä se meno on kun jenkki- ja kanukkipelaajat bilettävät paikallisissa ravintoloissa. Vaikka vaimot ja tyttöystävät heilläkin melkein kaikilla.

      Sitäpaitsi mullakaan ei ole unelmissa lätkävaimon "ura", sen sijaan ihan vaan semmonen pieni ja kiihkeä keäromanssi Juhiksen kanssa maistuis :P

    • Syöjätär

      Viettääkö Juhis kesän Oulussa ja onko se siellä jo?

    • momoi

      Onko se urheilusanomat lehti nyt myynnissä jossain, missä juhiksesta on iso juttu.. Kaupoista sitä ei löydy, vaan jotain vanhempia urheilusanomia kyllä löytyy..

      • ei enää oo :(

        Se oli myynnissä 17-23.5, eli missasit sen :( Tietenkin Ilta-Sanomilta voisit tiedustella että oisko sitä vielä saatavilla. Tai sitten käyt vaan penkomassa lehdenkeräyslaatikoita, jos sieltä löytyis! Kannattaa, sillä kannessa todella hottiskuva Juhiksesta :P


      • uuuuuuuuuuh
        ei enää oo :( kirjoitti:

        Se oli myynnissä 17-23.5, eli missasit sen :( Tietenkin Ilta-Sanomilta voisit tiedustella että oisko sitä vielä saatavilla. Tai sitten käyt vaan penkomassa lehdenkeräyslaatikoita, jos sieltä löytyis! Kannattaa, sillä kannessa todella hottiskuva Juhiksesta :P

        Helsingin Kampin Lidlissä näkyi olevan yhä myynnissä Urheilusanomia sillä Juhi-kannella :P


    • `deki

      Onko kellään mitään uutisia Juhiksesta? Missäpäin viilettää?

    • oijoijoi...

      Näin viime yönä villiä unta Juhista. Kunpa se toteutuisi...

    • annabeibi

      Saispan sellasen miehen ku Juhamatti!

      • jaskaaaaaaaaaaaaar

        menin sen kanssa naimisiin unissani:D oli muutenkin aika weird uni!


    • Kaks

      Juhi nähty iissä tänäää ;) nammmm

    • oulusta1

      En puutu Juhiksen ulkonäköön, mutta aika särmikkäästä herrasta on kyse.

      • aaaaltoneeen

        Uii se on kuulen nniiiiin komeee:* oikeeeesti en oo koskaan nähny sitä, missä sen vois nähä?:D


      • Olee olee

        Pahanlainen luonteeltaan..Ei sillä oo kettään


      • jumpula
        Olee olee kirjoitti:

        Pahanlainen luonteeltaan..Ei sillä oo kettään

        jaa miten pahanlainen? ilkeä ja semmonen vai..?


      • Paha tyttö
        Olee olee kirjoitti:

        Pahanlainen luonteeltaan..Ei sillä oo kettään

        Jos ei sillä muka ole vielä ketään, niin mä voin olla sen nainen. Ei haittaa "pahanlainen luonne" kun on noin komea mies kyseessä ja varmaan taitava sängyssäkin ;)


      • jjoassd
        Paha tyttö kirjoitti:

        Jos ei sillä muka ole vielä ketään, niin mä voin olla sen nainen. Ei haittaa "pahanlainen luonne" kun on noin komea mies kyseessä ja varmaan taitava sängyssäkin ;)

        no eihän se ulkonäkö mitään petipuuhataitoja määrää:D


      • Röglen taikuri
        jjoassd kirjoitti:

        no eihän se ulkonäkö mitään petipuuhataitoja määrää:D

        No eipä määrää luonnekaan ;) ja sen mitä Juhin luonteesta tiiän, niin vaikuttaa vaan hyvältä sänkypuuhia ajatellen; ketterä taituri, jossa on MUNAA!


      • Hyi helekatti
        jumpula kirjoitti:

        jaa miten pahanlainen? ilkeä ja semmonen vai..?

        Ylimielinen ja tyly.Luulee liikoja ittestään. Mulukosilimä.


    • empp

      keskustelu vuodelta 2011 ja vieläkin tätä käydään:D!

      • Ah, Juhaaaaaaaaah

        Nälkä vaan kasvaa syödessä, itse olen unelmoinut Juhamatista jo vuodesta 2011... Kunpa vaan edes kerran sattusin samaan tilaan hänen kanssaan, niin ties mitä tapahtuisi!


    • turkis

      tänne sitä juhamattia!

      • getyff

        mulle kans!:>


      • TulevaRouvaAaltonen
        getyff kirjoitti:

        mulle kans!:>

        Eipä kuin TÄNNE ja MULLE! Juhis on mun


    • söpönen se on

      oli muuten ystävänpäivänä pois suomi-norja pelistä. lieneekö sattumaa vai johtuiko päivämäärästä..?

      • p*askat

      • jalluu

        no eivät ne sinne kuhertelemaan ole mennyt


    • haluun panna sitä

      Juhamatti on ihana sexy komistus!

    • ootteniinnoloja

      nyt on kyllä ihan pakko sanoa, että juhia tuskin kiinnostaa mitkään teinit, jotka tämän siviilisäätyä ja naismakua jossain keskusteluppalstalla arvuuttelevat.

      • Femme Fatale

        Anteeks vaan mutta mitkä TEINIT? Toki Juhista kuolaa kaikenikäiset naiset, myös ne nuoret tytöt, mutta mä ainakin olen kolmekymppinen naisellinen kaunotar, nainen joka tietää mitä haluaa ja myös osaa ottaa sen. Kun vain pääsisin tapaamaan Juhista, niin...


      • ootteniinnoloja
        Femme Fatale kirjoitti:

        Anteeks vaan mutta mitkä TEINIT? Toki Juhista kuolaa kaikenikäiset naiset, myös ne nuoret tytöt, mutta mä ainakin olen kolmekymppinen naisellinen kaunotar, nainen joka tietää mitä haluaa ja myös osaa ottaa sen. Kun vain pääsisin tapaamaan Juhista, niin...

        korjaan. sitä tuskin kiinnostaa kukaan, joka täällä supattelee ja arvuuttelee.


      • Femme Fatale
        ootteniinnoloja kirjoitti:

        korjaan. sitä tuskin kiinnostaa kukaan, joka täällä supattelee ja arvuuttelee.

        Ja mua ei kiinnosta sun analyysis. Taidat olla vaan mustis kun haluat Juhiksen itelles ja tiiät että sulla on paljon muitakin kilpasisaria ;)

        Se on ihan mun ja Juhiksen välinen asia sitten että kiinnostaako sitä vai ei. Veikkaan kyllä että kiinnostaa. Ja saahan täällä keskustelupalstalla miettiä ja arvuutella ja kysellä Juhiksesta. Jos saisin siihen suoraan yhteyden/tapaisin sen jossain, niin menisin kyllä ihan rohkeasti vaan tekemään tuttavuutta. Siihen asti pitää vaan haaveilla ja jutella Juhiksesta.


      • pirulainen
        Femme Fatale kirjoitti:

        Ja mua ei kiinnosta sun analyysis. Taidat olla vaan mustis kun haluat Juhiksen itelles ja tiiät että sulla on paljon muitakin kilpasisaria ;)

        Se on ihan mun ja Juhiksen välinen asia sitten että kiinnostaako sitä vai ei. Veikkaan kyllä että kiinnostaa. Ja saahan täällä keskustelupalstalla miettiä ja arvuutella ja kysellä Juhiksesta. Jos saisin siihen suoraan yhteyden/tapaisin sen jossain, niin menisin kyllä ihan rohkeasti vaan tekemään tuttavuutta. Siihen asti pitää vaan haaveilla ja jutella Juhiksesta.

        Eiköhän se Juhis ihan itse määrittele, mikä on sen silmään kaunista ja mikä ei. Sun silmää ei miellytä jokainen mies, ja tuskin jokainen nainenkaan on Juhin makuun.


      • ootteniinnoloja
        Femme Fatale kirjoitti:

        Ja mua ei kiinnosta sun analyysis. Taidat olla vaan mustis kun haluat Juhiksen itelles ja tiiät että sulla on paljon muitakin kilpasisaria ;)

        Se on ihan mun ja Juhiksen välinen asia sitten että kiinnostaako sitä vai ei. Veikkaan kyllä että kiinnostaa. Ja saahan täällä keskustelupalstalla miettiä ja arvuutella ja kysellä Juhiksesta. Jos saisin siihen suoraan yhteyden/tapaisin sen jossain, niin menisin kyllä ihan rohkeasti vaan tekemään tuttavuutta. Siihen asti pitää vaan haaveilla ja jutella Juhiksesta.

        kuule ''kolmikymppinen kaunotar''. mä en ole mustis, kas kun olen heteromies... sinä se tässä mustis taidat olla, kun pitää niin kovasti vakuutella että juhi susta samantein kiinnostuis ja ties mitä.


      • Femme Fatale
        ootteniinnoloja kirjoitti:

        kuule ''kolmikymppinen kaunotar''. mä en ole mustis, kas kun olen heteromies... sinä se tässä mustis taidat olla, kun pitää niin kovasti vakuutella että juhi susta samantein kiinnostuis ja ties mitä.

        Kuule heteromies, veikö Juhis sun muijan vai miks oot niin katkera? Harmittaako kun niin moni nainen himoitsee Juhista ja sua ei taida huolia kukaan? ;)

        Niinkuin jo sanoin, niin se on mun ja sen välinen asia sitten että kiinnostaako sitä. Turhaan tekään täällä tyrmäätte näkemättä mua, että kelpaako sille vai ei.

        Meiän naisten miesmaussa on enemmän variaatioita, kuin miesten naismauissa. Naisille on myös tärkeempää luonne, tyyli ja muut seikat, miehille riittää että naisella on sopusuhtaiset, nätit kasvot, ja hoikka mutta naisellisen muodokas vartalo. Esim. suomalaisista kaunottarista Sara Sieppi ja Satu Tuomisto on semmoisia, joita harva mies sängystään pois potkisi. Ja mulle riittäis että saisin Juhiksen edes yhdeksi yöksi, ei tässä mistään loppuelämää kestävästä suhteesta haikailla.


      • ootteniinnoloja
        Femme Fatale kirjoitti:

        Kuule heteromies, veikö Juhis sun muijan vai miks oot niin katkera? Harmittaako kun niin moni nainen himoitsee Juhista ja sua ei taida huolia kukaan? ;)

        Niinkuin jo sanoin, niin se on mun ja sen välinen asia sitten että kiinnostaako sitä. Turhaan tekään täällä tyrmäätte näkemättä mua, että kelpaako sille vai ei.

        Meiän naisten miesmaussa on enemmän variaatioita, kuin miesten naismauissa. Naisille on myös tärkeempää luonne, tyyli ja muut seikat, miehille riittää että naisella on sopusuhtaiset, nätit kasvot, ja hoikka mutta naisellisen muodokas vartalo. Esim. suomalaisista kaunottarista Sara Sieppi ja Satu Tuomisto on semmoisia, joita harva mies sängystään pois potkisi. Ja mulle riittäis että saisin Juhiksen edes yhdeksi yöksi, ei tässä mistään loppuelämää kestävästä suhteesta haikailla.

        no enpä nyt tähän rupea luettelemaan kuinka monta naista on tähän mennessä ollut. enkä mä sua nyt ole mielestäni ''tyrmännytkään'', kunhan vaan totesin, että miehilläkin on mieltymyksiä.

        tarkoitatko, että jokainen mies ottaisi minkätahansa omituisesti pukeutuvan huuhkajan, koska kasvot ovat sopusuhtaiset? ja koska tällä on naisellinen muodokas vartalo? eiköhän erilaisia mieltymyksiä ole yhtä paljon kuin miehiäkin. tää on taas tätä yleistystä, että KAIKKI miehet tykkäävät jostain tietystä vartalomuodosta tai kuppikoosta. sinäpä tuskin miesten mielipiteistä muutenkaan tiedät, nainen kun olet.


      • parempiin suihin
        Femme Fatale kirjoitti:

        Kuule heteromies, veikö Juhis sun muijan vai miks oot niin katkera? Harmittaako kun niin moni nainen himoitsee Juhista ja sua ei taida huolia kukaan? ;)

        Niinkuin jo sanoin, niin se on mun ja sen välinen asia sitten että kiinnostaako sitä. Turhaan tekään täällä tyrmäätte näkemättä mua, että kelpaako sille vai ei.

        Meiän naisten miesmaussa on enemmän variaatioita, kuin miesten naismauissa. Naisille on myös tärkeempää luonne, tyyli ja muut seikat, miehille riittää että naisella on sopusuhtaiset, nätit kasvot, ja hoikka mutta naisellisen muodokas vartalo. Esim. suomalaisista kaunottarista Sara Sieppi ja Satu Tuomisto on semmoisia, joita harva mies sängystään pois potkisi. Ja mulle riittäis että saisin Juhiksen edes yhdeksi yöksi, ei tässä mistään loppuelämää kestävästä suhteesta haikailla.

        siis ei hyvä luoja... kuinka tonttuja jotkut voi olla:D


      • Femme Fatale
        ootteniinnoloja kirjoitti:

        no enpä nyt tähän rupea luettelemaan kuinka monta naista on tähän mennessä ollut. enkä mä sua nyt ole mielestäni ''tyrmännytkään'', kunhan vaan totesin, että miehilläkin on mieltymyksiä.

        tarkoitatko, että jokainen mies ottaisi minkätahansa omituisesti pukeutuvan huuhkajan, koska kasvot ovat sopusuhtaiset? ja koska tällä on naisellinen muodokas vartalo? eiköhän erilaisia mieltymyksiä ole yhtä paljon kuin miehiäkin. tää on taas tätä yleistystä, että KAIKKI miehet tykkäävät jostain tietystä vartalomuodosta tai kuppikoosta. sinäpä tuskin miesten mielipiteistä muutenkaan tiedät, nainen kun olet.

        Kyllä aika moni mies ottaa ainakin yhdeksi yöksi sänkyynsä semmoisen peruskauniin naisen, vaikka henkilökohtaisia makumieltymyksiä toki onkin. Tiedän aika paljon miesten makumieltymiksistä vaikka nainen olenkin. Mussa ja monessa mun kaverissa ei ole ulkonäöllisesti tai tyylillisesti mitään häiritsevää ja luotaantyöntävää, vaan käännetään miesten katseita kun tuolla liikutaan!

        Luonteidenkaan ei Juhiksen kaa tarvitsis natsata. Mun ei tarvitsis puhua juuri mitään kun mentäis vaan suoraan asiaan ;) Oisin muuten vaikka ihan hiljaa mitä nyt sängyssä vähän ääntä pitäisin!


    • takatukka takaapäin

      Oijoi kun Juhis viel kasvattais sen takapiiskan takas! Fantasioin siitä että se rakastelis mua ja takapiiska vaan heiluis työntöjen tahdissa. Voisin myös vähän tukistaa sitä.

      Esim.tässä kuvassa se liehuu ihanasti.
      http://is11.snstatic.fi/img/658/1288375222020.jpeg

      Te jotka tunnette Juhiksen, laittakaa terveisiä että kasvattais sen takas!

      • naurisko

        et arvaa minkälaisen huutonaurukohtauksen sain sun kommentista:'''D


    • Takatukkafani
      • tahtoisin vain

        tuo vasemmanpuoleinen kuva tuossa menaiset-jutussa. kuinka söpönen se voi olla


      • mäkin tahtoisin
        tahtoisin vain kirjoitti:

        tuo vasemmanpuoleinen kuva tuossa menaiset-jutussa. kuinka söpönen se voi olla

        Niinpä, se on niiiiin söpö!!! Kuvittelen itteni tohon hanskan tilalle, ois ihanaa kun se maistelis mua tollein! Ja sit tos toises kuvas aattelen itteni tohon Juhamatin alle. Ois ihana kun se ois mun päällä tollei, mut tietty ilman noit jääkiekkovarusteita, alasti.


      • lolenmäkeksi
        tahtoisin vain kirjoitti:

        tuo vasemmanpuoleinen kuva tuossa menaiset-jutussa. kuinka söpönen se voi olla

        Siis kuinka ihana! Se jyrsii hanskaansa ja se on silti ihana!


      • HanSkiii
        lolenmäkeksi kirjoitti:

        Siis kuinka ihana! Se jyrsii hanskaansa ja se on silti ihana!

        Ois ihana nähä kun se hakkais hanskaansa :P


      • hajoaaan
        HanSkiii kirjoitti:

        Ois ihana nähä kun se hakkais hanskaansa :P

        hei, nyt!:D


    • Ettänäin

      Ärsyttävä ja ylimielinen kaveri..

      Nimimerkillä tunsin ennen, en onneksi enää.

      • I <3 Juhi

        Kerro lisää, millanen se on? Ja millai ärsyttävä? Millasista naisista se tykkää ja onks se nyt sinkku?


      • kerro kerro kerro

        No kerro nyt ihmeessä lisää!


      • tahtoo tietää
        kerro kerro kerro kirjoitti:

        No kerro nyt ihmeessä lisää!

        Ei saa kiusata tollai et kertoo vähän muttei kunnolla paljasta! Eli kertokaa nyt Juhin tunteneet/tuntevat, että millanen sälli se siis on?


      • täälläkin tahtoo tietää!
        tahtoo tietää kirjoitti:

        Ei saa kiusata tollai et kertoo vähän muttei kunnolla paljasta! Eli kertokaa nyt Juhin tunteneet/tuntevat, että millanen sälli se siis on?

        Ja ei mitään, että on esim "pisteliäs" tai jotain. Esimerkkitilannetta jotta minäkin ymmärrän!


      • shotttiiiii

        niin millon? siis joku 10v sitten vai joskus vuosi sitten?


    • Ettänäintaas

      No sanotaanko näin, että raha on menny monien kavereiden edelle.. Leija ja ylimielinen äijä kaverienkin keskuudessa. Enempää en rupea netissä teille kertomaan, jos tosiaan haluatte siihen tutustua niin menkää ja yrittäkää :D Veikkaan että yritykseksi saattaa jäädäkin mitä nyt kaverin luonnetta tiedän..

      • justiiiiina

        omfg, kuulostaa aika epämiellyttävältä:(


      • p.kaveri 69

        Aijaa... mutta voitko kertoo että miten ja missä siihen sit vois tutustuu? en mä sen parhaaks kaveriks pyrikään, korkeintaan panokaveriks ;)

        Ja millasista naisista se tykkää?


      • Ylimielisyys hyvä asia, mutta kiusaaminen on huono asia.


      • waaaat
        juha82friikki kirjoitti:

        Ylimielisyys hyvä asia, mutta kiusaaminen on huono asia.

        kiusaaminen?:o


      • Tease me babe
        waaaat kirjoitti:

        kiusaaminen?:o

        Ketäs Juhis muka kiusannut? Paitsi mua ja muita naisia olemalla niin pirun seksikäs että sekoan!


      • waaaat kirjoitti:

        kiusaaminen?:o

        en tarkoittanu Juhista, vaan ylipäätään koko kiusaamista, että se on MAHDOTTOMAN HUONO ASIA, jota allekirjoittanu VIHAA TÄYDESTÄ sydämestä.
        VIHAAN NIITÄ kaikkia kiusaajia.
        En katso heitä, en tervehdi, en juttele.
        He on ilmaa mulle.
        Ole ylimielinen kiusaajille. Se tepsii, eivät enään kiusaa sua.
        Ole kunkku!


      • kummastuttaapi
        juha82friikki kirjoitti:

        en tarkoittanu Juhista, vaan ylipäätään koko kiusaamista, että se on MAHDOTTOMAN HUONO ASIA, jota allekirjoittanu VIHAA TÄYDESTÄ sydämestä.
        VIHAAN NIITÄ kaikkia kiusaajia.
        En katso heitä, en tervehdi, en juttele.
        He on ilmaa mulle.
        Ole ylimielinen kiusaajille. Se tepsii, eivät enään kiusaa sua.
        Ole kunkku!

        Ja tämä liittyi aiheeseen siten että...?


    • Junen pahista

      Saako siltä helposti? Ihan vaan petiseuraa vailla minäkin olisin.

      • samoja aikeita

        tähän vastausta mahd pian!


    • joo3

      Oulussahan tuo pyörii kapakeissa viikonlopusta toiseen :D

      • tahtoo juhiii

        Yksinään? Kavereidesa kanssa? Naisseurassa?


      • lento ouluun
        tahtoo juhiii kirjoitti:

        Yksinään? Kavereidesa kanssa? Naisseurassa?

        Missä kapakeissa? Ja voisko joku nyt vastaa että millasista naisista se tykkää! Haluun tietää että oisko mulla mitään tsäänssejä ennenkuin rupeen varmaan matkoja sinne.


    • HEI TEINIT MIETTIKÄÄ

      Voi hitto ootte noloja. Juhiksella on tyttöystävä nii miks se sillo ois kiinnostunu muista naisista? Ja se on vaa yksin kertasesti nolo jos yritätte iskee juhista vaikka sillä on muija.

      • Elän toivossa

        Onko toi varma tieto että on tyttöystävä? Ei oo missään ollut kuvia siitä muijasta tai niistä yhessä, eikä mitään juttua myöskään. Muiden kiekkoilijoiden muijista on kuvia ja juttuja, vaikkei ne oiskaan ne muijat ite mitään missejä, fitnesspimuja tai muita julkkiksia..


      • Femme Fatale

        Edelleen, minä ainakin olen jo kolmekymppinen ja uskoisin muidenkin näiden Juhista himoitsevien olevan jo parinkympin paremmalla puolella. Ne teinit ei uskalla ihqutella Juhista kuin unelmissaan ja jossain Demin palstalla, me aikuiset naiset yritetään ottaa selvää missä mies liikkuu ja iskeä kiinni ;)

        P.S:Itse olet nolo, jos olet heteromies niinkuin väität, miksi olet täällä vänkäämässä naisten kanssa Juhiksesta? Taidat yrittää vaan sabotoida meiän iskuyritykset sitä kohtaan kun olet itse kuitenkin joku katkera harakka, joka ei Juhista voi itselleen saada.


      • LeijonaaMäMetsästän
        Femme Fatale kirjoitti:

        Edelleen, minä ainakin olen jo kolmekymppinen ja uskoisin muidenkin näiden Juhista himoitsevien olevan jo parinkympin paremmalla puolella. Ne teinit ei uskalla ihqutella Juhista kuin unelmissaan ja jossain Demin palstalla, me aikuiset naiset yritetään ottaa selvää missä mies liikkuu ja iskeä kiinni ;)

        P.S:Itse olet nolo, jos olet heteromies niinkuin väität, miksi olet täällä vänkäämässä naisten kanssa Juhiksesta? Taidat yrittää vaan sabotoida meiän iskuyritykset sitä kohtaan kun olet itse kuitenkin joku katkera harakka, joka ei Juhista voi itselleen saada.

        Heh heh, toinen Juhin ihailija täällä, teini en minäkään ole, sen ikänen että baareihin pääsen, sanotaan nyt vaikka näin :D
        Nyt vaan pitäis saada selville ne baarit missä Juhi käy... Sitten saalistaisin sen itelleni, mäkin osaan olla aikomoinen peto.


      • sibbbe

        ei se tyttöystävä mikään este ole, hidaste ehkä;)


      • En luovuta
        sibbbe kirjoitti:

        ei se tyttöystävä mikään este ole, hidaste ehkä;)

        En oo nähnyt sillä sormusta sormessa, eikä oo ikinä puhunut haastatteluissa että olis tyttöystävä. Sillon aikaan kun oli lapsensa äidin kanssa, niin hänet kyllä mainitsi. Taitaa joku vaan yrittää pelata mut pois pelistä, että sais Juhin itelleen!


    • melkein naapuri

      Kyllähä se täällä Iissä päin Juhis pyörii ja iha semiä seuraa se oli esim joulun aikaan tuolla kaukalossa!(((: ja kyllä jätkällä taitoa löytyy kiekon käsittelyssä:b

      • melkein vaimo

        "ja kyllä jätkällä taitoa löytyy kiekon käsittelyssä"

        On kyllä semmoset otteet että varmaan löytyy taitoa myös naisen käsittelyssä ;P


      • gimme
        melkein vaimo kirjoitti:

        "ja kyllä jätkällä taitoa löytyy kiekon käsittelyssä"

        On kyllä semmoset otteet että varmaan löytyy taitoa myös naisen käsittelyssä ;P

        mua ei kyllä haittais jos se kirjaimellisesti heittäis mut sänkyynsä;)


    • Himoan Juhii

      Tuolla Suomi24-etusivulla kysytään että "onko makean himoaminen väärin?" Minä voisin kysyä että onko Juhamatti Aaltosen himoaminen väärin?

      • viiletan

        erittäin hyvä pointti!:D


    • vanupuikko

      saisko jostain nyt varmaa tietoa, että onko se varattu vaiko eikö?

      • Erja-Alina

        Nii voisko joku Juhin oikeesti tunteva nyt infota, että onko sillä vai eikö ole? Siis vakkarinaista. Ja harrastaako se yhen illan juttuja ja millasista naisista se mahtaa kiinnostua siinä mielessä?


      • kertolasku
        Erja-Alina kirjoitti:

        Nii voisko joku Juhin oikeesti tunteva nyt infota, että onko sillä vai eikö ole? Siis vakkarinaista. Ja harrastaako se yhen illan juttuja ja millasista naisista se mahtaa kiinnostua siinä mielessä?

        Eikö kukkaan tiijä?!


      • Mauno Kuusisto
        kertolasku kirjoitti:

        Eikö kukkaan tiijä?!

        Kertokaa Se Hänelle


    • LeijonaFani
      • tietämättömä

        juu en myö ymmär mite tämä linkki mihinkä liittys


      • -.-
        tietämättömä kirjoitti:

        juu en myö ymmär mite tämä linkki mihinkä liittys

        Juhin voi bongata lauantai iltana Keltasesta Aitasta alkuillasta ja myöhemmin sitten Gloriasta.. Kuten myös koko Kärppien muun joukkueen


      • Kiitoskiitoskiitos
        -.- kirjoitti:

        Juhin voi bongata lauantai iltana Keltasesta Aitasta alkuillasta ja myöhemmin sitten Gloriasta.. Kuten myös koko Kärppien muun joukkueen

        Kummasti ketju hiljeni, kun kaikki lähti kyttäämään Juhia Aittaan ja Gloriaan ;) Ei sillä ettenkö itekin ois menossa, jahka Ouluun asti kerkiän. Kiitos paljon tiedon kertojalle, olet ihana ja pelastit minut ja monta muuta naista kärvistelyltä!


      • En taho
        Kiitoskiitoskiitos kirjoitti:

        Kummasti ketju hiljeni, kun kaikki lähti kyttäämään Juhia Aittaan ja Gloriaan ;) Ei sillä ettenkö itekin ois menossa, jahka Ouluun asti kerkiän. Kiitos paljon tiedon kertojalle, olet ihana ja pelastit minut ja monta muuta naista kärvistelyltä!

        Uusimmassa Jääkiekkolehdessä lukkee, että Juhamatin perhe :AVOVAIMO JA TYTÄR ?!?! Juhilla on kyllä liian iso leuka.
        Pyörälä on kyllä komia.


      • EIEIEIEIEIEIEIEIEIEI
        En taho kirjoitti:

        Uusimmassa Jääkiekkolehdessä lukkee, että Juhamatin perhe :AVOVAIMO JA TYTÄR ?!?! Juhilla on kyllä liian iso leuka.
        Pyörälä on kyllä komia.

        EEEEEEEEEEEEI? Ei sillä saa olla avovaimoa, eihän sillä ole? :O

        En kestä jos on :( kertokaa nyt joku että se on sinkku joohan?


      • Niii
        EIEIEIEIEIEIEIEIEIEI kirjoitti:

        EEEEEEEEEEEEI? Ei sillä saa olla avovaimoa, eihän sillä ole? :O

        En kestä jos on :( kertokaa nyt joku että se on sinkku joohan?

        Taitaa olla vanhaa tietoa ? Ja aina haastatteluissa sanoo,että Oulussa on talo ja tytär.Ei muusta mitään.Ei sitä kyllä moni kattelis jos ei olis rikas kiekkoilija.


      • Juhi on hottis
        Niii kirjoitti:

        Taitaa olla vanhaa tietoa ? Ja aina haastatteluissa sanoo,että Oulussa on talo ja tytär.Ei muusta mitään.Ei sitä kyllä moni kattelis jos ei olis rikas kiekkoilija.

        Niin seksikästä ja komeeta miestä kattelis kuule todella moni, oli rikas tai ei! Luepa tää ketju läpi, ei me täällä Juhin rahojen perään kuolata, vaan miehen ittensä :P


      • Heko
        Juhi on hottis kirjoitti:

        Niin seksikästä ja komeeta miestä kattelis kuule todella moni, oli rikas tai ei! Luepa tää ketju läpi, ei me täällä Juhin rahojen perään kuolata, vaan miehen ittensä :P

        Selkä köyryssä kulkeva omahyvänen JUNTTI.Joo niin varmaan...Jos kadulla kulkis etkä kiekkoilijaks tuntis ni tuskin huomaisit koko kaveria...


      • ehe
        Heko kirjoitti:

        Selkä köyryssä kulkeva omahyvänen JUNTTI.Joo niin varmaan...Jos kadulla kulkis etkä kiekkoilijaks tuntis ni tuskin huomaisit koko kaveria...

        Ja kovin pieni sillä on...maila...


      • köyrisin köyryselkää
        Heko kirjoitti:

        Selkä köyryssä kulkeva omahyvänen JUNTTI.Joo niin varmaan...Jos kadulla kulkis etkä kiekkoilijaks tuntis ni tuskin huomaisit koko kaveria...

        Mua ainakaan ei yleensä kiinnosta jääkiekkoilijat, eikä ylipäätään jääkiekko. Juhi vaan sattui silmään jo johan rupes pelitkin kiinnostaa! (siis vaan ne missä se pelaa) :D

        Joten kyllä todellakin kelpais, olkoon vaan omahyväinen juntti ja kulkekoon selkä köyryssä! (?) Sillä on ihanan komeet, persoonalliset kasvonpiirteet ja upee kroppa :P Ja jotenkin semmonen ihanan rento elämänasenne.

        En haluis sen kaa vakavaan suhteeseen, ainakaan heti, ei kiinnosta tippaakaan julkisuus eikä sen rahat, haluisin vaan kiihkeen pikku romanssin tai edes yhden illan (yön) jutun sen kaa ;)


      • Naurattaaaaaaaaaa
        köyrisin köyryselkää kirjoitti:

        Mua ainakaan ei yleensä kiinnosta jääkiekkoilijat, eikä ylipäätään jääkiekko. Juhi vaan sattui silmään jo johan rupes pelitkin kiinnostaa! (siis vaan ne missä se pelaa) :D

        Joten kyllä todellakin kelpais, olkoon vaan omahyväinen juntti ja kulkekoon selkä köyryssä! (?) Sillä on ihanan komeet, persoonalliset kasvonpiirteet ja upee kroppa :P Ja jotenkin semmonen ihanan rento elämänasenne.

        En haluis sen kaa vakavaan suhteeseen, ainakaan heti, ei kiinnosta tippaakaan julkisuus eikä sen rahat, haluisin vaan kiihkeen pikku romanssin tai edes yhden illan (yön) jutun sen kaa ;)

        No johan olet säälittävä haukka. Tyypillinen jääkiekkoilijan metsästäjä. No eikö ole vielä tarttunut syöttiin vaikka olet jahtaamalla jahdannut. On se kumma... XD


      • Heh heh
        Naurattaaaaaaaaaa kirjoitti:

        No johan olet säälittävä haukka. Tyypillinen jääkiekkoilijan metsästäjä. No eikö ole vielä tarttunut syöttiin vaikka olet jahtaamalla jahdannut. On se kumma... XD

        "Tyypillinen jääkiekkoilijan metsästäjä"? :D Avaapas tuota hieman? Juurihan kerroin ettei julkisuus ja raha kiinnosta, ei vakituinen suhdekaan. Eikös jääkiekkoilijoiden perään ole yleensä missit, jotka haluavat päästä edustusvaimoksi ja mahdollisesti Jenkkeihinkin asumaan vähäksi aikaa? Itellä ei ole tuon suuntaisia haaveita, ja missikään en ole.

        Ei ole Juhi vielä syöttiin tarttunut, mutta toisaalta eihän me olla vielä edes samaan paikkaan osuttu ;) Who knows mitä siinä sitten kävis... Ja ei siinä mitään, jos olen sinun mielestäsi säälittävä kun haluan Juhista. Mielestäni SINÄ olet vielä säälittävämpi kun jaksat tässä ketjussa räkyttää Juhia himoitseville muijille :D Mitä se on sulta pois, meiltä et sais kuiteskaan!


      • Hanskaaja
        Heh heh kirjoitti:

        "Tyypillinen jääkiekkoilijan metsästäjä"? :D Avaapas tuota hieman? Juurihan kerroin ettei julkisuus ja raha kiinnosta, ei vakituinen suhdekaan. Eikös jääkiekkoilijoiden perään ole yleensä missit, jotka haluavat päästä edustusvaimoksi ja mahdollisesti Jenkkeihinkin asumaan vähäksi aikaa? Itellä ei ole tuon suuntaisia haaveita, ja missikään en ole.

        Ei ole Juhi vielä syöttiin tarttunut, mutta toisaalta eihän me olla vielä edes samaan paikkaan osuttu ;) Who knows mitä siinä sitten kävis... Ja ei siinä mitään, jos olen sinun mielestäsi säälittävä kun haluan Juhista. Mielestäni SINÄ olet vielä säälittävämpi kun jaksat tässä ketjussa räkyttää Juhia himoitseville muijille :D Mitä se on sulta pois, meiltä et sais kuiteskaan!

        Taas joku halapa vosu tyrkyttää ittiänsä...Voin kertua ettei kuuleppa vois olympiamitalistia vähempää kiinnostaa!Ihan ystävällisenä sisäpiirin vinkkinä.Elä ittiäs ennää enempää nolaa...


      • Sä oot se nolo
        Hanskaaja kirjoitti:

        Taas joku halapa vosu tyrkyttää ittiänsä...Voin kertua ettei kuuleppa vois olympiamitalistia vähempää kiinnostaa!Ihan ystävällisenä sisäpiirin vinkkinä.Elä ittiäs ennää enempää nolaa...

        Mistäs sinä sen tiedät ettei kiinnosta? :D Se on Juhin asia eikä sun, se ei varmaan tarvitse jotakuta muuta sanansaattajaksi, varsinkaan kun ei edes tiedä kuka on yrittämässä! Ootkos joku kateellinen akka joka yrittää torpata muiden iskuyritykset Juhia kohtaan? Minä ja muut naiset saadaan kuule ihan vapaasti yrittää Juhia, me ei sulta lupia kysellä!


      • Hanskaaja
        Sä oot se nolo kirjoitti:

        Mistäs sinä sen tiedät ettei kiinnosta? :D Se on Juhin asia eikä sun, se ei varmaan tarvitse jotakuta muuta sanansaattajaksi, varsinkaan kun ei edes tiedä kuka on yrittämässä! Ootkos joku kateellinen akka joka yrittää torpata muiden iskuyritykset Juhia kohtaan? Minä ja muut naiset saadaan kuule ihan vapaasti yrittää Juhia, me ei sulta lupia kysellä!

        No? Joko oot koittanut ? XD Ei helekatti...


      • Tiffanyy
        Hanskaaja kirjoitti:

        No? Joko oot koittanut ? XD Ei helekatti...

        Miepä koitin ja sainki siltä ;P


      • Vosukka
        Tiffanyy kirjoitti:

        Miepä koitin ja sainki siltä ;P

        Niin varmaan ! DX Mitä ?Nimmarinko


      • Mee matkoihis M
        Vosukka kirjoitti:

        Niin varmaan ! DX Mitä ?Nimmarinko

        Vosukka kyllä sut tiedetään... Taidat olla se Juhia vonkaava ämmä, jonka nimi alkaa ämmällä :D Säälittävä raukka, yrität täällä savustaa kilpailijattaret matkoihinsa, etkä tajua että ei sulla silti ole mitään mahiksia Juhiin, vaikka siellä ei olisikaan tätä muuta ihailijalaumaa ;)


      • ilya71
        Mee matkoihis M kirjoitti:

        Vosukka kyllä sut tiedetään... Taidat olla se Juhia vonkaava ämmä, jonka nimi alkaa ämmällä :D Säälittävä raukka, yrität täällä savustaa kilpailijattaret matkoihinsa, etkä tajua että ei sulla silti ole mitään mahiksia Juhiin, vaikka siellä ei olisikaan tätä muuta ihailijalaumaa ;)

        Ei ole tyttöystävää eikä tule. Ehkä peli uranjälkeen voi miettiä jotain vakavampaa. Lapsi löytyy ja exä jonka kanssa asutaan kämppis menetelmällä. Kummallakin omat siviili elämän jutut. Yhden illan jutut kiinnostaa ja vakituista ei tosiaan ole.


      • näinsutkampissa
        ilya71 kirjoitti:

        Ei ole tyttöystävää eikä tule. Ehkä peli uranjälkeen voi miettiä jotain vakavampaa. Lapsi löytyy ja exä jonka kanssa asutaan kämppis menetelmällä. Kummallakin omat siviili elämän jutut. Yhden illan jutut kiinnostaa ja vakituista ei tosiaan ole.

        ilya71, juhisko itse on käynyt kommentoimassa? Kuinka kauan peliura vielä kestää ja onnistuuko sitä ennen vielä yhden illan jutut?


    • jooh

      ilya71, mitähän skeidaa oikeen jauhat täällä? kyllä juhilla tyttöystävä on. Ja oulun kämppä ollu myynnissä jo parin kuukauden ajan

      • Näinonnnn

        Ei oo,ei tuu.ei tipu lämpöön eikä sano juhli juu


    • rautanaamakana

      Eikö Juhi muuttanut Helsinkiin nyt syyskuun alussa, kun aloitti Jokereissa?

      • jarsssss

        tietääko kukaa missä päin stadia sen bongata? :P


      • Tullee ja mennee
        jarsssss kirjoitti:

        tietääko kukaa missä päin stadia sen bongata? :P

        Varmaan jostain missä muutkin juntit hengaa..:-D


    • jooh

      Joo muutti, ois nimittäin aika rankkaa kulkea päivittäin oulusta helsinkiin jne.... hohhoi

      • HyiHyi

        Ja aika rankkaa varsinkin kun on pellenä narreissa nykyään...


    • pokaan sen

      Kertokaa missäpäin Helsinkiä Juhi asuu ja missä käy viihteellä?

      • dipthroat

        Tervasaaressa asuu nykyään, ja esim. Pohjoisrannan menomestoissa tuttu näky taannoisina aikoina, näin olen antanut itselleni kertoa.


      • pötkilö
        dipthroat kirjoitti:

        Tervasaaressa asuu nykyään, ja esim. Pohjoisrannan menomestoissa tuttu näky taannoisina aikoina, näin olen antanut itselleni kertoa.

        Annamariko se täällä märisee. Niin sitä itteensä ottaa vaikka hyvin suunnitelma meni (ainakin tähän asti) putkiloon


      • dipthroat

        Mikäs juorukäki se nyt vihjeestä suuttui?? Ahaha...


    • Ohohou

      Tuohan pamahti naimisiin vuoden sen naisen tunnettuaan. Ensin kuukaudeksi kihloihin :D
      Vaimo jakanut jo kauan kuvia Juhista ilman vaatteita ym eli herralla julkisuuteen suhtautuminen muuttunut ?!?
      Yleisestihän puhutaan, ettei tytär ole biologinen vaan vahvasti erään tuttavan näköinen. Olisiko nyt biologinen tulossa kun niin kiire.
      Mitenkähän avioehto?
      Nainen ei ole kummoisen näköinen. Nyt olisi toki varaa laittaa leuassa oleva kraateri kuntoon ym. Sellainen inhottavan luinen ja jotenkin epäsiistin oloinen muuten

      • toisten.elämä

        Avioehtoa ei ole, tarkistin asian juuri isotädiltäsi.


      • Tottatosiaan

        Se lapsi On kyllä ISÄNSÄ näköinen..


      • onsekyllä-niih

        Mutta eikös täällä pitäisi keskustella jääkiekosta? Eikä teidän sukukateuksistanne?


      • Sutanilainen
        onsekyllä-niih kirjoitti:

        Mutta eikös täällä pitäisi keskustella jääkiekosta? Eikä teidän sukukateuksistanne?

        Ei. Jääkiekosta voit mennä keskustelemaan ihan eri palstoille.
        Täällä keskustellaan siitä, kun Juhamatti parka munansa myi ja alkoi tsadilaiseksi tossun alla kujertajaksi. Kääkkä voitti vetonsa ja sai munattoman Juhamatin hirteen. Siellä keikkuu hän.
        Tuosta Oulun jutusta olen kyllä kuullutkin.
        Voihan sen aina testata.


      • onsekyllä-niih

        Kamalaa paskaa. Eikö teillä oikeasti ole muuta tekemistä / omaa elämää?


    • MrJuha82outolintu

      Aaltonen on kyllä omanlainen legenda, mutta ei ison legendan maineessa Leijonapaidassa.
      On semmosia nimiä kuin Raimo Helminen, Selänne, Koivut, Lehtinen, Peltonen sun muut, jotka ovat Juhiksen edellä, mutta Juhis tuleeki jo seuraavana.
      Muistan Juhiksen hienon pelin Olympialaisissa venäläisiä vastaan, kun teki muistaakseni ottelun voittomaalin yksilösuorituksellaan.
      Liian usein silti esim sarjajoukkueissa surffailee kentällä motivaation puutteen vuoksi.
      Leijonissa skarppaa paremmin, ei aina sielläkään.
      Jotkut Juhiksen otteet Leijonapaidassa jääneet kyllä mieleen HYVIN, kovaa taistelua, kovaa luistelua, paljon kikkoja ja hienoja syöttöjä.
      Maaleissa hieman uupuu....tuhlaajapojan vikaa hieman....

      Juhiksen aika on mennyt ohi Leijonapaidassa, vai onko sittenkään?
      Onko hällä vielä sanottavaa?

      • huikean.huikaiseva

        "Muistan Juhiksen hienon pelin Olympialaisissa venäläisiä vastaan, kun teki muistaakseni ottelun voittomaalin yksilösuorituksellaan."

        Se vaihto on Aaltosen maajoukkueuran suuri onnistuminen. Mutta ei tuolla yhdellä maalilla vielä Leijona-legendaksi päästä, kyllä siellä on kymmenittäin muita nimiä edellä...

        Aaltonen on ollut parhaimmillaan ihan kohtalainen pelaaja, mutta huipputasolla ratkaisutaidot eivät enimmäkseen ole riittäneet. Luistelu ja kiekon kuljettaminen ovat parhaat avut, ja niistä johtuen on ollutkin selvästi yliarvostetuin Leijona-pelaaja viime vuosina. Ei se tietysti pelaajan vika ole, mutta näin asia vain on. :)


      • MrJuha82outolintu
        huikean.huikaiseva kirjoitti:

        "Muistan Juhiksen hienon pelin Olympialaisissa venäläisiä vastaan, kun teki muistaakseni ottelun voittomaalin yksilösuorituksellaan."

        Se vaihto on Aaltosen maajoukkueuran suuri onnistuminen. Mutta ei tuolla yhdellä maalilla vielä Leijona-legendaksi päästä, kyllä siellä on kymmenittäin muita nimiä edellä...

        Aaltonen on ollut parhaimmillaan ihan kohtalainen pelaaja, mutta huipputasolla ratkaisutaidot eivät enimmäkseen ole riittäneet. Luistelu ja kiekon kuljettaminen ovat parhaat avut, ja niistä johtuen on ollutkin selvästi yliarvostetuin Leijona-pelaaja viime vuosina. Ei se tietysti pelaajan vika ole, mutta näin asia vain on. :)

        Mun mieleswtä Juhis on maineensa vanki, mitä tulee hänen maajoukkuepeleihi, sillä mun mielestä hän yhdessä välissä teki lujasti töitä joukkueen eteen, koska luisteli avuksi puolustukseen usein.
        Muistan ainaki 2 MM-kisat ja Olympialaiset, joissa luisteli hyvin omaan päätyyn.
        Se on hieno juttu, kun muuten seurajoukkueessa luistaa vastuusta.

        Juhiksen ongelma se, että epätasainen.

        En väitäkkään legendaksi, mutta kuuluu legendojen taakse seuraavina niminä....mieleen tulee semmosia herroja kuin Juhis, Hannes Hyvönen, Niko Kapanen, Timo Pärssinen, Tomi Kallio, jotka samaa kaliiperia.
        Jarkko Ruutu ei oo ehkä legenda, mutta nostaisin samaan kastiin Aaltosen kanssa.
        Omassa roolissaan maailman paras, mutta katson myös pelitaitoihin, joissa Rudi häviää kyllä esim Kalliolle, Aaltoselle ja Hyvöselle, joten siksi aika tasan ovat, mut jos Rudi ois ollu vähänki taitavampi, niin ois näijen herrojen edellä.
        Kontiola kuuluu myös AAltosen kastiin.

        Mulla on enemmän ruotsalainen käsitys lätkästä.
        Sulla ehkä suomalainen, hieman takupajulainen näkemys, jos esim väittäisit Aaltosta huonommaksi kuin Jarkko Ruutua.
        Toki en oo ihan varma sun lätkänäkemyksestä, mutta jos aliarvioit Aaltosta, niin luulenpa, että osuin oikeaan.
        Juhis parhaimmillaan oli todella hyvä, myös puolustuspäähän riensi apuun leijonissa.
        Sekin on paljon se.
        Juhis pitkälti maineensa vanki.
        Nykyään Juhis ei enää niin hyvä.
        Vuodet 2010-2014 oli Juhiksen parasta aikaa, etenki ne Olympialaiset.
        Täytti hyvin ruutunsa mm noissa Olympialaisissa.


      • huikean.huikaiseva

        No ei Aaltonen ole lähelläkään iki-luottosoturi Kapasen, MM-pistelinko Kontiolan tai oikein taistelija Kallionkaan tasoa maajoukkuesaavutuksissa. Myös se jostain kaivamasi Ruutu on todellakin ollut useammin omassa roolissaan näkyvänä tekijänä mukana Suomen suurissa arvoturnausmenestyksissä kuin Aaltonen. Nämä ovat vain faktoja...

        En ole kieltänyt Aaltosen hyvää luistelua ja työntekoa molempiin suuntiin, päin vastoin ne ovat hänen parhaita avujaan. Mutta lätkäkansan keskuudessa hän on vain ollut rajustikin yliarvostettu pelaajana johtuen juuri hyvästä luistelustaan ja näyttävästä kiekollisesta pelistään, jotka eivät kuitenkaan tärkeillä hetkillä maajoukkueessa ole johtaneet ratkaisuihin ja tehoihin kuin hyvin harvoin. Myöskään Aaltosen rooli Leijonissa ei tietty ole ollut mikään kahden suunnan hyökkääjä vaan juuri ratkaisija - tulokset vain ovat olleet yleensä suhteellisen vaisuja rooliin ja yleiseen hehkuttamiseen nähden.

        Sotshin olympialaiset ja se puolivälierän soolomaali toki "kuittaavat" pitkälti aiemmat tehottomuudet ja enemmänkin. Mutta eivät nekään silti muita arvoturnaustilastoja ja tuloksia muuksi muuta. Ironisesti taitaa olla myös jotenkin niin, että Aaltonen ei juuri maajoukkueuransa ehdottomassa huippukohdassa eli Sotshissa edes saanut osakseen lainkaan vastaavaa huomiota kuin joskus aiempien, todellisuudessa paljon heikommin sujuneiden turnausten aikaan. Medialla ja suurella yleisöllä oli Sotshin kisojen aikaan jo muut lemmikit, jotka veivät pääosan leijonapelaajien ja -joukkueen saamasta huomiosta...

        Ei täällä ole tarvetta Aaltosta aliarvioida - mutta ei myöskään olla näkemättä häneen Leijonissa kohdistunutta ylihypetystä. Jospa itsekin ennemmin vähän yliarvioit Aaltosta, kuin minä aliarvioin?-)

        Nykyiset ja tulevat pelit ja niiden arviointi taas ovat asioita erikseen; ei menneiden niihin pidä antaa liikoja vaikuttaa. Saattaa Aaltosella vielä maajoukkuepelejäkin olla myös edessään. Katsotaan...


      • MrJuha82outolintu

        Joo, mutta lätkäpeli ei oo ainoastaan vain maalintekoa.
        Aaltonen auttaa joukkuetovereita, koska tekee heistä parempia.
        Älykäs, taitava.
        Imee itseensä vastustajia ja antaa vapauttavan syötön, vetää harhautuksen ja antaa syötön.
        Uurastaa omassa päässä.
        Pitää yllä hyvää sykettä, mikä tärkeää.
        Yrittää kovasti hyökkäyspäässä.
        Maalinteko ei oo se tärkein juttu aina välttämättä vaan seki että pidetään paine vastustajan puolustuspäässä, ettei vastustaja saa paljoa mahdollisuuksia maalintekoon.
        Seki on itseasiassa HYVÄÄ puolustuspeliä TAVALLAAN.
        Tajuatko?

        Mutta hyvin kirjoitit, sillä jäätävä fakta on se, ettei Aaltonen oo pystyny useinkaan tarpeeksi hyvänä pisteiden tekoon.
        Kapasen Niko on pystynyt siihen.

        Mutta ei mitenkään simppeli juttu, eihän?
        Kuten itse perustelin tossa noita pointteja.

        Tässä tulee mieleeni Top40 parhaimpia leijonahyökkääjiä(varmasti monta nimeä unohtuu, koska vaikea muistaa kaikkia) ;

        1.Teemu Selänne(uskomaton maajoukkueessa, johtaa kaikkien aikojen Olympiatilastoa?? Oonko oikeessa??)

        2.Saku Koivu

        3.Jari Kurri(vaikka onki samaa tasoa ku Selänne NHL;ssä ellei jopa parempi, jos mitataan voitetut cupit ja se, että Kurri oli samaan aikaan pistelinko ja maailman paras puolustava hyökkääjä, niin leijonissa ei oo pystyny samaan kuin esim Saku tai Teukka. PISTE)

        4.Mikko Koivu
        5.Raimo Helminen
        6.Vellu Ketola
        7.Juhani Tamminen(ei aina pistelingoista suurin, mutta jotain suurta oli hänen pelaamisessaan, ois korkeemmalla vielä, jos ois tehny pisteitä vielä enemmä)

        8Jere Lehtinen
        9.Ville Peltonen
        10.Matti Hagman
        11.Lasse Oksanen
        12.Esa Tikkanen
        13.Risto Siltanen
        14.Sami Kapanen
        15.Kari Jalonen
        16.Olli Jokinen
        17.Janne Ojanen
        18.Ilkka Sinisalo
        19.Raimo Summanen
        20.Mika Nieminen
        21.Juha Ylönen(ei pisteitä niin paljoa, mutta ARVOKAS hyökkääjä kaikin puolin, aliarvostettu)
        22.Jukka Hentunen(todella syttyi aina mitä kovempi annos, ARVOKAS omilleen)
        23.Tuomo Ruutu
        24.Christian Ruuttu(oli sikahyvä pelaaja IMO)
        25.Petri Skriko
        26.Matti Keinonen
        27.Esa Keskinen
        28.Petri Kontiola
        29.Jarkko Immonen(ok pistemies, ei paras pistelinko, mutta samalla huippuhyvä omissa)
        30.Mikael Granlund
        31.Valtteri Filppula
        32.Niko Kapanen
        33.Juhamatti Aaltonen
        34.Jarkko Ruutu
        35.Leo Komarov(mainettaan vähän yliarvostetumpi, toki osaa pelata, välillä sais polkea vielä enemmän ympäri kenttää...)
        36.Antti Pihlström(raataa, luistelee, otatuttaa vastustajalle paljon jäähyjä, ARVOKAS)
        37.Juha Lind(armoton duunari, arvokas aina)
        38.Timo Pärssinen
        39.Marko Palo(hirmun kova haalarimies)
        40.Mikko Mäkelä
        41.Antti Törmänen
        42.Kai Suikkanen
        43.Arto Javanainen(loistava SM-liigassa, leijonissa vähän vaisumpi)
        44.Aarne Honkavaara
        45.Timo Peltomaa(vois olla jopa korkeammalla....)
        46.Hannes Hyvönen(lahjakkuus ois riittäny MIHIN VAAN, mutta ei kovin aktiivinen ympäri kenttää...aina ei voi onnistua...luovutti myös NHL:ssä liian pian)
        47.Ville Nieminen(leijonissa jotenki pimennossa, toki pari vuotta huipulla hyvää tasoa)
        48.Petri Varis(94 olympialaisissa todella hyvä, sitten hohto sammui leijonissa...)
        49.Marko Tuomainen(tärkeä voimahyökkääjä aikoinaan)
        50.Kai Nurminen(pieni hetki leijonissa, muutama kausi muistaakseni ja hyvää tasoa)


      • huikean.huikaiseva

        En sanonutkaan, että jääkiekko on pelkkää maalintekoa, vaan että Aaltosen rooli Leijonissa on ollut hyökkäävä ja tehot heikot. Se on vain tosiasia, että ne pyörimiset ja syötöt tai laukaukset ovat kaikki yhtä lailla harvoin johtaneet tehoihin. Tehoton pyöriminen vastustajan päässä on hyvä asia, jos pelaaja on jarruketjun "jarkkoruutu". Mutta Aaltonen ei sitä ole ollut. Tai ei olisi pitänyt olla.

        Ok, onhan hän sentään maailmanmestari (2011) toisin kuin monet, mutta ei ollut siinäkään joukkueessa ratkaisija-ainesta / annetun roolinsa tasalla. Ainoastaan yksissä MM-kisoissa tuli selkeästi tehoja henkilökohtaisella tasolla - tosin taisivat nekin suurelta osin tulla turnauksen alkupeleissä heikompia maita vastaan, ja ehkä pitkälti Leijonien maestrona silloin häärineen Kontiolan avustuksella.

        Selkeä huippuhetki on se yksi maali Sotshin pve:ssä - sekin ainoa laatuaan Aaltoselta koko kisoissa, mutta lunasti toki sillä paikkansa ja odotukset. MM-kulta ja olympiapronssi ovat kaikkiaan hienot maajoukkuesaavutukset, mutta on niitä vastaavantasoisia ja kovempia arvoturnausten ansioluetteloita joukkue- & yksilötasolla aika monilla muilla...

        Tuohon listaukseesi vain se, että siitä näyttäisi unohtuneen aika monia ihan kärkipään Leijona-legendoja / kaikkien aikojen parhaita suomalaisjääkiekkoilijoita. Kelaile vielä uudestaan nimiä läpi? :)


      • huikean.huikaiseva

        Näistä löytyy hyvää osviittaa maajoukkuelegendojen mieleenmuistutteluun:
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Jääkiekon_kokoonpanot_talviolympialaisissa_1988#Suomi
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_joukkue_Kanada-cupissa_1991
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_joukkue_jääkiekon_maailmanmestaruuskilpailuissa_1992
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomi_jääkiekon_maailmanmestaruuskilpailuissa_1995
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Jääkiekko_talviolympialaisissa_1998_–_miesten_kokoonpanot#Suomi
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Jääkiekon_maailmancupin_2004_kokoonpanot#Suomi
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Jääkiekko_talviolympialaisissa_2006_–_miesten_kokoonpanot#Suomi

        Ja vanhempien Suomen kv. "oppiaikojen" osalta vaikka tuolta lisäksi:
        - https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_jääkiekkoleijonista


      • huikean.huikaiseva

        ^Linkit näkyy päin sandlineja, eli kannattaa copypastettaa ne selaimelle.


      • MrJuha82outolintu
        huikean.huikaiseva kirjoitti:

        En sanonutkaan, että jääkiekko on pelkkää maalintekoa, vaan että Aaltosen rooli Leijonissa on ollut hyökkäävä ja tehot heikot. Se on vain tosiasia, että ne pyörimiset ja syötöt tai laukaukset ovat kaikki yhtä lailla harvoin johtaneet tehoihin. Tehoton pyöriminen vastustajan päässä on hyvä asia, jos pelaaja on jarruketjun "jarkkoruutu". Mutta Aaltonen ei sitä ole ollut. Tai ei olisi pitänyt olla.

        Ok, onhan hän sentään maailmanmestari (2011) toisin kuin monet, mutta ei ollut siinäkään joukkueessa ratkaisija-ainesta / annetun roolinsa tasalla. Ainoastaan yksissä MM-kisoissa tuli selkeästi tehoja henkilökohtaisella tasolla - tosin taisivat nekin suurelta osin tulla turnauksen alkupeleissä heikompia maita vastaan, ja ehkä pitkälti Leijonien maestrona silloin häärineen Kontiolan avustuksella.

        Selkeä huippuhetki on se yksi maali Sotshin pve:ssä - sekin ainoa laatuaan Aaltoselta koko kisoissa, mutta lunasti toki sillä paikkansa ja odotukset. MM-kulta ja olympiapronssi ovat kaikkiaan hienot maajoukkuesaavutukset, mutta on niitä vastaavantasoisia ja kovempia arvoturnausten ansioluetteloita joukkue- & yksilötasolla aika monilla muilla...

        Tuohon listaukseesi vain se, että siitä näyttäisi unohtuneen aika monia ihan kärkipään Leijona-legendoja / kaikkien aikojen parhaita suomalaisjääkiekkoilijoita. Kelaile vielä uudestaan nimiä läpi? :)

        Mahdoton muistaa kaikki legendat =)

        En halua inttää enempää, mutta molemmat oomme heittäneet omat pointtimme.
        Minusta jos pitää nollat omissa ja vaikka hyökkää paljon ilman tehoja, mut oma joukkue voittaa, niin on ok pelin pelannu, jos omiin ei oo tullu osumia.

        Mutta tietty, Aaltosen päävastuu maalinteko ja syöttäminen.
        Totta.


      • huikean.huikaiseva

        Jep! Minusta ihan hyvä "pellaaja", ja hyvin liikaa hypetetty Leijona taannoin. :-)


    • Tiietään

      Eipä tuota pellaaminen kiinnosta . Kiinnostaa pilettäminen ja viinan juominen niin kuin tätä uutta naista. On niin pölijä ja vietävissä. Toivottavasti hoksas avioehon laittaa.
      Uus nainen tykkää hehkuttaa kun sai pelimiehen koukkuun.
      Rahkeita olis ollut pellaajana muttei ole ennää.
      Omahyväinen niin kuin tämä uus naikkonenkin

      • MrJuha82outolintu

        En itte tuomitse ihmisiä kovin helposti.
        Pitää olla tosi paha/paha, jos tuomitsen jonkun.
        Esim kiusaaja, raiskaaja tai tappaja.
        Juhis ei täytä noita merkkejä.

        Ähäkutti eh.


      • Juha88Takanasi

        EIPÄ


      • forenomilainen

        Nainen oli oman omaisuutensa takia laittanut avioehdon. Sillähän on monta sijoituskohdetta hellstinkyssä. Ei pääse sitten ananaspää osingoille kun pelit hyytyy.


    • Tiiäxx

      Nehän piti pikkujuhlat kotona, jotain ite väsättyä piirakkaa tm.Jää sitten pätäkät omiin ökyautoihin ja vuittoneihin sekä maailmanmatkailuun. Sehän kuljetti tätä naista koko kesän ympäri maailmaa.itse nainen on sellainen nelikymppisen näköinen mutta pukeutuu kuin teini.Juhamatti raukka, näin sitä viedään miehuus mieheltä.Ihan on jostakin syystä tämän kurpan talutusnuorassa

      • tiiänpä.hyvignnnii

        Eikö sinulle tarjottu kaakkua?


      • KuoppaaLeukaan
        tiiänpä.hyvignnnii kirjoitti:

        Eikö sinulle tarjottu kaakkua?

        Ei minulle ainakaan. Hesalaisille ja kouvolalaisille vaan Ja wannabe-italianoille.
        MINÄminäminä ja minun semiruma face


      • tiiänpä.hyvignii

        No voihan kurjuus.

        Mutta hei netissä on ainakin se hyvä puoli, että voi olla ihan naamattomasti ja keskustella mölistellä ihan oma leuka puskissa.

        Myös kakkua saa kaupasta. Ja voi ostaa isomman kuin naapurilla.


      • WunderWunder
        tiiänpä.hyvignii kirjoitti:

        No voihan kurjuus.

        Mutta hei netissä on ainakin se hyvä puoli, että voi olla ihan naamattomasti ja keskustella mölistellä ihan oma leuka puskissa.

        Myös kakkua saa kaupasta. Ja voi ostaa isomman kuin naapurilla.

        Noh. Kouvolalainen.iisisti. Nyt on iso kala koulussa.
        Se kun on se Aaltonen pikkusen pölijä se menee aina näihin kierojuoniin mukaan. Nyt jo naimisiin asti !!!
        Pidät vaan planista kiinni..


      • tiiänpä.hyvignii

        Eikö kannattaisi vain mennä ostamaan vaikka se iso kaakku, niin ei tarvis täällä sommitella "kierojuonia"? Mieti nyt: makea kakku, naapuruston makein vs. kateuden vihreänä vaahtoileva, moneen kertaan märehditty kalkki?!!


      • NoloNenärengas
        tiiänpä.hyvignii kirjoitti:

        No voihan kurjuus.

        Mutta hei netissä on ainakin se hyvä puoli, että voi olla ihan naamattomasti ja keskustella mölistellä ihan oma leuka puskissa.

        Myös kakkua saa kaupasta. Ja voi ostaa isomman kuin naapurilla.

        Nooh. Jotku varmasti tykkää olla anonyymejä, koita meitäkin ymmärtää. Toisen tykkää olla ikäänkuin enemmän tyrkyllä ja tuoda ikäänkuin omaa färssiänsä ikäänkuin "julkisuuteen"


      • tiiänpä.hyvignii

        En oikein koskaan ole "ymmärtänyt" tällaista kateudesta kumpuavaa selkäänpuukottelua. Ellei ole jotain aivan henkilökohtaista suhdetta kohteeseen sen taustalla. Tai edes silloinkaan.


      • tiiänpä.hyvignii

        Lisäksi: te muidenelämienmärehtijäthän sen koko juorujulkisuuden toisaalta ikään kuin juuri tilaatte ja maksatte. Mikä myös hyvin ironista sinänsä. x)


      • Iiisiliving
        tiiänpä.hyvignii kirjoitti:

        En oikein koskaan ole "ymmärtänyt" tällaista kateudesta kumpuavaa selkäänpuukottelua. Ellei ole jotain aivan henkilökohtaista suhdetta kohteeseen sen taustalla. Tai edes silloinkaan.

        Mie ainakin henkilökohtaisesti tiiän , että Juhi tykkää olla high ja köyriä. Onneksi on edes noita pelireissuja iliman noita-akkaa.
        Kumuluksissa Juhi tavataan ;)


      • tiiänpä.hyvignii

        Eipä näytä olevan kehityksen valoa näkyvissä...


      • KumuluksenHeteka
        tiiänpä.hyvignii kirjoitti:

        Eikö kannattaisi vain mennä ostamaan vaikka se iso kaakku, niin ei tarvis täällä sommitella "kierojuonia"? Mieti nyt: makea kakku, naapuruston makein vs. kateuden vihreänä vaahtoileva, moneen kertaan märehditty kalkki?!!

        Panniikkihäät..
        Muttako ei oo rahhaa ostaa niitä kakkuja meillä muilla katoppa


      • kutsuaodotellessa

        Eikös heille oo talvella tulossa isot billeet ulkomailla? Nyt vaan hoitivat virallisen osuuden, kävivät kalliissa ravintolassa syöttämässä ja juottamassa vieraat. Näin ainakin lähipiiristä kuulin.


    • puonsuomen-henkeä

      Katkerat kärpäsfanit panettelemassa?-D

    • Nääonnäitä

      Olisko ollut naisella kiire kun kausi alkoi ja Juhis lähti "pelimatkoille". No, nää on näitää.. :D
      Joo tiedän itsekin, että kaks tosi samantyylistä ihmistä siinä: narsisteja ja tykkää kallistaa kuppia. Saman näköisiäkin, jotain epämääräisiä tatskoja ja suttuinen yleislook.
      Joo se nainen on kyllä piiiikkasen naurettava niissä lippiksissä ja muissa teinikamoissa.
      Mutta eipä tuo ole mikään komistus Juhamattikaan

      • kiva.kuulla

        Mitä sinulle noin muuten kuuluu?


      • LöViurö

        Minulle ainakin hyvvää. Aaltoselle näköjään ei. Poikapolonen


      • kiva.kuulla

        Aaevan... Onko siellä päin jo kaamos, vai miksi olette noin myrtyneitä?


      • Corfu

        Itsellä ei ainakaan Stadissa kaamosta ole , kovinkaan runsaasti. Juhamatilla kyllä. Näkymä kirkon yli edessä ja peliura takana.Sad. Mut kaikkea voi tapahtua. Ainakin yrittäjiä riittää.


      • MrJuha82outolintu

        Helppoha se on arvostella ihmisiä.


      • kiva.kuulla

        Taitaa olla sitten enemmänkin ympärivuotinen kaamosilmiö kyseessä.


      • Rusketuskurppa
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Helppoha se on arvostella ihmisiä.

        Niin on.
        Juhissa sitä riittääkin arvosteltavaa. On se niin pöljä raukkaparka.
        Pari kertaa kassit tyhjäksi niin on jo sormus sormessa kun vähän kyyneliä vuodattaa.
        Niin sitä maalaisjunttia viedään Helsingin yössä.


      • kiva.kuulla

        Riittääkö itessäsi arvosteltavaa? Miten ehdit hoitaa kaikki muutkin? Et kai vain itsesi kustannuksella?


      • ImSoItalian
        kiva.kuulla kirjoitti:

        Taitaa olla sitten enemmänkin ympärivuotinen kaamosilmiö kyseessä.

        Ei Kyllä kyseessä ovat aivan muut syyt.


      • häätonhäitä

        Olisiko sun mahdollista laittaa linkkiä esim. sun face- tai Igtilille niin näkisi millainen nääonnäitä se täällä ihmisiä arvostelee? Vois sitten kevyesti mehustella kumpi teistä on suttuisempi. ;)


      • HankiOmaElämä

        On tainut jäädä jotakin pahasti hampaankoloon, kun joka tuutissa jaksat huudella. Aina samat jutut; reikä leuassa, kupin kallistaminen ja suttuinen lookki. Säälittää kovin, millainen elämäsi on, kun aikaa ja kiinnostusta tällaiseen riittää.
        Ja kun sitä aikaa kerta on, niin tarkistaisit edes faktat ennen kuin huutelet. Olisit hiljaa, kun sulla ei yksinkertaisesti vaan riitä!


      • 100prosenttisiajuntteja

        Eikö täällä oo ihmisillä parempaa tekemistä, kun arvostella urheilijoiden puolisoita ja vielä parempi kyseenalaistaa heidän kansalaisuutta...


      • Leukahalkio
        HankiOmaElämä kirjoitti:

        On tainut jäädä jotakin pahasti hampaankoloon, kun joka tuutissa jaksat huudella. Aina samat jutut; reikä leuassa, kupin kallistaminen ja suttuinen lookki. Säälittää kovin, millainen elämäsi on, kun aikaa ja kiinnostusta tällaiseen riittää.
        Ja kun sitä aikaa kerta on, niin tarkistaisit edes faktat ennen kuin huutelet. Olisit hiljaa, kun sulla ei yksinkertaisesti vaan riitä!

        Voihan se olla rakkautta kun se on niin ruma :-)


    • harrastukseni

      Ihte koetin astuttaa meidän lemmikkiporoja keskenään, kun niin ovat samannäköisiä ja narsistisia. Mutta ei ne innostuneet, eikä innostunut juorulehtikään, kun jutunaihetta koitin tarjota. Jatkoin rääyhäämmistä.

    • Hyhhelihyi

      Kuulostaa aika oululaiselta toiminnalta tuo porojen sisäsiittäminen..
      Aaltonen nyt on täysin turha elo-olento. Ei ole koskaan pelannut millekään seuralle, aina itselleen. Eikä nykyäänkään ole kummoinen, pelaajanakaan.
      Toivottavasti ei avioehtoa muistunut mieleen laittaa

      • harrastukseni

        Ei kyllä minä olen ihan etäkärppiä, korkeintaan, en yhtään oululainen ainaskaan. Pieni myyrä puvunlaahuksissa.


    • ReikäLeuassa

      Minuakin Juhamatin nuuskahampaat kiihottaa vai oliko se tilipussi vai venähtänyt ananasfleda.Tykkään myös kun Juhamatti ostaa kaikkea kivaa kun se on saanut kumilätkän huitomisesta ihanasti rahaa.Oon niiiiin rakkaushumalassa vai oliko se humalassa.Tykkään olla kuiteski humalassa

      • Fiffelifiu

        Sama.


      • Naurattaaliikaa

        Olisi hauska kun suomi24 olisi pakko yhdistää vaikka FaceBookkiin, niin näkisi näidenkin kateellisten naamat.


      • TykkäänJuuaViinaa

        Niin!!!!Koska kaikessa on kyse miltä näyttää!!!Olis kyllä kiva!!!Kouvola rules!!!


    • Pilivessä

      Hyvä se joku rumempi on olla kotona pastaa keittämässä ja kyynelehtimässä, varmuuden vuoksi.
      Nätimmät sitten muualta.
      Jostakin syystä kiirettä pitänyt, vuosi tunnettu, kuukausi kihloissa ja sitten lopullinen kahle. Kauden alkuko jännitti..

      • paronalainen

        Herra X ona aina ollu ämmien vietävissä. Ja monet tietävät , että Ouluun jäi Helssiinkkiin lähtiessä "the one who got away". Monet tietää tämän. Se voi uusi ämmä herraa pukea muotivermeisiin ja komennella ja herralla rehennellä ja ostamillaan turhakkeilla mutta ei se asiaa muuksi muuta.
        Se kestää minkä kestää herra on laiska uusiakaan etsimään ja tämähän ämmeli on mustasukkainen kuin mikä . Kaunis ei oo eikä kiva.
        Herra X on ihan ookoo pellaaja mutta ei ole mikään joukkue sydämessä. Nyt yrittää tietenkin jonnin verran että saa helllssinkin linnassa asustella kurpan kanssa


    • Kiinnostavin

      Juhamatti Aaltonen on kuulemma liigan kiinnostavin pelaaja tällä kaudella. Kiinnostaa paitsi helsinkiläistoimittajia myös monia naisia sekä erityisesti monia kärppä-miehiä.

      • NoseringLOL

        Njaa. Onhan se toki kiinnostavaa, etää pellaako vai eikö pellaa ja miten pellaa. Ihan sama. Hifk:ssa on onneks oikeitakin pelimiehiä


      • Kiinnostavin

        Njaa.


    • expertise

      Aaltonen olisi ehdottomasti pitänyt valita World Cupiin monien niiden pelaajien tilalle, joiden tilalle Aho olisi pitänyt valita, jos Aaltonenkin vain pelaisi Kärpissä.

      Muu ei kiinnosta.

    • Leopardikuosi

      Vastenmielisellä asenteella milloin missäkin pellaileva löysäilijä,menee sinne joka eniten maksaa.Toivottavasti lopettaa pian

      • KraateriChin

        Vastenmielinen ihmisenä ja pelaajana. Hyi


    • Katkerakansa

      Huomaa taas kuinka katkeraa kansaa on suomi täynnä. Selvästi suomalaiset harva hiuksiset yh-äidit liikenteessä.
      JMA:n vaimo näyttäisi olevan menestyvä nainen Helsingin yritysmaailmassa, joten ei voi kun hattua Aaltoselle nostaa ei tyhjäpää bimboa ole rinnalleen valinnut.
      Vaimohan on kaunis tummapiirteinen nainen, joka pesee kyllä suomen missit ja seitsemän päivää julkkikset mennen tullen.

      • yksinhuoltajien.syytäkö

        Minkä väriset piirteet sulla itellä muuten on? Ja ootko huoltaja vai huollettava?


      • Katkerakansa

        Tummat. Huoltaja.


      • KalikkaKoiraanKalahtiko

        Aha.Annamari se täällä itseään kehuu. No kukas se kissan hännän..Todella törkeää muuten haukkua ihmisiä jotka yksin kasvattavat pieniä ihmisiä. No, ruma ulkoa ja sisältä.


      • Mäentajuu

        Keskustellaanko täällä Juhin vaimosta ? Kuka toi Annamari on?


      • yksinhuoltajien.syytäkö

        Huoltaja? Toivottavasti narraat, ihan lasten edun nimissä...


    • Tiffanyy

      Kiitos viimeisestä ;) xxx

    • Etä-Lappi

      Kärpät on kyllä paska. Muakin ryydyttäis.

    • PannaMari

      SE, kun postaat itsestäs selfieitä että tuttavat kommentois miten kaunis olet ja oikeasti olet ihan vtun ruma xD

      • Gotyaaaa

        Sinäpä se vasta ruma oletki!!:D:D:D


    • Variantti

      Öh kyseessähän on "NukkuMatti" umpilaiska jääkiekkoilija, joka meilläpäin saisi korkeintaan pokun persiiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe