COREXIN ja Tanskalainen nettifirma Helsecaredk VAROITUS !!

ninahamalainen

Onkohan muilla kokemuksia kyseisestä firmasta joka mainosti ilmaistatuotepakettia eli 4vk annos laihispillereitä postikulujen 8,90€ hinnalla ?

Itselle kävi niin että tilasin 5.6.2011 kyseisen näytepaketin ja postikulut veloitettiin tilitäni parin päivän kuluttua. Tilauksen yhteydessä kysyttiin pankkikortin numeroa ja annoin kun ajattelin ettei sitä voi väärin käyttää ja ei ikinä isoja summia ole tilillä kun kaikki laskut vuokra ym menee heti kun tili tulee ja käyn myös kaupastakin ostokset kaikki yhdellä kertaa..pakastin ja kaapit täyteen systeemillä.
No joka tapauksessa mitään pakettia ei ole vieläkään kuulunut ja harvinaista kyllä rahaa oli tilillä ja kun 27.6 menin verkkopankkiin niin yllätys yllätys kyseinen firma oli veloittanut tililtäni 99,96€ !!!!
Laitoin sähköpostia suomeksi ja englanniksi ja ukaasia rikosilmoituksella ja vaadin rahojani palautettavaksi heti tililleni. Seuraavana päivänä tuli vastaus että ovat pahoillaan ja asiaa selvitetään ja ottavat pian yhteyttä.
Soitin varmuudeksi poliisille ja sieltä sanottiin että ovat voimattomia kun on ulkomainen firma ja suht pienestä summasta kysymys.
Pankissa olivat aluksi hyvin nihkeitä auttamaan ja käskivät vaan sopimaan sen firman kanssa että palauttavat rahat mutta kun olin paniikissa että jos lisää vielä veloittaavat etteikö sitä voi estää kun on tulossa taas rahaa niin kun sanoin että on ilmeisesti vaihdettava pankkia niin sitten sanoi virkailija että kuoletetaan kortti ja saan uuden kortin ja tunnukset. Huh ! Kyllä tämä oli opetus ja en ennen enkä tämän jälkeen anna korttini numeroita mihinkään !!

265

12528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B.K.D

      Suosittelisin että et KOSKAAN antaisi korttisi tietoja millekkään mainossivustolle tai muutenkin hämäräperäiselle sivulle. Olisi voinut käydä myöskin pahemmin eli yhtiö olisi voinut viedä vielä enemmän rahaa.

      • ninahamalainen

        Juu en ole ikinä ennen antanut enkä tämän jälkeen ! Nyt on uusi kortti ja eivät voi lisää enää veloittaa.
        Laitoin pari sähköpostia lisää ja vastasivat ja kysyivät että milloin olen ssanut koepaketin jonka jälkeen olisi pitänyt 14pv kuluessa perua normaali hintainen tuotepaketti. Vastasin että en ole saanut apkettia ja siten mahdollisuutta perua normi pakettia joka tulikin sitten ja luulin sitä koepaketiksi ja korkkasin sen ennenkuin tajusin että se olikin nyt se 2kk normaalituotepaketti ja siinä meni mahdollisuus palauttaa ja saada rahat takaisin !! Vai olisvatko palauttaneet rahat vaikka olisin palauttanut paketin joka ei todellakaan edes sisältänyt yhtään sitä mitä mainoksessa luvattiin !!!! Pillerit ovat selluloosaa ja vihreätä teetä eikä vihreästä kahvista saatavaa klorogeenihappoa niinkuin mainoksessa luvattiin !
        Ja vielä sekin että Suomessa saa vihreätee puristeita 500mg 100kpl n.20€ kun tässä Corexinissa on 133mg puristeessa ja 120kpl 99,96€ !
        Laitoin parit sähköpostit sinne firmaan menemään ja myös hinta/laatu vertailun ja vaadin osan rahoista takaisin ja myös maksamani koepaketin tai vastinetta rahoilleni... Odotan nyt vielä vastausta mutta aion kyllä sitten "markkinoida" ja mainostaa FaceBookissa ym kyseistä firmaa ja sen uskottavuutta ja luotettavuutta jos eivät mitään vastaa ja sopimukseen päästä !
        Mokasin tuplaten ja se harmittaa.. mutta firma on kyllä vastuussa tuotteen laadusta ja toimituksesta !
        Ehkä ei harmittaisi niin paljoa jos tuote olisi ollut sitä mitä mainostivat.


      • sjppp
        ninahamalainen kirjoitti:

        Juu en ole ikinä ennen antanut enkä tämän jälkeen ! Nyt on uusi kortti ja eivät voi lisää enää veloittaa.
        Laitoin pari sähköpostia lisää ja vastasivat ja kysyivät että milloin olen ssanut koepaketin jonka jälkeen olisi pitänyt 14pv kuluessa perua normaali hintainen tuotepaketti. Vastasin että en ole saanut apkettia ja siten mahdollisuutta perua normi pakettia joka tulikin sitten ja luulin sitä koepaketiksi ja korkkasin sen ennenkuin tajusin että se olikin nyt se 2kk normaalituotepaketti ja siinä meni mahdollisuus palauttaa ja saada rahat takaisin !! Vai olisvatko palauttaneet rahat vaikka olisin palauttanut paketin joka ei todellakaan edes sisältänyt yhtään sitä mitä mainoksessa luvattiin !!!! Pillerit ovat selluloosaa ja vihreätä teetä eikä vihreästä kahvista saatavaa klorogeenihappoa niinkuin mainoksessa luvattiin !
        Ja vielä sekin että Suomessa saa vihreätee puristeita 500mg 100kpl n.20€ kun tässä Corexinissa on 133mg puristeessa ja 120kpl 99,96€ !
        Laitoin parit sähköpostit sinne firmaan menemään ja myös hinta/laatu vertailun ja vaadin osan rahoista takaisin ja myös maksamani koepaketin tai vastinetta rahoilleni... Odotan nyt vielä vastausta mutta aion kyllä sitten "markkinoida" ja mainostaa FaceBookissa ym kyseistä firmaa ja sen uskottavuutta ja luotettavuutta jos eivät mitään vastaa ja sopimukseen päästä !
        Mokasin tuplaten ja se harmittaa.. mutta firma on kyllä vastuussa tuotteen laadusta ja toimituksesta !
        Ehkä ei harmittaisi niin paljoa jos tuote olisi ollut sitä mitä mainostivat.

        Ihan uteliaisuudesta...miten tässä sitten loppujenloppuksi kävi??


      • tyhmäpää
        sjppp kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta...miten tässä sitten loppujenloppuksi kävi??

        Minä olen kanssa lopputuloksesta kiinnostunut koska olen joutunut juuri pulaan saman yrityksen kanssa!!

        Tilasin heiltä pari kuukautta sitten parin euron laihdutuspilleri-kokeilun ja maksoin summan nettipankissa korttitunnuksillani.

        28. 3 tililläni oli ilmoitus '-120e varaus'

        aloin selvittää tililläni olevan firman nimen perusteella mistä on kyse koska tiesin varmasti että mitään en ole sellaisella summalla ostanut mistään..
        em. suomalaisessa firmassa asiaa selviteltiin kirjanpitäjänkin kanssa puoli päivää, firmassa ei edes ole korttimyyntiä vaan myy ja järjestää luentoja; heiltä ei nimeäni eikä edes vastaavaa summaa mistään löytynyt.

        S-pankin kanssa, jossa tilini on, selvitin myös asiaa ja koska hekään eivät voineet tehdä eikä nähdä em varauksen tiedoista enempää, korttini suljettiin samantien.

        lauantaina summa oli oli maksettu tililtäni tälle nimeltä FormLife ApS Hobro -nimiselle yritykselle jolle heti laitoin sähköpostia ja vaadin summaa takasin.

        Vastausta yritykseltä ei ole tullut ja äsken soitin kuluttaja viranomaiselle joka antoi ohjeeksi selvitellä asiaa Euroopan kuluttajakeskuksen kanssa www.ecc.fi, tekemällä sinne tarkat selvitykset heidän ohjeittensa mukaisesti.

        Firma käyttää mainontaa ja tapaa joka on kuulemma ns rajatapaus ja SAATTAA olla että on mahdollista saada takaisin tuo summa joka ilman lupaani on tililtäni veloitettu.

        Onneksi en ole ainuttakaan 'laihdutus-pilleriä' syönyt eli voin vaikka palauttaa ne,
        se sit onkin asiassa ainoa onni..

        Kun saan jotakin lisätietoa tulen kertomaan koska kauhistuttaa tällanen toiminta vaikka itse olen tietty tyhmästi toiminut niin en silti voi ymmärtää että kukaan tai mikään taho saa mennä tililleni ottamaan sieltä haluamansa summan!!!


      • Hivenen hölmö
        tyhmäpää kirjoitti:

        Minä olen kanssa lopputuloksesta kiinnostunut koska olen joutunut juuri pulaan saman yrityksen kanssa!!

        Tilasin heiltä pari kuukautta sitten parin euron laihdutuspilleri-kokeilun ja maksoin summan nettipankissa korttitunnuksillani.

        28. 3 tililläni oli ilmoitus '-120e varaus'

        aloin selvittää tililläni olevan firman nimen perusteella mistä on kyse koska tiesin varmasti että mitään en ole sellaisella summalla ostanut mistään..
        em. suomalaisessa firmassa asiaa selviteltiin kirjanpitäjänkin kanssa puoli päivää, firmassa ei edes ole korttimyyntiä vaan myy ja järjestää luentoja; heiltä ei nimeäni eikä edes vastaavaa summaa mistään löytynyt.

        S-pankin kanssa, jossa tilini on, selvitin myös asiaa ja koska hekään eivät voineet tehdä eikä nähdä em varauksen tiedoista enempää, korttini suljettiin samantien.

        lauantaina summa oli oli maksettu tililtäni tälle nimeltä FormLife ApS Hobro -nimiselle yritykselle jolle heti laitoin sähköpostia ja vaadin summaa takasin.

        Vastausta yritykseltä ei ole tullut ja äsken soitin kuluttaja viranomaiselle joka antoi ohjeeksi selvitellä asiaa Euroopan kuluttajakeskuksen kanssa www.ecc.fi, tekemällä sinne tarkat selvitykset heidän ohjeittensa mukaisesti.

        Firma käyttää mainontaa ja tapaa joka on kuulemma ns rajatapaus ja SAATTAA olla että on mahdollista saada takaisin tuo summa joka ilman lupaani on tililtäni veloitettu.

        Onneksi en ole ainuttakaan 'laihdutus-pilleriä' syönyt eli voin vaikka palauttaa ne,
        se sit onkin asiassa ainoa onni..

        Kun saan jotakin lisätietoa tulen kertomaan koska kauhistuttaa tällanen toiminta vaikka itse olen tietty tyhmästi toiminut niin en silti voi ymmärtää että kukaan tai mikään taho saa mennä tililleni ottamaan sieltä haluamansa summan!!!

        HEI "Tyhmäpää"

        Saman firman kanssa olen ihmeissäni :( Laitoin viestiä sinne ja kaikki palutuvat takas ja numerot joihin olen soittanut eivät ole käytössä. Onneni on, että annoin vain S-tilin kortin numeron josta veloittivat ne muutaman euron aloituspaketit mutta koska huoleni alkoi nousta niin kuoletin juuri tänään kortin ja muutoinkaan siellä ei ole rahaa paljoa joten toivon nyt parasta itselleni ja kuin myös muille. Sain vielä tälläisen osoitteen johon laitoin viestiä mutta vastausta ei ole tullut mutta se ei myöskään ole palautunut minulle takas. Laitoin suomeksi ja enkuksi!!! [email protected]
        Jään odottamaan mitä minulle tapahtuu mutta seuraan myös sinun tilannetta ja yhdessä olemme vahvempia tätä kakka firmaa kohtaan.

        T:Hivenen hölmö


      • taivas varjele
        Hivenen hölmö kirjoitti:

        HEI "Tyhmäpää"

        Saman firman kanssa olen ihmeissäni :( Laitoin viestiä sinne ja kaikki palutuvat takas ja numerot joihin olen soittanut eivät ole käytössä. Onneni on, että annoin vain S-tilin kortin numeron josta veloittivat ne muutaman euron aloituspaketit mutta koska huoleni alkoi nousta niin kuoletin juuri tänään kortin ja muutoinkaan siellä ei ole rahaa paljoa joten toivon nyt parasta itselleni ja kuin myös muille. Sain vielä tälläisen osoitteen johon laitoin viestiä mutta vastausta ei ole tullut mutta se ei myöskään ole palautunut minulle takas. Laitoin suomeksi ja enkuksi!!! [email protected]
        Jään odottamaan mitä minulle tapahtuu mutta seuraan myös sinun tilannetta ja yhdessä olemme vahvempia tätä kakka firmaa kohtaan.

        T:Hivenen hölmö

        Täällä kans yks "tyhjäpää" joka meni tilaamaan ilmaisen kokeilupakkauksen ja maksoin tietenkin pankkikortillani.
        Tilatessani kokeilupkkausta, ei ollut mahdollista lukea näitä tilauksen ehtoja (ei aukassut sitä sivua ollenkaan), mutta hölmö kun olin niin tilasin silti. Vasta tilauksen jälkeen googletin tämän ko. firman ja luettuani aika negatiivis sävysiä juttuja, lähetin formlifeen sähköpostia johon vastattiin saman päivän aikana. Tilaukseni luvattiin peruuttaa ja enkä tulisi saamaan MITÄÄN heiltä. Nyt kuitenkin huomasin, että tililtäni oli veloitettu kahteen kertaan ns.kokeilupakkaus. Lähetin uudelleen s-postia jossa ihmettelin asiaa. Siihenkin vastattiin saman päivän aikana; olen kuulemma tilausta tehdessäni sitoutunut tilaamaan nämä ja jos nyt haluan niin voin peruuttaa tulevat tilaukset. Eli se ensimmäinen peruutus jonka tein ja johon vastattiin oli pelkkää huijausta. He ovat kuulemma lähettäneet kokeilupakkauksen minulle ja ovat veloittaneet omasta mielestään vain yhden kokeilupakkauksen hinnan tililtäni. Lähetin aika vihaisen s-postin äsken formlifeen ja kuolletin pankkikorttini. Eikai se yritys pääse pankkitiliini käsiksi kortin kuollettamisen jälkeen?


      • taivas varjele
        taivas varjele kirjoitti:

        Täällä kans yks "tyhjäpää" joka meni tilaamaan ilmaisen kokeilupakkauksen ja maksoin tietenkin pankkikortillani.
        Tilatessani kokeilupkkausta, ei ollut mahdollista lukea näitä tilauksen ehtoja (ei aukassut sitä sivua ollenkaan), mutta hölmö kun olin niin tilasin silti. Vasta tilauksen jälkeen googletin tämän ko. firman ja luettuani aika negatiivis sävysiä juttuja, lähetin formlifeen sähköpostia johon vastattiin saman päivän aikana. Tilaukseni luvattiin peruuttaa ja enkä tulisi saamaan MITÄÄN heiltä. Nyt kuitenkin huomasin, että tililtäni oli veloitettu kahteen kertaan ns.kokeilupakkaus. Lähetin uudelleen s-postia jossa ihmettelin asiaa. Siihenkin vastattiin saman päivän aikana; olen kuulemma tilausta tehdessäni sitoutunut tilaamaan nämä ja jos nyt haluan niin voin peruuttaa tulevat tilaukset. Eli se ensimmäinen peruutus jonka tein ja johon vastattiin oli pelkkää huijausta. He ovat kuulemma lähettäneet kokeilupakkauksen minulle ja ovat veloittaneet omasta mielestään vain yhden kokeilupakkauksen hinnan tililtäni. Lähetin aika vihaisen s-postin äsken formlifeen ja kuolletin pankkikorttini. Eikai se yritys pääse pankkitiliini käsiksi kortin kuollettamisen jälkeen?

        niin ja posti ei ole mitään pakkauksia minulle toimittanut...


      • Hivenen hölmö
        taivas varjele kirjoitti:

        niin ja posti ei ole mitään pakkauksia minulle toimittanut...

        Täällä "hivenen hölmö" !

        Voitteko laittaa minulle sen s-posti osoitteen formalifeen jonne olette saaneet viestinne perille kun omani ei tunnu menevän eli liekkö minulla jokin ihan väärä ????

        KIITOS JO ETUKÄTEEN :)


      • ninja20
        tyhmäpää kirjoitti:

        Minä olen kanssa lopputuloksesta kiinnostunut koska olen joutunut juuri pulaan saman yrityksen kanssa!!

        Tilasin heiltä pari kuukautta sitten parin euron laihdutuspilleri-kokeilun ja maksoin summan nettipankissa korttitunnuksillani.

        28. 3 tililläni oli ilmoitus '-120e varaus'

        aloin selvittää tililläni olevan firman nimen perusteella mistä on kyse koska tiesin varmasti että mitään en ole sellaisella summalla ostanut mistään..
        em. suomalaisessa firmassa asiaa selviteltiin kirjanpitäjänkin kanssa puoli päivää, firmassa ei edes ole korttimyyntiä vaan myy ja järjestää luentoja; heiltä ei nimeäni eikä edes vastaavaa summaa mistään löytynyt.

        S-pankin kanssa, jossa tilini on, selvitin myös asiaa ja koska hekään eivät voineet tehdä eikä nähdä em varauksen tiedoista enempää, korttini suljettiin samantien.

        lauantaina summa oli oli maksettu tililtäni tälle nimeltä FormLife ApS Hobro -nimiselle yritykselle jolle heti laitoin sähköpostia ja vaadin summaa takasin.

        Vastausta yritykseltä ei ole tullut ja äsken soitin kuluttaja viranomaiselle joka antoi ohjeeksi selvitellä asiaa Euroopan kuluttajakeskuksen kanssa www.ecc.fi, tekemällä sinne tarkat selvitykset heidän ohjeittensa mukaisesti.

        Firma käyttää mainontaa ja tapaa joka on kuulemma ns rajatapaus ja SAATTAA olla että on mahdollista saada takaisin tuo summa joka ilman lupaani on tililtäni veloitettu.

        Onneksi en ole ainuttakaan 'laihdutus-pilleriä' syönyt eli voin vaikka palauttaa ne,
        se sit onkin asiassa ainoa onni..

        Kun saan jotakin lisätietoa tulen kertomaan koska kauhistuttaa tällanen toiminta vaikka itse olen tietty tyhmästi toiminut niin en silti voi ymmärtää että kukaan tai mikään taho saa mennä tililleni ottamaan sieltä haluamansa summan!!!

        No mulle kävi niin että kuoletin kortin ja kärsin 99,96€ nahoissani tavallaan maksaessani tuotteesta joka ei ollut lainkaan sitä mitä luvattiin ja jota luulin koepaketiksi. Firmasta ei vastattu enää sähköposteihini vaikka ystävällisesti lähestyin ja koetin kysellä koepaketin kohtaloa. Mutta opin kalliisti kyllä sen että kortini numeroa en ikinä anna mihinkään .


      • hölmöhölmö
        ninahamalainen kirjoitti:

        Juu en ole ikinä ennen antanut enkä tämän jälkeen ! Nyt on uusi kortti ja eivät voi lisää enää veloittaa.
        Laitoin pari sähköpostia lisää ja vastasivat ja kysyivät että milloin olen ssanut koepaketin jonka jälkeen olisi pitänyt 14pv kuluessa perua normaali hintainen tuotepaketti. Vastasin että en ole saanut apkettia ja siten mahdollisuutta perua normi pakettia joka tulikin sitten ja luulin sitä koepaketiksi ja korkkasin sen ennenkuin tajusin että se olikin nyt se 2kk normaalituotepaketti ja siinä meni mahdollisuus palauttaa ja saada rahat takaisin !! Vai olisvatko palauttaneet rahat vaikka olisin palauttanut paketin joka ei todellakaan edes sisältänyt yhtään sitä mitä mainoksessa luvattiin !!!! Pillerit ovat selluloosaa ja vihreätä teetä eikä vihreästä kahvista saatavaa klorogeenihappoa niinkuin mainoksessa luvattiin !
        Ja vielä sekin että Suomessa saa vihreätee puristeita 500mg 100kpl n.20€ kun tässä Corexinissa on 133mg puristeessa ja 120kpl 99,96€ !
        Laitoin parit sähköpostit sinne firmaan menemään ja myös hinta/laatu vertailun ja vaadin osan rahoista takaisin ja myös maksamani koepaketin tai vastinetta rahoilleni... Odotan nyt vielä vastausta mutta aion kyllä sitten "markkinoida" ja mainostaa FaceBookissa ym kyseistä firmaa ja sen uskottavuutta ja luotettavuutta jos eivät mitään vastaa ja sopimukseen päästä !
        Mokasin tuplaten ja se harmittaa.. mutta firma on kyllä vastuussa tuotteen laadusta ja toimituksesta !
        Ehkä ei harmittaisi niin paljoa jos tuote olisi ollut sitä mitä mainostivat.

        Mihin osoitteeseen laitoit sähköpostin, että sait vastauksenkin? Olen laittanut viestiä osoitteeseen [email protected], mutta sieltä tulee vain automaattinen "kiitos kun olet ottanut yhteyttä" -viesti. Haluaisin itsekin päästä eroon tilauksesta....


      • ninja20
        hölmöhölmö kirjoitti:

        Mihin osoitteeseen laitoit sähköpostin, että sait vastauksenkin? Olen laittanut viestiä osoitteeseen [email protected], mutta sieltä tulee vain automaattinen "kiitos kun olet ottanut yhteyttä" -viesti. Haluaisin itsekin päästä eroon tilauksesta....

        En muista eikä ole enää tallella sitä sähköpostiosoitetta ja tästä on jo aikaa niin en ikävä kyllä muista tosiaan enää..


      • samaan haksahtanut
        Hivenen hölmö kirjoitti:

        Täällä "hivenen hölmö" !

        Voitteko laittaa minulle sen s-posti osoitteen formalifeen jonne olette saaneet viestinne perille kun omani ei tunnu menevän eli liekkö minulla jokin ihan väärä ????

        KIITOS JO ETUKÄTEEN :)

        samaa olen miettinyt, että eikö mun viestit mene perille vai pelataanko siä vaan aikaa törkeästi ja 'huijataan' asiakkaita!


      • bliisukka
        tyhmäpää kirjoitti:

        Minä olen kanssa lopputuloksesta kiinnostunut koska olen joutunut juuri pulaan saman yrityksen kanssa!!

        Tilasin heiltä pari kuukautta sitten parin euron laihdutuspilleri-kokeilun ja maksoin summan nettipankissa korttitunnuksillani.

        28. 3 tililläni oli ilmoitus '-120e varaus'

        aloin selvittää tililläni olevan firman nimen perusteella mistä on kyse koska tiesin varmasti että mitään en ole sellaisella summalla ostanut mistään..
        em. suomalaisessa firmassa asiaa selviteltiin kirjanpitäjänkin kanssa puoli päivää, firmassa ei edes ole korttimyyntiä vaan myy ja järjestää luentoja; heiltä ei nimeäni eikä edes vastaavaa summaa mistään löytynyt.

        S-pankin kanssa, jossa tilini on, selvitin myös asiaa ja koska hekään eivät voineet tehdä eikä nähdä em varauksen tiedoista enempää, korttini suljettiin samantien.

        lauantaina summa oli oli maksettu tililtäni tälle nimeltä FormLife ApS Hobro -nimiselle yritykselle jolle heti laitoin sähköpostia ja vaadin summaa takasin.

        Vastausta yritykseltä ei ole tullut ja äsken soitin kuluttaja viranomaiselle joka antoi ohjeeksi selvitellä asiaa Euroopan kuluttajakeskuksen kanssa www.ecc.fi, tekemällä sinne tarkat selvitykset heidän ohjeittensa mukaisesti.

        Firma käyttää mainontaa ja tapaa joka on kuulemma ns rajatapaus ja SAATTAA olla että on mahdollista saada takaisin tuo summa joka ilman lupaani on tililtäni veloitettu.

        Onneksi en ole ainuttakaan 'laihdutus-pilleriä' syönyt eli voin vaikka palauttaa ne,
        se sit onkin asiassa ainoa onni..

        Kun saan jotakin lisätietoa tulen kertomaan koska kauhistuttaa tällanen toiminta vaikka itse olen tietty tyhmästi toiminut niin en silti voi ymmärtää että kukaan tai mikään taho saa mennä tililleni ottamaan sieltä haluamansa summan!!!

        hei itselleni on käynyt samoin tilasin noita laihdutuspillereitä ja niitä detox puhdistuslaastareita .tosta samasta firmasta ,ja ol ikoepakkauas ,nyt tililtäni on kahen viikon päästä otettu varaus .ja ku osaan hyvin huonosti enkkua niin mitä nyt neuvoksi?? 160 ja 120 on yhteensä 280 .ei saa käyttää toisen tiliä tollai vaa ,opin ikinä en ainakaa anna netissä kortin numeroo mihinkää ,en ajatellut et kyseessä on eräänlainen huijaus..


      • typerys2
        hölmöhölmö kirjoitti:

        Mihin osoitteeseen laitoit sähköpostin, että sait vastauksenkin? Olen laittanut viestiä osoitteeseen [email protected], mutta sieltä tulee vain automaattinen "kiitos kun olet ottanut yhteyttä" -viesti. Haluaisin itsekin päästä eroon tilauksesta....

        [email protected]

        Tästä osoitteesta sain jopa vastauksia. Mutta se ei auta, koska he keksivät uusia syitä miksi ei voi palauttaa; Jos olet avannut postin paketista tuotteen ulos, eli vaikka et olisi edes katsonut tuotelaatikon sisään, se on jo este ettet voi palauttaa, sitten he sanovat että eivät ole saaneet aloituspakettia, vaikka ne olisi lähetetty samassa laatikossa jne... He eivät vain maksa rahoja takaisin, siksi heistä pitää tehdä ilmoitus.


    • tyhmäpää taas

      Sain firmasta just äsken vastauksen sähköpostiini; kopion tähän kokonaan niin näette.. viestistä löytyy myös säpo-osoite firmaan!

      Hi Tiina

      Thank you for your mail. My name is Morten and I will be your contact person here in Formlife.
      Unfortunately we don't have a Finnish-speaking staff, so our support will be in English. alternatively we can offer Swedish support.

      What you've ordered is a subscription consisting of a welcome package and the first ordinary shipment which is written in the terms you've accepted when ordering.

      Attached to this mail is a screen print of the website your have been ordering from.
      Here you must accept our subscription terms and conditions and that you will receive the first regular shipment, before you can complete the order.

      Please see the terms that you have been accepting when ordering:
      Corexin: http://www.formlife.com/?class=Page&action=showTerms¶ms[:q]=1464
      Life Detox: http://www.formlife.com/?class=Page&action=showTerms¶ms[:q]=1466

      I can unsubscribe you today, but you are obligated to pay this first shipment.

      Best regards
      FormLife

      Morten

      Customer support

      Mail : [email protected]

      FormLife
      Nr. Redsøvej 1
      DK- 9500, Hobro




      Tuota suomenkielistä sivua en kyllä ole aikaisemmin missään nähnyt!! Tässä tietty sanotaan selvällä suomenkielellä asia joten ongelma jatkossa on miten pystyn todistaan etten ole nähnyt tätä??

      Enkä valitettavasti muista oliko se minkä kautta tein oston, edes tuon toisen näköinen :(

      Saas nähdä kuinka käy; alle 700e:n tuloista hirvee menoerä toi 120e joka multa viety, ja kyllä s-pankissakin olivat ihmeissään miten on voitu ottaa summa suoraan mun pankkitililtä.

      Ainiin; eilen tuli siis jonkinlainen lähetys em firmalta,, en ole avannut koska varmaankin palautan sellaisenaan..

      Miten hemmetissä tollanen toiminta saadaan loppumaan koska valitettavasti meitä 'retkuun meneviä' on aina; itse en mene toiste.. toivottavasti ainakaan!

      • Ei suostuta

        Ihan sanasta sanaan sama vastaus minulle. Olen samassa tilanteessa.


      • DETOX laastari

        Näyttävän lähettävän jokaiselle saman sähköpostin: Hei, olen Morten...

        MUTTA
        alkuperäisellä sivustolla, josta ainakin minä tilasin näytepakkauksen DETOX-laastareita hintaan 2€ ei ollut mitään mainintaa säännöistä (terms)
        http://www.dieettineuvoja.com/Terveysuutisia/2/?t202id=7135&c2=H8&t202kw=

        Päinvastoin sivulla luki että "ei piilomyyntiä", eikä normaalihintaisista 120€ ja 160€ jatkossa lähetettävistä ollut mitään mainintaa.
        Nyt tämä koko sivusto on poistettu käytöstä, vaikka tästä on vasta muutama viikko kun tilasin.(page not found)

        FormLifen sivuilla vasta tänään alkoi linkki TERMS (säännöt) toimia, kun lähettivät sähköpostia minulle, että olen muka hyväksynyt säännöt!
        Höpöhöpö...saahan sitä yrittää...

        Ihan silkkaa huijausta ja eri nettisivujen antamien mahdollisuuksien kanssa kikkailua.
        Ja tosiaan, sen tässä oppii että kannattaa maksaa vain jonkun pankin linkin kautta, ei suoraan visalla, kuten tässä tapauksessa.
        Minä kuoletin korttini, ja pankin luotto-osastolta sanottiin että olisi hyvä ilmoittaa poliisille ja pyysivät vielä lähettämään kirjallisen selvityksen pankin luotto-osastolle.
        Ja tein tämän ennen kuin tililtäni ehdittiin veloittaa näitä isompia summia, joten selvisin tästä 2 3 = 5€:lla.


      • 20 vuotta pankissa
        DETOX laastari kirjoitti:

        Näyttävän lähettävän jokaiselle saman sähköpostin: Hei, olen Morten...

        MUTTA
        alkuperäisellä sivustolla, josta ainakin minä tilasin näytepakkauksen DETOX-laastareita hintaan 2€ ei ollut mitään mainintaa säännöistä (terms)
        http://www.dieettineuvoja.com/Terveysuutisia/2/?t202id=7135&c2=H8&t202kw=

        Päinvastoin sivulla luki että "ei piilomyyntiä", eikä normaalihintaisista 120€ ja 160€ jatkossa lähetettävistä ollut mitään mainintaa.
        Nyt tämä koko sivusto on poistettu käytöstä, vaikka tästä on vasta muutama viikko kun tilasin.(page not found)

        FormLifen sivuilla vasta tänään alkoi linkki TERMS (säännöt) toimia, kun lähettivät sähköpostia minulle, että olen muka hyväksynyt säännöt!
        Höpöhöpö...saahan sitä yrittää...

        Ihan silkkaa huijausta ja eri nettisivujen antamien mahdollisuuksien kanssa kikkailua.
        Ja tosiaan, sen tässä oppii että kannattaa maksaa vain jonkun pankin linkin kautta, ei suoraan visalla, kuten tässä tapauksessa.
        Minä kuoletin korttini, ja pankin luotto-osastolta sanottiin että olisi hyvä ilmoittaa poliisille ja pyysivät vielä lähettämään kirjallisen selvityksen pankin luotto-osastolle.
        Ja tein tämän ennen kuin tililtäni ehdittiin veloittaa näitä isompia summia, joten selvisin tästä 2 3 = 5€:lla.

        Hei !

        Menin lankaa ja tilasin ....nyt sivusto on taas näkyvillä ja tarteen sanoa, että minä en ainakaa hoksaa sitovuutta...

        http://www.formlife.nu/lp/1528/1-2052/?opt=1821;0;-659540571

        ja taas tarjous voimassa 29.4.2012


      • typerys2

        Ei auta vaikka palautat tuotteen, he ei kuitenkaan palauta rahojasi:(


    • taivas varjele

      eli eilen kuolletin pankkikorttini ja kävin vielä tänään ihan henk.koht. pankissa keskustelemassa asiasta.
      Tämä tanskalainen yritys ei voi päästä käsiksi tiliini nyt kun olen kuollettanut korttini ja pankissa täti poisti kyseisen kortin koko järjestelmästä.
      Teidän kannattaa vaan sinnikkäästi lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja kertoa että ette ole nähneet näitä kokeilupakkaukseen liittyviä ehtoja ja haluatte peruuttaa koko tilauksen, siihen teillä on oikeus.
      Itse laskin että viikon sisällä olen nyt lähettänyt 11sähköpostia kyseiseen firmaan ja viimeinkin näytti tulleen postia ihan suomen kielellä, jossa sanottiin että tilaus on peruutettu. Ja ehkä helpoin / kivuttomin tapa olisi tämä miten itse toimin, kortin kuolletus ja henk.koht. käynti pankissa keskustelemassa asiasta. Näin he eivät ainakaan pääse käsiksi rahoihinne enään jatkossa.

    • Hivenen hölmö

      Joo... täytyy vaan yrittää taas laittaa postia juuri tuohon ko.osoitteeseen mutta ihmettelen kun meilini tulevat takas ???? No, yritän uudelleen koska haluan sieltä vastauksen, että asia on ymmärretty ja jatkossa minulle ei tarvitse lähettää uusia tuotteita.
      Minulta ei vielä olla ehditty periä muuta kuin ne 3 ja 2 eken aloitus tuotteet ja sitten olenkin jo kuolettanut korttini mikä ei onneksi ole muuta kuin s-tilini bonus kertymät ja niitäkin onneksi vähäinen määrä. Uusi kortti tulossa mutta silti jännitän mitä tuleman pitää.
      Kuulostellaan siis ja tää olikin sitten viimeinen kerta kun alan mihinkään ostamiseen täällä koska näemmeä en ole niin viisas et ymmärtäisin olevani näin helposti huijattava :(

    • jälki_viisas

      Osoite,missä velvoitetaan tilaamaan ainakin yhden kerran normaalihintainen tuote: https://www.formlife.com/fl/index.php?p=3
      Ikävä kyllä tuo löytyy yrityksen sivulta :contacts

      Eli kortti kuoletukseen huomenna :(
      Ps. tilauksen jälkeen vasta ymmärsin tutkia tuotakin osiota. Joten varoitus vain kaikille menemään.

      • Ai tyhmä

        Hei kerro minulle vain suomea tajuavalle minne voin palauttaa kokeilupakkauksen avaamaton on. Kuoletin korttini ja viisaampana jatkan matkaa.


    • hivenen hälmö

      Hivenen hölmö täällä.... no niin... nyt olen saanut meilini menemään perille mutta sieltä ei tullut kuin salamana takas viesti monella eri kielellä, paitsi ei suomeksi, että kiitos yhtedenotosta ja palaamme pian asiaan. Jään jälleen jännäämään saanko mitään oikeaa vastausta. Olen oppinut jotain tästä EN KOSKAAN ENÄÄ OLE HUIJATTAVISSA NÄIN :) Tsemppiä kaikille ja mukavaa pääsiäistä... mää lähden lomalle :)

    • panda-agentti

      Minä menin sinne niiden

      • panda-agentti

        Minä menin sinne niiden nettisivulle formlife.com, jossa oli kohta jossa pystyi perumaan tilauksen. Siihen laitettiin myös tilausnumero. Olin siis eilen tilannut ne parin euron laihdutustuotteet ja vasta sen jälkeen tajunnut mikä huijarifirma kyseessä :/ Sähköpostiini tuli sitten viesti, jossa luki, että tilaus peruutettu. Toivottavasti mitään ei tule. Siirsin rahat toiselle tililleni heti.


      • Näin kävi
        panda-agentti kirjoitti:

        Minä menin sinne niiden nettisivulle formlife.com, jossa oli kohta jossa pystyi perumaan tilauksen. Siihen laitettiin myös tilausnumero. Olin siis eilen tilannut ne parin euron laihdutustuotteet ja vasta sen jälkeen tajunnut mikä huijarifirma kyseessä :/ Sähköpostiini tuli sitten viesti, jossa luki, että tilaus peruutettu. Toivottavasti mitään ei tule. Siirsin rahat toiselle tililleni heti.

        Joo. mutta näyttä siltä, että siitä huolimatta joutuu sen ekan tilauksen maksamaan.


      • DETOX laastari
        panda-agentti kirjoitti:

        Minä menin sinne niiden nettisivulle formlife.com, jossa oli kohta jossa pystyi perumaan tilauksen. Siihen laitettiin myös tilausnumero. Olin siis eilen tilannut ne parin euron laihdutustuotteet ja vasta sen jälkeen tajunnut mikä huijarifirma kyseessä :/ Sähköpostiini tuli sitten viesti, jossa luki, että tilaus peruutettu. Toivottavasti mitään ei tule. Siirsin rahat toiselle tililleni heti.

        Panda-agentti:
        Mutta vaikka siirsit rahat tliltä , onko Visan luotto täysi?
        Mulla ainakin 2€ on otettu Visan puolelta ja ei auta jos tyhjennät tilisi
        jos Visalla on varaa.


      • Eri numerot
        DETOX laastari kirjoitti:

        Panda-agentti:
        Mutta vaikka siirsit rahat tliltä , onko Visan luotto täysi?
        Mulla ainakin 2€ on otettu Visan puolelta ja ei auta jos tyhjennät tilisi
        jos Visalla on varaa.

        Yhdistelmäkorteissa on eri numerot luoton ja pankkitilin puolelle. Kortin etupuolella olevalla numerolla veloitetut ostokset menee aina luotolta, takapuolella olevalla numerolla veloitetut ostokset tililtä.


      • ???
        panda-agentti kirjoitti:

        Minä menin sinne niiden nettisivulle formlife.com, jossa oli kohta jossa pystyi perumaan tilauksen. Siihen laitettiin myös tilausnumero. Olin siis eilen tilannut ne parin euron laihdutustuotteet ja vasta sen jälkeen tajunnut mikä huijarifirma kyseessä :/ Sähköpostiini tuli sitten viesti, jossa luki, että tilaus peruutettu. Toivottavasti mitään ei tule. Siirsin rahat toiselle tililleni heti.

        Yritin perua sitä kautta, mutta ei onnistunut!


      • typerys2
        panda-agentti kirjoitti:

        Minä menin sinne niiden nettisivulle formlife.com, jossa oli kohta jossa pystyi perumaan tilauksen. Siihen laitettiin myös tilausnumero. Olin siis eilen tilannut ne parin euron laihdutustuotteet ja vasta sen jälkeen tajunnut mikä huijarifirma kyseessä :/ Sähköpostiini tuli sitten viesti, jossa luki, että tilaus peruutettu. Toivottavasti mitään ei tule. Siirsin rahat toiselle tililleni heti.

        Joudut ostamaan normaalihintaisen tuotteen myös, eli hyvä kun siirsit rahat pois. Tehkää firmasta ilmoitus kuluttajavirastoon ja tarvittaessa rikosilmoitus poliisille, niin minä teen. Siellä neuvotaan myös, jos jollakin on kieliongelmia, eli sen voi tehdä suomeksi.

        Mukavaa kevättä kaikille!


    • panda-agentti

      Mikä maksusysteemi on DIBS? Voiko ne ottaa suoraan tililtä, kun mulla on visa electron?

    • taivas varjele!

      Mulle sanottiin pankissa että kaikkein paras on että kuollettaa kortin ja sen jälkeen se vielä poistetaan pankin järjestelmästä. pankkiin vaan henk.koht. käymään ja puhumaan asiasta! hävetti, mutta ompahan ainakin tulevaisuudessa rahat turvassa tältä firmalta.
      Kun se tilauksen peruuttaminen ei riitä, siinä vaiheessa kun olet sen kokeilupakkauksen tilannut niin olet sitoutunut tilaamaan ja maksamaan seuraavan 2kk:n paketin myös ja se veloitetaan suoraan tililtäsi ( annoit pankkikorttisi numeron tälle tilille josta se norm.hintanen paketti velotetaan suoraan). Ja vaikkapa palauttaisit tämän kokeilupakkauksen avaamattomana takaisin kyseiselle firmalle, niin joutuisit silti maksamaan sen ensimmäisen normaalin paketin, näin sen heidän sähköpostistaan ymmärsin. Itse sain sen peruuttua pitkän käden väännön kautta. Turha murehtia mitään paketin palautusta vaan Toimikaa nopeasti sen kortin kuollettamisen ja pankissa asioimisen suhteen ! !

      • voi että..

        Te jotka olette kuolettaneet jo korttinne, onko yritys lähestynyt sen jälkeen teitä ts. yrittänyt saada maksua? Vai oletteko säästyneet lisäkuluilta? En palauttanut koepakkausta ja ehdin aukaista molemmat, joten palauttaminen ei taida auttaa kaupan purkamisessa? Kuoletin korttini kyllä heti tajuttuani ehdot (jotka todellakaan ei olleet helposti löydettävissä) ja toivon mukaan yritys ei ole ehtinyt laittaa veloitukseen tuota 120 e ja 160 e (tuo 160 muuten mielenkiintonen juttu, nettisivuilla sanotaan kuukausiannoksen maksavan 80, mutta tervetuliaspaketin mukana olleessa kirjeessä kerrotaan että seuraava lähetys sisältää 2 kk:n pillerit, eli siis loppusummaa 160 ei ole kerrottu suoraan missään) Himputti että sitä sortuukin kaikkeen...=( No, vahingosta viisastuu...


      • PL

        http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1595849/varoitus_ala_tilaa_taalta_mitaan_huijausta

        sivulta lainattua:

        Ei noilla ehtojen veloitus ilmoituksilla ole mitään merkitystä.
        Tarjouksessa lukee etusivulla

        "Kyllä kiitos, pyydän lähettämään minulle Corexin™-tervetuliaispaketin.
        * Maksan vain € 3,- posti - ja toimituskuluina."
        ja kuvassa lukee, että "Kokeile nyt 0,-* (maksat vain toimituskulut)"
        Sivun alalaidassa on kerrottu erikseen normaalitoimituksesta:
        "Normaalihinta on € 80 kuukaudessa, yhden toimituksen sisältö riittää 2 kuukauden käyttöön. Toimitus on ilmainen.
        Jos maksat luottokortilla, hyväksyt samalla, että tilaamasi tuotteet veloitetaan automaattisesti tehdyn sopimuksen mukaan, mikäli muuta ei ole sovittu."

        Eli tuossa jo korostetuu, että tarjous ei ole normaalitilaus. Normaalitilaushan olisi se 80e, eikä 3e. Koska se ei ole normaalitilaus, vaan erikoistarjous, ei ehdotkaan päde siltä osin, kun niissä viitataan normaalitilaukseen.

        Helposti kaatuisi jopa sopimuksen pohjalta kauppalain mukaan. Kuluttajasuojalainsäädäntö on vieläkin selkeämpi. Tuo sopimusehtojen linkki ei ole missään esillä ja se koskee tilaajaa vasta, kun tekee ensimmäisen normaalitilauksen.

        Eli on täydet perusteet pyytää ilman eri hyväksyntää veloitetut rahat luottokunnan kautta takaisin. Vetoaa vain ensimmäisenä kerrottuun tekstiin 3e hinnasta. Laki on selvä ja kun hinta 3e ja 0e toimitus on selkeästi todettu, ei ole laskutusperustetta. Muut hinnat koskevat jotain muuta, mutta ei tuota tilausta.

        Ja kuluttajaviranomainen on pyytänyt myös tekemään rikosilmoituksen.

        Oma huomio vielä: Jos jotain palauttaa, niin pitää muistaa ehdottomasti ottaa kuitti palautuksesta!
        Myyvät nyt facebookmainoksella ryppyvoidetta, eli sama huijaus jatkuu...

        Harmi, ettei saa linkkiä
        Käyppä klikkamassa tuota ensimmäisen jutun linkkiä Huijausta!
        0http://www.dieettineuvoja.com/Terveysuutisia/2/?t202id=7135&c2=H8&t202kw= 1

        ja paina sitten selaimesta edellinen sivu. Sieltä tulee ilmoitus. "Haluatko varmasti poistua sivulta...koska nämä näytepakkaukset ovat täysin ilmaisia ja sinulle ei kerry kuluja, etkä ota riskejä..." siis todellakin totuudenvastaista mainontaa...silkkaa huijausta...


      • MM
        PL kirjoitti:

        http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1595849/varoitus_ala_tilaa_taalta_mitaan_huijausta

        sivulta lainattua:

        Ei noilla ehtojen veloitus ilmoituksilla ole mitään merkitystä.
        Tarjouksessa lukee etusivulla

        "Kyllä kiitos, pyydän lähettämään minulle Corexin™-tervetuliaispaketin.
        * Maksan vain € 3,- posti - ja toimituskuluina."
        ja kuvassa lukee, että "Kokeile nyt 0,-* (maksat vain toimituskulut)"
        Sivun alalaidassa on kerrottu erikseen normaalitoimituksesta:
        "Normaalihinta on € 80 kuukaudessa, yhden toimituksen sisältö riittää 2 kuukauden käyttöön. Toimitus on ilmainen.
        Jos maksat luottokortilla, hyväksyt samalla, että tilaamasi tuotteet veloitetaan automaattisesti tehdyn sopimuksen mukaan, mikäli muuta ei ole sovittu."

        Eli tuossa jo korostetuu, että tarjous ei ole normaalitilaus. Normaalitilaushan olisi se 80e, eikä 3e. Koska se ei ole normaalitilaus, vaan erikoistarjous, ei ehdotkaan päde siltä osin, kun niissä viitataan normaalitilaukseen.

        Helposti kaatuisi jopa sopimuksen pohjalta kauppalain mukaan. Kuluttajasuojalainsäädäntö on vieläkin selkeämpi. Tuo sopimusehtojen linkki ei ole missään esillä ja se koskee tilaajaa vasta, kun tekee ensimmäisen normaalitilauksen.

        Eli on täydet perusteet pyytää ilman eri hyväksyntää veloitetut rahat luottokunnan kautta takaisin. Vetoaa vain ensimmäisenä kerrottuun tekstiin 3e hinnasta. Laki on selvä ja kun hinta 3e ja 0e toimitus on selkeästi todettu, ei ole laskutusperustetta. Muut hinnat koskevat jotain muuta, mutta ei tuota tilausta.

        Ja kuluttajaviranomainen on pyytänyt myös tekemään rikosilmoituksen.

        Oma huomio vielä: Jos jotain palauttaa, niin pitää muistaa ehdottomasti ottaa kuitti palautuksesta!
        Myyvät nyt facebookmainoksella ryppyvoidetta, eli sama huijaus jatkuu...

        Harmi, ettei saa linkkiä
        Käyppä klikkamassa tuota ensimmäisen jutun linkkiä Huijausta!
        0http://www.dieettineuvoja.com/Terveysuutisia/2/?t202id=7135&c2=H8&t202kw= 1

        ja paina sitten selaimesta edellinen sivu. Sieltä tulee ilmoitus. "Haluatko varmasti poistua sivulta...koska nämä näytepakkaukset ovat täysin ilmaisia ja sinulle ei kerry kuluja, etkä ota riskejä..." siis todellakin totuudenvastaista mainontaa...silkkaa huijausta...

        Eipäs enää toimi nuo diettineuvojan sivut, ovatkohan säikähtäneet.
        Itsekin sorruin samaan....


    • Kikka -72

      Hei! Luin kanssa kauhuissani näitä viestejä! Sorruin 3e tilaukseen.... :( Nyt juuri soitin pankin 24h "kuoletusnumeroon" ja kuoletin korttini! Nyt vaan toivon, että eivät pääse käsiksi! Kauhee firma! Yöunet menee.... olis pitänyt uskoa, kun katoin 45min-ohjelman muutama viikko sitten!....

      • ML62

        Sama täällä. Sydän hakkaa vieläkin. Toivottavasti kortin kuoletus ehti. Tiistaina heti pankkiin.


      • ML62
        ML62 kirjoitti:

        Sama täällä. Sydän hakkaa vieläkin. Toivottavasti kortin kuoletus ehti. Tiistaina heti pankkiin.

        Kävin vielä heidän nettisivuillaan tekemässä peruutukset. Näihin tuli kuittaus, joten jään vain jännittämään kuinka kävi. Nettishoppailu jää kyllä vähäksi aikaa.


      • huolestunut
        ML62 kirjoitti:

        Kävin vielä heidän nettisivuillaan tekemässä peruutukset. Näihin tuli kuittaus, joten jään vain jännittämään kuinka kävi. Nettishoppailu jää kyllä vähäksi aikaa.

        Missä siellä sen firman sivuilla on se tilauksen peruutus???? -voisin kanssa tehdä sen!


    • Kikka -72

      hei! Korttini on kuoletettu, katsoin juuri pankkini sivuilta. Mitään toimintoja ei voi nyt tehdä. Joten toivottavasti visa-tililtäni ei ole mennyt mitään yllätyksiä, kun loppuviikosta saan uuden kortin... nyt taidan lähettää firmalle lopetusiestin, kuten sinä ML62. Kiuitos!

    • Kikka -72

      Sen firman asiakaspalautus "contact" otsakkeesta kun klikkaa, (on etusivulla) niin avautuu sellanen kohta jossa voi peruttaa. Tarvitset asiakasnumeron. Mulle tuli viesti jo sähköpostiin, että peruutus vastaanotettu. Siinä oli kyllä mun mielestä 18.4.lähtien ja uusi tilaus pitäisi näytepakkauksen kirjeen mukaan veloittaa/toimittaa 14.4. Mutta ehkä ne eivät toimita, koska visani on suljettu. Aivan hirveetä, kun tällänen on mahdollista. Nyt en tilaa mitään ns. ihmepillereitä enää. Ylös, ulos ja lenkille vaan :) Toivottavasti auttaa!!!

      • DETOX laastari

        Minä peruutin myös molemmat tilaukset FormLifen sivuston kautta ja niille tuli hyväksyminen että peruutus vastaanotettu.
        Ja samalla tavoin oli peruutuksen alkamispäivämäärä laitettu myöhemmäksi kuin ensimmäisen tilauksen lähtöpäivä, vaikka peruutin samana päivä kuin näytepakkaus tuli.

        Sitten tuli sähköposti jossa vedottiin sääntöihin jotka muka olin hyväksynyt ja velvoitettiin ostamaan ainakin yhdet normaalihintaiset tuotteet.
        Ja kuten sanoin, sääntöjä ei varmasti ollut missään, ja FormLifen sivuston terms linkki ei auennut ,joten en ole voinut niitä (rastittamalla) hyväksyäkään.

        Vastasin heille suomeksi että en halua enää tuotteitanne, kiitos!

        Ja soitin pankkiin luotto-osastolle, jossa kehottivat sulkemaan kortin.


      • Huijattu iostaja

        Vaikkakin olen myös perunut tilauksen yllä olevan mukaisesti, sain tuotteet postiisa ja ko summa oli veloitettu luottkortiltani. Eivät vastaa sposteihini, joten olen tehnyt reklamaation luottokuntaan sekä Euroopan kuluttajakeskukseen. Olen myös laitanut vihjeen muutamalle iltapäivälehdelle sekä maikkarin 45 minuuttia ohjelmalle. Julkiseksi tämä ongelma tulee saada, jotta viranomaiset alkaisivat tätä selvittämään.


      • Pöljä
        Huijattu iostaja kirjoitti:

        Vaikkakin olen myös perunut tilauksen yllä olevan mukaisesti, sain tuotteet postiisa ja ko summa oli veloitettu luottkortiltani. Eivät vastaa sposteihini, joten olen tehnyt reklamaation luottokuntaan sekä Euroopan kuluttajakeskukseen. Olen myös laitanut vihjeen muutamalle iltapäivälehdelle sekä maikkarin 45 minuuttia ohjelmalle. Julkiseksi tämä ongelma tulee saada, jotta viranomaiset alkaisivat tätä selvittämään.

        Peruin tilaukseni viikon kuluessa, mutta silti tuli kahden viikon kuluttua 2 pakettia ja Visalta oli veloitettu yhteensä 280 euroa. Olen ollut yhteydessä Luottokunnan turvapalveluun jalaittanut dokumentit peruutuksista. Saapa nähdä , kuinka käy, ja se firma saa vielä mainostaa FB.ssä.


      • Pöljä
        Huijattu iostaja kirjoitti:

        Vaikkakin olen myös perunut tilauksen yllä olevan mukaisesti, sain tuotteet postiisa ja ko summa oli veloitettu luottkortiltani. Eivät vastaa sposteihini, joten olen tehnyt reklamaation luottokuntaan sekä Euroopan kuluttajakeskukseen. Olen myös laitanut vihjeen muutamalle iltapäivälehdelle sekä maikkarin 45 minuuttia ohjelmalle. Julkiseksi tämä ongelma tulee saada, jotta viranomaiset alkaisivat tätä selvittämään.

        Peruin tilaukseni viikon kuluessa, mutta silti tuli kahden viikon kuluttua 2 pakettia ja Visalta oli veloitettu yhteensä 280 euroa. Olen ollut yhteydessä Luottokunnan turvapalveluun jalaittanut dokumentit peruutuksista. Saapa nähdä , kuinka käy, ja se firma saa vielä mainostaa FB.ssä.


      • Pöljä
        Huijattu iostaja kirjoitti:

        Vaikkakin olen myös perunut tilauksen yllä olevan mukaisesti, sain tuotteet postiisa ja ko summa oli veloitettu luottkortiltani. Eivät vastaa sposteihini, joten olen tehnyt reklamaation luottokuntaan sekä Euroopan kuluttajakeskukseen. Olen myös laitanut vihjeen muutamalle iltapäivälehdelle sekä maikkarin 45 minuuttia ohjelmalle. Julkiseksi tämä ongelma tulee saada, jotta viranomaiset alkaisivat tätä selvittämään.

        Peruin tilaukseni viikon kuluessa, mutta silti tuli kahden viikon kuluttua 2 pakettia ja Visalta oli veloitettu yhteensä 280 euroa. Olen ollut yhteydessä Luottokunnan turvapalveluun jalaittanut dokumentit peruutuksista. Saapa nähdä , kuinka käy, ja se firma saa vielä mainostaa FB.ssä.


    • ei enää ikinä!

      Joo menin kanssa tilaamaan ja jäi vähän sellainen olo et jotain mätää on ja luin sitten näitä teidän kokemuksia ja kauhistuin! peruin heti tilaukseni ja katsotaan nyt miten käy! formlifen sivuilla kyllä luki että order cancelled mut varaudun nyt silti siihen että kortti tarvii käydä kuollettamassa..tosi kiva

    • Epäusko

      Toivottavastu mahdollisimman moni googlettaa tuotteen ennenkuin tilaa, jotta näiltä huolilta vältyttäisiin.

      Toinen asia on sitten mitä olette olleet tilaamassa. Laihdutuspillereitä. Hei HALOO! Jos ylipaino lähtisi pillereillä, ei maailmassa olisi ylipainoisia.
      Vaikka kyseiseisiä tabuja saisi Prismasta, niin älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tollasiin.

      Ylipaino lähtee ruokavaliolla ja liikunnalla. Sairaalloisen ylipainon kanssa kannattaa mennä lääkäriin ja sieltä etsiä apua, sitä on saatavissa.

      Itsellä - 50 kiloa/ 2 vuotta, ei ihmepillereitä.

      • ninja20

        Olet aivan oikeassa tuon laihduttamisen suhteen ja siskoni on sanonut samaa minulle jo vuosia sitten kun aloitin laihdutus jojoilun ja kokeilin joitain laihdutus valmisteita. Tätä Corexinia osattiin kyllä mainostaa todella houkuttelevasti koska tiedän että vihreällä teellä on noin yleensäkkin terveys vaikutteita ja enhän minäkään siihen usko että mitkään pillerit laihduttaisi vaan tässä kyllä kiinnosti se että kun mainoksessa luvattiin että mitä kaikkea ne sisältää ja nim.om sitä vihreästä kahvista puristettua uutetta jonka nimeä en nyt enään muista ja joka on tehokasta aineenvaihdunnan lisäämiseksi ja minulla niitä ongelmia on ollut niin kyllä ajattelin siitä ehkä hyötyäkin olevan. Mutta eipä niissä ollut luvattuja ainesosia vaan kehnonpaa tavaraa kuin mitä Suomesta saa luontaistuotekaupasta tavallista vihreätee puristeita :(
        Nyt olen ilman pillereitä saanut pudotettua 15kg painoa ja tavoitteenani on vähän sama kuin sinulla eli 2v ja 50kg...esimmäiset kilot lähtivät 7kk ja nyt paino junnaa paikallaan mutta aikaa on :)


      • ex

        Tämä sama yritys myy myös muuta kuin laihdutustuotteita, mm kosteusvoiteita yms


    • Hui kamala!

      Tässä juuri äsken mietin kyseisen ilmaistuotteen tilaamista, kun on niin "halpa". Onneksi löysin tämän palstan. Nyt en varmast tilaa!

      Löysin laihdutus mainoksen, joka ohjasi minut dieettineuvoja.com sivulle, jossa he mainostavat Corexia. Mietin että kuulostaapa hyvältä ja saisi vielä halvat ilmaispaketit kokeiltavaksi. Tarjouslinkkien alapuolella oli punainen teksti "Tarjoukset Umpeutuvat: 9. Huhtikuuta 2012". Hetken harmittelin kun kello oli varttia vaille puolen yön kunnes sitten tuli mieleen että näinköhän tämä nyt pitää paikansa. Odottelin siis vartin ja kun päivitin sivun niin yllätys yllätys nyt siinä lukikin "Tarjoukset Umpeutuvat: 10. Huhtikuuta 2012 ". Tässä vaiheessa alkoi jo vähän epäilyttää. Klikkasin linkkejä ja halvalta kuulostivat edelleen, mutta pitäisi tilata luottokortilla. Olen aika varovainen luottokortin tietojen suhteen, joten päätin ensin mitään päätöstä ainakin ensin tutkia muiden ihmisten kokemuksia kyseisestä tuotteesta, onneksi. Nyt voin sanoa huoletta hyvästit tarjouksille, jotka kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta.

    • pleased

      Olen todella ylpeä, että päätin ottaa sivusta selvää. Eksyin tälle huijarisivustolle muutamia minuutteja sitten, tutkiskelin sivua ja olin jo täyttämässä tietojani. Kiitos näiden kommenttien, en laittanut tilausta eteenpäin.

      • DETOX laastari

        Googletin
        DETOX-laastari keskustelu ja FORMLIFE keskustelu ja COREXIN keskustelu
        mutta vielä 3 viikkoa sitten ei löytynyt yhtään ketjua.

        Nyt löytyy! Hyvä näin!


    • LeLe Tee

      Ootte te tyhmiä!!!!!! Hahhhahahahahaha ette voi kun itteenne syyttää!!!! Hiton läskit! Ettekö te tajua että mikään pilleri niitä läskejä ei sulata vaan liikunta!!!!

      • Ei läskin takia

        Pienempää ääntä siellä. Vahinkoja sattuu, ehkä joskus sullekin!


      • Hivenen hölmö

        LeLe Tee!

        Lue tarkemmin viestejä....moni on sanonut et ollaanpa sitä oltu tyhmiä ja jne. Ja vaikka en laita kuvaani tänne niin en mielestäni ole läski/lihava.... tuote lupaa muutakin kuin laihtumisen ja ne ovat muka lisäravinteita joiden takia minä erhdyin tilamaan sellaisen.

        Kyl tässä ihan tarpeeksi on ilman et sä viittit olla noin lapsellinen komentissasi. Surullista sekin ;)

        T: Hivenen hölmö


      • typerys2

        Ostin Corexin koska mainoksessa sanotiin että sitä on hyvä käyttää yhtä aikaa puhdistavan Detoxin kanssa. Myöhemmin luin että sillä myös laihtuu, mutta koska minulla on taas ongelmia saada painoa lisää, joten olen alipainoinen, en voi tietenkään sitä käyttää. Eli ei kaikki ole läskejä, jotka on sitä ostanut.


    • apina

      Täällä kans yks pöljä. Tein tilauksen ja vasta sitten tulin lukemaan näitä juttuja!! ärgh. Noh kuolletin välittömästi korttini. Ei ilmeisesti kerennyt tilitä mitään lähteä.

      • täysääliö

        kuoletettu kortti täällä myös...eikä pitäs lähteä niitä karmivia summia 120€ ja 160€, jotka oli ilmestyny "varaukseen" tilitä, huh!!!


    • pimee

      Voi vitulas... just äsken tein tilauksen ja sit vasta googletin ja päädyin tänne... Pistin sinne sit heti sähköpostilla peruutuksen ja löysin sen peruutuslinkinkin täältä bongaamieni ohjeiden mukaan... antaas kattoa.
      Joo, me läskit ollaan joskus epätoivoissamme tyhmiä mut onneks laihat on aina niin viisaita ja fiksuja ;)

      Itse nyt lähinnä hain tuolta tuotteelta sitä energiaa, en niinkään uskonut että se olis joku taivaallinen vastaus ylipainoon...

    • Huijauksen uhri

      Täällä kanssa yksi joka sortui tuohon. En ikinä ole noin typerä, mutta vaikutti kieltämättä aidolta sivulta ja selkeästi sanoi vain, että 3 euroa ja muuten ilmainen. Ehtoja en huomannut.

      Kuinka nopeasti firmasta on tullut vahvistus peruuttamisesta? Kävin äsken peruuttamassa molempien tuotteiden tilaukset heidän kotisivuiltaan, mutta ei ole tullut vahvistusta. Kuitenkin jos kokeilen uudelleen painaa sitä "unsubscribe" niin se sanoo, että tilaus on jo peruutettu.

      Laitoin lisäksi sähköpostin firmalle, että haluan peruuttaa, enkä tahdo saada koepakkausta tai muutenkaan mitään sopimusta heidän kanssaan. Kuoletin myös 24h palvelussa visa -korttini.

    • pimee

      Mä peruutin tänään sieltä sivujen kautta tosiaan, eikä ainakaan vielä oo sähköpostiin tullut mitään ilmotusta. Ja samalla tavalla tulee sivuille että "tilaus peruutettu" jos painaa unsubscribea...
      Mä en oo korttiani kuolettanut (mastercard) koska mun ja miehen kortti menee samalle tilille ja mies on reissussa...
      Helevetti et tollanen firma saa toimia noin! Vähän selkeemmät ohjeet/ehdot. Selkeetä huijausta!!

      • yks höynäytetty lisä

        Mihin laitoit sen tilausnumeron siellä nettisivuilla? Näin kyllä sen punaisen unsubscribe kohdan, mutta en hokannut mihin sen tilausnumeron voi laittaa?


      • Huijauksen uhri
        yks höynäytetty lisä kirjoitti:

        Mihin laitoit sen tilausnumeron siellä nettisivuilla? Näin kyllä sen punaisen unsubscribe kohdan, mutta en hokannut mihin sen tilausnumeron voi laittaa?

        Klikkaa sitä punaista unsubscribe ja sitten siihen alas avautuu kohdat, mihin kirjoitetaan sähköposti ja order number.


    • "siniset silmät"

      Tilasin myös ko.tuotteet ja peruin heti jatkotilauksen, mutta sietä tuli viesti, että olen sitoutunut tilaamaan jatkossa lisää ja että ne veloitetaan tililtäni. Onneksi löysin nämä sivut ja kuoletin heti Visani. Olen myös käynyt perumassa FormLife:n sivulla tilaukseni. Kiitos kaikille jotka avasitte "siniset silmäni"!

      • Vahingosta viisastuu

        Sama kohtalo täälläkin. Aloin googlettaa aihetta vasta, kun olin tilaukseni jo maksanut. Soitin saman tien Luottokuntaan (auki 24 h/vrk!) ja suljin korttini. Peruin myös nettisivuilla tilauksen ja laitoin sähköpostiakin supportiin.

        Pimee, sun kannattais varmaan sulkea sun kortti myös. Mulla on myös mieheni kanssa yhteinen tili, mutta kummallakin omat kortit, joissa eri numerosarjat. Kyllä mieheni pitäisi pystyä omaa korttiaan käyttää ihan normaalisti eikä kai nuo huijarit siihen pääse käsiksi.

        Huh huh! Kaikkeen sitä haksahtaakin. Taidan lähteä tästä lenkille! ;-) Tsemejä kaikille kohtalotovereille!


    • pimee

      Toivottavasti se sivuilla peruuttamien toimii!!! Mulle ei ole mitään peruutusvahvistusta sähköpostiin tullut vaikka heti tilattuani (ja sen jälkeen nämä jutut vasta luettuani) peruutin näytepakkausten tilauksen. Äsken koitin syöttää peruutusta uudelleen ja ainakin se väittää että tilaukset on jo peruutettu. Toivon todellakin ettei sieltä niitä näytepakkauksia tule! Mä en todellakaan halua maksaa ILMAISESTA näytteestä 120 euroa!

    • kakii

      miten se peruutetaan? mulle tuli vain englanninkieliset laput matkassa?????

    • pimee

      Noniin, mulle oli tänään ilmestynyt kahden euron varaus tilille kaikista peruutusyrityksistä huolimatta, joten kuoletin korttini. Eli todennäköisesti sivuilta olevasta linkistä peruuttaminen ei toimi, vai onko niin että jos tämän "ilmaisen aloituspaketin" on mennyt tilaamaan niin sitä ei voi mitenkään peruuttaa ennenkuin eka normaalilähetys on lunastettu... Uskomatonta paskaa sanon vaan, vaikka oma vikahan se on kun ei lue joka stnan pienellä präntättyä ehtoa jne kunnolla!

      • kr68

        Kiitos tästä viestiketjusta. Ajattelin kans et voisin tilata mut nyt en kyllä tilaa! En kyllä yleensäkään tilaa mitään ulkomailta jos pitää antaa jotain korttinumeroita. Hotellitilauksia just olen uskaltanut isoimmilta ketjuilta tehdä. Ja hotelliinkin pitää se luottokorttinumero antaa.


      • ex

        Ei siellä ollut mitään pienellä präntättyä ehtoa! Ei todellakaan!
        Ihan muuta kautta täytyy mennä FormLifen sivuille ja sieltä saa lisää tietoa,
        mutta sielläkään ei linkit toimi kuten pitäisi


    • pimee

      Mä olen ite tilannut tosi paljonkin ulkomailta kaikkee (pääosin englannista Amazon.uk:sta) joten siks ehkä kovin suvereenisti tein tuonkin hemskatin tilauksen :(
      Edelleen näkyy onneks vaan se 2€ varaus mutta tuli mieleen että jos ovat jo ehtineet näpytellä toistuvaissuorituksen tuolla korttinumerolla ennenkuin se suljettiin... vaikka kai sekin estyy kortin sulkemisen myötä?

    • HIVENEN HÖLMÖ

      Hivenen hölmö täällä moi!

      Sain monen viikon jälkeen yhteydenoton vähän paremman kuin sen, että kiitos ja otamme yteyttä pian jne.

      Morten on minunkin henk.koht. yhteyshenkilö :))))) joka sanoo kyllä minun viestissäni, että kaikki jatkotilaukset on peruttu eli sen alkupaketin jälkeen en tule saamaan uusia paketteja joiden hinnat ovat noi 80e tai jotain. Olin laittanut myös jotain hyvin henk.kohtaista viestiini ja hän kommentoi niitä ja sanoi että asia on kohdaltani nyt ohi ja OK ja toivotti hyvää kevättä ja elämää. Jos pääsin näin vähällä, että veloittivat tai paremmin ehtivät veloittaa vain ne muutamat eurot ja kuolettamalla S-etutilin kortin niin vähällä pääsen. MUTTA EI ENÄÄ IKINÄ MITÄÄN VASTAAVAA TULE MINUN KOHDALLENI JA MUISTAKAA, ETTÄ HE TODELLA OSAAVAT... ERI TUOTE JA VOIPA OLLA MUKA ERI NIMI YRITYKSELLÄ MUTTA KUITENKIN ON SAMAA JA NÄITÄHÄN LÖYTYY MYÖS TÄÄLTÄ SUOMESTA JOTEN VIISASTUTAAN TÄSTÄ KOKO PORUKALLA.

    • Tikulla Silmään..

      Yksi kaimakuomanen täälläkin. Olen AINA niin helkkarin tarkka kaikista ehdoista, tutkin porsaanreiät ja luulen olevani nokkela - mutta tällä kertaa "Jaana Manninen kuluttajauutisista" artikkelillaan sai minut iltatunneilla vakuuttuneeksi siitä, että tätä kannattaa kokeilla. Etsin sivuilta sopimusehtoja, mutta en todellakaan huomannut tuota lauseeseen sijoiteltua piilolinkkiä. Painoin jopa siitä 18-blaalblaa- kohdasta, mutta se ehtolinkkihän oli siinä lauseen alaosassa.. Näin, sitä voi olla tyhmä ja huijattavissa. Ette arvaakaan (ilman joidenkin tyhmät läskit - kommenttejakin..) kuinka vihainen olen ollut itselleni?? Ja vielä se, että minun korttini ei käy nettiostoksiin, ja käytin siippani korttia..voi juma*****. Nyt piti sitten miehen nolona soitella pankkiin, ja kuolettaa kortti. Luojan kiitos sieltä ei ole mennyt katevaraukseen (vielä) kuin se 2 3€. Eikä ne sieltä enää mitää saa, kortti on kuollut. :)

      Mutta, olen lähetellyt sähköpostia suomeksi ja englanniksi tuonne [email protected] osoitteeseen varmaan sen 4 kappaletta eilisillan jälkeen. En niinkään uhkaillen, vaan selvästi ilmoittaen, että tiedän huijauksista ja markkinointimetodeista, ja moitin niitä rikkeellisiksi. Kerroin myös, että kortiltani ei saa enää veloitettua rahaa, enkä halua yhtään pakettia toimitettavaksi kotiini.

      Olen siispä perunut tilaukseni niin s-postilla kuin heidän sivuillaan. Sieltähän tuli viesti takaisin, että tilaukseni on peruttu 2.5. lähtien. Vastasin tähän uudella s-postilla, että ehei, tilaukseni on peruttu ihan alusta asti. Olen myös kertonut, että tilanne on monelta taholta lähtenyt jo eteenpäin ja edennyt mahdollisesti jo poliisiasiaksi. Itse olen laittanut viesti myös niihin kuuluisiin kuluttajauutisiin - joka on muuten nimeltään Nappo nykyään - ja kysellyt toimittajasta nimeltä Jaana Manninen. Toki ymmärrän, ettei häntä olekaan. Pyysin heitä tutkimaan tilanteen ja poistamaan heitä käytännössä rikkeellisesti herjaavan artikkelin - sehän johtaa myöskin kuluttajauutisten oman lehden huonoon valoon. Niin, sinä viisastelija, joka luet tätä - huonoon valoon niille, jotka tähän halpaan ovat menneet.. Ihan varmasti se tiedetään.

      Kävisipä meillä kaikilla yhtä hyvä tuuri kuin sinulla Hivenen Hölmö, ja tämä Morten peruisi meidänkin tilaukset yhtä nätisti.

      Huomioitavaahan on se, että nuissa ehdoissa, jotka sitten tuttavani minulle noin tunnin tilaukseni jälkeen linkitti (tarkempi silmä tai tuuria hiiren kanssa..), lukee:
      Onko minulla valitusoikeus?

      Kyllä. Sinulla 14 päivän valitusoikeus tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen. Sinun on palautettava kaikki vastaanottamasi, ja pakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Lisäksi sinun on tehtävä merkintä siitä, että kadut ostostasi. Sinun tulee ilmoittaa myös asiakasnumerosi.

      Näin ollen, laillisesti sen tervetuliaispaketinkin VOI palauttaa ja perua muut jatkotilaukset. Jännittävää kyllä - tällä osiolla he peittoavat aikaisemman "olet velvoitettu vastaanottamaan ja maksamaan.." ehtonsa. :) Kjih, minusta tulisi ilkeä lakimies.

      Toivotaan nyt kaikille parempaa onnea näissä nettijutuissa. Eihän laiteta enää ikinä korttiemme numeroita minnekään(minun tapauksessani - KENENKÄÄN kortinnumeroa..:D), eikä tilata huuhaa-tuotteita? Totuushan on, että kaurapuuro on halvempaa ja taatusti toimivampi aine, kuin mikään Corexin. ;)

      • Vituttaa huijarit

        Hei! Minulle kävi samoin ensin 2x 3€ paketti. sitten veloitus 2x 160.00 ja palutin tuotteet kirjattuna kirjeenä. Tein rikosilmoituksen ja ilmoituksen visayhtiöön. Tämä on suomalainen mies joka on keksinyt firman tanskaan jäljet johtaa sylttytehtaalle, Kaikkien tulee tehdä rikosilmoitus se on helppoa netissä. kopioikaa sähköpostit ja tositteet liitteksi vain siten saatte rahanne
        Todella rikollista toimintaa!
        Vaikka kirjattuna laittaa paketin yhtiö pokkana väittää ettei ole saanut pakettia, silloin mars postiin ja postikin tekee ilmoituksen


      • typerys2

        Palautin kaikki tuotteet heille, mutta he ei siltikään hyväksy peruutusta, vaikka se on tapahtunut 14 päivän sisällä. Väittävät etteivät saaneet aloituspakkausta, vaikka se oli samassa paketissa jne...keksivät vain erilaisia syitä:(


    • appeli_

      peruin tilaukseni nettisivulla ja lähetin tiukkasanaisen pettyneen kuluttajan sähköpostin firmalle. jos vastaavat että peruttu, niin onkohan välttämätöntä lähteä kuollettamaan korttia? tuntuupa hölmöltä, ja ensimmäinen kerta ikinä vaikka paljon netistä tulee tilailtua!

    • Tikulla Silmään..

      Appeli_, suosittelisin seuraamaan tiliä, ja oikeastaan kuolettamaan kortin. Saat uuden kortin viikon kuluessa, ja turvaat näin rahasi. :)

      Sieltä otetaan tosi hintsusti yhteyttä, eikä ne peru tilauksia välittömästi, vaan sen ensimmäisen normaalihintaisen tuotteen lähettämisen jälkeen. Eli ovelasti pyrkivät sen sinulta veloittamaan. Minulla ainakin on helpottunut olo, kun nyt olen kortin tehnyt maksukelvottomaksi, eli eivät rahoja sieltä voi periä - ja itsehän ne ovat ehdoissaan sanoneet, että heillä on oikeus perua tilaus, mikäli on luottotiedoissa ongelmia. Näin ollen, jos rahaa ei saa, niin kaipa ne jättää kamat lähettämäti ja sinut heitetään mustalle listalle.

      • artemis1948

        Siinä tilaus sivulla sanotaan, että sitoudut ostamaan yhden normaalihintaisen pakkauksen, se esti minua tilaamasta, sama koskee saman firman corexin tuotetta..


    • HÖPSÖ

      Juurikin näin! Hölmö olin minäkin. Suljin kortin tuon viiden euron kokeilupakettihinnan jälkeen. Tässä nrot Visa Korttiturvallisuuspalvelu 09-6964655 ja Luottokunta 09-6964604. Niillä pitäisi homma selvitä. Kortin luotto-ominaisuus on suljettava ja uusi kortti tulee noin viikossa. Pankkikortti toimii normaalisti myös sen aikaa, kun pyytää. Laihdutaan me silti !!! Vähän lisää liikettä ja valkoista jauhoa sokeria vähemmän. Kiitos tästä VAROITUKSESTA!

    • minä vain :)

      Täällä myös yksi hölömö! tilaus laitettu aamulla ja kortti kuolletettu tämän palstan ansiosta juuri äsken! eli kiitosta vaan ja pidetään lippu korkeella jatkossa! :)

    • MS

      Miksi kortti pitäisi kuolettaa? Pankista neuvoivat poistamaan verkkopankin kautta kortin verkkomaksuominaisuuden. Vai pystyykö firma senkin jälkeen laskuttamaan luotolla? Ei kai ainakaan periaatteessa. Ja noihin netissä tai sähköpostitse tehtyihin peruutuksiin ei kannata luottaa, sain juuri ensimmäisen lähetyksen mukana Delivery Noten, jossa luki että seuraava lähetys toimitetaan 08062012. Siis vaikka oli perunut sen ja se oli myös vahvistettu sähköpostitse.

      • täysääliö

        kuoletin korttini ja täti langan toisessa päässä vakuutti, että sen jälkeen jo varauksessa olevat summat 120 ja 160 € eivät voi lähteä tililtä...henkäisin jo helpotuksesta kunnes kahden vuorokauden jälkeen huomasin, että ne rahat oli sittenkin lähteneet; hei haloo, siis kaksi vuorokautta kuoletuksen jälkeen, näin Sampo-pankki hoitaa asiansa!!! Mutta itsehän tässä hölmö ja tyhmä paska olen...


      • Mitä??
        täysääliö kirjoitti:

        kuoletin korttini ja täti langan toisessa päässä vakuutti, että sen jälkeen jo varauksessa olevat summat 120 ja 160 € eivät voi lähteä tililtä...henkäisin jo helpotuksesta kunnes kahden vuorokauden jälkeen huomasin, että ne rahat oli sittenkin lähteneet; hei haloo, siis kaksi vuorokautta kuoletuksen jälkeen, näin Sampo-pankki hoitaa asiansa!!! Mutta itsehän tässä hölmö ja tyhmä paska olen...

        Täysääliö: miten voi olla mahdollista, että kuoletuksen jälkeen silti lähtee rahat??? Oletko kysynyt tätä pankiltasi?


      • COREXIN DETOX
        täysääliö kirjoitti:

        kuoletin korttini ja täti langan toisessa päässä vakuutti, että sen jälkeen jo varauksessa olevat summat 120 ja 160 € eivät voi lähteä tililtä...henkäisin jo helpotuksesta kunnes kahden vuorokauden jälkeen huomasin, että ne rahat oli sittenkin lähteneet; hei haloo, siis kaksi vuorokautta kuoletuksen jälkeen, näin Sampo-pankki hoitaa asiansa!!! Mutta itsehän tässä hölmö ja tyhmä paska olen...

        Ota yhteys pankkiisi!
        Jos sieltä ei selviä,Luottokunnalla on ulkomaanosasto, en muista mikä, mutta missä selvittävät jo veloitettuja oikaistavia maksusuorituksia.
        On mahdollista, jos toimit nopeasti, saada rahasi takaisin luottokunnan kautta, vaikka ne olisi jo siirretty tililtäsi.
        Minä olen saanut joskus sitä kautta liikaa perityn summan takaisin.

        Ja korostan, sivulla EI OLLUT mitään sääntöjä, missä puhutaan normaalihintaisista lähetyksistä, jotka asiakas on velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan.
        Tämän kertoo jo heidän peruutussysteeminsäkin.
        Peruutus ei heidän mukaansa ala siitä päivästä jona peruutat ,vaan aina ensimmäisen tilauksen lähtemisen jälkeen, jolloin olet muka "velvollinen" maksamaan tilauksen.


      • ex
        COREXIN DETOX kirjoitti:

        Ota yhteys pankkiisi!
        Jos sieltä ei selviä,Luottokunnalla on ulkomaanosasto, en muista mikä, mutta missä selvittävät jo veloitettuja oikaistavia maksusuorituksia.
        On mahdollista, jos toimit nopeasti, saada rahasi takaisin luottokunnan kautta, vaikka ne olisi jo siirretty tililtäsi.
        Minä olen saanut joskus sitä kautta liikaa perityn summan takaisin.

        Ja korostan, sivulla EI OLLUT mitään sääntöjä, missä puhutaan normaalihintaisista lähetyksistä, jotka asiakas on velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan.
        Tämän kertoo jo heidän peruutussysteeminsäkin.
        Peruutus ei heidän mukaansa ala siitä päivästä jona peruutat ,vaan aina ensimmäisen tilauksen lähtemisen jälkeen, jolloin olet muka "velvollinen" maksamaan tilauksen.

        täältä lisää
        Formlife,
        Corexin ja Detox laastari huijauksesta
        http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1595849/varoitus_ala_tilaa_taalta_mitaan_huijausta


      • köh
        ex kirjoitti:

        täältä lisää
        Formlife,
        Corexin ja Detox laastari huijauksesta
        http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1595849/varoitus_ala_tilaa_taalta_mitaan_huijausta

        Täältä löytyy myös sama huijaussivusto

        http://www.womens-bodyguide.com/Terveysuutisia/3/2012/


    • Tosi Tollo

      Hei!

      onkohan minulla mitään mahdollisuutta saada rahojanoi takaisin corexin ja detox valmisteista. Nämä molemmat ovat tuolta form lifesta.
      Minulle tuli näyte pakkaukset ja 2 2 € oli veloitettu tililtä. Sitten nyt 2 vkon päästä tuli molemmista 2 kuukauden pakkaukset postissa ja sitten tulin tänne foorumille lukemaan. Huomasin että nyt olin mennyt retkuun ja pahasti :( Kuolletin heti visakortin mutta nuo 120 ja 160€ ( yht 180€) oli mennyt jo tililtä :(
      Voikohan tuotteita paluttaa ja saada rahoja takaisin?
      Jos niin millä tavalla pitää toimia?
      Auttakaa jos vain osaatte!!!!

      • DETOX COREXIN

        Et ole mikään tollo!
        Sivustothan on näppärästi tehty, täytyy seurata yrityksen markkinointia useampi päivä, ennen kuin älyää kuinka toimivat.
        Ja täytyy tilata, jotta näkee kuinka huijaavat päivämäärillä omaksi edukseen esim peruutustilanteessa.

        Tuote myydään suomeksi eri nettisivuilla mutta näytepakkauksen mukana tulee englanninkielinen kirje joka jää monelta lukematta.
        Mikäli et ole peruuttanut seuraavia lähetyksiä, peruuta ne formlife.com sivuilta.

        Voit ottaa pikaisesti yhteyttä Luottokuntaan. Kerrot tapauksen ja voit myös kertoa tästä ja muista keskustelusivustoista, joissa kerrotaan huijauksesta.
        Luottokunnalla on mahdollisuus jäädyttää tai sulkea kokonaan ko yrityksen rahaliikenne, Tosin yritys toimii monella nimellä ja nettisivustoja on pilvin pimein eri nimillä markkinoimassa tuotteita

        Luottokunta voi myös siirtää rahat takaisin tilillesi, koska olet joutunut huijauksen kohteeksi.
        Mutta toimi nopeasti, jotta asia ei pääse vanhenemaan.

        Tilattuani näytepakkaukset DETOX puhdistuslaastarista ja Corexin lauhdutusvalmisteesta löysin myös tämän sivuston, peruutin seuraavat lähetykset ja soitin pankin luotto-osastolle, jossa sulkivat korttini.
        Tällöin vältyin menettämästä 120€ ja 160€ ja selvisin 2 3 €:lla.
        Minähän EN OLLUT sopinut jatkuvaa veloittamista tililtäni, kuten he aikoivat tehdä.Ja olin tilannut VAIN NÄYTEPAKKAUKSET, en muuta, vaikka he toisin yrittävät väittää.


      • Tosi Tollo
        DETOX COREXIN kirjoitti:

        Et ole mikään tollo!
        Sivustothan on näppärästi tehty, täytyy seurata yrityksen markkinointia useampi päivä, ennen kuin älyää kuinka toimivat.
        Ja täytyy tilata, jotta näkee kuinka huijaavat päivämäärillä omaksi edukseen esim peruutustilanteessa.

        Tuote myydään suomeksi eri nettisivuilla mutta näytepakkauksen mukana tulee englanninkielinen kirje joka jää monelta lukematta.
        Mikäli et ole peruuttanut seuraavia lähetyksiä, peruuta ne formlife.com sivuilta.

        Voit ottaa pikaisesti yhteyttä Luottokuntaan. Kerrot tapauksen ja voit myös kertoa tästä ja muista keskustelusivustoista, joissa kerrotaan huijauksesta.
        Luottokunnalla on mahdollisuus jäädyttää tai sulkea kokonaan ko yrityksen rahaliikenne, Tosin yritys toimii monella nimellä ja nettisivustoja on pilvin pimein eri nimillä markkinoimassa tuotteita

        Luottokunta voi myös siirtää rahat takaisin tilillesi, koska olet joutunut huijauksen kohteeksi.
        Mutta toimi nopeasti, jotta asia ei pääse vanhenemaan.

        Tilattuani näytepakkaukset DETOX puhdistuslaastarista ja Corexin lauhdutusvalmisteesta löysin myös tämän sivuston, peruutin seuraavat lähetykset ja soitin pankin luotto-osastolle, jossa sulkivat korttini.
        Tällöin vältyin menettämästä 120€ ja 160€ ja selvisin 2 3 €:lla.
        Minähän EN OLLUT sopinut jatkuvaa veloittamista tililtäni, kuten he aikoivat tehdä.Ja olin tilannut VAIN NÄYTEPAKKAUKSET, en muuta, vaikka he toisin yrittävät väittää.

        hei!

        Kiitos viestistäsi. Olen peruuttanut formlifen sivulla seuraavat lähetykset. Ja kortin kuoletin jo to 12.4 jolloin ei vielä visalla näkynyt noita 120 ja 160€ laskua, mutta eilen 13.4 näkyikin että 10.4 oli mennyt nämä summat :(
        laitoin [email protected] osoiteeseen sähköpostia että voinko palautta tuotteet ja saanko rahani takaisin. Vastausta ei ole kuulunut. Toki onhan nyt vkon loppu mutta kun luen aikaisempia viestejä niin voi olla että ei kuulukaan mitään.
        Eli siis onko nyt seuraava siirto että soitan luottokuntaan?


    • E

      On tainnut tanskalainen paskafirma saada paljon asiakkaita, kun mainos pyörii Facebookissa.

      Itsekin haksahdin, pakko myöntää. Tilatessani en nähnyt minkäänlaisia tilausehtoja missään, joka puolella vain luki, että maksat VAIN 2 e 3 e etkä sitoudu mihinkään lisätoimituksiin. Saatuani tervetuliaispakkauksen ja huomatessani, että seuraava tilaus on jo tulossa, lähetin englanninkielistä sähköpostia, etten halua mitään paketteja enää. Postiini ei vastattu, joten varmuuden varoiksi kuoletin korttini parin päivän päästä..
      Ehkä ihan ajallaan, koska tänään (10 päivää sähköpostiani myöhemmin) tuli vastaus tältä samaiselta Mortenilta vai mikä lie, että olen hyväksynyt ehdot maksaa ensimmäinen varsinainen tilaus.. Oletan, että olisivat tänään veloittaneet rahat tililtäni, koska seuraava toimitus olisi pitänyt tulla maanantaina. Eivätpähän vaan saaneet sieltä enää mitään, varmaan tästä syystä tuli sähköpostiinkin vastaus lopulta! Pimittivät tietoa siis mahdollisimman pitkälle, että olisivat päässeet rahat veloittamaan tililtä ennen kuin ilmoittavat..

      Morten oli myös kirjoitellut, että voin peruuttaa tulevat tilaukset, mutta se edellyttää, että lähetän tervetulopakkauksen avaamattomana. Noh, onneksi en ole avannut paketteja, joten saletisti lähetän takaisin.

      Oli laittanut myös linkit ehtoihin, jotka olen hyväksynyt tilatessani - yllättäen tämmöisiä ehtoja en silloin lukenut tai nähnyt. Nyt olivat oikein suomenkielellä..

      Laitoin tulikivenkatkuisen sähköpostin, että saavat pakettinsa takaisin, eivätkä varmasti kuule minusta enää ikinä, ja että tuon kaltainen ihmisten harhaanjohtaminen ja suoranainen kusettaminen ei varmaan ole täysin laillista. Ja etten varmaan ole ainoa, joka tästä asiasta on valittanut - enkä näköjään olekaan! Eipä ole vastausta enää tullut, katsotaan ehtiikö Morten edes vastailemaan kun taitaa olla näitä sähköpostikavereita enemmänkin.. :D

      • höps

        Miksi lähettäisit takaisin NÄYTEPAKKAUKSET? Sinähän olet maksanut ne!!!

        Nimenomaan mm. sivulta
        http://www.womens-bodyguide.com/Terveysuutisia/3/2012/
        linkissä sivulle
        http://www.formlife.nu/lp/1528/1-2052/?opt=1821;0;-659540571
        sanotaan,

        että "KOKEILE 0€! Maksat vain toimituskulut!"

        Joten sinä kokeilet ja toimituskuluthan olet jo maksanut!!

        Höpölöpö, että pitäisi palauttaa, vaikka vaativatkin,
        Kuinka voi kokeilla, jos ei avaa pakkausta???

        Minä ainakin kokeilen ne, jotka olen maksanut.
        Enka aio palauttaa mitään, vaikka sitä kyllä minultakin kyllä vaativat sähköpostissaan!

        Ja sivuilla kyllä lukee, riippuen miltä sivulta tilaa, normaali hinta 80€ tai normaalihinta 120€ jne,

        MUTTA tässähän tilattiin siis vain KOKEILUPAKKAUS - ei muuta!


      • typerys2

        Et saa siltikää rahojasi takaisin:(

        Minäkään en saanut, väittävät että en ole lähettänyt aloituspakettia:(


    • Tyhmäpään ilta

      Kiitos teille kaikille vertaisille et tulitte tänne kirjotteleen!

      Minä 'Tyhmäpää' en ole jaksanut asiaa viedä eteenpäin yhtään sen jälkeen kun korttini suljin, ottaa päähän ja hävettää niin saakelisti et oon tullut huijatuksi tollain.

      Facebook-sivun reunasta mäkin taisin retkahtaa tähän firmaan, kuten joku muukin täällä kertoi.

      Mä laitoin siis vaan sähköpostia sinne asiakaspalveluun ja parin päivän kuluttua tuli vastauksena linkit ja tieto että jatkossa emme lähetä lisää tuotteita tms.

      Mulla sikälikin omituinen juttu koska mä siis S-ryhmän kortilla maksoin ja mietinkin et onnistuuko edes kun se ei ole luottokortti..
      tyttäreni sit kertoi viime viikolla et se on kuin visa-electron eli jotenkin luotollinen vaikkei mulla oo luottokortti :( ihmejuttua toikin mun mielestäni..
      Pitäsköhän mennä siis S-pankista kyseleen rahojaan??

      Mut millä todistaa ettei tollasta suomenkielistä tilausehtoja oo nähnytkään eikä varmasti ollut tilatessani näytepakkausta?!

      Pitäsköhän yrittää tehdä joku ryhmävalitus firmasta kun meitä on näin paljon vai tietääkkö joku onko sellanen ees mahdollista??

      Toivottavasti jatkossa moni huomaa tän meidän ketjun eikä tule huijatuksi!

      • höps

        Käy nyt ihmeessä katsomassa vaikka nettipankissa tilisi tilanne!!

        Kyllä mullekin ilmoitettiin että peruutus vastaanotettu.

        Myöhemmässä sähköpostissa tämä Morgan (vai mikä) ilmoitti että on pakko ottaa yksi normaalihintainen tuotepakkaus 120€, johon olen muka sitoutunut tilatessani näytepakkauksen.

        Yleensä EHDOT / SÄÄNNÖT rastitetaan, kun ne on luettu ja hyväksytty.
        Tässä ei ole sitä mahdollisuutta.

        Suosittelen kyllä kuolettamaan ainakin sen osan kortistasi, josta on veloitettu näytepakkauksen hinta 2€. Tai koko kortin Visa Electronin tapauksessa.
        Seuraava veloitettu summa voi olla 120€, kuten monilla on tapahtunut


      • Corexin-huijattu

        Hei! Yksi huijattu lisää täällä ja kyllä, minä kannatan ryhmävalituksen tekemisstä ko. firmaa vastaan.


      • Hivenen hölmö

        Hei Tyhmäpään ilta :)

        Minulla on sama s-tilin kortti ja ihmettelen samaa itsekin miten se kortti kävi maksuvälineenä mutta niinkuin jo kerroin aiemmin minulla ei ole siellä koskaan suuria summia rahaa ja kun kuoletin senkin ja sain jo uuden kortin niin kaikki on toistaiseksi vielä OK. Menetetty summa on vaan toi 2 3 ekee. Minä en ole lähettänyt alkupakettia takas ja näyttäisi olevan niin, että saan todella vaan huokaista helpotuksesta. MUTTA... saan kummallisia sähköpostiviestejä (mainoksia) ja roskapostia erilaisilta firmoilta tanskasta ja ihan samaa kakkaa tarjotaan mutta tuote voi olla vaikka ns.potenssilääkettä. Osaa ne sitten kiusata vaikka näin :(

        T: Hivenen hölmö ;)


    • Tikulla Silmään..

      Olen samaa mieltä, että jonkinlainen ryhmävalitus vois olla paikallaan. Osaako joku ehdottaa, miten se tapahtuisi?

      Siinä kohdassa tilausta tehdessäsi, missä näppäilit korttisi numeron, luki pieni teksti tyyliin "Olen 18 vuotias ja plaa plaa plaa" ja siinä oli ruksi valmiiksi. No nyt sitten, tämä pieni teksti oli kahdella rivillä. Yritin itse painaa tuosta kohdasta "Olen 18.." (eli ylemmältä riviltä sitä tekstiä..), että onko sen alla mahdolliset ehdot, joita todellakin etsin ennen tilauksen tekoa, sillä olen näiden kanssa AINA niin tarkka. Ajattelin silloin, että tämä vissiin on niin helppo homma, että tuossa sivun alareunassa nyt vaan lukee tuo normaalihintaisen tuotteen hinta jne, ja ne ehdot on siinä. Tsädääm! Ne ehdot olivatkin siinä 18 jotain jotain teksin TOISELLA RIVILLÄ piilotettuna kahden sanan alle linkiksi. Että siinäpä on semmonen tyyliin 33% mahdollisuus painella ne esiin vahingossa tai pitkäjänteisyyttään.. Minä en niitä valitettavasti löytänyt, en ajoissa.

      Suosittelen oikeasti kaikille sen kortin kuolettamista ja ihan siinä puhelimessakin asiakaspalveluun tilanteen selvittämistä, jotta he tajuavat tehdä ne oikeat toimenpiteet siellä. Meitä soittajia on varmasti jo useita, joten saattaa olla tuttu juttu jo heillekin. Ne, joilta rahat on jo menneet - älkää missään nimessä antako asian olla, vaan ottakaa selvää ja pitäkää puolenne. Teidän rahojanne ne ovat, ja tämä firma tasan nojaa siihen, että suurin osa jengistä häpeää nahoissaan eikä jaksa yrittää periä rahojaan takasin. Näin he vaan jatkavat hommaansa ja kylpevät meidän häpeätuohessa.

      • SOKEA mainoksesta

        LÖYTYI VIELÄ YKSI HÖLMÖ-MINÄ.
        Olen ollut harvinnaisen hölmö.Hälytyskellot alkoivat soimaan vasta eileen kun postissa oli 2 kuukauden annos ja tililtäni oli viety 160.- ja 120.- laastareista,vaikka ne vielä ei olleet postilaatikossa. Olen tänään laittanut perutuukset menemään ,pitää soitta Luottokuntaan, kello 16.00 asti saa soitta tänäänkin.


      • Hei,
        Minäkin hölmö tilasin tutustumispakkauksen ja annoin tilinumeroni. Vasta sitten selasin niitä suomalaisia kommentteja. Siellä yksi sanoi, että oli joutunut maksamaan monta sataa lisää uusista paketeista, vaikka niitä ei yilannut. Mutta se kuulemma ei haitannut, koska laihtui.
        menin heti perumaan kaiken, mutta tutustumispakkaukset tuli joka tapauksessa.Morten vihdoin vastasi ja kehotti palauttamaan paketit. Vielä ei oo edes nuo 5 e tililtä lähtenyt. sanoin Mortenille, että mielellään pidän tutustumispakkaukset ja maksan ne, mutta enempää en halua. Pyysin vastausta, mutta sitä ei ole kuulunut.
        tehdään vaan ryhmäkanne.,


    • Pipsa Cambridge

      Täällä on taas yksi petkutettu tyhmyri joka tilasi molemmat paketit ja eilen tililtä meni 160 ja 120 euroa mutta onneksi sain suljettua korttini. Tyttäreni ehti kuolettaa onneksi korttinsa ennen kuin ehtivät. Onneksi summa ei ollut 2800 täyty ajatella näin. Minun pankkini on Sampopankki ja onneksi se on tanskalainen joten maanantaina aletaan tätä asiaa selvittää. Kun kyseessä on selkeä petos jota he harjoittavat niin mahdollisuus voi olla saada rahat takaisin, tai sitten ei. Itse tilasin nämä tuotteet opetustarkoituksessa koska toimin Cambridge-valmentajana ja tiedän ettei oikotietä onneen ole. Halusin esitellä nämä yhtenä esimerkkinä huijauksista mutta nytpä napsahti omaan nilkkaan :( eli oppia elämä kaikki.

    • Googlettaja

      Vinkiksi teille huijatuksi tulleille: AINA kun joku mainostaa jotain laihdutusvalmistetta, googlettakaa AINA ensin kyseinen tuote. Älkää koskaan tilatko mitään suoraan, selvittämättä mitä google "tietää". Olen itsekin tullut huijatuksi pariinkin otteeseen, mutta eri tuotteilla. Kantapään kautta olen oppinut ensin aina googlettamaan. Nytkin kiinnostuin, kun FB:n sivuilla mainos on pyörinyt. Onneksi en mennyt tilaamaan... Pistäkää asiaa eteenpäin, levittäkää tietoa.

      • E

        Mullakin on tapana googlettaa - ja sen tein nytkin.. Ei vaan ollut tällaista keskustelua Googlella löydettävissä silloin jokunen viikko sitten kun erehdyin lopulta tähän markkinointiin haksahtamaan.. Silloin löytyi vain mainos- ja markkinointisivuja, joilta kaikilta päätyi samaan tarjoukseen "Maksa vain toimituskulut.."

        Nythän Googlella löytää jo hyvät ketjut tästäkin aiheesta, joten toivottavasti meitä haksahtaneita ei sen ansiosta tule lisää..


      • jl
        E kirjoitti:

        Mullakin on tapana googlettaa - ja sen tein nytkin.. Ei vaan ollut tällaista keskustelua Googlella löydettävissä silloin jokunen viikko sitten kun erehdyin lopulta tähän markkinointiin haksahtamaan.. Silloin löytyi vain mainos- ja markkinointisivuja, joilta kaikilta päätyi samaan tarjoukseen "Maksa vain toimituskulut.."

        Nythän Googlella löytää jo hyvät ketjut tästäkin aiheesta, joten toivottavasti meitä haksahtaneita ei sen ansiosta tule lisää..

        täällä kans yks idiootti joka tilas tuotteet tänään. onneksi huomasin heti tän keskustelun. kortti on nyt suljettu, mutta miten saan tilauksen peruttua??


    • pöh

      Täälläkin yks uuno!
      Googlailin tossa kuluttajaviraston sivuille ja siellä on aika hyvät ohjeet ja selvitykset etämyynnistä, sen peruutuoikeuksista ja muista. Myös linkki siellä Euroopan kuluttajakeskuksen sivuille. Löytyy direktiivi etäkaupasta-ote siitä:
      Korttimaksu
      Jäsenvaltioiden on huolehdittava siitä, että on olemassa asianmukaiset toimenpiteet, jotta kuluttaja voi:
      - pyytää maksun peruuttamista, jos hänen maksukorttiaan on käytetty väärin tämän direktiivin alaan kuuluvissa etäsopimuksissa,
      - jos on tapahtunut väärinkäytös, saada hyvityksen maksamistaan maksuista tai niiden palautuksen.
      Sinne paskafirmaan vaan postia menemään ja kaikki viestit talteen.Sitten luottofirmaan reklamaatio ja liitteet mukaan. Ainakin Nordealla on sellainen valmis lomakepohja ja tässä toinen linkki
      http://www.ecc.fi/fi-FI/vaatimus-luottoyhtiolle/

    • Ei oo todellista

      Anteeksi vaan, mutta uskotteko te oikeasti laihtuvanne jollain hemmetin pillereillä?
      Ulos ja liikkumaan, sillä se läski lähtee.
      No joo, joutuu poistumaan omalta mukavuus alueeltaan, mutta kyllä se kannattaa.

    • e.
    • fatmann

      Katsokaa tuo ylempi linkki ja sitten tämä. Hieman erinäköinen tuo jaana.

      http://www.terveyuutiset.com/diet/1/index-corexin.php?t202id=36845&t202kw=eng-fi-diet-disp

      Menin kyseiselle laihdutus ainetta mainostavalle sivulle mainos bannerin kautta ja alkoi naurattamaan etteikö parempia huijauksia pysty tekemään.

      Aluksi vakuutellaan ostajia omalla tutkimuksella.

      Sen lisäksi sivulla on kuvasarja jostain henkilöstä kahden kuukauden dietin aikana.
      Kuvasarjassa näkee että vatsa kapenee, mutta ihmeellisesti myös pää litistyy ja jalkaterät lyhenevät.

      Sitten lopussa lukee "muiden testaajien" kokemuksia, jotka kaikki ylistävät tuotetta. sattumoisin ei itse voi lisätä omaa kommenttia roskapostien vuoksi.

      • monesko huijattu lie

        Hei! Soitin Luottokuntaan ja annoin tiedot ko. asiasta ja sain sieltä sellaista tietoa asiasta, että rahojaan voi yrittää takaisin myös oman pankkinsa kautta, joten se on kai pankkireissu tehtävä ja yritettävä...Luottokunnasta laittavat varoitusviestiä eteenpäin!


    • Typerys2

      Itse menin myös samaan lankaan.. Kortin kuolettaminen ilmeisesti auttaa vai pitääkö kuolettaa myös tili????

    • Tikulla silmään..

      Typerys2, luulisin että kortin kuolettaminen riittää, sillä tilauksen yhteydessä annettiin korttinumero, jonka perusteella he tekevät nuo laskutuksensa. Varmista ihmeessä vielä pankistasi, siellä lienee viisaampia sanomaan kuin minä! Me kuolettimme vain kortin, eikä tililtä ole mennyt mitään muuta kuin ne toimitusmaksut. (..vielä..)

    • Kyllä harmittaa

      Tunnustan menneeni samaan ansaan.
      Ja sähköpostin lähettäjille tiedoksi, suomenkielisiin posteihin ei saa vastausta.
      Mulla on nyt luottokortti kuoletettu.
      OP-Pohjolasta neuvottiin tekemään rikosilmoitus, jonka nyt sitten tein.
      Laitan varmaan samantien tuon vaatimuksen luottokorttiyhtiölle.
      Katsotaan nyt, miten käy...

      • Höynäytetty

        Ja vielä löytyy yksi joka meni halpaan. En löytänyt tilatessani suomenkielisiltä sivuilta kokeilupakkausta 2e ja 3e hintaan sellaisia ehtoja, että sitoutuu jatkotilauksiin ensinnäkään. Siksi ällistys oli todella suuri, kun eilen avatessani kokeilupakkausta luin että seuraava toimitus on jo parin viikon päästä ja hinta yli 100 euroa!!
        Soitin heti aamulla luottokuntaan ja "kuoletin" luottokorttini.

        Lähetin e-mailia tänään ja kerroin haluavani purkaa sopimuksen (siis minkä sopimuksen..??!!) välittömästi tai teen asiasta rikosilmoituksen. Sainkin pian postia takaisin jossa sanottiin, että sopimus on purettu ja se astuu voimaan 1.5.2012!! Ehei ei pojat..laitoin takaisin mailia että "sopimus" purettava välittömästi. En kyllä ymmärrä mikä ihmeen sopimus, koska en ole mihinkään sopimukseen sitoutunutkaan. Helkkarin firma, oli kyllä viimeinen kerta kun annan luottokorttini numeron yhtään mihinkään, oli vaan niin vakuuttavan oloinen mainos...


    • Tikulla Silmään..

      Heippa vain,

      minulle tuli tänään iloinen yllätys postissa - nimittäin tilaamani ILMAISET näytepakkaukset. :)) Laitoinpas samointein ne takaisin menemään. Toisaaltahan olen ne maksanut, mutta toisaalta taas luoja tietää mitä niissä tabuissa ja laastareissa on, joten sinne vaan. En tiedä kuinka sanasanaan tuo samassa kunnossa kuin lähetettäessä pitäis ottaa, sillä pakkohan minun oli avata ihan vain nähdäkseni mitä tuo lappunen minulle sisältää - ja saada palautustiedot. MUTTA, ne joille paketit on tulleet, huomasitteko et tuo "returadresse" on ruksittu jo alunalkain yli? :D Minä ruksin oman osoitteeni yli ja kirjoitin suurella että RETURN TO ->.

      Soittelimme tänään luottokuntaan tarkistaaksemme, että tililtä ei tosiaan mennyt kuin ne 2 ja 3€. Ei ollut mennyt, ja luottokunnan tätikin heti tunnisti, että aaaaa, tää on tää formlife! Tuossa paketissahan nimittäin luki, että seuraava toimitus on laskutettu jo tililtänne. Eipäs nyt olekaan, ja voi ainakin osittain huokaista helpotuksesta. Saa Morten kaipailla rahojaan, ja lähteä Bangkokiin maanpakoon pikkuhiljaa, kun täältä tulee monta kiukkuista emäntää perässä. ;) (vaikka kukapa nyt oikeasti vaivautuis, paha tulee pahoille :) )

      Neuvokaa kaikki sulkemaan korttinsa, sillä firma jatkaa laskuttamista niin kauan kuin se vaan kykenee. Kiitos tämän ketjun, ollaan varmaan pelastettu jo monen rahat ja vaiva.

      Ilmoitellaanpa taas, miten hommat etenee!

      • typerys2

        Koska avasit pakkauksen, he eivät ota sitä takaisin. Postinpakettia ei saa edes avata. Itse teen firmasta rikosilmoituksen ja otan luottokuntaan yhteyttä.


    • M

      Olin itsekin äsken tilaamassa corexia hintaan 3€, mutta onneksi katsoin ehdot ennen kuin menin kirjoittelemaan pankkitietojani. Siellä lukee selvällä suomenkielellä, että on velvoitettu ostamaan ilmaispaketin lisäksi seuraavan norm. hintaisen tuotteen (120€). Muistakaa hyvät ihmiset lukea ne ehdot aina ennen kuin tilaatte mitään!!!

      • näin minä toimin

        Onko minulla valitusoikeus?

        Kyllä. Sinulla 14 päivän valitusoikeus tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen. Sinun on palautettava kaikki vastaanottamasi, ja pakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Lisäksi sinun on tehtävä merkintä siitä, että kadut ostostasi. Sinun tulee ilmoittaa myös asiakasnumerosi. Palautukset lähetetään osoitteeseen:
        FormLife
        Nr. Redsøvej 1
        DK- 9500, Hobro

        ja tuli maili, että olen liian myöhässä.Paskan marjat, toimin ehtojen mukaisesti ja aivan varmasti 14 pvän sisällä! Noh, kuluttajasuojavirastoon ilmoitus tehty ja luottokortti suljettu.


      • Tosi Tollo
        näin minä toimin kirjoitti:

        Onko minulla valitusoikeus?

        Kyllä. Sinulla 14 päivän valitusoikeus tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen. Sinun on palautettava kaikki vastaanottamasi, ja pakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Lisäksi sinun on tehtävä merkintä siitä, että kadut ostostasi. Sinun tulee ilmoittaa myös asiakasnumerosi. Palautukset lähetetään osoitteeseen:
        FormLife
        Nr. Redsøvej 1
        DK- 9500, Hobro

        ja tuli maili, että olen liian myöhässä.Paskan marjat, toimin ehtojen mukaisesti ja aivan varmasti 14 pvän sisällä! Noh, kuluttajasuojavirastoon ilmoitus tehty ja luottokortti suljettu.

        Hei!

        Laitoitko sähköposti viestin ennekuin palautit tuotteet? Minä laitoin jo perjantaina 13.4 sähköpostia ([email protected]) että halua palauttaa tuotteet ja rahat pitää palauttaa. Mitään ei ole kuulunut :( olen kyllä aika huono enkussa käänsin tekstin googlekääntäjällä. ...
        Mihin osoitteeseen laitoit viestin? Ja voisitko auttaa ja neuvoa että mitä kirjoitit siihen?
        Vastasivatko kuin äkkiä sinun viestiin?


      • että pitikin tilata
        Tosi Tollo kirjoitti:

        Hei!

        Laitoitko sähköposti viestin ennekuin palautit tuotteet? Minä laitoin jo perjantaina 13.4 sähköpostia ([email protected]) että halua palauttaa tuotteet ja rahat pitää palauttaa. Mitään ei ole kuulunut :( olen kyllä aika huono enkussa käänsin tekstin googlekääntäjällä. ...
        Mihin osoitteeseen laitoit viestin? Ja voisitko auttaa ja neuvoa että mitä kirjoitit siihen?
        Vastasivatko kuin äkkiä sinun viestiin?

        Heti tilauksen jälkeen luin vasta asiasta googlesta....kiva, että pitikin olla hölmö. Kuoletin heti korttini ja laitoin viestiä sinne supporttiin, että turha lähettä yhtään mitään, että korttini on kuolletettu ja otan yhteyttä poliisiin jos lähettävät jotain!

        Ja oli viimeinen kerta kun olen näin hölmö....


      • xena
        Tosi Tollo kirjoitti:

        Hei!

        Laitoitko sähköposti viestin ennekuin palautit tuotteet? Minä laitoin jo perjantaina 13.4 sähköpostia ([email protected]) että halua palauttaa tuotteet ja rahat pitää palauttaa. Mitään ei ole kuulunut :( olen kyllä aika huono enkussa käänsin tekstin googlekääntäjällä. ...
        Mihin osoitteeseen laitoit viestin? Ja voisitko auttaa ja neuvoa että mitä kirjoitit siihen?
        Vastasivatko kuin äkkiä sinun viestiin?

        Joo, laitoin sähköpostia missä peruin tilauksen ja ilmoitin lähettäväni tuotteet takaisin.
        [email protected] mäkin olen yrittänyt viestejäni laittaa, mutta ei sieltä vastata.Mä oon kirjottanu viestini kans googlekääntäjällä...tai käyttäny sitä tukena.Viimesimmässä mailissa selvitin, koska olen saanut näytepaketit,koska ilmoitin heille tilauksen perumisen/pakettien takaisin lähettämisen ja koska vein paketit postiin.Mulla on postin kuittikin tallella.Mutta eipä ole vastausta kuulunut...sunnuntaina laitoin mailia.


      • HÖH!!!!!!

        Siellä lukee MYÖS SELVÄLLÄ SUOMENKIELELLÄ että ei sisällä piilotilauksia, TILAAT AINOASTAAN NÄYTEPAKKAUKSEN hintaan 2€ tai 3€!!!!
        Ja jos olet tämän tilannut ja maksanut, voit myös rauhassa käyttää tilaamasi ja maksamasi näytetilauksen, ei missään lue että ne pitäisi palauttaa.
        Ainoastaan JÄLKIKÄTEEN heidän lähettämissään sähköposteissa lukee niin, eli
        ei silloin kun tilaus on tehty!!
        Pelkkää uhkailua, että täytyy tilata lisää, ja on lainvastaista periä tilaamattomista lähetyksistä 120€ tai 160€. Koska yritys kuitenkin näin toimii, KUOLETTAKAA KORTTINNE!


    • Tikulla Silmään..

      KylläKyllä. Kirjoittaja M, jos olet lukenut tämän viestiketjun, ymmärrät varmaan etteivät kaikki yksinkertaisesti ole LÖYTÄNEET niitä ehtoja. Kyllähän minäkin ne olisin lukenut, jos olisin ne löytänyt sivuilta.. Tuskin kukaan näitä tilannut tyhmyyttään on niitä lukematta jättänyt.

      Minä palautin tuotteet tänään, mutta piti maksaa 4e palautuksesta, sillä ulkomaille ei voi tehdä vastalähetystä. Aivan sama sinänsä, että mieluummin 4e kui 280e.. Ja todellakin - heidän omissa ehdoissaan lukee, että valitusoikeus on 14pvän sisällä! Mulle on yks lysti nyt mitä sieltä sanovat, koska tiedän oikeuden olevan minun puolellani ja tiedän toimineeni oikein. Jos luette nuo ehdot oikein tarkasti, niin hehän kumoavat monta kertaa omat toimintaehtonsa. Olet velvoitettu maksamaan toimitukset, mutta sinulla on valitus(eli palautus)oikeus 14 pvän sisällä. :D Tyhmiä mitä tyhmiä. Eipä olla ainoita. ;)

      • huh mikä töhö

        helpottavaa huomata, etten ole ainut.. :) Kyllä sitä ihminen osaa olla typerä tollaiseen hairahtaessa.. Itsekään en ole ikinä ennen mitään. tällasta tilannut, pitiki nyt mennä hairahtamaan!
        Sain näytepakkauksen eilettäin ja kerkeson yhden tabletin jo ottaaki, ennenkuin tulin selvittämään mitä olin mennyt tekemään. Enkä siis ilmeisesti voi enää pakkausta palauttaakkaan.
        Peruutin Formlifen sivuilla tilaukseni ja siinä heti ilmoitettiin, että tilaukseni on peruutettu. Mailiini tuli, että tilauksesi on peruutettu 01.05.2013.. juuri niinkuin sinulla "höynäytetty" Laitoin mailia heti takaisin, että ns. soimukseni on purettava heti, mutta saas tosiaan nähdä miten käy..
        Tililtäni ei ainakaan vielä ole veloitettu muuta kuin se 3 euroa. Onko minun siis järkevin kuolettaa luottokorttini? ja se siis tapahtuu luottokuntaan souttamalla? Miten se tapahtuu, en ole ennen vastaavaa joutunu tekeen ja luottokunnasta kuullutkaan.. Olen sampopankin jäsen.
        Kortillani on siis luoton puoli ja pankin puoli erikseen ja niihin tietty eri tilinumerot. Riittääkö siis, etyä kuoletan luoton puolen vain..? Olisi hienoa, jos joku osaisi auttaa, ettei tarvisi koko yötä valvoa..


    • tanjuli

      niin kyselisin samaa minulla on osuuspankin kortti mutta ei luotto puolta siinä, pitääkö minun kuollettaa sekin? ja miten se onnistuu.

      ja miten sen saa peruutettua sieltä sivustosta kun en löydä sitä??
      Terveisin: yki tollo :D

    • Tikulla Silmään..

      Hei"huh mikä hönö" sekä "tanjuli". Pankkien sivuilta pitäisi löytyä oman pankin 24/7 auki oleva numero, johon soitetaan esim. varkaustapauksissa. Soitatte sinne, kerrotte tapahtuneen ja että haluatte kuolettaa SEN KORTIN minkä numeron olette firmalle antaneet. Sitä korttinumeroa käyttämällä he ottavat rahat tililtänne. Eli tehkää se heti nyt, kun vielä voitte!

      Sivustolla on olikos contact-osio, jossa on punaisella kohta subscribe, jota klikkaamalla tulee auki peruutusosio. Tosin, he peruuttavat sen siitä lähtien kun olette saaneet sen ensimmäisen normaalin tuotteen. Suosittelen siispä kortin kuolettamista, sillä rahat he sieltä vievät muka oikeutetusti.. Ja btw, sitä ilmaistuotetta ei kyllä oikeasti edes tarvitse palauttaa, sillä olemma sen maksaneet. Minä nyt kuiten pistin menemään..pitäköön tunkkinsa.

    • äölpo

      Täällä kans yks vitun tyhmä! Just tilasin ja sit huomasin vasta nää tekstit, heti kuoletin kortin, toivon mukaan vahinkoa ei kerenny tapahtua.

    • pimee

      Nonniin, tänään sitte putkahti postiloodaan se kahden euron paketti (muitahan eivät saaneet veloitettua koska kuoletin kortin) ja samassa kannossa uusi Mastercard korttini ;)
      Miten he voivat muuten edes todistaa että lähetys on tullut perille, koska pakettia ei kuitattu mitenkään vaan se oli vain postilaatikossa? Että sikäli sitä lienee turha lähettää takaisin?

      Mietein tässä., että varasin hotellihuoneen muutama viikko sitten tällä nyt kuolletetulla kortilla joten onkohan se varaus edelleen voimassa? Osaako joku sanoa? Eikai sinne hotelliin nyt mitään kortin kuolletuksesta osata ilmoittaa?

    • tyhmä

      Uskomatonta että menin kans lankaan. Ilmaisen näytteen toivossa...

    • tanjuli

      Hmm. täytyykö minun nyt laittaa takas nuo paketit vaikka olen maksanut niistä. Kortin olen saanut kuoletettua ja uusi on tulosa. onneksi.

      nyt otin opikseni kiitos siitä :D

    • xena

      Niin vaikka olemmekin maksaneet näytepaketin/paketit, niin silti jos haluatte perua 'sopimuksen' tai mikä lie nyt onkaan mihin ollaan sitouduttu kun ollaan näytteet tilattu, niin se vaatii tuotteiden takaisin lähettämisen! Heidän Ehtojensa mukaan siis. Kuluttajasuojavirastosta soitettiin mulle tänään ja sanoi vaan sieltä, että minä voisin vaaatia kaikki rahani sieltä takaisin.Koska olen maksanut ne näytepaketit ja palauttanut ne mikä sekin maksoi! Mutta en taida siihen lähteä...olen nyt vaan tyytyväinen, että pääsin näin vähällä.TUSKIN haluan heille enää antaa uutta tilinumeroani mihin voisivat palauttaa rahani!!! tyydyn siihen, että menetin vajaat 10e.

      • Tikulla Silmään..

        Jep, aivan samaa mieltä. Jos selvisin tuolla vajaalla 10e, niin oon eri tyytyväinen ja toivon, että tää jäi tähän. Mies tuossa just sanoi, että suht halpa opetus. :)

        "Pimee", en usko kortin kuoletuksen vaikuttavan hotellivaraukseesi. Se raha mitä luultavimmin on jo veloitettu tililtäsi. Soita kuitenkin, ja tarkista. :)


    • :/

      Mä tilasin corexin pillerit 11.4.. Sain tänään postissa näytepakkauksen, hintaan se 3 euroa. Kivaks ylläriks löysin sit äskettöin tän viestiketjun, et firma onki huijausta :( Järkytyin kun luin että seuraava lähetys on 1.5... ja maksaa sen 160e... Paniikissa sit rupesin laittaa formlifelle viestiä etten halua enää ikinä heiltä lähetyksiä/ olla asiakkaana.
      Aino tosiaan mihin olin suostunut että saan vaan näytepakkauksen, ilman mitään lisäehtoja. Mutta näin ei tosiaan asia ollutkaa :(
      Soitin äsken pankkini sulkupalveluun ja kuolletin korttini. Kävin tosin ennen kuollettamista pankkinisivuilla.. jossa ei näyttänyt olevan lähtenyt vielä mitään ylimääräistä 160euroa.. huh. Toivottavasti eivät siis kerenneet sitä minulta veloittamaan. Mutta onko siis mahdollista että ne ovat sen kerenneet veloittamaan, mutta se ei vielä vain näkynyt tililläni? :/


      niin ja sitä vielä... että kun olette kuollettaneet korttinne, niin oletteko ilmoittaneet siitä formlifelle...Tuli mieleen et pitäiskö.. vai kannaattaako pitää omana tietona. Pelottaa vaa jos ne lähettelee niitä paketteja lisää.. vaikka olen heille laittanu sähköpostilla etten halua heiltä enää mitään.

    • auttakaa

      Täällä varmaa sadas tyhmä ihminen joka on tähän retkahtanut :(
      Tuli tässä mielee että onko minun kannattavaa kuollettaa korttini, kun tilanteeni on tämä... Minulla on yhdistelmä kortti debit/credit. Maksoin tuotteeni 3 euroa, maksukortin etupuolella olevalla numerolla.. luultavasti tarkoittaa debitin puolelta.. Mutta maksuni oli lähtenytkin creditin puolelta. Vaikka siis en laittanut sitä kortin takapuolella olevaa numeroa kun maksoin maksuni.
      Kun nyt näin on siis käynyt ettäö formlife on ottanut maksun creditin puolelta.. niin onko mahdollista että he eivät voi ottaa maksuja debitin puolelta...
      En haluis korttia kuollettaa turhaan :/
      Niin, ja mun pankkisivuillani on tieto että voiv painaa kyllä/ ei ... verkkomaksamiselleni...laitoin tänään siihen ei vaihtoehdon... eli eihän ne sit pitäis saada multa otettua maksua.. vai?

    • melkeinhölmö

      HUH hyvä että googletin! Innoissani jo juoksin hakemaan lompakkoani laukusta ja sieltä visaa, mutta ajattelin että googletetaas nyt se corexin. No tämänhän minä löysin! KIITOS kirjottajille! Säästyin muuten sitte pikkasen isolta stressiltä!

    • etruska

      Hei, minulla samanlainen kokemus. Tilasin näytteen samalta Firmalta. Vähän ajan kuluttua sieltä tuli pari purkkia sekä lasku 163,00 euroa. Palautin lähetyksen purkkeineen ja laskun kera. Jonkun ajan kuluttua tililtän oli viety Visan kautta tuo em. summa. Täytynee minunkin ottaa sinne yhteys ja uhata poliisilla ellei rahoja ala kuulua takaisin. Hölmöily onnäköjään kallista.

      • hyväuskoinen hölmö

        Onko kukaan teistä kirjoittajista ottanut yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen? Vuosi ainakin on ollut näitä juttuja tekstien mukaan.

        Olen yksi huijatuista, mutta eihän kirjoittelumme täällä riitä. Minun hyväuskoisuuteni maksoi Visalta 280 euroa! Sillä suomenkielisellä sivulla, josta erehdyin tilaamaan, EI ole edes linkkiä kaupan ehtoihin - vieläkään. Firma FormLife käyttää näköjään useita sivuja (lähestymistapoja) suomeksikin, mutta vastaukset tulevat vain Mortenilta ja niin hitaasti, että sopimusehdot täyttyvät.


      • tyhmeliini
        hyväuskoinen hölmö kirjoitti:

        Onko kukaan teistä kirjoittajista ottanut yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen? Vuosi ainakin on ollut näitä juttuja tekstien mukaan.

        Olen yksi huijatuista, mutta eihän kirjoittelumme täällä riitä. Minun hyväuskoisuuteni maksoi Visalta 280 euroa! Sillä suomenkielisellä sivulla, josta erehdyin tilaamaan, EI ole edes linkkiä kaupan ehtoihin - vieläkään. Firma FormLife käyttää näköjään useita sivuja (lähestymistapoja) suomeksikin, mutta vastaukset tulevat vain Mortenilta ja niin hitaasti, että sopimusehdot täyttyvät.

        Hei! Minä olen ottanut yhteyttä Suomen kuluttajaviranomaisiin,ja sieltä on tullut vastaus,että laittavat Tanskaan vastaaville selvityspyynnön firman toiminnasta,ne kuuleman toimii laillisesti mutta tosi törkeästi. Olen kuollettanut korttini,enkä ole vieläkään saanut uutta(kaks viikkoa mennyt) .formlife laittoi viestin,että olen sitoutunut muka johonkin ostoon,ehtoja en ole nähnyt.Palautin tuotteet ,mitkä oli 162,00 veloitettu visan puolelta. Laitoin sähköpostia formlifelle heti,kun ekat tuli etten halua enempää. Eilen tuli firmasta viesti etteivät palauta rahoja,eli ainoa mahdollisuus on saada ne luottokunnan kautta,siinä voi mennä aikaa mutta toivotaan,että kaikki saa rahat takaisin ja formlife menee konkurssiin. Ainakaan nyt ei ole näkynyt enää facebookissa enää mainoksia siltä firmalta,yes. Mulle voi lähettää sähköpostia sinikka.tuomas@suomi 24.fi.


    • Yossu

      Itse höyrähdin ja menin ostamaan tuotteet kortilla kyseiseltä firmalta kun näin mainoksen Facebookin mainoksissa ja artikkelin. Tililtäni veloitettiin vain 2 € laastarit ja 3 € laihdutuspillerit. Ihmettelin suuresti paketin mukana tullutta lappua jossa oli tieto milloin seuraava lähetys tulee ja että se maksaa 120 € ja 80 €. Laitoin s-postia kyseisen firman osoitteeseen että en halua mitään automaattista tilausta. Koskaan en saanut vastausta. Aloin googlettamaan tuotteita ja löysin viestinne jonka perusteella kuolletin korttini ettei käy huonosti. Viikko ilman korttia on pieni vaiva jos sillä säästän rahani.
      Kiitos siis teille näiden kokemusten jakamisesta!!! Kyllä tästä tyhmyydestä nyt oppi!!

      • Täällä saman tyhmyyden tehnyt ja melkein yöunet menettänyt, itse suljin kortin heti, kun olivat veloittaneet 160,-! Eihän toisen tilille voi mennä , jos ei ole tehnyt suoraveloitussopimusta omalla allekirjoituksellaan. Nytpä sitten asiaa tutkiikin polisi ja pankki.
        Jotenkin niiden toiminta pitää sada lakkaamaan!!


      • kuinka mones petetty

        Onhan Sinulla tallella tuo s-posti-ilmoituksesi? Sieltä voi kuulemma tulla maksuvaatimus ainakin eka erästä, jos kortilla ei ollut rahaa. Paketit tulivat ainakin minulle todella pikavauhtia, silti peruutusaikaa ei enää ollut muka.


    • Ei niin pöhelö

      Kyllä tällä sivulla https://www.formlife.nu/lp/1531/1-2055/?opt=1821;0;11187035 ainakin annetaan sopimusehdot linkkinä ennen kuin tilaat.
      Ja linkistä http://www.formlife.com/?class=Page&action=showTerms¶ms[:q]=1528 aukeaa sopimusehdot, jossa kerrotaan kyllä, että tämä "ilmainen" tilaus sisältääkin itse asiassa vähän muutakin...
      Itsekni törmäsin tähän, ja ensimmäisenä soi hälytyskellot, jote syöttelin ensimmäisen vaiheen kenttiin "sitä sun tätä" että pääsin näkemään varsinaisen tilaussivun...

    • taas yx lisää..... paketit tul tänään. pelkkää englantia lapuissa,googletin ja löysin nämä kommentit. nyt kortti suljettu. ei ainakaan vielä tililtä oo menny muuta kun 2 ja 3 egee. toivottavasti siihen jää. kyllä v******** kun menee näin halpaan.... no nyt sitten ilman korttia ties miten kauan. prkl!!!

    • Tikulla Silmään..

      En tiedä yhtään muuta vaihtoehtoa, kuin kuolettaa kortin. Ihan tosiaan se viikko ilman korttia tai vaihtoehtoisesti laiskuudesta 280e lasku. Ja KYLLÄ, ne vievät ne rahat sieltä creditin puolelta jatkossakin, jos ovat sen jo nyt tehneet sille debit/credit kortille.. Eli KUOLETTAKAA NE KORTTINNE!!

      • kaaaaahjoooo

        Jep, jep... minäkin olen mennyt halpaan, tilasin sunnuntaina 15.4 sitä naamarasvaa ja saman tien aloin epäilemään koko hommaa. Soitin pankin sulkupalveluun saman tien eli tunnin sisällä tilasin ja kaduin ja suljin kortin.
        Saa nähdä kuinka tässä kävi, lähetin myös sinne sähköpostia että peruutan koko tilauksen, mut sen nyt tietää ettei siitä ole hyötyä.
        Uudessa kortissa on uusi korttinumero, että ei kait ne enää voi velvoittaa mitään summia tililtä....


    • voi elämä taas..

      Ensiksikin kiitos tästä viestiketjusta! Onneksi ihmiset jaksavat vielä jakaa kokeumuksiaan ja sillä mahdollisesti estää toisten joutumisen huijauksen kohteeksi. Itse haksahdin tähän facebookin sivusta ja ajattelin tyhmänä, että nytpä kokeilen. Ehdin jo täyttää ensimmäiset nimi- ja osoitetiedot ja painaa "tilaa". Seuraavalla sivulla kysyttiin sitten se luottokortin numero, jonka myös ehdin täyttää. Sitten välähti (ihme ;)) että katsonpa, löytyisikö muilta kokemuksia ja löysinkin tämän keskustelun. En siis jatkanut tilausta sen pidemmälle. Sen verran vainoharhaiseksi kuitenkin tulin, että ei kai ne nyt voi jo lähettää niitä "ilmaispakkauksia", kun saivat nimeni ja osoitteeni sekä luottokortin numeron. Luottokortin voimassaolo kuukautta tai varmennusnumeroa en laittanut eli ei kai mun tartte korttiani kuolettaa? oonko mä nyt ihan liian vainoharhanen?

      • niinuska20

        Voi elämä taas kyllä se firma voi veloittaa sun tiliä nim om sillä luottokorttisi numerolla ! Kuolettamaan kortti oitis !!!


    • Huijauksen uhri

      Kyllä pistää vihaksi ton firman toiminta, kun näin moni joutunut huijatuksi :/ Itselläni taisi käydä tuuri, kun menetin vain tuon 2 euroa. Sitä kolmen euron ilmaispakkausta eivät edes ehtineet veloittaa, kun kuoletin korttini silloin jo kahden tunnin päästä tilaamisesta. Eikä ole myöskään postiin ilmaantunut näytepakkauksia tai muitakaan vaatimuksia firmalta, että pitäisi sitoutua sopimukseen.. Sähköposteihini eivät tietenkään mitään vastanneet, mutta peruutuksenkin laitoin heille kahden tunnin sisällä tilaamisesta. Onni onnettomuudessa siis. :) Toivottavasti en tule kuulemaankaan kyseisestä firmasta enää mitään... Näytepakkauksia tuskin enää onneksi saan, sillä tilauksesta on jo 1,5 viikkoa. Ja juuri sain myös uuden kortin.

      • Höhölä

        Minäkin laitoin tilaukseen peruutuksen parin tunnin sisällä ja toimin lähes samoin kuin sinä - kuoletin korttini vasta seuraavana päivänä. Kuitenkin sieltä ne näytepakkaukset tuli ja 5e tililtä meni. Enempää eivät ehtineet saamaan, olen sen vielä parista numerosta tarkistanut. Lähetin omakustanteisesti takaisin nuo näytepakkaukset, ja oletan niiden ääliöiden pitävän tunkkinsa pikku hiljaa.. :)


      • voihan..
        Höhölä kirjoitti:

        Minäkin laitoin tilaukseen peruutuksen parin tunnin sisällä ja toimin lähes samoin kuin sinä - kuoletin korttini vasta seuraavana päivänä. Kuitenkin sieltä ne näytepakkaukset tuli ja 5e tililtä meni. Enempää eivät ehtineet saamaan, olen sen vielä parista numerosta tarkistanut. Lähetin omakustanteisesti takaisin nuo näytepakkaukset, ja oletan niiden ääliöiden pitävän tunkkinsa pikku hiljaa.. :)

        Huh!
        Tilasin tuotteet, ja sen jälkeen vasta luin kommentteja siitä. no ainakin tästä oppii jos ei muuta, suljin korttini noin puolituntia tilauksen jälkeen. laitoin 3 sähköpostia perään missä ilmoitin haluavani peruuttaa kaiken, enkä halua mitään, laitoin vielä, että kortti suljettu joten turha yrittää saada kiskottua minun tilitäni mitään irti. Toivottavasti eivät lähetä mitään. Kiukuttaa kun pitää olla niin hyvä uskoinen .. oi voi!


    • pimee

      Noniin, nyt tuli meiliin peruutusvahvistus (peruutin siis 10.4, yksi 2€ veloitus ehti mennä ennen kortin kuolettamista ja pakettikin tuli jo)

      Hei xxxx,
      tilauksesi (tilausnumero 324753) on peruttu 20-04-2012.
      Toivottavasti kuulemme sinusta pian uudelleen.
      Ystävällisin terveisin
      FormLife
      Nr. Redsøvej 1
      DK-9500 Hobro
      Email: [email protected]

      • äkäinen

        Mulle ei oo tullut ees tälläistä vastausta ja peruutin jopa tutustumispaketin.. jotka kuitenki kolahti luukusta paripvää sitten. Löysin tän keskustelun hetki sitten ja tadaa! Kortti kuoletettu.


      • -10kg toive

        Hei, minkälaisen peruutusviestin laitoit? Minulle paketti tuli maanantaina ja tililtä veloitettu 5€, kortti kuoletettu. Pitääkö peruutus lähettää englanniksi s.postilla?


    • Huijauksen uhri

      "Toivottavasti kuulemme sinusta pian uudelleen." ... Yeah right. :D

    • pimee

      Nimenomaan :D Ja TAKUULLA kuulevat jos vielä jotain lähettelevät :D

    • pimee

      Noniin ja nyt tuli JOOOOONAKSELTA sähköpostiin vastaus mun peruutuksesta:

      Hi xxxx

      Thank you for your mail. My name is Jonas and I will be your contact person here in Formlife.
      Sorry, but your package is sent, if you send back the products we have sent to you, I will make sure that we return your payment for these products, when we receives the package.
      Returns should be sent to:
      FormLife
      Nr. Redsoevej 1
      DK-9500 Hobro
      Denmark

      Best regards
      FormLife

    • tohelo

      minäkin olen tosi hölmö ja siitä sain maksaa 280e,tietääkö joku mitä kautta alkain peräämään rahoja,tuskin auttaa mut...kuoletin kortin mut liian myöhään

      • ikuinen laihduttaja

        tässä toinen hölmö. Minä laitoin viestiä luottokuntaan ja jään nyt sitten odottelemaan kun ensi viikolla ottavat yhteyttä. Paketteja en aukaise mutta en kyllä lähde takaisinkaan lähettelemään , jos rahoja ei takaisin saa.. Pitäs varmaan jonkinlainen rikosilmoitus ensi viikolla tehdä. No onneksi mun talous ei tuosta summasta kaadu, niin ja kortin kuoletin tietysti


      • Voi teitä
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        tässä toinen hölmö. Minä laitoin viestiä luottokuntaan ja jään nyt sitten odottelemaan kun ensi viikolla ottavat yhteyttä. Paketteja en aukaise mutta en kyllä lähde takaisinkaan lähettelemään , jos rahoja ei takaisin saa.. Pitäs varmaan jonkinlainen rikosilmoitus ensi viikolla tehdä. No onneksi mun talous ei tuosta summasta kaadu, niin ja kortin kuoletin tietysti

        Poliisille asiasta on turha tehdä ilmoitusta koska:

        a) Kyseessä ei ole rikos, vaan kuluttaja-asia. Eikä oikein sekään jos ei viitsitä lukea mihin nimensä laittaa. Ja ei, tuo edellä kirjoitettu "terms & conditions" ei ollut sivuilla mitenkään piilossa, löysin sen itsekin viidessä minuutissa.

        b) Firma sijaitsee tanskassa, mitä luulette onko SUOMEN poliisilla tai kuluttajaviranomaisella toimivaltaa asiassa?

        Mitä jos nämä "uhrit" kävelisivät peilin eteen etsimään syyllistä? Pankin, poliisin ja kuluttajaviraston henkilökunnalla olisi varmaan ihan oikeitakin töitä.


      • Kaikenlaisia..
        Voi teitä kirjoitti:

        Poliisille asiasta on turha tehdä ilmoitusta koska:

        a) Kyseessä ei ole rikos, vaan kuluttaja-asia. Eikä oikein sekään jos ei viitsitä lukea mihin nimensä laittaa. Ja ei, tuo edellä kirjoitettu "terms & conditions" ei ollut sivuilla mitenkään piilossa, löysin sen itsekin viidessä minuutissa.

        b) Firma sijaitsee tanskassa, mitä luulette onko SUOMEN poliisilla tai kuluttajaviranomaisella toimivaltaa asiassa?

        Mitä jos nämä "uhrit" kävelisivät peilin eteen etsimään syyllistä? Pankin, poliisin ja kuluttajaviraston henkilökunnalla olisi varmaan ihan oikeitakin töitä.

        Kuulepas. Jos sinulla olisi muutakin tekemistä kuin tulla tänne mollaamaan ihmisiä? Jos olet vaivautunut lukemaan tämän koko sivuston kommentit (enkä ymmärrä mitä ihmettä sä täällä teet, ellet ole itsekin ollut aineesta lisätietoa etsimässä..hah), niin varmaan ymmärrät, että jengi on etsinyt niitä ehtoja, eikä vain ole löytänyt. Kaikki eivät ole kokeneita nettiympäristössä, ja vaikka olisivat, niin virheitä sattuu.. Tässä tapauksessa vähän liian usealle ollakseen sattumaa, don't you think?

        Ja kommenteista päätellen ET ole lukenut kaikkia kommentteja. Suomen kuluttajavirastohan tutkii asiaa ja Euroopan kuluttajavirastoon on kehotettu ottamaan yhteyttä - kuten myös poliisiin. Poliisi on toki voimaton tässä tilanteessa, mutta he osaavat neuvoa neuvottomia.

        Joten, jos jatkossa purkisit omaa ylemmyydentuntoasi vaikka itseesi sen peilisi kautta, ja antaisit jengin rauhassa pohtia oikeaa asiaa. Kiitos.


    • Kirsi

      Aivan turha tulla tänne viisastelemaan kauppaa koskevista ehdoista! Tässä linkki, josta tilasin voiteen: https://www.formlife.nu/lp/1571/1-2106/?opt=1847;0;825247192
      Siinä lukee " Olen täyttänyt 18 vuotta ja hyväksyn tätä kauppaa koskevat ehdot ja. "
      Kun sitten klikkaat noita kauppaa koskevia ehtoja, saat:
      *Your action failed

      Kunne ikke finde betingelserne"

      Sama juttu noiden peruutusaikojen kanssa, ne käsitellään niin hitaasti, että nuo valitusajat ehtivät mennä umpeen. Poliisiasia tämä on siltä osin, että kyse on luottokorttipetoksesta ja Suomen kuluttajasiamies voi viedä tämän Euroopan kuluttajakeskukseen. Toivon kaikille asianosaisille oikeutta ja rahoja takasin.
      Jos kysymys olisi rehellisestä kaupankäynnistä ja jos kauppias pystyisi seisomaan tuotteidensa takana, verkkokaupan sivut olisi laadittu asiallisesti ja kuluttajat olisivat voineet tehdä lisätilauksen omasta vapaasta tahdostaan.

    • Pirjo

      Niin menin lankaan minäkin. Pankkikortti kuoletettiin heti ja tilauksen peruutin,,, saa nähdä tuleeko tuotteet siitä huolimatta. On sitä vaan tollo kun haksahtaa tälläiseen kauppaan.

    • Yksi monista

      Halpaan menin... Kyllä sydän muutaman ylimääräisen lyönnin ja tuskan hiki tuli tätä ketjua lukiessa. Olisinpa googlettanut ennen tilaamista. Vaikutti tosiaan vaan niin viattomalta jutulta ja,kun ehtoja ei ollut, tilasin. Mietin kyllä miksi ilmaiseksi saa,kun eihän tässä maailmassa yleensä mitään saa. Tulin siihen tulokseen,että ilmaisilla näytteillä ihmiset toteavat tuotteet toimiviksi ja ovat sen jälkeen halukkaita tilaamaan lisää normaaleilla hinnoilla. No minä tilasin 2 3e tuotteet,mutta aloin melkein samantien ajatella asiaa uudestaan ja googletin... S.posti peruutukset ja kortin kuoletus oli tehty 40min sisällä tilauksesta. Suuria summia ei siis mennyt, toivottavasti! Kyllä hävettää,kun minä olen meidän perheen järjenääni ja aina muka fiksu... :/ Ilmaisen lisäenergian toivossa menin halpaan. Toivottavasti tää oli mun osalta tässä kuitenkin... Tsemppiä kaikille huijatuille!!

    • Jenni+

      Olin myös tilaamassa tätä tuotetta, mutta onnekseni Visa Electron ei kelvannut sivustolle, kun ei ole luottokortti. Pitää kuitenkin tarkkailla tiliä ettei mitään ole mennyt. Oliko kellään muulla tällaista kokemusta?

      Ihan naurattaa kuinka tyhmä voi olla ja oikein kiireessä yrittää tilata tällaista tuotetta että varmaan ehtii saamaan ilmaisen näytepakkauksen! :D

      • niinuska20

        Mulla myös Visa Electron ja hyvin kelpasi 99,96€ tililtä !


      • mä vaan

        Minulla myös Visa Electron ja myös siltä rahat kelpasi oikein hyvin!
        Ihanaa jos sinulla kävi edes tuuri etkä joutunut höynäytetyksi :)


    • Tikulla Silmään..

      Dodiih, nyt tuli Mortenilta viestiä..

      Hi Satu

      Thank you for your mail. My name is Morten and I will be your contact person here in Formlife.

      What you've ordered is a subscription consisting of a welcome package and the first ordinary shipment which is written in the terms you've accepted when ordering.

      On the attached file, you can see the ad your ordered from.Here you have to click in a little box with this text:
      I hereby confirm that I am over 18 years. I have read the Terms of subscription, and I accept them.

      Please see the terms that you have been accepting when ordering:
      Corexin: http://www.formlife.com/?class=Page&action=showTerms¶ms[:q]=1464
      Life Detox: http://www.formlife.com/?class=Page&action=showTerms¶ms[:q]=1466

      If you haven't started to use the welcome package, you can return the package within 14 days and I will unsubscribe your order. Otherwise you are committed to receive and paying for the first regular shipment.

      Best regards
      FormLife

      Morten

      Customer support

      Mail : [email protected]

      FormLife
      Nr. Redsøvej 1
      DK- 9500, Hobro


      Itsehän olen pakettini palauttanut, joten ei tosiaan tarvitse muuta lähetellä.. Tämä viesti oli vastaus s-postiin, jossa olin hyvin tarkasti erotellut syyt, seuraukset ja rikkeet, joita he tekevät. Jättävät näihin vastaamatta, kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Jännittäviä tyyppejä.. Noh, joskos tämä olisi nyt tällä selvä minun osalta..

    • anne

      Sain tuon saman viestin mortenilta 9 päivää sen jälkeen kun laitoin sinne tilauksen peruutuksen. Lähetin tuotteet kehoituksesta takaisin ja sieltä tuli sitten ilmoitus että olen lähettänyt ne liian myöhään mutta se johtui siitä että tuo sähköposti tuli liian myöhään. Uskon kuitenkin että tuotteet ehtivät ajoissa perille 14 päivän sisällä ja he huijaavat. He olivat lähettäneet minulle uuden paketin ennenkuin edes peruutusaika oli ehtinyt kulua umpeen. En usko että näillä tilausehdoilla ja peruutusajoilla on merkitystä. Uudessa lähetyksessä luki että seuraava lähetys toimitetaan 18.07. vaikka tilaus oli peruttu moneen kertaan. Eli tiliä veloitetaan niin kauan kuin se on mahdollista. Ilmoitin heille että olen lähettänyt kaikki tuotteet takaisin ja sulkenut visatiln. Eipä ole morteenilla ollut enää meikäläiselle asiaa, kun ei enää rahaakaan voi nyhtää

      • Tikulla Silmään..

        Juu, näin mäkin sen olen funtsinut. Mutta siinpähän tyhjästä nyhjäsevät, kun ei ole enää tiliä mistä ottaa.. Ei vaan jaksais enää muistella tulevaisuudessa joka toinen kuukausi paketin merkeissä. :D


    • ARRGH

      Täällä on yksi tyhmä lisää. Uskottelin itselleni että kunhan ei oo virolainen firma kyseessä niin kaikki on hyvin, kyllä Skandinaaveihin voi luottaa - ja paskat. Googletin tuotteen ja firman, mutta silloin ei vielä ollut tälläisiä keskusteluja millään palstalla. Olin pitkään halunnut testata jotain näistä uusista pillereistä, mutta kaikki kohdalle osuneet ilmenivät googlauksen jälkeen huijauksiksi. Minäkin olin lukenevani ehdot mutta ei niissä kyllä mainittu mistään pakollisesta tilauksesta! Samana päivänä kun sain tutustumispaketit peruutin jäsenyyteni samana päivänä, mutta tänään postista tulikin kaksi pakettia ja kun tarkastin tiliotteeni oli masteriltani veloitettu 120 ja 160€ vaikkani katteeni piti olla nollilla. Nyt korttini on siis yli 300€ miinuksilla. Kuolletin välittömästi kortin ja lähdin seikkailemaan googleen josta löysin kohtalotovereita. Huomenna soitan nordeaan mutta tänään laitan vielä äkäisen sähköpostin Mortenille, johon lainaan paljon lakitekstejä ja kuluttajasuojatekstejä. Olen raivoissani, miten ihmistä voikaan näin paljon kusettaa.

      • TS

        Morten ei puutu näihin lakiasioihin ja uhkauksiin mitenkään. Itse vissiin nyt kymmenennen viestin jälkeen sain hänet tajuamaan, että täällä todella tiedetään mistä on kyse. Tulikin siis pikainen vastaus, että hän on peruuttanut tilaukseni TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ, eikä siitä mistä alunperin oli tarkoitus. Tämän lisäksi hän aikoi palauttaa rahat tililleni, eli 5e. :D
        Kyllä ne vissiin alkavat kusessa olla, päälakea myöten. Älä missään nimessä anna periksi, vaan soita kuluttajavirastoon ja eritoten sinne pankkiin, että eivät anna rahojen mennä heille, sillä et ole allekirjoittanut mitään sopimuksia suoraveloituksesta - jotka muuten netissäkin pitäisi kuitata sotulla.


    • jasuuh

      Mulla meni ainakin tilaus ihan hyvin eikä oo velotettu mitään suuria summia, ja siitä on jo jonkin aikaa kun tilasin... Tietenkään en antanut luottokortin tietoja

    • kohta jo Isu

      Hei!

      Minäkin kävin ko. sivuilla aikeissa tilata, mutta sitten kokeilin Jaansa Mannista, eikä Kaustisella ainakaan sellasita ole, joten sitten näille sivuille katsomaan muiteen kokemuksia.

      Suosittelen minäkin sokeripitoisten ja valkoista vljaa sisältävien ruokien vähentämistä ja vastaavasti liikunnan lisäämistä. Arkiliikunta on hyvä juttu! Kävele ja kiipeä aina kun voit.

      Syöpä ottaa energiansa hiilihydraateista, joten siksikin jo kannattaa niitä vähentää. Eipähän ainakaan anna kasvumahiksia liialle kasvustolle.

      Tsemppiä!!!

    • Marianna72

      Kyseiseltä firmalta ei kannata ostaa mitään eikä missään nimessä antaa kortinnumeroa. Itse tein sen virheen ja tililtäni vietiin 160e ja olen laittamassa valitusta sekä pankin, että kuluttajaviraston kautta, poliisille en ole soittanut, mutta korttini mitätöitiin heti pankin kehoituksesta etteivät pääse enempää tekemään siirtoja. OLKAA VAROVAISIA!

    • TS

      Hah nyt tuli taas viesti Formlifestä. Uskomatonta. Aikaisemmin olin yhteyksissä Mortenin kanssa ja hän perui tilaukseni heti, kun sanoin palauttaneeni tavarat samana päivänä kun ne tulivat postiluukkuuni. Kuvittelin jo, että HUH, pääsinpäs niistä eroon. Mutta ei..

      "We have received the returned items from you.

      Please note that there is no longer right of withdrawal on your subscription, as it has been active for more than 14 days.

      Please contact our customer service right away.

      Ystävällisin terveisin

      FormLife"


      Laitoin sinne hahahaha- viestin, että pitäkää nyt jo tunkkinne ja typerät bullshit-viestinne. En nimittäin aio enää palauttaa yhtään pakettia minkä sieltä lähettävät, eivätkä he minulta enää rahojaan saa.. Ei vain jaksais kovin pitkään taistella.. Onko jollakin tästä eteenpäin kokemuksia?

    • Baktus

      Minä sain tänään saman viestin:
      "We have received the returned items from you.
      Please note that there is no longer right of withdrawal on your subscription, as it has been active for more than 14 days.
      Olivat kyllä jo 14.4. ilmoittaneet, että tilaukseni on peruttu. Kortin kuoletin ennen kuin ehtivät eka satsia veloittaa, joten sitä ei tullut kun eivät voineet ottaa rahaa tililtäni.
      Selvä huijauskuvio. Olen onneksi säilyttänyt kaikki sähköpostit, joten tuo 14 päivän ylitys ei todellakaan pidä paikkaansa. Tänään ilmoitin, että seuraavan yhteydenoton jälkeen otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

    • Argh

      Onko kukaan vielä saanut rahojaan takaisin? Mulla nyt 300€ lasku odottamassa tyhmyysveroa, ja voin sanoa että syö naista. Yhden kokeilupakkaksen söin, mutta en mä kyllä laihtunut sitten yhtään. Ärsyttää kun useampia s-posteja lähetellyt, eikä kukaan vastaa :(

      • hipp

        Minulle oli luottokunta palauttanut 120€


    • Höynäytetty

      Voi jeesus mikä huijaus.
      Jotenkin tää juttu haisi ja aloin lukemaan juttua tästä tuotteesta.
      No joo, soitettuani juuri äsken luottokuntaan kertoivat että huijaus on totta ja kortti tulee kuollettaa heti.
      Voi tsiisus, että ihminen on tyhmä, en KOSKAAN ole mennyt ennen tämänkaltaiseen lankaan. Ihan naurattaa :) No anyway, kortti nyt kuolletettu luottokunnan toimesta ja ainakaan veloituksia kortilta ei voida enää tehdä.
      Jos jotain paketteja alkaa postiin tippumaan, niin palautan ne samaa reittiä takaisin.

      Soita siis HETI LUOTTOKUNTAAN JA KUOLLETA KORTTISI ! (Saat uuden kortin viikon kuluessa postissa ilman pankissa käyntiä)

    • ei jaksais enää tätä

      Onko kenellekään tullut jatkolähetyksiä sen jälkeen, kun kortti on kuoletettu?

      Itse kuoletin korttini viimeviikolla, kun kokeilupakkaus tuli, visalta ehti mennä se 3 euroa. Luottokunnasta sanoivat että muita varauksia ei näkynyt, eikä uudelta kortilta voi veloittaa mitään, kun eivät tiedä numeroa.

      Mutta onko tuo paskapuulaaki siitä huolimatta jatkanut tuotteiden lähettämistä ja koittanut velkoa lähetyksiään?

      Itsekin peruutin tilauksen samana päivänä kuin sen tein, mutta silti vain näytepakkauksen lähettivät ja varmaan väittävät etten ole perunut ajoissa. Laitoin näytepakkauksen saavuttua sähköpostilla vielä tiedon että peruin tilauksen jo ennenkuin olivat minulle mitään lähettäneetkään.

      Mitään muuta vastausta ei ole tullut kuin se automaattiviesti jossa kerrotaan että vastaus voi viipyä.. Varmaankin ainakin sen 14 vrk, jolloin valitusaika on ummessa...

      Oletteko siis päässeet eroon tuosta huijaripuljusta kun kortti on kuoletettu?
      Onko joku saanut takaisin näytepakkauksen hinnan? Mihinkä sen edes voi palauttaa, itse en ainakaan anna mitään kortti- enkä tilinumeroa sinne enää. Oletteko lähettäneet näytepakkauksen takaisin? Sehän on maksettu ja palautus maksaa vielä postikulut lisää.. Ja jos ei näytepakkaus ehdi takaisin 14 vrk tilauksesta, niin jatkavatko lähettämistä ja velkomista sitten muin keinoin kuin kortilta?

    • 1548sahe

      Olen lukenut kirjoituksianne , luulin ensin olevani ainoa tyhmä, ihan helpottaa kun löysin tämän vertaistukiryhmän. Tilasin ne näytepakkaukset ja varmistin vielä jälkeenpäinkin ettei ollut tilauspakkoa eikä tilausta tarvinnut peruuttaa. 11.4 oli sitten 120 ja 160 eur katevaraukset tililläni, enkä ensin tajunnut mistä. Kuoletin heti kortin samana iltana, soitin aamulla Nordeaan, eivät voineet peruuttaa maksuja vaikka ne olivat vielä katevarauksina. Piti miettiä jonkin aikaa mistä on kysymys. Nordea käski tehdä rikosilmoituksen poliisille ja tein sen, lähetin sitten paperit Nordeaan, en ole sieltä saanut vielä mitään vastausta miten käsittelevät asiaa.Samaan aikaan panin sähköpostia Formlaifiin, uudet paketit tulivat noin viikon päästä postilaatikkoon, vein ne heti postiin, maksoin 4,10 eur postimaksuja. Formlaife vaati vielä palautettavaksi näytepakkauksia, jotka olin kylläkin avannut, käyttänyt muutaman pillerin ja pari laasteria. Vein ne postiin, maksoin 3,75 postimaksua . Vastaus formlaifista , että olisi pitänyt toimia 14 pv:n sisällä.Kyllä on vienyt aikaa ja tuonut pahaa mieltä, eikä mitään tulosta. Minkähän lainen se olisi se ryhmäkanne, että saataisiin toimintakieltoon tämä firma

      • oppia ikä kaikki

        Moi, mä olen yksi halpaan mennyt myös. Mun mielestä kenenkään ei pidä hävetä! Hävetä saa toi firma joka rikkoo markkinointilakia!
        Mä toimin näin. Heti kun tajusin ett kaikki ei ole ihan ok, ilmoitin Formlifeen,että en halua teiltä mitään tuotetta enkä ole sellaiseen sitoutunut. Silti tuli paketti ja velotus kredittililleni. Palutin paketin( liitin siihen myös vaatimuksen rahijen palautuksesta ja printit käydyistä e-mail keskusteluista) ja tein Luottokuntaan ilmoituksen, ett mistä on kyse. Kaavake löytyy Luottokunnan sivuilta. Siellä jo tiesivät, ett on paljon tullut ilmoituksia ko. firmasta. Sanoivat, ett joudun maksamaan sen 160€ mutt he maksaa sen takaisin. Lisäksi tein ilmoituksen Kuluttajavirastoon ( kaavake nettisivuilla). Formlifelle ilmoitin, että olen tehnyt ilmoitukset markkinointilain rikkomisesta ja että täällä Suomessa käydään nettisivuilla keskustelua heidän firmastaan "huijarina". Tänään huomasin, että Formlife oli palauttanut rahat kreditilleni, eli maksan vain 3€!!
        Ei muuta kuin oppia ikä kaikki ja taas yhtä kokemusta rikkaampana:-))


      • huppista

        Ei voi olla edes varma, onko niiden postiosoitekaan toimiva. Vastaavanlainen tapaus oli Motissa vappuaattona, eli Yle Areenalta löytyy varmasti vielä ko. ohjelma.


    • Aapuuvaa

      Minäkin meinasin tilata mutta onneksi tyssäsi siihen että mulla ei ole luotto korttia :) Eli mulle ei tule sellaista laskua kun muille... EIHÄN??

      • Tyhymä oon...

        Hei Aapuuuvaa! Olen myös tämän kolmen euron "uhri", Onneksi en avannut pakettia ja lähetin takas ja suljin korttini. MUTTA, MUTTA minulla ei ole luotollinen kortti ja siitäkin huolimatta sen 3plus kaksi euroa kelpas tililtäni siis luotottomalta! Samoja viestiä tuli nyt, et ole perunut tarpeeksi ajoissa?? Kuunnellaan mitä seuraavaksi.


    • Järkyttynyt

      Hei ja suurkiitos kaikille asiasta kirjoittaneille. Edes pieni lohdutus, etten ole ainoa hyväuskoinen tässä maassa. Itse peruin tilauksen sähköpostitse heti parin päivän päästä starttipaketin saatuani. Perustelunikin olivat aika järkevät: olin saanut sairaskohtauksen, eikä minulla ollut lupa kokeilla mitään uusia "hoitoja". En ole avannutkaan kokeilupaketteja, en tosin ymmärtänyt, että ne olisi pitänyt palauttaa. Eikö asiallisen yrittäjän pitäisi reagoida ja kertoa tuossa tilanteessa, miten asiakkaan pitää toimia.

      Joka tapauksessa palattuani sairaalasta löydän uudet paketit postilaatikosta ja sain Nordeasta varmistuksen siitä, että kortiltani on veloitettu 280 euroa. Olen ollut lievästi järkyttyneessä tilassa koko päivän, rikoksen uhriksi tässä vielä kaikkien vastoinkäymisten jälkeen joutuu. En osannut edes aavistaa tällaista, erityisesti se juttu "Kuluttajauutisista" vaikutti päätökseeni tilata kokeilupakkaus. Sellaista ei taida siis olla edes olemassa?

      Toisin kuin tuossa edellä mainittu Luottokunnasta (hyvä muuten tietää), Nordea rahoitus ei kyllä uskaltanut luvata rahoja takaisin. Nyt pitäisi palauttaa kaikki tuotteet Formlifelle, tehdä rikosilmoitus ja reklamaatio Nordeaan. Uskallan epäillä hyödynkö itse moisesta rumbasta mitään, mutta pakko kantaa kortensa kekoon, että tuollainen yrittäjä asiakasta harhaajohtavine ehtoineen saadaan toivon mukaan jollainlailla kuriin.

      • shs1518

        Juuri koin saman asian. Siis tilasin ne ilmaiset näytteet ja tänään sain kaksi uutta paketttia ja lasku yhteensä 280e. Saman tien soitin luottoyhtiöön, että sulkevat korttini ja Nordean rahoitukseen varmistaakseni, että onko tililtäni jo laskutettu tuo summa. No, siellähän se jo näkyi! Missä on se 14 päivän palautusoikeus, joka näihin lähetyksiin yleensä kuuluu, huom. jos nämä on tilannut! Ei siis näytteitä tilatessani 13.4- ollut tuota pientä tekstiä siellä sivuilla, että sitoudut tilaamaan ainakin sen yhden kuukauden satsin. Sain kuitenkin 2 kk laastarit ja tapletit.
        Pankista lähettävät reklamaatiokaavakkeen, jonka täytän ja palautan sinne ja rikosilmoituksen tein juuri äsken netissä.
        Suosittelen tätä kaikille, jotka ovat samaan halpaan menneet kuin minäkin. Ehkä voisi olla pieni mahdollisuus saada rahoja takaisin, jos kaikki toimimme. Nordeassa olivat jo tästä huijauksesta tietoisia.


    • Lopettakaa oikeasti ihmiset tollanen paska kokonaan. Alkakaa syömään terveellisemmin ja liikkumaan. Huhu sentään!

      • Aktiiviliikkuja

        Kiitos vain vinkistä ;) Tässä viestiketjussa on kuitenkin hieman eri asioista kyse kuin terveistä elämäntavoista, huh?


    • Aapuuvaa

      Moikka tyhmä oon.. Mä en laittanu siis mitään kortin numeroa siihen kun kirjotin vaan nimen ja osotteen.. Mutta en laittanu minkäänlaista kortin numeroa kun luulin että siihen käy vaan luottokortti.. Eli sitä suuremmalla syyllä ei taida mulle tulla laskua :) EIHÄ??

      Ja mattusi.. Miks ihmeessä sä luet näitä juttuja jos sulla ei ole mitään muuta sanottavaa?? Eiköhän tässä oo jokainen meistä oppinu virheestä ja alkaa syömään terveellisesti ym..

    • huijareita
    • Spirit of Freedom

      Ikävää että niin moni on tullut huijatuksi.

      Hymyilin leveästi lukiessani "Kuluttajauutisten" Jaana Mannisen raporttia. Lipevien asiakaskommenttien kohdalla olin vakuuttunut kunnon vedätyksestä, varsinkin kun lisäkommentit oli "suljettu roskapostin vuoksi." Google paljasti loput ja päädyin tänne.

      Tosiaan, kannattaa googlata vähänkin epäilyttävämpi firma ennen luottokorttitietojen antamista. Tsemppiä vaan rahojen palautukseen, vaikka epäilen että sinne jäävät: Morten vaikuttaa vastausautomaatilta.

      Jos haluatte tehdä asialle jotain konkreettista, niin sopikaa täällä ryhmäkantee nostamisesta: http://www.oikeus.fi/41279.htm.

      Soitto kuluttaja-asiamiehelle selvittää, kuinka ryhmäkanne onnistuu ulkomaista firmaa vastaan: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yhteystiedot

      Tsemppiä!

    • nunnukka150

      Tänä aamuinen vierailu Fb:ssä paljasti taas saman mainoksen, mutta tekstiä ja kuvaa oli hieman muutettu. Kun klikkasin, niin ylläri pylläri, taas sieltä avautui Terveysuutiset ja Terveysuutisten toimittaja! Tällä kertaan mainosten sponssaajana oli joku enkunkielinen Healthy...Edellisellä kerralla oli Kuntoplus joka tod näk ei ole tämä meidän KuntoPlus? Tuntuu vaan että niitä mainoksia tulee ihan solkenaan, ja vikkelästi vaihtavat hieman otsikointia ja kuvia - ja taas on verkot heitetty veteen. Jos joku löytää sieltä sopimustekstin, niin olen yllättynyt.

      Mutta varovaisuutta ja tarkkuutta siis näiden suhteen!

      • TS..

        Jeps, ja Jaana Manninen on nykyään Raumalta :D Voi hyvät hyssykät.. huoh.


    • rahanna
    • isto janhunen

      Ottakaapa Yle Suoralinja ohjelmaan yhteyttä ja käsitellään tämä aihe tv:ssä.
      [email protected]

      • 13+1

        laita tuo yhteystietosi sinne toiselle sivulle jossa on yli 400 juttua vihaisilta ihmisiltä voit saadakin yhteydenottoja.
        Samaan porukkaan kuulun minäkin.


    • töhelö

      Voihan hel****i, minä menin halpaan myös.. Tilasin tuotteet vajaat tunti sitten ja äsken soitin ja kuoletin korttini. Nyt aion laittaa postia k.o firmaan, että ei tarvitse vaivautua lähettämään koko tutustumispakettia. Mitään eivät olleet ehtineet vielä veloittaa tililtä.. Tässä sai kunnon opetuksen siitä, että ei kannata edes yrittää mennä sieltä, mistä aita on matalin. Onhan pankki-ja luottotilini nyt "turvassa" kun kortti on kuoletettu?? AARRRGH!!!!! :(

      • Hölmöläinen

        On "turvassa" nyt kun kuoletettu, ei hätää!
        Onneksi olit niin viisas, että kuoletit korttisi heti


    • Hölmöläinen

      Älkää hyvät ihmiset tilatko Formlifelta yhtään mitään! Minulta huijasivat 280€ Corexin selluloosa-pillereistä ja jalanpohjalaastatereista, jotka eivät tosiaankaan auta kumpikaan pätkän vertaa laihdutuksessa!
      Jos olet joutunut huijatuksi, heti valitus kuluttajaneuvojalle ja luottoyhtiölle reklamaatio. Onneksi kyseisestä firmasta tiedetään jo Euroopan kuluttajaasianneuvonnassakin ja firma saa kyllä kyytiä heidän taholtaan. Itse olen "keskustellut" s-postitse firman kanssa heidän toimistaan ja uskomatonta p-puhetta sieltä ovat suoltaneet! Onneksi sain heidät peljästymään kun kerroin, että Euroopan kuluttajaneuvonta puuttuu heidän toimiinsa ja nyt yrittävät sitten sovitella. Facebookissa kauppaavat nyt jotain toista valmistetta mutta juuri samat mainokset ja kommentit, voi luoja mitä sontaa!!!

    • juni0207

      Tilaukset voi peruuttaa ihan suomenkielisellä sivulla. Googlettakaa Formlife ja sitten klikkaatte sen ekan Welcome to... ja sitten kohta "ota yhteyttä". Heti eka sivulla on punaisella kohta "peruuta".

    • Neulasen Manta

      Hei! Minäkin sorruin tilaamaan "ilmaiset" näytepakkaukset, jotka veloitettiin Visalta. Varmuuden vuoksi kuoletin Visa-korttini. Kun näytepakkaukset saapuivat, palautin ne avaamattomina takaisin lähettäjälle omalla kustannuksellani. Lähetin sitä ennen varmaan neljä sähköpostia, joihin en tähän päivään mennessä ole saanut vastausta, samoin tein peruutuksen Formlifen sivujen kautta - siitäkään ei tullut sähköpostiin vahvistusta. Mutta nähtävästi palautus oli mennyt perille, koska - yllätys yllätys - näytepakkausten veloitus oli hyvitetty Visalle!!! Eikä ainakaan vielä ole tullut jatkolähetyksiä....

    • kustulinssiin

      vain kuluttaja-asiamies voi nostaa ryhmäkanteen.

      • kerran vielä

        Minä olen myös saanut rahat takaisin Visa-tilille (en kyllä tajua, miten ovat saaneet sen tilinueron tietoonsa?) palautettuani omalla kustannuksellani "näytteet" ja uhattuani viranomaisilla. Monta sähköpostia se kuitenkin vaati. Menetyksikseni jäivät postikulut ja kortin uusimiskulu.

        Nuo nettisivut, jotka NYT avautuvat punaisine Peruuta-painikkeineen ovat uudet. Ilmeisesti lehtikirjoittelu ja yhteydet EU:n kuluttajaviranomaisiin ovat tehonneet jonkin verran.

        Siis kysykää rahanne pois!


    • 32

      Hei "kerran vielä"
      Onko firma palauttanut rahat?
      Vai oletko saanut ne luottokunnalta?

    • Hölmöläinen
      • Edelleen jatkuu

        Itsekin huomasin juuri Facebookissa kyseisen mainoksen. Googlauksen jälkeen päädyin tänne ja yli kuukausi sitten joku oli onnistuneesti huomannut, miten tarjouksen voimassaolopäivä muuttuu automaattisesti vuorokauden vaihduttua. Silloin oli siis 9.4. ja yhä edelleen sama mainos vain pyörii!

        ... Löysin laihdutus mainoksen, joka ohjasi minut dieettineuvoja.com sivulle, jossa he mainostavat Corexia. Mietin että kuulostaapa hyvältä ja saisi vielä halvat ilmaispaketit kokeiltavaksi. Tarjouslinkkien alapuolella oli punainen teksti "Tarjoukset Umpeutuvat: 9. Huhtikuuta 2012". Hetken harmittelin kun kello oli varttia vaille puolen yön kunnes sitten tuli mieleen että näinköhän tämä nyt pitää paikansa. Odottelin siis vartin ja kun päivitin sivun niin yllätys yllätys nyt siinä lukikin "Tarjoukset Umpeutuvat: 10. Huhtikuuta 2012 ".

        En ole tilannut mitään, sillä juuri tuo luottokorttinumeron pyytäminen sai hälytyskellot soimaan ja etsimään tietoa tuotteesta ja yrityksestä.
        Iltalehtikin on näköjään jo kirjoittanut asiasta:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050415531946_uu.shtml
        Saako tuollaisia huijarimainoksia pois millään? Kun kerran jatkuvasti niihin mennään lankaan. Toivottavasti Kuluttaja-asiamies pystyy vaikuttamaan asiaan.


      • oi ei, minäkin
        Edelleen jatkuu kirjoitti:

        Itsekin huomasin juuri Facebookissa kyseisen mainoksen. Googlauksen jälkeen päädyin tänne ja yli kuukausi sitten joku oli onnistuneesti huomannut, miten tarjouksen voimassaolopäivä muuttuu automaattisesti vuorokauden vaihduttua. Silloin oli siis 9.4. ja yhä edelleen sama mainos vain pyörii!

        ... Löysin laihdutus mainoksen, joka ohjasi minut dieettineuvoja.com sivulle, jossa he mainostavat Corexia. Mietin että kuulostaapa hyvältä ja saisi vielä halvat ilmaispaketit kokeiltavaksi. Tarjouslinkkien alapuolella oli punainen teksti "Tarjoukset Umpeutuvat: 9. Huhtikuuta 2012". Hetken harmittelin kun kello oli varttia vaille puolen yön kunnes sitten tuli mieleen että näinköhän tämä nyt pitää paikansa. Odottelin siis vartin ja kun päivitin sivun niin yllätys yllätys nyt siinä lukikin "Tarjoukset Umpeutuvat: 10. Huhtikuuta 2012 ".

        En ole tilannut mitään, sillä juuri tuo luottokorttinumeron pyytäminen sai hälytyskellot soimaan ja etsimään tietoa tuotteesta ja yrityksestä.
        Iltalehtikin on näköjään jo kirjoittanut asiasta:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012050415531946_uu.shtml
        Saako tuollaisia huijarimainoksia pois millään? Kun kerran jatkuvasti niihin mennään lankaan. Toivottavasti Kuluttaja-asiamies pystyy vaikuttamaan asiaan.

        http://www.adressit.com/tanskalainen_formlife__life_detox_ja_corexin__vastuuseen

        Käykää allakirjoittamassa adressi!
        Voi myös tehdä nimettömänä!
        Joukkovoima on parasta!


    • Oi ei, minäkin

      Kun tilauksessa on tilausehdot, jotka pitää hyväksyä, niin rehellisellä pelillä pelaavat yritykset menettelevät niin, että et pysty jatkamaan tilausta ennenkuin olet hyväksynyt tilausehdot. Jos painat jatka ja et ole hyväksynyt niin näyttö palaa takaisin ja pyytää hyväksymään ja tietenkin lukemaan mihin on sitoutumassa.

      Mutta FormLifen tilausta tehdessä tälläistä ei tapahdu/ tapahtunut! Eli homma perustuu petokseen, ei rehellisyyteen, tavallaan mukamas pakotetaan näytepakkauksen ostajan ostamaan lisää ja siitä muka maininta.
      Jos firma haluaisi jatkossakin kuulla minusta olisi se varmasti menetellyt niinkuin kuuluukin eli hyväksyttää ehdot ennen tilausta.

      Yhtäkaikki näppärä huijaus/petos, johon me valitettavasti lankesimme.
      Varmasti ne väitteet, että siellä on ehdot, pitää paikkansa, eihän muuten tälläistä soppaa olisi edes syntynyt, korttien kuolettamista, valitusta kuluttaja-asiamiehelle ym.

      Kilpailuissakin, missä ei tilata mitään on yleensä ruksikohta, että pitää hyväksyä ehdot ennenkuin voi edes osallistua kilpailuun, vaikkei edes tilaa mitään!

    • Hölmöläinen

      Ihan totta!
      Se mainos jonka kautta itse tilasin, ei takuuvarmasti sisältänyt mitään linkkejä mihinkään tilausehtoihin. Klikkailin nimittäin varmaan kaiken mahdollisen siitä sivulta, eikä mikään johtanut minkäänlaisiin tilausehtoihin.
      Onneksi tallensin sen sivun!

      Tietysti omaa tyhmyyttä oli se, että tilasin ilman että näin mitään ehtoja. Liian luottavaisena sitä luulee, että 14 vrk:n peruutusmahdollisuus toimii kaikkien firmojen kohdalla...

    • En ehtinyt tilamaan

      Kiitos, kun olette kirjoittaneet tänne kokemuksistanne. Itse kiinnostuin myös FB sivulla olleesta mainoksesta. Hiukan alkoi epäilyttää ko. sivulla olevat kommentit, harvoin suomalainen käyttää fraaseja Onnea matkaan kaikille, jotka tarttuvat tähän upeaan mahdollisuuteen taikka Tämä on taivaan lahja, kiitos todella paljon!!

      FB linkittyi tänne http://terveys.com-consumer.com/health/diet/fi/1/fi1.php?kwd=fi_d_h3om&cid=mmk4ad&rid=197

      ja siinä ilmaisen kokeilupakkakusen linkki, ja siinä sivulla pyydetään vaan täyttämään tiedot, ja Tilla nyt -painike.
      Eipä tässä ainakaan heti mitään tilausehtoja näy. Huh, onneksi haulla Corexin kokemuksia löytyi ehti nämä varoitukset.
      Harvoinpa sitä ajattelee, että tällaisen näytepakkauksen tilauksessa mitään vilppiä olisi :(

    • käääääääääk

      Apuva! Pakkaus tuli postissa ja Visalta oli mennyt 162e! Olin koettanut peruuttaa minäkin kun tajusin että saattaisivat veloittaa Visaani, johon en ollut tietääkseni antanut lupaa. No tänään laitettiin Visa kiinni. Olen jo avannut kuorenkin, kun luulin siellä olevan jotain muuta ja hajamielisyyksissäni en katsonut mistä tulee, siis en voi palauttaa koska pakkaus ei ole uudenveroinen? Harmittaa, kun tilasin vielä sen silmänympärysvoiteenkin, sitä eivät ehtineet vielä ottaa, mutta laittavatko reklamaatiota minullepäin, koska eivät pysty veloittaamaan enää? Ja vielä kun mietin että ok, olkoon se 54e/paketti, mutta se olikin kolme kertaa 54e!!
      Missään ei sanottu kun tilasin, että summa olisi tuollainen eli kolminkertainen ja sivua en enää löydä, jostain sivumainoksesta sen bongasin. Saan pian reklamaatiopaperit ja kyselen sitten lisää, mitä tehdä.

    • Suklaa

      Moi kaikki... Harmi että näin myöhään rupesin asiaa tutkimaan. Sain tänään postin mukana aloituspaketin ja tietenkin tyhmänä menin jo ensimmäisen pillerin ottamaan. Voisiko nyt joku selkeästi kertoa mitä teen...hirvee paniikki iski. En osaa englanniksi kirjoittaa mitään peruutuksia mihinkään.... Hitto miten ihminen voi laihtuakseen alentua typeriin tekoihin.

      • kikka12

        Hei suklaa,

        mäkin sain tänään aloituspaketin corexinista ja aloitinkin sen jo. Samoin sain lahjapakkauksen myös life detoxista. Sitten yllätyksekseni luin, että uusi toimitus molempia tuotteita tulee jo 30.05.2012. Eli ei siis edes kahden viikon päästä vaan jo 9 päivän päästä.

        En kyllä varmasti tilatessani tuon ns tervetuliaispaketin luvannut sitoutua mihinkään muuhun kuin vain tähän kokeilupakkaukseen.Menin heti formlifen sivuille, mutta, koska sivustolla on huono maine, niin aloin googlettaa...

        Seuraavaksi soitin Luottokuntaan ja kuoletin korttini, jossa ei ollut onneksi kuin 7 € katevarauksessa. Siis 2 € ja 3€ sekä 2X1€ eli siis 2 egee enemmän kuin piti...Enempiä maksuja eivät tule saamaan, koska kortti on nyt kuoletettu.

        Tilaan jatkossakin kyllä netistä, mutta ainoastaan yrityksiltä, joiden maine on hyvä ;-)


      • Siitä präntistä...
        kikka12 kirjoitti:

        Hei suklaa,

        mäkin sain tänään aloituspaketin corexinista ja aloitinkin sen jo. Samoin sain lahjapakkauksen myös life detoxista. Sitten yllätyksekseni luin, että uusi toimitus molempia tuotteita tulee jo 30.05.2012. Eli ei siis edes kahden viikon päästä vaan jo 9 päivän päästä.

        En kyllä varmasti tilatessani tuon ns tervetuliaispaketin luvannut sitoutua mihinkään muuhun kuin vain tähän kokeilupakkaukseen.Menin heti formlifen sivuille, mutta, koska sivustolla on huono maine, niin aloin googlettaa...

        Seuraavaksi soitin Luottokuntaan ja kuoletin korttini, jossa ei ollut onneksi kuin 7 € katevarauksessa. Siis 2 € ja 3€ sekä 2X1€ eli siis 2 egee enemmän kuin piti...Enempiä maksuja eivät tule saamaan, koska kortti on nyt kuoletettu.

        Tilaan jatkossakin kyllä netistä, mutta ainoastaan yrityksiltä, joiden maine on hyvä ;-)

        PAKKO OLI LAITTAA. Tämä on suoraan em. sivuilta, kun klikkaa 'kauppaa koskevista ehdoista' ennen kuin kortin numeroja latoo:

        Mitkä ovat velvollisuuteni?

        Olet velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan tervetuliaispakkauksen sekä ensimmäisen normaalin lähetyksen. Olet lisäksi velvollinen irtisanomaan tilauksesi, jos et enää halua saada toimituksia. Huomioi, että FormLifen tulee saada tieto toimituksen peruutuksesta viimeistään 14 päivää ennen seuraavaa toimitusta.


        Mitä toimitus sisältää?
        Saat ensiksi tervetuliaispakkauksen. Sen hinta on 3€ ja se sisältää Corexin-tabletteja 30 päivän ajalle.
        14 päivää tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen me lähetämme sinulle ensimmäisen normaalin toimituksen. Normaali toimitus maksaa 160€ ja saat sen joka toinen kuukausi, kunnes irtisanot tilauksesi.

        VOIKO TÄMÄN SELVEMMIN ASIAA ILMAISTA???!!! Aika selvää sitoumuksen astetta mielestäni osoitetaan ehdot hyväksymällä.


      • Oi ei,minäkin
        Siitä präntistä... kirjoitti:

        PAKKO OLI LAITTAA. Tämä on suoraan em. sivuilta, kun klikkaa 'kauppaa koskevista ehdoista' ennen kuin kortin numeroja latoo:

        Mitkä ovat velvollisuuteni?

        Olet velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan tervetuliaispakkauksen sekä ensimmäisen normaalin lähetyksen. Olet lisäksi velvollinen irtisanomaan tilauksesi, jos et enää halua saada toimituksia. Huomioi, että FormLifen tulee saada tieto toimituksen peruutuksesta viimeistään 14 päivää ennen seuraavaa toimitusta.


        Mitä toimitus sisältää?
        Saat ensiksi tervetuliaispakkauksen. Sen hinta on 3€ ja se sisältää Corexin-tabletteja 30 päivän ajalle.
        14 päivää tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen me lähetämme sinulle ensimmäisen normaalin toimituksen. Normaali toimitus maksaa 160€ ja saat sen joka toinen kuukausi, kunnes irtisanot tilauksesi.

        VOIKO TÄMÄN SELVEMMIN ASIAA ILMAISTA???!!! Aika selvää sitoumuksen astetta mielestäni osoitetaan ehdot hyväksymällä.

        Kun tilauksessa on tilausehdot, jotka pitää hyväksyä, niin rehellisellä pelillä pelaavat yritykset menettelevät niin, että et pysty jatkamaan tilausta ennenkuin olet hyväksynyt tilausehdot. Jos painat jatka ja et ole hyväksynyt niin näyttö palaa takaisin ja pyytää hyväksymään ja tietenkin lukemaan mihin on sitoutumassa.

        Mutta FormLifen tilausta tehdessä tälläistä ei tapahdu/ tapahtunut! Eli homma perustuu petokseen, ei rehellisyyteen, tavallaan mukamas pakotetaan näytepakkauksen ostajan ostamaan lisää ja siitä muka maininta.
        Jos firma haluaisi jatkossakin kuulla minusta olisi se varmasti menetellyt niinkuin kuuluukin eli hyväksyttää ehdot ennen tilausta.

        Yhtäkaikki näppärä huijaus/petos, johon me valitettavasti lankesimme.
        Varmasti ne väitteet, että siellä on ehdot, pitää paikkansa, eihän muuten tälläistä soppaa olisi edes syntynyt, korttien kuolettamista, valitusta kuluttaja-asiamiehelle ym.

        Kilpailuissakin, missä ei tilata mitään on yleensä ruksikohta, että pitää hyväksyä ehdot ennenkuin voi edes osallistua kilpailuun, vaikkei edes tilaa mitään!

        Hyvä nimierkki siitä präntistä

        Tilaussivuja on muutettu kokoajan!
        Ja kuten tuossa ylhäällä kirjoitin, rehellinen asianmukainen yritys EI OTA TILAUSTA VASTAAN ennenkuin olet hyväksynyt ehdot!
        Juuri tähän pointtiin tuo huijaus perustuu eli voi tehdä tilauksen ns.hyväksymättä ehtoja koska tilaussivusto ei siittä herjaa.
        Mitä ilmeisemmin ovat siellä nykyisin nähtävillä, mutta hyvin pientä on se präntti mikä kertoo ehdoista.
        Tätä ketjua/keskutelua ei olisi ikinä tapahtunut, jos FormLife menettely olisi ollut alunperin rehellinen. Mutta helppo raha, helppo raha!
        Huijauksia on aina ollut ja tulee!


      • 16
        Siitä präntistä... kirjoitti:

        PAKKO OLI LAITTAA. Tämä on suoraan em. sivuilta, kun klikkaa 'kauppaa koskevista ehdoista' ennen kuin kortin numeroja latoo:

        Mitkä ovat velvollisuuteni?

        Olet velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan tervetuliaispakkauksen sekä ensimmäisen normaalin lähetyksen. Olet lisäksi velvollinen irtisanomaan tilauksesi, jos et enää halua saada toimituksia. Huomioi, että FormLifen tulee saada tieto toimituksen peruutuksesta viimeistään 14 päivää ennen seuraavaa toimitusta.


        Mitä toimitus sisältää?
        Saat ensiksi tervetuliaispakkauksen. Sen hinta on 3€ ja se sisältää Corexin-tabletteja 30 päivän ajalle.
        14 päivää tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen me lähetämme sinulle ensimmäisen normaalin toimituksen. Normaali toimitus maksaa 160€ ja saat sen joka toinen kuukausi, kunnes irtisanot tilauksesi.

        VOIKO TÄMÄN SELVEMMIN ASIAA ILMAISTA???!!! Aika selvää sitoumuksen astetta mielestäni osoitetaan ehdot hyväksymällä.

        Paitsi, että ehdot eivät ole olleet kaikissa ilmoituksissa selvästi (ehkä ollenkaan) näkyvissä.

        Ja että kuluttajasuojalain mukaan palautus/peruutusoikeus on tuo 14 vrk, mutta ko. firma lähettää seuraavan paketin ennen kuin se on umpeutunut.


      • Suklaa
        kikka12 kirjoitti:

        Hei suklaa,

        mäkin sain tänään aloituspaketin corexinista ja aloitinkin sen jo. Samoin sain lahjapakkauksen myös life detoxista. Sitten yllätyksekseni luin, että uusi toimitus molempia tuotteita tulee jo 30.05.2012. Eli ei siis edes kahden viikon päästä vaan jo 9 päivän päästä.

        En kyllä varmasti tilatessani tuon ns tervetuliaispaketin luvannut sitoutua mihinkään muuhun kuin vain tähän kokeilupakkaukseen.Menin heti formlifen sivuille, mutta, koska sivustolla on huono maine, niin aloin googlettaa...

        Seuraavaksi soitin Luottokuntaan ja kuoletin korttini, jossa ei ollut onneksi kuin 7 € katevarauksessa. Siis 2 € ja 3€ sekä 2X1€ eli siis 2 egee enemmän kuin piti...Enempiä maksuja eivät tule saamaan, koska kortti on nyt kuoletettu.

        Tilaan jatkossakin kyllä netistä, mutta ainoastaan yrityksiltä, joiden maine on hyvä ;-)

        Kiitos vastauksesta. Miten teit peruutuksen ko paketista? Kortin olen jo kuollettanut.


      • Yksivaan
        Siitä präntistä... kirjoitti:

        PAKKO OLI LAITTAA. Tämä on suoraan em. sivuilta, kun klikkaa 'kauppaa koskevista ehdoista' ennen kuin kortin numeroja latoo:

        Mitkä ovat velvollisuuteni?

        Olet velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan tervetuliaispakkauksen sekä ensimmäisen normaalin lähetyksen. Olet lisäksi velvollinen irtisanomaan tilauksesi, jos et enää halua saada toimituksia. Huomioi, että FormLifen tulee saada tieto toimituksen peruutuksesta viimeistään 14 päivää ennen seuraavaa toimitusta.


        Mitä toimitus sisältää?
        Saat ensiksi tervetuliaispakkauksen. Sen hinta on 3€ ja se sisältää Corexin-tabletteja 30 päivän ajalle.
        14 päivää tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen me lähetämme sinulle ensimmäisen normaalin toimituksen. Normaali toimitus maksaa 160€ ja saat sen joka toinen kuukausi, kunnes irtisanot tilauksesi.

        VOIKO TÄMÄN SELVEMMIN ASIAA ILMAISTA???!!! Aika selvää sitoumuksen astetta mielestäni osoitetaan ehdot hyväksymällä.

        Minun työpöydälle sattuu olemaan se hakemus jonka minä täytin...onneksi aina tallennan ja voiko sinulle selvemmin enään ilmaista...SIINÄ ei ole sinun mainitsemaa kohtaa!
        Ei varmasti näin moni ihminen ole erehtynyt, vaikka hiukan hölmöjä ovat minut mukaan lukien olleetkin.


      • JAHANS ;)
        Siitä präntistä... kirjoitti:

        PAKKO OLI LAITTAA. Tämä on suoraan em. sivuilta, kun klikkaa 'kauppaa koskevista ehdoista' ennen kuin kortin numeroja latoo:

        Mitkä ovat velvollisuuteni?

        Olet velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan tervetuliaispakkauksen sekä ensimmäisen normaalin lähetyksen. Olet lisäksi velvollinen irtisanomaan tilauksesi, jos et enää halua saada toimituksia. Huomioi, että FormLifen tulee saada tieto toimituksen peruutuksesta viimeistään 14 päivää ennen seuraavaa toimitusta.


        Mitä toimitus sisältää?
        Saat ensiksi tervetuliaispakkauksen. Sen hinta on 3€ ja se sisältää Corexin-tabletteja 30 päivän ajalle.
        14 päivää tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen me lähetämme sinulle ensimmäisen normaalin toimituksen. Normaali toimitus maksaa 160€ ja saat sen joka toinen kuukausi, kunnes irtisanot tilauksesi.

        VOIKO TÄMÄN SELVEMMIN ASIAA ILMAISTA???!!! Aika selvää sitoumuksen astetta mielestäni osoitetaan ehdot hyväksymällä.

        jahans! No... se mistä silloin tilasin sitä paskaa niin asiaa ei oltu kyllä noin hienosti sanottu. Olen poistanut kaiken joten en voi laittaa mitä minun ehdoissani oli mutta tasan ei näin kuten sinulla on jostain mainoksesta.tämä onkin huvittavaa, että mainostavat missä sattuu ja miten sattuu ja millä ehdoilla sattuu. nyt sitten sattuu ja tapahtuu :D onneksi ei enää tarvitse olla moisen kanssa tekemisissä ja kiitos kaikille jotka ovat kommentoineet.


      • Suklaa
        kikka12 kirjoitti:

        Hei suklaa,

        mäkin sain tänään aloituspaketin corexinista ja aloitinkin sen jo. Samoin sain lahjapakkauksen myös life detoxista. Sitten yllätyksekseni luin, että uusi toimitus molempia tuotteita tulee jo 30.05.2012. Eli ei siis edes kahden viikon päästä vaan jo 9 päivän päästä.

        En kyllä varmasti tilatessani tuon ns tervetuliaispaketin luvannut sitoutua mihinkään muuhun kuin vain tähän kokeilupakkaukseen.Menin heti formlifen sivuille, mutta, koska sivustolla on huono maine, niin aloin googlettaa...

        Seuraavaksi soitin Luottokuntaan ja kuoletin korttini, jossa ei ollut onneksi kuin 7 € katevarauksessa. Siis 2 € ja 3€ sekä 2X1€ eli siis 2 egee enemmän kuin piti...Enempiä maksuja eivät tule saamaan, koska kortti on nyt kuoletettu.

        Tilaan jatkossakin kyllä netistä, mutta ainoastaan yrityksiltä, joiden maine on hyvä ;-)

        Hei Kikka! Peruutitko tilauksen ja lähetitkö aloitus paketin takaisin?


    • Käääääääääk!

      Sain ekan lähetyksen ja kellot alkoi soida vasta kun siinä sanottiin että seuraava lähetys lähtee HUOMENNA! Ei siis ollut mitään aikaa peruuttaa seuraavaa lähetystä. Laitoin nettiperuutuksia mutta ei auttanut, seuraava lähetys tuli tänään ja Visaa oli veloitettu. Kyselen nyt mitä tehdä, en ole ainoa, firma jo tunnetaan pankeissa ym.

    • 32

      Onko joku saanut sähköpostiinsa tilausvahvistuksen???


      Lainaus Euroopan Kuluttajakeskuksen sivuilta:
      Jos myyjä ei ole antanut vahvistusta tai se ei täytä vaatimuksia, peruutusaika on kolme kuukautta. Jos myyjä antaa tiedot kolmen kuukauden aikana, sinulla on sen jälkeen vielä seitsemän päivää aikaa perua sopimus.

      Suomessa sopimus ei sido kuluttajaa, jos myyjä ei ole toimittanut vahvistusta lainkaan. Kuluttajan on kuitenkin vedottava sitomattomuuteen vuoden kuluessa. Jos myyjä on toimittanut vahvistuksen puutteellisena, peruutusaika on kolme kuukautta.

      Jos käytät peruutusoikeuttasi, myyjän on palautettava saamansa maksu mahdollisimman pian ja viimeistään 30 päivän kuluessa. Saatat kuitenkin itse joutua maksamaan palautuspostikulut.

      • Oi ei, minäkin!

        En ainakaan minä ole saanut minkäälaista vahvistusta.
        Toimitus oli niin salamannoipeaa, että ei entinyt kissaa sanoa.
        Tuota pointtia Luottokuntakin kyseli ja kun kerroin, että tein peruutuksen heti samana päivänä kun sain näytepakkauksen vaikka en mitään vastausta sähköpostiperuutukseen saanutkaan ja se, että en ole saanut minkäälaista tilausvahvistusta en näytepakkauksista enkä liion lisätoimituksista ja peruutus on tehty, niin olen ns."voitolla". Eli en ole antanut lupaa veloittaa mitään muuta luottotililtäni kuin ne kuuluisat 2€ ja 3€, tosin jos ollaan oikein tarkkoja en niitäkään ilman sitä tilausvahvistusta.
        Ja sitten vielä se, että tilausta tehdessä ei herjaa hyväksymään tilausehtoja millään tavoin, vaikka ehdot olisikin siellä "jossain" nähtävillä, on selvää petokseen viittaavaa toimintaa!

        Kiitos sinulle 32 kun otit tuon pointin esille, tärkeä pointti!


    • 32
    • Suklaa

      Kiitos vastauksesta, kortti kuoletettu ja peruutus s.postiin laitettu. Pankissa jo tuttu ilmiö....joukkokanne vaan vetämään.
      Jos mulle kuitenkin tulee paketti, niin ilmeisesti vaan palauttanut sen eikä toivottavasti enempää tarvitse vaivautua saatikka murehtia.

    • Hölmöläinen

      Rupeavat näköjään poistelemaan noita sivujaan, joilla ensin ihmisiä huijasivat ja saivat satimeen. Nyt kun valituksia on tullut paljon ja asiaa tutkitaan, niin laittavat ehdot selvästi näkyville jotta voivat niihin vedota. Ai että miten kieroa toimintaa!!!
      Ottaa niin päähän tämä koko soppa. Jos olisin ainut haksahtanut, voisin jopa hetken harkita itse olleeni tyhmä, mutta kun meitä on niiiin monta, niin ei se voi olla enää pelkkää sattumaa ettei kukaan ole noita ehtoja nähnyt.

    • huijattu64

      Ja taas tuli s-postissa tätä samaa potaskaa...
      Hi xxxxx!
      The page you have viewed is only from one of our partners - when you click it, you come to our, Form Life's side, and here you will see the box you crossed of when you approved the purchase terms - the order can not be implemented unless cross a set, and it is therefore of the same validity as a signature.
      However, I take your mail to my boss, who will have a chat with our partners!
      I refer to earlier send email.

      Best regards
      FormLife

      Mette M

      Customer support

      Mail : [email protected]

      FormLife
      Gasværksvej 30 D
      DK-9000 Aalborg

      Nythän ilmeisesti ne ehdot onkin siellä tilatessa selvästi esillä, toisin oli huhtikuussa! tulee kyllä semmonen olo, että on itte tässä se joka yrittää "huijata" rahojaan takasin.. laitoin takaisin heille noi www.ecc.fi sivuilta, tilauksen vahvistusta koskevat tiedot..kattotaan mitä Bossi vastaa..

    • Suklaa

      Huijattu 64! Älä niistä viesteistä välitä. Minä laitoin kolme peruutusviestiä joissa kerroin kortin kuoletuksesta ja sanoin suoraan, että minulle on turha enään mitään lähettää...palautan ne heti. Viestit laitoin Suomeksi. Aina tuli sama vastaus kun sinulle. Eilen olivat selkeällä Suomen kielellä vastanneet, että tilauksesi on peruttu ja toivovat, että kuulevat minusta vielä, jatkotilausten merkeissä....ja just!!!

      Pidin muuten aloituspaketin, olenhan ne jo maksanutkin 3 2€

    • Hölmöläinen

      No just joo. Minä onneton sitten lähetin sen paketin kuitenkin heille takaisin, koska Sampo-pankki vaati kuittia sen palautuksesta ennen kuin jatkavat asiani käsittelyä.
      Sen koommin ei ole pankista kuulunut mitään...

    • NuvaSlim
    • huijattu

      mine voi palautta nä tuottete...järkytyin kun tilitä oli lähteny 120euroa

    • Myöhäishuijattu

      Täällä on ollut keskustelu käynnissä jo kuukausia, mutta minä heräsin vasta elokuun 22. päivä, kun Visalta oli veloitettu 120 e ja samantien oli postilaatikossa pilleripaketteja.

      Tilasin ilmaisen näytepakkauksen sekä Corexinista että niistä "jalkatervoista" jo toukokuun lopulla ja sain ne näytteet myös silloin. Ne veloitettiin Visaltani 3 3 e. Eräänä myöhäisenä iltana olin väsynyt tyttäreni rippijuhlia varten siivoamisista ja ajattelin palkita itseni parilla pakkauksella ilmaista toivoa. Avasin pakkaukset, kun ne tulivat ja kokeilin hetken. Ihan huuhaata!

      Olin kuukauden kesälomalla ja unohtanut jo koko asian, kunnes elokuun 22. päivä sitten sain noita paketteja. Soitin luottokuntaan ja pankkiin ja sain neuvon reklamoida yritystä heti ja lähettää tavarat heti takaisin kuitillisena lähetyksenä. Tein niin. Sähköpostikeskustelu FormLifen kanssa on ollut vilkasta myös tänään ja minulle on ilmoitettu, että joudun maksamaan seuraavan lähetyksen, jonka määräaika on marraskuun 6. päivä. Minulla sattui olemaan vielä jäljellä koneellani kuvakaappaukset tuolta toukokuun myöhäisillalta. Siellä ei missään ollut mitään jatkositoutumisehtoja näkyvillä. Vain ilmaisia koepakkauksia oli tarjolla postikulujen hinnalla. Nyt näkyy olevan ehdot linkin takana heidän sivuillaan. Muutenkin sivustot ovat muuttuneet kovasti. Sen sijaan sinne johtavia ilmaistarjouslinkkejä löytyy netistä vaikka kuinka paljon. Kyllä ottaa päähän se yksi väsynyt myöhäisilta, kun koko perhe oli jo nukkumassa ja sorruin turhamaisuuteen.

      Nyt on kortti suljettu ja tarvittavat paperityöt tehty ja toivon saavani rahani takaisin. Kaikkein ironisinta oli huomata, että tästä asiasta on puhuttu pitkin kevättä ja minä vain olen siivonnut rippijuhlia varten. Koko kesälomakin meni kasvimaan multaa varpaista raaputellen ja ukon kylkeä kyhnyttäen. Mutta nythän tässä on jo paljon viisaampi näin jälkikäteen kokemuksia peilaten.

      Kiitos aloittajalle tästä ketjusta. Tämän jälkeen meillä ei yritetä syödä ilmaisia lounaita. Pidetään yhtä.

      • Myöhäishuijattu

        Ai niin ... edellisestä jäi vielä puuttumaan, että FormLife vahvisti eilen vastaanottaneensa palautukseni. Tänään sain viestin, että aikovat lähettää ne jälleen takaisin minulle. Niin kirjoitti yhteyshenkilöni Joel. Vastasin, että sitähän voimme sitten jatkaa maailman tappiin, että minä palautan ja hän lähettää ne takaisin ja minä palautan ... eivät ilmeisesti ole ottaneet kovin vakavasti vaatimustani saada rahani takaisin. Nyt on kyse periaatteesta ja periksi en anna.


      • Kallista
        Myöhäishuijattu kirjoitti:

        Ai niin ... edellisestä jäi vielä puuttumaan, että FormLife vahvisti eilen vastaanottaneensa palautukseni. Tänään sain viestin, että aikovat lähettää ne jälleen takaisin minulle. Niin kirjoitti yhteyshenkilöni Joel. Vastasin, että sitähän voimme sitten jatkaa maailman tappiin, että minä palautan ja hän lähettää ne takaisin ja minä palautan ... eivät ilmeisesti ole ottaneet kovin vakavasti vaatimustani saada rahani takaisin. Nyt on kyse periaatteesta ja periksi en anna.

        Hei, minä olen samassa tilanteessa. Ovatko he luvanneet palauttaa rahasi? Tai oletko jo saanut selville, mitenkä ja kenen luvalla he voivat ottaa tileiltämme rahaa? minulta on viety jo 400€!!!! En ole saanut pankistani vielä minkäänlaista kommenttia. Onko mielestäsi mitään tehtävissä rahojensa takaisin saamiseksi?


    • ketuttaa vieläkin

      Hei!
      Minä olen käynyt tätä samaa sotaa jo yli 5 kk. Luottokunta kyllä palautti rahani kolmen kuukauden väännön jälkeen, mutta FormLife oli tehnyt jonkinlaisen oman vastineensa ja nyt luottokunta uhkaa periä rahat uudelleen tililtäni.
      Kirjoitin jälleen kerran oman vastineeni ja viittasin kaikkiin jo aiemmin lähettämiini kopioihin peruutuksistani, s-postikopioihin ym, ym... papereihin joita heille lähetin.
      Nähtäväksi jää, lähteekö tuo 160€ vielä lopullisesti tililtäni. Eli siinä tapauksessa rahat menee ihan tyhjästä, koska tuotteenkin olen palauttanut FormLifelle pankin "käskystä". Ei sen puoleen että sillä olisin mitään tehnytkään, mutta harmittaa maksaa siitä mitä ei edes ole.

    • rrkoholla

      316 euroa tänään menettänyt.. 158e veloitettu kahteen kertaan. Ei minkäänlaista pienellä painettua eikä isommallakaan tekstillä ollut mitään ehtoja. Sitouduin ostamaan vain 4euron hintaiset tutustumispakkaukset. Eli yhteensä 8e. Samana päivänä laitoin spostilla (jonka osoitteen löysin heidän kirjeestään, joka oli tutustumispakkauksessa) peruutuksen seuraavasta paketista, joka tulisi jo viikon sisällä. Ei ilmeisesti mennyt viesti perille, spostiosoite oli muutettu. Firman nimi on nyt ilmeisesti vaihtunut (HEALTH CARE PAYMENT), mutta Tanskaan tämänkin PL-osoite on. Samaa tavaraa eri firman nimellä. Rikosilmoitus tehty, kortti kuoletettu. Sähköpostiliikenne firman kanssa ollut kiivasta tänään. Miten teille muille on käynyt; vuoden verran näköjään mennyt jo aikaa teidän kokemista petoksista.. Mitä muuta voin tehdä? Rahojani en halua heille lopullisesti menettää! Törkeää toimintaa kaikin puolin näiltä huijareilta!

    • huojentunut

      Minäkin tappelin monta sähköpostia ja lopulta minulle palautettu tuo 2 x 158 euroa, Menetin vain aloituspakkauksen hinnat 2 x 4 euroa ja lähetyskulut 12 euroa. Sain rahat takaisin varmaankin siksi, koska olin palauttanut kaikki tuotteet todistetusti 14 pv aikana. Onneksi säilytin postin kuitin, jossa päivämäärä oli. Tästä opin etten koskaan tilaa enää mitään näytteitä, vaan ostan normaalihintaisia tuotteita. Toivottavasti saat rahasi myös takaisin.

    • Tosi Nuija

      Masentavaa luettavaa...
      Itsekin siis hairahdin. Sain Corexin aloituspakkauksen ja luin sen mukana tulleesta lappusesta, että lisää tavaraa olisitulossa ihan parin päivän päästä.
      Tein netin kautta peruutuksen ja sain siitä sähköpostiin vastauksen, tällä kertaa vastaajana oli Larraine. Ei kuulemma voi perua, kun on sitoutunut tilausehtoihin.
      Soitin luottokuntaan ja kuoletin kortin.
      Nyt tässä mietin, että mitähän pitäisi tehdä, kun tuon alotuspakkauksen olen kuitenkin avannut.. Tuleeko niitä tuotteita vielä perästäpäin ja mistä ne ottaa rahat?
      Tililtäni on veloitettu vain 4e. Luettuani koko viestiketjun tulin siihen tulokseen, etteivät ole lähettäneet ihmisille lisää tavaroita, kun on kortti kuoletettu. Pitääkö paikkaansa?
      Ottaa kyllä niiiiin päähän. Mikä idiotti sitä pitääkin olla :(

    • Tyhymä

      Täälle idiootille kävi sama homma. Itselläni masentavaa on myös se että olen ollut reissussa jonka aikana tuotteet ovat tulleet ja ensimmäisen tilauksen saapumisesta on jo kulunut se 14 pv. Aion palauttaa kuitenkin tuotteet ja vaatia rahoja takaisin, ainakin niistä perässä lähetetyistä paketeista. 316e on melkoinen lovi lompakkoon. Asiaa tutkiessan huomasin että noissa vuosi sitten olevissa samoissa huijauksissa kävi Euroopan kuluttajakeskuksen mukaan näin

      http://www.ecc.fi/fi-FI/rss/ajankohtaista-euroopan-kuluttajakeskuksesta/tanskalaisyritys-formlife-nordic-health-group-aps-konkurssissa

      Sama firma eri nimellähän tuo selvästi on. Eli ehkä toivoa on vielä. Maanantaina alkaa soittorumba erillisiin virastoihin asian selvittämiseksi. Ihan käsittämätöntä tällainen huijaus!!

      Mukava olis myös kuulla miten teidän muiden "uhrien" asiat etenee.. Toivottavasti saatais rahat takaisin!

    • jiipee9

      COREXIN FIRMA HUIJASI RAHAT MINULTA SAMALLA TAVALLA. VAIHDOIN KORTTINI UUTEEN NIIN SUORAVELOITUS EI ENÄÄ TOIMINUT. LUPASIVAT LÄHETTÄÄ RAHAT TAKAISIN MINULLE KUN POSTITIN TUOTTEEN TAKAISIN MUTAT IKINÄ SITÄ EI TAPAHTUNUT JA SIITÄ ON KULUNUT 2 VUOTTA.

      • hyväuskoinen

        Tilasin tutustumispakkauksen facebookin reunasta avautuvan mainoksen höynäyttämänä. Pillerit tulivat nopeasti, mutta vasta pakkauksen mukana olevista papereista selvisi, että sitouduin jatkuvaan tilaukseen ja että he VOIVAT VELOTTAA JATKOSSAKIN SUORAAN LUOTTOTILIÄNI! Apua, tämä ei tunnu oikealta.

        Ja vasta aikani äimisteltyäni jatkopakkausten hintaa keksin googlata tuotteen ja päädyin näille sivuille.
        Peruutin sähköpostitse (useiden yritysten jälkeen meni perille) tulevat lähetykset ja irtisanoin asiakassuhteeni.
        Tänään kuoletin pankkikorttini. Myöhemmin tänään sain firmalta vastauksen; olen sitoutunut vastaanottamaan ensimmäisen normihintaisen lähetyksen.
        Mietin, että mitä tapahtuu, kun luottotiliäni ei voi velottaa?
        Lähettävätkö siitä huolimatta tuotteen?
        Näytepakkaus lähti vasta, kun 4 e oli otettu tililtä.

        Aion palauttaa pakkauksen, jos/kun se tulee. Katsotaan kuinka käy.
        Idiootiksi tässä itsensä tuntee. Olisi pitänyt googlettaa tuote ja löytää nämä sivut, keskusteluahan on ollut jo parisen vuotta, firma vain on vaihtanut nimeä.


    • Mummi 65 v

      Sain 4 euroa Corex ja 4 euroa Life Detox-teipattava pussi jalkapohjaan, ei suinkaan pillerit kuten ohjeessa lukee.
      Mutta kas kas 5 pv kuluttua tuli uusi lähetys kaksinkertaisena hinta 158,00 euroa. Kuinkahan pääsisi eroon tilauksesta kun en osaa englannin kieltä.
      Sen verran ymmärrän, että kahden kk kuluttua tulee seuraava lähetys. Lasku oli paketissa, ei pitäisi mennä tilille, mutta mistä tietää ?
      Pystyyköhän näitä palauttamaan millään konstilla.
      Health Care Payment
      Postbox 313
      9100 Aalborg
      Denmark Osoite ruksattu yli, eli henkselit , vaikuttaa että ei ole sama lähettäjä , niin huomiota herättämätön ja samalla epäilyttävä

      • hyväuskoinen taas

        Minä sain suomeksi kirjoittamiini peruutusviesteihin englanninkieliset vastaukset, joten tulivat lie ymmärretyiksi! Vastasin suomeksi, koska Facebookin reunan mainoksessa oli kysely- ja peruutuskaavake suomeksi ja sitä käytin. Tosin sain miettiä sähköpostiosoitteen tarkasti, tuli muutaman kerran vääränä takaisin.

        Viimeisessä vastauksessa pyydettiin palauttamaan lähetys jo tulopäivänä osoitteeseen

        Health Care Payment
        Postboks 313
        Aalborg 9100
        Denmark

        eli osoite sama kuin se näytepakkauksen ruksattu.

        Mummi 65v oli saanut siis laskun lähetyksen mukana? Sitä minäkin nyt jännitän kun ehdin sulkea luottotilini, josta näytteen kulut velotettiin.
        Joka tapauksessa aion palauttaa sen tulevan lähetyksen avaamatta sellaisenaan. Katsotaan kuinka käy.

        Ai niin, yhtenä tilauksen perumisen syynä mainitsin, että tuote piti olla vihreää kahvia, mutta suomenkielisessä tuoteselostuksessa luki vihreä TEE.
        Käsittääkseni ovat kaksi eri asiaa. Niin tai näin huijausta kaikki tyyni, ja mainos pyörii edelleen facebookin laidalla ja tosi vakuuttavasti!


    • Tyhymä

      Sain tuotteet ja palautin ne 14 päivän harkinta-ajan kuluessa. Muistakaa että tuo harkinta-aika alkaa vasta siitä päivästä kun olette saaneet ensimmäisen lähetyksen kotiinne. Onneksi englanninkieleni on suht hyvä sillä olen joutunut taistelemaan kymmenin sähköpostin kyseisen firman kanssa. Palautin siis käyttämättömät tuotteet (näytepakkaukset perässä tulleet maksulliset pakkaukset) avaamattomina. Kyllä ne yrittivät kaikkia mahdollisia keinoja ja selityksiä käyttää että tuotteet eivät muka olleet palautusajan sisällä palautuneet ym. mutta onneksi pidin pintani. Loppujen lopuksi kun uhkailin rikosilmoituksella ja yhteydenotolla Euroopan kuluttajakeskukseen niin laittoivat että palauttavat rahani. Nyt jännityksellä odotan palautuvatko ne..

      Ja luottokortti kannattaa kuolettaa ehdottomasti ettei ne pääse veloittamaan muita maksuja. Kun soitin luottoyhtiöön virkailija kauhisteli että taasko tämä sama huijaus on käynnissä eli tästä ollaan kyllä tietoisia. Pitäkää pintanne vaan niin kyllä ne rahat saadaan takaisin, vaikka sitten luottoyhtiöltä jos ei muuten.. tsemppiä!

    • Leipä-Lassi

      Kunpa olisin älynnyt tämän viestiketjun lukea ensin, niin päätökseni olisi ollut toinen. Testipaketin sain nopeasti ja olen sitä jo käyttänyt, mutta ykskaks ilmestyi tililleni varaus 158 euroa. Ennen kuin huomasin mihinkään reklamoida, oli raha hävinnyt tililtäni, ja ensimmäinen "varsinainen tilaus" oli postilaatikossa. Luulin saaneeni vahingossa toisen näytepaketin ja avasin sen, pilleriaskeja en kylläkään.
      Saas näkee, miten nopeasti saan uuden kortin kun nyt kuoletan, pitää varmaan sitä ennen nostaa käteistä, että edes Juhannuksen yli selviäisi.

    • Kiitos samoin kävi minullekkin corexin kanssa veivä minulta 158E eli suurimman osan ens kuun vuokrarahoista ja laitoin polisien kehotuksesta pankkikorttini kuoletukseen etteivät vie enempää tililtäni rahaa tilauksista joita en ole tilannut.
      Laitoin heille reklamatiota jossa vaadin rahani takaksin en ole saanut minkläänlaista vastausta mutta jatkan taistelua kuolemaani asti

      • nettishoppailija

        Olisin kiinnostunut tietääkö kukaan esim. Tanskan lakeja..? Onko palautusoikeus samaan tapaan kuin suomessa? jos joku on saanut tehtyä tästä rikosilmoituksen niin onko se johtanut/ johtaako mihinkään?


      • tilausvahv
        nettishoppailija kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut tietääkö kukaan esim. Tanskan lakeja..? Onko palautusoikeus samaan tapaan kuin suomessa? jos joku on saanut tehtyä tästä rikosilmoituksen niin onko se johtanut/ johtaako mihinkään?

        Hei - sain rahat takaisn tilauksesta ( korttitilaus )
        kun tyttäreni laittoi sähköpostin englanniksi peruutuksesta ja rahojen palautuksesta, sekä myöhemmin paketin lähetystunnuksen.
        Luin sen verran tietoja verkkotilauksista, että tilaus ei ole lainvoimainen,
        jos siitä ei tule tilausvahvistusta ( pohjoismaisten kuluttaja-asiamiesten yhteinen kannanotto). Lykkyä !


      • vahvistuksesta
        tilausvahv kirjoitti:

        Hei - sain rahat takaisn tilauksesta ( korttitilaus )
        kun tyttäreni laittoi sähköpostin englanniksi peruutuksesta ja rahojen palautuksesta, sekä myöhemmin paketin lähetystunnuksen.
        Luin sen verran tietoja verkkotilauksista, että tilaus ei ole lainvoimainen,
        jos siitä ei tule tilausvahvistusta ( pohjoismaisten kuluttaja-asiamiesten yhteinen kannanotto). Lykkyä !

        kirjoitiko siis sinne että se ei ole lainvoimainen,kun ei tullut vahvistusta?
        siellä taitaa kaikki tilaukset ollakkin vain kortti tilauksia?


    • ---

      Hyvin mielenkiintoista, hyvin mielenkiintoista. Oho kellohan on jo paljon pitäisi painua jo pehkuihin. Saatankin mennä vaikka heti. Öitä kaikille palstatovereille.

    • pienentytönäiti

      Heippa kohtalotoverit...

      itsekkin opin kantapäänkautta ettei kannata antaa pankkikortin numeroa.. nyt kortin kuolettaneena ja reklamaation pankille tehneenä ja rikosilmoituksen tehneenä toivon saavani rahani takaisin... ainakin euroopan kuluttajakeskus kehottaa juuri toimimaan näin ja laitanpa teille tämän linkin myös tänne... nyt vaan hommaamaan rahat takaisin ja huijarit vastuuseen!

      http://www.ecc.fi/fi-FI/rss/?groupId=730b2050-76e0-4c86-8e3e-d50bf5ede062&announcementId=65538f59-9a26-469e-8685-37bddcefa47a

    • hyväuskoinen

      Sain heinäkuussa pillerifirmalta pahoittelevan viestin, etteivät voi lähettää minulle seuraavaa erää, koska eivät onnistuneet velottamaan tiliäni. Jäsenyyteni on pantu hyllylle odottamaan tietoa, miten aion lähetyksen maksaa.
      Olen ollut lomalla, ja pestannut kukkien kastelijan palauttamaan mahdollisesti postiluukusta tipahtavan paketin.
      Mutta onneksi näin. Ehdin kuolettaa luottotilini ennenkuin seuraava erä oli tulossa.
      Eivät nyt toivotttavasti jatkossakaan lähetä, koska systeemi on, että rahan saanti varmistetaan ensin

    • pelastunut

      Fb:n kautta olin mennä itsekin tätä tuotetta tilaamaan, mutta huomasin, että tilausehdot pitää tarkistaa, kuten aina. Muutaman rivin lukaisu, tosin englanniksi, laittoi minut kiireesti perumaan tilaukseni. Kyllähän siellä selkeesti oli että jatkossakin tililtä lähtee rahaa..Huijausta silti, kaikki tyynni.

    • Lukekaa ehdot

      En itse usko näihin nappeihin oikeastaan koska saattaa ne toimia mutta se on niin ihmiskohtaista. Ja kuten edellinen sanoi, tarkistin mielenkiinnosta itsekin ja tilausehdoissa tosiaan mainitaan että "maksat postikulujen lisäksi myös ensimmäisen oikeahintaisen erän" joka sitten toimitetaan myöhemmin, eli ne jotka ovat tilanneet ja nyt panikoineet "lisämaksuista", eivät ole lukeneet ehtoja. Mitä tästä siis opimme, ne kannattaa aina lukea :P

    • Peppi^

      Ko.firma mainostaa myös fb:ssä Dermoshop.com ja Finland Skin sivuojen kautta A Advanced Anti Aging ja Iris Advanced Eye Gel kasvorasvoja. Sivusto uudelleen ohjautuu Fiksua kuluttajaelämää sivustolle. Siellä ko.rasvoja mainostetaan 4e/tuubi.
      Sen jälkeen luottok.kautta veloittavat tililtäsi 165e!
      Dermoshopilla ei ole asian kanssa mitn tekemistä. Tämä huijari firma mainostaa luvatta Dermoshop.com:in nimellä rasvojaan. Dermoshop on laittanut fb:n varoituksen kiertämään mainoksesta. Tästäkin oli suomi24.fi keskustelu,mutta ylläpito on poistanut sen.

    • Sini...

      Hei, onko teillä noista tilauksista tullut minkäänlaista vahvistusta??

      Itse en muista saaneeni minkäänlaista vahvistusta tilauksestani.
      Joten menin kuluttajaviraston sivuille katsomaan infoa asiasta... Löysin tällaisen osion Etämyynnistä:

      "Tilauksesta saatava vahvistus

      Kuluttajalla on oikeus saada etämyyntikaupasta vahvistus. Vahvistuksen on oltava jossakin pysyvässä muodossa, esimerkiksi postitse lähetettynä kirjeenä tai tietokoneelle tallennettavassa muodossa. Vahvistuksessa on oltava tieto kaupan keskeisistä sopimusehdoista.

      Jos et saa lainkaan vahvistusta, sopimus ei ole sitova ja voit perua kaupan. Jos perut kaupan vetoamalla vahvistuksen puuttumiseen, peruutusilmoitus on tehtävä myyjälle viimeistään vuoden kuluttua tilauksesta."

      Lisää infoa: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/etamyynti/vahvistus/

    • Shakura1

      Onko kellään tietoa/kokemusta tällaisesta firmasta kuin Formezones?

      Tilasin viime lauantaina näytepaketin laihdutuslaastareita, kysyivät luottokortin numeroa. Tulin kuitenkin toisiin aatoksiin ja laitoin englanniksi pyynnön että peruuttavat tilaukseni sekä jäsenyyteni, jollaisen sain tilauksen yhteydessä. Vastausta ei ole tullut ja kun katsoin tilille, rahat olivat tallessa. Nyt on vain alkanut pelottaa onko kyseessä huijausfirma ja rahat ovat vaarassa kadota jonnekin ulkomaille? Vai onko firma sittenkin rehellinen ja jos nyt menen sulkemaan korttini ja saankin pakettini, mitä seurauksia siitä voi syntyä? Olen sen verran huonokielinen etten pitkälle pötkisi riitelyssä.

      Auttakaa joku oikeasti asiasta tietävä, tämä on tärkeää.

    • Hullua hommaa

      Onko kukaan langennut tilaan tätä garcinia- tuotetta? Tässä puhuttiin kertatilauksesta ei kokeilupakkauksesta???

    • Pelottaa!!

      Ehkä tyhmä kysymys, mutta yritin tilata Visa Electronilla kyseisiä tuotepaketteja tänään ennenkuin luin näitä kauhujuttuja täältä, ja eteeni aukesi sivu jossa pyydettiin maksamaan erilaisella kortilla.. Eihän ne nyt vaan pääse käsiksi silti minun rahoihin kun ehdin jo kortin tietoni sinne laittaa, vaikka tilausta ei hyväksytty?

    • halpaanmenin

      Tääl kans yks tyhmyys joka meni tilaamaan.. samantien kun olin tuotteet tilannut en päässyt kyseiselle sivulle vaan sivun yläreunassa luki "thank you" sen jälkeen ystäväni joka oli myös tilaamassa tuotteita tajus ettei nyt menny ihan oikein, googlattiin tuote ja sieltä löytyi tämä keskustelu.. kuolletin korttini lähetin kuluttajavirastoon viestiä ja maanantai aamuna sieltä jo soitettiin.. ne oli tietosia kyseisestä firmasta ja ihmeissää että firma on saatu taas pystyyn koska viime vuonna firma meni konkurssiin.. laskut jotka tulee niitä ei pidä mennä maksamaan firma on laiton, sinnikkäästi viestiä kyseiseen firmaan itsekkin laitoin aikamoisen viestin sieltä vastattiin että tilaus on peruttu ja tuotteita ei enää kyseiseltä firmalta lähetetä vaan silti tuli 3 pakettia nätisti postiluukusta sisään !!!!!!!! ei auta ku koittaa pommittaa niitä viesteillä ja kaikki paketit avaamattomina postiin ja palautukseen.. kuluttajavirastostakin sanottiin et noita huijareita on hyvin vaikee jäljittää, ne tietää mitä tekee.. sinne tanskaan vai missä tää firma olikaa on oltu yhteyksissä koska viime vuonna ihmisiltä oli lähtenyt satoja euroja.. on tää niin hanurista, toivotonta..

      • viimeinen nettiostos

        ensimmäisen ja viimeisen kerran menin tämän tekemään!!! ja kun vielä ennen tilausta tuli fiilis, että mitäpä jos en kuitenkaan ostaisi näitä pillereitä???? aina niin varovainen haksahti pahemman kerran!!! Shape focus firma, joka sekin Tanskalainen tarjosi green coffee burn ja clean detox pillereitä 4euroa paketti kokeiltavaksi. Tilasin 1.8. ja maksoin luottokortillani. tuote oli jo postissa parissa päivässä. Tarkistin että oli mennyt vain kyseinen 4 euroa tililtä. Tänään tuli tupla satsi molempia pillereitä- ja kun hyppäsin tililleni katsomaan mitä tapahtuu, niin veloitus oli tehty eilen 178,- kaksi kertaa!!!!! Kyllä kuumottaa ja vituttaa suuresti!!! Mitä minä itselleni olinkaan sanonut!!!! Älä osta Älä osta !!! Ja ostin kuitenkin. Että ottaa päähän ja hävettää!!!!! Kortti kuoletettu ja sähköpostia lähetetty ko. firmaan. Ja fb:ssa varoittanut surffailijoita vaarasta!!!! Rikosilmoitusen tein netissä välittömästi kun huomasin tilitä veloitukset. Kokeilemaan en etes ole näitä pillereitä ehtinyt!!! Enkä tiedä kokeilenkokaan! Jos lähetän nämä takaisin, enkä saa rahojanikaan- miksi lähettäisin! Helpottaa kun tiedän etten ole ainoa nenästä vedettävä ,vaikka ärsyttääkin!!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe