Krokodil huume?

hyihyihyihemmetti

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011070414003163_ul.shtml

Ihan järkyttävää! Miten joku voi olla valmis tappamaan itsensä huumeen takia? tai no kun sitä koukussa ollaan ni eikai se mikään ihme ole... jos uskallatte laittakaa googlen kuvahakuun "krokodil drug". hyi helvetti! mulle tuli jo traumoja.... >:( :p

48

10499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FAGGOT
      • Ei koskaan huumeita

        Haloo hei tuohan on jo melko pitkäaikainen sairaus ja tulee harvemmille, mitä kuvia laitoit jakoon, mutta se on pidemmän ajan tulos ja aivan eri asia ja mielenterveys ongelma pidemmältä ajalta, mutta tuon huumeen vaikutukset on hyvä edeltäpäin kertoa mahdollisimman monille, ettei vaan kukaan menisi niihin sortumaan kerta käytön jälkeen, kun jää koukkuun ja sen jälkeen iho mätänee päältä pois :(


      • Anonyymi

        Hyi saatana
        Aiva vitu sairasta


      • Anonyymi
        Ei koskaan huumeita kirjoitti:

        Haloo hei tuohan on jo melko pitkäaikainen sairaus ja tulee harvemmille, mitä kuvia laitoit jakoon, mutta se on pidemmän ajan tulos ja aivan eri asia ja mielenterveys ongelma pidemmältä ajalta, mutta tuon huumeen vaikutukset on hyvä edeltäpäin kertoa mahdollisimman monille, ettei vaan kukaan menisi niihin sortumaan kerta käytön jälkeen, kun jää koukkuun ja sen jälkeen iho mätänee päältä pois :(

        Huumeet aiheuttaa kramppeja kouristuksia kuten lääkkeet missä tyyliin morfiinia diapamit jne jopa nesteen poisto ja verenpaine lääke aiheuttaa joskus liika kofeiini lakritsa kramppaa lihaksia liika on liikaa.Onhan viinoissa piraattia pirtua etanolia mikä vaarallista on ja monesti ihmisiä kuolee niihin.Sivu oireisiin.Liika kalium tappaa myös.Iho tulee ikäänkuin ohueksi kuorii kuin käärmeen luoma nahka tai kuin rakkuloita ilman vettä sisällä.Kalansuomu taudin tapaisesti.Krokodil huume on sekoitus huonoja aineita kuin kotipolttoinen viina.Alkoholistit käyttää lasol nestettä myösVirolaiset pistää kaulasuoneen piikillä niska tuntuu jäykältä olo on jähmeä sillä ne ryöstelee ihmisten rahoja tilejä tunnuksia koruja kelloja.Kahvi on se mitä ne varastelee kaupoista sillä peitetään laivoilla huumeen haju tullissa.Yhdet kuljetti kahvi muka paketissa muka juhla mokkaa päälle liimattu punapäinen naispappi kuva niin huumeita niissä virosta.( Helluntai SRK jäseniä).


    • mtiääääää

      ^ mitä tossa on? en uskallaa kattooo

      • 13+7

        Kuvia muijasta, joka leikkelee itsestään paloja ym. tekee mielisairaita asioita. Ei kannata katsoa. Ei ole mitään syytä miksi kenenkään pitäisi nähdä tuollaista oksettavaa materiaalia. Tulee vaan itselle paha olo ja painajaisia. Toivottavasti tuo nainen todella sai hoitoa ennen kuin tappoi itsensä.


    • 766765

      Kyllä tuo aine lienee narkkarillekin se viimeinen vaihtoehto, jota otetaan, kun ei mitään muuta sopivaa ainetta ole saatavilla. Ja narkomaanille huumeet ovat koko elämä.

      • fesfwadfegf

        Oot väärässä. Huumeiden takia niillä ei oo elämää, vaik monet niist haluis


    • HYIHELEKKARI

      Hyi, oliko sillä EMOLLA joku SISÄELIN KÄDESSÄ? YM.?


      OKSENNAN, MORO! :88888

      • no ei ole

        hyytynyttä verta se on


    • 4+15

      Älkää oikeasti klikkailko auki noita linkkejä, vaikka tietysti hirveä halu olisikin katsoa mitä siellä löytyy. Ei siitä oman tirkistelynhalun toteuttamisesta mitään oikeaa hyötyä ole. Mitään ette menetä, vaikka joku gore-kuva jäisikin näkemättä, mutta ainakin säästätte itseltänne sen pahan olon, mikä tuollaisen katsomisesta tulee. Netistä löytyy nykyään ihan mitä tahansa ja se pitää jokaisen osata itse suojella itseään maailman pahuudelta.

      • järkyttyny

        Tämä on totta :/ Vaikkei sitä uskokkaan aina ennenkuin näkee. Itelle tuli tosi huono olo, ja yöunet lähti ku näin jonku kuvan ristiinnaulitusta usa:n agentista... Enkä ole mikään herkkä ihminen. Maailmassa on paljon pahempia asioita kun me osataan kuvitella, parempi että nautitaan siitä että meillä on kaikki hyvin.


      • rauhoooooottooo

        Okei? Itse olen todella herkkä kaikille tommoisille jutuille ja alkaa oksettamaan aina mutta en tajua mitä noissa kuvissa nyt oli? Apua... iik


    • 8389r859390403
      • Anonyymi

        Joku tv ohjelma oli että vuodessa kahdessa kuolee iho hilseilee pois jne PISTOS KOHTAAN JÄÄ KUIN MUSTELMA MUTTA VIHREÄ VÄRI. Rikolliset piikittää syyttömiä. Me nähtiin kalvikin rannalla huumeruiskuja ja neuloja.Jos Viron rikolliset iskee piikkiä olet sekaisin ne varastaa tavarasi.


    • gd

      En ymmärrä mitä oksettavaa noissa linkin kuvissa on? Se on vaan verta, jota virtaa kaikkien sisällä. Ymmärrän tietysti, jos oksettaa veri muutenkin, joku pieni haava ym. Tuo on vaan järkyttävää, että mikä saa ihmismielen noin sekaisin ja lopulta pitää vähän extreme viiltelyä harjoittaa.

    • KRKDL

      KRKDL kovinta kamaa.. Toi on kuollu jo.. Parin vuoden sisällä kuolee jo jos vetää tota paskaa. Ekasta kerrasta alkaa mätänee :)

    • 23123

      VOI V**** PELLET. MIHIN TÄMÄ NYKYAJAN SUOMI ON MENNYT ? ''YÖK MITÄ TOSSA LINKISSÄ ON EN USKALLA KATSOA'' NO VERTA!!!! ITSE VIILLELLY MONTA VUOTTA JA IHAN NORMIA MULLE JO. VOI YÖK SENTÄÄ. VERTA. ***** NYKYAJAN NUORET KATOTAAN SIT KU TULEE SOTA JA VENÄJÄ PAINAA NAPPIA NIIN OHJUS LÄHTEE NIIN KATOTAA MITEN PELÄTÄÄN SITTE.

      • gdfs

        Mitähä vi**uu sä tääl esität? Tää on nuorten palsta, tääl pyörii paljo 10-15 muksui jotka kyl on verta nähny, mut noi gore jutut on ihan toista luokkaa ku mitään tv:s nähtävä luoti rinnassa meininki. Noist menee helposti yöunet pitkäksiki aikaa, vaikkei herkkä ihminen oliskaan.
        Koittasit nyt jumalauta ymmärtää, et vaikka sä naureskelisit päivät pitkät kaikenmaailman perseenräjäytys/kiduttamis/raiskaus/itsemurha-videoille, nii kaikki tääl ei oo tollasii vitun psykopaatteja ku sinä.. Järkyttyä kuuluukin, tai vähintään kokea myötätuntoa, jos kaikki on pääkopassa kunnossa.

        Mut kerro ihmees lisää siitä kuin pahat arvet sul on, kaikkia varmasti kiinnostaa :)
        "mihin nykyajan suomi on mennyt" samaa vois kysyä sulta? Luuletko et 50-100v kukaan ei järkyttynyt mistään? Kaikki oli sellasii psykopaatteja ku sä?
        Ja mitä vittuu sä selität jostai venäjästä ja ohjuksista? Sä oot vittu sekasin... Meinaatko et pelkästään ohjuksille saa järkyttyä?


      • ilja86

        jaa vai että venäjä painaa nappia ja ohjus lähtee hahahahahha ton oli pakko olla trolli ootko sä oikeesti noin tyhmä? ei helvetti hahhahahaha :D:D:D


      • Anonyymi
        gdfs kirjoitti:

        Mitähä vi**uu sä tääl esität? Tää on nuorten palsta, tääl pyörii paljo 10-15 muksui jotka kyl on verta nähny, mut noi gore jutut on ihan toista luokkaa ku mitään tv:s nähtävä luoti rinnassa meininki. Noist menee helposti yöunet pitkäksiki aikaa, vaikkei herkkä ihminen oliskaan.
        Koittasit nyt jumalauta ymmärtää, et vaikka sä naureskelisit päivät pitkät kaikenmaailman perseenräjäytys/kiduttamis/raiskaus/itsemurha-videoille, nii kaikki tääl ei oo tollasii vitun psykopaatteja ku sinä.. Järkyttyä kuuluukin, tai vähintään kokea myötätuntoa, jos kaikki on pääkopassa kunnossa.

        Mut kerro ihmees lisää siitä kuin pahat arvet sul on, kaikkia varmasti kiinnostaa :)
        "mihin nykyajan suomi on mennyt" samaa vois kysyä sulta? Luuletko et 50-100v kukaan ei järkyttynyt mistään? Kaikki oli sellasii psykopaatteja ku sä?
        Ja mitä vittuu sä selität jostai venäjästä ja ohjuksista? Sä oot vittu sekasin... Meinaatko et pelkästään ohjuksille saa järkyttyä?

        Hyvin sanottu


    • Resilaari

      Kyllä Resilar on aina kannattavampi vaihtoehto kuin krokodilit ynnä muut! Voisin jopa suositella.

    • Ö-Kioskilla tavataan

      Hienoa päästään narkeista eroon, ja jos siinä menossa kuolee vieläpä venäläisiä, niin sehän vaan on positiivistä.
      Kohta ne taatusti venäjällä väittää että kysymyksessä on länsimaiden keksimä huume venäjän tuhoamiseksi hehehe.

      • Anonyymi

        YLE TV sarja 90 kertaa uusintana tullut syyttäjä sarja siinä oli juuri näistä huumeista mitkä tappaa vuodessa uhrin. Krokodil huume ( yksi on gamma huume).


    • gligga

      Hyi!

      Narkkarit, jotka ovat olleet vuosia koukussa aineisiin, vetävät ihan mitä tahansa että pääsisivät "pilveen., vaikka tietäisivät riskit.

      Kuvia ei kannata katsoa! Varsinkin sen viiltelijä-emon kuvat olivat järkyttäviä.
      Vaikka olisi kuinka "kova" ihminen, niin noi kuvat voi ihan oikeasti järkyttää!

      • Jasmin Alisa

        Ei käytetä tällaisessa asiayhteydessä sanaa "pilveen" , ettei tule erittäin harhaanjohtavia väärinkäsityksiä. Narkomaanit eivät todellakaan hakeudu tuollaisilla aineilla minkäänlaiseen "pilveen", vaan siis ihan tosissaan vetävät pään täysin sekoittavaa ja ihan oikeasti kuolemaan johtavia myrkyllisiä kemikaaleja, suurelta osin senkin takia etteivät yksinkertaisesti kestäisi vieroitusoireita, eivätkä kykene näkemään minkäänlaista valoa tunnelin päässä. Älkää ikimaailmassa menkö myöskään tuomitsemaan ketään heidän teoistaan; ihan yhtälailla olisitte itse samassa tilanteessa mikäli olisitte kokeneet kaiken saman kuin toinenkin henkilö. Vai kuvitteleeko joku tosissaan olleensa syntyessään automaattisesti jotenkin parempi ihminen kuin joku toinen? Jos näin on, niin on vielä pitkä taival edessä..

        Keskittykäämme siihen, kuinka voimme itse kukin omissa elämissämme AUTTAA jokaista hätään joutunutta silloin kun he ihan tosissaan ovat valmiita ottamaan apumme vastaan. Maailma on niin paljon suurempi ja rankempi paikka kuin nuori suomalainen voisi pienessä mielessään kuvitella, ja ei, kukaan täällä kirjoittelevista ei ole ketään toista parempi.

        Kiittäkää onneanne ja Jumalaa siitä, että olette saaneet niin upean enkelijoukon ympärillenne, ettette ole ajautuneet totaaliseen itsetuhoon.


      • christiinah92
        Jasmin Alisa kirjoitti:

        Ei käytetä tällaisessa asiayhteydessä sanaa "pilveen" , ettei tule erittäin harhaanjohtavia väärinkäsityksiä. Narkomaanit eivät todellakaan hakeudu tuollaisilla aineilla minkäänlaiseen "pilveen", vaan siis ihan tosissaan vetävät pään täysin sekoittavaa ja ihan oikeasti kuolemaan johtavia myrkyllisiä kemikaaleja, suurelta osin senkin takia etteivät yksinkertaisesti kestäisi vieroitusoireita, eivätkä kykene näkemään minkäänlaista valoa tunnelin päässä. Älkää ikimaailmassa menkö myöskään tuomitsemaan ketään heidän teoistaan; ihan yhtälailla olisitte itse samassa tilanteessa mikäli olisitte kokeneet kaiken saman kuin toinenkin henkilö. Vai kuvitteleeko joku tosissaan olleensa syntyessään automaattisesti jotenkin parempi ihminen kuin joku toinen? Jos näin on, niin on vielä pitkä taival edessä..

        Keskittykäämme siihen, kuinka voimme itse kukin omissa elämissämme AUTTAA jokaista hätään joutunutta silloin kun he ihan tosissaan ovat valmiita ottamaan apumme vastaan. Maailma on niin paljon suurempi ja rankempi paikka kuin nuori suomalainen voisi pienessä mielessään kuvitella, ja ei, kukaan täällä kirjoittelevista ei ole ketään toista parempi.

        Kiittäkää onneanne ja Jumalaa siitä, että olette saaneet niin upean enkelijoukon ympärillenne, ettette ole ajautuneet totaaliseen itsetuhoon.

        Tämä ei pidä paikkaansa. Ite olen 6v käyttänyt subutexiä ja otan päivittäisen annoksen etten masennu ja pysyn terveenä. Pillereitä, enkä muita huumeita käytä. Olen silti kokeillut. Alkoholiakaan en ole kahteen vuoteen juonut. Yhteiskunnan silmissä olen narkki vaikka asiani ovat ok, olen kaunis ja minulla on ihana mies. Alkoholi on myöspaha päihde. Juopposukulaiset kuolleet aikoi sitten jo.


      • Anonyymi

        YouTube aarrejahti metallin paljastin porukka niin hirveät määrät löytyy huumekätköjä


    • anti drug

      hienoa että joku on keksinyt huumeen joka koukuttaa todella voimakkaasti ja samalla tappaa käyttäjänsä. narkkari on itse tiensä valinnut ja oman onnensa seppä. ITSE AIHEUTETTUA. mitä vähemmän meillä on narkkareita sitä enemmän verorahojamme voi ohjata oikeaan suuntaan. Esim sotaveteraaneille, invaliideille, vanhuksille, opiskelijoille, lääkekehitykseen, sairaanhoitoon, kyläkouluihin, kouluruokaan, ezc. Kuulostaa ehkä karulta mutta maksan verorahani edellämainittuihin kohteisiin miljoona kertaa mielummin kuin jonkun narkkarin maanantai aamun subutex kuuriin jonka se myy ja ostaa kovempaa kamaa jo pöllityillä rahoilla. Ja KYLLÄ moni moni muukin on kanssani samaa mieltä kuinka kauhealta tahansa se kuulostaakin. Lisää tämmöistä kamaa kaduille. mieluiten ilmaiseksi ja tarpeeksi isoin määrin.
      Kyllä minulla on aina ollut kaikki hyvin enkä tunne narkkareiden tuskaa ja sitä rataa mutta elämä on täynnä valintoja ja minä saan nupin sekasin saunan lauteilla kunnon löylyllä ja keski kaljalla. jotkut enemmän reenanneet tutut ottavat jopa väkijuomia. mutta pysyypähän iho luiden ympärillä. kiitos ja anteeksi.

      • christiinah92

        Et ajattele että ne narkkarit on kuitenkin jonkun lapsia..oma lapsesikin voisi päätyä samaan tilanteeseen. Olisko vitun hienoo et kaikki odottas vaan sinä mukaan lukien et kuolis vaan pois. Säälittävää


      • ellemere

        anti druglle Veit sanat suustani, minulla ei ole siihen mitään lisättävää. Olen täysin samaa mieiltä.


      • rwemu
        christiinah92 kirjoitti:

        Et ajattele että ne narkkarit on kuitenkin jonkun lapsia..oma lapsesikin voisi päätyä samaan tilanteeseen. Olisko vitun hienoo et kaikki odottas vaan sinä mukaan lukien et kuolis vaan pois. Säälittävää

        Minä en toki odota että kaikki kuolis vaan että kaikki narkkarit kuolis! Vitun luuserit, ei muuta kun saunan taakse ja 9g.


      • Parbapapa

        EIKÖ OLE MUUTa tekemistä IHMISIL ku HAUKKUU MUITA NETIS YÖTÄ PÄIVÄä jes kai siintä joku maksaa epäilen KU EI OO MUUTKAA haukun muita sit joku ottaa sen hen koht ja. Jee jee ?


    • hyhyhtyt
    • hjk555545455454

      Ei toi mua ainakaa oksettanu pahaa kyllä teki kattoo, mut en kyl ihmettelekkää et ei mua ällöttäny ku tuleva lääkäri/kirurgi.. :D

      • httttttttttttttttttt

        tavotteet on korkeel, vaan onko kyvyt?


    • cupcakexoxo

      No pakko sanoo, et hyi helvetti! ):

    • Finboy420

      Kannabista kansalle :)

    • Itsehän käytän vain piriä ja vähän subuja seassa. Parempaa kuin Krokodil

      • Sähän vaan pelaat yksin? Salakuljetat energiajuomia huoneeseen anaalissa?


      • Puhuu luokkamme Pena, joka ei pysty edes siihen...


    • varmaasitjokunarkki

      Itteäni kyllä kiinnostais edelleen toi desomorfiini. Se on vaan kun tota jotkut kotikemistit duunaa paskasti himassaan niin että 75% Krokodilistä on vaan desoa ja loput niitä myrkkyjä. Sitte käy noin, kun tungetaan mitä tahansa suoneen, joka ei ole puhdasta.. No, kyllä mä voisin ottaa riskin ja testata.

    • hullutyht

      Historia channel juuri näyttää. Kiva kun ryssät taas rikastaa suomeakin

    • opsisislslskkqjshhdjd

      Krokodil natsaa

    • Anonyymi

      HyLa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe