joku babylon-ohjelma selaimissani.... -.-

ääärrrhhhh

En enää muista, mutta jonkun ohjelman mukana kaiketi tuli tällainen Babylon-ohjelma. Silloin muistan, että poistin sen sieltä ohjauspaneelista ja ohjelmat toiminnosta.

Nyt kuitenkin firefoxissa ja iessä se on. Mua ärsyttää, kun se on pilannu ton hakupalkin, eli siis jos kirjotan osoteriville vaikka "moimoi", niin se menee
http://search.babylon.com alkuiselle sivulle.... Miten saan taas sen toimimaan googlena? Ja miten saan koko babylonin pois koneeltani?

20

4921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foxtrot_

      Jos kirjoitat Firefoxin osoiteriville about:config ja menet eteenpäin ja suodatat keyword.URL, mitä sillä rivillä sanotaan ?

    • ärrrhhhh

      Siinä lukee tuo http://search.babylon.com ja jotakin lopussa paljon. Kun mä painan siitä että "palauta oletusarvo", niin se alkaa taas toimimaan oikean googlen kautta. Mutta kun käynnistän firefoxin uudestaan, se babylon tulee takaisin.

      • !

        Aina kun asennetaan uusia ohjelmia, pitää muistaa katsoa, mitä muuta sen kylkiäisenä tulee. Kyllä se siellä on lukenut, mutta aloittaja ei vain ole viitsinyt lukea tarkemmin ja niinpä tuo mainosohjelma on päässyt koneelle.

        Se ei sinänsä ole muuta kuin kiusallinen ohjelma. Poistuu ihan normaaleilla toimenpiteillä, pitää vain selaimiin säätää uudestaan kotisivu ja itse ohjelma poistuu normaalisti lisää/poista sovelluksesta.


    • ärrrrjh

      hei nyt mä sain ne pois... Suodatin tuolta hakusanalla Babylon ja laitoin kaikista "palauta oletusarvot". nyt ei enää käynnistämälläkään tuu takasin.

      Mutta olis kyllä kiva tietää, että mikä se on, ja miten sen saa myös koneelta pois... Nythän se on vaan kytketty pois päältä, kaiketi... :8

      • fireword

        jos osaat englantia, niin tässä helpot ohjeet...

        http://www.ehow.com/how_5545010_uninstall-babylon.html

        oothan muistanut poistaa sen lisäosan, ensin pois käytöstä, ja sitten pois kokonaan ja firefoxin uudelleen käynnistys kun pyytää.. eli työkalut > lisäosat > lisäosien hallinta tjsp..


    • aloittaja...

      ei päde enää firefox 5'seen...? =/

    • aloittaja......

      ... auttaiisko joku..?

    • Muumilimu<3

      Arvaatkas mitä.
      Mulla on sama onkelma..... Etet, muaki vois auttaa.
      :DD Siisku en tajunnu ollenkaan et miten sen saa pois jne.. Mulle tuli se kerran ku asensin jonkun ohjelman ja sit sain sen pois ja olin tosi happy, nyt se on tullu takas riivaan mua -.- I niid help!!

    • Muumilimu<3

      Kiitos fireword tavallaan :DD NImittäin serkkuni auttoi minua äsken ja poisti sen lisäosan jne.. Nyt olin juuri tulossa kehumaan siitä että sain sen pois, mutta tajusin että jos olisin tarkemmin lukenut tämän niin olisin osannut myös itse poistamaan sen lisäosista!
      Eli ihmiset fireword on ihan oikeessa poistakaa se lisäosa!
      Tarkemmat ohjeet lisäosan poistamiseen: Firefox, lisäosat, sit se menee lisäosien hallintaan sieltä laajennukset, pois käytöstä, pois kokonaan ja firefoxin uudelleen käynnistys :DD

    • dadadaadad

      Kun sitä babylonia ei näy enää tuolla lisäosissa....

      • Babylonisti

        Oli sama ongelma ja sain sen pois siten, että asensin babylonin uudelleen ja sitten poistin toolbarin ja sitten ohjelman, se ei auttanut vaan manuaalisesti piilokansioista kaikki babylonit. Seuraavaksi palautin selaimen (ie explorer) oletuksille.
        Ei enää häiritse.


      • js2009
        Babylonisti kirjoitti:

        Oli sama ongelma ja sain sen pois siten, että asensin babylonin uudelleen ja sitten poistin toolbarin ja sitten ohjelman, se ei auttanut vaan manuaalisesti piilokansioista kaikki babylonit. Seuraavaksi palautin selaimen (ie explorer) oletuksille.
        Ei enää häiritse.

        Joo mäkin tein sen uudelleen ja klikkasin kaikki toolbaarit pois, mut ei se lähe sillä.

        Se on yks persläpi brittiläinen ohjelmistotalo, joka sen takana on ja CCleaner kuuluu siihen puljuun. Piriform.

        Lähetin sinne viestiä, että oikeudessa tavataan. Paskat ne siitä piittaa, mut vienpä huvikseni haasteen Tampereen oikeustaloon Internetin haittaamisesta.

        Mulla on ollu windows 7 jo yli vuoden ilman mitään probleemia. XP:llä rekisterin räpläys riitti hoitaan pois sinnikkäitä haitakkeita. Ny eilen iski tää Babylon.

        Kyl tähänkin Regeditillä pääsee, mut tarvii olla tarkkana, mitä tekee.


    • Joogle
    • 3+19=

      harvinaisen perseestä tuollainen. onneksi luen aina mitä noissa installereissa tarjotaan enkä vaan painele next next kuten osa täälläkin tekee.

    • vtun lisäosat!

      Tuo jäi pyörimään tuonne firefoxiin lisäosaksi, eikä millään pois. Kunnes hokasin mennä programfilen kautta firefoxin kansioon ja niistä kansioista poistin kaiken mikä viittas babylonin shaibaan.

      Tämän jälkeen firefox boot! Problem SOLVED!!

    • gbhnkl

      Morjesta, poistin eka babylonin lisäää ja poista jutusta sitte asennsin ccleanerin ja scannasin ja sitte poistin kaikki selaimen jutut nii mulla se poistu. :D

    • Jep jep

      Jessssss babylon search poissa noudattakaa muumilimun ohjeta. Kiitos

    • Hattuuni on kustu

      Ainakin muutamissa Download.fi ohjelmissa tulee "kylkiäisenä".
      Itse latasin Super -videomuunto-ohjelman, jossa tulikin tuo haitake mukana.

    • kyälähtee
    • ..................

      Malwarebytes Anti -Malware, tolla lähtee että heilahtaa,leviää niin paljon, että manuaalisesti mahdoton poistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe