Crest Whitestrips -valkaisu?!

Keltahammas :(

Olen tuolta youtubesta katsellut, että monelle näyttävät nuo Crest Whitestrips -valkaisuliuskat hampaille tuottaneen ihan hyvän valkaisutuloksen kotona. Kysyisinkin nyt, mistä saisin itselleni ostettua noita liuskoja, ovatko nettikaupat ainoa vaihtoehto Suomessa? Osaako joku suositella jotain _luotettavaa_ nettikauppaa?

Entä mites nuo tullausasiat ulkomailta tilattaessa, osaako joku niistä kertoa? En haluisi joutua sellaisesta vielä ekstraa pulittamaan..

Olisi myös tosi hauska kuulla kokemuksia, jos joku on sattumoisin noilla hampaiden valkaisemista kokeillut :) Itsellänihän on aivan järkyttävän keltaiset hampaat ja hymyilyn ujosteleminen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää..

Kiitos tuhannesti ja miljoonasti jos jollakulla on jotain tietoa asiasta ja viitsii sen kanssani jakaa!!

35

26200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gv wperg
    • Toimii. :D

      Olen kokeillut kevyintä versiota tuosta tuotteesta. Valkaisi tosi hyvin, kunhan painelee liuskat huolellisesti myös hampaiden rakoihin. (Ettei ne jää tummemmiksi.)
      Laitoin liuskat kerran päivässä pari viikkoa. Joskus pidin välipäiviä, sillä hampaita rupesi vihlomaan. Kerran kun ne on saatu valkaistua, niin vaikutus kestää vuosiakin, kuten minulla. Tulee kait sitten hoidettua niitä paremmin kun ne ovat valkoiset.
      Todellakin, tulee hymyiltyä enemmän. :D

      ps: Verkkokauppaa en muista, jenkeistä tilasin. Jos hinta ei ylitä 38€, ei mene mitään tullimaksuja. Jenkeistä tilaaminen nyt aika edullista nykyisellä kurssilla. Eu-maista tilattaessahan ei mene tulleja.


    • Keltahammas :(

      Hei kiitos vastauksista! Vai on se raja 38e, aika vähän.. Noh, vielä kun löytyis sellainen nettikauppa josta uskaltaa tilata niin kaikki hyvin. Kiva kuulla että on liuskat toimineet muillakin! :)

    • Rakkaat siskot
      • Suomipoika1

        Suosi mielummin kotimaista 3dwhite.fi


      • Valkaisusta

        Täältäkin ehdottomasti ääni Crestin 3d white liuskoille. Paras mitä oon käyttäny tähänasti. Mut toi 3dwhite.fi on ilmeisesti muuttunut nyt beautyeurope.eu:ksi ja sieltä näyttää saavan myös Ardellin ripsiä yms rusketus tavaraa ja rasvoja. Ardellin ripset on kyl tosi hyviä, mutta muita en oo viel ehtiny testata.


    • lattimaana

      mites tuo isosmile -verkkokauppa? kellään kokemuksia siitä? itselläni myös harkinnassa ostaa noita liuskoja.. tosin luonnostaan hyvin keltainen hammasluu niin en tiedä auttavatko.. pakko kuitenkin kokeilla.

      • Anonyymi

        Mä tilasin Isosmilelta, paketti tuli perille mutta siellä oli puolet vähemmän tuotteita kuin piti. Laitoin heille asiasta sähköpostia, mutta he eivät ole vastanneet mitään... Kalliiksi tuli, kun piti tullimaksutkin maksaa..


      • Anonyymi

        Mä tilasin joskus 2016 isosmileltä oiskohan 14päivän liuskat, 50€ tulli 10€, kesti 2-3vk toimituksessa


    • Rakkaat siskot

      Hyvä puoti.
      Minulla oli kulmahampaat keltaiset, en muista aikaa sitä ennen. Valkaisi nekin, nyt tasainen väri kaikissa hampaissa.
      Pitää kuitenkin miettiä, että käyttääkö liuskoja jos etuhampaita paikattu, saattaa alkaa näkymään...

    • Jokuvaantoinen

      Itse olen käyttänyt nyt kolme kertaa whitecrest 3d.tä. Niitä pidetään 14 päivää 5 min. kerrallaan. Tehokasta ainetta näyttää olevan ainakin jollakin tasolla. Ekalla kerralla geeliä osui vahingossa huuleen kahteen kohtaan ja huuli paloi. Odottelin pari päivää että arpi ja rupi paranivat. Suojasin huulet seuraavan kerran vaseliinilla. Eilen sitä meni käsiin ja vieläkin niihin kohtiin kirvelee, vaikka olen pessyt kädet sen jälkeen valehtelmatta 20 kertaa. Vielä ei näy tuloksia mutta ehkä viikon päästä... Olen käyttänyt muotteihin laitettavaa valkaisevaa geeliä ennen, eikä se ole kirvellyt ollenkaan eikä aiheuttanut mitään palovammoja.

    • virvääli

      Hei "Jokuvaantoinen", kerrotko sitten viikon päästä että tuliko niitä tuloksia! Kiinnostaisi todellakin kuulla! :)

    • annelimäki

      Hei,
      olen itse käyttänyt 3dwhite.fi sivustoa ja olen saanut tuotteet 2-4pv sisään!
      Suosittelen 3dwhite.fi on luotettava sivusto!

    • jokuvaantoinen

      Hei "virvääli" , joo kokeilin ja toimi. :)
      Ja olen käyttänyt siitä eteenpäinkin, eli on toiminut jo muutaman vuoden. :D

    • j7mbou

      Tilasin viime viikolla 3DWhite.fi sivulta pari tuotetta ja eikä ole kuulunut mitään.. Sivujen perustella tilauksen tila on Pending.. Onko muilla kokemusta kyseisestä sivusta?

      • 182y3649

        sunnuntaina 6.7 tein tilauksen


      • ihmettelenpä vain..

        Oletko jo saanut tilaamasi tuotteet? Itse tilasin noin kuukausi sitten, eikä ole vieläkään kuulunut mitään! Asiakaspalvelukaan ei vastaa sähköposteihin..


    • Leenae

      Tilasin 3dwhite.fi sivustolta 17.11 ja sain tänään postista tuotteeni! Olen ennenkin tilannu heiltä ja kyllä tuotteet ovat aina saapuneet ajallaan.

    • LiuskatEivätTehonneet

      Ostin Crest 3d luxe liuskoja. Kalleimpia joita rahalla sai. Käytin 20 kpl liuskoja eikä hampaani muutteneet yhtään vaaleammiksi. Edelleen ovat keltaiset.

      Älkää tilatko näitä paska liuskoja vaan käyttäkää sama raha kunnon valkaisuhoitoon jollakin suuhygienillä/studiolla.

      • Sinna123

        Minulla taas jo kahden käyttökerran jälkeen selvästi valkoisemmat.

        Suosittelen sinulle, että käyt lukemassa kookosöljystä ja "oil pulling":sta. Voisi tehota, monella ainakin on.


    • Marjaa76

      Tilasin Beautyeurope.eu sivustolta Olen ennenkin tilannu heiltä. Suosittelen Crestin tuotteita!

      • Djcskxj

        Älkää tilatko Beautyeuropelta, eivät lähetä tilauksia. Tilasin crest valkaisulappuja kuukausi sitten ja eivät lähettäneet tuotetta saati vastaa sähköpostiin. Heillä ei ole edes puhelinnumeroa. Onneksi maksoin Paypalin kautta niin saan rahani takaisin. Varokaa tätä yritystä.


    • Anonyymi

      Älkää vain tilatko tuolta valkaise.comilta! Tuotteet tulivat lopulta hirveän viestintätulvan jälkeen 3 kk myöhässä! En uskaltanut sitten enää edes hakea pakettia kun tulivat kun olin varma että on huijausfirma. Lopulta ei enää kukaan vastannut verkkokaupasta viesteihin ja jouduin selvittelemään asiaa Klarnan kanssa. Älkää vain tilatko täältä mitään!

      • Anonyymi

        VAROKAA VALKAISE.COM! Itsekin tilasin juuri valkaise.com crest 3d professional luxe hampaiden valkaisuliuskoja. Ensinnäkin tuote ei ole Crestin vaan halpa kiinan kopio, joka valmistettu Hongkongista. Tämä firma ei myy alkuperäisiä oikeita tuotteita. En suosittele. Toimituskin kesti 2kk vaikka sivuilla luvataan aivan toista. Asiakaspalvelusta en saanut usein mitään vastausta. En olisi tilannut jos olisin nämä tiennyt.


    • Anonyymi

      Mulla tasan sama kokemus valkaise.comista kun edellisellä kirjoittajalla. Toimitusajaksi luvattiin about viikkoa nii meni yli kuukausi saada seurantakoodi ja siitä vielä muutama viikko pakettiin . Asiakaspalvelussa ei vastata ja tosiaan joku kiinaversio näyttää tuokin olevan.

      • Anonyymi

        Minulla on päinvastainen kokemus Valkaise.com:sta. Tilasin ja viikossa paketti tuli perille. Ihan aitoja Crestin tuotteita. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on päinvastainen kokemus Valkaise.com:sta. Tilasin ja viikossa paketti tuli perille. Ihan aitoja Crestin tuotteita. 😊

        Mistä erotat aidon ja kopion?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on päinvastainen kokemus Valkaise.com:sta. Tilasin ja viikossa paketti tuli perille. Ihan aitoja Crestin tuotteita. 😊

        Firman edustajan oma manos


      • Anonyymi

        Sama kokemus täällä! Kahden kuukauden odottelun jälkeen kiinaversio saapui postissa... en uskalla niitä hampaisiin laittaa ja valkaise.com yritykseen en ole saanut kertaakaan yhteyttä tai vastausta sähköposteihin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on päinvastainen kokemus Valkaise.com:sta. Tilasin ja viikossa paketti tuli perille. Ihan aitoja Crestin tuotteita. 😊

        Mistä tiedät että aitoja?


    • Anonyymi

      Juu, se polttaa kiilteen hampaista niin lähtee kellastumat. Käsittely uusittava kahden viikon välein, muuten tummuu tosi nopeasti. Ainoa huono puoli on että hampaisiin tulee helposti reikiä. Täytyy hampaita harjata joka syönnin ja juonnin jälkeen. Mutta mitäpä sitä ei tekisi valkoisten hjampien eteen.

    • Anonyymi

      Minä tilasin 2 KUUKAUTTA sitten valkaise.comista crestin liuskat. Paketti ei ole vieläkään tullut. Ainoa hyvä puoli on, että EN MAKSANUT tilausta etukäteen. Jos/kun se paketti joskus tulee postiin, niin en aio edes hakea sitä, sen verran vituttaa tuon firman toiminta. Asiakaspalvelu on tekstittelyn varassa ja mitään vastausta en ole saanut kyselyyn. Pitäkää tunkkinne!

    • Anonyymi

      Älkää tilatko valkaise.comista.Se on huijarifirma.Tilaus kestänyt nyt kuukauden ja aina tulee selityksiä miksei tilaus ole vielä tullut.Sähköpostiin vastaaja oli Pezhman Ahmadi.Onneksi saan rahat takaisin, koska maksoin luttokortilla ja Klarna palauttaa rahat tilille.Älkää koskaan maksako pankkipuolella!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe