Sairaanhoitajattaren pestäväksi

potilaana 26vuotias

Viikon vuodepotilaana olon jälkeen pääsisi sairaalan pesuhuoneessa noin viisikymppisen rehevän , pullean, isorintaisen ja isopyllyisen hoitajan pestäväksi jolla on liukkaat valkoiset kumihanskat kädessä ja esiliina edessä, kokovartalopesu mitään paikkaa unohtamatta. Varmasti stondaisi jo ennen kun hoitsu edes koskisi mihinkään. Lopuksi hoitsu saippuoisi erektiossa olevan peniksen ja liikuttelisi esinahkaa edestakaisin ja toisella kädellä saippuoisi kiveksiä ja sitten penis laukeaisi melkein heti kumihanskoille ja esiliinaan asti lentäisi spermaa. Oho mites se nyt noin sanois hoitsu ja pesisi suihkulla spermat viemäriin.

28

4604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjustjust

      vois olla myös kotona tollainen käsittely ja pesijänainen pitäis olla just tuollainen kun eka viestissä kuvaillaan.

    • huomaamattomana

      nainen pesisi muuta kroppaa muka huomaamatta että miehellä stondaa aivan kivikovana , ja muuten sama käsittely kuin eka viestissä.

    • Näet vain unta

      Yksi: Sairaanhoitaja EI tee pesuja. Ns. LÄHIHOITAJA tms pesee. Eikä pese pesuhuoneessa, pyyhkii lapulla huoneessa kaikkien nähden.

      Kokemusta on.

      • "siveät" on pervoja

        No on kyllä tullut nähtyä esim. Heinolassa että kyllä se hoitaja vie pesuhuoneeseen ja laittaa oven kiinni perässä. Ja siellä pesi ukon. Ei pyyhi millään "lapulla" huoneessa. Lopeta yleistäminen kaikkien asioiden suhteen. Eri paikoissa on eri meininki.


      • Törttö

        Ei muuten pidä paikkaansa. Eilen kävin vuodeosaston saunassa ja tämä rouva tarjoutui pesijäksi. Sanoin että pärjään ja hetken päästä kaduin mitä sanoin. Olis se vanhempi neito mulle pesijäks kelvannu ja vaikka vähän muuhunkin. Perkeen törttö kun on.


    • ohut kumihanska..

      ..ja jos olet niin hyvässä hapessa että sinut voidaan viedä, sairaalassa suihkuun pesutuolilla tai vastaavalla - hoitaja ei koske pippesiisi sormellakaan, vaan joudut homman hoitamaan ihan itse...joten jos tuosta fantasioit - pikaista paranemista ja haki kotiin ne niitä kumihanskoja ja pyydä kaveriasi, pesemään kikkelisi. Kirjoituksesi oli melkoista fantasiaa..

      • mr85

        Eikös tämä keskustelupalsta olekin vähän sitä varten, että täällä voi käydä omia mieltymyksiään esittelemässä (kuten asian ilmaisit; fantasioimassa)?

        Ai että.. itselläkin muutaman kerran sairaalan pesu- /suihkuhuoneessa käväistessä tullut mieleen tuollainen ensimmäisessä viestissä mainittu tilanne. Huoneessa oli aika kuumottavaa tavaraa, joita pestessä käytetään kai ihan oikeastikkin(miksipä muuten siellä olisivat).
        Hoitaja nainen oikein tasantarkkaan tiedostaisi olevansa minun mielestä kuuma pakkaus ja hiukan kiusoitellen homman hoitaisi... Käskisi ensin minua riisuutumaan alasti ja sitten alkaisi hitaasti itseään varustamaan tulevaa pesutoimenpidettä varten samalla katsellen miten reagoin. Ensin pitkä tukka tiukasti pompulalle, valkoinen takki naulaan, jalkineet pois ja ottaisi mustat kumpparit kaapista esiin. Istahtaisi penkille ja vetäisi kumisaappaat jalkaansa... Naulakosta valkoinen esiliina, jonka nauhat huolellisesti rusetille selän taakse... Sitten keltaiset, pienikokoiset kumihanskat kuivatustelineestä ja alkaisi niitä hitaasti asettelemaan käsiinsä samalla viekkaasti katsellen minuun päin... Lopuksi kumihanskojen venyttelyt ja tokaisu "kas niin.. aloitellaampas sitten..."
        Huh.. ;)


      • jeeeeeeeeeeees
        mr85 kirjoitti:

        Eikös tämä keskustelupalsta olekin vähän sitä varten, että täällä voi käydä omia mieltymyksiään esittelemässä (kuten asian ilmaisit; fantasioimassa)?

        Ai että.. itselläkin muutaman kerran sairaalan pesu- /suihkuhuoneessa käväistessä tullut mieleen tuollainen ensimmäisessä viestissä mainittu tilanne. Huoneessa oli aika kuumottavaa tavaraa, joita pestessä käytetään kai ihan oikeastikkin(miksipä muuten siellä olisivat).
        Hoitaja nainen oikein tasantarkkaan tiedostaisi olevansa minun mielestä kuuma pakkaus ja hiukan kiusoitellen homman hoitaisi... Käskisi ensin minua riisuutumaan alasti ja sitten alkaisi hitaasti itseään varustamaan tulevaa pesutoimenpidettä varten samalla katsellen miten reagoin. Ensin pitkä tukka tiukasti pompulalle, valkoinen takki naulaan, jalkineet pois ja ottaisi mustat kumpparit kaapista esiin. Istahtaisi penkille ja vetäisi kumisaappaat jalkaansa... Naulakosta valkoinen esiliina, jonka nauhat huolellisesti rusetille selän taakse... Sitten keltaiset, pienikokoiset kumihanskat kuivatustelineestä ja alkaisi niitä hitaasti asettelemaan käsiinsä samalla viekkaasti katsellen minuun päin... Lopuksi kumihanskojen venyttelyt ja tokaisu "kas niin.. aloitellaampas sitten..."
        Huh.. ;)

        juuri näin


    • kylvettäjätäti

      nähnyt kerran ekaviestissä kuvatun näköisen pesijättären ja ei tarvinut kun ajatella että kohta pestäväksi niin alkoi stondis.

    • jokapaikasta

      kylvettäjätädillä valkoiset vinyylikäsineet ja esiliina ja varmat otteet kokovartalo pesuun.

    • märkäpäiväuni

      hoitsufetissi

    • kylvettäjä

      voisihan tuollainen pesijätär olla kylpylässäkin.

    • vuodepesu

      ei tarvis olla pesuhuoneessa kävis ihan vuoteessa sermin takana samainen käsittely.

    • Trsmyz

      Hesassa ainakin 20 v sitten, kysyi nivusleikkauksen jälkeen, vpestäväksi...hmmmm, ujona sanoin, että jos nyt itse pesen. Hymyili viehkeästi, eikä nyt mikään pullukka kuiteskaan, mutta oli mua vanhempi. Leikkausta ennen ajeli karvat kikkelin ympäristä yks toinen, mutta ajattelin niin tulevaa, ettei seksi silloin kiihottanut. Jäinkös paljon vaille?

    • silmäpeliäpeliin

      paljon vaikuttaa hoitsun olemus että alkaako stondis.

    • Mielenterveydelle...

      Semmoseen gynetuoliin sidottuna olis toi pesu aika toista. Hoitsulla itsevarmat otteet, ja samalla peräaukkokin puhtaaks. Sitten puetaan pakkopaita päälle ja viedään sairaalasängylle vinyylilakananpäälle makaamaan, ilman housuja tietty. Hoitsut kierroksellaan kävis mittaamassa rektaalilämpöjä. Iltahiljaisuus varmistetaan suukapuloinnilla.

    • siitäkö on kyse

      siis että pestäessä runkattaisiin

    • Petipotilas

      Voit olla varma että jää haaveeksi,olin kerran itse reilun viikon vuodeosastolla niin että molemmat kädet pesunsuhteen toimintakyvyttöminä,toinen paketissa,toisessa kanyyli joten hoitsu hoiti pesut ja hyvin hoitikin,jopa pepun, mutta etupuolelta tuumasi jotta "tuohon en koske" eikä koskenut vaan tyytyi suihkuttelemaan,oli tuommoinen n.30v ja ihan kivan näköinen tyttö ja siks toisekseen,olin kyllä suurimman osan aikaa niin huonossa hapessa että seksi oli kyllä viimeisenä mielessä ja näin on luultavasti kaikilla jotka joutuvat vuodeosastolle

    • juustjust

      nuoret hoitsut taitaa olla ujohkoja

    • peseevaan

      onhan niitä kylvettäjiä ,jotka ei muuta tee työkseen.

    • pesijä

      eii tarvi välttämättä olla hoitsu

    • selkävaivainen

      kerran yksi hoitsu tarjoutui pesemään selän ,selän pesemisen jälkeen pesi munat mitään kysymättä , vähän alkoi penis kovettumaan mutta ei stondista tullut.

    • ammatikseen

      Siis kaikki tila fantasioille, ne pitää miehen (ja naisen) viriilinä, vaan itse miespuolisena hoitajana täytyy kyl sanoo et ne olosuhteet, jossa tänä päivänä ja yönä hoitotyötä tehdään, on niin kovaa arkea, ettei intiimipesut hirveästi ketään säväytä, ei hoitajaa eikä potilasta. Enneminki kannattaa pysyä terveenä ja tosi kaukana hoitolaistosten pesuhuoneista. Parempi ku ette edes yritä arvata, millaisia pestäviä siinä pöntöllä istui jus ennen sua.

    • häveliäs

      Mä olen hoitajana tehnyt pesuja ja mua kyllä on joskus säväyttänyt koskea pesulapulla potilaan heppiä. Muniin en ole kauheasti koskenut, kun se on tuntunut jotenkin niin intiimiltä. Olen vähän ehkä pelännyt koskea muniin ettei alkaisi seisomaan. Mutta työkaverit on kyllä reippaasti hieroneet sillä lapulla kaikki paikat.

      • käsittely

        tottakai


    • poootilas

      olis kiihottava käsittely

    • KokoValkoinen

      Kumpaakin tehdään, sekä vuodepesuja pesulapuilla, että suihkussa pesutuolilla. Ja reippaasti pestään kaikki paikat, muutoinhan hygienia kärsii, jonka vuoksi niitä pesuja tehdään. Olen vuodepesun aikana saanut mm. pissat silmilleni, vahingossa.

    • m60bi

      Oma kokemukseni on noin 40v takaa helsinkiläisestä sairaalasta, olisiko ollut Töölön- tai Marian sairaala. Ennen vuodeosastolle menoa ehkä 55-65v pesijänainen pesi minut. "Vanha ja ryppyinen" nainen ei nuorta miestä kiihottanut, mutta nautin perusteellisesta ja huolellisesta pesusta, se tuntui kiihottavalle, että oli vieraan naisen käsittelyssä. Täydellinen pesu, myös jalkovälistä, muttei mitään erillistä pippelin käsittelyä. Katseli pesun jälkeen lopputulosta sen verran pitkään, ettei työsuoritus ilmeisesti hänellekään ollut lainkaan vastemielinen. Nykyisenä säästöaikana ei sairaaloissa taida tällaisia tunnollisia pesijättäriä ollakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe