Datsun 240k GT:n arvo?

Datsun hepe

Elikkäs tallista löytyis Datsun 240k GT erittäin hyvässä kunnossa, maalipinta uusittu 2kk sitten ja siinä samassa käyty koko helahoito läpi ja vaihdettu tiivisteitä sun muuta pientä. Datsuni on ollut kiihdytysajo käytössä aikasemmin, mutta ei ajettu vähään aikaan eli mylly ei tosiaan ole vakio vaan 2.6l suora 6 ja tehoa löytyy sen 288 hp ja kiihtyy erittäin vikkelään kun koko helahoito painaa sen n.900 kg.
Kuvia en jaksaisi räpsiä mutta kunto on kutakuinkin sama kuin tässä http://4.bp.blogspot.com/_bmUWiV-ygms/TLBHRKcVKyI/AAAAAAAAABw/zCrpyy5zW64/s1600/GT-RC110.jpg

ja näyttääkin muuten melkein samalta paitsi minun kiesissäni on hieman tummemman punainen maalipinta. ja pääkysymyksenä olisi nyt tämän suurinpirteinen arvo. Sen enempää en ole selvää ottanut kuin että tämä k GT - sarja on ÄÄRIMMÄISEN harvinainen ja vuonna -92 niitä löytyi suomesta sen 8kpl. Ja noita kuulemma ostetaan kovaa tahtia ja on kysyttyä tavaraa ja hinta korkeemmalla kuin Z - sarjan autoissa. Eli jos joku tietää näistä enemmän kuin minä arvon suhteen niin jakaa toki tietonsa .

22

5982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romu-ukko12

      50€ ku viet koko romun paaliin.

      • Anonyymi

        Kaltaisellasi rassukalla tuskin löytyy edes sitä 50€, VAI MITÄ?


    • samd
      • datsun hepe

        Myynnissä ei ole ennen kuin saan tuon hintaa enemmän esille, sen verran olen tietoa löydellyt että hinta pyörii n. 30 tonnissa.


      • Datsun Z240
        datsun hepe kirjoitti:

        Myynnissä ei ole ennen kuin saan tuon hintaa enemmän esille, sen verran olen tietoa löydellyt että hinta pyörii n. 30 tonnissa.

        Voi olla vaikea saada 30ke kun ei ole vakio ja vaikka olisi niin luulisin hinna jäävän 10-15ke. Joku joka tuollaisen haluaa voi siitä hyvänkin hinnan maksaa. Kauppaa myös ulkomaille kysyntää näyttää olevan.


    • datsun hepe

      toi 10-15ke olis kyllä ton Z sarjan 240:sen hinta tai kyllä se vähän enemmän olis mutta kun nyt puhutaan kgt sarjan 240:sestä mikä on huomattavasti arvokkaampi, 2 vuotta sitten myyty Datsun 160k joka oli järkyttävässä kunnossa mutta vakio niin 18ke ja se ostettiin arabeihin. Itse olen soitellut nyt eri paikkoihin ja kysellyt ja googletellut niin hinta olis sen n.30 ke tosiaan vaikka se onkin vaikea uskoa. Hintaa nosta sen kysyntä arabeissa erittäin paljon. Eli siis näitä ostetaan arabeihin ja kunnostetaan ja myydään perkeleen kalliilla, ja tätä minun kun ei tarvitse kunnostaa nii se on toisin sanoen perkeleen kallis.

    • pattinokassa

      Kaveri just soitti saksasta et kiinnostasko oli löytänyt Datsun 180B SSS Coupe -74 usa mallin josta pikkukylästä :)

    • aiheen asiantuntia

      eihän toi oo mittää verrattuna tollasee kisakuntosee 240k gt:hen. B sarja on ku meren mutaa verrattuna k sarjaan. Ja viellä kun tuo 240k gt on k sarjan aatelia ja sen arvon suhteen hepe on oikeassa, ton kuntosesta saa jo sen 30 tonttua kuhan löytyy joku ketä omistaa tarpeeks paksun lompakon koska noilla ei persaukiset ajele :)

      • VanhemmatJapsit

        Saksast etitään just Toytota Crown coupee ja Mazda 929 coupee


    • Datsun hepe

      Jees jees jees, iha jees tietoo mut nää ei kyllä millään tapaa liity tohon mun kysymykseen eli mikä olis kisakuntosen Datsun 240K GT:n arvo?

      • -

        Eiköhän se tuollaisessa tapauksessa ole ihan ostajan ja myyjän välinen yhteisymmärrys, jos ei ole kiinnostuneita niin ei paljoakaan, taas joku täysfani voi maksaa paljonkin. Pikaisella Google-haulla ei oikein näyttänyt löytyvän oikein mistään myynnistä, joka viittaa siihen, että parhaan hinnan varmaan saisi joltain ulkomaiselta ostajalta.


    • --

      missäs auto siaitsee että onko mahdollisesti sama auto mitä olen käynyt katsomassa viime talvena??

      • Datsun hepe

        Kyseinen datsun sijaitsee sipoossa.


    • --

      eipähän ole sitten sama auto kyseessä :)

    • ceesatakymppi

      Eikai tämmöisille harrasteautoille ole listahintoja olemassa. Suomessa oli vasta / on myynnissä seuraavan sukupolven originaali c210 pyynnin ollessa 7-8k, mutta suomessa ei juuri ole kiinnostuneita tuohonkaan hintaan. Millainen aloittajan autossa on korin/ sisustan tyyli? Jos niitä on muuteltu alkup. poikkeaviksi niin se on aina miinusta. Alkuperäisenä auto todellakin olisi arvokas. 30k on kuitenkin yläkanttiin...Voithan toki laittaa esim. ebay myyntiin hulluun hintaan ja katsoa tuleeko saudit hakemaan. Suomessa HUIPPUYKSILÖN realistinen hinta voisi olla 8-15k. Laita lisätietoja autostaki. Suomeen c110 mallia on tuotu uutena alle 80kpl. Kohtuullisesti kuitenkin. Useita on vielä jäljellä, muttei kilvissä.

    • BlueEyeDrift

      Onko kyseinen Datsun 240k gt myynnissä? T. Mathias

    • Enska123

      Mulla oli tollanen 90 luvulla metallinhohtopunainen vakio kutoskoneella ja automaatti. On tullu muutamia vastaan alkuperäisenä vihreenä ja punaisena

    • jaggejeti

      2-3 tuhatta on realistinen hinta kunto huomioonottaen.

      • LässytiLässyti

        Just myytiin yksi viimeisistä Suomessa olleista jenkkeihin, hintapyyntö oli 65.000 dollaria ja kaupat oli syntyneet. Hinta tuskin oli 65.000 mutta vaikka tuosta vähän tinkisikin niin enemmän se oli kuin "2-3 tuhatta".


      • Anonyymi
        LässytiLässyti kirjoitti:

        Just myytiin yksi viimeisistä Suomessa olleista jenkkeihin, hintapyyntö oli 65.000 dollaria ja kaupat oli syntyneet. Hinta tuskin oli 65.000 mutta vaikka tuosta vähän tinkisikin niin enemmän se oli kuin "2-3 tuhatta".

        Jos tarkoitat sitä tumman harmaa gtr look niin taitaa olla vielä samalla omistajalla


    • Kaikki
    • vaherinmutkalla

      Ei tästä ny ni kauan ole ku Ruuhimäessä möivät 15 mustan. Ja kyl niitä on Suomes vaikkei ajos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe