Antti Ahopelto,EI!!

Lopen kyllästynyt.

Mitä ihmettä ihmiset näkevät niin persoonattomassa tyypissä, ei minkäänlaista lavakarismaa,ääntä eikä ulkonäköä.
Taas tuli todistetuksi että tangomarkkinat ovat ihan skeidaa nykyisin.
Taitaakin olla nykyisin niin että se joka huonoiten laulaa niin JATKOON VAIN!

13

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinsuli

      Katselen myös täällä samaa ohjelmaa ja olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi ahopellosta. Itse pidän koskelosta.

    • jep..

      "Taas tuli todistetuksi että tangomarkkinat ovat ihan skeidaa nykyisin.
      Taitaakin olla nykyisin niin että se joka huonoiten laulaa niin JATKOON VAIN! "

      Näköjään. Huonoiten laulava jopa voitti!!

    • UFo

      Ihmiset eivät välttämättä lähde tanssipaikoille draamakuningatarta katsomaan. Maria Tyyster on kauniimpaa katseltavaa, tulee aikuinen Shirley Temple mieleen. Tino Ahlgrenissa on nuoruuden energisyyttä, osaa valloittaa yleisönsä. Heikki Koskelo olisi minunkin mielestäni ollut voittaja itseoikeutetusti. Ihana ääni, eikä ulkonäössä ole vikaa! - Saavat sitten tuomarit nähdä vuoden mittaan, kenelle eniten tulee yleisöä tanssipaikoille.

      • UFo

        Kukaan ei ulkonäölleen mitään voi, mutta mielestäni Ahopelto on kasvoiltaan jotenkin sievistelevän näköinen. Kuin prinsessa Ruususen kokkipoika.


      • Kaarlokum
        UFo kirjoitti:

        Kukaan ei ulkonäölleen mitään voi, mutta mielestäni Ahopelto on kasvoiltaan jotenkin sievistelevän näköinen. Kuin prinsessa Ruususen kokkipoika.

        Koskelolle olisi voitto kuulunut.
        Mutta miten jatkossa menestyy riippuu itsestä. Ja niin kuin tuomarit sanoivatkin, Koponen on enemmänkin suurten estradien esiintyjä.
        Tänä vuonna oli ehkä pakko valita nainen voittajaksi.
        Toivottavasti Ahopelto tajuaisi nyt lopettaa yrittämisensä...


      • pipo pois lavalla
        Kaarlokum kirjoitti:

        Koskelolle olisi voitto kuulunut.
        Mutta miten jatkossa menestyy riippuu itsestä. Ja niin kuin tuomarit sanoivatkin, Koponen on enemmänkin suurten estradien esiintyjä.
        Tänä vuonna oli ehkä pakko valita nainen voittajaksi.
        Toivottavasti Ahopelto tajuaisi nyt lopettaa yrittämisensä...

        Niin ja Ahlgren sekä tää lätsäpäätyyppikammotus.


      • Anonyymi
        UFo kirjoitti:

        Kukaan ei ulkonäölleen mitään voi, mutta mielestäni Ahopelto on kasvoiltaan jotenkin sievistelevän näköinen. Kuin prinsessa Ruususen kokkipoika.

        Lyhyt pieni mies ja niin täynä ihteään kun mies vain voi olla. Laskusuunnassa on ura .olin eteläsuomessa kuuntelemassa Anttia ohjelmisto täysin nolla.


    • heitä ootan yhä vaan

      Minä niiiin toivoisin, että Tapani Kangas ja Antti Ahopelto osallistuisivat vielä. Komeita ja hyviä laulajia. He olivat nytkin parhaat miehet.

      • Kysyisin

        Missä niillä on sitä ulknäköä? Pepussako vai siinä sotkuisen oloisessa olemuksessa? Kanga on surkeimmista surkein, eikä Ahopeltokaan juuri hetkauta!


    • -demari-

      ulkonäköä??! Sitäkö Tangomarkkinoilta haetaan???

    • oliivi.

      A Ahopelto on surkea ,pois tangokisoista...Siis älyäisi jo lopettaa,ei tule pärjäämään....

    • Stenkai

      Kuka on antti Ahopelto

      • Anonyymi

        Ähtärissä tanssit jatkuu🍓
        https://youtu.be/-V_FESv7638
        Mustikkavuoren lavalla tanssitaan kesäkeskiviikkoisin.
        Tanssit yleisimmin klo 19-23.
        Kahvio-ravintolassa A-oikeudet.
        Hymy poika saapuu Ähtäriin
        ke 06/07/22 Antti Ahopelto & Etiketti
        Lavaisäntäkin voi näkyillä 😍
        Nyt Viihteelle 👠👠
        Täällä on Naiset 👄
        Ja Anttihan tanssii tauolla 👞👞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe