Hyviä autokouluja Turun seudulla?

Tuleva autoilija (?)

Olen autokouluun hakeutumassa, ja koska olen kuullut että autokouluissa on suuriakin tasoeroja, ajattelin kysellä vinkkejä hyvistä autokouluista Turun lähistöllä. Tietysti voitte vinkata myös, mihin autokouluun ei ainakaan kannata mennä... :>

"Hyvällä" tarkoitan lähinnä sitä että opettajat on rentoja (ei mitään kameita nipottajia), tunteja saa suht. usein ja opetus on sen verran monipuolista ja tasokasta, ettei mene inssissä tai välivaiheessa jatkuvasti sormi suuhun.

459

15842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustikkaa

      Ajokoulutuskeskus Turku, siellä itse kävin ja tykkäsin. Ajo-opettajia on monta, joten ajotunteja sain ihan mukavasti ja teoriatkin oli nopeasti ohi :)

      • Iloinenajo

        Ajokoulutuskeskuksessa oli tosi kiltti opettaja.Otti kaiken lungisti ja oli muutenkin samalla tasolla.Sihteeri oli ilmeisesti omistajan tytär....silti osasi työnsä vaikka oli kesälomatuuraaja.Tykkäsin.Valitkaa sama autokoulu ja olkaa tyytyväisiä :)


    • tahtoo kortin

      Tietääkö joku millanen on Kaarinan Autokoulu?? Asun Paimiossa ja oon kuullu että toi vois olla hyvä....

      • hyvä nimimerkki :D


    • on jo kortti

      Taitaa tuleva autoilija olla itse autokouluyrittäjä kun noin sujuvasti puhuu jo välivaiheesta. ( Tavallisesti kysellään ihmeissään että " mikä se välivaihe on"??

      • Ho h

        Kaikki eivät ole yhtä tietämättömiä kuin sinä.


    • MP-kortti

      Olin Turun Easy Driversillä ja oli todella surkeaa opetusta ja palvelua. Törkeää käytöstä, ajotunneille soiteltiin paria päivää ennen eikä vaihtoehtoja ajankohtiin ollut ja sitten saattoi olla yli kk tauko seuraavaan ajotuntiin. Piti itse soitella koko ajan ja pyytää tunteja. Ajo-tunneilla piti itse kysellä koko ajan, opetus ei ollut tasokasta. Inssipaikalla tuli selväksi etten ollut lainkaan ainoa Easy Driversiin pettynyt!

    • Autokoulupoika

      Itselläkin on ajo kortti koulu edessä ja tahtoisin tietää onko turun alueella mitäkään auto koulua missä opeina olisi hemaisevia nuoria misuja? Voisin niitä iskeä samalla ku opetellaan ajamaan. Mielellään tytöillä olisi sellainen nahkainen univormu johonkin anime/manga tyyliin.

    • misukainen

      "autokoulupoika"

      Yksi asia joka vetoaa naisiin on yleissivistys. Sinäkin voisit aluksi opetella oikeinkirjoitusta, jotta kaikki saisivat selvää siitä, mitä tarkoitat.

    • cheer115--

      KAARINAN AUTOKOULU, itse käyn autoa nykyään kyseisessä paikassa. Kaikki teoriatunnit käytynä ja vain alle 10 ajokertaa kolmestakymmenestä jäljellä.

      Ajo-opettajat ovat mukavia, ajotuntien ajankohtiin ja autoon voi itse vaikuttaa. Teoriatunneilla tarjotaan kahvia, meille tarjottiin jopa jäätelöä, että nekään ei ole mitään tuskaa.

      Opettavat ja ohjastavat ajotunneilla, neuvovat tarpeeksi. Eivät kuitenkaan liikaa. Itse kävin kaikki teoriatunnit viikossa, ja ajotunteja saa mukavaan tahtiin, itselläni on nyt ollut neljänä päivänä viikossa ja 2h ajettu kerrallaan.

      Suosittelen lämpimästi, itse en ainakaan pettynyt, eikä ole pahaa sanomista! :)

      • tätä ei usko kukaan

        kaikki teoriatunnit viikossa? ja varmaan 5h kerrallaan?


      • Max 3 x 45min
        tätä ei usko kukaan kirjoitti:

        kaikki teoriatunnit viikossa? ja varmaan 5h kerrallaan?

        Lain mukaan päivässä saa pitää kolme oppituntia, eli viikossa voi käydä maksimissaan 21, eli 20 saa viikossa, mutta edellyttää että lauantaina ja sunnuntainakin pidetään tuntea.


      • Parasta2017

        CAP ja EPIC Turun alueen parhaat AUTOKOULUT. Ei tarvitse paljon mainontaa.Ammattilaiset asialla.


      • Epic-17
        Parasta2017 kirjoitti:

        CAP ja EPIC Turun alueen parhaat AUTOKOULUT. Ei tarvitse paljon mainontaa.Ammattilaiset asialla.

        EPIC ON PARAS!Sain hyvän palvelun ja henkilökunta aidosti palveli kaikissa asioissa! Olen tyytyväinen autokoulun valintaan. Hyvä hyvä hyvä :)


    • oppilas massan seas

      Kaarinan autokoulusta.. Ei erikoinen, perus tuppukylä autokoulu erittäin huonolla videotykillä (himmeä ja epäselvä kuva vaikka olisi pimeä huone) ja peffa puuttuu kyllä niihin auditoriomaisiin penkkeihin joissa ei istuma asennon vaihto mahdollisuuksia ole juurikaan jos ollenkaan.. Teoriatunneilla turhaa lässyä melkeen enemmän kuin oleellista asiaa ja samoja asioita toistetaan turhan monet kerrat.. Vaikka itselläkin pääkoppaongelmaisena meni kyllä kerralla jakeluun. Jos omaat ADHD, asberger tai muuta vastaavaa, jätä suosiolla väliin, parempia vaihtoehtoja löytyy.. Jos henkisellä tasolla olet terve niin ihan riittävähkö koulu kortin saamiseen, ainakin loppujen lopuksi.

    • 87k

      Unohda ainakin Turun ajoauto/autohalli (sammaa firmaa) sekä ehdottomasti Kaarinan autokoulu.

      Suosi taasen esim Ajaxxia

    • JAksksksdkldsd

      Eiköhän autokoulun hyvyys tai huonous perustu pitkälti OMALLE aktiivisuudella ja ymmärrykselle. Osa oppilaista istuvat 100 % tuppisuina niin teoriatunneilla kuin ajotunneilla ja kun kysytään onko kysyttävää, niin ei ole. Ja sitten tullaan tänne haukkumaan kun asioita ei ole kerrottu autokoulussa...

    • Jormaajussikaarinaku

      Kävin Kaarinan autokoulussa. Nykyään Ajo-opet. Ihan hyvä koulu mutta teoriatunneilla tosiaan lässytellään vähän liikaa. Vissiin vaan ettei tunneille nukahda. Jos katsoo listalta niin Turun seudun kallein autokoulu.
      Toinen aika paha moka oli ettei mulle kerrota paljonko mun puuttuvat ajot inssi tulee maksamaan.. Vaikka kysyin @-maililla, paikanpäällä ja puhelimitse.
      Harmi vaan, mutta vähän haiskahtaa :(
      Alkuun olisin antanut 4/5 pojoa, mutta nyt sanon kyllä 2/5, toisaalta jos ei hinnoista kerrota niin eiköhän se ole suoraan 0/5..

      • Varmatieto

        Kyllä Kaarinan autokoulu on edelleen Kaarinan autokoulu ja Autokoulu Ajo-Opet ihan erillinen yritys joka toimii Turussa, Raisiossa ja Naantalissa.


    • Minni1996

      Epic autokoulu.. Ihan ykkönen. :) Jee ja mä sain vielä kortinkin ekalla yrityksellä. Erittäin ihanat ja kivat opettajat, jotka osasivat asiansa.

    • Jonitius

      Epic Autokoulussa kävin itse.. Sain kortin todella nopeasti ja hyvin löytyi myös ajotunteja. Hinta oli halvin ja opetus parasta.. Jussi oli mahtava opettaja. Suosittelen

    • turustatyttö

      Turun ajokoulutuskeskus oli hyvä, rento ja halpa. Hansassa vieläpä, ja ajotunnit alkoivat aina toriparkista. Pääsin inssin ekalla läpi.

    • turku2

      Easydriverin voit suorittaa halvalla, mutta opetus huonoa.

    • Maria1996

      Suosittelen Epic autokoulua.. Hinta on edullinen, opetus laadukasta ja kiva tunnelma! Tosi kiva henkilökuntakin. :)

      • HyväEpic

        Juu...Epicissä uskalletaan puhua ja osataanhan siellä vielä lukea ja kirjoittaa täydellistä suomen kieltä.Ei tullut mitään konflikteja minun ja opettajan kanssa.Eikä tarvittuja missään vaiheessa sihteerin apua!


    • Maria 1997

      Ajokoulutuskeskus on ykkönen! Ja edullisin! Suosittelen!

    • Tähh

      Gummalpualjokkee

    • hybridTurku

      onhan ketju ja pirun vanha.

      Onko joku käynyt edes kahta eri autokoulua, että pystyisi vertaamaan edes niitä keskenään?
      Melko turkulainen kysymys ja ajatus.

      • ParasAC

        Oon käyny.Toises oli ainaki eläkeläisiä ja rokkareita opeina ja hieman erikoisempi toimistoporukka.Toisessa miehiä opettajina ja iha tavallisia ihmisiä ja kaksi koulua Turussa ja Paimiossa.


    • Smartdriver

      Onko jollain kokemuksia Smart Driver-autokoulusta? On ainakin halvin Turun seudulla.

      • Tuuli97

        Smart Driver vai Epic? Epic EHDOTTOMASTI!! Smart Driverin autot on kuin sirkuksesta jos ootte nähnyt,Epicillä siistit ajoneuvot!Henkilökunta on Smart Driverilla mitä lie porukkaa.Epicillä OIKEITA opettajia! Ja ne Smart Driverin sivut..Onko ne tarkoitettu alle 12 vuotiaille?Taitaapi ollana.Miettikää mihin rahanne laitatte!!


      • HelloEpic
        Tuuli97 kirjoitti:

        Smart Driver vai Epic? Epic EHDOTTOMASTI!! Smart Driverin autot on kuin sirkuksesta jos ootte nähnyt,Epicillä siistit ajoneuvot!Henkilökunta on Smart Driverilla mitä lie porukkaa.Epicillä OIKEITA opettajia! Ja ne Smart Driverin sivut..Onko ne tarkoitettu alle 12 vuotiaille?Taitaapi ollana.Miettikää mihin rahanne laitatte!!

        Tampereella Epicillä Hello Kitty teippauksilla varustettu auto. Minkä ikäisille se on tarkoitettu?


      • Tuuli97

        Se ehkä sopii siihen pikkuautoon,mutta jos renkaat on eriparia Bemarin allalla ja luullaan että hienolla autolla "sirkusautolla" saadaan oppilaita.Ehkä...tyttöjä tollanen auto kiinnostaa,mutta aikuinen kun ajaa tollasella...räkätitkin nauraa.Iso ukko istuu leikkiautossa,hah hah haaa :)


      • Nauru90

        Jep :) Onhan se vähä naurettavaa kun kuitenkin hoetaan että 18vee on aikuinen ja laitetaa lapsille tarkoitettuja leikkikuvia autoihin.Puuttuks mielikuvitus et autot näyttäis siisteiltä ja yritysten autoilta?Mut hei...onhan sitä kaavailtu et ajokortti ikää pudotetaan...ne on aikaansa edellä ;) Itsepä saavat joko kehut tai haukut.


      • Omatoiminen

        Smart Driverin autokoulussa on kaks sihteeriä.Mies ja nainen.Tasavertainen autokoulu.Ilmeisesti.


      • Samp030

        Aika nälissään täytyy olla jos kotona syö vaik klo 11 ja menee taas töihin syömään.Lyhyt ura tulee oleen...jos normaali työpaikka :)


      • Peloton17

        Käytös vai ulkomuoto :)


      • Ups28

        Asiakaspalvelu on kyllä muutakin kuin koneella istumista.Autokoulussa mielestäni pitää ottaa myös maksavat asiakkaat huomioon.Ei riitä että pyydetään istumaan ja odottamaan opettajaa.Jos ei miellytä työ,aina voi vaihtaa vaikkapas vakuutusyhtiöön tai pankkiin töihin.Siellä voi vapaasti piilotella nurkassa.


      • Jokiranta17
        Omatoiminen kirjoitti:

        Smart Driverin autokoulussa on kaks sihteeriä.Mies ja nainen.Tasavertainen autokoulu.Ilmeisesti.

        Kuulostaa vähä et perseen nuolennalla pääsee pitkälle........


      • Työläinen52
        Samp030 kirjoitti:

        Aika nälissään täytyy olla jos kotona syö vaik klo 11 ja menee taas töihin syömään.Lyhyt ura tulee oleen...jos normaali työpaikka :)

        Eihän kellään voi jatkuvasti nälkä olla.Oon itse ollut teollisuudessa töissä,normaalit työtunnit ja välillä on jäänyt ruokatunti käyttämättä.Ja raskas työ.Onko sen pomo ehkä liian lepsu.Töihin mennään töihin ja syödään ennen töitä tai töiden jälkeen,varsinkin osapäivätyössä.Missä on nykypäivän kuri.


      • Ihmetys16

        Joo...en tiedä miksi hän ei halua puhua ihmisten kanssa????Ei tuossa ammatissa voi ujo olla.


      • Oppilas16

        Käyttää paljon sanaa.mahtava."oppilaspalautteessa".Palaute on annettu omasta toimesta.Lukea voi rivien välistä,kun osaa käyttää hoksottimiaan.Eikö nykyään enää pärjää rehellisyydellä!?


      • Ymmärrys0

        Minkä takia henkilö istuu turhanpanttina autokoululla,jos ilmoittautuminenkin tapahtuu sähköisesti?Mikä on toimenkuva??En ymmärrä miten autokoululla on varaa nykyään maksaa ylimääräisistä työntekijöistä,joilla ei oikeastaan ole mitään osallisuutta itse opetukseen ja teoriatunteihin.Eikö opettajille opeteta toimistotyöt oman koulutuksensa aikana.


      • Transu16

        Jykevä leuka........


      • HukkaReissu17

        Smart Driver halvin ja huonoin!Henkilökunta amatöörejä.


      • Jensu17

        On varmaan joo halvin???Mut kyl mä ainakin haluan tietää kans kelle laskuni maksan.Onko se Ajamaan Oy,Smart Driver vai onko joku muukin vielä???Erikoista peliä tällä autokoululla!!!!Jos ei pärjää,ei tarvi myöskään kusettaa asiakkaita!! Tiedoks vaan laskun kirjoittajalle/sen lähettäjälle! -Pelle Jykeväleuka


      • fan2

        ulkoisest ainakin :)


      • Itäturku

        Kyllä hän mainostaa tekevänsä ihan itse kaikki työt????????


      • Erehtynyt

        Mä luulin sitä ensin mieheksi :) :) :) :)


      • Ajotunnit2016

        Kävin ajotunnit ja teoriatunnit Smart Driverissa viime vuonna -16.Minulla oli aivan ihana nainen opettajana ja kemiat pelasi joka kerta.Puolisoni tutustui häneen ja ihastui hänen olemukseensa.Sadepäivänäkin hän vain säteili meidän molempien mielestä.Opin ja sain ajokortin ja olin tyytyväinen.Valitettavasti hän ei enää ole Smart Driverissa töissä ja se on mielestäni harmi.Muistan häntä lämmöllä :)


      • Epicbest-

        Menetkö autokouluun jossa henkilökunta käyttää taiteilijanimiä?Näin Smart Driverissa ainakin.
        Epic on ykkönen!


      • TähtisilmäFani
        Ajotunnit2016 kirjoitti:

        Kävin ajotunnit ja teoriatunnit Smart Driverissa viime vuonna -16.Minulla oli aivan ihana nainen opettajana ja kemiat pelasi joka kerta.Puolisoni tutustui häneen ja ihastui hänen olemukseensa.Sadepäivänäkin hän vain säteili meidän molempien mielestä.Opin ja sain ajokortin ja olin tyytyväinen.Valitettavasti hän ei enää ole Smart Driverissa töissä ja se on mielestäni harmi.Muistan häntä lämmöllä :)

        Terve vaan. Harvoin otan kirjoittelullani mihinkään tälläiseen osaa mutta kyllä tuo kirjoittaja "Ajotunnit2016" on kuulemani mukaan oikeassa.Poikani oli silloisessa Ajo-Opet autokoulussa vuonna 2014,nykyään Smart Driver jos olen oikeassaPalauttavassa ajossa eli kakkosvaihe paremmin itselleni tuttu nimi oli ollut opettajana nainen tai oliko ollut harjoittelijana mutta kehuja hän sai pojaltanikin.Onkos se niin että vain muutamat ja harvat saavat syntymälahjana jotain mitä muut kadehtivat? Nimittäin kontaktin ihmiseen hyvällä tavalla.Kiitos vaan teille hyvästä opetuksesta.Raha ei mennyt hukkaan tuolloin.


      • Oppilas14
        TähtisilmäFani kirjoitti:

        Terve vaan. Harvoin otan kirjoittelullani mihinkään tälläiseen osaa mutta kyllä tuo kirjoittaja "Ajotunnit2016" on kuulemani mukaan oikeassa.Poikani oli silloisessa Ajo-Opet autokoulussa vuonna 2014,nykyään Smart Driver jos olen oikeassaPalauttavassa ajossa eli kakkosvaihe paremmin itselleni tuttu nimi oli ollut opettajana nainen tai oliko ollut harjoittelijana mutta kehuja hän sai pojaltanikin.Onkos se niin että vain muutamat ja harvat saavat syntymälahjana jotain mitä muut kadehtivat? Nimittäin kontaktin ihmiseen hyvällä tavalla.Kiitos vaan teille hyvästä opetuksesta.Raha ei mennyt hukkaan tuolloin.

        Muistan hänet...oli Turun Ajo-Opeilla harjoittelijana.Se tyttö oli kultaa ;)


      • Tykkäsin16
        Ajotunnit2016 kirjoitti:

        Kävin ajotunnit ja teoriatunnit Smart Driverissa viime vuonna -16.Minulla oli aivan ihana nainen opettajana ja kemiat pelasi joka kerta.Puolisoni tutustui häneen ja ihastui hänen olemukseensa.Sadepäivänäkin hän vain säteili meidän molempien mielestä.Opin ja sain ajokortin ja olin tyytyväinen.Valitettavasti hän ei enää ole Smart Driverissa töissä ja se on mielestäni harmi.Muistan häntä lämmöllä :)

        Ihan pakko antaa kommenttii kans. Mulla sama ope viime vuonna.Ihana sädehtivä ope.Ja tosi kiva :)


      • PoikaV16
        Tykkäsin16 kirjoitti:

        Ihan pakko antaa kommenttii kans. Mulla sama ope viime vuonna.Ihana sädehtivä ope.Ja tosi kiva :)

        Hyvä kroppa oli ainaki ;)


      • Naminami17

        Hänhän on korvaamaton.Pomon oikea käsi.Ei opettajilla niin väliä,kunhan paperityöt tehdään ja raha pysyy plussan puolella. Autokoulu toimii sihteerin työskentelyllä,opettajia ei tarvita.Autokoulu ei ole enää opetusala.


      • OpeLk6
        Tykkäsin16 kirjoitti:

        Ihan pakko antaa kommenttii kans. Mulla sama ope viime vuonna.Ihana sädehtivä ope.Ja tosi kiva :)

        Smart Driverin entiselle opettajalle: Olet mitä todennäköisemmin fantastinen henkilö.Tuntuu että olet lumonnut oppilaasi, heidän kehujensa perusteella.Se on hieno asia.Ja melko harvinaista.Jopa meidän luokanopettajien keskuudessa.Enkä yhtään ihmettele,että olet saanut kadehtijoita alalta. Meillä peruskoulussa olisi opettajan paikka vapaana,jos kiinnostaa :) Ehkä saisit naperotkin keskittymään olennaiseen....
        Lukuvuoden alkaessa.


      • Tä17
        Omatoiminen kirjoitti:

        Smart Driverin autokoulussa on kaks sihteeriä.Mies ja nainen.Tasavertainen autokoulu.Ilmeisesti.

        Ehkä tietokoneet ovat kehittyneet niin, että toinen kirjoittaa ja toinen lukee.??En oo koskaan kuullut että alainen tarttee alaisen :(


      • Lukio18

        Moido ! Katoin sen sivuja ja voisin kyllä valita ton autokoulun mut en oikee ymmärrä miks on kahta eri informaatioo samasta asiasta ja erilailla kirjattu.esim aamuteoria ei oo merkattu sähköseen ilmouttautumissarakkeeseen.Nimi on kyl hiano mut vähä paremmin asiat jotenki selväks....voi olla et kiirees kirjattu ylös mut jotenki hassuu. Ja pitääks mun mennä keskustaan tunnil ja harjotteluvaihe on jossakin toimistol??? Tehkää pliis vaikka ryhmätöitä et tulis kirjotettuu sellvällä kirjotuksel et lukiolaistyttö osaa kans lukee noi.Ei iso juttu ammattilaiselle??


      • Ikäoppi

        Eiköhän tukiopetus ole jo tepsinyt itsenäisen työn tekemiseen. Ainahan voi olla lisäkysyttävää.......


      • Auto16
        Ajotunnit2016 kirjoitti:

        Kävin ajotunnit ja teoriatunnit Smart Driverissa viime vuonna -16.Minulla oli aivan ihana nainen opettajana ja kemiat pelasi joka kerta.Puolisoni tutustui häneen ja ihastui hänen olemukseensa.Sadepäivänäkin hän vain säteili meidän molempien mielestä.Opin ja sain ajokortin ja olin tyytyväinen.Valitettavasti hän ei enää ole Smart Driverissa töissä ja se on mielestäni harmi.Muistan häntä lämmöllä :)

        kaunis nainen ajo-opetuksessa teki oppimisesta vaikeaa...........


      • Haka15

        Onk tää Pelle Smart Driverin työntekijä?


      • Hirveetä
        Peloton17 kirjoitti:

        Käytös vai ulkomuoto :)

        Tsekkaite ja kato sen sivulta :(


      • Janine89
        Omatoiminen kirjoitti:

        Smart Driverin autokoulussa on kaks sihteeriä.Mies ja nainen.Tasavertainen autokoulu.Ilmeisesti.

        Eikö siellä tämä nainen ole johtaja? Olen luullut niin.


      • Boss35
        Omatoiminen kirjoitti:

        Smart Driverin autokoulussa on kaks sihteeriä.Mies ja nainen.Tasavertainen autokoulu.Ilmeisesti.

        Ja ryhmätyönä tulosta syntyy.


      • Kurjaa16

        Mulla vähä kurja kokemus :( Oli tosi ikävä olla ja oottaa opee kun oli aivan hiljaista.Ootin opee ja se sihteeri istu vaa ja näpläs tietoknetta.Soitin mun opelle että se tulis aikaisemmin tunnille.Mulla ainakin oli kurja olo :( Muuten hyvä opetus ja pääsin linkkarilla ihan perille.Mut kyl kortin sain :)


      • SheIs-
        Ihmetys16 kirjoitti:

        Joo...en tiedä miksi hän ei halua puhua ihmisten kanssa????Ei tuossa ammatissa voi ujo olla.

        Ehkä asiakkaat ei kiinnosta.....On eri asia myydä autoja kuin olla tekemisissä koulutusalalla.


      • ExOppil
        Ajotunnit2016 kirjoitti:

        Kävin ajotunnit ja teoriatunnit Smart Driverissa viime vuonna -16.Minulla oli aivan ihana nainen opettajana ja kemiat pelasi joka kerta.Puolisoni tutustui häneen ja ihastui hänen olemukseensa.Sadepäivänäkin hän vain säteili meidän molempien mielestä.Opin ja sain ajokortin ja olin tyytyväinen.Valitettavasti hän ei enää ole Smart Driverissa töissä ja se on mielestäni harmi.Muistan häntä lämmöllä :)

        Niin mullakin :) Osas kivasti höystää ajo-opetuksen kivalla huumorilla.Mukava nainen :)


      • Porukka18
        Transu16 kirjoitti:

        Jykevä leuka........

        Jykevä leuka on meijän mielestä Smart Driverin tunnusmerkki.


      • Lumo16
        OpeLk6 kirjoitti:

        Smart Driverin entiselle opettajalle: Olet mitä todennäköisemmin fantastinen henkilö.Tuntuu että olet lumonnut oppilaasi, heidän kehujensa perusteella.Se on hieno asia.Ja melko harvinaista.Jopa meidän luokanopettajien keskuudessa.Enkä yhtään ihmettele,että olet saanut kadehtijoita alalta. Meillä peruskoulussa olisi opettajan paikka vapaana,jos kiinnostaa :) Ehkä saisit naperotkin keskittymään olennaiseen....
        Lukuvuoden alkaessa.

        Kyllä oli ihana opettaja.Pidin hänestä kovasti.Hän oli itse aurinko.Valitettavasti ei työskentele enää Smart Driverissa.Harmillista.


      • Kesä18
        Ihmetys16 kirjoitti:

        Joo...en tiedä miksi hän ei halua puhua ihmisten kanssa????Ei tuossa ammatissa voi ujo olla.

        Oon kuullut että tää mies auttaa aina tarvittaessa.


      • Samaamaata20
        Haka15 kirjoitti:

        Onk tää Pelle Smart Driverin työntekijä?

        Yhdennäköisyyttä on.Pansion autokoulu on jäänyt paitsi.


      • IhanaOpe16
        TähtisilmäFani kirjoitti:

        Terve vaan. Harvoin otan kirjoittelullani mihinkään tälläiseen osaa mutta kyllä tuo kirjoittaja "Ajotunnit2016" on kuulemani mukaan oikeassa.Poikani oli silloisessa Ajo-Opet autokoulussa vuonna 2014,nykyään Smart Driver jos olen oikeassaPalauttavassa ajossa eli kakkosvaihe paremmin itselleni tuttu nimi oli ollut opettajana nainen tai oliko ollut harjoittelijana mutta kehuja hän sai pojaltanikin.Onkos se niin että vain muutamat ja harvat saavat syntymälahjana jotain mitä muut kadehtivat? Nimittäin kontaktin ihmiseen hyvällä tavalla.Kiitos vaan teille hyvästä opetuksesta.Raha ei mennyt hukkaan tuolloin.

        Eikä tarvinnut ottaa kuvia auringonpaisteessa,se nainen oli itse auringonpaiste.Ihana ope :)


      • ApuvaK
        Omatoiminen kirjoitti:

        Smart Driverin autokoulussa on kaks sihteeriä.Mies ja nainen.Tasavertainen autokoulu.Ilmeisesti.

        Mäkin haluan apurin töissäni mut kuitenkin ihan normaalin palkan :) Entäs ne jotka tekee työnsä itsenäisesti ja niin kuin pitäis tehdä?Hups!


      • Meijänporukka
        Työläinen52 kirjoitti:

        Eihän kellään voi jatkuvasti nälkä olla.Oon itse ollut teollisuudessa töissä,normaalit työtunnit ja välillä on jäänyt ruokatunti käyttämättä.Ja raskas työ.Onko sen pomo ehkä liian lepsu.Töihin mennään töihin ja syödään ennen töitä tai töiden jälkeen,varsinkin osapäivätyössä.Missä on nykypäivän kuri.

        Se on kyl jännää kuinka yrityksiä harmittaa entisten työntekijöiden kehut.Smart Driver kirjoitteli palautteessaan HETI perään kuinka nykyisiä työntekijöitä 'kehutaan'.Miksi kehut tuli heti tämän aukeaman lukemisen jälkeen? Jotenkin naurattaa ja jotenkin säälittää heidän itsensä kirjoittamat kehut itsestään :)))))) Lueskelen näitä kirjoituksia useinkin ja huomaa että tämä ex työntekijä oli pidetty henkilö oppilaittensa keskuudessa.Kateus on kamala asia työyhteisössä :(


      • Lihansyöjä34
        Samp030 kirjoitti:

        Aika nälissään täytyy olla jos kotona syö vaik klo 11 ja menee taas töihin syömään.Lyhyt ura tulee oleen...jos normaali työpaikka :)

        Voihan sitä tehdä rehuja aamulla mennä töihin syömään ja taas rehuja muun ruoan kanssa.Päivä kuluu nopsaan.


      • PlayBoy18
        Kesä18 kirjoitti:

        Oon kuullut että tää mies auttaa aina tarvittaessa.

        Jos toinen pyytää itse auttamaan :) Tietokoneiden käyttö on nykyään tosi vaikeaa ;):)


      • Vvv29
        Itäturku kirjoitti:

        Kyllä hän mainostaa tekevänsä ihan itse kaikki työt????????

        Kun on perseennuolija on kiva kaveri.Sellasia noi nykypäivän valmistuneet on.


      • NamNam28
        Ikäoppi kirjoitti:

        Eiköhän tukiopetus ole jo tepsinyt itsenäisen työn tekemiseen. Ainahan voi olla lisäkysyttävää.......

        Huolenpito ja rakkaus lähimmäiselle.


      • Uusijuttu
        Naminami17 kirjoitti:

        Hänhän on korvaamaton.Pomon oikea käsi.Ei opettajilla niin väliä,kunhan paperityöt tehdään ja raha pysyy plussan puolella. Autokoulu toimii sihteerin työskentelyllä,opettajia ei tarvita.Autokoulu ei ole enää opetusala.

        Ihan sama.Simulaattori kohta korvaa henkilökunnan.


      • Easydriveri
        Omatoiminen kirjoitti:

        Smart Driverin autokoulussa on kaks sihteeriä.Mies ja nainen.Tasavertainen autokoulu.Ilmeisesti.

        Morjens! Jos toimistos työskentelee kaks sihteeri ni toisen ainaki täytyisi tietää että mikää tapahtuma ei kestä tuntia?! Ajotunti 50min ja teoria tunti 45min. Ammattitaito hakusessa?


      • TheBestA
        HelloEpic kirjoitti:

        Tampereella Epicillä Hello Kitty teippauksilla varustettu auto. Minkä ikäisille se on tarkoitettu?

        Eiköhän Epic ole hieman ammattimaisempi autokoulu kuin joku Smart Driver.Laajempi ja hyvämaineinen.Ja puhe oli Turun alueen autokouluista ei Tampereen autokouluista.


      • HenkilökuntaOk
        Peloton17 kirjoitti:

        Käytös vai ulkomuoto :)

        No onhan se Smart Driverin sihteeri ulkoisesti pellen näköinen mutta eihän meidän tarvi hänen kanssaan työskennellä.Itse olen tyytyväinen omaan henkilökuntaani ja se riittää minulle


      • Lehtikaali89
        Samp030 kirjoitti:

        Aika nälissään täytyy olla jos kotona syö vaik klo 11 ja menee taas töihin syömään.Lyhyt ura tulee oleen...jos normaali työpaikka :)

        Ei ruohosta nälkä pois mee mutta Haaviston Pekka saa vaaleissa varmasti äänen


      • Eimeillä
        Samp030 kirjoitti:

        Aika nälissään täytyy olla jos kotona syö vaik klo 11 ja menee taas töihin syömään.Lyhyt ura tulee oleen...jos normaali työpaikka :)

        Okei...senkö takia sähköinen yhteyden otto on Smart Driverille niin vaikeaa kun syömiseen menee aikaa? Onko sen työnantaja jotenkin huuhaa?


      • Fantasticoco
        Jokiranta17 kirjoitti:

        Kuulostaa vähä et perseen nuolennalla pääsee pitkälle........

        Perseen nuolennalla ja jollain muullakin.

        ??


      • VaraBlondiko

        Äitiblondi korvaa nyt liikenneopettajablondin? Hupaisaa :) :)


      • Älähassujapuhu
        Janine89 kirjoitti:

        Eikö siellä tämä nainen ole johtaja? Olen luullut niin.

        Missä on nainen johtajana?Ainahan kuvitella voi.


      • Imhappy21
        Erehtynyt kirjoitti:

        Mä luulin sitä ensin mieheksi :) :) :) :)

        Tarkoitatko sitä Smart D sihteeriä? Mistä tietää.Uudet tuulet puhaltaa


      • S4D
        Ups28 kirjoitti:

        Asiakaspalvelu on kyllä muutakin kuin koneella istumista.Autokoulussa mielestäni pitää ottaa myös maksavat asiakkaat huomioon.Ei riitä että pyydetään istumaan ja odottamaan opettajaa.Jos ei miellytä työ,aina voi vaihtaa vaikkapas vakuutusyhtiöön tai pankkiin töihin.Siellä voi vapaasti piilotella nurkassa.

        Autokoulussa ei enää kai opeteta mitään.Ensihoitoa minä vain sain.


      • Hernemaissi-
        Työläinen52 kirjoitti:

        Eihän kellään voi jatkuvasti nälkä olla.Oon itse ollut teollisuudessa töissä,normaalit työtunnit ja välillä on jäänyt ruokatunti käyttämättä.Ja raskas työ.Onko sen pomo ehkä liian lepsu.Töihin mennään töihin ja syödään ennen töitä tai töiden jälkeen,varsinkin osapäivätyössä.Missä on nykypäivän kuri.

        Verhot kii ni kukaan ei nää


      • Valinta2
        Janine89 kirjoitti:

        Eikö siellä tämä nainen ole johtaja? Olen luullut niin.

        Tietääkö se Smartin sihteeri mitä sihteerin työhön kuuluu sekavaa touhua nimike vaihtuu ja vaihtuu ja tietämättömiä miessihteeri ihan varmaan ojentaa auttavan kätensä.Piti ilmoittautua oppilaaksi mutta mitä vielä


      • Huhuuu22

        Jeps.
        Smart Driver on ehkä Turun halvin autokoulu mutta mutta. Opettajat on repäisty jostain ja se toimistonainen puhus ainakin mulle englantia mutta ja- sana oli och :)))))))))))))))) Ja se että yritetään väkisin...onko missään muualla autokoulussa , sihteeri tuo harrastuksensa opetusalalle? Muut ymmärtävät mikä ala on.Enkä yhtään ihmettele että puskaradion mukaan Smart Driverissa vaihtuu keskustan sihteeri.En kestäis päivääkään siellä.


      • EIkiitos-

        Smart Driver on juu ehkä turun halvin mutta tekee kaikkee muuta kuin sitä mihin ton alan yritys on tarkoitettu.Sihteeri häärää omien harrastusten kanssa autokoulussa.Onks se omistaja lässy vai mitä siellä tapahtuu. Ei kiitos tolle autokoululle.


      • Ajo17
        Imhappy21 kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä Smart D sihteeriä? Mistä tietää.Uudet tuulet puhaltaa

        Tietämätön ja tyhmä.


      • Höpö18
        Naminami17 kirjoitti:

        Hänhän on korvaamaton.Pomon oikea käsi.Ei opettajilla niin väliä,kunhan paperityöt tehdään ja raha pysyy plussan puolella. Autokoulu toimii sihteerin työskentelyllä,opettajia ei tarvita.Autokoulu ei ole enää opetusala.

        Nami nami viittaa Smart Driverin sihteeriin, ilmeisestikö?Ryhmätyötä tykkää tehdä,itsenäisesti :)


      • Nelisilmä-
        Ups28 kirjoitti:

        Asiakaspalvelu on kyllä muutakin kuin koneella istumista.Autokoulussa mielestäni pitää ottaa myös maksavat asiakkaat huomioon.Ei riitä että pyydetään istumaan ja odottamaan opettajaa.Jos ei miellytä työ,aina voi vaihtaa vaikkapas vakuutusyhtiöön tai pankkiin töihin.Siellä voi vapaasti piilotella nurkassa.

        Kuulin puskaradion kautta että Smart Driverin Pelle on vaihdettu ammattilaiseen toimistotyöntekijään.Kerrankin jotain tehty oikein!


      • EnergiaaJuu
        Fantasticoco kirjoitti:

        Perseen nuolennalla ja jollain muullakin.

        ??

        En ymmärrä että ihminen mainostaa tekevänsä itsenäistä työtä kun omistaja istuu vierellä apuna ja maksaa olemattomasta työstä palkan.Olisipa kaikilla yhtä helpot työpäivät.


      • TSK0

        Autokoulu Smart Driverin henkilökunta lapsellisesti antaa itsestään palautetta palautelaatikkoon.Surkuhupaisaa.


    • 9898

      Smart driver huono autokoulu. kohta konkassa. Huonoa opetusta, opet aivan surkeita. Älä tuhlaa rahojasi. Turusta löytyy myös hyviä autokouluja.

      • Mää97

        Onko toi Smart Driverin autokoulu jotain autokouluketjua ulkomailta?Oon nähnyt jossain maassa saman autokoulunimen vai onko sama nimi vain sattumaa?Osaako joku kertoa?


      • Kysymys17

        Kuka Smart Driverin omistaa?


      • Ehkäkö

        Eikö se ole se yksi niistä opettajista.Varma en ole.


      • Kokenutkirjoittaja

        Terve. Olen itse lukenut tämän sivun kirjoituksia.Ihmettelen tuota niin paljon puhutun Smart Driverin toimintaa.Kun entistä opettajaa kehutaan,yrityksen sivulle ilmestyy heti autokoulun nykyisten opettajien palautteena saamat kehut.Haiskahtaa ehkä hieman keksityltä jutulta.Ja minunkin mielestäni toimistotyöskentely ei liity mitenkään opetus/autokouluopetukseen.Eli siinä eräs kirjoittaja oli oikeassa.Toiminnan pitää perustua rehellisyyteen.Kehut perustuu asiakkaiden palautteeseen.Näin meillä toimituksessa ainakin.Syksyn jatkoa kaikille!


      • Rohkeuttap
        Ehkäkö kirjoitti:

        Eikö se ole se yksi niistä opettajista.Varma en ole.

        Onko se se partajaakko.Kysy toimistolta siltä naiselta.Hän kertoo varmastikin,mutta mulla ainakin kesti toimistopalvelu kysymysketjun takia kauan. Toinen kysyy,toinen vastaa,toinen kysyy.


    • Oppilas33

      Autokoulu Smartdriver.fi on paras ja nopein palvelu!
      Hyvät oppet ja paras autot!

      • Talvirengas

        Onko itse johtajan kirjoittama...hmmm?


      • Nauretaan

        Smart Driverissa paras palvelu koko Turun alueella.Oliks toi vitsi :) :) :) :)


      • Job16

        Smart Driverin Autokoulu ei taida oikein tietää mitä tekee, että menestyisi.Kokoajan asiat vaihtuu.Pikkutyttö aikansa kuluksi vaihtelee nettisivuja.


      • Kevät33

        Mutta eikö sihteereiksi haekin tai työskentele omanlaisensa ihmiset.


      • Haha16

        Vähän mettäläinen ilmeisesti :)


      • Huomhuom
        Job16 kirjoitti:

        Smart Driverin Autokoulu ei taida oikein tietää mitä tekee, että menestyisi.Kokoajan asiat vaihtuu.Pikkutyttö aikansa kuluksi vaihtelee nettisivuja.

        En mäkään osannut lukee sitä kalenteria.Oliks siihen tullu joku virhe kun tunnit toimistolla ja keskustassa.En tiiä.Koulussa aina opetettiin että suomen kieli pitää olla virheetöntä ku kirjoittaa julkisesti.


      • UusiTuuli22
        Job16 kirjoitti:

        Smart Driverin Autokoulu ei taida oikein tietää mitä tekee, että menestyisi.Kokoajan asiat vaihtuu.Pikkutyttö aikansa kuluksi vaihtelee nettisivuja.

        Eiks siellä nyt ole joku harjoittelija....onneksi :) Osaa varmasti tehdä työt ihan ite ;)


      • TÄHÄH21
        Nauretaan kirjoitti:

        Smart Driverissa paras palvelu koko Turun alueella.Oliks toi vitsi :) :) :) :)

        Teoriatunteja perutaan jatkuvasti.


      • Kateuspahajuttu-

        Sitähän minäkin ihmettelen että mistäs yhtäkkiä Smart Driverin henkilökunnan tytöille nyt rupesi kehuja lentelemään.Olisko syynä tuon entisen opettajan ihailu ja kehut? Jaa jaa.


      • Ammattitaito1
        Kevät33 kirjoitti:

        Mutta eikö sihteereiksi haekin tai työskentele omanlaisensa ihmiset.

        Riippuu ihmisestä.Toiset sihteerit ovat mukavia ja tekevät työnsä itsenäisesti ilman apuvoimia tai ylimääräisiä kiitospaloja.Mutta ne ovatkin työnsä osaavia.


      • Hienooasia
        Kateuspahajuttu- kirjoitti:

        Sitähän minäkin ihmettelen että mistäs yhtäkkiä Smart Driverin henkilökunnan tytöille nyt rupesi kehuja lentelemään.Olisko syynä tuon entisen opettajan ihailu ja kehut? Jaa jaa.

        Ei kai se huono asia ole jos tämä opettaja oli pidetty oppilaiden keskuudessa?Mielestäni aivan upea asia.Toisissa on sitä jotain mikä muilta puuttuu.Hieno juttu hänelle.


      • Kaarina--

        En kokemuksista tiedä mutta mikään muu autokoulu Turussa ei vaihtele henkilöiden nimiä kuin smart driver.ensin kuitenkin pidettiin salassa nykyiset sukunimet mutta kun joku kirjoitti vähän kritiikkiä niin rupesi sihteerikin saamaan uuden nimensä.Kyllä kyllä me tiedetään että ihmisiä siellä on mutta ei se vaikuta asiakkaaseen onko sivulla etunimi vai kokonimi.Onkohan ymmärretty mikä autokoulu oikeasti on


      • Paavali49

        Aprikoosikeiton reseptit sivuilta vielä puuttuu.Vihreiden puolue innostuu.


    • EiMikäänIhme

      Oletteko kiinnittäneet huomiota sellaiseen asiaan, että Turkulaiset autokoulut ovat tunkemassa joka paikkaan? On EasuDriveriä, Epiciä ja The Ajokorttia. Kuitenkaan mikään Turun ulkopuolinen autokoulu EI halua perustaa toimipistettä Turkuun :D Mistäköhän tämä kertoo??

    • nnznznnznzzk

      Valitettavan tuttua että autokoulussa oppilas istuu tuppisuuna alusta loppuun ja vaikka erikseen kysytään onko kysyttävää niin ei ole. Ja sitten jos teoriakokeessa tai ajokokeessa hylsyillään, syy on aina autokoulussa. Kun ei opetettu sitä tai tätä, esim että miten liikenneympyrässä ajetaan tai että stop-risteyksessä pysähdytään.

      • Iask

        No jos kattoo niitä opettajia autokoulun autoissa näyttää että suurin osa OPETTAJISTA kyhjöttää vaan vieressä tai näpyttelevät kännykkää.Eiköhän se ole OPETTAJAN asia opettaa oppilaalle oikeat ja turvalliset asiat!!Vai onko tarkoituksena että oppilaat hylätään ajokokeissa niin lisätunneilla autokoulu saa taas rahaa oppilaalta.Kuka muuten opetusta seuraa että se tehdään oikein......


      • Tykkää17

        Kyllä se on niin että sen oppilaan kanssa tulee ottaa kontaktia,ei työkaverin.Oppilas on se joka oikeastaan autokoulun pitää pystyssä,tuo siis rahaa.Tiedän monta sihteeriä jotka ovat ihan luonnostaan ulospäinsuuntautuneita,iloisia ja ihmisystävällisiä.Ei tietty työ sovi jokaiselle,mutta lama pakottaa ottamaan työn kuin työn ja se on harmillista.Mukavat sihteerit......peukku teille! :)


    • Niiiin

      Morro

      Raisio-Naantali on paras www.ajo-opet.fi
      Turkussa on www.smartdriver.fi

      • talvipipo

        Smart Driverissa yks ope oli ok..muut ihan XXXXX:Sekin on häipännyt.Paperitöitä tekee sata ihmistä vaikka yks riittäis.Haloo missä ammattitaito.Ajo opet ei hääppönen kuulemani mukaan...kovia juhlimaan ainakin.Hyvä esimerkki tuleville oppilaille.


      • Pettyny97

        Joo..oon samaa mieltä sun kans.Aika sekalainen seurakunta.Mullakin oli se toimistonainen ja joku mies kertomassa asioita kun kävin siellä.Kui vaikeeta on istua koneel ja antaa infoo?Menin sit toiseen autokouluu ja sain siel hyvät opit.Ei ehkä iha heti kannata mennä mainosten peräs...


      • lumivalli

        Miten joku ajo opet pärjää Naantalissa ku siel on se monta vuosikymmentä ollut toinen autokoulu?Ootko ton ajo opet open kaveri vai mistä tollanen ylistys


      • Ajamaan

        Hei sinä joka aloitit tervehdyksellä Morro.Oletko nyt asiasta aivan 100% varma.Millainen se henkilökunta taas olikaan.....


      • Ällistynyt

        Mitä tää kirjoittaja tarkoittaa että Ajo-opet ja Smart Driver on parhaita autokouluja?.Annatko esimerkin missä parhaita???????Oletko heidän tuttu kun heitä kehut?Annatko vastauksen missä parhaita?Mielenkiintoista tietää


      • Wheel

        Nimimerkki "Ällistynyt" tottakai jokainen autokoulu kehuu omaansa.Älä odota vastausta...lue rivienvälistä :) Kato henkilökunnan profiileja sen sivulta.Ehkä ovat parhaita....piirtään?? :) :) :) :)


      • 17v

        Vähän ihmetyttää että mihin autokouluun ilmoittautuu jos opetusautossa on kahden autokoulun nimi.Huomasin että Smart Driverin autokoulua mainostetaan mutta autossa on toisenkin autokoulun nimi.Onko tällä joku tarkoitus?Haluaisin tietää ennenkuin valitsen autokoulun johon voi luottaa.


      • Ei17

        Kyllä mietin aivan samaa.Autokoulu mainostetaan Smart Driverina kuitenkin se on Express.Sitten taas ilmoittautumislomakkeessa lukee Ajamaan Oy eli Ajo-Opet Turku.Mitä tällä sekavuudella ajetaan takaa ja halutaanko tässä todella antaa erikoinen vaikutelma tästä autokoulusta.Mistä tällainen autokoulu edes tupsahti Turun katukuvaan.Hämärältä hiukan vaikuttaa toiminta.En valitsisi.


      • Siistimimmi
        talvipipo kirjoitti:

        Smart Driverissa yks ope oli ok..muut ihan XXXXX:Sekin on häipännyt.Paperitöitä tekee sata ihmistä vaikka yks riittäis.Haloo missä ammattitaito.Ajo opet ei hääppönen kuulemani mukaan...kovia juhlimaan ainakin.Hyvä esimerkki tuleville oppilaille.

        Tiedän ketä tarkotat....ihana mimmi oli ja ystävällinen ja aina se jaksoi hymyillä.Hyvä huumorintaju :) Tollasia mimmejä enemmän opeiks.Kannatan :) ;)


      • ahmed16
        Siistimimmi kirjoitti:

        Tiedän ketä tarkotat....ihana mimmi oli ja ystävällinen ja aina se jaksoi hymyillä.Hyvä huumorintaju :) Tollasia mimmejä enemmän opeiks.Kannatan :) ;)

        mina tykasin hanesta myös kiva oppe ja hymy


      • Opelove16

        Kyllä sen huomaa kuka opettaa rahasta kuka rakkaudesta.Jos opetus ei kiinnosta aina voi vaihtaa ammatia!!


      • Zanza16
        Ällistynyt kirjoitti:

        Mitä tää kirjoittaja tarkoittaa että Ajo-opet ja Smart Driver on parhaita autokouluja?.Annatko esimerkin missä parhaita???????Oletko heidän tuttu kun heitä kehut?Annatko vastauksen missä parhaita?Mielenkiintoista tietää

        Jänisti vastata sulle :)


      • Perusvaihe16
        ahmed16 kirjoitti:

        mina tykasin hanesta myös kiva oppe ja hymy

        Mulla ei ollut koskaan tylsää sen open kans :) Tylsää et vaihto työpaikkaa mut toivotan hälle hyvää jatkoo..jatka samaan malliin ;) :) Kiitti hyvistä opeista ja hymyillää kun tullaan vastaan .oot huippu ;)


      • Hyväjuttu15
        lumivalli kirjoitti:

        Miten joku ajo opet pärjää Naantalissa ku siel on se monta vuosikymmentä ollut toinen autokoulu?Ootko ton ajo opet open kaveri vai mistä tollanen ylistys

        Ei pärjääkkää...häippäs takas Raisioon :)


      • BCard16
        ahmed16 kirjoitti:

        mina tykasin hanesta myös kiva oppe ja hymy

        I loved that girl/woman :) Then I moved to Helsinki.Where is she now?I would like to know...she was great :)


      • Puoti21
        Ei17 kirjoitti:

        Kyllä mietin aivan samaa.Autokoulu mainostetaan Smart Driverina kuitenkin se on Express.Sitten taas ilmoittautumislomakkeessa lukee Ajamaan Oy eli Ajo-Opet Turku.Mitä tällä sekavuudella ajetaan takaa ja halutaanko tässä todella antaa erikoinen vaikutelma tästä autokoulusta.Mistä tällainen autokoulu edes tupsahti Turun katukuvaan.Hämärältä hiukan vaikuttaa toiminta.En valitsisi.

        Ei17 nimimerkille....kannatti sun kirjoittaa kannanotto.Ajamaan Oy on vaihdettu Smart Driverinksi ilmoittautumislomakkeessa:Annat vinkkejä ilmaiseksi toimistotyöntekijälle.Tarvitsisit palkkion neuvostasi..


      • KorttiJo
        talvipipo kirjoitti:

        Smart Driverissa yks ope oli ok..muut ihan XXXXX:Sekin on häipännyt.Paperitöitä tekee sata ihmistä vaikka yks riittäis.Haloo missä ammattitaito.Ajo opet ei hääppönen kuulemani mukaan...kovia juhlimaan ainakin.Hyvä esimerkki tuleville oppilaille.

        Mulla oli tosi tosi söpö vanhempi mies opena Smart Driverilla.Rauhallinen mies.Kiitos Eset :)


      • Älyäpliis
        Puoti21 kirjoitti:

        Ei17 nimimerkille....kannatti sun kirjoittaa kannanotto.Ajamaan Oy on vaihdettu Smart Driverinksi ilmoittautumislomakkeessa:Annat vinkkejä ilmaiseksi toimistotyöntekijälle.Tarvitsisit palkkion neuvostasi..

        Voiksi olla totta :)))) Smart Driverin sihteeri lukee näitä sivuja :) Simulaattorin yhteystiedot ja varaaminen on jälleen neuvomisesta muutettu.Pyydätkö palkkion heiltä? Hän saa palkkion hän tekee työtönsäkin.Vai kuinka?Minäkin ihmettelen ammatillista osaamista...itseellistä jo tuossa vaiheessa pitäisi olla.


      • Solo2
        Älyäpliis kirjoitti:

        Voiksi olla totta :)))) Smart Driverin sihteeri lukee näitä sivuja :) Simulaattorin yhteystiedot ja varaaminen on jälleen neuvomisesta muutettu.Pyydätkö palkkion heiltä? Hän saa palkkion hän tekee työtönsäkin.Vai kuinka?Minäkin ihmettelen ammatillista osaamista...itseellistä jo tuossa vaiheessa pitäisi olla.

        Tai sit näitä lukee ne kaks sihteeriä jotka yhdes miettivät jaa a miks me ei tota asiaa keksitty kun joku muu on keksinyt sen ennen meitä :))))


    • Takavalo

      Älä ainakaan valitse autokoulua hienojen autojen perusteella,se on asiakkaiden kalastelua.Kysele opettajista ja autokouluista kavereiltasi ja tuttaviltasi.Hyvä opettaja on kuin panisi rahaa pankkiin.Valitettavasti osa liikenneopettajista ei luonteensa perusteella sovi apukuskin paikalle.Älä hätiköi asian kanssa.Tsemppiä! :)

    • Turun_likka

      Mulla ainakin hyvät kokemukset Smart Driverista. Henkilökunta mukavaa ja ajotunteja sai nopeasti. Ei valittamista.

      • Hyväääää

        Eiks simulaattori tuu nyt opetukseen?Saa vielä nopeempaa ajotunteja.Jipii :)


      • Simu
        Hyväääää kirjoitti:

        Eiks simulaattori tuu nyt opetukseen?Saa vielä nopeempaa ajotunteja.Jipii :)

        Simulaattori on turvallinen ajo opetuksessa.Saa kokeilla erilaisia ohjaustapoja ja miten auto sen mukaan ohjautuu.Toivottavasti suurin osa ajotunneista tulee simulaattorivoittoisiksi.Ehkä jokunen tunti sitten käytännössä vuorovaikutteisessa liikenteessä. Mitä mieltä toiset ovat asiasta? Kertokaa :)


      • EiMuuta
        Simu kirjoitti:

        Simulaattori on turvallinen ajo opetuksessa.Saa kokeilla erilaisia ohjaustapoja ja miten auto sen mukaan ohjautuu.Toivottavasti suurin osa ajotunneista tulee simulaattorivoittoisiksi.Ehkä jokunen tunti sitten käytännössä vuorovaikutteisessa liikenteessä. Mitä mieltä toiset ovat asiasta? Kertokaa :)

        Oletko CAP koulussa töissä?


      • Simu

        Oletko sinä?


      • EiMuuta
        Simu kirjoitti:

        Oletko sinä?

        En ole. Kysyin siksi, koska kirjoituksesi oli kuin suora mainos CAP:n simulaattorikokeiluun :)

        Mitä tulee kysymykseesi mielipiteestä, niin kohtuullisessa määrin opetusta voidaan mielestäni tukea simulaattorilla, mutta näillä simulaattoreilla mitä autokouluilla on varaa hankkia, ei voida mennä liian pitkälle.

        Esimerkiksi merenkulkuun tai ilmailuun simulaattorit sopivat erinomaisesti, mutta maksavat myös tolkuttomasti. Ei Finnairillakaan käytetä 15.000€ simulaattoria :)


      • Simu

        Kiitos kohteliaisuudesta....taidan sitten vaihtaa mainosalalle :) Kyllä muissakin autokouluissa on simulaattori kuin vain Cap autokoulussa :) :) Simulaattorissa on helpompi kokeilla esim. väistöjä kuin normaalissa liikenteessä.Eikä tule "oikeita"onnettomuuksia.Eli simulaattorissa on helpompi helpompi helpompi kokeilla eri juttuja ja kyllä sitä oikeaa liikenneharjoitteluakin tulee olla.Mutta lentokoneet on kyllä eri juttu :) Laitapa lentokoneenohjaimiin jännittäjätyyppi ja sanopa sille että ilmaan pliis.....simulaattoriin pliis,ekaks.Noi on kaks eri maailmaa.Kiitos sinulle joka annoit mielipiteesi simulaattorista :) :)


      • CarMaster29

        Turun likka.Paljonko oot ajanut autokoulun jälkeen?Ajeletko fillarilla töihin?


      • Sussu23
        Hyväääää kirjoitti:

        Eiks simulaattori tuu nyt opetukseen?Saa vielä nopeempaa ajotunteja.Jipii :)

        Mäkin oon kuullut että simulaattori säästää aikaa ja säästää henkilökunnan palkoissa.Voi harjoitella monta kertaa vaikeita juttuja, mutta.......jonkun verran pitäis kyllä saada muutama tunti ihan oikeessa liikenteessä.Kuulis samalla kanssasisarten tai veljien torvensoiton ja näkis vielä sen keskisormijumpan mitä kokeneet harrastaa:) Tollastahan se kiireisen ihmisen liikenne nykyään on.Mutta ihan oikeesti ,simulaattori on ihan ok juttu :)


      • Sirkusfani

        Turun likka....oot sä se pelle?


      • Kumisaapas16
        Sirkusfani kirjoitti:

        Turun likka....oot sä se pelle?

        Jos ajaa punasel fillari ni o ;)


      • Simukannatus
        Simu kirjoitti:

        Simulaattori on turvallinen ajo opetuksessa.Saa kokeilla erilaisia ohjaustapoja ja miten auto sen mukaan ohjautuu.Toivottavasti suurin osa ajotunneista tulee simulaattorivoittoisiksi.Ehkä jokunen tunti sitten käytännössä vuorovaikutteisessa liikenteessä. Mitä mieltä toiset ovat asiasta? Kertokaa :)

        Ajotunteja suunnitellaan vähennettävän.Hyvä juttu.Ajokortin hinta laskee.Simulaattoria lisää kehiin vaan !


      • Comoon-

        Kauheesti kehutaan tätä Sihteerin autokoulua mut jos on esimerkilline koulu ja luottamuksellinen miks henkilökunta ei esittele itteensä virallisilla nimillään?Siinä pohdittavaa tääle tähän autokouluun hakeutuvalle trollipojulle!


      • MyBoss

        Varmaan onkin mukavaa niin kauan kun on listoilla.


      • Eitykkää

        EN tykännyt Smart Driverista.


      • Apuvaaaa
        Kumisaapas16 kirjoitti:

        Jos ajaa punasel fillari ni o ;)

        Hello! Mikä on virallinen nimi paikalle missä annetaan teoria opetus? Autokoulu vaiko toimisto? Jos lähen matikan tunnilta teoriaan voinko sanoa luokanvalvojalle meneväni toimistolle?


      • Marianne29
        Apuvaaaa kirjoitti:

        Hello! Mikä on virallinen nimi paikalle missä annetaan teoria opetus? Autokoulu vaiko toimisto? Jos lähen matikan tunnilta teoriaan voinko sanoa luokanvalvojalle meneväni toimistolle?

        Minä suoritin 10 vuotta sitten teoriat autokoulussa.Mistä olet kuullut että opetuspaikka nykyään olisi toimisto? Toimisto voi olla mikä toimisto vain.Olet saanut jostain väärää tietoa.Jos voin antaa neuvon kerro opettajallesi lähteväsi teorioihin autokoululle.Paljon selvempi ja järkevämpi selvitys.Onnea auto kouluun!


    • Kortti16

      Oon kuullu et Smart Driverissa on joku opettaja joka ei anna kysellä mitään.Eiks se oo vähän niin et jos opetuksesta maksaa oppilas saa kysellä asioita,kuha on asiallisia kysymyksiä.Opettajissa on kyl paljo eroja.Kyl puskaradio kertoo millasia opet on oppiaiden kaa...vinkki vaan opet teille ;)

      • Halko12

        Mikä tämä opettaja on ollut entiseltä ammatiltaan?


      • Huutajat16

        Jalkapalloilija?Pitää polvihousuja opetuksessa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • JJ6

      Kuinka monta tuntia saa ajaa päivässä henkilöautokorttia ajettaessa?Tietääkö joku ja auttais eksyksissä olevaa tyttöä.Please :)

      • Esimerkki17

        Mitä mieltä ootte juhlivista ja valvovista liikenneopettajista?Onko se liikenneturvallista?Onhan se vieressä istuva opettaja kuitenkin perusvaiheessa se varsinainen kuljettaja,eikö?Opettajakoulutukseen valittavat pitäisi valita vähän tarkemmin,millainen ihminen todellisuudessa on.Siinä pohdittavaa valintatilaisuuteen....


      • Man29
        Esimerkki17 kirjoitti:

        Mitä mieltä ootte juhlivista ja valvovista liikenneopettajista?Onko se liikenneturvallista?Onhan se vieressä istuva opettaja kuitenkin perusvaiheessa se varsinainen kuljettaja,eikö?Opettajakoulutukseen valittavat pitäisi valita vähän tarkemmin,millainen ihminen todellisuudessa on.Siinä pohdittavaa valintatilaisuuteen....

        Antaa huonon kuvan opettajasta.Turussa niitä opettajia piisaa.Menkää vaikka Satakuntaan ajamaan ajokortti.Muut asiat mielessä kuin opetus ja koko autokoulualaan liittyvät asiat.


      • AnnaMennäVaan

        Niin paljon kun sielu sietää ja on järkevää. Ei ole laissa määritetty mitään ylärajaa, oman fiiliksen ja jaksamisen pohjalta siis. Onhan se hyvä jos koklaa vähän pidempään ajorupeamaa, että millaisia fiiliksiä se aiheuttaa :). Ei muutaku turvallisia kilometrejä :)


      • Rekkamies17

        Ehkä sun kannattaa mennä itse koekaniiniksi fiilistelemään.Kerro tulos mistä löydät itsesi...ojasta vai ajoradalta.Ei kannata antaa ohjeita jos ei ymmärrä tieliikenteestä mitään.Sori,ei oo henkilökohtaista ;)


      • Wiceman

        Jee....kannattaa ottaa polkupyörä ja mennä sillä juhlimaan ,selvinpäin:) "AnnaMennäVaan" onko sulla ajokortti ja ajokokemusta? Puheet on ainakin mahtavia.


      • Pappavaan

        AnnaMennäVaan tyyppi on laittanut asiansa aamuyöstä klo 3:31.Tullut itse ehkä kännissä ajamalla.Tietää omakohtaisesti mistä puhuu.Piipaapiipaa.


      • Tiedän20

        Jokainen varmasti etsii itselleen sopivan autokoulun.Toiset arvostaa opettajissa ulospäinsuuntautunutta ja oppilaasta välittävää, toiset oppilaat arvostavat tiukkaa ja suppusuuta.Kannattaa valita opettaja josta todella näkee että tekee työtään täysillä!Tiedän opettajia joiden käytös oppilasta kohtaan on aliarvioivaa.Valitse,tunnustele ja mutustele autokouluja :)


      • Serious35
        Man29 kirjoitti:

        Antaa huonon kuvan opettajasta.Turussa niitä opettajia piisaa.Menkää vaikka Satakuntaan ajamaan ajokortti.Muut asiat mielessä kuin opetus ja koko autokoulualaan liittyvät asiat.

        On opettajia jotka ottavat myös työnsä vakavasti!


      • Vesipeto25
        Esimerkki17 kirjoitti:

        Mitä mieltä ootte juhlivista ja valvovista liikenneopettajista?Onko se liikenneturvallista?Onhan se vieressä istuva opettaja kuitenkin perusvaiheessa se varsinainen kuljettaja,eikö?Opettajakoulutukseen valittavat pitäisi valita vähän tarkemmin,millainen ihminen todellisuudessa on.Siinä pohdittavaa valintatilaisuuteen....

        No jos opettaa et kännissä ei saa ajaa ja sit kuitenkin ite ovat vetämässä lärvejä ja laitetaan kuvia nettiin et hei mä oon ravintolassa....Se kyl menee mun kaaliin että joskus mut et joka viikonloppu /arkipäivä ni ei se ihan mee mulle perille. Ollaan kovaa jäbää....Tarpeeks ku valvoo ni menee kännistä.No normale.


      • Juavaan
        AnnaMennäVaan kirjoitti:

        Niin paljon kun sielu sietää ja on järkevää. Ei ole laissa määritetty mitään ylärajaa, oman fiiliksen ja jaksamisen pohjalta siis. Onhan se hyvä jos koklaa vähän pidempään ajorupeamaa, että millaisia fiiliksiä se aiheuttaa :). Ei muutaku turvallisia kilometrejä :)

        AnnaMennäVaan tyyppi on selvästi mimmi.Jonkun juopon open kaveri????Ajo Opet tai Smart Driver on sulle näköjään tuttu.Alko olis vielä auki.Aiotko mennä?


      • IsoG
        Rekkamies17 kirjoitti:

        Ehkä sun kannattaa mennä itse koekaniiniksi fiilistelemään.Kerro tulos mistä löydät itsesi...ojasta vai ajoradalta.Ei kannata antaa ohjeita jos ei ymmärrä tieliikenteestä mitään.Sori,ei oo henkilökohtaista ;)

        AnnaMennäVaan nimimerkki sulle. Ootko säkin joku itsenäistä sihteerin työtä tekevä.Kirjoitus on ainakin ihan amatöörin selityksiä! Ota tukiopetusta säkin niin ehkä ymmärrys menee ainaki sinnepäin.


      • Stypiedornot
        AnnaMennäVaan kirjoitti:

        Niin paljon kun sielu sietää ja on järkevää. Ei ole laissa määritetty mitään ylärajaa, oman fiiliksen ja jaksamisen pohjalta siis. Onhan se hyvä jos koklaa vähän pidempään ajorupeamaa, että millaisia fiiliksiä se aiheuttaa :). Ei muutaku turvallisia kilometrejä :)

        Onko toi AnnaMennäVaan tyyppi joku vähä älyinen?Laki voi määrätä erilaisia asioita mutta normaaliälyinen soveltaa asiat tilanteen mukaan ja turvallisuuden mukaan.Jos olet itse alkoholisti tai alkava sellainen älä anna ohjeita promillen kännissä.Nuku höyryt ensin pois!


    • Ope55

      Hyvä autokoulu on missä on kokenut henkilökunta ei mitään pikkunaperoita leikkimässä opee.

      • Järkipäähän

        Hyvä Ope55.Puhut järkeä.


      • niinpäniinniin

        Hyvä autokoulu on missä sihteeri osaa työnsä,opettajilla on hieman autopuolen koulutusta,osaavat työnsä ja tekevät työtään antaumuksella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Turussa on kova kiire Ajovarmalle kahville ja oppilaat saavat opetusta jos opettaja haluaa niin.Eikö kukaan seuraa sitä touhua???????????????????? !


    • Glad15

      Mä kävin autokolun Loimaalla.Hyvä,ammattitaitoinen opetus.Hyvä toimistopalvelu.Ammattimaista toimintaa.Ei tarvinnut odottaa mitää tai ketään.10 pistettä.

      • Opo58

        Onko sinun pakko mennä autokouluun? Opetuslupa on ihan hyvä vaihtoehto.Jos ympäriltäsi löytyy henkiö, joka lupien kautta opettaa sinut opetusluvalla saamaan ajokortin, niin pyydä tai edes kysy, onko hän valmis opettamaan sinua.Ehkä hän on parempi opettamaan kuin moni ns. ammattilainen.Rohkeasti kysymään.


      • Moneymoney

        "Ehkä hän on parempi opettamaan kuin moni ns. ammattilainen" Niinpä. Miksipä maksaa parturille, koska jos tuttavapiiristä löytyy joku joka "ehkä on parempi kuin moni ns. ammattilainen" Sama putkimiesten, sähkömiesten yms. kanssa.

        En ymmärrä tätä ihmisten nuukailua monissa asioissa. Toisaalta taas sitten ei lasketa kustannuksia lainkaan. Autokoulu on kallis, mutta kynsihuolto ei, autokoulu on kallis, mutta ravintolaviikonloppu ei, autokoulu on kallis, mutta tupakka ei, jne. jne.

        Minä käyn viikot hyväpalkkaisessa työssä ja käytän monissa asioissa ammattilaista valittamatta hänen palkastaan. Käyn jopa joskus ravintolassa syömässä vaikka olen itsekin hyvä kokki. Pensasaitoja en ole vuosikausiin leikannut itse, vaan käytän puutarhaliikkeen palveluita hyväkseni.

        En osaa samaistua teidän ajatusmaailmaanne tällaisessa sisäänpäin pieremisessänne.


      • Ask17

        Moneymoney.What is your point?????


      • Hesa50

        Onks kukaan miettinyt mihin autokoulua tarvii? Tarvitaan muutakin kuin autokoulun maksaminen.Auton maksu,vakuutukset,polttoaine.Jos elää toimeentulo tai oman lapsen lapsilisillä....on ehkä hieman vaikeaa laittaa rahaa lisämaksuihin.Helsingissä kortin hankinta on vähentynyt....ei tarvita ajokorttia jos matkat A-B on lyhyt.Järki käteen nyt.Maailmassa on muutakin kuin autokoulu ja ajokortti.


      • Tiedäensin

        Moneymoney.En oo parturi en kampaaja,mutta osaan ihan oksti leikata tuttavapiirin miesten tukan.Mutta tiedätkö että sähkömiehet taas tarvitsevat pätevyyden ammatissaan.Oon kuullut huom kuullut että valmistumisen jälkeen pitää vuosi pari työskennellä kokeneemman kans yhdessä...joten sun vertaus ei oikein päde.


      • Pierunpoikanen

        Nykyään tarvitaan RAHAA ulospäin pieremisessä!


      • Voihanp

        Moneymoney! Sähän käyt hyväpalkkaisessa työssä! Ootko seurannut Suomen tilannetta......työttömyys vaivaa!Ihmettelen vaan että MIKSI rahaton ajaa ajokortin?Ulkomaalaistaustaisia vedätetään pahasti autokoulussa.Ei rahaa,ei suomen kielen taitoa.Autokoulu hyötyy kun lisätunteja tulee ja tulee.Oppilas köytyy entisestää,autokoulu hymyilee.Ps.Laiskuutta jos ei omaa pensasaitaansa jaksa leikata.Käytä viikonloppusi omaksi hyödyksesi,jooko.


      • Pappa58

        Nykyajan autokoulut on menettäneet hohtonsa.


      • Smile27

        Money money....ootko liikenneopettaja tai autokoulussa töissä? Älä ota paineita yhestä autokoulusta.On muita kulkuneuvoja joilla matkustaa ja jos asuu kaupungissa varattomana....lunastavat auton pois.Hymyile :)


    • HappyCard

      Turussa Ajaxx on paras.Sain ekalla yrittämällä kortin ja ukkelit olivat mukavaa porukka.

      • Reso16

        Mulla oli Raisiossa ihan seko ope.Hermostu kun en saanut autoo heti liikkeelle.Vaihoin autokoulua ja olin tyytyväinen.


      • IdeaVaan

        Minkä takia autokoulut kilpailee kellä on komein kaara.Eikö laadukas opetus ole kuitenkin ykkösasia.Se on ihan sama onko Mazda 2013 vai Mazda 2017 kunhan saa sitä palvelua josta maksaa ja mihin se autokoulu on alunperin tarkoitettukin.Kuljettajaopetukseen!Olenko ajatukseni kanssa yksin??


      • HyväIdeaVaan

        Et ole ajatuksesi kanssa yksin. Olen kanssasi aivan samaa mieltä :)


      • ValitseKaAu

        Valitse KAARINAN AUTOKOULU.Mukavia,osaavia,ammattitaitoisia,komeita miehiä opeina.Ja kokemusta tietysti.


      • Sayme

        Onko kukaa toinen huomannut,pannut merkille, että näitä "kivaa"henkilökuntaa netissä kehuvat vain työntekijät toisiaan tai sitten pyydetty kaveria kehumaan kuinka hyvä tämä opettaja on.Olisi ihan mukavaa jos joku muukin kuin oma kaveri,ystävä,pomo,työntekijä kehuisi autokoulun henkilökuntaa esim.miksi kukaan oppilas ei koskaan kehu entistä liikenneopettajaansa????Eikö ole kehuttavaa sitten kuitenkaan vai mistä johtuu.Joo joo on pakko laittaa nettiin itsestään/autokoulustaan positiivista palautetta ettei oppilaat lopu kesken,mutta ei ole mitään firmaa missä ei olisi negatiivisuutta eli uskaltaako joku autokoulu laittaa jotain joka on....totta tilanteestaan,oppilasmääristään jne....Löytyykö rohkeaa???


    • ajokortti

      AutokouluTeo on vanha autokoulu.onko sama autokoulu Poussan kanssa? Onko tietoa kellään?

      • Teopoussa

        Tietämykseni mukaan Teo ja Poussa ovat samaa autokoulua.Kysy paremmin itse autokoululta.Mukavan tuntuinen autokoulu tuntuu olevn


    • AmmattiInfo

      Autokoulu Smart Driverin viedolla opastetaan että nopeutta ei tarvitse alentaa näkyvyyden tai tienpinnan mukaan.Mahtavaa ammattilaisen opastusta!

      • Teetaiälä

        Heh.Täytyykin ruveta ajamaan samaa nopeutta aurinkoisella ja sateisella säällä, jos noin nykyään opetetaan autokoulussa.


      • Neuvontapankki
        Teetaiälä kirjoitti:

        Heh.Täytyykin ruveta ajamaan samaa nopeutta aurinkoisella ja sateisella säällä, jos noin nykyään opetetaan autokoulussa.

        Älä missään ihmeessä tee kuten videolla! Tärkeintä on vähentää nopeutta!Ennakointi ja havainnointi helpottuu ja ajoneuvon hallinta on paremmin hallittavissa.Ja sade hämärtää näkyvyttää todella paljon.Ja vesisateella asfaltti ei pidä autoa niin hyvin tiellä kuin kuivalla kelillä.Joten "HURJAT HETKET" ja niiden kokeilut olisi hyvä jättää ihan ajoharjoitteluradalle ei yleiselle maantielle! Kirjoituksen otsikko hämmentää ja varsinkin yrityksen sivulla.Mietitäänkö mitä ja miten asiat selitetään.Kiitoksia!


    • Prinsessa16

      Moikka Mä kävin Smart Driverissa autokoulun viime vuonna.Opettaja Marika oli upee tyyppi ja mikä ihana huumorintaju :) Kiitän häntä sydämeni pohjasta että opetti just mua.Tää Kirsi ei ole samanlainen :( Kiitos Marika.Opetit liikenteestä asioita joilla oon pysy turvallisesti tiellä.oot upee tyyppi ja sut olis kiva vielä jossain tavata :) Toivottavasti näät tämän mun kirjoituksen :) Oot superhyvä!! Ja se lahja oli sulle kiitoksena :)

    • Mahdollistako-

      Onko mahdollista toimia yrityksen luottamusmiehenä jos toimii töiden järjestelijänä työpaikalla eli jakaa töitä muille työntekijöille? Olen kuullut että ei ole mahdollista.

      • NamNam

        Sisällöntuottaja luulee että riisikuppi on oikeasti henkilöauto :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • TyydyttiköVastaus

      Mahtavaa että näistäkin asioista halutaan keskustella.Voin antaa vastauksena että Suomen kansalaisuus vaaditaan ja siitä tietolähteestä josta luin asiasta, samassa yrityksessä oleva työntekijä joka antaa muille työtehtäviä tms. ei voi toimia kyseisessä tehtävässä.

      • Mahdollistako-

        Kiitos hyvästä tiedosta.Voimme toimia kyseisessä asiassa oikealla tavalla.Kiitos sinulle,auttava käsi.


      • HappyBoyka

        EPIC ON PARAS AUTOKOULU. SIELLÄ ON IHMISIÄ TÖISSÄ. KIITOS HYVÄSTÄ AUTOKOULUSTA TURUSSA.


      • KiitosTe

        KYLLÄ. EPIC on TURUN ehdottomasti PARHAIN AUTOKOULU. UPEAA toimintaa. ASIAT hoidetaan AMMATTIMAISESTI. KIITOS teeskentelemättömyydestä.


    • Mitämitä-

      Moikka moi! Oon yrittänyt kysellä Smart Driverin "Let' s talk"-keskustelulinjalta autokouluun liittyviä asioita mutta kesken kaiken tämä linja suljetaan.Onko asiaan jokin selitys? Mielestäni linja pitäisi olla auki sen ajan mikä aukioloksi on ilmoitettukin.Onko toimistotyöntekijällä kenties henkilökohtaisia juttuja joita hän hoitaa linja sulkemisen aikana.Hämmästyttää,kummastuttaa tälläinen käytäntö. Vaikuttaa autokoulun toimintaan.Huono autokoulu,huono henkilökunta.En suosittele tätä autokoulua! Henkilökunta voisi antaa vastauksen kyseiseen hämmästykseen.
      Valitsen kuitenkin itse toisen autokoulun.Valitettavasti.

      • Oikeattyöt-

        Taitaa kuvailun perusteella tehdä muuta kuin työtä. Ulosheitto vaan töistä ja muihin laiskan hommiin!


      • Mielipide36

        Sellainen autokoulu jolla asiat muuttuu ja yritetään sellaista mitä ei ehkä osata on huono autokoulu.Kannattaa valita näitä vuosia olleita autokouluja.....niihin uskotaan ja pidetään oikeina autokouluna.


      • Eimuavaanmeitä

        Smart Driverin lets talk-linjan vois mun puolesta sulkee.Joku valittikin että on vaikea kysyy asioita sitä kautta.Mulle se olis helpompaa koska käyn luki oo ja päivät on pitkiä ja siks ajokorttiasioita on helppo kysyy siitä.Voisko tää toimistohenkilö ottaa työnsä vakavasti.Monelle meistä ajokortti on tärkee asia,ei mikää pikkujuttu ja viekin päivästä tunteja pois.Miks autokouluissa ei työskentele asiansa osaavia työntekijöitä?Kummisetä ehdotti toista auto koulua.


      • Samajuttu
        Mielipide36 kirjoitti:

        Sellainen autokoulu jolla asiat muuttuu ja yritetään sellaista mitä ei ehkä osata on huono autokoulu.Kannattaa valita näitä vuosia olleita autokouluja.....niihin uskotaan ja pidetään oikeina autokouluna.

        Sulle "Mielipide36".Hyvä huomio.Nää vanhat,monta vuotta Turun alueella olleet autokoulut,ei ne mainosta tai yritä liikaa.Onko syynä oikea ammattilaisuus?? Mun mielestä,kyllä.


      • VOIvoipientä

        Olisko mahdollista että Smart Driverin linja on välil suljetuna ku se saa sitä tukiopetusta?


    • kortti_takas

      Kauhee tappelu jostain sihteeristä, huoh.

      Itteeni kiinnostaa mistä saa halvimmalla joko vuokrattua auton inssiin ja/tai yks tunti tiukkaa kommenttia mitä säädän ja siitä suoraan inssiin. Ilman mitään "nähdään viikon päästä" juttuja.

      Aika harva tota ainakaan suoraan hinnastossa mainostaa, Smartilla se oli ja pakettina 130€ / auton käyttö 70€ / tunti 70€.

      Mulla on siis ajokortti menny joskus about 8v sitten (eli opetus kyl pohjalla) ja saan siis sen takas ihan vaan lätkäsemällä rahaa pöytään (ja toki miljoona turhaa paperia, kuten todistus, että mulla on jalat ja kädet, Trafin virkailijoiden elatusmaksu 40€:stä ja sitä rataa).

      On tässä nyt sillon tällön kyl tullu ajeltua välittämättä muoviläpyskän voimassaoloajoista, mut kaikenlaisia suojatien eteen pysähtyneitä autoja, olan yli vilkuilua pyöräijöiden perään saatika taskuparkkeerauksia ei oo tullu harrastetua mitä inssissä kytätään.

      Eli sikäli sen yhden tunnin se opettaja sais keskittyä ihan tosissaan muuhunki ku yllä mainittuun kännykkänsä räpläämiseen, persaukisena ei viittis monesti inssissä käydä.

      Ja mitääkö moinen huhu paikkansa et pitäis jotain taskuparkkeerauksia vääntää inssissä? Moisen tehny tasan kerran 10v sitten ajokoulussa. Nää mitään ideaa tollai parkkeerata muutenkaan.

      Kiitos jos joku viittii kertoo muutaki ku sihteerin puheliaisuudesta.
      Btw, Smartissa on sentään takavetosia autoja (mikä niissä niin monen mielestä on kummallista, auton kuuluu olla takaveto) eikä mitään tyttöjen Hello Kitty- Poloja, "aikuiselle" 97:lle tiedoksi.

      • Puolustus17

        Puolustat aika paljon Smart Driverin sihteeriä? Tunnetko hänet? Ja autotkin ovat näköjään ennestään tuttuja? Etkö ole samaa mieltä siitä, että sihteeri on se, joka ottaa tulevat oppilaat kirjoille.Eikö? Hän siis mainostaa myös autokoulua.Eikö? Mutta on nyt tainnut ottaa opikseen että on ALKANUT PUHUMAAN,kritiikin takia.Minulla on kaksi ystävää,jotka antoivat negatiivista palautetta tästä ihmisestä! On aivan sama mikä auto,minkä merkkinen auto ,on kunhan vaan ihmiset ovat ihmisiä ja ovat ammatissaan ,joka on heille sopiva, ei pelkän palkan takia.Ei voi olla asiakaspalvetyössä,jos ei osaa,halua olla ystävällinen ja puhua ihmisille.Oletko samaa mieltä?? Suosittelen, että menet Smart Driverin autokouluun ja valitse sopiva auto ja sopiva opettaja itsellesi ja kerro sitten tulos,oliko auto ok ja oliko opettaja ok.Toivotan sinulle onnea taskuparkkeerausharjoituksiin ja ajokokeeseen.Ajelepa varovasti oppien mukaan.


      • Moi23

        Moikka moi vaan lukijat! Ihan sama osaako toi ihminen puhua ja osaako se ilman toisen apua mitään.Kyllä se tulos nähään oks toi autokoulu kymmene vuoden päästä olemassa.Siks nostan hattuau näille vanhoille turkulaisille autokouluille.Ilmeisesti osaavaa porukkaa ku ovat selvinneet tähä päivään saakka.Ja.....kyl henkilökunnasta näkee pyöritetäänkö bisnestä rahan takii vai kutsumusammatin takii.Antaa sekalaisen seurakunnan tehä bisnestään.


      • no_huhhuh_
        Puolustus17 kirjoitti:

        Puolustat aika paljon Smart Driverin sihteeriä? Tunnetko hänet? Ja autotkin ovat näköjään ennestään tuttuja? Etkö ole samaa mieltä siitä, että sihteeri on se, joka ottaa tulevat oppilaat kirjoille.Eikö? Hän siis mainostaa myös autokoulua.Eikö? Mutta on nyt tainnut ottaa opikseen että on ALKANUT PUHUMAAN,kritiikin takia.Minulla on kaksi ystävää,jotka antoivat negatiivista palautetta tästä ihmisestä! On aivan sama mikä auto,minkä merkkinen auto ,on kunhan vaan ihmiset ovat ihmisiä ja ovat ammatissaan ,joka on heille sopiva, ei pelkän palkan takia.Ei voi olla asiakaspalvetyössä,jos ei osaa,halua olla ystävällinen ja puhua ihmisille.Oletko samaa mieltä?? Suosittelen, että menet Smart Driverin autokouluun ja valitse sopiva auto ja sopiva opettaja itsellesi ja kerro sitten tulos,oliko auto ok ja oliko opettaja ok.Toivotan sinulle onnea taskuparkkeerausharjoituksiin ja ajokokeeseen.Ajelepa varovasti oppien mukaan.

        Mitä sä jaksat vääntää jostain sihteeristä, mulle on aivan yks lysti kuka siellä istuu ja "ottaa vastaan", lyön 130€ pöydälle ja istun takavetoseen autoon, se riittää mulle. En tarvi siihen sen enempää puheliasta kuin tuppisuista tätiä.
        Autojen esittelyt löytyy jokaselta autokoulun sivuilta (osa valintakriteereistäni) ja Turussa on kyl koulu mis pelkkiä Mersuja, joilla mieluummin ajaisin kun niistä on kokemustakin tarpeeks.

        Mihin helvettiin siinä tarvin mitään sihteeriä? Menneiden aikojen ammatti, kuten kassatyöntekijätkin. Kaikki noi saa netissäkin varattua.

        Mua ei kiinnosta edelleenkään pätkän vertaa teidän sihteeriväittely, saan iteki kaiken tarpeellisen selville.

        KYSE EI VITTU OLE MISTÄÄN SIHTEERISTÄ, LUITKO AIHETTA TAI VIESTIÄNI? Mua kiinnosti halvin ajokoulu, jossa on tohon mahdollisuus ja jossa tulee tiukkaa rakentavaa kriikkiä sen mahdollisen tunnin aikana. Jos sulla on jonkun kans henkilökohtanen ongelma niin älä sitä muhun pura, en voisi olla vähempää kiinnostunut.

        Olis se pitäny arvata, et täältä mitään kannata kysyä ku teinit tappelee jostain helvetin sihteeristä. (tai sitten hänelle henk koht syystä tai toisesta katkerat ihmiset) Koskiko mun asiani sitä? No vittu ei.

        Btw tiedoks - en pidä tuppisuista - MUTTAKUN EN EDELLEENKÄÄN MENE SINNE SIHTEERIÄ VARTEN VAAN AUTOA INSSIIN. Saatika että olisin vielä kiinnostunut hänen luonteenpiirteistään.


      • sama_tyyppi
        no_huhhuh_ kirjoitti:

        Mitä sä jaksat vääntää jostain sihteeristä, mulle on aivan yks lysti kuka siellä istuu ja "ottaa vastaan", lyön 130€ pöydälle ja istun takavetoseen autoon, se riittää mulle. En tarvi siihen sen enempää puheliasta kuin tuppisuista tätiä.
        Autojen esittelyt löytyy jokaselta autokoulun sivuilta (osa valintakriteereistäni) ja Turussa on kyl koulu mis pelkkiä Mersuja, joilla mieluummin ajaisin kun niistä on kokemustakin tarpeeks.

        Mihin helvettiin siinä tarvin mitään sihteeriä? Menneiden aikojen ammatti, kuten kassatyöntekijätkin. Kaikki noi saa netissäkin varattua.

        Mua ei kiinnosta edelleenkään pätkän vertaa teidän sihteeriväittely, saan iteki kaiken tarpeellisen selville.

        KYSE EI VITTU OLE MISTÄÄN SIHTEERISTÄ, LUITKO AIHETTA TAI VIESTIÄNI? Mua kiinnosti halvin ajokoulu, jossa on tohon mahdollisuus ja jossa tulee tiukkaa rakentavaa kriikkiä sen mahdollisen tunnin aikana. Jos sulla on jonkun kans henkilökohtanen ongelma niin älä sitä muhun pura, en voisi olla vähempää kiinnostunut.

        Olis se pitäny arvata, et täältä mitään kannata kysyä ku teinit tappelee jostain helvetin sihteeristä. (tai sitten hänelle henk koht syystä tai toisesta katkerat ihmiset) Koskiko mun asiani sitä? No vittu ei.

        Btw tiedoks - en pidä tuppisuista - MUTTAKUN EN EDELLEENKÄÄN MENE SINNE SIHTEERIÄ VARTEN VAAN AUTOA INSSIIN. Saatika että olisin vielä kiinnostunut hänen luonteenpiirteistään.

        Niin, eikä mulla oo mitään pakottavaa tarvetta mennä Smart Driveen - mikset sitten suosittele jotain muuta ajokoulua, josta saa pelkän auton tai tunti auto käyttöön inssiä varten ja halvalla? Ehdoton hintaraja on 140€. Mulle on aivan yksi lysti kenen taskuun se menee.


      • SHUTUP-
        no_huhhuh_ kirjoitti:

        Mitä sä jaksat vääntää jostain sihteeristä, mulle on aivan yks lysti kuka siellä istuu ja "ottaa vastaan", lyön 130€ pöydälle ja istun takavetoseen autoon, se riittää mulle. En tarvi siihen sen enempää puheliasta kuin tuppisuista tätiä.
        Autojen esittelyt löytyy jokaselta autokoulun sivuilta (osa valintakriteereistäni) ja Turussa on kyl koulu mis pelkkiä Mersuja, joilla mieluummin ajaisin kun niistä on kokemustakin tarpeeks.

        Mihin helvettiin siinä tarvin mitään sihteeriä? Menneiden aikojen ammatti, kuten kassatyöntekijätkin. Kaikki noi saa netissäkin varattua.

        Mua ei kiinnosta edelleenkään pätkän vertaa teidän sihteeriväittely, saan iteki kaiken tarpeellisen selville.

        KYSE EI VITTU OLE MISTÄÄN SIHTEERISTÄ, LUITKO AIHETTA TAI VIESTIÄNI? Mua kiinnosti halvin ajokoulu, jossa on tohon mahdollisuus ja jossa tulee tiukkaa rakentavaa kriikkiä sen mahdollisen tunnin aikana. Jos sulla on jonkun kans henkilökohtanen ongelma niin älä sitä muhun pura, en voisi olla vähempää kiinnostunut.

        Olis se pitäny arvata, et täältä mitään kannata kysyä ku teinit tappelee jostain helvetin sihteeristä. (tai sitten hänelle henk koht syystä tai toisesta katkerat ihmiset) Koskiko mun asiani sitä? No vittu ei.

        Btw tiedoks - en pidä tuppisuista - MUTTAKUN EN EDELLEENKÄÄN MENE SINNE SIHTEERIÄ VARTEN VAAN AUTOA INSSIIN. Saatika että olisin vielä kiinnostunut hänen luonteenpiirteistään.

        NO VOI PERKELEEN SIHTEERIFANITTAJA! Mene sinne saatanan Smart Driveriin ja aja ne tuntis ja pidä läpes jo kiinni! Kyllä mainostit jo ihan tarpeeksi!!


      • teinitrolli_haloo
        SHUTUP- kirjoitti:

        NO VOI PERKELEEN SIHTEERIFANITTAJA! Mene sinne saatanan Smart Driveriin ja aja ne tuntis ja pidä läpes jo kiinni! Kyllä mainostit jo ihan tarpeeksi!!

        Kannattaisko trolliteinit ny lukee viesti uusiks?

        MAINITSE JOKU MUU AJOKOULU!

        Sulta ei kuulu muutaku tota trollaamista - et osaa siis tehdä sitäkään, sillä muutoinhan olisit laittanu mut hiljaseks tarjoamalla jotain. Pelle.


      • Totta30
        teinitrolli_haloo kirjoitti:

        Kannattaisko trolliteinit ny lukee viesti uusiks?

        MAINITSE JOKU MUU AJOKOULU!

        Sulta ei kuulu muutaku tota trollaamista - et osaa siis tehdä sitäkään, sillä muutoinhan olisit laittanu mut hiljaseks tarjoamalla jotain. Pelle.

        Hei kakkospelle! Etkös sä osaa mennä nettisivuille kohtaan autokoulut? Kyl siellä varmasti on autot ja hinnat.Älä täällä sekoile ja kysele teineiltä tälläisiä asioita.Sähän yks sirkusaasi oot vai sirkuspellen sisarenpoitsu.Ja ennekuin meet myymään hattaroita kyl inssiporukka näkee osaako ajaa vai et.Eikä pelkkä ajaminen riitä täytyy osata käsitellä autoo kansEi sinne mennä tuurilla ajaa,ei katota millä autolla ajat tai mikä autokoulu auton kyljes lukee.Älä nyt sekoo tällasen asian takia.Nuku vähä enemmän ni et menetä yöunias aamuyöstä.Hae sinne Smart Driveriin töihin ku niin kiinnosta.....pääset tekeen tuttavuutta erikoisiselta tuntuvan henkilökunnan kanssa.Hyvää yötä sulle.


      • Pitkääää22
        no_huhhuh_ kirjoitti:

        Mitä sä jaksat vääntää jostain sihteeristä, mulle on aivan yks lysti kuka siellä istuu ja "ottaa vastaan", lyön 130€ pöydälle ja istun takavetoseen autoon, se riittää mulle. En tarvi siihen sen enempää puheliasta kuin tuppisuista tätiä.
        Autojen esittelyt löytyy jokaselta autokoulun sivuilta (osa valintakriteereistäni) ja Turussa on kyl koulu mis pelkkiä Mersuja, joilla mieluummin ajaisin kun niistä on kokemustakin tarpeeks.

        Mihin helvettiin siinä tarvin mitään sihteeriä? Menneiden aikojen ammatti, kuten kassatyöntekijätkin. Kaikki noi saa netissäkin varattua.

        Mua ei kiinnosta edelleenkään pätkän vertaa teidän sihteeriväittely, saan iteki kaiken tarpeellisen selville.

        KYSE EI VITTU OLE MISTÄÄN SIHTEERISTÄ, LUITKO AIHETTA TAI VIESTIÄNI? Mua kiinnosti halvin ajokoulu, jossa on tohon mahdollisuus ja jossa tulee tiukkaa rakentavaa kriikkiä sen mahdollisen tunnin aikana. Jos sulla on jonkun kans henkilökohtanen ongelma niin älä sitä muhun pura, en voisi olla vähempää kiinnostunut.

        Olis se pitäny arvata, et täältä mitään kannata kysyä ku teinit tappelee jostain helvetin sihteeristä. (tai sitten hänelle henk koht syystä tai toisesta katkerat ihmiset) Koskiko mun asiani sitä? No vittu ei.

        Btw tiedoks - en pidä tuppisuista - MUTTAKUN EN EDELLEENKÄÄN MENE SINNE SIHTEERIÄ VARTEN VAAN AUTOA INSSIIN. Saatika että olisin vielä kiinnostunut hänen luonteenpiirteistään.

        Voi jösses sentään kuinka pitkiä esseitä kirjotatte.Pualet riittäis.On tainnut insinööriopiskelijalla jäädä lopputyö rullaamaan....Antakaas ku mäkin sanon jotain.Tottakai tollasella alalle pitää olla puhelias ja tietää auto ja liikenneasioita ja melko paljonkin.Asiakas kysyy ja vastataan ,en tiiä.Sehän kattoo vähä pitkää tämä tuleva maksava oppilas.Eihän tässä kai tarkoitetakaan että pitäis olla toimittajan ulosanti mutta sellainen että on uskottava.Ja jos luin oikein siellä on entisiä oppilaita valittanut tästä hiljaisuudesta.Se on aika huono mainos autokoululle kun valitetaan.Ja jos sua ei kiinnosta tämä Pelle- nainen onhan opettajilla nykyään omat puhelinnumerot,kuhan vaan valitset.Opetusta mun mielestä hoitaa opettajat ja tää toimisto on tavallaan informaatiopaikka,kahvitaukopaikka,wc käyntipaikka.Ja etäteoriat on jo tullut niin varmaan tulevaisuudessa tälläset autokoulutkin on turhaa tilaa ja turhaa vuokrarahan maksamista.On väärin puolustaa henkilöä jos todisteita näkyy olevan että tuppisuu hoitaa asiakaspalvelun.Mut eiköhän jo sanat oo tullut ulos näillä jos on lukenut näitä etikettisivuja ja kritiikkiä. Mut eihän se meitä muita kai haittaa jos joku autokouluhenkilö on mikä on.Antaa tuollaisen olla.


      • Hiljaa28
        no_huhhuh_ kirjoitti:

        Mitä sä jaksat vääntää jostain sihteeristä, mulle on aivan yks lysti kuka siellä istuu ja "ottaa vastaan", lyön 130€ pöydälle ja istun takavetoseen autoon, se riittää mulle. En tarvi siihen sen enempää puheliasta kuin tuppisuista tätiä.
        Autojen esittelyt löytyy jokaselta autokoulun sivuilta (osa valintakriteereistäni) ja Turussa on kyl koulu mis pelkkiä Mersuja, joilla mieluummin ajaisin kun niistä on kokemustakin tarpeeks.

        Mihin helvettiin siinä tarvin mitään sihteeriä? Menneiden aikojen ammatti, kuten kassatyöntekijätkin. Kaikki noi saa netissäkin varattua.

        Mua ei kiinnosta edelleenkään pätkän vertaa teidän sihteeriväittely, saan iteki kaiken tarpeellisen selville.

        KYSE EI VITTU OLE MISTÄÄN SIHTEERISTÄ, LUITKO AIHETTA TAI VIESTIÄNI? Mua kiinnosti halvin ajokoulu, jossa on tohon mahdollisuus ja jossa tulee tiukkaa rakentavaa kriikkiä sen mahdollisen tunnin aikana. Jos sulla on jonkun kans henkilökohtanen ongelma niin älä sitä muhun pura, en voisi olla vähempää kiinnostunut.

        Olis se pitäny arvata, et täältä mitään kannata kysyä ku teinit tappelee jostain helvetin sihteeristä. (tai sitten hänelle henk koht syystä tai toisesta katkerat ihmiset) Koskiko mun asiani sitä? No vittu ei.

        Btw tiedoks - en pidä tuppisuista - MUTTAKUN EN EDELLEENKÄÄN MENE SINNE SIHTEERIÄ VARTEN VAAN AUTOA INSSIIN. Saatika että olisin vielä kiinnostunut hänen luonteenpiirteistään.

        Porukkaa varmaan ihan vaan harmittaa että työttöminä on henkilöitä jotka palvelee asiakaspalvelussa oikealla tavalla.. Naama on mikä on mutta täytyy olla palveluun sopiva.Ymmärrän kyllä mistä nämä ihmiset ovat närkästyneitä.Me ei kuitenkaan pystytä asiaan vaikuttamaan.Ei tarvitse mennä autokouluun jos se ei miellytä.Annetaan asian olla jo!!!!!!!!!!


      • Ida19

        Moikka kaikille! Haluisin sanoo "Kortti takas" mielipidekirjoittajalle et eiks mainostamine ollu tällä sivulla kielletty.Oonko oikeessa. Mainostaminen kuuluu yrityksen omiin kuvioihin eikä kukaa toinekaan autokoulu ole täällä hintojaan mainostanut.Joten mainostamisen ihan varmasti tekee Smart Driverin toimistotyöläinen.Eikö vaan? Ja mun mielestä jokane saa ite valita autokoulunsa,rahatilanteens ja mieltymyksens mukaa.Ei tuputeta väkisin :) Rauhaa kaikkille!


      • Avuton30
        Hiljaa28 kirjoitti:

        Porukkaa varmaan ihan vaan harmittaa että työttöminä on henkilöitä jotka palvelee asiakaspalvelussa oikealla tavalla.. Naama on mikä on mutta täytyy olla palveluun sopiva.Ymmärrän kyllä mistä nämä ihmiset ovat närkästyneitä.Me ei kuitenkaan pystytä asiaan vaikuttamaan.Ei tarvitse mennä autokouluun jos se ei miellytä.Annetaan asian olla jo!!!!!!!!!!

        Eikä kysele muilta mitä pitäis tehdä.


      • MitäV
        Avuton30 kirjoitti:

        Eikä kysele muilta mitä pitäis tehdä.

        Muija mainostaa työkokemuksen ja silti tarvii niin helv.....apua?! Mitä korkeakoulussa oikein opetetaan????Voi surkeuden huippu.


      • LarisaT
        no_huhhuh_ kirjoitti:

        Mitä sä jaksat vääntää jostain sihteeristä, mulle on aivan yks lysti kuka siellä istuu ja "ottaa vastaan", lyön 130€ pöydälle ja istun takavetoseen autoon, se riittää mulle. En tarvi siihen sen enempää puheliasta kuin tuppisuista tätiä.
        Autojen esittelyt löytyy jokaselta autokoulun sivuilta (osa valintakriteereistäni) ja Turussa on kyl koulu mis pelkkiä Mersuja, joilla mieluummin ajaisin kun niistä on kokemustakin tarpeeks.

        Mihin helvettiin siinä tarvin mitään sihteeriä? Menneiden aikojen ammatti, kuten kassatyöntekijätkin. Kaikki noi saa netissäkin varattua.

        Mua ei kiinnosta edelleenkään pätkän vertaa teidän sihteeriväittely, saan iteki kaiken tarpeellisen selville.

        KYSE EI VITTU OLE MISTÄÄN SIHTEERISTÄ, LUITKO AIHETTA TAI VIESTIÄNI? Mua kiinnosti halvin ajokoulu, jossa on tohon mahdollisuus ja jossa tulee tiukkaa rakentavaa kriikkiä sen mahdollisen tunnin aikana. Jos sulla on jonkun kans henkilökohtanen ongelma niin älä sitä muhun pura, en voisi olla vähempää kiinnostunut.

        Olis se pitäny arvata, et täältä mitään kannata kysyä ku teinit tappelee jostain helvetin sihteeristä. (tai sitten hänelle henk koht syystä tai toisesta katkerat ihmiset) Koskiko mun asiani sitä? No vittu ei.

        Btw tiedoks - en pidä tuppisuista - MUTTAKUN EN EDELLEENKÄÄN MENE SINNE SIHTEERIÄ VARTEN VAAN AUTOA INSSIIN. Saatika että olisin vielä kiinnostunut hänen luonteenpiirteistään.

        Oisko kyse siitä että moni menee vielä autokoululle kyselemään ja ilmoittautumaan henkilökohtaisesti.Ja se mitä käsitin on sihteeri se henkilö jonka autokoululla ensimmäisenä tapaa.Eli hän antaa kuvan koulusta.Asiakaspalvelussa pitää osata olla ihmisten kanssa. Kukaan muu ei häntä työhön valitse kuin autokoulun omistaja.Ehkä palkattu hyvä kirjoittaja tms.Ei moni työ sovi kaikille.On kyllä hyvä että jatkossa ilmoittautuminen käy vaikkapa kotisohvalta sähköisesti.


      • MeePois
        Puolustus17 kirjoitti:

        Puolustat aika paljon Smart Driverin sihteeriä? Tunnetko hänet? Ja autotkin ovat näköjään ennestään tuttuja? Etkö ole samaa mieltä siitä, että sihteeri on se, joka ottaa tulevat oppilaat kirjoille.Eikö? Hän siis mainostaa myös autokoulua.Eikö? Mutta on nyt tainnut ottaa opikseen että on ALKANUT PUHUMAAN,kritiikin takia.Minulla on kaksi ystävää,jotka antoivat negatiivista palautetta tästä ihmisestä! On aivan sama mikä auto,minkä merkkinen auto ,on kunhan vaan ihmiset ovat ihmisiä ja ovat ammatissaan ,joka on heille sopiva, ei pelkän palkan takia.Ei voi olla asiakaspalvetyössä,jos ei osaa,halua olla ystävällinen ja puhua ihmisille.Oletko samaa mieltä?? Suosittelen, että menet Smart Driverin autokouluun ja valitse sopiva auto ja sopiva opettaja itsellesi ja kerro sitten tulos,oliko auto ok ja oliko opettaja ok.Toivotan sinulle onnea taskuparkkeerausharjoituksiin ja ajokokeeseen.Ajelepa varovasti oppien mukaan.

        Vaikuttaa ainakin ettei ymmärrä auto ja liikennealasta mitään.


      • OtarennostiP
        no_huhhuh_ kirjoitti:

        Mitä sä jaksat vääntää jostain sihteeristä, mulle on aivan yks lysti kuka siellä istuu ja "ottaa vastaan", lyön 130€ pöydälle ja istun takavetoseen autoon, se riittää mulle. En tarvi siihen sen enempää puheliasta kuin tuppisuista tätiä.
        Autojen esittelyt löytyy jokaselta autokoulun sivuilta (osa valintakriteereistäni) ja Turussa on kyl koulu mis pelkkiä Mersuja, joilla mieluummin ajaisin kun niistä on kokemustakin tarpeeks.

        Mihin helvettiin siinä tarvin mitään sihteeriä? Menneiden aikojen ammatti, kuten kassatyöntekijätkin. Kaikki noi saa netissäkin varattua.

        Mua ei kiinnosta edelleenkään pätkän vertaa teidän sihteeriväittely, saan iteki kaiken tarpeellisen selville.

        KYSE EI VITTU OLE MISTÄÄN SIHTEERISTÄ, LUITKO AIHETTA TAI VIESTIÄNI? Mua kiinnosti halvin ajokoulu, jossa on tohon mahdollisuus ja jossa tulee tiukkaa rakentavaa kriikkiä sen mahdollisen tunnin aikana. Jos sulla on jonkun kans henkilökohtanen ongelma niin älä sitä muhun pura, en voisi olla vähempää kiinnostunut.

        Olis se pitäny arvata, et täältä mitään kannata kysyä ku teinit tappelee jostain helvetin sihteeristä. (tai sitten hänelle henk koht syystä tai toisesta katkerat ihmiset) Koskiko mun asiani sitä? No vittu ei.

        Btw tiedoks - en pidä tuppisuista - MUTTAKUN EN EDELLEENKÄÄN MENE SINNE SIHTEERIÄ VARTEN VAAN AUTOA INSSIIN. Saatika että olisin vielä kiinnostunut hänen luonteenpiirteistään.

        Terve
        Lueskelin näitä juttuja tässä.Tässäpä erikoinen heppu kun hermostuu muiden kirjoittelusta ja muiden arvostelusta.Onko tuo Smart Driverin rouva sinun rouvasi? Otapa sinäkin vähän iisimmin.Huh huh.


    • Lue28

      Terve! Sammaa mieltä.Mainostaminen on kai kielletyä näillä sivuilla??? Ja jos saan sekaantua tähän kissa hiiri leikkiin niin eikös joissain kirjoituksissa ollut niin että Smart Driverin jotain entistä opettajaa ollaan niin pali kehuttu että häntä vastaan ollaan katkeria ja kateellisia???!! Eihän tää sihteeri ole mitään kehuja saanut jos siihen ei ole ollut syytä.Näin ymmärsin.Tällasen vaikutelman minä oon saanut.Täytyyhän sen ihmisen asioita tietää jos joku kysyy.Älä nyt lapsellinen ole.Suu on sitä varten että se aukaistaan.Nunnat on kai niitä jotka hiljaa humisee.Ja jos mun mielipidettä kysytään ei sihteereitä enää tarvita eihän kaupassakaan kohta kassoja oo.Kaikki muuttuu sähköseksi ja helpommaks.Lukekaa ihmeessä näitä kirjoituksia älkääkä keksikö asioita päästänne.Ja jos ajokokeeseen oot menossa on ihan sama millä meet kunhan OSAAT AJAA niin että läpäiset sen!! Ja jos sulla on muutamasta kympistä autokoulun valinta kiinni niin kehottaisin sua miettimään vielä askaa.Joudut kuitenkin tulevaisuudessa maksaan bensas vakuutukset jne...Ei köyhä enää autolla ajele.Ei hätää.En oo vihollinen,pyysin vaan ajattelemaan järkevästi.Moro!

      • joo-oh_

        Vaaditaan opetuslupakäyttöön hyväksytty auto - ja ei, ei kelpaa yksityisen omistama, kysyin kyllä Trafilta. Sellasen jarrupolkimen ni ois johonki ilmaseen paskaan tehny vartissa ja sitähän kysyinkin aluks.

        Kyllä on muutamasta kympistä kiinni. Olen lähemmäs 30, että kyllä mä tiedän mitä ne auton kustannukset on, nimimerkillä ensiautona ~20l / 100km kuluttava vanha edustusrotisko kauan sitten, jossa pelkkä liikennevakuutuskin oli nelinumeroinen.
        Ja ennen ne vakuutuksetkin oli toista luokkaa ku nykyään (eikös tästä vuodesta lähtien saa bonareita myöntää makunsa mukaan). Okei, verot tosin sillon oli 64€ vuosi ja nytten menee siihen 250€ (220-310€) tietämille.

        Mulla on tarvetta ihan vaan kortille muista syistä, en mä itelle ole mitään käyttöautoo ostamassa. Ja on niitä bonareita ja ikää sen verran, että ei ne kustannukset ole samaa ku 18 vuotiaalla. Ja kai mä tiedän mitä auton kustannukset on, meinaan vaan, että kortitta voi kyllä ajaa 10 vuotta, muttei autotta.

        Ja sit sepä se, että ajamisen osaaminen on eri asia ku jonkun inssin pilkunnussinan tarpeen tyydyttäminen, tuol ylempänä ny mainitsin joitain esimerkkejä. Siks ajattelin et se yks tunti muistutusta mihin ne kiinnittää huomiota ois hyvä juttu.

        Siitä samaa mieltä, että auton pito ei ole köyhien juttu, muttakun kyse ei ole siitä, saatika, että sanaa "askaa" käyttävän tarvis siitä kertoo (oletettavasti) 2 kertaa vanhemmalle, että mitä kuluja tulee.


      • Mietivähä
        joo-oh_ kirjoitti:

        Vaaditaan opetuslupakäyttöön hyväksytty auto - ja ei, ei kelpaa yksityisen omistama, kysyin kyllä Trafilta. Sellasen jarrupolkimen ni ois johonki ilmaseen paskaan tehny vartissa ja sitähän kysyinkin aluks.

        Kyllä on muutamasta kympistä kiinni. Olen lähemmäs 30, että kyllä mä tiedän mitä ne auton kustannukset on, nimimerkillä ensiautona ~20l / 100km kuluttava vanha edustusrotisko kauan sitten, jossa pelkkä liikennevakuutuskin oli nelinumeroinen.
        Ja ennen ne vakuutuksetkin oli toista luokkaa ku nykyään (eikös tästä vuodesta lähtien saa bonareita myöntää makunsa mukaan). Okei, verot tosin sillon oli 64€ vuosi ja nytten menee siihen 250€ (220-310€) tietämille.

        Mulla on tarvetta ihan vaan kortille muista syistä, en mä itelle ole mitään käyttöautoo ostamassa. Ja on niitä bonareita ja ikää sen verran, että ei ne kustannukset ole samaa ku 18 vuotiaalla. Ja kai mä tiedän mitä auton kustannukset on, meinaan vaan, että kortitta voi kyllä ajaa 10 vuotta, muttei autotta.

        Ja sit sepä se, että ajamisen osaaminen on eri asia ku jonkun inssin pilkunnussinan tarpeen tyydyttäminen, tuol ylempänä ny mainitsin joitain esimerkkejä. Siks ajattelin et se yks tunti muistutusta mihin ne kiinnittää huomiota ois hyvä juttu.

        Siitä samaa mieltä, että auton pito ei ole köyhien juttu, muttakun kyse ei ole siitä, saatika, että sanaa "askaa" käyttävän tarvis siitä kertoo (oletettavasti) 2 kertaa vanhemmalle, että mitä kuluja tulee.

        Hei!! Kehottaisin sua miettimään vielä asiaa.Kerrot että sinua kiinnostaa autokoulu jolla hinnat ovat muihin verrattuna vain muutaman kympin halvempia? En ymmärrä.Kerrot että tarvitset ajokortin muuhun kuin liikenteessä kulkemiseen? En ymmärrä.Enkä oikein usko että yksi tunti riittää opettajan palautteenantoon.Mieti vielä asiaa hetki. Kirjoituksesta päätellen Smart Driverilla on joku ystäväsi töissä....kirjoituksesi on melko puolustuskannalla.PS. Hyvä puoli on että tuttavana voit saada enemmänkin alennusta maksuun.Ei tarvitsisi kysellä tälläisellä sivulla autokouluja eikä niiden hintoja saatika mainostaa ystäväsi autokoulua.Ehkä luulet autokoulusta hieman liikaa.Mietintämyssy päähän nyt.


    • Ajattele17

      Mihin helvettiin tarvitset ajokorttia kuin autolla ajamiseen? Se on todiste että olet virallisesti kykenevä kuljettaja.Oudosti sanottu että tarvii ajokorttia muihin syihin.30 vuotias (lähellä)ja kirjoittaa kuin teini.

      • Kokemuksella--

        Raision Liikenneautokoulu,ABC Autokoulu, Ajo-Opet,Kaarinan Autokoulu, Ajokoulutuskeskus,Ajaxx,Teo,Poussa,P Mikola,Minihinta,AHA.....kyllä näitä autokouluja riittää.Suurimmassa osassa näistä autokouluhenkilöstöstä on kokeneita ja asiansa osaavia opettajia. Sihteerit ja opettajat osaavat kokemuksella näissä paikoissa työnsä! Ihmetyttää että hinta ja joku kokematon sihteeri on nyt tapetilla.Ei kiinnosta joku rillipelle eikä takavetoset vaan opetus ja oppiminen on autokoulun tarkoitus. Ainakin ennen oli näin. Opettaja tekee tärkeää työtä ja sihteeri on tavallaan apulainen,tiedonhakija laskuttaja ja tulostaja.Ei opettaja kerkee kiireisenä päivänä kaikkien papereita kattelemaan.Opettaja saa opettamisesta palkkansa ja sihteeri toimistotyöstä.Ei siinä sen kummempaa.Mutta erottakaa näiden kahden erot! Valitse hyvä autokoulu listasta tai kato itse netistä. Tsemppii.


      • Pusipusi24

        Kaverit kaverit heiiiiii! Hulabaloobaloo mikä meininki. Takki niskaa,lähikauppaan ostaan vihanneksii ja marjoja pari rehuu sekaan ja plenkkuun.Mahtavaa energiaa ja paistetta päivää. Rauhotutaan vähä.Ei tuntemattomasta friidusta kantsi tapella...tollaset tulee ja menee.Mimmi haluu olla hiiri ni antaa olla.Jeps.Moikka moi ja C- vitsuu naamaan


      • joopatijoo__

        Joo oli typerästi ilmaistu, siis pointti oli siinä, että voihan autoa ajaa kortittakin, mutta virallisesti ei oikeen, esim. työn puolesta jne.

        Muilla syillä siis viittasin siihen, sekä siihen, etten ole ostamassa itselleni käyttöautoa saati ylläpitässä sitä saatika, että ajokortin hankita moiseen velvoittaa, johon tuo mulle vastannu viittas noilla piheyskommenteillaan.

        Mä en tiedä mitä toi yks trolli jatkaa jostain sihteereistä ja opetuksistaan, kun kyse on mikä autokoulu vuokraa auton pelkästään inssiin / tunnin opetukseen maksimissaan, lyhyellä aikataululla ja jos tunti sitä ennen niin siitä heti sama auto inssiin.
        Eikä taaskaan vaivautunu kertomaan hintoja edes saatika, että vuokraako joku muu.
        Ja unohtipa vielä CAPin, jossa niitä Mersuja olis ollu.


      • Pata11
        joopatijoo__ kirjoitti:

        Joo oli typerästi ilmaistu, siis pointti oli siinä, että voihan autoa ajaa kortittakin, mutta virallisesti ei oikeen, esim. työn puolesta jne.

        Muilla syillä siis viittasin siihen, sekä siihen, etten ole ostamassa itselleni käyttöautoa saati ylläpitässä sitä saatika, että ajokortin hankita moiseen velvoittaa, johon tuo mulle vastannu viittas noilla piheyskommenteillaan.

        Mä en tiedä mitä toi yks trolli jatkaa jostain sihteereistä ja opetuksistaan, kun kyse on mikä autokoulu vuokraa auton pelkästään inssiin / tunnin opetukseen maksimissaan, lyhyellä aikataululla ja jos tunti sitä ennen niin siitä heti sama auto inssiin.
        Eikä taaskaan vaivautunu kertomaan hintoja edes saatika, että vuokraako joku muu.
        Ja unohtipa vielä CAPin, jossa niitä Mersuja olis ollu.

        Oks toi trollipomo joku samppa? ETKÖ jo YMMÄRRÄ että KYLLÄ VARMAAN autokoulut vuokraa MAKSUSTA auton ja antaa varmastikin MAKSUSTA vaikka 5 minuutin ajo opetuksen sulle.Miks jankutat samaa asiaa.OTA YHTEYS haluamaasi AUTOKOULUUN ja KYSY ASIAA. ÄLÄ piipitä turhaan. JA CAP on mahtava kouluttaja....eti sinä nyt se autokoulu ja suorita tehtäväsi niin yks Rölli on pois kuvioista.Oletko venäläinen kun sana troll on mielisanasi .Kuka älyvapaa kysyy täältä teineiltä tämmösiä asioita.Joku jolla on kolmekymppisenä pitkä kesäloma?


      • Ymmärrä
        joopatijoo__ kirjoitti:

        Joo oli typerästi ilmaistu, siis pointti oli siinä, että voihan autoa ajaa kortittakin, mutta virallisesti ei oikeen, esim. työn puolesta jne.

        Muilla syillä siis viittasin siihen, sekä siihen, etten ole ostamassa itselleni käyttöautoa saati ylläpitässä sitä saatika, että ajokortin hankita moiseen velvoittaa, johon tuo mulle vastannu viittas noilla piheyskommenteillaan.

        Mä en tiedä mitä toi yks trolli jatkaa jostain sihteereistä ja opetuksistaan, kun kyse on mikä autokoulu vuokraa auton pelkästään inssiin / tunnin opetukseen maksimissaan, lyhyellä aikataululla ja jos tunti sitä ennen niin siitä heti sama auto inssiin.
        Eikä taaskaan vaivautunu kertomaan hintoja edes saatika, että vuokraako joku muu.
        Ja unohtipa vielä CAPin, jossa niitä Mersuja olis ollu.

        Jos hinnat kiinnostaa autokoulujen sivuta voi katsoa hinnat.Jos hintoja ei ole merkitty,kuten nykyään pitäisi olla esillä,voit ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa ja kysellä mieltäsi askarruttavasta asiasta.Tuon tiedon antaminen kuuluu autokoululle.Siitä he saavat palkkansa että hymyssä suin ja puheliaasti palvelevat asiakkaita.Joten en ymmärrä miksi kyselijä ei ymmärrä että kukaan ei ymmärrä hänen tarkoitustaan asian vatvomisella.


      • Mika24
        Ymmärrä kirjoitti:

        Jos hinnat kiinnostaa autokoulujen sivuta voi katsoa hinnat.Jos hintoja ei ole merkitty,kuten nykyään pitäisi olla esillä,voit ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa ja kysellä mieltäsi askarruttavasta asiasta.Tuon tiedon antaminen kuuluu autokoululle.Siitä he saavat palkkansa että hymyssä suin ja puheliaasti palvelevat asiakkaita.Joten en ymmärrä miksi kyselijä ei ymmärrä että kukaan ei ymmärrä hänen tarkoitustaan asian vatvomisella.

        Mun faijaoli hippi -69 ja näyttää smartdriverin kimmaltTää o kohteliaisuus


      • EikunHanaaReilusti
        Ymmärrä kirjoitti:

        Jos hinnat kiinnostaa autokoulujen sivuta voi katsoa hinnat.Jos hintoja ei ole merkitty,kuten nykyään pitäisi olla esillä,voit ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa ja kysellä mieltäsi askarruttavasta asiasta.Tuon tiedon antaminen kuuluu autokoululle.Siitä he saavat palkkansa että hymyssä suin ja puheliaasti palvelevat asiakkaita.Joten en ymmärrä miksi kyselijä ei ymmärrä että kukaan ei ymmärrä hänen tarkoitustaan asian vatvomisella.

        Ihan sama mihin menee..yhtä paskoja kaikki! Sairaat riistohinnat on kuitenkin verrattuna moniin ulkomailla oleviin.Jos maksaa 2500€ kortista niin autokin pitää kyllä olla jo BMW M6 tai jotain sitä luokkaa....ei kukaan jollain toyotalla enää ajele...


      • Kokemus16
        Mika24 kirjoitti:

        Mun faijaoli hippi -69 ja näyttää smartdriverin kimmaltTää o kohteliaisuus

        Älkää ainakaan Saloon menkö. Iha paska paikka


    • Miia18

      ABC Liikennekoulu Raisio! Mukava mukava opettaja ja asiantuntija.Opetti hyvin ja sain kortin ekalla yrittämällä.Ihanan inhimillinen miesopettaja.Ja on lähellä kouluja.Mä pääsin amiksesta helpolla tunnille.Kiitos!

    • Jesper17

      Mikä helvetin tappelu on jostain tuntemattomasta nörttisihteeristä?! Ei todellakaan kiinnosta ei ulkosesti eikä sisäiseti!!Jos ei osaa hommiaan ni ei osaa! Eiks se omistaja päätä ku tulot ruppee alenee mitä sille teekeePitääks töis vai kenkää persuuksiin Mua v....ttu kiinnosta et mitä toi yks kertoili et oma auto ei käy opetusautoks?Mitämitä??
      Lukeeks näitä joku joka tietäis asioista.Pitääks paikkans toi väittämä?Olis nasta tietää ku kortti vähä niinku hakusess!! Anssereita mulle nyt.Kiitti!

      • OttaapäähänV

        Ei meitä ketään kiinostakkaan mikään Smart Driverin "raulibadding" vaan halutaan asiakaspalvelua jota antaa alan ammattilainen.Siit oli kyse.


    • EPic17

      EPIC ON HYVÄ AUTOKOULU. HENKILÖKUNNAN KÄYTÖS ON MITÄ MAHTAVINTA.TYÖNTEKIJÄT OVAT HYVIÄ JA OSAAVAT TYÖNSÄ. OPPILAANA ANNAN 10
      VALITKAA EPIC NI EI KADUTA.MORJENS!

    • IlmottauduJo

      Ehdottomasti kantsuu mennä pansion autokouluun! Pääsee tutustumaan sossurahoilla tuettuihin autoilijoihin jotka ovat tulleet tänne puukottamaan suomalaisia!

      • MitäSanot

        Ku niitä pansiolaisia autoilijoita on jo opeinakin.


      • 2017-v
        MitäSanot kirjoitti:

        Ku niitä pansiolaisia autoilijoita on jo opeinakin.

        Niinpä.Ja jostain päässeet vielä autokoulun omistajaksi.Onko Varsinais Suomi jotenkin erilainen seutu kun missään muualla Suomessa ulkomaalaistaustainen ei ole tuollaisessa asemassa.Onko muualla Suomessa varovaisempi ja epäileväisempiä ihmisiä? Se on hyvä asia!


    • HuhHuh17

      Mä kävelin tässä viikonloppuna Smart Driverin autokoulun ohi.Ei anna hyvää vaikutelmaa toiminnastaan.Keskellä päivää julkisessa ja asiakaspalvelua antamalla yrityksellä toisella puolella verhot täysin suljettu toisella puolella kaihtimet aivan solmussa.Itse olin autokoulussa jossa yleisilme oli siisti sisällä ja ulospäin.En yhtään ihmettele tuon autokoulun arvostelua.Sellainen yritys kuin sen henkilökunta.En menisi oppilaaksi.Hyvää päivää.

      • Siistinäkymä-S

        Heips.Korjatkaa jos oon väärässä.Puhtaus ja siisteys on puoli ruokaa sanotaan.Autokouluissa muutenkin asiat liikkuu puskaradiona niin kyllä varmasti tuollainen kin juttu.Eikö sihteeri ole niitä joiden tehtävä on asiakaspalvelun ohella pidettävä työympäristö siistinä.Tuskin opettajat perivät tuntemaan tuota varten.Itse katsoin että Smart D aukeaa klo 12:00.Onko hankalaa mennä puoli tuntia ennen laittamaan luokka tila kuntoon.En oikein ymmärrä näitä tämän Päivän sihteereitä kuinka vaikeaa on tehdä heille kuuluvat työt.Mutta minunkin mielestäni tuollainen karkottaa asiakkaat.Jokainen tappaa tyylillään.


      • OnniSimu
        Siistinäkymä-S kirjoitti:

        Heips.Korjatkaa jos oon väärässä.Puhtaus ja siisteys on puoli ruokaa sanotaan.Autokouluissa muutenkin asiat liikkuu puskaradiona niin kyllä varmasti tuollainen kin juttu.Eikö sihteeri ole niitä joiden tehtävä on asiakaspalvelun ohella pidettävä työympäristö siistinä.Tuskin opettajat perivät tuntemaan tuota varten.Itse katsoin että Smart D aukeaa klo 12:00.Onko hankalaa mennä puoli tuntia ennen laittamaan luokka tila kuntoon.En oikein ymmärrä näitä tämän Päivän sihteereitä kuinka vaikeaa on tehdä heille kuuluvat työt.Mutta minunkin mielestäni tuollainen karkottaa asiakkaat.Jokainen tappaa tyylillään.

        Odotan että simulaattori tulee autokouluihin pakolliseksi.Kortin saa nopeammin ja turvallisimmin.Anne Berner,toivottavasti hän muuttaa asian.


      • Hienohelma17

        Moi!! Mä kävin Turussa Yliopistonkadulla autokoulun ja SIELLÄ sihteeri siivosi lattiat.Oli mukava mennä puhtaaseen luokkaan ja sai kivat ja hyvät opit.ja oli lähellä koulua.


      • Anne20
        OnniSimu kirjoitti:

        Odotan että simulaattori tulee autokouluihin pakolliseksi.Kortin saa nopeammin ja turvallisimmin.Anne Berner,toivottavasti hän muuttaa asian.

        Se olis todella hyvä asia että simulaattori voisi käyttää autokoulussa enemmän.Mäkin toivon että Anne Berner tekee hyviä päätöksiä.


      • Herra52
        Hienohelma17 kirjoitti:

        Moi!! Mä kävin Turussa Yliopistonkadulla autokoulun ja SIELLÄ sihteeri siivosi lattiat.Oli mukava mennä puhtaaseen luokkaan ja sai kivat ja hyvät opit.ja oli lähellä koulua.

        Jos kävit Turussa Yliopistokadulla autokoulun kävit varmastikin Turun Ajo-Opeilla?Kyllä.Mukava sihteeri heillä ja ystävällinen.Ja luokka tila todellakin on puhdas ja siisti. On erikoista odottaa että kiireen keskellä opettaja tulisi ja siivoisi toimistolla työskentelevän puolesta? Onko siis hänen tehtävänsä viilata kynsiään ja olla vapaaherratar? Ei ehkä ihan sopiva paikka tuohon hommaan.On tietenkin autokoulun oma asia suhtautua tiettyihin työntekijöihin tietyllä tavalla. Itse kannatan työroolin pitämistä työpaikalla.


      • Väisänenrules3

        Moikka moi! Itse kävin Liikennekoulu Väisäsellä kaikki vaiheet.Hyvä asiakaspalvelu,ammattimaisuus,hyvät autot.Nettisivut todella hyvät.Helppo lukea ja ei mitään ylimääräistä.Valitse Väisänen ja olet yhtä tyytyväinen kuin minäkin.Moi!


      • Näppäin90

        Olisiko sihteerillä uusien verhojen takana salainen tehtävä.Julkinen työpaikka ja on uskallettava olla esillä.Verhojen takana on helpompi laittaa fetaa naamariin.


    • Ajokortti19

      Itse kävin Väisäsellä autokoulun Asiantuntevaa ja hyvää palvelua.Ei mainontaa vaan ammatti ja vuosien tulosta.Suomalaisia opettajia ja autot ykkösluokan.Valitsin autokoulun jolla on hyvä maine.

    • Soija28

      Meen aivan sekaisin kun mun päällikkö lähtee matkoille.En osaa tehdä enää mitään itse.Ihan simppelit asiat tuntuu hankalalta ilman häntä.Apuaaa mikä mua vaivaa?

    • Minna21

      Miks! Tästä autokoulu Smart Driveridta haluaisin vain sanoa että ilman mitään haukkumista niin niiden sivuilla on ehkä vähän sekaannuksia.Toi oli hyvä huomio että palauttava ajo ei kestä 1h vaan45min.Sitten toinen asia josta itse olen kiinnostunut on simulaattoriin meneminen.Pyydetään ottamaan yhteyttä kahteen sihteerin puhelinnumeron jotka ovat kahden eri autokoulun numeroita???Jotenkin jos ilmoitukset ja muut tuollaiset asiat ei täsmää tulee sellainen olo että onko tietojen päivittäminen ja tekijä ammattilainen eli tietääkö hän mitä tekee.Mietin itse pimeänajon suorittamista vielä ja teen päätöksen mihin sen menen suorittamaan.

      • SM16

        Kyllä asiat pitäisi olla jo hallussa jos toista vuotta tekee sihteerin työtä. Tiedän koska poika kaverini oli viime vuoden keväällä Smartin autokoulussa.


      • Suzze2017

        LKVpätevyys ulospäinsuuntautuneisuus= kokopäivätyö Hyvä palkka


      • Lukija34

        Mielenkiinnosta olen myös seurannut tuon autokoulu Smart Driverin toimintaa palautetta vastaan.Entistä opettajaa kehuttiin,heiltä heti palaute ns.heidän kyvyistään ja toinen oli kirjoittanut sihteereiden simulaattori puhelinnumeroita siis eri autokouluissa toimivat sihteerit.Ja katsoin uteliaisuuttani...kyllä vain sinnepä olikin kas kummaa ilmestynyt oma simulaattori.Onko joku amatöörien vetämä autokoulu mutta lukijat eivät ole niin tyhmiä etteivätkö tuota huomaisi.Vanhat Turun alueen autokoulut pysyvät palkintopallilla edelleen.Hienoa!


      • Polopolo17

        Ja kuvia varten otetaan imuri kouraan :) Mutta eikö siellä ollut se Iisakki toisena sihteerinä.Täytyyhän imuria varten olla kaksi käyttäjää.Käynnistäjä ja sammuttaja:) Melko ovelaa porukkaa täytyy olla mutta juuri tuolla tavalla enää pärjää ja ne hyvät immeiset on niitä huonoja ihmisiä.Nykyään


      • Red16

        Onko mun tajunnassa jotain vikaa jos tunnit pidetään toimistolla????Siis missä.Kenen toimistolla.Eikö ole autokoulussa enää luokkatilaa?? Antakaa pliis mulle vastaus.Olenko ajatusteni kanssa aivan yksin vai onko joku muu uu uu kanssani samaa mieltä.


    • MissZero

      En oikein ota tosissani tuon Smart Driverin omia sivuja.Jos kyseessä on liikenne alalla oleva yritys niin eikö silloin pitäisi asiat selvittää asianmukaisesti.On eri asia laittaa ruokaohjeita tai vastata kaverille jossa käyttää lapsellisia merkkejä lauseiden lopussa.Ja jotenkin meistä tuntuu että se joka noita sivuja esille laittaa ei ymmärrä liikennealasta mitään.Muut antavat ohjeet tälle henkilölle.Kokkiohjelmat on erikseen ja liikenne ohjelmat erikseen.Ja turvallisuus liikenteessä ei ole leikin asia!

    • Kokemuksella17

      Moikka!! Kävin Turun Väisäsellä autokoulun.Hyvä tunne ja turvallinen kun itselläni oli ammattitaitoinen hyvä omistaja opettaja opettamassa.Kiitos siitä hänelle.Ammattitaito ja käytös on hyvä valttikortti oppilaiden saantiin.Itse kannatan kokeneita opettajia opettamaan.Heillä on opetus tärkeää ei tipujen kyyläily.

    • Varablondiko

      Äitibloni korvaa nyt liikenneopettajablondin? Hupaisaa :)

      • Onnellinen-2016

        Smart Driverin autokoulussa uusi leikki alkakoon ;)


      • Korttituli17

        Juu.Kun katot autokoulujen henkilökuntaa suurin osa on ns. kokeneita ja varttuneimpaa porukkaa.Tämä surullisen kuuluisa Smart Driver...kyllä löytyy Pelle Tina Turner blondina ja rokkimimmejä.Onko tollaset luotettavaa porukkaa?Meidän koko lukion luokka valitsi Väisäsen.


      • HyväIdea2-
        Onnellinen-2016 kirjoitti:

        Smart Driverin autokoulussa uusi leikki alkakoon ;)

        Et ole ajatuksesi kanssa yksin. Olen kanssasi aivan samaa mieltä :) Me molemmat täällä olemme samaa mieltä kanssasi :) Tottakai!


    • Ouno

      Hello! Onko joku autokoulu mennyt Turussa "konkkaan" kun Smart Driver on pelastanut heidät? Tietoa kellään?

      • Youask

        Kyl maar.Ovat toisesta autokoulusta turkulaisesta aokoulusta.Mahtavaa että kaveri auttaa hädäs olevia :))))))))))


    • ExSmart16

      Sille ihanalle opettajalle kiitos viime vuoden ajokorttiopetuksesta.En ole saanut yhtää ylinopeussakkoja :) Oot ihana aurinko ja mun kaverit kehui sua :)

    • Arto20

      Kävin Väisäsellä myös.Suosittelen.elämänkokemusta ainakin löytyy.

    • Arto21

      Kävin Väisäsellä myös.Elämänkokemusta löytyy.Suosittelen.

    • BestEpic

      Tykkäsin Epicistä.Siellä vaan oli mukava tunnelma ja opettajat olivat tosi mukavia.Ei siis tarvitse muuttaa olemustaan luettuaan tämän.

    • Sanna24v

      Onks kellään mitää tietoo onko Ericin toitusjohtajana sama mukava Kalle? Uskomattoman reipas nuori mies tohon asemaan.Tietoa kellään?

    • TyönjohtoAB

      Terve terve. Meidän taloyhtiössä on talonmies Seppo ja ylimpänä on tietty isännöitsijä.Koskaan talonmies ei ole kertonut olevansa ammatissaan samalla tasolla kuin isännöitsijä.Tarkoittaa sitä että ammattikunta työtehtävässään autokoulussa on opetus ja toimistotyöntekijä.Olen saanut tietooni että yhdessä Turun autokoulussa työasemassa alempiarvoinen pitää itseään henkilökunnan arvo maailmassa samalla tasolla.Onko kuulemassani perää? Olen eri alalta mutta kyllä meillä ainakin toimistotyö eritellään kenttätyöstä aikamoisellakin ojalla ja jokainen tietää myös paikkansa työpaikalla.Pohdittavaa.

    • Titta22

      Hello
      Smart Driverin sivulla Toimistoihimme oikea sanamuoto kyseiseen lauseeseen on TOIMISTOILLEMME.Vaivaa koska esittelyn pitäisi olla oikeaa suomen kieltä.Tarkkana pitää olla noin...ammattilaisena.

      • Matti95R

        Niinpä.Kukaan ei ole kiinnostunut autokoulun seinistä vaan opetushenkilöistä ja mahdollisesta opetuksesta.Olet melko tarkka ja kiitos virheen korjaamisesta tekijän puolesta.


    • Bkortilla

      Joku kyseli hyviä autokouluja Turusta.Autokoulun porukka on suuri ja kavereilta kysymään hyviä vinkkejä koulun valintaan.Tuskimpa autokouluja edes on muutaman vuoden päästä mutta kysele.

    • Lino19v

      Morjensta.
      Onko Smart Driverin aukioloajat muuttunu? 10:00-15:00.

    • Linssilude17

      Tänään perjantaina oli ainakin sähköinen live yhteydenottolinja suljettu.Hmmmmm....eilen oli palkkapäivä

    • Oppilas-15

      Mulla oli aivan ihana persoona opettajana tuossa autokoulussa.Hän sai olon tuntemaan ei stressaajalta.Hän varmaankin tunnistaa itsensä kuvailun perusteella :)

    • Kokoomusnuori22

      Meillä on ainakin ihan hyvä kuri työpaikalla ja syödään normaalisti klo 12 ja kahvi on siinä klo 14.Ehkäpä Smart Driverissa on omat sääntönsä.Me muut....tehdään asiat aivan normaalisti niin meitä ei ihmetellä.

      • Joulumieli15

        Ykkösasia on ainakin minun mielestäni innostava opettaja.Aivan mahtava ihminen joka tulee toimeen oppilaiden kanssa.Olen itsekin alalla josta pidän tosi paljon ja on mahtavaa että saa tehdä sitä mistä todella tykkää.Tiedän sen tunteen kun on löytänyt oman alansaJos autoista liikenteestä kiinnostunut ja vuorovaikutteinen ihminen toimii liikenneopettajana on opetus aivan erilaista kuin se että on pakosta ammatissaan.Ihmisen tulee tykätä työstään ja olla siitä todella kiinnostunut muuten työ tuntuu tyhjältä.Harmillista että tykätty opettaja ei toimi enää autokoulun opettajana tässä surullisen kuuluisassa autokoulussa.Pisteitä kuitenkin ropisee hänen taulukkoonsa, edelleenkin.Olen todella hänen puolellaan entisenä oppilaana sillä hänen kertomansa mukaan autot tulivat hänen elämäänsä jo 5 vuotiaana.Eli ainakin minun mielestäni HÄN itse osaa myöskin ajaa.On todella hirveää että muiden työntekijöiden kateellisuus menee joskus ehkä hieman yli.Kirjoitan asiasta koska harmittaa todella paljon hänen puolestaan.
        Peukkuja sulle.Olet upea persoona ja kaverit sanoo ihan samaa.


      • JasminT

        Moido
        Mun mieltä on askarruttanut eräs pikkuseikka. Luin tilastoja ja siinä sanottiin että amiksessa ajokortin saa ykkösellä 100% kun sit taas autokoulussa 59&.Onko tää totta? Nyt sit jälkeen päin vähä ottaa pannuun jos amis kouluttaa paremmin oppilaansa ja halvemmalla. Tietoa?


      • Vaihoehto

        Ei ole mikään pakko mennä autokouluun.Opetuslupa on hyvä vaihtoehto.Ei tarvitse ulkopuolisia sihteereitä eikä turhaa ramppaamista.Mieti asiaa.


      • kukamaksaa
        JasminT kirjoitti:

        Moido
        Mun mieltä on askarruttanut eräs pikkuseikka. Luin tilastoja ja siinä sanottiin että amiksessa ajokortin saa ykkösellä 100% kun sit taas autokoulussa 59&.Onko tää totta? Nyt sit jälkeen päin vähä ottaa pannuun jos amis kouluttaa paremmin oppilaansa ja halvemmalla. Tietoa?

        Tilasto nyt ei aivan pidä paikkaansa, mutta on suuntaa antava. Amiksessa opiskellaan kolme vuotta ja pitää olla aikamoinen puukäsi jos kusee ajokokeen.
        Mihin muuten perustat väitteesi siitä, että ajokortti on amiksessa halvempi.?


      • Jasmi.T
        kukamaksaa kirjoitti:

        Tilasto nyt ei aivan pidä paikkaansa, mutta on suuntaa antava. Amiksessa opiskellaan kolme vuotta ja pitää olla aikamoinen puukäsi jos kusee ajokokeen.
        Mihin muuten perustat väitteesi siitä, että ajokortti on amiksessa halvempi.?

        Puusilmä pikemmiten.En ole kuullut kavereilta enkä kyllä saanut tietooni että ammattikoulussa annetaan lasku käteen! Oletko kuullut että C kortin suorittamisesta annetaan lasku käteen? Eiköhän se sisälly ihan opintosuunnitelmaan! Ja jos aloittaa esim. logistiikan opinnot,etkö sinä alottaisin B kortin suorittamisella vai oletko erikoistapaus. Ja jos kusee...se on oppilaasta kiinni.Opettajat opettavat ihan varmasti hyvin ja tosissaan...autokoulussa opettajilla taitaa olla muuta puuhaa.Ammattikoulussa ainakin OPETTAJAT ovat pääroolissa oppilaiden opetuksessa!

        Oletko jonkin turkulaisen autokoulun henkilökunnan ystävä? Siltä vaikuttaa.


      • Mietiasiaa
        Vaihoehto kirjoitti:

        Ei ole mikään pakko mennä autokouluun.Opetuslupa on hyvä vaihtoehto.Ei tarvitse ulkopuolisia sihteereitä eikä turhaa ramppaamista.Mieti asiaa.

        Ei ole nykyään pakko mennä autokouluun.Opetuslupa on ihan ok ja ajaa niin paljon kuin vain pystyy eli harjoittelemaan.Voipi olla että oppii enemmän ja kortti tulee ensi yrittämällä.Ei autokoulu tarkoita sitä että kortin saa heti.Eikä ole välikäsiä vaan opetuslupaopettaja on ainoa välikäsi.


    • Entiiä18

      Jos on ammatillisessa oppilaitoksessa logistikan puolella eikös siellä voi suorittaa henkilöautokortin? Opettajat ehkä hieman koulutetuimpiakin.

    • Läpinäkyvää

      hello

      Smart driverin autokoulu on muuttunut sihteeriopistoksi jossa opettajat ovat jääneet taka-alalle.Yritys ei ilmeisesti enää anna sille ominaista palvelua eli opettamista vaan valokuvaus ja lapselliset nettisivut valtaavat toimen.Onneksi oikeitakin autokouluja vielä on!

    • Vege18

      Tosi tosi kiva että Smart Driverilla on se sihteeri vaihdettu.Positiivisia uutisia. Valokuvaus ja nettisivujen teko kuuluukin muulle alalle.Hyvä!

      • Plussa10

        Rupesi vissiin sen naama ärsyttämään :) :)


    • Valkohammas17

      Luonnonsuojelu Kasvis 4H Haavisto Greenpeace Ulkopuolinen

    • Eitästämaailmastaoleva

      Eiku nyt se tarjoaa palomiehentyötä........

    • Aja-kortti-virossa

      Ei ole.On vaan paskoja.

      • Adiosami

        Ole hyvä.Laivat kulkee Tallinnaan. Jos suomalainen autokoulu on paska osta laivalippu.....meno.


    • Läpinäkyvät

      Morjens
      Ihan vaan näin annan palautetta tässä ja nyt Smart Driverin toimistohenkilölle.Ihmettelen miksi palautetta saavat opetuksestaan vain SMART DRIVERIN NAISOPETTAJAT? Ex opettajan lähdön jälkeen on näköjään hänelle tullut mahtavaa palautetta ja NYT KIRSI ja ANNIINA saavat positiivista palautetta, kas kummaa? Ilmeisesti olet tosi katkera ex naisopettajalle tai teillä miesopettajat ovat tosi surkeita.En pysty tuohon vastaamaan.Ehkä kaverisi vastaavat jotka tällä sivulla sinua puolustavat.Anna olla jo...sait ilmeisesti mitä halusit.Läpinäkyvä juttu.En suosittelisi tätä autokoulua.

    • Info18

      Moi
      Joo ei kannata olla alalla jos siitä ei tajuu mitään eikä se kiinnosta!

    • Lumijää-

      Turun alueella ne autokoulut joissa oikeat henkilöt tekijöinä ja menestys ilman turhaa hössötystä ja liikayrittämistä......aivan parhaimmat autokoulut! Ja sekin että jos katotte autokoulujen nettisivuja on melko erikoinen juttu että yritys julkaisee opettajakehuja ja vieläpä VAIN naispuolisia. Ei voi kuin ihmetellä tiettyjä autokouluja.

    • Carrot4

      Se vittuilee sille entiselle pidetylle naisopelle.Ei siinä muuta ole.

      • V.2014

        Voi voi.Tiettyjä opettajia ei ihan helpolla unoheta. Upee mimmi ;) :) :)


    • Omppu16

      Mistä noi autokoulun sihteerit saa palkkansa? Mitä ne tekee? Eikö liikenneopettajakoulutuksessa opeteta opettajille myöskin paperityöt? Näin olen kuullut. Kiva olla netissä ja saada tyhjän toimittamisesta kuukausipalkka.Plääh....

    • Elämäo

      Ei mitään hyötyä autokoululle jostain sihteeristä.Opettajat osaa ihan varmaan tehä samat asiat.menee rahaa vaan hukkaan kun maksaa turhasta palkkaa.Jos palkan saa Fbssä istumisesta ni mä haluun tollaseen työhön kans.Mut ei kiinnosta :(

    • SuomenKalleinKuski

      Kun katsoo Turun autokoulujen hintoja, niin onhan se aika ihmeellistä että 17xx euroa on melkein kaikilla loppusumma. Tasaista on, tasaista on, ihan kuin olisi sovittu mikä on alin hinta millä myydään. Ei mitään kartellia ei, ei kai nyt sentään?

      • TammiP

        Kun kuvitellaan että osaaminen on parempaa kuin muissa lääneissä ja hintakin korotetaan sen mukaan.Eikä työttömillä maahanmuuttajilla rahaa ainakaan pitäisi olla käytettävissä paljoakaan joten jos viittaat taas tuohon SD autokouluun opetus ja palvelu on hinnan tasoista.Alhaista.


      • Minna17

        Missä autokoulussa summa on 1700? kerro.


    • Ammattitaito1

      TURUN PARHAIMMAT KOULUTUSTA ANTAVAT AUTOKOULUT:

      - VÄISÄNEN
      - EPIC
      - CAP

      Antavat koulutusta.Ei turhia hyniöitä tai valokuvausta tai naisopettajien kehuja. Jos opettajina toimivat myös miespuoliset on kehut vain naisista tyhmyyttä tai pirullisuutta.
      Näissä jotka listaan olen laittanut...katsokaa nettisivut ja henkilöstö.Ammattitaitoa löytyy Näissä autokouluissa jokainen tekee OIKEASTI ITSENÄISTÄ TYÖTÄ ja OVAT OIKEASTI KIELITAITOISIA.
      AUTOALAN KOULUTUS..mahtavaa. Tsemppiä näille autokouluille !

    • Asiakas10

      On melko erikoista keksiä autokoulun palautelaatikkoon vastauksia toimistotyöntekijän toimesta.. Katsokaapa niin Smart Driverin sihteeri käyttää aivan samoja lauseita palautelaatikossa kuin yrityksen sivujen pidossa.Ainoa juttu puuttuu,itsensä kehuminen.Sitä odotellessa.Itse en pidä siitä että tehdään kaikenmoisis temppuja että saataisiin väkisin asiakkaista Jos tietystä autokoulusta ei pidetä jokainen saa itse valita minne haluaa mennä.Älkää mainostako hintoja tällä sivulla..ne kuuluvat autokoulun omalle sivulle. Kävin itse kakkosvaiheen toisella autokoululla...ei vaan tuntunut siltä että jatkaisin muut vaiheet samassa koulussa. Ja toinen negatiivinen asia Smart Driverin asiakaspalvelussa.Kyselin alustavasti autokouluun liittyviä asioita.Heti pyydetään puhelinnumeroa johon he voisivat soittaa.Asiakas päättää mitä tekee, ei toimistotyöntekijä.Se jotenkin oli se lopullinen seinä minulle. Ole hyvä...ja ota tästä opiksi.

      • PuhuTotta29

        Hyvä huomio,Asiakas10. On melko epätodennäköistä että jokainen palautteen antaja käyttää sanaa MAHTAVA. Ja kyllä minäkin olen sitä mieltä että on epäasiallista kehua vain naisopettajia ja vieläpä ns. oppilaiden suusta tullutta palautetta.Melko epätodennäköistä.


    • Parsa-

      Pomoa voi ESITTÄÄ kuka vaan.

    • PorkkanaRulaa

      Hei
      Olen kuullut aivan samaa, että Smart Driverin toimistotyöntekijä kyselee asiakkaan puhelinnumeroa henkilöltä joka kyselee alustavasti autokouluun liittyviä asioita.PAKKOMYYNTIÄ!

      • Vahtikoira-

        Se saa päivän kuluu soittamalla väkisin silloin kun on ihan ykkin kopissaan


      • SOPPAKAUHA

        Tervepä terve

        Onkohan tuo ihan laillista että autokoulun toimistovirkailija kysyy puhelinnumeroa jos sähköisesti kyselijä vain kysyy omaa asiaansa? Pitäähän nyt jossain raja mennä.Ja kuka ne puhelut maksaa.....


    • Saku33

      Ei kiinnosta mikään rillipäinen nokkoskeitonsyöjä! Sillä varmaan on jo samantyyppinen ukko kotona ;)
      Mut hei....osaako joku kertoa nouseeko kortin hinta tosiaan muutamalla satasella?? Ei mikään mahtava juttu maksajalle.

    • HyväPorukka16

      Eikös kaikki vanha ja hyvä ole taas tulossa muotiin.Tulee varma ja mukava olo kun näkee Väisäsen autokoulun autot liikenteessä.Siellä suoritin omat opintoni.Varmaa ja hyvää opetusta ja vaatimaton ihana henkilökunta joka ei turhia asioita tee.Kiitos Väisäsen liikennekoulu! :) Pidätte Turun autokoulut autokouluna :))))

    • MeitäOn

      Joo..jos kyselijä kysyy itse sähköisesti asioita netin kautta on aika erikoista että pyydetää puhelinnumeroa.Miksi....onko jokin syy? Mikä autokoulu olikaan?

      • MrsX

        Omasta mielestään itsenäistä työtä tekevä Smart Driverin SIHTEERI. Jos kysyy joka asiaan toiselta neuvoa onko se itsenäistä työtä.Sihteerillä on sihteeri.Ei istuminen ainakaan vaikeaa pitäisi olla. Palkka kuitenkin kelpaa.


    • KahviAJOVARMA

      Olenko kuullut oikein että jossain Suomen sisämaassa saa ajokortin n.500 eurolla?
      Jos noin on jokainen suunnatkoon halvoille apajille. Turussa kallista opettajiin ja opetukseen nähden.Oppilaat ei merkkaa mitään kuhan vaan saa kahvit Ajovarmalla ja juoruja lisää korviin.

    • Ammattilainenko

      Joku kysys mistä autokoulun sihteeri saa palkkansa? Istumalla työajalla Facebookissa kirjoittelemassa kavereiden kaa.

    • VAD

      HEJ!

      JAG VILJA FRÅGA :

      JAG VAR KONTAKT MED SMART DRIVER. SEKRETERARE SADE ATT DÄR ÄR INTE LÄRARE SOM KAN TALA SVENSKA !!!!!! ?????? VA VA VA????? EASY DRIVER HAR LÄRARE SOM KAN TALA SVESKA SKRIVADE HON.
      JAG ÄR LITE ARG NU!!!!! TITTA PÅ DERAS SIDAN EFTER min KONTAKT.
      VARIFRÅN KOMMER HON SOM BESVARA AV WEBBSIDAN.....

      VEM TALAR SVENSKA ? GE MIG NAMN.

    • OsaaksX

      Mä ymmärrän sen verran ruotsia että aika sikamainen temppu sulle tehty. Oon kyllä kuullut että se ei oikein niitä hommia osaa kun toisten avulla ja lukemalla suomi24.

    • YO18

      Eikös se oppilaiden keskuudessa pidetty jo pois lähtenyt opettaja puhunut ruotsia? Eikä sivun opettajaesittelyssä ainakaan mainittu ole kenenkään taitoa opettaa ruotsiksi.
      Miksi pitää tehdä mainosta kun siihen ei ole kykenevyyttä!?

    • EtäT-

      Autokouluilla täytyy olla ylimääräistä rahaa kun maksavat kivijalkaTOIMISTOISTA kovaa vuokraa vain sen takia että sihteeri saa sateensuojan.Eikös teoriaopetus nykyään suurimaksi osaksi tapahdu etänä.Ja kaikki muukin on jo laitettu sähköiseen muotoon.Miettiä kantsii.

    • KESÄÄOPE

      Moikka vaan! Hyvä pointti tuo opetustilan sanasto. Eli, luokkatilassa opetetaan oppilaita. Toimistotilassa tehdään paperitöitä jne...Eli kaksi eri asiaa.Toivotaan että peruskoulun opena selvensin hieman asiaa. Kesää kaikille!

    • KollegaSV

      Kyllä selvensit :) Näin opettajan koulutuksella tämä toimisto-opetus on hieman alentavaa ,jopa loukkaavaa.Opettajana me OPETAMME luokkatilassa :) Ja minunkin puolesta, Aurinkoista kesää!

    • LindaU

      Kertokaa mulle mikä autokoulu on ihan oikea autokoulu mihin kantsii mennä Turussa?Missä oikeita opettajia ja ammattilainen henkilökuntana? Kiitto etukäteen!

    • Sami.S

      Morjensta
      Smart Driverin entinen naisopettaja palaa kentille elikkäs ajo-opetushommiin.Mahtavaa! Nainen osaa itse ajaa ja on opettanut poikia autourheilussa ja ajaa itse kilpaa.Kaivattu ilmeisesti on kirjoittamisista ja kuvailuista päätelle.Hieno homma.

    • AlexRA

      Hienoa Marru! Rautainen autotyttö...nainen ;) :)

      • oppilas18vee

        Moido. Onni-Driver on ihan mahtava autokoulu.Suosittelen. Henkilökunta parasta!


    • Kilpailija5

      Jep ja jes! Marru osaa ajaa itse taidolla ja ajaa radalla kilpaa ja taas pääsee opettamaan turvallisia tulevia kuljettajia henkilöliikenteeseen. Tieto ja taito on valttia!

    • SirpaK

      Hei
      Ei meilläkään sihteeri kysele joka pikkuasian perään muulta henkilökunnalta asioita joita pitää ammatissaan tietää.Ollut yrityksessä töissä 2kk.

    • Asiakaspalveluako

      Tervepä terve. Tässä ihan lähdin itsekin kirjoittelemaan tästä autokoulu Smart Driverin asiakaspalvelusta joka hieman ihmetyttää näinä päivinä. Tyttäreni otti sähköisesti yhteyttä tähän autokouluun ja ihmetyksekseen ei saanut minkäänlaista vastausta kysymyksiinsä. ja mitä tulee aiempiin muiden kirjoituksiin kyseisestä autokoulusta totta on se että mahdollisen tulevan asiakkaan puhelinnumero kiinnostaa enemmän kuin tiedon jakaminen.Tytär harmitteli asiaa ja hakeutui oppilaaksi toiseen turkulaiseen autokouluun.Harmittaa kyllä sekä tyttäreni puolesta että muiden heille hakeutuvien asiakkaiden puolesta,Valitettavasti voin todeta,en suosittele kyseistä autokoulua muille.

    • KirsiV

      Harmi että sinulle Nimimerkki"Asiakaspalveluako"on tapahtunut selvästi amatöörin tekemä este vastausten suhteen..Älkää kuitenkaan lannistuko.En ymmärrä miksi yleensä ammattitaidoton työskentelee tuollaisessa paikassa.Onko hän sama henkilö,josta annettu ennestäänkin negatiivisia palautteita, joista lueskelin edellisissä kirjoitelmissa? Turussa on valinnanvaraa autokouluijen suhteen.Toivotan teille menestystä ajokorttihankinnassa ja peukkuja myös!

    • Doorka

      Turun likka...riisikuppi ei oo oikeesti henkilöauto.

    • IDEARIKAS

      HEH HEH

      KUINKA MONESSA TURUN AUTOKOULUSSA ANNETAAN ANONYYMILLÄ AUTOLLA VIERAASSA KAUPUNGISSA AJO-OPETUSTA?

      YHDESSÄ: SMART DRIVER AUTOKOULU

      HELPPO KUSETTAA VEROTTAJAA.

    • Istu18

      Koko autokoulu tuntuu olevan Pellen hommia

    • JESSI-

      SUOSITTELEN AUTOKOULUN VALINTAAN OPETTAJIEN PERUSTEELLA.kUN OLET MUUTAMAN TUNNIN AJANUT OPETTAJAN KANSSA TIEDÄT KYLLÄ ONKO HÄN SINUN OPETTAJASI. hYVÄ OPETTAJA ON HYVÄ OPETTAJA JA TIETÄÄ OPETTAJAN ROOLIN. ONNEA VALINTAAN!

    • K--

      Hei vaan!
      Selvennystä edelliseen asiaan.Opetusta oppilaille annetaan
      1) Luokkatila
      2) Opetustila
      3) Luentosali
      4) Auditorio
      EI konttorissa Ei toimistossa. Toivottavsti asia on esitetty hieman paremmin tietämättömille.

    • OnnellinenOppi

      heips!
      mulla oli ainaki ihana ope.tuntu et se välitti musta ihan oikeesti ja ties autoista tosi paljon ja hei se ajaa kilpaa radalla.aika siistii :) ja ne miesopet oli kans tosi kivoja. jos haluutte mennä samaan oppii ni Yliopistonkatu 13 Turus on niitten osoite.Kantsii saada opikeeta oppii!

    • Haavistoko

      Voik olla töissä autokoulussa jos kannattaa vihreää puoluetta? Kummallinen yhdistelmä.

    • Lukija62

      PALAUTETTA Smart Driverin sihteerille/luottamusmiehelle/sisällöntuottajalle!

      En ymmärrä miksi palautetta muutetaan omiksi mielipiteiksi jos palautteiden antajien pitäisi olla oppilaiden lähettämiä.
      Mikään palautelaatikko ei sisällä ainoastaan vain positiivista palautetta.Sen tietää jokainen joka tekee työtä ihmisten parissa.Näin kuitenkin teidän palautteissa vain ja ainoastaan on.

      Olen itse myös seurannut kuinka pois jäänyt opettaja on saanut hyvää palautetta entisiltä oppilailtaan.Siihen täytyy olla varmastikin syy miksi näin on. Hän varmasti toimii oikein siinä mitä tekee. Tämä tuli vain mieleeni ja ilmaista se myös sillä palautelaatikossa oli kahden nykyisen naisopettajan kehut mutta jostain syystä tämä toinen opettaja on poistettu?

      En myöskään ymmärrä miksi Smart Driverin miesopettajat eivät saa positiivista palautetta. Mielestäni kannattaa jättää katkeruus entistä opettajaa kohtaan ja pysyä totuudessa.
      Ja vielä eräs seikka. Sähköinen yhteydenotto on ollut muutaman paivän kiinni.Onko tähän jokin syy? Moni vähävarainen ottaa mielellään yhteyttä "ilmaisella" sähköisellä yhteydenotolla.Mielestäni on ajateltava asiakkaiden hyvinvointia ei omaa etuaan.

      Varmasti luet näit ihmisten antamia kirjoitelmia tällä sivulla niin jotenkin pitäisi jo ymmärtää asian juoni.

    • Soppaa

      Vähäks näyttää että se on entinen Jarmo.

    • Onksjottai

      Joo...sieäl varma olla kesäl kauniil ilmal verhojen takan lomal

    • Aiaiai

      Moro
      Katelinpa vaan että Smart Driverin sihteeril ei ole heppu ollut auttelemassa ku vielä vanhaa tietoa sivulla.Autokoulun uuden lain mukaa saa aloitta 16 vuotiaana.Tarkkana nyte.

    • MinnaRi

      Lukija 62. Huomasitko yhtään että kirjoituksesi jälkeen ammattinimike muuttuikin Toimistotyöntekijä. No," heppu "auttaa lukemaan näitä arvosteluja tällä sivulla ja antaa neuvoja mitä sisällöntuottaja,luottamusMIES,sihteeri,toimistotyöntekijä tekee.

    • Nollanörtti

      Meillä toimistosihteeri ei pelaa lasten tietokonepelejä :) :) :) :)

    • Tyytyväinen

      Pidin Väisäsen autokoulusta.Hyvät opettajat,kokemusta,vanha koulu ja sopivan vaatimattomia.Sopi ainakin minulle.

    • Ammattilainen1

      Cap autokoulu on ihan paras.Ei varmasti ole töissä raakakakkutyöntekijöitä

    • SalminenV

      Älä ainakaan valitse näitä uusia Turun autokouluja. Niitä voi verrata rihkamakauppaan

    • Meri-tyttö

      Toimistotyöntekijä on ihan sama kuin sihteeri.Selkeesti ja ytimekkäästi ilmaistuna.

    • Masa22

      Turun huonoimmat autokoulut on easy driver ja smart driver.nimetkin ja henkilökunta samantyyppisiä

    • Jak

      Mikä se nörttitoimistonainen on siellä smart driverin autokoulussa. toiselta planeetalta

    • IDo

      Ei saa haukkua toimistonaista jos sen pomo suuttuu.saattavat olla hyviä....kavereita ;)

    • Car1

      Turussa on mukavia opettajia.Kaikki eivät vaan ole laittaneet kasvojaan kuvan muodossa esille.Ottakaa selville missä autokoulussa on parhaimmat opet.

    • Väisänennro1

      On aivan pakko kehua Väisäsen autokoulua.Sopivan vaatimaton, ammattitaitoinen ja muutenkin hyväm olon autokoulu. Pidin autokoulusta ja suosittelen sitä muille. Etenkin nuoria ajatellen palvelu pelaa. Kiitos Väisänen ,Turun paras autokoulu.

    • SinikkaRa

      Tämä Smart Driverin sihteeri/toimistotyöntekijä tai mikä nyt sitten lieneekään,riippuu päivän moodista käyttää sanaa "kunnioitathan" muita oppilaita teorioita varten???? Kantsii varmistaa miten ilmaisee asiansa koska asiasta saa väärän käsityksen.Äidinkielen oppitunti ja kertaus olisi paikallaan.

    • Kysyn

      On vaikea ymmärtää kuinka luonnonsuojelu ja kasvissyönti ovat tasavertaisia autoalalla.Onko kellään ymmärrystä asiaan.

    • Käännytys

      On kyl ihmisiä ja on erikoisia ihmisiä.Kyllä tuo smart driverin toimistonainen lukee näitä sivuja kun päivittäätietojaan niistä mitä tällä sivulla sanotaan. Kyllä täytyy aika juoni olla luonteeltaan.Voi pieksut sentään.

    • Kesäkortti

      Mun ehdotus autokoulun valinnalle on nämä jo kauan turussa olleet liikennekoulut.kokemusta löytyy tietoa ,ajotaitoa siis sellaista mitä ammattilaisen kuuluukin osata. ja tietty kiinnostus alaa kohtaan.

    • Notnormalia18

      Ei se nainen tiedä siellä toimistolla yhtään mitään.Kiertelee ja kaartelee vastaukset ja pyytää heti puhelinnumeroa. Ja pitää itseään toimistonjohtajana. Otin toiseen autokouluun yhteyttä ja siellä vastasi ammattilainen opettaja.Ottakaa selvää millainen autokoulu on ennen kuin menette oppilaaksi!

    • Ei-tolkkua

      Omistajan on pakko olla saman sorttinen tyyppi....muualla olis annettu jo tollaselle lähtöpassit.

    • Kymmenenplus

      Olen iloinen että opettaja on tullut takaisin opettajaksi.

    • JannaHi

      Olen saanut käsityksen ettei tuossa mainitussa autokoulussai järjestys työpaikkana oikein ole kunnossa.Itse valitsisin Cap autokoulu.

    • VirtanenH

      Terve
      Lueskelin tätä mainittua smart driverin sivua ja mites heille sitä palautetta tuleekaan.

      Enpä osaa sanoa tuota onko nämä oppilaiden palautteita opetuksesta mutta siitä huomauttelisin onko oppilaan mahollista jälkeen päin korjata omaa palautettaan lisäämällä vaikkapa sanoja???
      Autokoulujen pitäsi perustua rehelliseen toimintaan.

    • Dark-W

      Eipä ole ihme tuon smart Driverin autokoulun kritiikit. Itse ihmettelen sen paketoitua ulkokuorta.

      Miksi ikkunat on peitetty kokonaan umpeen? Kukaan ei halua opiskella umpiossa. Huomaa toden teolla että toimistoihmisellä on melkoinen yksinoikeus....kaikkeen.
      Ja onko tarkoitus olla valokuvaamo vai opetusta antava autokoulu.Ihmettelemistä on aikas paljon.
      En valitsisi tuota autokoulua.

    • Janttu9

      Dark-w kirjotukseen sit ne ei haluu sinne oppilaita. jokus ulkomaalainen nainen oli siel ennen kai töis ja porukka oli tyytyväisii.

    • Eihelv

      Mistäs se aviomies nyt putkahti kuvaa ja harrastus sun muut jutut yhtä äkkiä muuttu tämän aukeaman lukemisen jälkeen. Kuka helv.. pitää tommosta tyyppiä yritykses. voiks olla juonikkampaa ihmist.

    • ihminenI

      Harmillist jos juoikkaat ihmiset pärjää mut hyvät ja ammattin osaavat potkitaan pellol. Valitse autokoulu joka pelaa rehellist peliä!

    • SatuK

      Tällästä lähin kyselemään jos joku tietäis.Onko autokoulun sivut virallisia sivuja kun toisilla on vaan etunimi henkilöesittelyssä.esim. Väisäsellä on kokonimi elikäs etu ja sukunimi.Jos ite saisin sanoo niin kyllä virallinen esittely on se oikea tapa ku kuitenkin ollaan tekemisis trafien ja muiden tahojen kanssa. Mitä muut mieltä asiasta?

    • Sammaamieltä

      Joo ei tollasta autokoulua ees oteta tosissan ku joku nörtti pyörittää paikkaa.Mut neuvoisin ottaa selvää opettajien liikenne ja autoalan kokemus ja koulutukset .Yleensä ne antaa hyvää opetusta.

    • Ope55v

      Kokeneet opettajat ovat ihan parhaita.Niillä on tietoa ja niillä on taitoa ja oma ajotaito kymppiluokkaa.Neuvoisin ottamaan sellaiseen autokouluun yhteyttä jossa tälläisia työskentelee.

    • IlaK

      Smart Driverin autokoulu on ihan perseestä.Kattokaa sitä porukkaa.Taitavat olla enemmän kavereita kuin työporukkaa keskenään ja sillähän se työpaikka pysyy

    • David96

      Smart Driverin sihteeri palvelee myös saksaksi.Eli jos äidinkielesi on saksa etkä osaa suomea et tarvitse tulkkia mukaasi asioimisasioissa.

    • Oppilas19v

      Valitsin Väisäsen autokoulun.Ammattitaitoinen henkilökunta ja upeat autot.Valitse sinäkin hyvämaineinen ja ammattilaisten vetämä autokoulu Väisänen!

    • Erkki78v

      Miten helvetissä joku sihteeri saa antaa neuvoja simulaatioajossa??!!!!

    • EXoppilas

      Se sihteeri on ihan tyhjäntoimittaja Smart Driverilla.Soitti ainaski mun ajoaikana jatkuvalla syötöllä mun opelle ja kyseli asioita.Eikä osaa vastata kysymyksiin ni täytyy sit soittaa aina opelle.

    • lasisilmä89

      näppäinnaikkonen tekee varmasti ihan mitä vaan että liiketoiminta ja sen kannattavuus laitetaan hänen piikkiin.Ihan mitä vaan.

    • Simo-

      teeskentelemisellä ja perseennuolennalla pärjää nykyään

    • HarriH

      Autokoulun liiketoiminta ei siihen kaadu vaikka sihteeri saiskin kenkää.opettajille annetaan koulutuksessa toimistotyhön tarvittavat tiedot ja taidot.

    • Kumallist

      Toimistoihminen on lukenut nämä sivut ja tehnyt korjauksia jälleen autokoulusivuihin.On se kumma kun sanojen vaihdoilla saa palkkapussin,

    • IdeoiIte

      Joku tossa otti esille sen Autokoulu Smart Driverin julkisivut peitetty vehoilla umpeen.Yks kysymys kyl mullakin olis.Mite aurinko paistaa viikonloppuna ikkunoihi eri lailla ku arkipäivisin?Tulee vähä sellane olo että kaikki ei iha oo ok.Ajatteleeks se toimistonainen ite ollenkaan ku tuntuu että suomi24 on sen tiedonlähde.Vai oliks siel joku miessihteerikin vääntelemässä lauseita.Outo juttu näin ulkopuolisen silmin.

    • IdeoiIte

      .Yks kysymys kyl mullakin olis.Mite aurinko paistaa viikonloppuna ikkunoihi eri lailla ku arkipäivisin?Tulee vähä sellane olo että kaikki ei iha oo ok.Ajatteleeks se toimistonainen ite ollenkaan ku tuntuu että suomi24 on sen tiedonlähde.Vai oliks siel joku miessihteerikin vääntelemässä lauseita.Outo juttu näin ulkopuolisen silmin.

    • Linda98

      Tykkään Väisäsen liikennekoulusta.Suosittelen sitä kaikenikäisille.

    • Anssi98

      Jes.Aurinko ei paista sen autokoulu ikkunaa koskaa on nii pimennos.Pelaisko se sen miehen sen mies sihteerin kans marjapussia?? Ja ei ainaskaa oppilaide takii verhoi kii pidetä kun teorioitaka ei oo enää ees paljoo.Alust asti ollut outo autokoulu ku kattoo arvosteluja.

    • VäisänenBest

      Aivan ihana mies Väisäsen liikennekoulun omistaja.Käytös on mitä mahtavinta ja käyttäytyy kuten tuossa asemassa kuuluukin.Enkä ole koskaan nähnyt istumassa viihdyttämässä muuta henkilökuntaa luokkatilassa. Mutta kaikkeen ammattiinhan on henkilön luonne valttina. Väisäselle suuri kiitos hyvästä,ammattimaisesta palvelusta ja opetuksesta.Kiitos.

    • Saksahallussa

      Jos elämäntapa on olla vegaani niin miksi autokoulussa työskentelyn takia vaihtaa lihansyöjäksi.Erikoinen tyyppi tuo kuuluisa ns. sihteeri. tekee näköjäns mitä vaan että saa pitää johtajan paikkans.Oder was sagen Sie?

    • autoilija567

      Ihme höpinöitä sivukaupalla yhdestä autokoulun sihteeristä. Herää epäilyksiä, että yksi ja sama ihminen on syystä tai toisesta katkeroitunut kyseiselle sihteerille ja kirjottaa täällä päivät pitkät sivukaupalla juttuja tästä.

      Muille tiedoksi, jotka ovat ajatelleet Smart Driveriin menoa, niin itse olen juuri sen kautta kortin saanut. Ei valittamista autokoulun suhteen. Kaikkia opettajia en toki nähnyt, mutta oma opettajani oli oikein hyvä, miesopettaja. Millaisia kokemuksia muilla on opettajista sieltä? Mielestäni myös sihteeri oli mukava ja asiallinen aina, kun kävin siellä asioimassa. Sen takia vähän ymmällään olen näistä sihteerin haukkumisista täällä. Tähänkin kohta tulee varmaan jotain vastauksia, että minun täytyy olla itse sihteeri kirjoittelemassa täällä itsestäni, hohhoijaa. Verhot ovat kiinni varmaan esimerkiksi siitä syystä, että tilassa on ikkunan vieressä pimeänajosimulaattori. Tilassa myös istutaan teoriatunneilla ikkunan lähellä ja on se mukavampi istua siinä ja kuunnella opetusta, kun ei kaikki kaduntallaajat voi tiirailla ikkunoista sisään. Autokoulu kun on nääs katutasolla siinä vilkkaalla Eerikinkadulla. Jos jollain on enemmän kysyttävää autokoulukokemuksestani, voin vastailla jotain.

    • Tiedätvarmaa

      Onko sihteeri pyytänyt kirjoittajaa puolustamaan itseään.Hoh hoijaa.Enpä usko että sihteerille ole kukaan katkera.Mutta uskon että moni ihmettelee hänen työskentelyään alalla ,josta ei ymmärrä mitään. Uskon että rehellisyydellä pärjää pitkälle, ei muun henkilökunnan mielyttämisellä.

      Olen myös huomannut kuinka hän vaihtaa harrastuksiaan ja muuta aihetta, jotta hänen uskotaan tietävän jotain alasta. Koska aiemmin lukemissani kirjoituksissa, hänen kerrotaan kysyvän puhelinnumeroa ,vaikka kysyjä vain alustavasti kyselee asioista, ei siis ole varmuudella ilmoittautumassa oppilaaksi.

      Ja mitä tulee viitattuun opettajaan aiemmin, ex sellainen ,oli minun opettajani Smart Driverilla.Upea ihminen josta kaikki pitivät.Hän teki työnsä intohimolla ja sai minunkin kavereilta positiivista palautetta sekä soitoin että tekstiviestillä.Hänestä huomasi kuinka hän teki työtään, oikealla tavalla.

      Ja mikä tekee ammattilaisen , hän ajaa itse kilpaa, valmentaa, osaa autotekniikan ja osaa käsitellä autoa!.Ja mikä parasta, ottaa jokaisen ihmisen ihmisenä. Hän hymyilee kaikille eikä esitä muuta.

      Itse mainitsinkin siitä hänelle toivovani saada sama ajotaito. Pidin hänestä ja olen yhä hyvä ystävä hänen kanssaan. Puolustan häntä ( opettaja joka opetti minua) koska hän osaa olla välittävä ja huumorilla varustettu ihana opettaja.

    • Streetman97

      Onks nii et parempi kirjoittaa tosiasioita ku työajalla somessa? Ja kyl täällä asioistakin näköjää puhutaa. Olis ihan tälle sihteerin puolesta kirjoittajalle kysymys. et mite osaat vastata henkilökunnan puolest?? Ku ite ku katoin ni miks sihteerin opettama simu oli otettu pois? Älä yritä kertoo etteikö se ja vähä muuki o erikoist.

    • Kohta18

      Autokoulu Teo? Missäpäin mahtaa olla?

    • Vastaus

      Tere

      Nyt tulee tietämättömän kysymys. Kestääkö teoriatunnit siis 7h? Aamu 10 iltapäivä 17 ? Ja onks toi autokoulu joskus ollut Aninkaistenkadulla?

      • autoilija567

        Moi. Ei, teoriatunteja on yhteensä 8h, mutta ne käydään 2h pätkissä neljänä eri päivänä. Autokoulu alkaa yleensä 4h teoriaosuudella, esim maanantai ja tiistai (2h 2h) klo.17-19. Myöhemmin, kun ajotunteja on kertynyt jo pidemmälti, suoritetaan loppuosa teoriatunneista, sama homma jälleen 2h 2h 17-19 esimerkiksi keskiviikkona ja torstaina. Lisäksi saa paljon materiaalia, mitä voi kotona opiskella ja harjoitella rauhassa omaan tahtiin tulevaa teoriakoetta varten. Näin ainakin Smart Driverissä. En tiedä Aninkaistenkadusta mitään, kyseinen koulu on Eerikinkadulla Lidlin vieressä.


    • Vastaus

      Okei.Jotenkin vaan muistin sen väärin. Kiitos, sopisit hyvin sihteerin työhön :)

    • SannaT

      Itseäni häiritsisi simulaattorilla tehtävä ajo ikkunan vieressä.Suunnittelulla on iso osa toimivuuden kannalta.

      Tummennetut lasit on tarkoitettu häivyttämään tiirailua. Ja mainostaminen kuuluu sivuille kuten autokoulun omien sivujen aukeamille.Suomi 24 on huono paikka asiakkaiden kalastukselle.

    • NettiJaKynä

      Salossa sitä saa ;)

    • Sirkka57

      Ihmettelen kyllä tuota seksististä viestiä tällä sivustolla. Annetaanko nykyajan autokoulussa terveystiedon oppia myös. Toivon että tuollaiset lapselliset vihjesivut jätetään yhteistuumin kirjoittamatta.

      Mielummin jätätte tuollaiset autokoulun sisäpiiriin.
      Onnea autokoulun etsintään alkuperäisen kysyjän viestiin lähettäjälle.

    • Assari10

      On myös hyvää palautetta saavia yrityksiä. Yritystoiminta perustuu henkilökuntaan.

      Esimerkiksi meillä asiakaspalvelu ei ole salaista.Palvelemme mielellämme asiakkaita julkisesti toimipisteessämme.Meillä ei ole salattavaa ja haluamme antaa itsestämme hyvän vaikutelman. Eli on siis positiivistakin asiakaspalvelua ja yritystoimintaa.

      Ja mitä tulee katutasolla työskentelyyn on oma valinta ja työpaikka asiakaspalvelualalla on melko julkista.

      Olkaa kilttejä,älkää yleistäkö yritysten kritiikkejä .

      • Siltänäyttää

        Onhan tuo vähän erikoista että kaikki asiat muuttuvat heillä tämän aukeaman lukemisen jälkeen. Toisilla ei ilmesesti toden totta ole sukunimenä kuin pelkkä kirjain. Ihmeellistä kummallista.


    • JohannaT

      Olen aikuinen ja naimisissa ja matkustelen ja vaan haluan olla mieheni kanssa mahdollisimman paljon kun niukkaa vapaa-aikaa löytyy.Ei tulisi mieleenkään leikkiä tietokoneella. Aikuinen aikuisen tavalla.

    • Truetotta

      Sillä ei ole merkitystä osaatko työsi. Pitää olla paljon tekemisissä. Night and day.

    • 97Pekka

      Valitse autokoulu jossa on aitoja käytännössä tapahtuvaa opetusta. Itse harjoittelin simulaatioajoa ja kadun nyt jälkeenpäin. Aidot liikennetilanteett aidossa ympäristössä. Siellä kaikki oikeasti tapahtuu.

    • Eitodellakaa

      Ketää ei kiinnosta mitä tossa autoskulessa tapahtuu. Grönapuolue rullaa. Ei vit.

    • Kattiakanssa

      Miten voin kysyä sähköisesti kysymyksen?
      En ole rikas opiskelija ja säästäisin pikkupennoset jos olisi mahdollista. Miksi tuolla jatkuvasti on muutoksia? Ja mikä autokoulun tarkoitus on? Kaveri oli tyytyväinen Varissuon kouluun mutta nyt kehotti ottamaan yhteyttä easy Driverin.

    • Työtätyössä

      Sanoisin tuon sihteerin arvosteluihin sivulta seuraajana olisiko mahdollisen pelurin elkeet? Kenties. Työn takia ei kantsii tehdä mitä sattuu. Itse valmistun ensi vuonna merkonomiksi ja tähtäin on rahoitusalalla.....siellä ei pärjää päähän taputtelulla.

    • Eivalinta

      Turun alueen muut autokoulut ovat ymmärtäneet mikä autokoulun tarkoitus on paitsi tuo yksi. Toimistotyöt ovat tärkeimpiä kuin kouluttaminen. Antaa ymmärtää.

    • Uuuuuu

      Onks niin etttä Smart Driverin kiireinen aika pyritään laittamaan kellon aikaan ettei se häiritse heidän omaa sosiaalista median käyttöä. Tuollakin tavalla saa palkkapussin.

    • Erika98

      Väisäsen opettajat antoivat hyvää oppia elämää varten. Suosittelen. Kotisivut ovat selkeät ja helppo lukea, ei mitään ylimääräistä vaan kuljettajaopetusta helpottavaa tietoa. Kyllä ne osaa. Kiitos teille!

    • JennikaK

      Kyllä vaan. Väisänen tarjoaa alansa palvelua. Muut palvelut saa oman alansa liikkeistä.

    • DoOrSit

      Samaa mieltä. Autokoulu on autokoulu ja autokoulun tekee oikeanlaiset ihmiset työntekijöinä. Eipäs varmaan tarvitse kuvailla millainen on ammattilainen tuolla alalla

    • Närästys

      Ja mitä mä oon huomannut ni opet vaihtuu mut toimistosihteeri istuu kun tatti. Joku syy on pakko olla vai

    • OderWas

      Pitää olla tekopyhä ja perseenuolija niin varmasti saa pitääkin työnsä

    • VirpiLiisa

      Jokunen kyseli Autokoulusta Aninkaistenkadulla? Omasta mielestäni tuossa kadulla sijaitsee esimerkiksi ruokaravintola ja asunnon myynti. Kadut ovat harppauksen päässä toisistaan.

    • Kalervo81

      Pöhkölle pähkinä purtavaksi

    • Reino66

      En itse menisi autokouluun jossa henkilökunta käyttää aikansa muuhun kuin autokoulu toimintaan. Nettikielto opettajille ajo opetuksen aikana tai vaihto muihin töihin!

    • Menninkäinen96

      Sori mut smart Driverin simulaattori ei oo lähelläkään ikkunaa. Mitä se muija piilottelee

    • Hessu19

      Kasvatetaan porkkanaa ja lehtikaalia opiskelijoiden käyttöön on yks mahdollisuus?

    • Oppilas17

      Autokoulussa Smart D riverillä teoriat oli okei mutta ajotunnilla munkin ope näpytteli kännykkää aikas usein.Onko muissa kouluissa samanlainen tilanne?

    • Hirvi18

      Tuliko lihansyöjä ? Autokoulus kun ollaan tekemisissä päästöjen kanssa

    • Ihmeon

      Monessa autokoulussa ei enää ole sihteeriä. Opettajat osaavat tehdä itse oppilas asiat itse. Kuitenkin Smart Driverille on kaksi sihteeriä? Ainakin pyydetään ottamaan yhteyttä kahteen eri numeroon? Onko vielä joissain autokoulussa vanhanaikaista toimintaa että vielä on varaa pitää sihteeri kukkarolla?

    • PoorBaby

      Omistaja sokea :) Easy catch.

    • OppilasOnni

      Smart Driverin ex naisopettaja saa jälleen kiitosta meiltä.Ihana ihana aito persoona. :)

    • Ihmettelemme

      Ruokaa turussa, vihreiden ruokalistako on tarjolla ja vähän simulaattoria sekaan

    • Youandme1

      Sellasia ne sih teeri (t) on.

    • Röllipelle

      Rölli ?

    • Lovesick89

      Jos päivällä luokassa johon aurinko edes paista pidetään ikkunaruudut pimennossa niin tuntuuhan se oudolta. Muualle silloin pitämään hempeitä paapovia hetkiä.Meidän muiden sihteereiden alentamista !

    • Tietoamul

      Mikäs se tuntimäärä autokoulussa on ennen korttia? Se 'oppilas'joka jo aiemmin piti palopuheen tuosta surullisen kuuluisasta autokoulusta voisikin nyt kertoa asiaa.Kun ehdit.

    • ÄitiXXX

      Onko kokemuksia ajokokeesta ajokorttiuudistuksen jälkeen Turun seudulla? Reputtaako nyt helpommmin kun aiemmin? Ainakin näyttää vaikealta tieltä kun on valinnut edullisen autokoulun. Edullinen hinta ja opetus joka on korvattu alussa simulaattoritunneilla. Huonoja kokemuksia tästä.

    • Eikönettitoimi

      Äitixxxxxxx. Ootko sihteeri vai autokouluun menos 'oppilas'. Luppoaikaa simulaattoriohjauksen väliskö

    • NäinTotta

      Ei riipu autokoulun hulluudesta vaan henkilökunnan ammattitaidosta.

    • Isanoora

      Haluaisin tietää mikä opetustapa kannattaa valita simulaattori vai auto autoa kaikki sanovat hyväksi vaihtoehdoksi mutta miksi autokoulut niin innoissaan simulaattorin ovat ostaneet ja sitä mainostavat ja itse haluan koulutetun ammattilaisen opettamaan jolla kokemus ja tieto näpeissä.Auttavaa kättä jollain?

    • Omataivot

      Suomi24 antaa ohjeita miten tai mitä sihteeri työskentelee..Muutokset ja korjaukset sivun lukemisen jälkeen.

    • Tiiedonjano

      Tarkoittiko huomautus että ajokortin hinta on halpa jos ajaa simulaattorilla vai miksi hinta vaikuttaisi ajokokeen lopputulokseen ? Oletko ystävällinen ja täsmennä.

    • Perttieli

      Äitixxx. Missä autokoulussa olit? Vaikuttaa ettet ollut tyytyväinen valitsemaasi kouluun. Oliko mutkia matkassa ?

    • Nälkiintynyt

      Kokenut työntekijä mahdottoman paljon apukättä

    • Hannu5

      Kiitos Timo.Asia harvinaisen selvä ainakin.Mutta onko tämä mainospaikka?

    • KristiinaSa

      On se kumma kun täytyy tällaisille sivuille laittaa autokoulun tietoja. Tekeekö nämä Epic ja Smart Driver yhteistyötä.

    • Rillipäidenjoukko

      Timokin on ymmärtänyt väärin.Kysymys oli mikä autokoulu on Turun seudulla hyvä.Suosituksia. Nyt täällä mainostetaan hintoja myöden kun kuvitellaan mainostaminen on ilmaista.

    • Robert78

      Väisänen Turussa on paras! Vaatimaton,ei mainosta mitään turhaa ja ylimääräistä,monen vuoden kokemus,upeat autot. Luettelo on pitkä.

    • Kauhistus

      Röllipeikon Sisko istuu työpöydän takana?

    • Laiskiainen1

      Nostais perseensä joskus sieltä pöydän takaa.

    • Esko60

      Miten helvetissä riskientunnistamiskoulutus liittyy alkuperäiseen kysymykseen!

    • Punainenlemppari

      Pläääh! Autokoulusta on mennyt maku.Laitetaan kaikenlaista tarjolle joka ei liity alaan millään tavalla.

    • Pyöräkuormaaja

      Mistä mää löydän työpaikan jossa suhteilla sais omalle tyttöystävälleni työpaikan? Etsinnän takia mennyt jo lihas lukkoon

    • Wow30

      Röllipeikko osaa hymyillä?

    • Perniönparooni

      Suomi24 näyttää olevan suosittu raskasta työtä tekevillä. Yhdessä hommat hoituu.

    • Seinäruusu20

      Onhan se ihana asia kun mies piipahtaa vaimoaan katsomassa toimistolla. Yksinäistä muuten tuloo ja iso ikävä

    • SandeW

      Smart Driveri avioparina saa luvalla auttaakin toisiaan. Vaimolla yksinäistä siellä toimistotilassa.
      Mutta se varsinainen asia josta lähdin kirjoittelemaan. Ammattitaitoa autokoulusta varmasti löytyy mutta sellaista yritystä ei olekaan jossa ei saa negatiivista palautetta. Jokainen palaute positiivista?Harhaan johtavaa ilmoittelua. Siinä korjattavaa. Eipä muuta tässä.

    • JP18

      Mikä tuntimäärä pakollista ennen koetta?

    • Johanna21

      Onko smart Driverin toimistotyöntekijät aviopari? Okei se selittää yhteistyön.

    • MiesJALuottamus

      Ihmettelen mihin kaikkeen ihmiset on valmiita menemään.
      Täällä on arvosteltu Smart Driverin työntekijöitä ja olen huomannut kuinka Väisäsen autokoulu saa ylistystä. Työntekijät nyt samalla palkkalistalla? Kyllä ihminen tekee mitä vain itsensä takia.Hyvä mainostemppu?
      Onneksi oikealla tavalla toimijotakin löytyy.


      Palautetta oppilaan omana kirjoituksena Kiitos.

    • LEIJONA98

      Sihteerin unelma varmaanki olla aviopari? Poistettu sivulta ei

    • VilleVirtanen

      Miksi tiettyjä komentteja ei poisteta tältä sivulta? Yritysmainokset ?

    • Heartbeat9889

      Mitä laiskempi sen parempi.

    • Kerron suoraan kokemuksistani Easydriverin mp-koulutuksen osalta. Menin ajamaan A-korttia ihan nollasta, ei mitään kokemusta pohjalla. Mp-opettajaksi on siellä Kyösti. Alussa luulin että hän antaa vaan kovaa opetusta, mutta sehän on ihan jotain muuta: ilkeyttää just nuorille ja naisille, edellyttää että kaikki osaa heti. Heti parin epäonnistuneen yrityksen jälkeen kitisee "ei tästä mitään tuu, ihan älyttöntä touhua, älä ole tommonen". Hänen palaute ei ole rakentavaa vaan kaiken itseluottamuksen tuhoava , alentava ja törkeää. Hän vie muuten rauhallisetkin ihmiset itkun äärelle, minut myös. Viimeisellä ajotunnilla ennen inssiä antoi samamallisen mutta eri pyörän, millä oli näkyvästi kaaduttu: vaihdepoljin löysä, peili ei pysynyt paikoillaan, tasapainopiste eriläinen. Kun koitin sanoa että tässä on näitä vikoja, oli palaute vaan että "älä etsi vikaa pyörästä, katso peiliin, vika on sussa". Inssi aaamuna kun kysyin että saisinko sen toisen pyörän mikä oli alussa, sanos että älä näe unta, mulla ei oo semmost ollutkaan. Kun eka inssi epäonnistui (hermot petti), ja kädet tärisivät, se oli sanonut mun miehelle hetki myöhemmin ettei hän oo nähnyt että naisen kädet tärisee näin paljon muuten kun isoa kyrpää nähdessä. 

      Olen saanut saman alueen toisella laidalla olevan TT-drivers autokoulun mukavilta kavereilta enemmän vinkkejä ja apua, silloin kun olen omalla pyörällä käynyt harjoittelemassa. On oikeesti auttanut eteenpäin ja kasvattanut itseluottamusta lyhyessä ajassa. Suosittelen lämpimästi heitä, halvemmat hinnat, tehokasta ja loogista opetusta, rennot ja mukavat opettajat. PS. Easydriverissa opettaja ei istu ikinä pyörän selkään eikä näytä tehtäviä, kuivaa vaatimista vaan. 
      PSS: Easydriversin opetusalue on epätasaista, pujottelu alamäessä, kiihdytysalue epätasaista, vanhaa alfalttia, irtohiekkaa jms. 
      Minkäläisiä kokemuksia on muilla sen autokoulun mopo/moottoripyöräkoulutuksesta?

    • Anonyymi

      Melkoisen tasotonta kirjoittelua tällä palstalla!

      Liikennekoulu Väisäsellä on kyllä oikeastikin erittäin kokeneet ja pätevät opettajat. En silti ymmärrä kuka toistaa tätä samaa hokemaan tasaisin väliajoin täällä koko ajan. Ainakaan kyseinen autokoulu ei tee sitä itse.

      Toinen merkillinen asia on Smart Driver autokoulua vastaan kohdistuva jatkuva hyökkääminen. Oikeasti heillä on töissä päteviä ja mukavia liikenneopettajia. Kirjoitusten perusteella vaikuttaa kovasti siltä, että joku yksittäinen taho ylläpitää negatiivista kirjoittelua heistä ja erityisesti heidän sihteeristään. Kirjoitustyylin liittyvistä seikoista voi päätellä, että sama henkilö levittää heistä valheiden verkkoa. Voisi olla rikosilmoituksen paikka!

      Yleisellä tasolla väitän pienien autokoulujen, joita ei ole Turussa enää montaa jäljellä, palvelevan asiakkaitaan isoja autokouluja paremmin. Oppilas Ei ole heille pelkkä numero. Kannattaa myös ajaa ajotunnit ehdottomasti oikealla autolla simulaattorin sijaan.

      Ylivoimaisesti suurin osa Turun liikenneopettajista on varsin pätevää porukkaa. Jos haluat pelata kuitenkin varman päälle, niin valitse alalla pitkään toiminut opettaja. Jos olet henkisiltä ja motorisilta kyvyiltäsi edes lähellä keskitasoa etkä jännitä ylettömästi, niin kaikki Turun liikenneopettajat ovat riittävän päteviä opettamaan sinua.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe