Tallink Express Hotel kokemuksia? :)

Elikkäs tiistaina lähtö Tallinnaan, majoitus on tuossa Tallink Express hotellissa. Haluaisinkin nyt kuulla kokemuksia kyseisestä hotellista, esim. oliko hyvät hotellihuoneet, jne... :)

17

9166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fåjgler

      siellähä taitaa olla erikokoisia huoneita mutta i ja 2 hengen huoneet taitavat olla
      saman kokoisia..kyllähän niissä viihtyy..ihan terminaalin vieressä n 200 metriä
      merekeskuksesta...hyvän palvelun olen aina saanut tosin voi johtua siitä et kyselen aika paljon..Aamupala ei yl o parhaasta päästä mut ei tuo huoneen hintakaan ole kovin kova..Meteliä en ole kuullut varmaankin sen takia et nukkumaan mennessä jonkin asteinen puudutus ollu päällä..

    • Juu, itekin olin ihan tyytyväinen kyseiseen hotelliin. Hyvää oli palvelu, kyllä mun mielestä se aamupalakin oli hyvää. :--) Ja tuo terminaalin läheisyys on kyllä hyvä plussa! :--)

    • Lintu9

      Olimme kesäkuun alussa kyseisesä hotellissa, enkä millään muotoa voi sitä kehua. Huoneet olivat aivan sairaan kuumat - ilmastointi puuttui, ja se aamupala. Aivan surkea, kuivat kurkut ja tomaatit, kuiva munakokkeli ja kuivat nakit. Näytti aivan kuin aamupala olisi ollut jo muutaman kerran ennenkin samassa pöydässä. Sijainti on hyvä sitä ei voi moittia. Olimme varanneet toiseen hotelliin mutta jouduimme tänne koska varaamamme oli täyteen buukattu. Anyway saimme sopivat hyvitykset kirjallisen reklaamation jälkeen. En suosittele en ainakaan kesällä ja jos panostat aamupalaan!!

    • EX-hotellilaiset.

      Kokemus moisesta "hotellista" oli järkyttävä.
      Olimme kahden hengen huneessa, kaksi ihmistä ja koira, maaliskuussa 2012.
      Tähän hotelliin en enään ikinä astu jalallanikaan, yäk.

      - Huoneissa ei ollut jääkaappia.

      - Tyynyjä oli vain yksi säkyä kohden, ja sekin ihan litteä.

      - Suihku kärsi selvästi eturauhasvaivoista, vettä tuli liruttamalla.

      - WC-paperissakin oli säästetty, niin määrässä kuin laadussakin, ottakaa omat paskapaperit mukaanne.

      - Hissillä ei päässyt ylös ilman avainkorttia, joka temppuili jatkuvasti, eikä
      avannut myöskään ovia paloportaisiin, jotta niitä pitkin olisi voinut kulkea.

      - Kaksi yötä tuli moisessa hotellissa valvottua, ja huonosti nukuttua. Huoneemme oli ihan hotellin sisäänkäynnin yläpuolella II-kerroksessa, jonne kuului viikonloppumelu, linja-autot kävivät hotellin edustalla ja pakokaasut tulivat huoneeseen sisälle, kuten myös hotellin ulkopuolella tupaikoivien tupakansavut.
      Päätäni särki koko ajan kun hotellissa olimme, vasta pari päivää kotiuduttuamme päänsärkyni helpotti.

      - Huone oli illalla todella kylmä, ja huoneilma erittäin kuiva ja tunkkainen, ilmastoinnista ei tietoakaan.

      - Aamupala, jos sitä siksi nyt voi kutsua, oli jotain ihan muuta kuin mitä kotona saa.
      Kurkut ja tomaatit olivat tosiaankin kuivia, makkarat haisivat kamalle, kananmunat lemusivat silakalle, puuro oli kovaa kökköjä täynnä olevaa sementtiä.
      Ainoastaan hedelmäsalaatin pystyi syömään, ja sekin oli purkista suoraan tarjoiluastiaan kaadettu, siisteydestä olisi voinut pitää parempaa huolta.

      - Henkilökunnan palvelualttius alkoi pelata, kun kovaäänisesti sitä tuli vaadittua, esim. "tulisitko avaamaan hissin oven".

      Illalla kun kävimme hotellissa pitsalla, niin saimme 6,50e maksavan pitsan suoraan tyyliin "saarioisten paketista", mikron kautta lautasella naamamme eteen.

      Hyvät puolet koko paketissa olivat, että saimme reissumme päätökseen, ja pääsimme kotimatkalle.

      Älkää antako hotellista esiteltyjen kuvien hämätä.
      Tänne emme enään palaa.

      • Hotellit 4

        Sinulle EX-HOTELLILAINEN tunnut olevan ammatti valittaja,jos et saanut varaamaasi hotellia joka oli saman hintatasoinen kuin tämä hotelli koska halvempaan ei laiteta ylibuukkauksia niin varaa seuraavan kerran siitä vierestä kylpylä hotelli .Olen molemmissa hotelleissa yöpynyt ja molemmat ovat hintatasoonsa sopivia .Kortit oviin ovat turvallisia ja aina toimineet jos niitä osaa käyttää .....suosittelen pienen matkakassan omaaville ja aamupalan voi jättää ottamatta ja käydä viereisessä hotellissa syömässä se on loistava,sinä myös valittaja .Uimapuku mukaan kylpylä ja saunat on maksusta kaikille avoimia löytyy myös allas baari .Kun Tallinnaan menette menkää Kopliin ostoksille ennenkuin keskustasta ostatte mitään.................tämä asian vierestä!


      • palo-ovi

        EX-hotellilaiset:

        Miksi menitte kokeilemaan palo-ovia?


    • TOSI ON

      HALPIS HOTELLI RAHATTOMILLE

    • velttu1

      Olin elokuussa kyseisessä hotellissa yön ja olin tyytyväinen. Aamiainen oli ihan ok ja
      henkilökunta ystävällistä. Ainoa miinuspuoli ehkä liikenteen äänet ikkunan ollessa
      avoinna. Avainkortin käyttö plussaa hississä, eipähän pääse kuulumattomat kerroksiin
      ja käytetäähän niitä Suomen hotelleissakin.

    • a la aamusta

      Käyn usein aamupalalla kyseisessä hotellissa,viimeeksi viikko sitten,ja silloinkin puuro oi kyllä todella herkullista,ja hedelmäpalat eivät tosiaankaan olleet mitään purkkikamaa,aamupala ihan hyvää perusjuttua..leipiä,juustoa, makkaroita,munakasta,keitettyjä kananmunia,mysliä ja aivan ihanaa murotorttua marjoista,niin ja nakkeja oli ja perus tomaatit ja kurkut, ja mitä vielä..kyllä sillä nälkä lähti,ja siinähän kävi sitä porukkaa koko ajan,ja pöytää täytettiin,ettei mun aikana ainakaan mikään loppunnnu.ihan jees a hintakin vain 5,50

    • marcou3

      Olin kesällä useamman yön ja olin ihan tyytyväinen.Hyvä perushotelli.Jääkaappi tosin puuttuu mutta onkos sitä monessakaan hoteliissa muuta kun minibaari johon ei mitään mahdu.Ilmastointia en tarvinnut.Aaamupala ihan perusaamiainen, ei mitään luxusta mutta ihan syötävää.Henkilökunta ystävällistä.Kyllä minä ainakin voin mennä koska tahansa uudelleen.Sijainniltaan mielestäni erinomainen , eikä mikään meteli häirinnyt, päinvastoin iltasella alkoi kaikki liikennekkin rauhoittua.Huoneet ehkä aavistuksen piehköjä mutta minä en siellä aikaani kuluttanutkaan vaan oli lähinnä nukkumis ja peseytymispaikka.

    • Andreij Mjelon

      Olen ollut kyseisessä hotellissa vuosien varrella ainakin kymmenen kertaa, yksinkertainen perushotelli ei edes saunaa. Huoneet ilmeisesti kaikki samankokoisia, yhdenhengen huoneet sisääntulon puolella, niissä kapea parivuode, kesällä ilta-aurinko varmaan haittaa. Kahdenhengen huoneet toisella puolella, ja niissä erilliset kapeat vuoteet. Samalla puolella perhe ja inva huoneet, joissa on kapea pari vuode ja sohva josta saa myöskin kapean parivuoteen. Inva huoneiden kylpyhuone kalustukseltaan väljempi ja sieltä puuttuu ahdas suihkukaappi ja lavuaari pöytä. Viimeksi käydessä oli televisiot vaihdettu taulu sellaisiin, ei jääkaappia eikä huoneisto kohtaista ilmastointia niinkuin portuksessa, jonka aamiainen mielesäni huonompi samoin metropolin siellä sentään jääkaappi. Huoneita toisessa kerroksessa baarin kohdalla tulisi välttää koska niihin majoitetaan remuporukka. Mielestäni aamiainen menettelee samoin keittolounas, jos siivilöi öljyn pinnasta. Aamiaisella meikäläisittäin keitetty kahvi, kannattaa ostaa pieneen termariin, muun osan päivää vain exspessoa. Alacarte vaatimaton eikä edullinen, muuten ihan mukava paikka ainakin kesän ulkopuolella, en ole ollut kesällä, sillon Piritalle.

    • jotain tolkkua

      Niin. Turha porata perushotellin varustustasoa. Tallinnasta löytyy 5 tähden hotelleja jos sellaiseen on tarve. En asu Tallinnassa hotelleissa mutta täällä olen käynyt aamiaisella. 5,50 eurolla saa todella koko rahan edestä syötävää.

    • janoooon

      Perushotelli edulliseen hintaan. Jos koko reissun laivamatkoineen saa yhden hengen huoneella alle viidelläkympillä, niin ei pidä mitään luxusta odottaa. Jos laadukkaampaa haluaa, niin naapurissahan on Tallink Spa. Oma lempihotellini on Nordic Hotel Forum Viru-hotellia vastapäätä.

    • Vaimoihminen

      Siisti ja rauhallinen hotelli.Ruoka oli erittäin hyvää.

    • Hintalaatusuhdeok

      Viikonloppu Tallink Express hotellissa.Siisti edullinen perushotelli ja rauhallinen lapsiperheelle.Ainut negatiivinen asia;huoneet lämpimiä, kun ei ilmastointia.

    • eurollaeurontuote

      Muuten ok hintaan suhteutettuna. Jos haluaa päästä halvalla, niin siihen on ihan käypä hotelli.

      Plussat:
      auton saa parkkiin
      hyvät yhteydet
      siisti päältäpäin

      Miinukset:
      - Todella kylmä huone, kylmä vessa
      - Suihkussa ei painetta
      - Vessa ei vetänyt kuin vasta kolmannella kerralla kunnolla
      - Sängyt retkisänkyjä ja peitot ohuita
      - WiFi:n kanssa suuria ongelmia - koita siinä nyt sitten tehdä töitä..

      Eli lämpimät vaatteet ja oma peitto mukaan ja hieman enemmän aikaa wifin kanssa tappeluun, niin ihan ok hotelli budjettimatkalaiselle.

    • poissid

      Ihan hyvä halpa hotsku sataman läheisyydessä. Auton saa parkkiin samaan rahaan. Kukas nyt hotellin ravintelissa syö ja varsinkaan pizzaa ? Keitot iltapäivällä on tosin ihan hyvä, olut ja juomat kalliita, juomaan muualle ja syömäänkin. Aamiainen...laitosmainen ja mautonta mutta parempi kuin ei mitään. Todella siisti hotelli. Unista ei voi mitään sanoa kun kolmen promillen kännissä aina hyvin nukkuu. Niin, vielä yksi plussa, seuralaisetkin toivotettiin lämpimästi tervetulleiksi. Suosittelen edullista nukkumapaikkaa etsiville. Aina otetaan tämä jos on alle 50/ vrk huoneesta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe