VITALAS /Gothia Oy

Annika L

Vitalas terveystuotteista tulee laskua ja soitosta huolimatta laittavat GOTHIAlle ns perintään.
En ole ikinä mitään tilannut ko firmalta, silti tuli pari vuotta sitten joku pilleripaketti ja myöhemmin siitä laskua. Soitin ja asia selvitettiin siihen mallille etten ollut tuotteita tilannut, vaan vieläpä olivat gothian kautta laittaneet maksumuistutusta.
Nyt gothian rva K. Tuhkanen Turusta kertoi puhelun aikana, että olisin maksanut joskus yhden vitalaksen lähettämistä laskuista. Tämä voi hyvinkin olla totta, sillä joskus saattaa jonkun laskun vahingossakin maksaa kun tuollaisia asiattomia laskuja harvemmin tulee.

Onko kellään ollut vastaavanlaista tapausta tämän vitalaksen kanssa, ja miten toimitte?

9

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjeita

      Laskua ei tarvitse maksaa missään tapauksessa, mutta reklamoi, eli Ilmoita Vitalakselle ja Gothialle, että et ole tilannut mitään ja mikäli perimisyritykset olemattomista tuotteista jatkuvat, niin ilmoitat asiasta kuluttajaviranomaisille ja poliisille. Tehoaa kyllä.

    • Annika L.

      Kuluttajaviranomaisen puoleen taidankin kääntyä elleivät vitalaksen ja gothian väki peruuta laskujaan ja hyvitä sitä mahdollisesti jo maksettua laskua ensitilassa.

      • Komentaja

        Hyvät ihmiset , älkää tilatko vitalasin tuotteita!!!
        Kyseiset tuotteet eivät välttämättä sisällä kyseistä tuotetta, vaan aivan muuta
        esim. merilevä tabletteja.
        Tilasin tuotetta ruusujuuri, maksoin tuotteen etukäteen, tuote jäi saamatta.
        Lähetin tuotteen tilauksesta ja maksusta tositteet VITALASIN ilmoittamaan
        osoitteeseen.
        Asikapalveluun ei saa yhteyttä puhelimitse ja sähköpostin kautta asiointi ei toimi?
        Olen ottanut yhteyttä kuluttajansuoja-asiamieheen netti-ilmoituksella asian tiimoilta. Saa nähdä miten asia etenee? Kyseesä on huijari yritys, varokaa!!!


      • Siinä meni 20€
        Komentaja kirjoitti:

        Hyvät ihmiset , älkää tilatko vitalasin tuotteita!!!
        Kyseiset tuotteet eivät välttämättä sisällä kyseistä tuotetta, vaan aivan muuta
        esim. merilevä tabletteja.
        Tilasin tuotetta ruusujuuri, maksoin tuotteen etukäteen, tuote jäi saamatta.
        Lähetin tuotteen tilauksesta ja maksusta tositteet VITALASIN ilmoittamaan
        osoitteeseen.
        Asikapalveluun ei saa yhteyttä puhelimitse ja sähköpostin kautta asiointi ei toimi?
        Olen ottanut yhteyttä kuluttajansuoja-asiamieheen netti-ilmoituksella asian tiimoilta. Saa nähdä miten asia etenee? Kyseesä on huijari yritys, varokaa!!!

        Hei,

        Miten kuluttajansuoja-asiamies reagoi ilmoitukseesi?
        Minulle on juuri käynyt täsmälleen sama juttu kuin sinulle, tulin tilanneeksi kiireessä enkä ymmärtänyt etukäteen tutkia yrityksen taustoja. Nyt harmittaa! ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN VITALAS-YRITYKSELTÄ, PULJU ON HUIJAUS!


    • pequu

      Olen samaan mieltä, älkää tilatko siitä firmasta yhtään mitään. Minäkin annoin puhelinmyyjälle periksi ja annoin lähettää sen Omega 3 näytepakkauksen jonka jälkeen tein peruutuksen sähköpostilla heidän asiakaspalveluun. Annas olla seuraavassa kuussa tuli heidän Omega 3 tuotepaketti suoraan postilaatikkooni, jonka jälkeen tein taas peruutuksen. Maksoin kyllä tämänkin, vaikka olin sen perunut. Eihän tämänkertainenkaan peruutus mitään auttanut vaan uusi tuotepaketti tuli seuraavassa kuussa. Nyt jo suutuin ja lähetin useamman tulikivenkatkuisen sähköpostin heidän asiakaspalveluun ja tein selväksi etten enää maksa yhtään heidä tuotettaan. Sitten alkoi tulemaaan maksumuistutuksia ja lopulta perintötoimiston lasku. Sitten soitin sinne firmaan ja annoin heidän kuulla mitä mieltä olen heistä. Maksoin kuitenkin sen perintätoimiston ison laskun, jotta minun ei tarvitse olla enää tämän asian kanssa tekemisissä, vaikka mielstäni olin kokenut suurta vääryyttä.

      • tsissus

        itselleni tuli 5 vuotta vanha vitalis perintäkirje gothialta...kirjeessä ei ole tilinumeroa mihin sen summan vois maksaa...aika hämärää touhua!


      • huijaritkuriin

        Olen seurannut näitä puhelin myyjien edustamien firmojen touhuja useita vuosia.Suosittelen vain vastaamaan " en tilaa mitään puhelimitse , koska olen todennut että puolet puhelin myynti firmojen toimista on huijausta ja puolet voi olla rehellistä , mutta en pysty sanomaan mikä on tilanne , sinun edustamasi firman osalta , joten lopetan keskustelun tähän " . SÄÄLI ON vain että nuo nuoret , yleensä ,ovat myös heikoilla työssään .Mm firman Xellim oy aiheuttanut monille laihduttajille , hampaiden julkaisijoille satojen eurojen menetyksiä .
        Myöskään edellä olevalle , joka on maksanut jopa perusteluina . Olen ollut tosi typerä , KOSKAAN EI SAA MAKSAA , TUOTTEISTA JOITA PUHELIMITSE ON TILANNUT ,JOSEI OLE TYYTYVÄINEN , NE PITÄÄ PERUTTAA 14vuorokauden sisällä ja perintä toimistolle ja lähettäjä firmalle kuluttaja asiamiehen ohjeen mukainen teksti ettei ole tilannut lisä paketteja .


    • doublecheckgothia

      Gothiasta tuli mulle just aivan tekaistu perintä.
      Muka olisin sanomalta ostanut 15e ilmoitustilaa (ei niin halpaa olekaan) ja siihen perintäkulut päälle ja jos et maksa niin saat maksuhäiriömerkinnän.
      Koskaan ei alkuperäisiä laskuja ole näkynyt ja en marraskuussa mitän 15e näkyvyyttä ostanut ja soitin sanomalle nii ei mun tiedoilla näkynyt ees mitään niiden järjestelmässä.
      Aika röyhkeetä keksiä ihan päästään tuommoisia perintötoimia?!?!?

    • ate6819

      mullekkin tuli perinnästä ikinä osta noin kalliit pitää kuluttajasuojaneuvojaan ottaa yhteyttä sekä perintä riitauttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe