karvapillu = paras pillu

vaatimaton mies

Älkää koskaan ajako alapäätä, luonnollinen on aina paras.

20

3080

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      ...

    • Ja vaateita satelee

      Niin, sullehan ne kaikki naiset pillua antaakin... Salli mun nauraa Mr Anonyymies nikillä "vaatimaton mies"...bbuuuuaaaaaaaaahhhhhaahaaaaahaaaaaa Eiköhän naiset saa tehdä alapäällensä mitä huvittaa. And There Is Nothing You Can Do!!!

    • aaaaaaaaaaaaaaaah

      kiitos vihdoin joku arvostaa,rasittavaa kun joka mies patistaa aina siistimään NIIN KUN SE NIIN ITEKKÄÄN TEKIS...

      • pillumiesmiesmies

        mä siistin kokoajan, ei ole pitkiä kiekuroita missään enkä pudottele satoa sinne tänne, ei rehota ei - ja pikkasen vituttaa yskiä muijien pillukarvoja kurkunpohjalta. Onko se niin kiva kun miehen naama nousee jalkojen välistä ja hampaiden vällissä lilluu pillukarvoja. Ja onko se siistiminen nyt niin iso homma?


      • hmmmmh
        pillumiesmiesmies kirjoitti:

        mä siistin kokoajan, ei ole pitkiä kiekuroita missään enkä pudottele satoa sinne tänne, ei rehota ei - ja pikkasen vituttaa yskiä muijien pillukarvoja kurkunpohjalta. Onko se niin kiva kun miehen naama nousee jalkojen välistä ja hampaiden vällissä lilluu pillukarvoja. Ja onko se siistiminen nyt niin iso homma?

        kaikki naiset ei haluu että niitten alapää näyttää pikku tytön pillulle!!! ja kyllä on iso homma siistiä joka hiton ilta että herrat on tyytyväisiä...
        itse rakastan että minulle annetaan suu seksiä mutta kukaan ei pakota teitä työntämään päätä aina sinne jalko väliin...
        alappa ite pitämään ittes karvattomana ja tuu sit sanoo mitä mieltä oot siistimisestä...

        niin ja kyllä siistin alapääni säännöllisesti että omalla herrallani on hyvä mieli!!!


      • miesten mies ja mieh
        pillumiesmiesmies kirjoitti:

        mä siistin kokoajan, ei ole pitkiä kiekuroita missään enkä pudottele satoa sinne tänne, ei rehota ei - ja pikkasen vituttaa yskiä muijien pillukarvoja kurkunpohjalta. Onko se niin kiva kun miehen naama nousee jalkojen välistä ja hampaiden vällissä lilluu pillukarvoja. Ja onko se siistiminen nyt niin iso homma?

        Hyi helvetti! Pikkusen itsetuntoa ja arvokkuutta teille miehet! Ette kai todella alennu akkojen pilluja nuolemaan???

        Kyllä se on niin että akka levittää jalkansa tai pyllistää ja sitten sitä pannaan ja kunnolla!!!

        MIhin malliin Suomen miehet on menneet? "TUSSUN ALLA" ????? Huolestuttavaa.


      • doktori..
        hmmmmh kirjoitti:

        kaikki naiset ei haluu että niitten alapää näyttää pikku tytön pillulle!!! ja kyllä on iso homma siistiä joka hiton ilta että herrat on tyytyväisiä...
        itse rakastan että minulle annetaan suu seksiä mutta kukaan ei pakota teitä työntämään päätä aina sinne jalko väliin...
        alappa ite pitämään ittes karvattomana ja tuu sit sanoo mitä mieltä oot siistimisestä...

        niin ja kyllä siistin alapääni säännöllisesti että omalla herrallani on hyvä mieli!!!

        Ei aikuisen naisen karvaton pillu näytä pikku tytön pillulle. Olet hoidon tarpeessa.


    • poslari123

      Hyi vittu!!!!
      KarvaTONpillu = paras pillu

      • Anonyymi

        Jätä kuitenki vauvat rauhaansa


    • Word !!

      Näin on. Naturaali on aina paras. Posliiniset keinoblondibarbit ei kiinnosta yhtään.

      • sano ei parranajolle

      • Anonyymi

        nyljetyn posliinipillun näkeminen tuottaa pelkän impotenssin


    • 665555

      Miehille ihan vaan tiedoksi, että kyllä se itseasiassa on aika ikävää puuhaa se alapään ajelu, sheivaa tai epiloi (=poistaa juurineen). Lisäksi kivuliasta, saati sitten se pistely kun sänki tulee...

      • Alli.

        Älä viitsi. minun mies on tehnyt sitä hommaa innolla vuosikausia. Ja aina on ollut palkaan tyytyväinen. On saanut sen heti työsuorituksen jälkeen.


      • Anonyymi

        Lopputuloksen katselu satuu myös helvetisti silmään, että ei ole miehillä sen helpompaa


    • (;(;(;;(

      marry meeee (=

    • Anonyymi

      Oikein poikaseni, majava navasta häntäluuhun ja kainaloissa kans. Ja saa sitä vähän käsissä, reisissä, säärissä, varpaissa, navan yllä ja nänneissähi olla

    • Anonyymi

      Kyllähän se kesähelteellä haudattu karvapesä leimahtaa kunnolla nenään kun himoissaan pikkarit vetää naiselta alas. Oksennus refleksi tyhjentää vatsalaukun tarpeettomasta tavarasta. Oksennuksen haju nenässä pystyy sitten jyystämään jos ei muuten ala silmiä kirvelemään

    • Anonyymi

      mitä rumenpi vittu ,sen kiihottavenpi.

      • Anonyymi

        Karvattomaksi jynssättykkö on siis jotenkin kaunis. Taissit puhua ittes pussiin? Minusta vauvamaiseksi nyljetty aikuispillu on järkyttävät ankea ja sairaan näköinen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe