Hei te kauniit nuoret siellä, auttaakaapas miuta.. Tarviisin hyvii elokuvii jota vois kattoo ku kesälomal tuppaa käymää aika tylsäks...
Voi olla ihan kaikenlaisia, tosin mieluiten tollaset romanttiset hömppäjutut voi jättää pois.. Mieluiten kauhua.. Kiitos : )
Hyviä elokuvia?
71
7512
Vastaukset
- TheHumanCentipede
- YÖÖÖÖÖÖÖK
IHAN VITU HIRVEE LEFFA!!!! HYI SAATANA KATO IHMEES JOS OOT SAIRAS XDD
- lihoih
YÖÖÖÖÖÖÖK kirjoitti:
IHAN VITU HIRVEE LEFFA!!!! HYI SAATANA KATO IHMEES JOS OOT SAIRAS XDD
Ja huono vielä kaiken lisäksi :/
- ollleeeeeeeeee
lihoih kirjoitti:
Ja huono vielä kaiken lisäksi :/
siis kuinka kliseetä on kattoo noita mitä katsoppa:d.d. ehdotti.kattokaa mielummin nightmare.
- -96
ykkönen on paskaa, kakkososassa on sitä jotain!
- -96
-96 kirjoitti:
ykkönen on paskaa, kakkososassa on sitä jotain!
Niin ja August Underground Mordum on toinen hyvä.
- katsoppa:d.d.
tässä tulee ny elokuvia moneen makuun
- batman yön ritari (nähty mutta silti hyvä)
- paranormal activity 1 ja 2 (ei kyllä itteni mielestä pelottavia mut silti aika meni suhkoht nopeasti)
- green mile (todella hyvä, kaunis elokuva :D )
- shutter island (loppu yllättävä)
siinä oli pari..- 12rf12
ooks sä jotai 10v?
noi kaikki on ihan paskoja - entiä
12rf12 kirjoitti:
ooks sä jotai 10v?
noi kaikki on ihan paskojasä varmaa oot jtn 7v kakara
- kolla
kyllä ei kannata kattoo
. - kolla
siinä oli pari paskaa. 5v kattoo noita.
- SCHWARZENEGGER
ARNNÖÖÖÖÖLD SCHAWRZZNEGGEEER LEFFOIIII
JA NICOLAS CAGE LEFFOIIII
JA STALLONE LEFFOIIII - l0lzz
Eurotrip ja Extreme Movie
- ---------------
No kyllähän tähän yksi romanttinen hömppä tarvitaan, vaikka onhan tässä draamaakin mukana. The truth about love - rakkaus koetuksella. Ihana, yksinkertainen juoni.
- <YourWorstNightmare>
Tässä ois jotain jota katoo:
Scream 1,2,3 ja 4
Ring 1 ja 2
Resident Evil 1,2 ja 3
Kauna 1 ja 2
Sings
Apochalypse
Nightmare on Elmstreet
Ite en ole kaikkia kattonut mutta olen kuullu että ihan hyviä toiminta/kauhu elokuvia - Goldenlips
The Orphan
- Willy The Hillbilly
Tässä oisi muutama joita suosittelen:
Saw 1, 2, 3, 4, 5 ja 6.
The Ring 1 ja 2.
Kauna 1 ja 2.
Scary Movie 1, 2, 3, 4. (Ei ole kauhua, mutta kauhuelokuvista on matkittu)
Hellraiser 1, 2, 3.- kauhuleffojaa
Kauhuelokuvista 2000-luvun parhaita ovat mielestäni muun muassa:
Ring 1. (Toinen osa todella pitkäveteinen ja ei läheskään yhtä pelottava kuin ykkönen. Sisältää mm. naurettavan porojen hyökkäyksen ja typerän lopun)
Saw I-III (Koko uskottavuus meni jatko-osissa, kun Jigsaw ja Amanda tapettiin ja korvattiin sillä mumisevalla wannabesuperpahis poliisilla.)
Kauna 1 ja 2. (Kolmas osa tahatonta komediaa.)
Dawn of The Deadin remake
Marttyyrit (melko tuntematon. Ahdistava ja tarina hieno)
Orpokoti (hieno tunnelma ja ei sorru ns. halpaan kauhuun)
Drag Me to Hell
Inside (Hyvä ja painostava gore-leffa. Vakavampi kuin Sawit. Sortuu vasta lopussa ylilyönteihin. Älä katso, jos olet raskaana!)
Rec (Realistinen zombie-leffa. Ns. found footage -tyylinen, kuten Blair Witch Project tai Paranormal Activity)
28 Päivää myöhemmin ja yllättävän hyvä jatko-osa 28 Viikkoa myöhemmin
The Mist (Eroaa kivasti tavanomaisesta amerikkalaisesta kauhusta)
Loukussa (Luola-kauhua)
Silent Hill (Säilyttää pelien tunnelman)
30 päivää kaamosta (taitaa olla 2000-luvun ainoa leffa, jossa vamppyyrit ovat vielä pelottavia)
Emily Rosen riivaaja (Manaaja-tyylinen)
Ystävät hämärän jälkeen (Kaunis ja koskettava versio romaanista. Erityisesti kuvaus on todella hienoa katseltavaa. Näyttää jälleen kerran ruotsalaisten elokuvantekijöiden ylivertaisuuden suomalaisiin verrattuna)
Pan's Labyrinth (Ei taida olla kauhua, mutta loistava leffa kuitenkin. Käsikirjoittajalla harvinaisen hyvä mielikuvitus)
Cloverfield (Omaperäinen found footage -tyylinen katastrofileffa, jossa ei ole mitenkään mahtavaa juonta, mutta joka on kivaa katseltavaa. Alun tylsyys lähes tappavaa)
Quentin Tarantinon elokuvat. (Etenkin Kill Bill on todella hyvä elokuva kostosta. Sekään ei tosin ole kauhua)
Ottolapsi, Hostel, Residend Evil ja The Hills Have Eyes ovat myös viihdyttäviä ja pelottavia.
Ja Paranormal Activity -leffat jotkut kokevat todella pelottaviksi. Itse en kuitenkaan.
- Goldenlips
Äää nämä kunniaan!:
Shining
Psycho
Veren vangit
Hills have eyes
Wrong turn
House of 1000 corpses
Maissilapset
The orphan
Shutter
The haunting
The thing
Ja onhan noita muitakin hyviä klassikoita. Myös Ringu ( alkuperäinen japanilainen versio Ringistä ) ja Ju-on ( alkuperäinen japanilainen versio kaunasta ) ((: tosin noissa japseissa menee sekaisin kuka on kukakin kun kaikki saman näköisä, ja jos näyttelijä on hiuksia värjännyt tai leikannut...huhhuh. Mutta nuo Ringit ja Kaunat uudelleentehdyt shaisset onkyllä väkisinväännettyä hevonsontaa:) makuasia. - :))
tää on romanttinen, muttei tosiaankaan mikään hömppä. Itekkään ennen kattonu mitään romanttiseen viittaavaankaa ku luulin että ne kaikki on samanlaisia teinihömppiä, muttei tää. paras leffa mitä oon ikinä kattonu:
Ylpeys ja ennakkoluulo - Smile girl
Julias eyes
- 213213213214324324ad
Minä katson ennen ensi-iltoja yleensä kaikki elokuvat.
Mikähän nyt olisi oikein hyvä sitten tuon on hyvä sotaelokuva "age of heroes", mutta ei sovi tytöille...
hmm... mikä olisi kai joku en osaa sanoa. - j.rocket
Mene vaikka www.leffatykki.com ja kato joka genrestä top50 listat.
- munapää69494
Katot Fin Tv:n katotuimmat leffat. Siel on indieleffa Diary of Sex Addict (Imdb-score 2,7/10) ykkösenä. Mä kerran katoin sen huvikseni ja on kyllä sellasta scheissea että huh huh.. Jotkut 10-vuotiaat, jotka ei tiedä pornhubia tai redtubea, on varmaan luullu sitä pornoks ja ollu iha innoissaan muna pystyssä kattomassa sitä. No ei siin edes ollu paljoo pornoo, joten ei se oikein onnistu siinäkään kategoriassa.
- ?
veijarit
napapiirin sankarit - abcdefg....
Tuossa ainakin on hyvä seikkailujuttu: Sucker Punch, ja jännittävämpi olisi The Ward, joku toinenkin oli, en muista, nuo olivat tuollaisia kun joskus tytöt vihastuvat joistain asioista, eivät itsekään tiedä...
Mutta hyviä nuo, en muista sitä yhtä hyvä, itse olen katsonut noita sota-juttuja kuten age of heroes jne... - torniooooooog
hmm... No kaikki National Treasuret, ite tykkään paljon kauhuleffoista ja kaikista tommosista... öö... Miksiköhän niitä sanois... No tuommosia niinku Da Vinci-koodi ja just nuo National Treasuret ja Indiana Jonesit.
- olenpoikaenpika
hmmhmm jos tytölle, tuo on ainakin hyvä: Sucker Punch (ja hauskakin ja musiikkia paljon)
Tai uutta kauhua Carpenterilta olisi tuo: The Ward.
vaikka..
... itse lähden kävelemään vaan kaupungille ja juttuamaan huvikseni ihmisten kanssa jos tulee aika tylsäksi.. - lällärileffa
The eye 1 tyyppi sokeutuu ja sille pistetän sitte toiset silmät tilalle ja sit se tyyppi alkaa nähä kaikkee hirveetö
- KOOOSSSA
Paranormal activityt on hyviä "kauhuelokuvia" :D
Rare exports kaoo ihimeessä joulupukin tositarina! :>D
- uhhluv69
epic movie on aik läppä
- The Exam
The Exam -Pahuksen ovela... Psykologinen trilleri
Kill Bill 1,2 -Tietenkin, vaikka turhaa verellämässäilyä, hunoja efektejä yms. mutta jokin niissä on vaan ihan hemmetin siistiä, ainakin ne on viihdyttäviä. kuvattu ovelasti.- i like it
Wrong turnit kannattaa ainakin kattoo !!! Todella hyviä !! Mut muista, älä IKINÄ kato the chirldren elokuvaa !!! Ei juonta ei tajua mitään ja tallasta.....
- Chucky.
i like it kirjoitti:
Wrong turnit kannattaa ainakin kattoo !!! Todella hyviä !! Mut muista, älä IKINÄ kato the chirldren elokuvaa !!! Ei juonta ei tajua mitään ja tallasta.....
wrong turn 1 ja 2 ja childs play elokuvat.
- girl.96
The girl with the darkon tattoo- on hyvä leffa, kannattaa kattoo!!
- ForWhomTheBellsTolls
zombieland
- -
Shawshank redemption.
- hani
haluaisin tietää jotain nuorten nyyhkyleffoi...
- -
hani kirjoitti:
haluaisin tietää jotain nuorten nyyhkyleffoi...
Jaa no sit ei vissiin kantsi tohon edellämainittuun koskea pitkällä tikullakaan...
- tantta selina
- kirjoitti:
Jaa no sit ei vissiin kantsi tohon edellämainittuun koskea pitkällä tikullakaan...
kaikenkarvaiset?
- hani
tantta selina kirjoitti:
kaikenkarvaiset?
kiiz
- sexy
hani kirjoitti:
kiiz
ei oo vittu mun ongelma
- ~Popcorn~
sexy kirjoitti:
ei oo vittu mun ongelma
Pirates of the Caribean on tosi hyvä ja hauska!!
Ainoo kauhuelokuva mitä oon halunnu/pystyny kattoon on Scream 1,2,3 ja 4. En oikeen tykkäö kauhuelokuvista.
Matka maan keskipisteeseen on hyvä kans.
National Treasure on hyvä.
Ja Yö Museossa 1 & 2 on molemmat hyviä ja hienosti tehtyjä.
Taru Sormusten Herrasta tykkään, samoin Harry Potterista :)
Mummy- elokuvat on toosi hyviä myös! Aww näitä on liikaa.. :3
Mut tossa oli semmosia, jos tykkää fantasiasta ym. En tiiä minkä ikäne elokuvia pyysi, mutta tossa on mun mielestä hyviä leffoja :] - ~Popcorn~
sexy kirjoitti:
ei oo vittu mun ongelma
Pirates of the Caribean on tosi hyvä ja hauska!!
Ainoo kauhuelokuva mitä oon halunnu/pystyny kattoon on Scream 1,2,3 ja 4. En oikeen tykkäö kauhuelokuvista.
Matka maan keskipisteeseen on hyvä kans.
National Treasure on hyvä.
Ja Yö Museossa 1 & 2 on molemmat hyviä ja hienosti tehtyjä.
Taru Sormusten Herrasta tykkään, samoin Harry Potterista :)
Mummy- elokuvat on toosi hyviä myös! Aww näitä on liikaa.. :3
Mut tossa oli semmosia, jos tykkää fantasiasta ym. En tiiä minkä ikäne elokuvia pyysi, mutta tossa on mun mielestä hyviä leffoja :] - ~Popcorn~
~Popcorn~ kirjoitti:
Pirates of the Caribean on tosi hyvä ja hauska!!
Ainoo kauhuelokuva mitä oon halunnu/pystyny kattoon on Scream 1,2,3 ja 4. En oikeen tykkäö kauhuelokuvista.
Matka maan keskipisteeseen on hyvä kans.
National Treasure on hyvä.
Ja Yö Museossa 1 & 2 on molemmat hyviä ja hienosti tehtyjä.
Taru Sormusten Herrasta tykkään, samoin Harry Potterista :)
Mummy- elokuvat on toosi hyviä myös! Aww näitä on liikaa.. :3
Mut tossa oli semmosia, jos tykkää fantasiasta ym. En tiiä minkä ikäne elokuvia pyysi, mutta tossa on mun mielestä hyviä leffoja :]Oho toi tuli 2 kertaa :0
Btw Vaaleanpunainen pantteri 2 on aika hauska :9
- Johnny depp <3
Mä rakastan noit pirater of the garipian elokuvia kato vaik mustan helmenkirous tai vierailla vesillä ne ei maksa paljoa!
- Simpsu
Ne jotka osaa lukee kirjottaa on kattonu noi leffat, luultavasti osaa kirjottaa nimen oikein. Toi sun kirjotukses oli oikein kunnon halvennus koko tuotantoa kohtaan...
Sweeney Todd-The demon barber of fleet steer on paras "kauhu"leffa. Ei se kyllä mikään kauhu ollu, lähinnä jotenkin hauska. Publig Enemies on aivan paras, luokittelen sen mun kategorioissa nyyhkyihin, niin surullinen loppu, mutta täysin katsomisen arvoinen ja vielä muutaman kyyneleenkin. - ---
Simpsu kirjoitti:
Ne jotka osaa lukee kirjottaa on kattonu noi leffat, luultavasti osaa kirjottaa nimen oikein. Toi sun kirjotukses oli oikein kunnon halvennus koko tuotantoa kohtaan...
Sweeney Todd-The demon barber of fleet steer on paras "kauhu"leffa. Ei se kyllä mikään kauhu ollu, lähinnä jotenkin hauska. Publig Enemies on aivan paras, luokittelen sen mun kategorioissa nyyhkyihin, niin surullinen loppu, mutta täysin katsomisen arvoinen ja vielä muutaman kyyneleenkin.*street :)
- noistavoitvalita
Tuossa on suurin osa alkuvuonna nyt katsomistani elokuvista joista kaikki ovat katsottavia, nämä siis olen katsonut nyt alkuvuonna:
A Lonely Place To Die 2011
Bending The Rules 2012
Beneath The Darkness 2011
Best Laid Plans 2012
Breakaway 2011
Burning Palms 2010
Caprica (koko sarja osat 1-18)
Carnage 2011
Columbus Circle 2012
Fred Two Night Of The Living Fred 2011
Friends With Benefits 2011
Ghost Rider Spirit Of Vengeance 2012
Gone 2012
Hobo With A Shotgun 2011
Hugo 2011
Immortals 2011
In Time 2011
Insidious 2010
Jack And Jill 2011
John Carter 2012
Killer Elite 2011
Like Crazy 2011
Limitless 2011
Machete 2010
Mission Impossible Ghost Protocol 2011
My Week With Marilyn 2011
Paranormal Activity 2 2010
Paranormal Activity 3 2011
Perversion Story 1969 Lucio Fulci
Recoil 2011
Red State 2011
Salvation Boulevard 2011
Seeking Justice 2011
Sherlock Holmes A Game Of Shadows
Super 8 2011
Take Shelter 2011
The Beyond (1981) Lucio Fulci
The Big Year 2011
The Descendants 2011
The Devils Double 2011
The Double 2011
The Hunger Games 2012
The Hunter 2011
The Ides Of March 2011
The Orphan Killer 2012
The Rum Diary 2011
The Shunning 2011
The Thing 2011
The Three Musketeers 2011
The Woman in Black 2012
The Grey 2012
The Human Centipede II 2011
The Sitter 2011
There Be Dragons 2011
Tinker Tailor Soldier Spy 2011
Tower Heist 2011
Transit 2012
Young Adult 2011
Bending The Rules 2012 Mockingbird don't sing :)
- big ass
all of you kiss my ass
- Jos haluutte muuttua
The secret.
Laittaa miettimään... - nuigolnh
borat
- Rt
trolololo man , the movie
- Movie-elf
The strangers,
Black swan,
The ward,
Requiem for a Dream,
Rare exports,
Trust,
Lovely Bones,
8 mile,
Fucking åmål,
Kolmetoista,
Collector,
Millenium -trilologia (se alkuperäinen!),
Stephen King:in tuotanto,
Musikaali nimeltä A Very Potter Musical (youtube),
ja mikäli kaipaatte aivosoluja sulattamaa, puuduttavaa katsottavaa, suosittelen EHDOTTOMASTI MM;
Twilight,
Mean girls,
Mean girls 2,
Wild child,
Not another teen movie,
Epic movie,
Vampyyrien imussa...
Vanhemmista leffoista suosittelen sitten mm Night of the Hunter:ia,
Scream -sarjaa, Lolita:a, ja muita vanhmepia leffoja. - leffoja
Ite tykkään eniten toimita- ja komediaelokuvista
Ihan ehdottomia valintoja
- Forrest Gump
- Shawshank Redemption
- Taken
- Ensimmäinen Die Hard
- Gilbert Grape (Deppi ja DICaprio on aika hyvä kaksikko!)
Sit muita tosi hyviä
- Eka Rambo ja eka Rocky
- Ted!!!
- Pirates of the Caribbean leffat (eka paras mun mielestä)
- Men in black
- Eka ja toinen Terminaattori
- Eka American pie
- Kummeli Kultakuume, Kummeli Stories
- Slummien miljonääri - hyväleffa
Yks tuli mieleen niin on Blood Diamon (Veritimantti) :D
- rgaeplg<PÅÖG
Tässä pari hyvää kauhuleffaa:
Stephen King's - It
The Exorcism of Emily Rose (Emily Rosen riivaaja)
Kauna 1 ja 2
Evil Dead
The Ring - katoin tänään.....
suomalainen kasariklassikko
Täältä tullaan elämä! (1980) - roponen1
Tulossa epäilemättä mainio sekoilu:
http://www.investori.com/b/index.php/toimitus/2012/12/04/the-wolf-of-wall-street - muauauauhhaaaaaaaaa
jos haluut kattoo jotai sairasta kauhua,ni täss hyviä:The cell1&2,unborn ja the crazies
- stallone1
EXPENDABLES 2!!!!!!
- Natural Born Killer
Natural Born Killers
- Schindlerin
Schindlerin lista. Aivan uskomattoman hyvä elokuva. Saa ajattelemaan.
- when a starnger call
ei kannata kattoo KOSKAAN elokuvaa nimeltä When.a.stranger.calls... (siis iha hiton pelottava en kyl kato toista kertaa) ihan hirvee "kauhu"leffa
- mr penis
Trololololo man on kova ja kaikki Porno leffat tietenki:P
- 464664
"Atrytone on huora" on hyvä leffa
- HDFIN katsoja
Ite katon urheilu elokuvia ja parhaita varmaan The Blind Side, Remember The Titans ja Miracle. Kannattaa katsoa varsinkin Remember The Titans ja The Blind Side kumpiki on tositapahtumiin perustuva ja niissä tuntuu aika ihmeelliseltä että jotkut on eläny ne hetket oikeesti.
- Sinetti
Stephen Kingin kirjoihin perustuvat
1. The Mist
2. Langolieerit
3. Cujo
:D - Ponihomotvittuuns24
My little pony equestria girls!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636203
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap253976Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2602373Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei261930MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna261393- 951306
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel3041077Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee541050Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.77996Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..39961