Haukka ja kyyhkynen

Maria-Helena

Haukka ja kyyhkynen
Eletään 1500-lukua Italiassa, jolloin maallinen ja kirkollinen mahti taistelivat vallasta. Elena Campireali on kasvanut luostarissa.
Nyt perhe on naittamassa häntä varakkaalle miehelle. 1/12.
http://areena.yle.fi/video/1305743935118

Jos ensimmäinen osa jäi näkemättä voit katsoa sen tuolta..

TV 2 klo 20:10
Haukka ja kyyhkynen keskiviikko 25.5
2/12 Campirealin perheessä odotetaan tyttären ja ruhtinas Savellin kihlajaisia suurin toivein. Elenan siveyttä vartioidaan tarkasti mutta yön pimeydessä hänen luokseen pyrkii toinen kosija. Löytääkö nuori sydän vertaisensa?

6

1948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • subito

      Ei sytytä tämä sarja. Näyttelijät ei luonnollisia. Liikaa silmien muljauttelua ja pdätettyjä hymyjä. Oli joku toinenkin italialainen sarja, mikä jätti täysi kylmäksi.
      Rivombrosan Elisa oli hyvä (ei ihanan elisan tytär) ja Kunnian tähden oli jees.

    • kyyhkynen

      Minä taas olen täysin eri mieltä, näyttelijät ovat hyviä ja sarja muutenkin loistava. Se tietty jäykkyys kuuluu tuon ajan henkeen varsinkin kun on kyse aika varhaisista ajoista (1500-luku). Mitään uuttahan tässä sarjassa ei sinänsä ole, mutta nämä historialliset draamat ovat vain niin hyviä. Ja Giuliota näyttelevä näyttelijä Giulio Berruti on aivan häikäisevän komea!

    • Maria-Helena
      • ihkuellu

        "Lisettan näyttelijä Anna Safroncik näyttelee Ihanan Elisan tytärtä."

        Ei näyttele, vaan näyttelee Martinon vaimoa Vittoriaa sarjassa Ihanan Elisan tytär. Elisan tytärtä Agnesea näyttelee Sarah Felberbaum.

        Molemmissa sarjoissa näyttelee myös Giulio Berruti.


    • alle 15

      Ite oon alle 15 ja minusta sarja on ihan huippu... En muuten välitä 1500 luvun sarjoista, mutta tuossa on oma jännityksensä!!

    • sukkajalka

      Ihanan Elisan tyttären näytteliävalinnat ovat mielestäni osuneet nappiin.
      Ja kun hieman jaksaa nähdä vaivaa ja katsoo näytteliöiden muita roolisuorituksia, niin monipuolisiakin he ovat.
      En ennen ole seurannut tällaisia sarjoja, mutta Anrean ja Agnesen tarina sai minut aivan koukkuun ja harmittelen, kun en nähnyt sarjan kahta aloitusjaksoa. Jospa tämä Suomessa vielä joskus nähtäisiin. Tai kaikkein paras, kun saisi dvd:lle!
      Giulio Berrutti on mielestäni loistava roolissaan van Neckerinä, mutta hyvä hän on toki Haukassa ja kyyhkysessäkin. Italiassa tämä nuori näytteliä on saanut valtavan suosion ja paljon rooleja, jospa niitä meilläkin vielä nähtäisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1535
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      741
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe