Suomen numerokeskus

mediamyynti

Millainen paikka? Pohjapalkka näyttää ilmoituksen mukaan olevan ainakin hyvä.

69

4480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gogogle

      Siis minkälaista palvelua tuota kautta tarjotaan? Jos vaikka tulee soitto niin tietää vähän mihin varautua.

    • Nauhoittakaa puhelut

      Huijausfirma!

      Firman edustaja soitteli kyselläkseen yrityksemme tietoja, mukamas sopimus jo olemassa jne. Puhelimeen vastasi meillä henkilö, joka ei osannut aavistaa huijausta (ko. henkilöllä ei myöskään ole oikeuksia tehdä mitään tilauksia/sopimuksia, ns. rivityöntekijä).

      Kolmen viikon kuluttua tuli lasku. Viitteeksi oli laitettu yrityksen johtaja, joka ei todellakaan ole koskaan ollut edes puhelimessa ko. firman kanssa. Lisäksi tilitiedoistamme ei löytynyt vuoden ajalta yhtään merkintää koko firmasta.

      Yrityksemme johtaja soitti ko. firmaan, ja antoi painavan sanansa. Kuulemma pyytelivät anteeksi eikä tietenkään laskua tarvinnut maksaa. Hyvä heidän kannaltaan, koska muuten oltaisiin (oikeasti) menty oikeuteen.

      Laitoin tämän viestin julkiseksi, koska joku roti on saatava näiden firmojen toimintaan. Samankaltaisia yrityksiä tulee oikeasti joka viikko.

      • sdfvsdf

        Minäkin menin kerran halpaan Numerokeskuksen kanssa ja kun tuli lasku ( joka johtui siitä että olin kaiketi puolitietoisesti sanonut kyllä myyntitykille koska sain väärän käsityksen myytävästät tuotteesta/palvelusta) niin sitten eräs lähisukulaiseni soitti asiakaspalveluun avalitti laskusta. No ne kuunteli nauhan ja sano että laskun voi tuhota. vÄHÄN NE KYLLÄ MEINAS ALkaa änkyttään että asianomistajan ois ite pitäny soittaa.
        Mutta ehän minä heleveti sönkkö ois osannu panna niille luutaa kurkkuun ja häntää sen verran koipien väliin että oisivat suostuneet perumaan homman. Ja mua inhottas kuulla miten ne reakoi mun valituksiin.
        No silloin oli jo lähellä vahinko että osin joutunu tahtomattani käyttämään minua hyödyttämätöntä pavelua pirun kalliilla hinnalla.
        Niin stä kantapään autta oppii ettei kannata yhtään säliä noita puhelinmyyjiä. Nelisen kuukautta enen tuota olin nimittäin joutua hankaluuksiin 16100:n kanssa, mutta siitä irtauduin omin nokkineni sillon.


    • Yrittäjä Jyväskyläst

      Minulle soitettiin tänään ja myyjän minun puhelu meni tarkalleen näin:

      "Numerotelepalvelusta hei" (tässä taustalla on tuo numerokeskus)
      "Hei"
      "Yrityksen johtaja xxx puhelimessa?"
      "Jep"
      "Hei, teidän tiedot on meidän hakemistossa muuten mutta varmistan onko teillä muita kännykkäliittymiä"
      "On"
      "Onko tämä se johon asiakkaat teille soittaa"
      "On"
      "No sitten ei tartte muita numeroita lisätä. Lähetän teille postissa vahvistuksen josta voitte tarkistaa että yrityksen kaikki tiedot on ok"
      "Vahvistuksen mistä?"
      "Teidän näkyvyydestä hakemistossa"
      "Tiedoksi että olen heti laittanut nauhoituksen päälle kun kuulin että hakemistopalvelusta soitetaan ja en halua teiltä mitään vahvistusta enkä todellakaan laskua kun en ole mitään tilannut enkä aio euroakaan maksaa"
      "No siinä tapauksessa ei tietenkään tule vahvistusta eikä laskuakaan jos ette sellaista halua"

      Oikeasti näitä hakemisto- ja näkyvyyspalveluihin liittyviä yrityksiä on hyviäkin jotka kertovat suoraan mistä on kyse ja voit itse sen perusteella päättää tilaatko. Olen pari tilannut ja niillä on ollut tarjota muutakin kuin nimi hakemistoon.

      Tässä eniten sapetti taas tuo myyntitapa eli yritettiin "upottaa" kauppa ja kun olisin hyväksynyt "ok lähetä vahvistus" niin olisivat tulkinneet tilaukseksi. Olkaapa tarkkana kollegat. Kaikkia ei vain kannata samaan niputtaa. Nämä vain pilaa kaikkien maineen.

    • nti aurinkoinen35

      Hei oikeasti nyt. Tilaus on tilaus kun se on tehty.

      Ei se nyt niinkään ole että minä tilaan yritykseltä X talopaketin ja juuri kun sitä ollaan roudaamassa minun tontilleni minä soitan talopaketin toimittajalle että moro mutta mä perutan tämän tilauksen sillä mitäänhän en ole tilannut.

      Miltä se tuntuis jos teidän firmalle käy noin?

      Ja muuten. En ole missään tollasessa yritys hommassa töissä. Ihan oikeassa työssä kaupan kassalla. Mua vaan naurattaa nää teidän yrittäjien jupakat noista "en ole tilannut mitään"

      • voi... siis apua..!

        numeropalvelut ja mediamyynti-hömppä on ehkä vähän eri juttu kuin talopaketti. ensimmäistä myydään puhelimitse väkisin, siitä on muutamia räikeitä esimerkkejä netissä, kun viitsisit vähän penkoa.
        oletkohan vähän tyhmä.. tai sitten aika nuori?


      • Eihän kassallakaan

        Asiallisesti toimivan yrityksen voisi ajatella tietysti toivovan, että asiakas haluaa tilauksen olevan tapahtunut myös tavaran/ palvelun toimittamisen jälkeen. Jos näin ei ole, ehkä myyntitoiminnassa jotkin asiat eivät ole kohdallaan. Talopaketin toimittajat toivottavasti katsovat asiakseen varmistua jollakin asiakkaallekin hyvällä tavalla siitä, että asiakas saa paketin toimittamisen jälkeenkin, ja tästä vakuudeksi allekirjoittaa vielä sopimuksen ennen toimitusta. Tämä nimenomainen yritys on herättänyt epäilyksiä siitä, että myyntiä tehdään silloinkin, kun ostaja ei halua ostaa eikä tosiasiallisesti ole tiennyt ostavansa. Kaupan kassallahan sama ei tuntuisi oikealta? - Esimerkiksi niin, että kaupan kassalla työskentelevä henkilö näyttäisi asiakkaalle tuotetta, jota asiakas ei halua, laittaisi tuotteen asiakkaalta salaa asiakkaan kassiin, ja sitten kaupan ovella peritään jälkikäteen väkisin tuotteesta hinta, vaikka vartijan avulla, jos ei muu auta.


      • Eihän kassallakaan
        Eihän kassallakaan kirjoitti:

        Asiallisesti toimivan yrityksen voisi ajatella tietysti toivovan, että asiakas haluaa tilauksen olevan tapahtunut myös tavaran/ palvelun toimittamisen jälkeen. Jos näin ei ole, ehkä myyntitoiminnassa jotkin asiat eivät ole kohdallaan. Talopaketin toimittajat toivottavasti katsovat asiakseen varmistua jollakin asiakkaallekin hyvällä tavalla siitä, että asiakas saa paketin toimittamisen jälkeenkin, ja tästä vakuudeksi allekirjoittaa vielä sopimuksen ennen toimitusta. Tämä nimenomainen yritys on herättänyt epäilyksiä siitä, että myyntiä tehdään silloinkin, kun ostaja ei halua ostaa eikä tosiasiallisesti ole tiennyt ostavansa. Kaupan kassallahan sama ei tuntuisi oikealta? - Esimerkiksi niin, että kaupan kassalla työskentelevä henkilö näyttäisi asiakkaalle tuotetta, jota asiakas ei halua, laittaisi tuotteen asiakkaalta salaa asiakkaan kassiin, ja sitten kaupan ovella peritään jälkikäteen väkisin tuotteesta hinta, vaikka vartijan avulla, jos ei muu auta.

        kirjoitusvirhe, "asiakas saa paketin tomittamisen jälkeenkin" piti olla tietysti "asiakas on tyytyväinen pakettiin sen toimittamisen jälkeenkin".


      • havuja prkele

        Höpöhöpö.

        Mikä ihme saa ihmisen puolustamaan noita rikollisia toimijoita.
        Sun on pakko olla jossain riippuvuudessa johonkin näistä huijarifirmoista tai sitten et tiedä tästä asiasta yhtään mitään.
        Jos tietoisuudesssasi on aukko niin plase kirjota jostain semmosesta josta tiedät jotain kiitos.
        itse olen juuri tehnyt tutkintapyynnön poliisille yhdestä luettelohuijarista ja onneksi olen kaikki faktatiedot tallentanut niin voin ja varmasti menen oikeuteen jos tarvii.Lopeta tuollainen höpöttäminen kun tietoa ei ole.


    • kokenut tuon

      Työntekijät vaihtuvat kokoajan, syynä huonokohtelu, uhkailu ja myytävä palvelu ei toimi asiakkaalla. Myyntipuhe huijaa asiakasta, eli vastaa myytävää palvelua. pakkomyyntiä, tulee paljon peruutuksia.
      Suomen Numerokeskus on osa Scanria Oy.tä. Lue mielipiteet Scanrian sivuilta, tiedät mistä on kysymys, huijauksesta.

    • Myyntitykki-naikkone

      Hyvä neiti aurinkoinen35.

      Ensinnäkin, kun yrittäjä ei ole todellakaan tilannut yhtään mitään,siltikin nämä firmat lähettelevät aiheettomia laskuja. Jos viitsisit ottaa asioista vähän selkoa ja lukea vaikka yrittäjät.infon keskustelupalstaa, niin siellä olisi ainakin muutama törkeä esimerkki.
      Voit toki täällä hihitellä yrittäjien tyhmyyttä, mutta tee se sitten kun tiedät asioista jotain.. eiköhän olisi aika mennä hyllyttämään jotain.. tai vaikka laittaa vaihtorahaa kassalippaaseen?

      • yritäjä Tuusulasta

        Hei. yritykseen soitti aikaisempien kaavojen mukaan myyjä, tivasin y-tunnusta ja firman nimeä . Nimen sain muuta en . Kielsin jyrkästi laittamasta tietojamme luetteloon koska koin sen suoraksi k.......i. Sitähän se on sillä suomen numerokeskus on tahallisesti harhaanjotava ja helposti sekotetaan muuhun ns. kunnialliseen numeropalveluun. Viime vuoden puolella soitettin palvelusta joka harhaanjohti ja ratsasti YTJ. lähellä olevalla nimellä. Toisessa jäljet johti Kuopioon ja toisessa Joensuuhun. Kerroin aika selvllä suomen kielellä mitä ajattelen heidän moraalista kupata rehellisiä yrityksiä. Jos laskuja tulee nin ei pidä lulla että maksan laskun ja laitan suoraa asiaa hoitamaan asianajajan.Sillein se saadaan kitketyksi kunnes jokin seuraava nokkela keksii jotain. Yleis neuvona sanoisin etä Älä tilaa puhelimessa mitään ja kiellä jyrkästi. Jos on kinnostava asia pydä lisätietoja muuta kautta.
        Yritäjä Tuusulasta


      • Raimo A.
        yritäjä Tuusulasta kirjoitti:

        Hei. yritykseen soitti aikaisempien kaavojen mukaan myyjä, tivasin y-tunnusta ja firman nimeä . Nimen sain muuta en . Kielsin jyrkästi laittamasta tietojamme luetteloon koska koin sen suoraksi k.......i. Sitähän se on sillä suomen numerokeskus on tahallisesti harhaanjotava ja helposti sekotetaan muuhun ns. kunnialliseen numeropalveluun. Viime vuoden puolella soitettin palvelusta joka harhaanjohti ja ratsasti YTJ. lähellä olevalla nimellä. Toisessa jäljet johti Kuopioon ja toisessa Joensuuhun. Kerroin aika selvllä suomen kielellä mitä ajattelen heidän moraalista kupata rehellisiä yrityksiä. Jos laskuja tulee nin ei pidä lulla että maksan laskun ja laitan suoraa asiaa hoitamaan asianajajan.Sillein se saadaan kitketyksi kunnes jokin seuraava nokkela keksii jotain. Yleis neuvona sanoisin etä Älä tilaa puhelimessa mitään ja kiellä jyrkästi. Jos on kinnostava asia pydä lisätietoja muuta kautta.
        Yritäjä Tuusulasta

        Muuten asiaa mutta ihmettelen yrittäjän kommenttia "älä tilaa puhelimessa mitään". Puhelin nyt on monelle yrittäjälle kustannustehokkain tapa tarjota palvelujaan.

        Tuo kommenttisi on luokkaa "älä ikinä osta autoa" jos joku on jotakin joskus huijannut autokaupoissa.

        Mielestäni puhelinmyynnissä suurin osa toimii hyvin mutta vain negatiivisista puhutaan. Myös hakemistomyynnissä ja numerokeskuksissa on hyviä toimijoita.

        Nimimerkin nti aurinkoinen35 kanssa olen samaa mieltä siitä että on myös yrittäjiä jotka itkevät yrittäjäjärjestöä apuun ja poraavat julkisesti kun heille on MYYTY eli myyjä ei ole luovuttanut ja heitä harmittaa kun ovat tulleet tilanneeksi. Vaikka myyjä olisi toiminut oikeinkin. Sitten syytetään myyjää huijariksi vaikka itse ei ole tyhmyyttään / laiskuuttaan tarkistettu ehtoja.

        Parhaat yrittäjät vetoavat vielä kuluttajasuojalakiin. Ei hele...milloinhan se on B2B-kauppaa alkanut koskemaan? Ja mitenhän nämä yritykset itse saavat kauppaa jos bisneksen taju on tuota. Ai niin. Heillä on tuote joka "myy itse itsensä". Just.

        Suomalainen yrittäjä vaan usein on myös vähän lapanen. Itseäni ei vain ole onnistuttu 20 v. yrittäjäuran aikana kusettamaan koska en tilaa mitään ellen ehdi ehtoja kysellä.

        Suora kusetus on eri asia mutta monesti syytetään myyjää myös siitä kun tullaan itse katumapäälle. Se on noloa se. Ja sitten suututaan jos oma peruutus ei mene läpi perättömästi myyjää syyttäen ja kun kerrotaan tallenteesta. "Laitonta nauhoittaa". Noh. Laitontahan ei ole perätön lausuma?

        Järki käteen hei molemmin puolin.


      • Varoisin kuitenkin
        Raimo A. kirjoitti:

        Muuten asiaa mutta ihmettelen yrittäjän kommenttia "älä tilaa puhelimessa mitään". Puhelin nyt on monelle yrittäjälle kustannustehokkain tapa tarjota palvelujaan.

        Tuo kommenttisi on luokkaa "älä ikinä osta autoa" jos joku on jotakin joskus huijannut autokaupoissa.

        Mielestäni puhelinmyynnissä suurin osa toimii hyvin mutta vain negatiivisista puhutaan. Myös hakemistomyynnissä ja numerokeskuksissa on hyviä toimijoita.

        Nimimerkin nti aurinkoinen35 kanssa olen samaa mieltä siitä että on myös yrittäjiä jotka itkevät yrittäjäjärjestöä apuun ja poraavat julkisesti kun heille on MYYTY eli myyjä ei ole luovuttanut ja heitä harmittaa kun ovat tulleet tilanneeksi. Vaikka myyjä olisi toiminut oikeinkin. Sitten syytetään myyjää huijariksi vaikka itse ei ole tyhmyyttään / laiskuuttaan tarkistettu ehtoja.

        Parhaat yrittäjät vetoavat vielä kuluttajasuojalakiin. Ei hele...milloinhan se on B2B-kauppaa alkanut koskemaan? Ja mitenhän nämä yritykset itse saavat kauppaa jos bisneksen taju on tuota. Ai niin. Heillä on tuote joka "myy itse itsensä". Just.

        Suomalainen yrittäjä vaan usein on myös vähän lapanen. Itseäni ei vain ole onnistuttu 20 v. yrittäjäuran aikana kusettamaan koska en tilaa mitään ellen ehdi ehtoja kysellä.

        Suora kusetus on eri asia mutta monesti syytetään myyjää myös siitä kun tullaan itse katumapäälle. Se on noloa se. Ja sitten suututaan jos oma peruutus ei mene läpi perättömästi myyjää syyttäen ja kun kerrotaan tallenteesta. "Laitonta nauhoittaa". Noh. Laitontahan ei ole perätön lausuma?

        Järki käteen hei molemmin puolin.

        En itse ole myöskään lynkkauksen suosija, sellainen on vähän vanhanaikaista. Ehkä tässä nimenomaisessa tapauksessa silti on kuitenkin kysymys jostakin vähän muusta kuin ostajan katumapäälle tulosta. Kts. alla olevat linkit.

        http://yle.fi/uutiset/yrityksiin_kohdistuneet_puhelinmyyntihuijaukset_ovat_lisaantyneet/5767742

        http://mtv3.mobi/uutiset/uutiset/rikos/2012/06/1562972.xml

        Ei tulisi mieleen luottaa harrastamansa kaltaiseen toimintaan/ puhelinmyyntiin.


    • Myyntitykki Naikkone

      No kuulkaahan.. tuossa joku aika sitten ollaan saatu kaksi eri laskua aiheettomasti ja molemmissa muistan vielä itse olleeni puhelimessa ja kieltäytyneeni jyrkästi tilaamasta mitään numeropalveluita kummaltakaan.
      Toiseen firmaan ei ensin saatu mitään yhteyttä ja toiseen firmaan löytyi ihan toimiva numerokin (jopa!). Nyt tuli sähköpostit että palvelu on keskeytetty ja laskut ovat aiheettomia.
      Siis tätä ennen soitin firmoihin ja laitoin tulikivenkatkuista sähköpostia.

    • pikkuyrittäjä

      Yhdyn Raimo:aahan, ja kaupan kassa neitiin.
      Kyllä se niin on että tiedän myös muutaman yrittäjä kaverini jotka innokkaana
      ottaa tilauspuheluita vastaan....
      mutta voi, voi kun lasku tulee , niin sit iskee prkle...een moinen morkkis.
      Jokaisella meillä on suu millä voidaan avata suumme ja sanoa et EI, kiitos !
      itse toiminnut 10, vuotta yrittäjänä ja minkäänlaista ongelmaa ei ole tullut kenenkään numeropalvelu yrityksen kanssa.
      Jokainen meistä yrittäjästä päättää itse mikä on hyväksi omalle yritykselle.
      Ja ottakaa huomioon, hyvät yrittäjät !jos teette huonosti työnne , niin ettehän voi vaatia asiakastakaan maksamaan täyttä hintaa.
      Meillä jokaisella on huonot pvät mutta eihän se ole reilua että puhelinmyyjälle kiukutellaan ja ärhännellään,
      ja miltä teistä tuntuisi jos teidän yrityksestä kirjoiteltaisiin nimellä,
      älä osta tuolta firmalta palvelua, palvelu täyttä paskaa, kusetusta jne ....ois varmaan aika noloa.
      Itse kyllä häpeäisin jos omasta yrityksestä tällasia kirjoitettaisiin julkisesti.
      Ja näinhän se yleensä menee kun yksi kirjoittaa negaa jostain niin hetkenpäästä se paha nega tarttuu kun virus.
      Älkää kolleegat oloko niin negatiivisiä , vaan ajatelkaa positiivisesti, ja sanotte asiallisesti ei kiitos tällä kertaa.
      Näin itse olen ainakin toiminnuu !Hyvää ja aurinkoista teille kaikille !

      • pikkurittäjä

        siis tuli virhe, ei kassaneiti,'vaan neiti aurinkoiseen yhdyn !
        t. pikkuyrittäjä


      • Varoisin kuitenkin
        pikkurittäjä kirjoitti:

        siis tuli virhe, ei kassaneiti,'vaan neiti aurinkoiseen yhdyn !
        t. pikkuyrittäjä

        Vaikea on uskoa tosiaan, että muitakin kuin rehellisiä yrittäjiä on liikkeellä tässä maassa. Silti tämä tapaus tuntuu jollakin tavalla harmaalta (kts. MTV3 ja YLE jutut yllä).


    • myyyyy

      puheluissa sanotaan aina siis aina hinta ja jos ilmoitetaan et maksaa sitten puolivuotta xxxx euroa alv. niin voi silloin jo tajuta tilanneensa jotain. ilmaispalveluita EI ole olemassakaan, kukaan yrittäjä ei varmana tee ilmaiseksi mitään ei hakemistoja eikä esim. auton korjaamista, tukan leikkuuta, tapetointia yms.....kumma kun vaan meitä myyntineuvottelijoita haukutaan. Yrittäjät ovat samalla myös oman yrityksensä käyntikortteja ja kun käytös on mitä on olen itse karttanut heidän palvelujaan kaukaa kun eivät tajua et mekin olemme heille maksavaa asiakaskuntaa. eli pata kattilaa soimaa...

    • Travelleri

      Laitetaan vaan yritykset jotka ei maksa protesti listalle ja osataanhan me myyjätkin täällä kirjotella eiköstä vaan ? :D

      • erittäinvittuuntunut

        vedän tämmöisen huijauksen vaikka kuinka pitkälle,mutta tämmönen kusetus loppuu


      • tietäjä
        erittäinvittuuntunut kirjoitti:

        vedän tämmöisen huijauksen vaikka kuinka pitkälle,mutta tämmönen kusetus loppuu

        Kaverille oli tullut myös lasku kyseisestä palvelusta ja aiko viedä suoraan poliisille.Oli sanonut myyjälle että ei tarvitse palvelua.


      • havuja prkele
        erittäinvittuuntunut kirjoitti:

        vedän tämmöisen huijauksen vaikka kuinka pitkälle,mutta tämmönen kusetus loppuu

        Olen samoilla linjoilla kanssasi.Oikeudessa katon minäkin mikä on oikeaa myyntityötä ja mikä rikollista toimintaa.


      • do it

        Siinäpä hyvä homma viedä mihinkään protestilistalle kun ainakaan minun tapauksessa ei ollut mitään todisteita tilaksestani.
        Kysyin lainvoimaista tekemääni tilausvahvistusta ja kysyin että saisinko kuunnella nauhoituksen puhelusta.>>> ei löytynyt peruivat laskun.
        Eli mitä tästä opimme.? Tarvitaan aina lainvoimainen todiste ennenkuin vie asioita yhtään mihinkään.
        eikö?


    • Minä vaan kysyn

      Kyseisestä firmasta tuli soitto jossa myyjä kysyi tarkistavansa ja päivittävänsä tietoja jotka olivat ilmeisesti jostain saatu. Myyjä oli ystävällinen ja korjasin osoitetietojani,hän kiitti ja puhelu loppui. Seuraavaksi tuli lasku jonka aiheettomana lähetin takaisin saatekirjeen kanssa. Tämäkään ei riittänyt vaan tuli maksukehoitus ja punainen leima perintätoimiston leimalla , soitin ja pyysin puhelusta nauhaa tai muuta todistetta jolloin he aikamme keskusteltuamme sanoivat ainoana pyytävänsä myyjää soittamaan ja selvittämään. Kehoitin laskun jäädyttämistä siksi aikaa joka heille sopikin. Nyt tuli taas uusi maksukehoitus punaisella leimalla. Soitin ja heillä oli tieto että myyjä soittaa ja vasta sanottuani että uusi laskukin tuli vaikka piti keskeyttää laskutus ennenkuin myyjän kanssa oli asiasta keskusteltu. Intrum Justitia oli perintätoimisto. Tuskinpa heilläkään on todistetta sopimuksen pitävyydestä. Eivät pysty hekään perimään olematota laskua. Seuraavaksi soittelen firmaan ja poistatan tietoni jotka siellä vielä näkyivät.

      • se myyjä

        tunge pääs pnttöön ja syö se lasku


      • se myyjä
        se myyjä kirjoitti:

        tunge pääs pnttöön ja syö se lasku

        voin laittaa mausteet mukaan siis syöse lasku


      • havuja prkele
        se myyjä kirjoitti:

        voin laittaa mausteet mukaan siis syöse lasku

        On vastuutonta puolustaa rikollista toimintaa vaikka olisi itse sellaisessa myyntifirmassa töissä.Tarkkailisin sinuna myös omaa toimintaa myyjänä jos negatiivistä palautetta tulee enkä lähtisi haukkumaan toisia.
        Taitaa olla "se myyjä" vähän väärällä alalla >>> hanki oikeita töitä.


    • yrittäjä

      Hei!!

      Itse olen tuossa numerotele palvelussa ja se oikeasti kannattaa koska jos puoli vuotta maksaa vaan 78e, niin ei kenenkään yrityksen talous siihen kaasu, eli kuukaudessa maksaa 13,16e, jos jonkun yrityksen talous kaatuu siihen niin onko toiminta kannattavaa? minun firman näkyvyys lisääntyi numerotele.fi palvelusta, koska palvelu löytyy nopeammin ja helpommin kun joku paska eniro!! ja siinä eniron palvelussa pitää kymmenen eri osioo laittaa ja pitää vielä maksaa siitä että asikas saa kaikki yrityksen tiedot. ja monelle nuorelle on ensimmäinen työpaikka tuollainen, sillä että me yrittäjät nyt laitetaan se 13e tuollaiseen niin taataan se että nuoret ei joudu sossun rahoilla elämään ja syrjäydy, ja jos sellainen tapahtuu niin nuoret alkaa varastamaan ja tekemään ilkivaltaa, ja ottaa pikavippejä ja joutuu niistä kuseen, en omille lapsille ainakaan halua tuollaista tulevaisuutta! Yrittäjän miettikää yhteiskuntaa ja nuoriakin, onko 13e paha hinta siitä että yhteiskunta pystyy takamaan näillekkin nuorille tulevaisuuden,toki voi kaikki kieltäytyä ja sit voidaan miettiä miks nuoret varastelee ja on ongelmia nuorilla!!

      • nahkurin orsilla

        Itse erehdyin tuohon menemään mukaan. Tällä hetkellä yritän tarkista riittikö kyseinen puhelinsoitto juridisesti pätevään sopimukseen vai ei. Jokatapauksessa penniäkään en haluaisi tuolle huijarifirmalle maksaa, ja menen siitä vaikka käräjille jos tarvis. Heidän numeropalvelunsa ei edes löydy netistä muuten kuin hakemalla itse palvelun nimellä, eli koko palvelu on täysin hyödytön. Varsinkin, kun samat tiedot löytyvät googlettamalla jo ilmaisista palveluista.

        Lakitoimistosta vielä kerrottiiin, että heillä on tapana myös lähettää vielä laskut kaikilta muilta konsernin yhtiöltä niin, että masku on sitten 6 kertainen eli 600€/6kk tyhjästä.


      • Maine on tärkeä

        Näitä palveluita kaupataan yrittäjälle parhaimmillaan kymmeniä vuodessa. Kannattaa pohtia, mikä palveluista tuottaa parhaan tuloksen. Erään yrityksen tapauksessa seurattujen ilmoituspalveluiden tuottamat asiakaskontaktit olivat voittopuolisesti lähellä nollaa kappaletta - taas tietyt kanavat paljastuivat tuottavammiksi. Jos ilmoitus ei tuota kontaktia, ei ilmoituksesta ole järkevää maksaa. Haukutullakin yrityksellä voi toki olla hyvää liiketoimintaa - tutkimatta tarkemmin on vaikea tietää. Silti tuntuisi vastenmieliseltä laittaa oman yrityksen tiedot sellaiseen maksulliseen palveluun, jolla on huono maine. Toivottavasti puhelinmyynti tervehtyy, jos se ei jossakin ole tervettä, niin että tällä palstalla esitetty pohdiskelu on tarpeetonta.


      • gonzilla

        Siinähän jakelet huijareille rahojas.
        Nykyisin netti pursuaa mainoksia en usko että huijarifirmojen kautta tehty markkinointi on sen parempaa kuin rehellisten mainostoimistojen kanssa laadittu selkeä ja oikein kohdennettu mainoskamppanja.
        Annan mielummin yritykseni mainonnan ammattilaisten hoidettavaksi tiedän mitä saan ja sopimukset tehdään kirjallisesti.
        On totta että kohdennettu mainoskamppanja on kalliimpi kuin puhelinmyyntifirman mutta kyllä saa yksillöllistä näkyvyyttä ja luotettavuutta ihan eri mallilla kuin huijareiden markkinapaikoissa.


      • kerrankusetettu

        hah tuo nimimerkillä yrittäjä... huijareille ne rahat menee eikä mihinkään nuorten hyvinvointiin. Päinvastoin kusetetaan nuoria yrittäjiä jotka yrittää saada tätä maata nousuun.. Sairasta toimintaa tuollainen jossa kaupataan mitäänsanomatonta näkyvyyttä täysin moraalittomalla tavalla harhaanjohtavalla puhelinkeskustelulla.
        Suomen Numerokeskuksen asiakaspalvelun käheä-ääninen nainenkin vaihtoi nimeään kahden eri puhelun aikana... Kertonee jotain kyseenomaisesta firmasta.


    • Numerohakuapuinfopal

      Voi hyvä jysäys. Kaiken maiilman numerohaluapupalveluja on maailma tai siis netti väärällään. Osa on suoranaisia huijauksia. Minu henk kohtaisesti v.......aa niiden myyntityyli. Tietoja ns. tarkistetaan ja se onkin sitten tilaus..... Puolesta pääsee helposti eroon kun sanoo, että puhelimessa en sovi mitään vaan lähettäkää sähköpostia. Ne ei nimittäin lähetä:" kun meillä ei ole sellaista tapaa." No voi voi sitten kun ei ole sellaista tapaa niin ei sitten ole. Kun asikkaalla ei ole taas sellaista tapaa, että sopii pelkän pikaisen puhelinkeskustelun perustella jotain niin surku kyllä, jää kauppa tekemättä.

    • 'åojäpihögkluyftjcgr

      ???????????????????

    • Zahra

      Sain puhelun tänään "Suomen yritysportaalista", kun yritykseni oli vasta muutama päivä aiemmin ilmoitettu kaupparekisteriin.

      Olen kuullut monenmoista hakemistopalveluista ja tehnyt periaatepäätöksen olla osallistumatta niihin. Tässä puhelussa oli kuitenkin hyvin lähellä etten mennyt lankaan.

      Olin juuri hetkeä aiemmin korjannut yhteystietojani kaupparekisteriin kun puhelu tuli. Myyjä sanoi soittavansa Suomen Yritysportaalista, ja hetken luulin asian liittyvän ytj-tietokantaan. Myyjä tarkisti nimen, osoitteen ja puhelinnumeron ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Selvennykseksi se vielä, että ei puhunut missään vaiheessa hinnasta tai tilausjaksosta. Kysyi ainostaan pitävätkö luetellut yhteystiedot paikkaansa ja oli samantien lopettamassa puhelua.

      Tajusin kuitenkin pysäyttää tilanteen, ennenkuin puhelu kerkesi loppua. Kysyin, onko kyseessä maksullinen palvelu. Vastaus oli, että yhteystietojen ylläpito on xxx euroa ja jos haluaa listan kärkipäähän niin hinta on XXX euroa. Vastasin, etten osta mitään maksullista palvelua tai ilmoita tietojani mihinkään tietokantaan.

      Myyjä paiskasi luurin kiinni.

      Varoituksen sananen siis tuosta yritysportaalista!

      Sinällään en olisi tuossa puhelussa sitoutunut mihinkään kauppaan, koska se, että minulta kysytään onko osoitteeni XXX ja vastaan siihen "kyllä" ei ole kauppa. Eri asia, jos myyjä olisi tuonut puhelimessa ilmi jollain tavalla sen, että kyseessä on tilaus tai edes viitannut jollain tavalla maksullisuuteen.

      Seuraavan kerran, kun samankaltainen puhelu tulee, sanon että yrityksen päättäjä on ulkomailla puoli vuotta ;)

      • En ilmoita

        tietojani mihinkään tietokantaan... Sillähän taitaakin olla joku menestyvä bisnes ;)!!!


    • numerokeskus suxx

      Mulla on juuri nyt samanlainen tilanne kuin joka kirjoitti pari jaksoa ylemmäksi. Taistelen Suomen numerokeskuksen kanssa laskusta, ns sopimuksesta jota en todella ole tehnyt.Muistan vielä puhelunkin,jota kävin sen akan kanssa luurissa.Joo ja sitten tuli lasku ja sitte kirje, punaisella leimalla ,että intrum perii jos maksua ei tule.
      Nyt soitellut pariin kertaan, että kuulisin nauhan, se ei kuulemma sovi..Mutta nyt uusi asiakaspalvelija sanoi,e ttä joo soittavat minulle, että mahdollisesti nauhaa saakin kuulla. Helvetti meen kans poliisille tai oikeusapuun, jos ei ala perkele laskut nollaantua. Ja tosiaan, ei tota palvelu ees löydä kun työn takaa..kyllä oman firman tiedot löytyy jo googlesta sen verran hyvin ettei tarvii mitään helvetin suoen numerokeskuskusta enää siihen. Helvetin huijarifirmat!!

    • kusettaja1

      pruiiiiiiiiiiiiks luuriin teille,jostka ei osaa kuunella

      • no voivittu

        perkelettäkö vatipäät valitatte,ei se myyjä teille mitään väkisin myy,esittelee paketin tarjoushinnan ja keston,kun sano että ei osta,niin puhelu loppuu siihen,se on niin yksinkertaista,vai ettekö osaa kuunella,mitä sanotaan


      • vmp1
        no voivittu kirjoitti:

        perkelettäkö vatipäät valitatte,ei se myyjä teille mitään väkisin myy,esittelee paketin tarjoushinnan ja keston,kun sano että ei osta,niin puhelu loppuu siihen,se on niin yksinkertaista,vai ettekö osaa kuunella,mitä sanotaan

        vai eikö osaa sanoo selvästi EI? Suurin osa puhelinmyyntifirmoista ei ole kusettajii vaan esittää asia MYYVÄSTI etuihin vedoten kuten myyjän kuuluu. Ihmetyttää pienyrittäjät jotka ei tätä tajuu. Jokainen tietää ettei sovi diliä jos ei oo asiasta varma. Jokainenhan voi perustaa firman joten varsinkin pk-yrittäjissä vatipäitä piisaa. Parhaat hihhulit vetoo siihen että kuluttujasuojalain mukaan on oikeus perua. Se ei koske yrityksiä onneksi. Jos on niin taneli niin ei tarttis saada firmaa perustaakaan.


      • yritttivät kusettaa
        no voivittu kirjoitti:

        perkelettäkö vatipäät valitatte,ei se myyjä teille mitään väkisin myy,esittelee paketin tarjoushinnan ja keston,kun sano että ei osta,niin puhelu loppuu siihen,se on niin yksinkertaista,vai ettekö osaa kuunella,mitä sanotaan

        hölmö!!!
        jos kyse olisikin rehdistä kaupanteosta niin eihän siinä sillon mitään mut kun tuntuu noille helevetin näkyvyyskauppiaille pelkkä soittoon vastaaminen riittävän niin sillon voi laskua laittaa ja sitten vielä ne sopimuskaudet voi helevetti sentään ei mitään rotia ja hyvän kaupanteon mukaista käytöstä.
        Että älä viitsi juhaa paskaa ei ole mistään suomen kielen ymmärryksestä tai kuuntelutaidosta välttämättä kyse vaan kyse on petetyksi tulemisesta kaupankäynti tilanteessa.(On tosin ihmislaji joka ei koskaan tule huijatuksi kun ovat niin viisaita tää yks vatipää taitaa olla just niitä.Voihan olla myös että toiset ymmärtää tulleensa huijatuksi ja toiset ei.)
        Mutta omalla kohdalla asia meni näin:
        Soitin sinne firmaan ja kysyin nauhoitetta joka vahvistaa lainvoimaisesti tilaukseni >>>Nauhoite on yrityksen omaisuutta ei voi antaa kuunneella ???
        Ilmoitin heille että teen tutkintapyynnön poliisille tiettyyn ajankohtaan mennnessä >>> Peruivat laskun ja lähettivät hyvityslaskun.

        Tiesin etten ollut heiltä mitään tilannut mutta uhkailivat mm.nauhoitteella.
        Jos heillä olisi ollut lainvoimaiset todisteet tilauksestani tuski olisivat peruneet laskua.

        eli vatipää ja kusettaja1 elekee viihtikö ennee.


    • Eräs huijattu

      Kaikki myyntipuheet alkavat nykyisin, että päivitämme tietojasi. Näin asiakkaalle tulee tunne, että varsinaista kauppaa ei vielä tehdä. Voidaanpa jopa sanoa, että
      teillä on ennenkin ollut sivuillamme ilmoitus. Jotenkin asia lopulta kääntyy niin, että tietojen " päivitys " tarkoittaakin uuden sopimuksen syntymistä. Kirjallista sopimusta ei tarvita. On vain sana sanaa vastaan. Nauhoituksia ei ole tai niitä
      ei saa kuunnella. Koko bisnes perustuu tähän. Jos selkeästi asiakas saisi rauhassa perehtyä sopimuspapereihin ja tuotteeseen kauppoja tuskin syntyisi.
      Jostain syystä kuitenkin tilauksen peruutukseen tarvitaan asiakkaan kirjallinen ilmoitus, eikä puhelinsoitto riitäkään. Tässä asiassa yrittäjä on nyt aika heikoilla ja niin kauan kuin lakiin ei saada tässä asiassa muutosta, tällaiset huijarifirmat kuten Scanria saavat jatkaa rikollista toimintaansa. Hyvät yrittäjät : sanokaa puhelimessa heti, että ette halua mitään päivityksiä eikä palveluja ja sulkekaa
      puhelin, niin säästätte satasia.

      • yrittäjä64

        Scanrialla on monta tytärhuijausfirmaa. Yksi niistä on ainakin Suomen numerokeskus Oy ( Numerotele ),


      • aalliaaa

        No eipä niitä nauhoituksia voi noin vain levitellä. Ja sitä ihmettelen miksi Suomen Yrittjät masinoivat sitä ettei saisi nauhoitteita käyttää kaupan todentamiseen. Siis pienyrittäjät ovat sillä kannalla että saa syyttää toista perusteettomasta kaupasta mutta jos myyjä voikin näyttää että kauppa on syntynyt, on vika siinä että on nauhoitettu ja sen voi vielä todentaa. Huijareiksi muitta haukkuvilla pikkuyrittäjillä on aika ihme moraalikäsitys. Ei kannattaisi haukkua muita huijariksi jos oma moraali on edellä mainitulla tasolla. Jos ei pärjää puhelinmyyjälle niin ei kyllä pitäis yrittäjäksikään alkaa. Scanriasta olen samaa mieltä. Puheluita on tullut paljon muttei yhtäkään laskua kun on vähän älliä itsellä ja keskittyy puheluun edes sen minuutin


      • yrittivät kusettaa

        Mulla tapana nykyisin että kun kuulen jonkun myyntifirman ihmisen olevan soittamassa niin katkaisen puhelun välittömästi.Näin menetellen on ihan varmaa ettei ole tilannut mitään ja saava nauhoituksilla uhkailla huoletta.


      • vicecay
        aalliaaa kirjoitti:

        No eipä niitä nauhoituksia voi noin vain levitellä. Ja sitä ihmettelen miksi Suomen Yrittjät masinoivat sitä ettei saisi nauhoitteita käyttää kaupan todentamiseen. Siis pienyrittäjät ovat sillä kannalla että saa syyttää toista perusteettomasta kaupasta mutta jos myyjä voikin näyttää että kauppa on syntynyt, on vika siinä että on nauhoitettu ja sen voi vielä todentaa. Huijareiksi muitta haukkuvilla pikkuyrittäjillä on aika ihme moraalikäsitys. Ei kannattaisi haukkua muita huijariksi jos oma moraali on edellä mainitulla tasolla. Jos ei pärjää puhelinmyyjälle niin ei kyllä pitäis yrittäjäksikään alkaa. Scanriasta olen samaa mieltä. Puheluita on tullut paljon muttei yhtäkään laskua kun on vähän älliä itsellä ja keskittyy puheluun edes sen minuutin

        lueppa muiden kokemuksia kokemuksia ennenkuin alat moraalikäsityksistä puhumaan eiköhän se moraali ole löysässä näillä puhelinmarkkinointifirmoilla.
        Vittu oksettaa tuollaiset jotka nuita huijareita puolustaa.
        Oma moraalini on vakaasti sellainen mikä ei salli minkäänlaista huijausta et kyllä se on niin että et ole tullut oikeesti huijatuksi (tai kuka myöntää kuka ei)kun puheet on tuon tasoista mussutusta.
        On ehkä monelle vaikeaa tuon perusteella arvioida että jos tulee petetyksi niin ei ole yrittäjäksi mutta onneksi meillä on sinun kaltaisia super viisaita niin suomi ja koko maailma pelastuu.(Toivottavasti)

        Kurkkaappa peiliin siellä katsoo super viisas


      • dsfdf

        Valitin laskun saatuani asiakaspalveluun ja kuuntelivat nauhotteen ja totesivat että en ehkä saanu selvää kaikesta myyjän puheesta ku kone pauhas vieresä. Niin sieltä sanottiin ettei tarvi maksaa laskua, JOKA OIS OLLU SATASEN. tOIVON ETTÄ ASIA ON NYT TÄLLÄ SELVÄ EIKÄ tuu puolen vuoden kuluttua ilmotusta että tietonne tietonne ovat olleet puoli vuotta jo esillä nettiluettelossamme ettekä ole maksaneet esilläolooikeudesanne.
        Eikö noie pitäs poistaa asiakkaasta jo sinne laittamansa tiedot jos ilmoittavat että laskua ei tartte maksaa. Vai häviääkö tiedot sillä ettei maksa ees sitä ensimmäistäkään laskua. Meillä on ainaki todisteet siitä millon on soitettu asiakaspalveluun ja käsketty perua aika hatarissa olosuhteissa syntyny "sopimus".


      • dsfsdf

        Miten se kirjallinen irtisanoutuminen sitten hoijetaan?? LÄHETETÄÄNKÖ POSTIKORTTI ETTÄ NYT pirulautanen mun tiedot pois sieltä hikisestä nettiluettelosta? Joutuuko siinä maksamaan mitään, jos sanoutuu kirjallisesti irti?
        Miten voi maksutta ja mihinkään numeroon soittamatta varmistaa ettei ole missään niien laskutusasiakaslistalla eikä tartte pelätä että sittavat kymmenen vuoden päästä että tsädääm oot ollu aika kauan ilmaiseksi esillä meiän luettelossa alahan maksaa siitä huvista


    • juhani68

      Suomen 118 ( sekin Scanriaa ) on tarkoituksella nimetty harhauttamaan luulemaan
      palvelua entiseksi 118 numerohauksi.

      • juhani68

        on salapoliisi! Älkää hyvät yrittäjät vaan mainostako itseänne missään, pyöritellään vaan peukaloita ja ihmetellään kun asiakkaita ei näy. SUOMI NOUSUUN!


      • oh my....
        juhani68 kirjoitti:

        on salapoliisi! Älkää hyvät yrittäjät vaan mainostako itseänne missään, pyöritellään vaan peukaloita ja ihmetellään kun asiakkaita ei näy. SUOMI NOUSUUN!

        on olemassa myös ilmaisia mainoskanavia sekä rehellisiä mainosfirmoja.
        Suomea ei nosteta siten että yrittäjät huijaa toisiaan.


    • mustafamuhamed

      Viime kuun elokuussa menin hairahtamaan tähän numerokeskukseen, koska hinta ei kuitenkaan ollut niin paha.

      Myyjä oli nuori nainen, joka puhui niinpirunnopeasti ettei mukana pysynyt. Kaiken kukkuraksi olin sairaana tuolloin ja vähän pöhnäinen olo, joten en tajunnut vetää käsijarrusta.

      Tänään tuli uusi lasku, taas puoleksi vuodeksi eteenpäin. laskun takapuolelle oli printattu että sopimus pitää irtisanoa kuukautta ennen kuin sopimus päättyy. Olis ollu kiva että myyjä olisi tästä asiasta maininnut, tuli nimittäin aivan yllätyksenä.

      Noh, nyt lähti firmaan viesti, että haluan lopettaa näkyvyyden ja että en ollut tälläisestä pykälästä ollenkaan tietoinen. katsotaan millainen vastaus tulee.

      • svfrerv

        Maksoitko sitten sen ekan puolen vuoden pätkän? Oliko se jotain satasen?


    • tekeeee

      Olen ollut töissä 2 kk ja kaikki on mennyt hyvin. No säätäjiä on ollut enemmän kuin kaksi mutta ydin porukka on mukava joiden kanssa on kiva tehdä töitä. Liksa saisi olla isompi mutta kyllä tääkin on hyvä

      • jobman1

        Kannattaa hankkia oikee työ


    • tullut huijatuksi

      Samaa konsernia kuin Scanria, Infonor, Rakentajatele, eiköhän nämä kertone, että kannattaa pysyä kaukana yrityksen tarjoamista huijauksista. Meidän yritys meni myös retkuun ja laskutus tulee automaattisesti vuosittain, ei pääse irti. Myyntipuhe on rakennettu hyvin hämääväksi ja kauppa lyödään lukkoon väkisin

    • uusi yrittäjä

      3 kpl yrityksen tietojen päivityksiä vireillä, mainitsen yrityksien nimet myöhemmin. Laskut tullut ja reklamaatiot laitettu, jos asia ei hoidu niin rikosilmoitusta seuraavaksi tekemään. Tää on niin päivänselvää pakkomyyntiä ja huijausta jota on tapahtunut jo vuosia.

    • Yrittäjä

      Suomen numerokeskus on täynnä kusipäitä.
      Sulkekaa puhelin välittömästi kun saatte ko. yrityksestä puhelun.

      Jos saatte kuitenkin laskun, pyytäkää nauhoitettu puhelu kuultavaksi puhelimen välityksellä. He EIVÄT voi toimittaa puhelinkeskustelua asiakkaalle...

      Olen joutunut useaan otteeseen reklamoimaan eri yritysten aiheettomista laskuista, ja kieltänyt heitä ikinä soittamasta firmaan uudestaan millään asialla.

      • vbdfgbdfg

        Minulle soitti numerokeskuksen akka ja kaiketi suostuin johonkin sopimukseen ku en siinä samanaikaisessa työn ja melun melskeessä käsittäny täysillä, mistä on kyse. Aaattelin että tulee vaan siihen paperiseen puh.luetteloon nimen ja numeron kohalle jokin lisämerkintä.
        No puolitoista viikkoo puhelun jälkeen tuli laksu että satanen tänne viimestään viien päivän päästä. Soitettiin asiakaspalveluun ja valitettiin että myyntipuhelu suoritettiin huonoissa olosuhteissa ja myytävänä olevan palvelun sisältö jäi epäselväksi. Kuuntelivat sittten sen tallentamansa puhelun ja soittivat että joo voitta tuhota laskun ei tartte maksaa.
        Onko tää nyt tällä selvä? Miksi kuitenkin yhä löydän tietoni nettipuhelinluettelon sivulta?? Siinä on sitä paitsi virheellisiä tietoja. Eikö niien pitäs poistaa tiedot jos sopimus on peruttu?
        Maksetaanko se vuoden näkyvyys yleensä etukäteen ja eikö sitä voi perua kokonaiseen vuoteen jos on vaikka vain vahingossa vastannut myyntitykille YES.
        Mitä se meinaa että vähintään ennen kuukautta ennen laksutusjakson loppua voi jotain perua. Senkö seuraavan kauden? Ettei tarvi toiseen kertaan maksaa satasta?
        Entä jos ei maksa tätä ensimmäistäkään kautta? Tuleeko joku perintätoimiston heppu ovelle? Jos löyän tietoni vielä viakkapa viikon päästä nettipuhelinluettelosta niin taian kysellä sieltä että mikä piru se on ku ette poista mun tietoja. Eikö siellä näkyvilläolo kuitenkin maksa?


      • dsfdf
        vbdfgbdfg kirjoitti:

        Minulle soitti numerokeskuksen akka ja kaiketi suostuin johonkin sopimukseen ku en siinä samanaikaisessa työn ja melun melskeessä käsittäny täysillä, mistä on kyse. Aaattelin että tulee vaan siihen paperiseen puh.luetteloon nimen ja numeron kohalle jokin lisämerkintä.
        No puolitoista viikkoo puhelun jälkeen tuli laksu että satanen tänne viimestään viien päivän päästä. Soitettiin asiakaspalveluun ja valitettiin että myyntipuhelu suoritettiin huonoissa olosuhteissa ja myytävänä olevan palvelun sisältö jäi epäselväksi. Kuuntelivat sittten sen tallentamansa puhelun ja soittivat että joo voitta tuhota laskun ei tartte maksaa.
        Onko tää nyt tällä selvä? Miksi kuitenkin yhä löydän tietoni nettipuhelinluettelon sivulta?? Siinä on sitä paitsi virheellisiä tietoja. Eikö niien pitäs poistaa tiedot jos sopimus on peruttu?
        Maksetaanko se vuoden näkyvyys yleensä etukäteen ja eikö sitä voi perua kokonaiseen vuoteen jos on vaikka vain vahingossa vastannut myyntitykille YES.
        Mitä se meinaa että vähintään ennen kuukautta ennen laksutusjakson loppua voi jotain perua. Senkö seuraavan kauden? Ettei tarvi toiseen kertaan maksaa satasta?
        Entä jos ei maksa tätä ensimmäistäkään kautta? Tuleeko joku perintätoimiston heppu ovelle? Jos löyän tietoni vielä viakkapa viikon päästä nettipuhelinluettelosta niin taian kysellä sieltä että mikä piru se on ku ette poista mun tietoja. Eikö siellä näkyvilläolo kuitenkin maksa?

        vaikkapa


    • ihmettelen syvästi

      Huvittaa kun tämmösistä nappikaupoista itkette mut miettikääpä yrittäjät yhtä asiaa

      Tutkimuksessa esitettyjen arvioiden mukaan harmaan talouden määrä olisi verotarkastuksiin perustuvalla laskentamenetelmällä 10–14 miljardia euroa vuonna 2008, mikä vastaa 5,5–7,5 prosenttia bruttokansantuotteesta. Fiskaalisina vahinkoina tämä tarkoittaa 4-6 miljardin euron vuosittaisia verojen ja maksujen menetyksiä. Tää on kusetusta ja tää ei oo oikein ja tästä pitäs tulla kunnon linnatuomiot

    • Miten voitte olla noin ahdaskatseisia ihmisiä?!?!? Suomen numero keskuksesta on oikeastk hyötyä asiakkaalle. Ja ne ihmiset jotka siellä ovat töissä ovat arvostettuja!!! Suomalaiset ei osaa myydä mutta nämä osaavat !!!!!!!! Haistakaaa kaikki pellet pitkä paska !!!!!

    • semmosta juu

      Varmasti Jennifer jollekkin hyötyä,mutta aika kuolevia tuotteita ovat nykyään....

    • Silleen

      Karsee mesta.

    • tottakaikkion

      PASKA PAIKKA SIELLÄ TÖISSÄ OLEENA VOIN SANOA.ETTÄ EI SIELLÄ AINAKAAN TYÖNTEKIJÄÄ AJATELLA. VIIMMEISESTÄ PALKASTA JÄI LOMARAHAT MAKSAMATTA.

      MITÄ TULEE TOIMINNAN REHELLISYYTEEN EI SE KESTÄ PÄIVÄNVALOA!!

    • kfldld

      ei kyl toi myyntitapa kestä päivänvaloa :D:D ei missään muodossa.

    • NytHuijaritVastuuseen

      Voisiko joku kyseisessä huijarifirmassa työskennellyt vuotaa julkisuuteen Suomen numerokeskuksen asiakaspalvelussa töissä olevan röökinkäheän naisen nimen.
      Esiintyi kahtena eri henkilönä 15minuutin sisään laittaessaan ensimmäisessä puhelussa luurin korvaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe