VDO sumlog siipipyörä/potkuri

harms

Olisiko kenelläkään aavistusta mistä mahtaisi löytää vanhaan analogiseen Sumlogiin (8 kn) siipipyörää.

Tuntuu olevan aika heikko saanti kun on kaupoista kysellyt, eikä maahantuoja HAKA:ltakaan tahdo enää löytyä. Nopeampaan lokiin löytyi yhdeltä kauppiaalta vielä siipipyörä, mutta ei lienee käy tähän.

15

2669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adfy

      Varttoopas vähän, käyn huomenna penkomassa varastoani. Onko se sellaisen ruuvipotkurin näköinen? Yhteystiedot voisit laittaa, eihän sitä tiedä kuinka monta rupellia tulee tarjolle.

    • 7

      Poistin juuri omasta veneestäni Sumlog II mittarin ja anturin, siinä olisi siipipyöräkin tallella. Mittari ei toiminut ja en jaksanut sitä korjailla, vaan kulutushysterian mukaisesti ostin uuden. Tosin analoginen näyttö on mielestäni kyllä selkeämpi...

      Rojut olisivat Espoon Suomenojan satamassa.

      • 10

        Olisin kiinnostunut mittarista varaosiksi, omasta on mailimittarin yksi ratas rikki.

        [email protected]


      • karica

        Onko anturi vielä tallella. Voisin hakea pois.


    • Not-real

      Siihen käypi vihreä propeli, minulla on ylimääräinen sellainen... Edellyttäen että mittarisi on hidas-alueen mttari, olisko se 0-10 knot alueelle, Nopeamman alueen mittarille valkoinen propelli.
      Jos tarve vihreälle, laita viesti: [email protected]
      Propelli on nyt Porvoossa.

    • Veedeeoo

      Huomasin Maritimissa Veman analogisella näytöllä olevia lokimittareita.
      Menee VDO:n paikalle ja toimii GPS tekniikalla.

    • harms

      Kiitos kovasti vastauksista ja tarjouksista!

      Siis mittari on juuri tuo hitaan alueen mittari eli 0-10 kn. (muistin väärin et ois ollu max 8kn)

      Yhdeltä venekauppiaalta löysin juuri vihreitä propelleja ja hän ainakin oli sitä mieltä, että juuri vihreä propelli on nopeempan mittariin ja valkoinen hitaampaan. Itselläni aiempi on ollut valkoinen propelli. Ainakin kuvan perusteella propellit näyttää samalta, mutta vois ottaa varman päälle ja etsiä saman väristä eli valkoista. Onko muilla mitään kommentteja / kokemusta väristä, kun on vähän eri näkemyksiä?

      Tässä muuten linkki kyseiseiselle venetarvikekauppiaalle ja potkuri:

      http://www.b-marine.net/sumlog-potkuri-uusi-p-1901.html

      Olen erittäin kiinnostunut myös käytetystä kunhan on ehjä.

      Sähköpostia voi laittaa: [email protected]

      Joo ja veneenlasku tietty jo ensviikon loppupuolella, mut voihan sitä aina sukellellakin.

    • harms

      Nyt kun vielä katsoin tuota vihreän propellin kuvaa uudestaan niin onhan tuossa lavat paljon suoremmassa kuin vanhassa valkoisessa potkurissani, missä lavat olivat enemmän kierteellä.

      Mutta tosiaan jos löytyypi oikeaa, niin ei muuta kun mailia mulle niin eiköhän päästä kauppoihin.

    • harms

      NONIIIN!!

      POHJASSA KOMEILEE NYT EHJÄ SIIPIPYÖRÄ ELI HOMMA BUENO!

    • vdo ikivanha mutta t

      Minulla myös vdo hitaampi siipipyörä. Myötäseen näyttää aika täsmälleen oikein, mutta luovilla liikaa. Keskiarvona näyttää jonkin verraan liikaa, mutta luulen noiden vaihtelujen johtuvan aaltojen aiheuttamasta veden virtauksesta myötäseen.

      • Fjord21W

        Sumlog SL --> 30 kn. mykkänä. Onko vinkkiä mistä saisi osia. Kolme johtoa tässä versiossa.


      • Minulla on tällainen mutta ei siinä mitään johtoja ole. Se on täysin mekaaninen.


    • Veedeoo

      Mulla on myös tuo valkoinen ropelli ja max 10kn mittari. Ero on jopa 10% luokkaa gepsiin nähden joten olisi kiva tietää miten tota virhekerrointa saisi pienemmäksi? Kalibrointiruuvi on jo ääripäässään.

      Peli on kuitenkin symppis ja mitannut matkaa jostain aikojen alusta joten ei siitä viittis luopuakaan. Onko tietoa miten sen näytön saisi korjattua kun on jollain tavalla päässyt särööntymään sisältä käsin? Samoin tripin reset-kumitutin on ajan hammas syönyt.

    • loki mykkänä

      Mulla on vaijeri mennyt tuosta kyseisestä VDO sumlogista. Mahtaakohan jostain vielä löytyä?

    • Matti Lappalainen

      Sain uuden muovisen siipipyörän Siemensiltä Saksasta ilmaiseksi. Takuu oli kestänyt 16 v! www.snoopy.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe