A&K SVD Dragunov

derhard

Tuota noin, olen juuri ostammassa tuota edellä mainittua ja haluaisin kuulla omia kokemuksia/mielipiteitä aseesta. Toki saa ehdottaa parempaa, mutta kuitenkin samassa hintaluokassa olevaa 150-250.

Kiitos

23

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä olis yks

      kato airsoftnet.fi sieltä löytyy hyvä tarkka svd

    • kjhkhj

      Eli se sama...
      Kertoisitko siitä aseesta jtn? Miinusta plussia?

    • sdadsadsadas

      Oon muuten huomannu, että täällä airsoft-osiossa, nämä airsoftnettiläiset spämmää niiden omaa nettisivua, aina kun mahdollista.

      • rikius pro

        joo äläpä :D


    • tässä olis yks
    • dsadadsacx

      huoh...

    • lukekaaapask4t

      kaikki edellä mainitut ovat linkit johtavat samoihin aseisiin!!!!! lukeekaa kysymys...

      itse katosoin netistä juttuja asiasta,

      plussat:
      tarkka
      helppo ladata(mutta suositeltiin 15 v.)

      miinukset:
      menee rikki helposti
      nuorille liian jäykkä ja suuri/painava
      aseeseen kuuluva kunnon tähtäin maksaa paljon, mutta on kyllä paras siinä

      itse suosittelen milgearin-kiväärit-Jing jong tarjouksia...aloittevalle snipaajalle se on halvinpia ostoksia...
      kannattaa ostaa ase sen mukaan minkä ikäinen olet ja kuinka voimakas olet, että varmasti jaksat ladata aseen

      • eddagd

        Ensimmäinen joka ymmärsi=) Ei noi airsoft.netin homot mitään ymmärrä, enpäs osta sieltä mitään.
        Mitäs mieltä olet, kannattaako jos on vahva 15 v, ostaa tämä ase 150e? Vai löytyykö parempaa samasta hintahaarukasta?


    • ihapaska

      kaveril on tommone ja oltii kerra softaas metäs ja se oli jossai 25m pääs puskas ja se ampu mua ku olin semmose puun tkaan joka oli ehk 20cm paksu ehk 30cm mut kuiteki se ampu mua ja eka meni ohi ja sit juoksin vähä taakse ja se ampu uusiks ja ei osunu vielkää sit menin pari metrii sivule kivn taakse ja ammuin vähä takas ja se väisti ja sit se yritti viel ampuu mut ei tol vitun pa.skal mihkää osu

      • rqedsa

        Tota riippuu ihan kaverisi softaustaidoista? Ei kaikki snipuilla osu,
        Minusta ase on helvetin tarkka ja se on tämän aseen ehdottomasti paras ominaisuus


    • pollykarkki7

      Isojen poikien ase. Raskas ladata sormella. Hihalla voi ladata jos hiha kestää. Aseeseen on saatavilla kätevä hiilidioksidisylinteri, joka muuttaa lataamisen helpoksi.

      Hop-up -silikonimuovi on helppo rikkoa vahingossa. -> Varovasti lisätään hoppia.

      Ase on helppo virittää, koska tehokkaampi sähköaseen jousi käy suoraan.

      Ase on oston jälkeen puhdistettava läpikotaisin, koska sen sisältä on monessa tapauksessa löytynyt työstöstä jääneitä pieniä metallisilppuja. Älä siis mieluusti ammu aseella kertaakaan ennen sen puhdistamista.

      Aseella ammuttaessa m170 -jousella 40 metrin etäisyydelle .40g kuulalla kipu on kova ja hammas katkeaa kevyesti osumasta. Tämä on otettava huomioon.

    • rK

      käykö kyseiseen aseeseen jokin muu kiikaritähtäin kuin sen oma vaan ??

    • idiotica nautica

      kyl uskon että käy,en oo IHAN varma. Itekki oon ostamassa ehkä sitä kun nyt kuulin siitä hiilidioksiidisylinteristä. Kun en kauheen vanha oo,12... :(( ja vähän rahaaki on,en tiiä riittääkö vai ostanko sittenki jonku wellin snipun,tai urban sniperin. Jos ei innosta sillon ku rahaa on tarpeeks,nii ostan ehkä sit kaasu,Co2, tai sähkö pistoolin,kun backuppia tarvii sähkö AK-47 betan kanssa ;). Kyllä tää asekuume yllättää,ainaki mut. Nii haluisin vielä tietää että mistä niitä sylintereitä saa,ettei ne ihan sit 300 maksa. !

      • Djjs

        Ite oon aikomassa ostaa kyseisen aseen


        kiitos vinkeistä


    • a50909020

      Itseläni ase on ollut kohta puoli vuotta ja on toiminut. Ostin aseen milgearista koska sieltä sai kätevästi matkahuollon kautta. Suosittelen tilaamaan mukaan tähtäin kiskon.Aseen lataus jäykkyyttä saa muutettua kevyemmäksi voitelemalla koneiston (silikonispray yms).

    • softipoju

      Osta multa Dragunovi pois! ei ole yhtään sotaa vielä käyty koska itse en pitänyt aseesta. Ase on hyvässä kunnossa eikä mitään vikaa muutakuin että lipas heiluu mutta kuulemma kaikissa dragunoveissa heiluu lipas mutta se ei haittaa ampumista :) jos olet kiinnostunut laita sähköpostii: [email protected]

    • joo-o :)

      itsellä on kyseinen ase, olen aika aloittelija, oman kokemuksen takaa voin sanoa että ei kaduta. laadukas ase, fullmetal, joten ei heti hajoa ainakaan ulkoisesti, todella hyvät lähdöt, miinuksina tosissaan vaikea lataus, mutta siihen totuin erittäin nopeasti. suositteluni!

    • Ak74-AK47-Saiga12-M9

      AK sarjan aseet on niitä hyviä, äänekäs moottori yleensä mutta tehot hyvät.. SVD'n saa pelkän kiskonkin yksinään kiinnitettyä ilman alkuperäistähtäintä. Ase tosiaan siis ampuu 140 mps eli Tarkka-Ampujan ase.. ei mitään CQB pelleilyä. ostakaa luotettava vara ase mukaan, vaikkapa MP9 kaasulla sillä yleisissä peleissä ei kyseisellä mötikällä saa läheltä roiskia.

      • Herätys

        Ai AK:t äänekkäitä? Mistä mahtaa johtua, ettei vain olis kiinalaisten moottorin ruuvin säätö.


    • softaajaboss

      siis onko tää nyt jousi vai kaasukäyttönen ase?

    • .....

      Milgear.fi stä saat dragunovin 149.00

      • Joku random m4mies

        Onks kukaa tietonen millasii noi A&K rynkyt on? Ite oon ostamas A&K m4 tai Cyman m4. Osaatteks sanoo kumpi ois parempi¿ plussat ja miinukset molemmista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe