Somerolta ei miestä löydy alle 40v.

sianjatkeista

Kyllä se niin on, että Someron nuoret sällit ovat ihan siltä, miltä lippikset väärinpäin päässä näyttävätkin. Räkänokkia. Autoissa jumputtaa bassot häiriten muita 200m:n säteellä ja kaljapakettien pahvit heitetään juur siihen, missä se nyt sattuukin tyhjentymään. Tumpit heitetään vaikka toisten oven taakse ja ylipäänsä toisia ei huomioida mitenkään. Rivareissa tullaan autoilla ovien eteen vaikka ei autopaikoitus ole kuin 30m:n päässä. Tumpit taas toisten pihoille ja autoissa jumputtaa bassot "vähän kovempaa kuin kaverin" niin, että varmaan huomataan: "Olen somerolainen sianjatke, eikä mun tarvitse välittää toisista". Mites on mahtanut tuo turhaan Joensuuntietä edestakaisin bassoajumputtava sianjatke yleensä koulussa oppinsa saada? Ei nyt kaikkien luulisi mitään koulukarkureitakaan olevan? Älkää tytöt luulko, että Someron kaduilta löytyy fiksuja jätkiä, menkää vaikka ennen Saloon!

8

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

      Tottahan se on. Mikä onkaan syy, mutta selväst on keskitason alapualel olevii kavereit, eihä ne muute viitteis aijjaa joensuuntiet edestakasin ja huudattaa niit vehkeit. Auto täys räkänokkii, sauhuu tulee ikkunoista ja sit se JUM JUM. Eiköhä nämä jumsuttajat ol niit juur, ku ei saa naist ja sit luulevat, et sil häiriökäytöksel jottai voiteta. Ei kiitos somerolaisil, ko ette ossa käyttäytty.

      • sa

        Totta on ikävän sorttista porukkaa. autois viäl viritetyt äänet, jot ei varmaan saa yötäkään nukkua rauhas, ku nämä räkänokat päristää keslel kaupunkii. Musta Golffi, joku 901-loppuinen rekkari ihan nauttii, ku koko kaupunki kuulee hänen autos ajot.


      • koskelt
        sa kirjoitti:

        Totta on ikävän sorttista porukkaa. autois viäl viritetyt äänet, jot ei varmaan saa yötäkään nukkua rauhas, ku nämä räkänokat päristää keslel kaupunkii. Musta Golffi, joku 901-loppuinen rekkari ihan nauttii, ku koko kaupunki kuulee hänen autos ajot.

        Häpeisivät, mut ku ei oo tajua tavoist. On siin häiriköinnis mukan naisikii. Yks vihertäväpikku matzda, mis on luukut lampuis. Luuviulu, mut häiriköi siin, ko ne räkäpäkii.


      • etsiväkö

        On se harmi, kun ei löydy.


    • kqf

      Miks mää en saa

      • SalonSika

        Kuka ottas kakkoseen?


    • Fukihatetis

      Pillua pojat ei ainakaan saa, toistensa kanssa homostelevat, näkeehän sen jo kauas.. Kyllä nekin joskus aikuistuu, vitun räkänökka rockabilly homot,

    • totta.puhuakseni

      KAIKKI somerolaiset ovat idiootteja, eivät muuten Somerolla viihtyisikään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe