MIkä on paras treffisivusto?

mitäminähaluan

Niin mikä se olis kaikkein paras, tehokkain ja toiminnaltaan paras treffisivusto.
Missä liikkuu eniten porukka tai tulee eniten yhteydenottoja.
Kertokaa kokemuksia, plussia ja miinuksia.
Hyviä sivustoja ja tässä haetaan nyt nimenomaan vain ilmaisia palveluita.

Omia kokemuksia on et Suomi24 treffeillä on paljon porukkaa mut joo.
Monet muut ilmaset on parempii toteutukseltaan mut niissä on hirveen vähän käyttäjiä.

Ja monesti tuntuu et ne samat ihmiset on noilla kaikilla samoilla saiteilla suurinpiirtein.

Sit on näitä sivustoja et voi tehä ilmaseks proffan mut sit jos haluut ottaa yhteyyttä johonkin tai muuta niin joutuu maksaan.esim match.com joka on ihan jees siis siihen asti kun haluut ottaa yhteyttä johonkin.
Ihmiset vois tehä esim silleen et jos laittaa vaikka tonne match.comiin tai vastaaviin proffiaan niin myös johonkin muualle vaikka suomi24 treffeihin tai vastaaviin myös samalla nimimerkillä proffan niin sais otettua yhteyttä ilman maksua.
Siis jos älyää ja osaa etsiä netistä.
Tosin sen nimimerkin pitäisi sit olla semmonen ettei hakukone hae kaikkea muuta sontaa sillä nimellä.

Joskus olen pongannut mielenkiintoisia ihmisiä jostain netistä ja sitten niihin ei saa mitään kautta yhteyttä vaikka ovat itse siis selkeästi etsimässä seuraa niin masentaa.
Kaikki kun eivät halua olla esim.Facebookissa tai Google :ssa.

96

25839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettiprofessori

      Nettideittailu on ihan turhaa ajan haaskausta (ainakin miehille). Vielä enemmän jos olet yksinäinen, tai jopa syrjäytynyt mies.

      Sulla on suurempi todennäköisyys pokata se baarin kuumin mimmi, kuin saada nettideitistä keskivertoa "alemman" tason nainen. Naiset ei tee siellä YHTÄÄN mitään, odottaa vaan, että joku unelmien prinssi tupsahtaa taivaasta ja vie jalat alta silmät häikäisevällä karismalla. Naisten passiivisuus nettideitissä on ihan uskomatonta.

      Jos näät ok näköisen naisen roikkuvan deitissä yli 6kk (tai luet esim vieraskirjasta yli 6kk vanhan kommentin), voit jättää suoraan viestin lähettämättä. Niille naisille ei kelpaa mikään muu kuin joku median luoma täydellinen mies. On noin 99.9% todennäköisyys, että se nainen ei edes vastaa sun viestiin tai lopettaa kirjoituksen ~3 viestin jälkeen.

      Netissä joka naiselle noin 100 miestä, baari on tän takia parempi vaihtoehto. Siellä on vähemmän kilpailua. Naiset myös odottaa jotain huikeaa ihastumista ekoilla treffeillä, jos sitä ei oo, tulee rukkaset.

      Suurin osa naisista ei edes etsi seuraa netistä, ne vaan roikkuu siellä kun miesten antama huomio on imartelevaa (katso esim kuvake.net). Oon tän kuullut ihan kuvattomilta profiileiltakin.

      Naiset vaan roikkuu siellä vuosikausia kehujen perässä, sillä asenteella ettei itse tarvitse tehdä mitään.

      • jepsista

        Juuri näin!


      • fh547

        En ole ihan samaa mieltä. Minulla oli helmikuusta toukokuuhun asti kuvallinen profiili täällä Suomi24:ssa. Halusin vain testata koko touhua. En itse käynyt lukemassa yhdenkään naisen profiilia enkä laittanut ainuttakaan flirttiä tai viestiä. Oma-aloitteisia yhteydenottoja tuli naisilta tuona aikana 5 kpl. Pari niistä oli vaan joku flirtti sellaiselta, jonka profiilissa oli käytännössä pelkkä kuva. Ne hylkäsin saman tien. Muutama kirjoitti järkevän ja ytimekkään viestin, minkä jälkeen vaihdoimme messenger-osoitteita. Juteltiin aikamme kunnes laitoin välit poikki. Ihan järkeviä naisia olivat, mutta ei jotenkin ottanut tulta alleen.

        Suurin osa naisista siis varmasti on passiivisia ja ehkä hieman ylimielisiä nettideiteillä, mutta siellä on muutamia ihan järkeviäkin tapauksia.


      • +50 koppelo

        Turhaa ajanhaaskausta myös naisille jotka EIVÄT HAE SEKSISEURAA. Itse olen jo 50 akka ja kerran kokeilin, mutta kyllästyin niihin nuorempien kollien ja varattujen ukkojen seksinvonkauksiin. Pari aluksi asiallista viestiä tuli, mutta parin viestin jälkeen tyyli muuttui niissäkin, joten tulin siihen tulokseen että mieluummin olen yksin kuin yritän netin kautta asiallista seuraa hakea.


      • ROMANTIKKONIES

        Niän se menee!!!! itsekkin nettideittailua kokeilleena outoa tuo naisten passiivisuus!!!! OUTOA PUUHAAA


      • kuvaton profiili

        "Nettideittailu on ihan turhaa ajan haaskausta (ainakin miehille). Vielä enemmän jos olet yksinäinen, tai jopa syrjäytynyt mies."

        Yksinäisenä ja jokseenkin syrjäytyneenäkin miehenä voin oman kokemuksen pohjalta todeta, että ei pidä paikkaansa. Niin monta mukavaa naista tavannut ja tullut tuntemaan nettideitin kautta tutustuen. Ei ne kohtaamiset ole hukkaan menneet todellakaan, vaikka nykyisin sinkku olenkin. Hauskaa on ollut, ja yksiäkään treffejä en vaihtaisi pois. Ehkä olen sitten onnellinen poikkeus, tai jotain...

        Että silleen. Tsemppiä vaan itse kullekin seuranhakuun! Etsikää oikeista paikoista ja oikeilla tavoin! :-)


      • ..............
        jepsista kirjoitti:

        Juuri näin!

        Itse suosittelen lämpimästi www.treffihaku.net sivustoa, jossa on kattava valikoima naisia ja miehiä :D


      • Mimmu_k

        Ei kai sentään ihan kaikki :)


      • Se tavallinen

        Ei pidä paikkaansa, minulla oli ilmoitus. Tuli muutama vastaus. Yksi laittoi alastoman kuvansa. Normaali kelpaisi ja treffeille lähtisin, jos vain kelpaisin.


      • 13+14

        Samaten roikkuu miehet. Olen katsonut että esim Suomi24:n treffeissä roikkunu samat ukot jo yli 10 vuotta ja samoja profiilejä löytyy muiltakin treffisivustoilta. Eipä kiinnosta edes kokeilla.


      • Anonyymi
        +50 koppelo kirjoitti:

        Turhaa ajanhaaskausta myös naisille jotka EIVÄT HAE SEKSISEURAA. Itse olen jo 50 akka ja kerran kokeilin, mutta kyllästyin niihin nuorempien kollien ja varattujen ukkojen seksinvonkauksiin. Pari aluksi asiallista viestiä tuli, mutta parin viestin jälkeen tyyli muuttui niissäkin, joten tulin siihen tulokseen että mieluummin olen yksin kuin yritän netin kautta asiallista seuraa hakea.

        No jos koiraa hait niin Kennel olisi ollut oikea paikka. Panna ne miehet haluu ja jos siellä on tuommoisia seksin vastustajia joilla sahara vallanut kyseiset orgaanit niin miksi oikein sinne menit


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ei muuten pidä paikkansa. Taidat olla itse siellä roikkuja kun niin katkerana kirjoitat.


    • Y-88

      En ole kokeillut kuin muutamaa, ja ne kaikki ovat olleet melko huonoja, kun osa profiileista on jo vanhoja tai sitten ei voi mitenkään tietää miten vanhoja ne on. Ja monetkaan ei tykkää laittaa kuvaansa tai kirjoittaa profiiliinsa mitään, jotta tietäisi millainen ihminen on kyseessä.
      Huonoin oli kuitenkin e-kontakti, koska profiilin tekeminen oli ilmaista mutta jos halusi lukea jonkun lähettämän viestin tai lähettää itse viestin TAI kirjoittaa profiiliinsa ettei voi lähettää/lukea kenenkään viestejä, niin se ei onnistunut ellei hankkinut maksullista tiliä.

      Siinä meni sitten yhteydenotto hukkaan. Varmaan kyseinen kaunis nainen piti minua täytenä kuspäänä, kun en hänen viesteihinsä vastannut. Yritin profiiliin kirjoittaa etten voi lukea tai vastata viesteihin, mutta toi sivusto ei antanut minun kirjoittaa sitä. Se luki jopa säännöissä, ettei saa kirjoittaa sitä profiiliin jos ei pysty vastaamaan viesteihin. Se oli aika järkyttävää rahastusta.

      • sellainen se

        E-kontakti ei ole huonoin. Huonoin on firstdate.com koska he veloittavat vielä 3 kuukauden maksun (n.90 euroa) sen jälkeen kun olet jo lopettanut palvelun käytön.


      • Hieman Kyllästynyt
        sellainen se kirjoitti:

        E-kontakti ei ole huonoin. Huonoin on firstdate.com koska he veloittavat vielä 3 kuukauden maksun (n.90 euroa) sen jälkeen kun olet jo lopettanut palvelun käytön.

        90 euroa!?
        Ja mä luulin että SeOikea on naurettavaa rahastusta 10e kuukausimaksullaan ihan vaa et voi vastata jollekulle/kirjoittaa jollekulle O.o


      • 34tdrgdhgdfg
        sellainen se kirjoitti:

        E-kontakti ei ole huonoin. Huonoin on firstdate.com koska he veloittavat vielä 3 kuukauden maksun (n.90 euroa) sen jälkeen kun olet jo lopettanut palvelun käytön.

        Tokkopa on edes laillista tuo firstdaten maksutustapa.


    • ttlw

      Joo, itselläni on ollut treffeillä profiili ainakin puoli vuotta ja olisinkohan saanut tasan kaksi yhteydenottoa... Toisen kanssa juttelin 2kk, mutta kun lopulta tavattiin niin en kelvannut, kun tämä toinen selvästi odotti kipinöitä heti ensi tapaamisella. On myös aivan totta, että naiset eivät lainkaan näe edes vaivaa selata miesten profiileja profiileja(tämän huomaa, kun katsoo omassa profiilissaan vierailleiden listaa... sinne ei ilmesty uusia nimiä ellet ota yhteyttä naiseen, ja pyydä sitä sitten katsomaan...), vaan odottavat miesten yhteydenottoja ja monesti eivät edes näe vaivaa kirjoittaa itsestään profiiliin mitään jolloin on vaikea olla kiinnostunut, kun ei tiedä yhtään millainen ihminen mahtaa olla kyseessä.
      Itse olen ottanut moniin yhteyttä ja aina tuon viestin eteen sa nähdä paljon vaivaa, jos vastauksen haluaa saada ja, JOS sen saa niin todennäköisesti nainen ei ole aktiivinen tutustumisessakaan, vaan odottaa miehen keksivän jotain sanottavaa tai kysyttävää ja vastaavat sitten siihen kysymykseen yhdellä tai kahdella sanalla... Miten siinäkään tutustut?! Kyllä siinä kohtaa viimeistään itselläkin alkaa jo into tutustumiseen hävitä.
      Minulla on ollut profiileja parilla muulla sivulla myös, useamman kuukauden, mutta niihin en ole vastauksia lainkaan saanut, joten ei kannata vaivautua kokeilemaan nettideittailua, jos oikeasti haluat jotain löytää... Jotkut sanovat löytäneensä netistä kumppanin, mutta omien kokemusteni perusteella en suosittelisi tätä edes viimeisenä vaihtoehtona.

      • Y-88

        Ihan totta puhut. Ei ole kuvia, ei anneta kuvia, ei ole profiilitekstiä tai on kirjoitettu lyhyt ja ympäripyöreä selostus sekä jos otetaan yhteyttä niin ei vaivauduta sanomaan mitään jos ei kiinnostakaan vaan kadotaan yhtäkkiä. Myös niin on käynyt että mulle on sanottu et oon kakkosvaihtoehto, joten nähtävästi useimpiin yhtä aikaa yhteyttä pitäviä on olemassa. Eihän siinä muuten vikaa ois, mutta on perseestä olla vertailun kohteena kunnes sattuu joku parempi eteen. Vaikka voittaisi sen kisan, niin ei paljoa kiinnostaisi enää sen jälkeen sellainen tyyppi. Ai niin, ja niitäkin on jotka johdattelee eteenpäin, mut jossain vaiheessa ilmottavat että ovatkin parisuhteessa tai ei kiinnosta, vaan jostain kumman syystä ottivat vaan yhteyttä.

        Ja tietysti jotkut ei vaivaudu lukemaan sitä profiilia. Jos musamaku ja aatteet eivät kohtaa edes vähäsen, niin vaikeatahan siinä on mistään keskustella. Oon yrittänyt keskustella sellaistenkin kanssa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, että ihmettelen miksei profiileja jakseta lukea.

        Huono idea on nettideittailu, mutta ehkä se voi joillakin toimia, sitä en kiellä.


      • ttlw
        Y-88 kirjoitti:

        Ihan totta puhut. Ei ole kuvia, ei anneta kuvia, ei ole profiilitekstiä tai on kirjoitettu lyhyt ja ympäripyöreä selostus sekä jos otetaan yhteyttä niin ei vaivauduta sanomaan mitään jos ei kiinnostakaan vaan kadotaan yhtäkkiä. Myös niin on käynyt että mulle on sanottu et oon kakkosvaihtoehto, joten nähtävästi useimpiin yhtä aikaa yhteyttä pitäviä on olemassa. Eihän siinä muuten vikaa ois, mutta on perseestä olla vertailun kohteena kunnes sattuu joku parempi eteen. Vaikka voittaisi sen kisan, niin ei paljoa kiinnostaisi enää sen jälkeen sellainen tyyppi. Ai niin, ja niitäkin on jotka johdattelee eteenpäin, mut jossain vaiheessa ilmottavat että ovatkin parisuhteessa tai ei kiinnosta, vaan jostain kumman syystä ottivat vaan yhteyttä.

        Ja tietysti jotkut ei vaivaudu lukemaan sitä profiilia. Jos musamaku ja aatteet eivät kohtaa edes vähäsen, niin vaikeatahan siinä on mistään keskustella. Oon yrittänyt keskustella sellaistenkin kanssa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, että ihmettelen miksei profiileja jakseta lukea.

        Huono idea on nettideittailu, mutta ehkä se voi joillakin toimia, sitä en kiellä.

        "Ai niin, ja niitäkin on jotka johdattelee eteenpäin, mut jossain vaiheessa ilmottavat että ovatkin parisuhteessa tai ei kiinnosta, vaan jostain kumman syystä ottivat vaan yhteyttä."

        Joo, tälläistakin on myös minulle sattunut paljon. En todellakaan ymmärrä yhtään, että miksi nämä ihmiset eivät heti sano, jos ovatkin ehtineet aloittaa parisuhteen, vaan jatkavat yhä yhteydenpitoa samaan malliin kuin aiemmin, kun olivat yhä vapaita tai ottavat yhteyttä, vaikka eivät olekaan lainkaan kiinnostuneita...


      • Olipa jännä lukee näitä.. :D luulin että naiset selaa profiileja, ite ainakin tein niin. ja vastasin suurimpaan osaan viesteistä ihan kunnollisesti. kaikille ei ikävä kyllä ollu aikaa enkä noteerannu "lähetä mulle tissikuva" -viesteihin. joidenkin kanssa kirjoteltiin pitkiäkin viestejä. eikä kaikkien kanssa ollut sinänsä ees samat mielenkiinnon kohteet, ihan vaan elämästä ja muusta puhuttiin. mut lopetin koko nettitouhun sen jälkeen kun yksi paskiainen teki temput. monia hyviä kavereita sain miehistä ja ollaan edelleenkin yhteyksissä joidenkin kanssa. viestien lisäks miulla oli ihan kunnon profiili ja kuva. en oo koskaan katellu muiden naisten profiileja, aika ylläri oli ettei ne vaivaudu tekee mitään.

        mut tuosta kyllä yllätyin, kun aiemmassa viestissä joku sai kolmessa kuukaudessa 5 yhteydenottoa naisilta.. :o jos ymmärsin oikein. miun mielestä tuo on tosi vähän. tai sitten se johtuu vaan siitä, että miulle niitä yhteydenottoja tuli monia päivittäin. mut onhan se muutama enemmän kun ei mitään. aika paljon näköjään naisilla skarpattavaa.


      • 34534534
        lies_irae kirjoitti:

        Olipa jännä lukee näitä.. :D luulin että naiset selaa profiileja, ite ainakin tein niin. ja vastasin suurimpaan osaan viesteistä ihan kunnollisesti. kaikille ei ikävä kyllä ollu aikaa enkä noteerannu "lähetä mulle tissikuva" -viesteihin. joidenkin kanssa kirjoteltiin pitkiäkin viestejä. eikä kaikkien kanssa ollut sinänsä ees samat mielenkiinnon kohteet, ihan vaan elämästä ja muusta puhuttiin. mut lopetin koko nettitouhun sen jälkeen kun yksi paskiainen teki temput. monia hyviä kavereita sain miehistä ja ollaan edelleenkin yhteyksissä joidenkin kanssa. viestien lisäks miulla oli ihan kunnon profiili ja kuva. en oo koskaan katellu muiden naisten profiileja, aika ylläri oli ettei ne vaivaudu tekee mitään.

        mut tuosta kyllä yllätyin, kun aiemmassa viestissä joku sai kolmessa kuukaudessa 5 yhteydenottoa naisilta.. :o jos ymmärsin oikein. miun mielestä tuo on tosi vähän. tai sitten se johtuu vaan siitä, että miulle niitä yhteydenottoja tuli monia päivittäin. mut onhan se muutama enemmän kun ei mitään. aika paljon näköjään naisilla skarpattavaa.

        "mut tuosta kyllä yllätyin, kun aiemmassa viestissä joku sai kolmessa kuukaudessa 5 yhteydenottoa naisilta.. :o jos ymmärsin oikein. miun mielestä tuo on tosi vähän. tai sitten se johtuu vaan siitä, että miulle niitä yhteydenottoja tuli monia päivittäin. mut onhan se muutama enemmän kun ei mitään. aika paljon näköjään naisilla skarpattavaa. "


        5 yhteydenottoa naisilta miehelle on semmoinen suhtkoht ok määrä. Naisilla tilanne voi ollakin sen tapainen että joka päivä tulee 10-50 viestiä.


      • jjoo0
        34534534 kirjoitti:

        "mut tuosta kyllä yllätyin, kun aiemmassa viestissä joku sai kolmessa kuukaudessa 5 yhteydenottoa naisilta.. :o jos ymmärsin oikein. miun mielestä tuo on tosi vähän. tai sitten se johtuu vaan siitä, että miulle niitä yhteydenottoja tuli monia päivittäin. mut onhan se muutama enemmän kun ei mitään. aika paljon näköjään naisilla skarpattavaa. "


        5 yhteydenottoa naisilta miehelle on semmoinen suhtkoht ok määrä. Naisilla tilanne voi ollakin sen tapainen että joka päivä tulee 10-50 viestiä.

        Itse profiilia tuolla pidempään pitäneenä en muista koskaan saaneeni viittä yhteydenottoa naisilta edes puolessa vuodessa. Kuva löytyy, mielestäni olen siedettävän näköinen ja esittelytekstikin on ihan asiallinen.


      • kuvaton profiili
        jjoo0 kirjoitti:

        Itse profiilia tuolla pidempään pitäneenä en muista koskaan saaneeni viittä yhteydenottoa naisilta edes puolessa vuodessa. Kuva löytyy, mielestäni olen siedettävän näköinen ja esittelytekstikin on ihan asiallinen.

        Eihän niitä yhteydenottoja tarvitse olla edes viittä puolessa vuodessa, jos on vaikka yksi hyvä siinä ajassa. Mieluummin oikeastaan niin päin...


      • Reuna-Periferia
        kuvaton profiili kirjoitti:

        Eihän niitä yhteydenottoja tarvitse olla edes viittä puolessa vuodessa, jos on vaikka yksi hyvä siinä ajassa. Mieluummin oikeastaan niin päin...

        Silti.. On se kyllä joskus turhauttavaa kun ei saa yhtään ainoaa viestiä mistään.

        Sitä yrittää lukea kaikki mahdolliset oppaat ja neuvot mitä nettideittailusta on kirjoitettu, että osaisi välttää ainakin pahemmat virheet. Sitä lukee eri palstoilta ja oppaista miten naiset valittelevat etteivät viitsi vastailla viesteihin joissa ei ole yhtään ajatusta mukana.. No, sitä sitten yrittää kirjoittaa ajatuksen kanssa. Yrittää suurinpiirtein kaikki lähestymistavat mitä mieleen tulee, ottaa huomioon mitä profiilitekstissä lukee jne.. Ei mitään sittenkään.

        Suoraan sanottuna en ihan tajua millä perusteella jätetään ihan ilman mitään vastausta, kun en minä nyt ainakaan oman käsitykseni mukaan ihan älyttömän rumakaan.. Ja profiilitekstejäkin kokeilin monenlaisia, osa oli suppeampia.. Ajattelin, että ehkäpä saisi sillä tavalla edes jonkinlaista keskustelua aikaiseksi, jos ei laita jotain typerää.. Ei toiminut. Tein muutaman vähän pilke silmäkulmassa ja huumorilla, siis ei nyt mitään ihan tökeröä pilkantekoa, vaan sekoitin mukaan sellaisen terveen annoksen huumoria ettei tunnu liian vakavalta.. Ei toiminut. Kokeilin kirjoittaa vähän pitemmästi ja kertoa itsestäni enemmän, kun jossain joku neuvoi sellaistakin.. Ei toiminut.

        Mutta kai se on pohjimmiltaan niin, että onnistuakseen on vaan oikeasti lisättävä yrityskertoja. Kirjoitettava niin monelle naiselle, ettei enää edes muista kelle on yrittänyt jotain laittaa.. Ja kirjoitettava aina uusia ja uusia aloituksia. Melkein sanoisin, että kannattaa unohtaa liian pitkälle mietityt aloitukset, vaikka monesta paikkaa voikin lukea naisten itse kaipailevan sellaisia. Aloittaa mieluummin vaikka jollain ihan suoralla kysymyksellä..

        Mainittakoot, että itse sain oikeastaan ainoat vastaukset sillä että ensimmäisessä viestissä kysyin ihan suoraan alkoholinkäytöstä ja ilmoitin sen kynnyskysymykseksi. Ensimmäisen kerran kun tuota yritin, se tuntui jotenkin jopa hieman turhan tylyltä aloitukseksi, mutta siinä tilanteessa tuntui että olin jo kokeillut suurinpiirtein kaikkea ja ajattelin ettei tulos voi olla sen huonompikaan.. Hieman yllättäen sillä tavalla lopulta jopa pääsin jutun alkuun, olen käynyt muutaman kerran treffeilläkin ja yhden kanssa olen nyt ainakin puheväleissä.

        Rehellisyyden nimissä on kuitenkin myönnettävä, että ehkäpä tarjontaa saattaisi olla hieman enemmän jos ei asuisi jossain periferiassa.. On vaan sen verran kytköksiä tänne, ettei oikein tee mieli täältä lähteäkään, kun työkin on ihan mieluinen.


    • WDFw.
      • gjhd

        Tuo Laasasen kommentti kiteyttää ongelman melko hyvin seksiskumppanin löytämisessä, mutta varmasti myös oikean parisuhteenkin löytämisessä; miehet joille kelpaisi mekein kuka tahansa eivät saa ketään ja naiset taas eivät kelpuuta melkein ketään miestä...


    • Aina yksin

      Kyllä se on miehistä kiinni, ettei nettideittailu johda mihinkään. Olen kohta kuukauden ollut eräässä treffisivustossa, profiilikuvaa en laittanut, mutta albumin saa nähtäväksi pyydettäessä. En ole mielestäni maailman rumin enkä lihavinkaan, mutta aina tuntuu kiinnostus lopahtavan, kun näkevät kuvani. En tiedä, millainen missi sitä pitäisi olla, että kelpaisi. Itse olen laittanut profiiliini, että olen vartaloltani pyöreä, ettei sitten tule mitään yllätyksiä, mutta monet miehet kuvaavat itseään keskiverroksi, vaikka totuus on sitten aivan muuta, lihavampia kuin minä :) Pitäisikö sitten vaan valehdella? En aio uusia jäsenmaksuani, vaan jättäydyn suosiolla viettämään yksinäistä vanhuutta, ei kai ole tarkoitus enää ketään löytää, kun aikoinaan tuli jo ne lapsetkin tehtyä.

      • ttlw

        No en tiedä tuotakaan, kun tosiaan on kuva profiiliissa ollut, että ulkonäön ei olisi pitänyt olla yllätys, mutta ehkä ne naiset ovat sitten odottaneet, että sitä on luonnossa huomattavasti komeampi kuin kuvassa, vaikka sehän on täysin järjetöntä...


    • hakupäälläjo

      sanokaas joku hyvä ilmanen treffi saitti.

    • yksin kotona

      Tällä naamaqlla mikään sivusto ei ole hyvä. ei ole koskaan kukaan vastannut joten treffi sivustot on ihan turhia.

    • 0 kanavaa

      Mitäs näitä nyt oli sit niitä hyvii.

    • treffi lama

      Ei mikään miehelle. Naiset ei vastaa miesten ilmoitusiin.

    • Epäonninen2012

      Minusta oli aika erikoista että jotkut naiset kävivät antamassa mun suomi24-treffiprofiilille 4,5 tähteä (3-4 naista kävi, mutta silti), mutten saanut yhteydenottoja kuin yhdeltä, joka etsi kaveria (ja ite en etsinyt kaveria). Oliko tuon arvosanan tarkoitus olla vain ystävällinen, vai oliko se yhteydenottopyyntö, jota en voi kuitenkaan tehdä, kun en tiedä kuka ne tähdet on mulle antanut? Outoa, vaikka ihan mukavaa, että profiili oli hyvä? :D

      Ja ite oon kyllä mokaillut pahasti pari kertaa, kun kyllästyin siihen että profiili seisoi tyhjänpanttina, ja lähdin pois, ja sillä aikaa joku kävi kirjoittamassa mulle viestin, jonka näin vasta kuukausia myöhemmin :D Aika paha moka kieltämättä, ja menetin tilaisuuteni siinä. Mikä kyllä harmittaa vieläkin ja pahasti.

      Ja haluan muistuttaa teitä kaikkia, että profiiliin täytyy kirjoittaa kattava teksti itsestään! Ei missään nimessä jotain ympäripyöreätä ja "ota itse selvää"-tyyppisiä tekstejä. Ei kukaan halua tuhlata aikaansa lähettelemällä kymmenille eri ihmisille viestejä ottaakseen vain selvää. Muutenkin osan elämä on sen verran kiireistä, ettei jaksa selvittää väkisellä jonkun luonnetta ja ammattia yms.
      Eikä ole mukavaa joutua pettymään, kun juttukaveri onkin ihan erilainen ihminen, eikä tulla toimeen. Time well wasted.

      Mitä enemmän tekstiä profiilissa ja mitä tarkempaa - sitä parempi. Kuva on myös vähän pakollinen, koska en itsekään mielellään kirjoita kuvattomalle, kun en tiedä miltä tyyppi näyttää. Varmasti voi olla hyvinkin nätti ihminen kyseessä (joku on aina jonkun mielestä nätti), mutta ei sitä ulkonäköä voi vähätellä niin paljon. Kyllä joku ottaa yhteyttä etenkin jos siellä on kuva, joten rohkeasti kuvat profiileihin!

      Ja jos ei halua tuttujen näkevän omaa kuvaa siellä, niin ottaa sellaisen kuvan josta ei välttämättä tutut tunnista, esim. hattu päässä, aurinko/silmälasit silmillä (tai pois silmiltä) tai sivuprofiili tms.

      Ja ottakaa ehdottomasti edustava kuva profiiliin! Jos haluatte antaa myös sellaisen tavanomaisen ja arkipäiväisen "tältä näytän aamuisin"-kuvan, niin hankkikaa joku sivusto, esim. photobucket-profiili, jonne voitte laittaa niitä arkipäiväisiä kuvia ja linkittää sinne deittiprofiiliin. Mutta mikään ei käännytä niin nopeasti pois, kuin huonosti otettu valokuva ihmisestä, joka näyttää siltä, että se on krapula-aamuna ottanut itsestään kuvan. Sellainen hyvin valaistu kuva ihmisestä, joka on edes vähän edustavammassa kunnossa, on paras.

      Sanonpahan vain, kun olen noita profiileja selannut aika paljon ja aika pitkään.

      • En suosittele

        "Kuva on myös vähän pakollinen, koska en itsekään mielellään kirjoita kuvattomalle, kun en tiedä miltä tyyppi näyttää. Varmasti voi olla hyvinkin nätti ihminen kyseessä (joku on aina jonkun mielestä nätti), mutta ei sitä ulkonäköä voi vähätellä niin paljon. Kyllä joku ottaa yhteyttä etenkin jos siellä on kuva, joten rohkeasti kuvat profiileihin!"

        Miksi laittaa kuva profiileihin jos ei halua?
        Sillä ei ole rohkeuden kanssa mitään tekemistä jos ei halua omaa kuvaansa levitykseen, kenenkään irvailtavaksi tai toisten tunnistettavaksi tai uraa pilaamaan.

        "Ja jos ei halua tuttujen näkevän omaa kuvaa siellä, niin ottaa sellaisen kuvan josta ei välttämättä tutut tunnista, esim. hattu päässä, aurinko/silmälasit silmillä (tai pois silmiltä) tai sivuprofiili tms."

        Maailman tyhmin idea. Mites vitussa se nainen sitten sinut siitä tunnistaa jos menette vielä treffeille?

        "Sanonpahan vain, kun olen noita profiileja selannut aika paljon ja aika pitkään. "

        Sanonpahan vaan kun sinäkään et ole löytänyt seuraa että tuskin naiset viehättyvät ulkonäöstäsi kovin paljoa. Sori.

        "Mitä enemmän tekstiä profiilissa ja mitä tarkempaa - sitä parempi. "

        Roskaa.
        Todellisuudessa miehen ei kannata läärätä siihen liikaan, naiset kyllästyy vaikka olisi millainen kynäniekka.
        Senhän takia ne ovat antaneet sinulle tähtiä mutta eivät ole ottaneet yhteyttä.

        Parempi on karsia turha paskan jauhanta pois ja heittää kevyttä läppää miehenä naisille.
        Se tehoaa paljon paremmin.

        "a ite oon kyllä mokaillut pahasti pari kertaa, kun kyllästyin siihen että profiili seisoi tyhjänpanttina, ja lähdin pois, ja sillä aikaa joku kävi kirjoittamassa mulle viestin, jonka näin vasta kuukausia myöhemmin :D Aika paha moka kieltämättä, ja menetin tilaisuuteni siinä. Mikä kyllä harmittaa vieläkin ja pahasti."

        Tuskin erikoisia mokia. Osa naisista saattaa kokeilla jos toisesta ei kuulu mitään mutta lopettaa yhteydenpidon parin viestin jälkeen.

        "
        Sanonpahan vain, kun olen noita profiileja selannut aika paljon ja aika pitkään. "

        Niin mutta sitä ei lasketa. Se kuinka monilla treffeillä olet käynyt ja kuinka monen kanssa viestinyt kertoo vasta miten olet onnistunut joten sitä kautta tietäisit mikä naisiin tehoaa ja mikä ei.


      • Epäonninen2012
        En suosittele kirjoitti:

        "Kuva on myös vähän pakollinen, koska en itsekään mielellään kirjoita kuvattomalle, kun en tiedä miltä tyyppi näyttää. Varmasti voi olla hyvinkin nätti ihminen kyseessä (joku on aina jonkun mielestä nätti), mutta ei sitä ulkonäköä voi vähätellä niin paljon. Kyllä joku ottaa yhteyttä etenkin jos siellä on kuva, joten rohkeasti kuvat profiileihin!"

        Miksi laittaa kuva profiileihin jos ei halua?
        Sillä ei ole rohkeuden kanssa mitään tekemistä jos ei halua omaa kuvaansa levitykseen, kenenkään irvailtavaksi tai toisten tunnistettavaksi tai uraa pilaamaan.

        "Ja jos ei halua tuttujen näkevän omaa kuvaa siellä, niin ottaa sellaisen kuvan josta ei välttämättä tutut tunnista, esim. hattu päässä, aurinko/silmälasit silmillä (tai pois silmiltä) tai sivuprofiili tms."

        Maailman tyhmin idea. Mites vitussa se nainen sitten sinut siitä tunnistaa jos menette vielä treffeille?

        "Sanonpahan vain, kun olen noita profiileja selannut aika paljon ja aika pitkään. "

        Sanonpahan vaan kun sinäkään et ole löytänyt seuraa että tuskin naiset viehättyvät ulkonäöstäsi kovin paljoa. Sori.

        "Mitä enemmän tekstiä profiilissa ja mitä tarkempaa - sitä parempi. "

        Roskaa.
        Todellisuudessa miehen ei kannata läärätä siihen liikaan, naiset kyllästyy vaikka olisi millainen kynäniekka.
        Senhän takia ne ovat antaneet sinulle tähtiä mutta eivät ole ottaneet yhteyttä.

        Parempi on karsia turha paskan jauhanta pois ja heittää kevyttä läppää miehenä naisille.
        Se tehoaa paljon paremmin.

        "a ite oon kyllä mokaillut pahasti pari kertaa, kun kyllästyin siihen että profiili seisoi tyhjänpanttina, ja lähdin pois, ja sillä aikaa joku kävi kirjoittamassa mulle viestin, jonka näin vasta kuukausia myöhemmin :D Aika paha moka kieltämättä, ja menetin tilaisuuteni siinä. Mikä kyllä harmittaa vieläkin ja pahasti."

        Tuskin erikoisia mokia. Osa naisista saattaa kokeilla jos toisesta ei kuulu mitään mutta lopettaa yhteydenpidon parin viestin jälkeen.

        "
        Sanonpahan vain, kun olen noita profiileja selannut aika paljon ja aika pitkään. "

        Niin mutta sitä ei lasketa. Se kuinka monilla treffeillä olet käynyt ja kuinka monen kanssa viestinyt kertoo vasta miten olet onnistunut joten sitä kautta tietäisit mikä naisiin tehoaa ja mikä ei.

        Oot kyllä aika pessimistinen :D Vastaan kuitenkin noihin sun väitöksiin.

        Kuva auttaa. Ja paljon. Jos sovit treffit niin kai se auttaa että tiedät etukäteen minkä näköiseen ihmiseen otit yhteyttä, ettei tartte vasta nähdessä tajuta, että nainen ei ole sinun tyyppiäsi. Tai entä jos kyseessä onkin feikki-profiili? Jonkun vitsiä tai joku huijari, joka meinaa varastaa sun lompakon? Epätodennäköistä, mutta kyllä se on turvallisempaa, jos tietää ees miltä toinen näyttää.

        Kukaan ei irvaile sulle sun profiilin takia. Me eletään 2000-lukua, joten nettideitit on ihan joka päiväistä ja melkein kaikki on sellaista ainakin kokeilleet. Siinä ei ole mitään häpeämistä.

        Kyllä ne naiset tunnistaa sut kuvasta jos sulla on vaikka pipo päässä, mutta tutut ei välttämättä tunnista niin helposti. Etenkään niiltä sivustoilta joissa kuva näkyy pienenä ennen kuin menee varsinaiseen profiiliin, kuten suomi24-treffeissä. Ei kukaan tunnista sinua pikkukuvasta, ja profiileja on tuhansittain, jotta joku jaksaisi sinua sieltä erikseen etsiä. Ja harvemmin taitaa miehet toisten miesten profiileja katella, joten tuskin sun miespuoliset tutut sua löytää. Jos naispuoliset löytää, niin sehän on vaan hyvä juttu, jos kinnostuivat.

        Huumorintaju on tottakai plussaa profiilissa. Eikä missään nimessä pidä jauhaa mitään turhaa paskaa, vaan ihan asiaa. Kirjoitat kuka oot ja mitä etsit. On siinä rajakin, että minkä verran tekstiä voi kirjoittaa. Mutta jos et kirjoita itestäsi mitään oikeaa tietoa tai mitä ees etsit, niin se on tosi vaikeaa lähettää viestiä, jos ei tiedä niitä tärkeimpiä juttuja, jotta voisi päättää kirjoittaako vaiko ei. Joillekin se ei tietenkään oo ongelma, mutta itse omista kokemuksistani kun tuossa kirjoitin, niin en tykkää profiileista joista ei saa mitään selvitettyä. Se kertoo jo paljon ihmisestä, ja sen seuranhaku-innokkuudesta, jos ei vaivaudu kirjoittamaan sinne mitään.
        Sitä paitsi se on aivan sama jos joitakin kyllästyttää lukea paljon tekstiä, kun se joka siut sieltä valikoi, ja huomaa että täytät ne tietyt yksilökohtaiset toiveet, niin sellainen ihminen jaksaa lukea joka ikisen sanan mitä sinne oot kirjoittanut, koska se ihminen on se, joka tulee sulle lähettämään viestiä.

        Treffeille asti en ole päässyt, enhän muuten pyörisi tällä palstalla - tai niillä nettitreffi-sivustoilla :) Mutta viestejä oon muutaman saanut ja profiilille on annettu 4-5 tähteä, joten uskoisin että olen onnistunut luomaan ihan kelpo-profiilin, jossa tulee kaikki tärkeä ilmi.
        Ja se miksi yhteydenotto on vähäistä johtuu todennäköisesti parista toiveesta, joita kaikki ei voi toteuttaa. Esimerkiksi paikkakunta tekee tästä hyvin hankalaa, kun itse asun vielä kaukana sieltä missä niitä sinkkuja eniten olisi. Joten oman paikkakunnan sinkkuja on hyvin, hyvin vähän koko sivustolla.

        Yhä suosittelen noita mainitsemiani juttuja. Ne on auttaneet.


      • kuvaton profiili
        Epäonninen2012 kirjoitti:

        Oot kyllä aika pessimistinen :D Vastaan kuitenkin noihin sun väitöksiin.

        Kuva auttaa. Ja paljon. Jos sovit treffit niin kai se auttaa että tiedät etukäteen minkä näköiseen ihmiseen otit yhteyttä, ettei tartte vasta nähdessä tajuta, että nainen ei ole sinun tyyppiäsi. Tai entä jos kyseessä onkin feikki-profiili? Jonkun vitsiä tai joku huijari, joka meinaa varastaa sun lompakon? Epätodennäköistä, mutta kyllä se on turvallisempaa, jos tietää ees miltä toinen näyttää.

        Kukaan ei irvaile sulle sun profiilin takia. Me eletään 2000-lukua, joten nettideitit on ihan joka päiväistä ja melkein kaikki on sellaista ainakin kokeilleet. Siinä ei ole mitään häpeämistä.

        Kyllä ne naiset tunnistaa sut kuvasta jos sulla on vaikka pipo päässä, mutta tutut ei välttämättä tunnista niin helposti. Etenkään niiltä sivustoilta joissa kuva näkyy pienenä ennen kuin menee varsinaiseen profiiliin, kuten suomi24-treffeissä. Ei kukaan tunnista sinua pikkukuvasta, ja profiileja on tuhansittain, jotta joku jaksaisi sinua sieltä erikseen etsiä. Ja harvemmin taitaa miehet toisten miesten profiileja katella, joten tuskin sun miespuoliset tutut sua löytää. Jos naispuoliset löytää, niin sehän on vaan hyvä juttu, jos kinnostuivat.

        Huumorintaju on tottakai plussaa profiilissa. Eikä missään nimessä pidä jauhaa mitään turhaa paskaa, vaan ihan asiaa. Kirjoitat kuka oot ja mitä etsit. On siinä rajakin, että minkä verran tekstiä voi kirjoittaa. Mutta jos et kirjoita itestäsi mitään oikeaa tietoa tai mitä ees etsit, niin se on tosi vaikeaa lähettää viestiä, jos ei tiedä niitä tärkeimpiä juttuja, jotta voisi päättää kirjoittaako vaiko ei. Joillekin se ei tietenkään oo ongelma, mutta itse omista kokemuksistani kun tuossa kirjoitin, niin en tykkää profiileista joista ei saa mitään selvitettyä. Se kertoo jo paljon ihmisestä, ja sen seuranhaku-innokkuudesta, jos ei vaivaudu kirjoittamaan sinne mitään.
        Sitä paitsi se on aivan sama jos joitakin kyllästyttää lukea paljon tekstiä, kun se joka siut sieltä valikoi, ja huomaa että täytät ne tietyt yksilökohtaiset toiveet, niin sellainen ihminen jaksaa lukea joka ikisen sanan mitä sinne oot kirjoittanut, koska se ihminen on se, joka tulee sulle lähettämään viestiä.

        Treffeille asti en ole päässyt, enhän muuten pyörisi tällä palstalla - tai niillä nettitreffi-sivustoilla :) Mutta viestejä oon muutaman saanut ja profiilille on annettu 4-5 tähteä, joten uskoisin että olen onnistunut luomaan ihan kelpo-profiilin, jossa tulee kaikki tärkeä ilmi.
        Ja se miksi yhteydenotto on vähäistä johtuu todennäköisesti parista toiveesta, joita kaikki ei voi toteuttaa. Esimerkiksi paikkakunta tekee tästä hyvin hankalaa, kun itse asun vielä kaukana sieltä missä niitä sinkkuja eniten olisi. Joten oman paikkakunnan sinkkuja on hyvin, hyvin vähän koko sivustolla.

        Yhä suosittelen noita mainitsemiani juttuja. Ne on auttaneet.

        Kuvan voi vaihtaa sitten, jos juttua syntyy, samoin kuin muutkin tärkeämmät asiat. Ei minua ainakaan kiinnosta tehdä naamastani mitään "deittimainosta". Ja se profiili on vihje, ei mikään tuotekuvaus. Ajattelukin on sallittua...


      • jokuvainenlainen
        Epäonninen2012 kirjoitti:

        Oot kyllä aika pessimistinen :D Vastaan kuitenkin noihin sun väitöksiin.

        Kuva auttaa. Ja paljon. Jos sovit treffit niin kai se auttaa että tiedät etukäteen minkä näköiseen ihmiseen otit yhteyttä, ettei tartte vasta nähdessä tajuta, että nainen ei ole sinun tyyppiäsi. Tai entä jos kyseessä onkin feikki-profiili? Jonkun vitsiä tai joku huijari, joka meinaa varastaa sun lompakon? Epätodennäköistä, mutta kyllä se on turvallisempaa, jos tietää ees miltä toinen näyttää.

        Kukaan ei irvaile sulle sun profiilin takia. Me eletään 2000-lukua, joten nettideitit on ihan joka päiväistä ja melkein kaikki on sellaista ainakin kokeilleet. Siinä ei ole mitään häpeämistä.

        Kyllä ne naiset tunnistaa sut kuvasta jos sulla on vaikka pipo päässä, mutta tutut ei välttämättä tunnista niin helposti. Etenkään niiltä sivustoilta joissa kuva näkyy pienenä ennen kuin menee varsinaiseen profiiliin, kuten suomi24-treffeissä. Ei kukaan tunnista sinua pikkukuvasta, ja profiileja on tuhansittain, jotta joku jaksaisi sinua sieltä erikseen etsiä. Ja harvemmin taitaa miehet toisten miesten profiileja katella, joten tuskin sun miespuoliset tutut sua löytää. Jos naispuoliset löytää, niin sehän on vaan hyvä juttu, jos kinnostuivat.

        Huumorintaju on tottakai plussaa profiilissa. Eikä missään nimessä pidä jauhaa mitään turhaa paskaa, vaan ihan asiaa. Kirjoitat kuka oot ja mitä etsit. On siinä rajakin, että minkä verran tekstiä voi kirjoittaa. Mutta jos et kirjoita itestäsi mitään oikeaa tietoa tai mitä ees etsit, niin se on tosi vaikeaa lähettää viestiä, jos ei tiedä niitä tärkeimpiä juttuja, jotta voisi päättää kirjoittaako vaiko ei. Joillekin se ei tietenkään oo ongelma, mutta itse omista kokemuksistani kun tuossa kirjoitin, niin en tykkää profiileista joista ei saa mitään selvitettyä. Se kertoo jo paljon ihmisestä, ja sen seuranhaku-innokkuudesta, jos ei vaivaudu kirjoittamaan sinne mitään.
        Sitä paitsi se on aivan sama jos joitakin kyllästyttää lukea paljon tekstiä, kun se joka siut sieltä valikoi, ja huomaa että täytät ne tietyt yksilökohtaiset toiveet, niin sellainen ihminen jaksaa lukea joka ikisen sanan mitä sinne oot kirjoittanut, koska se ihminen on se, joka tulee sulle lähettämään viestiä.

        Treffeille asti en ole päässyt, enhän muuten pyörisi tällä palstalla - tai niillä nettitreffi-sivustoilla :) Mutta viestejä oon muutaman saanut ja profiilille on annettu 4-5 tähteä, joten uskoisin että olen onnistunut luomaan ihan kelpo-profiilin, jossa tulee kaikki tärkeä ilmi.
        Ja se miksi yhteydenotto on vähäistä johtuu todennäköisesti parista toiveesta, joita kaikki ei voi toteuttaa. Esimerkiksi paikkakunta tekee tästä hyvin hankalaa, kun itse asun vielä kaukana sieltä missä niitä sinkkuja eniten olisi. Joten oman paikkakunnan sinkkuja on hyvin, hyvin vähän koko sivustolla.

        Yhä suosittelen noita mainitsemiani juttuja. Ne on auttaneet.

        Juust.. itse pidin joskus kuvatonta profiilia, kun en halunnut niitä seksinvonkaaja viestejä! Eikä minua kiinnosta miehet jotka ovat kiinnostuneita ulkokuoresta..
        Sisin ja sydän ovat tärkeimpiä. Samoiten kiinnostusten kohteet jne, ei ulkonäkö. Silti sain viestejä ja kävin parilla treffilläkin. Kuvan annoin pyynnöstä, kun joku kiinnostui ihan siitä kuka olin sisältä päin....

        Tällä hetkellä olen sinkku, mut ei jaksais tehdä profiileja. Unelmieni miehen haluaisin kohdata jossain muualla kuin jossain deittisivulla


    • 4tregggre

      En jaksanut lukea aikaisempia viestejä, mutta yläpalkista löytyvä S24 Treffit on ainakin mun mielestäni ollut todella hyvä! Jihaata täällä mainostavat palvelun ylläpitäjät enkä usko, että siellä on yhtä paljon sakkia kuin S24:ssa. S24 Treffeiltäkin saa kaikki ominaisuudet käyttöön vain maksamalla, mutta ilmaiseksikin pärjää jo todella hyvin.

    • Lonly heart

      Itse odottaisin entisaikojen tapaan, että löytyy ihan oikeasta maailmasta jokin sellainen naisihminen joka haluaisi viettää vain aikaa minunkin kanssa.

      • Heippa!

        Vinkiksi kaikille nettideittaajille, varsinkin lajitovereilleni eli miehille. Panosta kunnolla kuvaasi. Esim hämyiset nettikamerakuvat, peilin kautta otetut kuvat, vähäpukeiset kuvat (vaikka olisit hyvässäkin kunnossa) ovat sitä mitä suurin osa miehistä pitää profiilissaan. Jos haluat erottua joukosta laita (pyydä vaikka kaveria ottamaan järkkärillä kunnon kuva) profiiliisi parempi kuva kuin 99,99999% kaikista muista miehistä. Ja hei oikeesti, te jotka laitatte jotain peniskuvia minnekkään itsestänne ikinä, LOPETTAKAAAAAAAA! Keskimääräinen nainen on nähnyt elämässään jo jokusen peniksen, eikä se että näytät omasi aiheuta mitään muuta kuin TÄYDELLISEN turn offin naisessa.

        Tässä kaikista tärkein vinkki valokuvaan liittyen: Hymyile kuvassa. Vaikka nainen rationaalisesti tietää, että jokainen mies osaa hymyillä ja että kuvassa nyt on vaan yksi monista mahdollisista ilmeistä, ensivaikutelma syntyy TÄYSIN kuvasi perusteella. Jos olet vakavan näköinen, kuvasi voi toimia korkeintaan siinä erityistapauksessa, että herätät tietynlaista bad boy-fiilistä naisessa, mutta tämä harvoin toimii, uskoisin. Omassa kuvassan olen sellainen kivasti hymyilevä ja helposti lähestyttävän näköinen ja toimii hyvin :)

        Itse olen nyt kuukauden ollut suomi24:ssä ja tavannut 4 naista kasvokkain ja vaihdellut viestejä noin 12-14 kanssa, joista suurimman osan kanssa en sitten kuitenkaan ole ollut tarpeeksi kiinostunut tapaamaan. Olen erittäin valikoiva ja haen ihan tietyn tyyppistä henkilöä sekä ulkoisesti että sisäisesti. Yhteydenottoja on tullut naisten aloitteesta joku 7 kpl ja viesteihini on vastattu lähes aina. Paitsi alussa kun yritin aina keksiä jotain tosi omaperäistä ja hauskaa, ei toiminut, haha. Tässä myös yksi pähkinä kaikille miehille: Mitä tapahtuu kun jokainen mies yrittää olla kauhean uniikki ja erityinen kommunikoinnissaan? Syntyy tilanne, jossa "tavallinen" viesti on se kaikkein uniikein.

        Tässä viesti joka on toiminut hyvin kuvattomiin profiileihin: "Moi, kiva profiili oli sulla :) Laita vaikka kuva tulemaan: "sähköpostiosoitteesi tähän", niin jutellaan lisää.

        -Nimi

        Kyllä, eli älä yritä mitään liian erikoista. Nainen joko pitää kuvastasi tai ei. Jos olet masentuneen tai tylsistyneen näköinen, et ikinä tule herättämään naisen kiinnostusta huonon ensivaikutelman takia, vaikka kirjoittaisit mitä viestiisi. Kuten jo aiemmin täällä on todettu, nettideittailu miehille on todellinen taiteenlaji ja erittäin haastavaa. Siksi kannatta hoitaa isoimmat virheet heti pois. Lisäksi kannattaa opiskella flirttailusta ja attraktion luomisesta naisen kanssa, koska suurin osa meistä ei sitä luontaisesti hallitse. Googlaa esim David Deangelo niin pääset alkuun ;) En kannusta miehiä ryhtymään pick up- artisteiksi, mutta noissa materiaaleissa on keskeisiä juttuja naisten ja miesten väliseen kommunikointiin liittyen ja kannattaakin ottaa se enemmän henkiläkohtaisen kasvun näkökulmasta. Idea ei ole tulla joksikin mitä ei oikeasti ole, vaan enemmänkin pois-oppia tiettyjä tapoja ja ajattelumalleja, jotka estävät luonnollisten vauvuuksiesi ja persoonasi esilletulon oikeassa valossa.


        Jatkuu seuraavassa viestissä....


      • yvbiuiyiyggyi
        laurix_84 kirjoitti:

        Heippa!

        Vinkiksi kaikille nettideittaajille, varsinkin lajitovereilleni eli miehille. Panosta kunnolla kuvaasi. Esim hämyiset nettikamerakuvat, peilin kautta otetut kuvat, vähäpukeiset kuvat (vaikka olisit hyvässäkin kunnossa) ovat sitä mitä suurin osa miehistä pitää profiilissaan. Jos haluat erottua joukosta laita (pyydä vaikka kaveria ottamaan järkkärillä kunnon kuva) profiiliisi parempi kuva kuin 99,99999% kaikista muista miehistä. Ja hei oikeesti, te jotka laitatte jotain peniskuvia minnekkään itsestänne ikinä, LOPETTAKAAAAAAAA! Keskimääräinen nainen on nähnyt elämässään jo jokusen peniksen, eikä se että näytät omasi aiheuta mitään muuta kuin TÄYDELLISEN turn offin naisessa.

        Tässä kaikista tärkein vinkki valokuvaan liittyen: Hymyile kuvassa. Vaikka nainen rationaalisesti tietää, että jokainen mies osaa hymyillä ja että kuvassa nyt on vaan yksi monista mahdollisista ilmeistä, ensivaikutelma syntyy TÄYSIN kuvasi perusteella. Jos olet vakavan näköinen, kuvasi voi toimia korkeintaan siinä erityistapauksessa, että herätät tietynlaista bad boy-fiilistä naisessa, mutta tämä harvoin toimii, uskoisin. Omassa kuvassan olen sellainen kivasti hymyilevä ja helposti lähestyttävän näköinen ja toimii hyvin :)

        Itse olen nyt kuukauden ollut suomi24:ssä ja tavannut 4 naista kasvokkain ja vaihdellut viestejä noin 12-14 kanssa, joista suurimman osan kanssa en sitten kuitenkaan ole ollut tarpeeksi kiinostunut tapaamaan. Olen erittäin valikoiva ja haen ihan tietyn tyyppistä henkilöä sekä ulkoisesti että sisäisesti. Yhteydenottoja on tullut naisten aloitteesta joku 7 kpl ja viesteihini on vastattu lähes aina. Paitsi alussa kun yritin aina keksiä jotain tosi omaperäistä ja hauskaa, ei toiminut, haha. Tässä myös yksi pähkinä kaikille miehille: Mitä tapahtuu kun jokainen mies yrittää olla kauhean uniikki ja erityinen kommunikoinnissaan? Syntyy tilanne, jossa "tavallinen" viesti on se kaikkein uniikein.

        Tässä viesti joka on toiminut hyvin kuvattomiin profiileihin: "Moi, kiva profiili oli sulla :) Laita vaikka kuva tulemaan: "sähköpostiosoitteesi tähän", niin jutellaan lisää.

        -Nimi

        Kyllä, eli älä yritä mitään liian erikoista. Nainen joko pitää kuvastasi tai ei. Jos olet masentuneen tai tylsistyneen näköinen, et ikinä tule herättämään naisen kiinnostusta huonon ensivaikutelman takia, vaikka kirjoittaisit mitä viestiisi. Kuten jo aiemmin täällä on todettu, nettideittailu miehille on todellinen taiteenlaji ja erittäin haastavaa. Siksi kannatta hoitaa isoimmat virheet heti pois. Lisäksi kannattaa opiskella flirttailusta ja attraktion luomisesta naisen kanssa, koska suurin osa meistä ei sitä luontaisesti hallitse. Googlaa esim David Deangelo niin pääset alkuun ;) En kannusta miehiä ryhtymään pick up- artisteiksi, mutta noissa materiaaleissa on keskeisiä juttuja naisten ja miesten väliseen kommunikointiin liittyen ja kannattaakin ottaa se enemmän henkiläkohtaisen kasvun näkökulmasta. Idea ei ole tulla joksikin mitä ei oikeasti ole, vaan enemmänkin pois-oppia tiettyjä tapoja ja ajattelumalleja, jotka estävät luonnollisten vauvuuksiesi ja persoonasi esilletulon oikeassa valossa.


        Jatkuu seuraavassa viestissä....

        minusta on kiva kattella kikkeleitä


    • Tässä vielä kootusti muutamia vinkkejä miehille:

      -Hyvälaatuinen kuva, jossa hymyilet (mieluiten hengailet kavereidesi kanssa niin luot kuvan sinusta sosiaalisena ja ihan normaalina rentona heppuna)

      -Unohda kaikki seksuaalinen kommunikointi täysin. Oikeanlainen flirttailu on seksuaalista kommunikointia ja nainen tuntee sen (mitä miehen on usein vaikea ymmärtää). Suorat seksiin viittaavat kommentit taas eivät ole seksuaalista kommunikointia. Ne ovat pelkästään myrkkyä menestyksellesi. Lopeta ne. haitpa sitten vakavaa suhdetta tai fyysistä suhdetta, seksi tulee ajankohtaiseksi vasta monen monen monen muun asian jälkeen, jos tulee. Tällöin ollaan jo tavattu kasvotusten jne. Ja mieluiten ei myöskään kommentteja naisen ulkonäöstä ollenkaan ainakaan alussa. Naiset saavat niitä lähes joka mieheltä, jos ovat kuvansa laittaeet esille ja tulevat paljon enemmän imarrelluiksi, jos kehut jotain hänessä mikä ei liity ulkonäköön, esim musiikkimaku, älykkyys, hauskuus, jne. Tämä on totta etenkin keskimääräsitä attraktiivisempien naisten kohdalla. Kuten sanoin aiemmin, seksuaalinen kommunikointi on jotain ihan muuta kuin seksiin viittaaminen ja muu pervoilu.

      -Pidä viestittely kevyenä ja hauskana, ihan kuin puhuisit jonkun hyvän kaverisi kanssa. Voit kevyesti ja hyväntahtoisesti kiusoitella ja käyttää sitä omaa huumoriasi, jota käytät kavereidesikin kanssa :)


      -älä "haastattele" naista vaan käytä mieluummin totemuksia kuin kysymyksiä kun aluksi viestittelet. Sitten kun kiinostus vastapuolella on herännyt, jos on, voit sitten osoittaa enemmän omaakin kiinnostustasi :) Itse en usein parissa ekassa viestissäni esitä yhtäkään kysymystä naiselle vaan kommentoin jotain hänen profiilissaan tms. Tällöin en näennäisesti edes odota tytöltä vastausta enkä täten tule esille liian kiinnostuneena tai epätoivoisena. Olisi erikoista jos olisit todella kiinnostunut tytöstä heti aluksi kun et tiedä tästä vielä juuri mitään. Tästä syystä joudut ehkä vähän pidätteleään itseäsi, mutta se kannattaa. Annat näin naisellekin tilaa rakentaa omaa kiinnostustaan. Mies usein kiinnostuu vähän nopeammin ja liian "agressiivinen" tyyli voi olla se ainoa juttu joka pilaa asiat vaikka muuten olisi kaikki palaset kohdallan.



      -googlaa David Deangelo! Opit kaiken mitä tarvitset ja pois-opit kaiken mikä tällä hetkellä estää sinua menestymästä. Suuri osa miehistä, jotka eivät menesty naisten kanssa ovat jossain vaiheessa oppineet, että naiset pität ns. kilteistä miehistä tai että pitää olla arogantti kusipää. Kumpikaan ääripää ei valitettavsti toimi. Lisäksi moni mies ajattelee, että "haluan olla vain oma itseni, en esittää mitään mitä en ole". Tämä on erittäin tärkeä pointti! Ongelmana on nimenomaan, että moni mies tavatessaan atraktiivisen naisen MUUTTUU joksikin ihan toiseksi kuin mitä on esimerkiksi kavereidensa kanssa ollessaan. Tällöin mies nimenomaan ei ole "oma itsensä". Sama viestittelyssäkin kun otat naiseen yhteyttä. Kuvittele, että kyseessä on joku ystäväsi ja pidä sama keveys ja huumori viestissä. Et varmaan lähettäisi hyvälle kaverillesi peniksen kuvia tai ehdottaisi seksiä tms? Toivottavasti ainakaan et ;)




      Sori, tästä tuli nyt pitkä ja vaikeaselkoinen viesti, mutta toivottavsti joku saa nyt ainakin jotain uusia ideoita tai oivalluksia omaan treffailuunsa! Onnea matkaan lajitoverit ;)

      • yegrygeyeg eyrg ey

        Mitähän sinäkin luulet täällä tekeväsi? Viestisi ei ole pitkä eikä vaikeaselkoinen, se on ainoastaan turha.


      • fdhfdhfdh66
        yegrygeyeg eyrg ey kirjoitti:

        Mitähän sinäkin luulet täällä tekeväsi? Viestisi ei ole pitkä eikä vaikeaselkoinen, se on ainoastaan turha.

        Mutta tiedätkö mitä? SÄ olet turha!


      • Nainen...

        Asian ytimessä :) Kuvaan liittyen vielä, kuva jossa miehellä on lippis, hattu, päähine tai mikä tahansa vastaava tai puolestaan aurinkolasit, on sama asia kuin ei kuvaa ollenkaan. Miksi vaivautua laittamaan kuvaa joka on vain puolet totuudesta.


      • Katinka79

        Hyvä kommentti! Juuri näin miehet.


    • tylsääkin tylsempi

      Kyllä susta varmaan joku nainen saa mahtavan "opettajan". Ja sateenvarjon kaupan päälle.

      • menaaki

        Onkohan kellään kokemuksia http://www.treffihaku.net sivustosta. Kovasti sitä hypetetään joka paikassa...Mullistaa mukamas koko seuranhaun.


      • kikikili
        menaaki kirjoitti:

        Onkohan kellään kokemuksia http://www.treffihaku.net sivustosta. Kovasti sitä hypetetään joka paikassa...Mullistaa mukamas koko seuranhaun.

        Itse suoraan sanottuna ihmettelen sitä hypetystä mikä kohdistuu treffihaku.net:iin. IHan tavallainen treffisivusto se on.


    • Fit e Ann

      http://www.okcupid.com/

      Okcupid on paras. Tunnetustihan suomalaisia ei kiinnosta suomalaiset, joten monikansallinen treffipalsta on paras vaihtoehto.

      • viiisviis

        mut onko siellä suomalaisia?


      • occupid
        viiisviis kirjoitti:

        mut onko siellä suomalaisia?

        Paras treffisivusto on mielestä jihaa.fi eli http://www.jihaa.fi


      • treffeillex

    • treffipalvelu1

      Kaikille, jotka haluavat saada arvostelut ja lisätiedot erilaisista deittiipalveluista, niin suosittelen vilkaisemaaan alla olevan linkin. Sivuilta löytyy myös erilaisia käytännön vinkkejä treffailu maailmaan.

      http://treffipalvelut.fi/#&panel1-1

    • Zebboy
      • 15+1

        Ei ole enää, sivut on poistettu.


    • Eliittijumppari

      ...iltaisin istun kattoterassilla katsellen auringon laskua taivaanrantaan. Aamulla hyppään Porscheeni ja ajan työpaikalleni jossa valvon 16 alaisen jumppausta...

      • .............

      • nnnnnn2

    • itse olen kokeillut ja vannoin, ettei ikinä enään. Sitten viimeviikolla sorruin laittamaan profiilin johonkin be2 -nimiseen, joka TOIVOTTAVASTI on ilmainen!! Siinä on kyllä joku maksava lisäos, mutta...En usko näihin ollenkaan...

      • dikiki

        Itte kun tykkään pettää muijaani, niin minun valitani on www.pettajat.com :)


    • Suomi Treffit
    • valtsu3
    • aada93

      Paras deittisivusto on luultavasti nopsatreffit, sivusto on erittäin luotettava ja käyttäjiä on todella paljon, aitoja tarkistettuja profiileja.

      http://www.nopsatreffit.net

    • katja742

      Paras treffisivusto on amortreffit.

      http://www.amortreffit.com


      Eipähä tarvi miettiä että onko jotai sairaita pervoja liikkeellä ja onko turvallista jutella, taino ainaki turvallisempaa ku kaikki käyttäjät ylläpito varmistaa!!

    • hh945t

      S24 ja City taitavat olla parhaiden joukossa.

      Kumpaakin olen kokeillut, ja kummastakin itseasiassa saanut jonkunverran vastauksia. Hieman vähemmän, ja työläämmin kuin olisin toivonut.. Mutta loppujen lopuksi yksikin hyvä voi olla jo tarpeeksi.

    • DashShot

      Ihan ensiksi voisi varmaan kohteliaasti kehottaa näitä nopsatreffejä/jihaa-sivustoja mainostavia painumaan helvettiin. Olette siis löytäneet seuraa sivulta, joka luettelee muita deittisivustoja? Todella uskottavaa...

      Ei kukaan päädy roskasivustoillenne, vaikka kuinka paljon niitä suitsuttaisitte

      Ja sitten itse asiaan:) Olen siis noin 3kk nettitreffailua kokeillut 24v mies ja ajattelin laittaa tänne omakohtaisia kokemuksia noista käyttämistäni sivustoista. Päämääränä varmaankin se, että tästä olisi jotain hyötyäkin muille yksinäisyydestä kärsiville.

      Eli siis kerran olen parisuhteenkin netistä löytänyt ja pareille treffeilläkin käynyt. Mutta joka tapauksessa yksinäinen ja BDD:tä sairastava henkilö. Eli ulkonäköäni en hyväksy, vaikka se monien mielestä ok onkin. Yhteydenottoja kuitenkin täällä S24:ssa tulee ihan sopivasti, vaikka en kuvassakaan mitään tekohymyä yritä päälleni laittaa. Töissäkin aina ihmetellään miksi näytän niin kiukkuiselta, vaikka en edes ole:) Johtuu varmaan näistä neandertalin kulmakarvoista.

      Suomi24: Se kaikkein suosituin. Tarkoittaa myös sitä, että kaikenlaisia hiippareita on liikkeellä. Mutta sitten kun laittaa bullshit-filtterit päälle ja suodattaa kaikki "Ota selvää XD" profiilit pois niin jäljelle jää ihan mukavia ja järkeviäkin profiileja. Suosittelen kokeilemaan.

      Happypancake: Kovassa kasvussa oleva sivusto ja tälläkin hetkellä löytyy ihan kiitettävästi nuoria naikkosia. Tykkään sivun käytettävyydestä ja ulkoasusta. Ja nimestä:)

      Deitille: Kuulin joskus radiomainoksen tästä, joten päädyin sinnekkin. Vuonna 2014 kuitenkin lähes tyhjillään:/

      Firstdate: I want my money back! NOW

      Romanssi: Hiljaisempaa kuin huopatossutehtaalla. Muutamia mielenkiintoisia ihmisiä kuitenkin

      E-kontakti: Ihan ok maksullinen. Ei kuitenkaan erityisen paljon ihmisiä ja enimmäkseen samat naamat kuin täälläkin

      • Moneman79

        Amortreffit uusi tulokas, mutta erittäin lupaavaa nousua tekemässä!

        Varmaankin parhain treffisivusto, mitä voin suositella


      • Valheella lyhyet jäl
        Moneman79 kirjoitti:

        Amortreffit uusi tulokas, mutta erittäin lupaavaa nousua tekemässä!

        Varmaankin parhain treffisivusto, mitä voin suositella

        "Amortreffit uusi tulokas, mutta erittäin lupaavaa nousua tekemässä!"

        Erittäin lupaavaa kusetusta tekemässä ainakin. Aika ajoin iskurin palstalla törmää näihin flirtfair ja amortreffien miespuolisiin työntekijöihin, jotka ovat vetäneet sukkanauhat ja mekot ylleen esiintyen nuorin naisina iskurilla seksiseuraa tarjoten, ja jutustelun jatkon ehtona onkin liittyä sitten maksullisiin amor tai flirtfair treffeihin tämän "naisen" vastattua. Naisen jonka kuvat ilmoituksessa ja vastauksessa ei vastaa lainkaan toisiaan, ja järjestään nimenä on tyyliin Sarah, Nadja, jne. Mikään ei ole niin etovaa ja vastenmielistä, kuin huijata miehiä muka seuransaannissa liittymään maksullisiin palveluihin, ja seuraahan et ikinä tule saamaan, rahoistaan kyllä pääset. Puskaradion arvostelu sivustollahan amorilaiset ovat ahkerasti käyneet omaa palstaansa pelkästään kehumassa, ja jokaisella on sama kitinä, naisia saisi olla enemmän. Joukkoon mahtuu kyllä muutama rehellinenkin (ei amor palkollinen) arvostelu, jotka pitävät paikkaansa.


    • !..

      Lavatanssit !

      • kohta viisikymppinen

        Ihanaa, milloin lähdetään?


    • Jaasap

      Testasin itse amortreffejä ja sain seuraa vastakkaisesta sukupuolesta

    • jjjjj

      miehelle sellasta ei ookkaa..mies saa lähetellä miljoona viestiä ennenku joku nainen voi vastata..ja sekin on sit sellanen mikä ei kellekkää kelpaa eikä kiinnosta oikeestaan itteesäkkää..naisella taas tulee niin paljo vastauksia ettei tiedä kelle vastais..(olispa nainen)

    • Varoitus Miehille!!

      VAROITUS MIEHILLE!! mm. Iskurin, suomi24 treffipalstoille on pesiytynyt petostehtailijoita. Esiintyvät nuorina naisina hakevat seksiseuraa, vastattuaan nämä sankarit yrittävät saada sinut liittymään joko lisäkuvilla naisesta, tai jutustelun jatkon ehtona maksullisiin ulkomaisiin treffisivustoihin, kuten amortreffit, flirtfair, ja euroaffairs. Seuraa ette näiltä tule saamaan, heitä kiinnostavat vain luottokorttitietonne.

      Vinkkinä kannattaakin näille "sankareille" vastata kahdesta eri sähköpostista, ja katsoa, saatko identtiset tai lähes identtiset vastaukset, jolloinka olet kohdannut huijarin. Itse linkitän nykyisin automaattisesti nämä poliisille, ja kehotan muitakin niin tekemään, vaikka arka asia onkin asiassa miehen kannalta, mutta en suvaitse tuollaista kusetusta enää tippaakaan, enkä ole kyllä itse näihin kusetuksiin edes mennyt!

    • Niinnommi

      Itteäni ärayttää noissa treffisivuilla se kun akat jättää vastaamatta ja selvii et siel ruudun toisella puolen on sellanen finninaama läski ämmä joka oikeesti kuvittelee voivasa antaa pakit jokaiselle häntä lähestyvälle jätkälle. Ite oon sen verran itsevarma et tiiän jos kasvotusten näkis noi akat tuolla suomi24 treffeilla ni varmast monen pöksyihi pääsen helpommi ku tuon packasivun kautta.

      Tän viestiketjun ensimmäinen viesti on kyl aivan täydellinen siitä millasia noi akat tuolla treffeillä on.. Onneks baarista saa tussuu, jaksa hempeillä liibalaaba höpöhöpö sontaa noille läskiperrseille missää nettitreffeillä. Ugh olen puhunut.

    • tootti

      http://www.treffipalstat.com/
      Esimerkiksi tuoltahan noita löytyy. Sieltä vaan valitsemaan parhaiten omiin tarpeisiin sopiva. Itse olen aika montaa kokeillut. Yhtä parasta en osaa sanoa. Kaikissa on jotain hyvää ja jotain vähemmän hyvää.

    • Tuttua_tekstiä

      Vanha ketju, mutta pari sanaa.

      Vahvasti myös itsellä sama kokemus, naisilta saa todella harvoin oma-aloitteisia viestejä tai edes käyntejä profiilissani. Jos pääsee alkuun, vastaukset loppuvat mitään kuulematta. Seksin perään en ole koskaan kysellyt.

      Tai no, tulee niitä viestejä hyvin kauniilta naisilta, joilla ei ole puoliakaan omasta iästä. Tyhmänä (kai) pidän näitä johonkin petokseen houkuttelijoina. Profiilin kai poistavat heti jaeltuaan viestejä, mutta s24 voisi myös siivota näiden lähettämät viestit.

      Tämän sivuston lisäksi kokeilin joskus match.comia. Yhtäkään viestiä en saanut Suomesta ja epäilen ovatko omatkaan viestit menneet perille. Olisi kai pitänyt maksaa vielä lisää saadakseen viestit kulkemaan. Vielä ärsyttävämpi oli eräs harrastuskaverisivusto. Päivittäin tuli viestejä uusista kavereista ja saapuneista viesteistä, mutta en pystynyt niitä lukemaan. En suostu maksamaan sellaisesta, mistä todennäköisesti en ole kiinnostunut. Täälläkin naisten esittelytekstit olivat lähes kaikilla ympäripyöreitä. Harrastuksissa on aika tärkeää tietää millä tasolla ja aktiivisuudella mitäkin harrastaa.

      Mielestäni ilmaiset s24-treffit ovat aika hyvät, periaatteessa. Jäseniltä kysytään oleellisimmat perustiedot. Valitettavasti kaikki naiset eivät täytä minua eniten kiinnostavimpia perustiietoja profiilissaan. Tekstit ovat monesti mitäänsanomattomia itsestäänselvyyksiä. En ymmärrä miksi se kasvokuva on monille niin tärkeä. Itse saan enemmän ja luotettavampaa informaatiota fyysisistä mitoista ja harrastuksista. Minä olen kiinnostunut kokonaisesta ihmisestä. Monesti se kasvokuva on harhaanjohtava, lisäksi pitäisi olla kokovartalokuvia.

      Täytynee vilkaista täällää mainittuja muita sivustoja. Tutustuminen loppuu kyllä alkuunsa, jos joutuu syöttämään tietonsa ennenkuin tietää tarkemmin mitä kaikkea kysellään ja kuinka homma pelaa. Hyvään treffipalveluun kuuluu ominaisuus hakea ehdokkaita eri ominaisuuksien ja toiveiden perusteella. Joskus tuntuu, että naiset hakevat pelkän iän ( 2v-5v) perusteella, vaikka usein heillä on hyvinkin tarkkoja kuvauksia muista toiveistaan.

      Niin, pakko sanoa, koen markkina-arvon paljon paremmaksi tanssilavoilla tai jopa pubeissa kuin treffipalstoilla.

    • paskamakusuussa

      en tiedä parhaimmasta mutta paskin on ehdottomasti firstdate !!!! siitä kun ei pääse kirveelläkään eroon.yritin vaikka millä keinolla mutta ei.kiva mennä lataamaan puhelimeen 20:llä eurolla puheaikaa ja sit tulee viesti että "kiva kun uusit kultajäsenyytesi" voi vittu sanon minä.viesteihin eikä mihinkään muuhunkaan vastata.sitte pääsin eroon kun uhkasin kuluttajaasiamiehellä.tai melkein eroon,,,vieläkin tulee sähköpostiin kaikkea paskaa ja jos menee linkin aukasee niin "kiva kun......." siis älkää hyvät ihmiset kajotko siihen.menee vaan rahat ja käy v.....aa !

    • paraspalsta
    • Salatreffit

      Riippuu mitä etsii, mutta itselleni VictoriaMilan on toiminut juuri siihen tarkoitukseen mitä hain. Ei ollut ilmainen mutta rahan arvoinen kylläkin. Naisia löytyy ja vastaavatkin, jos niitä osaa lähestyä.

    • yhsinkku

      Tuonne on kerätty useampi sivusto josta löytyy seuranhakua erilaisin kriteerein. Siellä taitaa olla muutama ihan uusi sivustokin. Ainakin se yksinhuoltajille suunnattu lienee täysin uusi konsepti?

      http://www.treffipalstat.fi/parhaat-treffisivut/

    • Turhaand

      Nettideittailu on turhaa oikeesti mene jonnekin kahvilaa jos siel on joku kaunis nainen mene juttelee sille.

      • oletko.itse.tehnyt

        Älä yleistä omia kokemuksiasi muihin. Onnistuminen riippuu strategiasta ja ulkonäöstä. Itse olen menestynyt hyvin laittamalla viestiä kaikille varteenotettaville ja sitten juttelemalla niiden kanssa jotka vastaa vähän aikaa ja sitten pyydän kahvilaan tai drinkille. Ei tarvii mennä tuntemattomia kadulla häiritsemään. Sehän vaatis pään täyteen vetoa että niin sopimattomia asioita ryhtyy tekemään.

        Etpä taida itsekään olla moista tehnyt kun täällä palstalla pyörit. Eikä nyt tietenkään mistään kahvilasta, vaan jos tuntemattomia aikoo lähestyä on baari paras paikka. Kannattaa myös koettaa nähdä jonkinlaista merkkiä että on kiinnostusta. Muuten tuhlaat vaan aikaasi ja nolaat itsesi.


    • Anonyymi

      Näiden agressiviisten mainosten ja alastonkuvien takana on rahaa vievät mies ja nainen. Jos rahoillenne on tarvetta kysellä, heiltä voi kysellä rahojen perään itse:

      Skype tunnukset heille

      coach6_7

      coach9_10

      He ovat tästä vastuussa ja heillä on myös teidän rahanne. Noista yhteystiedoista voitte kysellä, älykalleista viesteistänne, että myöskin rahojenne katoamista

    • Anonyymi

      jostain palstoilta sain melko paljon viestejä..annoin muutamille puh numeron ja s postin.. eivät koskaan vastanneet. coinssit tietty hupenivat melko äkkiä..jostain saiteista pääsin muutamille treffeille, nekään eivät poikineet mitään..fb kautta sain muutaman kerran pillua..nyt ei tullu huoriskaan käytyä. tinderii en oo edes viel testannu.. pitäsköhän sekin p.......testaa ! parhaimmat nais suhteeni oon saanu face to face.. vaikka elämä antaa ja ottaa..näin se menee kun on scenee..

    • Anonyymi

      Suomi24/Treffit.

    • Anonyymi

      On hieno treffisivusto - https://v.ht/RrFa
      Monet ystäväni suosittelevat sitä.

    • Anonyymi

      Tinder... Kukaan?

    • Anonyymi

      Iskuritreffit.com voisin sanoa että toimivin. Ja ainakin luotettavin nimittäin 90% sivustoista on ns chat sivustoja eli otetaan vaan rahat pois. Tästä voin 100% varmuudella sanoa että sivusto ja sen käyttäjät on aitoja.

    • Anonyymi

      Miksi ette mene OkCupid.com sivustolle? Täysin ilmainen, kun saat osuman keskustelu on täysin ilmaista vaikka hamaan tappiin saakka. Viestien määrää ei ole mitenkään rajoitettu.
      Ihmettelen täältä netistä löytyviä vertailuja, Top5 jne, joissa aina ne maksulliset voittaa.

    • Anonyymi

      Hei. Nimeni on Natasha. Muutin äskettäin Venäjältä Suomeen. Haluan tavata miehen. Eroottisia kuviani näet täältä: https://is.gd/4G3uMj

    • Anonyymi

      Tämän sivun viimeinen viesti kertoo Suomalaisen,ja Venäläisen eron aika napakasti..treffeille kyllä pääsee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe