SUBUTEX

Mies 30

Subutexistaa puhutaan tällä palstalla todella vähän. Se on lisääntynyt ihan huimaavasti.
Jos jollain on kokemusta tai varmaa tietoa seuraavista asioista niin kertokaa minulle! eli :

* Subutexin vieroitusoireet (kauan kestää,kuinka kovat)
* Eroon pääsemisen vaikeudesta,onko mahdollista avohoidossa?
* Kauan olet käyttänyt?
* Mitkä lääkkeet parhaiten auttavat vieroitusoireisiin?
* Paljon se kaupungissanne maksaa?
( Kouvolan seudulla 60 euroa)

* Kiitän polvillani antamistanne asiallisista tiedoista.

205

39309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satuliina

      Mitkä ihmeen tarkotusperät tolla sun viestillä oikein on...??? Ihmeellisiä kysymyksiä kerta kaikkiaan.

      • Hmm...

        Täällä taidetaan kattoo vähän kieroon tollasia kysymyksiä (en tiedä), mutta oon varma et saat paremman vastauksen päihdelinkin sivuilta


      • Järkihoiäläjätä

        Kuules satu setä keskustelun aloittaja,aloitti täysin HYVÄSTÄ syystä tämän keskustelun,koska Subutex ongelma suomessa on suurin kaikista huumeista...KAIKKI tieto mitä me pystymme jakamaan,ja antamaan INFOA niin VOI ehkäistä nuorten kokeiluja ja auttaa pääsemään irti...joten painu minun puolesta satuilemaan Mielenterveyspotilaat.fi Sivustolle ja jätä muut rauhaan tyhmiltä kommenteiltasi....Terveisin 5 vuotta subutexiä käyttänyt lääke-aine Addikti.


      • Ihminen6996

        Ei voi mitään jos on tyhmä :D vittu mielummin nisti, kuin vajaaälynen juntti. Tuo sun nimimerkkikin varmaan sen takia kun ihailet hänen älyä, mitä sulta ei löydy :D


      • pikavoitto_suomessa

        Hinta 100 euroa nappi lapissa. Vieläköhän hakevat Ranskasta noita halpoja bokseja ja tuovat tornion tullin läpi, hmm? Kovat ovat voitot jos et jää kiinni...


      • NASSE-NAKAUTTAJA

        :O) nasse-setä ihmettellee mitä vitun paskaa te palikat kitisette täällä!
        antakaa ihmisille mahodllisimman selkeitä vastauksia kun toiset niitä pyytää-HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PALIKAT HERÄTYYYS


      • LopettanutYrittäjä

        Sieluton kusipää..


      • mikamustishannariksu

        rakastan subua.
        vaimoni on kyvytön seksiin ja lapsentekoon.


      • subueiolekiva

        nii rakastat sit' niin kauas kun se toimi , sen j'lkeen ku tarvi sen 2ml vedot et p''se aamul s'ngyst nii salee alka muutu mieli , subu reflat on iha paskoi vitun kiva sit vet'' vitusti bensoi siihe p''le sit olet benso ja subu koukussa , sit ku sit' on pakko vet' nii sen j'lkee et en' rakasta sit' ku ei varma rahat riit' siihe , sit pit' keksi jtn et saa sen napin raha joka pv ei oo kiva el'm' >&

        sry huono suomi mut kaikki ym'rt'' >D


      • subueiolekiva
        subueiolekiva kirjoitti:

        nii rakastat sit' niin kauas kun se toimi , sen j'lkeen ku tarvi sen 2ml vedot et p''se aamul s'ngyst nii salee alka muutu mieli , subu reflat on iha paskoi vitun kiva sit vet'' vitusti bensoi siihe p''le sit olet benso ja subu koukussa , sit ku sit' on pakko vet' nii sen j'lkee et en' rakasta sit' ku ei varma rahat riit' siihe , sit pit' keksi jtn et saa sen napin raha joka pv ei oo kiva el'm' >&

        sry huono suomi mut kaikki ym'rt'' >D

        riipu kauan oot vet'ny teksi ja subu reflat kesta monta kuukautta eli terve tulo helvetiin , jos sen pari kk ved't bensoi et ei olis nii paska olo refloist nii sit on kiva olla benso reflois * A BIG FUCKING CIRCLE


      • SepeteusSepe
        Ihminen6996 kirjoitti:

        Ei voi mitään jos on tyhmä :D vittu mielummin nisti, kuin vajaaälynen juntti. Tuo sun nimimerkkikin varmaan sen takia kun ihailet hänen älyä, mitä sulta ei löydy :D

        Mutta sä tyhjensit pajatson ja olet onnistuneesti molempia...


      • Toivotontasanonmä
        mikamustishannariksu kirjoitti:

        rakastan subua.
        vaimoni on kyvytön seksiin ja lapsentekoon.

        Luuserin merkki. Tee jotain tyhmää itelles.


      • sakakäytäjä
        LopettanutYrittäjä kirjoitti:

        Sieluton kusipää..

        ääliö v.....pelle


      • Oletkoylpeäitsestäsi

        Suomi24. Fi käyttäjät on näköjään asiallista ja auttavia ihmisiä! Tässä mietin itsekkin aihetta (tai siis haen apua tuleviin vierotusoireisiin)

        Aihe on todellinen ja iso huolenaihe ympäri maailmaa. Ja joku vaivautui esittämään kysymyksiä siihen liittyen,JA SITTEN luin ihmisien vastauksia! Voi jumalauta millaisia ihmisiä olette! (lukuun ottamatta jotain asiallisia kommentteja, tunnette kyllä itsenne) ;)

        Mä tunnen suurta myötä häpeää teihin ihmisiin.ja toivon syvästi että teillä tulee elämässä joskus sellainen huolenaihe että kompastuttu omaan idioottimaisuutenne! Ja tuntisin suurta iloa jos tietäisin että kukaan ei teitä auttais, vaan naurais päin naamaa! Enempää en tästä jaksa jauhaa...mutta hävetkää nyt saatana!

        Ja muille jotka lukee ja kaipaa apua. En tässä vaiheessa voi sanoa kun tsemppiä! Ja että pystytte siihen kyllä! Kaikki on loppujen lopuksi kyse omasta mielentilasta ja päätöksen pitämisestä!

        Pitkittämällä ette muutakuin pahenna asiaa, se on fakta!

        Ja se että kuka vain pystyy siiihen. Mutta suosittelen ottamaan lääkäriin yhteyttä jos on terveysongelmia. Koska vierotusoireet nostavat verenpainetta ja se voi johtaa moneen asiaan! Mutta lääkäri määrää kyllä siihen jotain ja vielä mukaan vitamiinit ym,ja ehkä särkylääkettä niin olet jo pitkällä. Mutta suurin lääke on motivaatio!

        Ainiin sen halusin sanoa että kun lokeroitte ihmisiä niin minä olen nisti! Ja ainoa asia mitä teen väärin on saamattomuus ja laiskuus! Varas, valehtelia tai mitä vain voi olla kuka vain! Kaman käyttö ei oikeuta siihen eikä ole peruste! Totta on että altistaa houkutukselle mutta selkärangattomuus sen sallii, käytti tai ei!

        12v käytin amfetamiinia ja pilveä sitten lopetin täysin omalla päällä! 2,5v vesiselvä. Ja kokeilin subutex.... Tässä ollaan pian 5v myöhemmin. :/
        Jokapäivä tarvinnu sitä ja aika herätä taas todellisuuteen! :)

        Dissaajille viel, älkää vaivautuko! En enää ikinä tule suomi24! Pitäkää paskanne. En edes halua. Tietää että olisin tekemisissä kanssanne 🙈🙉🙊

        Hyvästi.


      • Subukättäjä

        Subutex on iso ongelma Suomessa ja toivon että nuoret ei sitä kokeille on tosi vaikeetta loppettaa


      • Anonyymi
        Oletkoylpeäitsestäsi kirjoitti:

        Suomi24. Fi käyttäjät on näköjään asiallista ja auttavia ihmisiä! Tässä mietin itsekkin aihetta (tai siis haen apua tuleviin vierotusoireisiin)

        Aihe on todellinen ja iso huolenaihe ympäri maailmaa. Ja joku vaivautui esittämään kysymyksiä siihen liittyen,JA SITTEN luin ihmisien vastauksia! Voi jumalauta millaisia ihmisiä olette! (lukuun ottamatta jotain asiallisia kommentteja, tunnette kyllä itsenne) ;)

        Mä tunnen suurta myötä häpeää teihin ihmisiin.ja toivon syvästi että teillä tulee elämässä joskus sellainen huolenaihe että kompastuttu omaan idioottimaisuutenne! Ja tuntisin suurta iloa jos tietäisin että kukaan ei teitä auttais, vaan naurais päin naamaa! Enempää en tästä jaksa jauhaa...mutta hävetkää nyt saatana!

        Ja muille jotka lukee ja kaipaa apua. En tässä vaiheessa voi sanoa kun tsemppiä! Ja että pystytte siihen kyllä! Kaikki on loppujen lopuksi kyse omasta mielentilasta ja päätöksen pitämisestä!

        Pitkittämällä ette muutakuin pahenna asiaa, se on fakta!

        Ja se että kuka vain pystyy siiihen. Mutta suosittelen ottamaan lääkäriin yhteyttä jos on terveysongelmia. Koska vierotusoireet nostavat verenpainetta ja se voi johtaa moneen asiaan! Mutta lääkäri määrää kyllä siihen jotain ja vielä mukaan vitamiinit ym,ja ehkä särkylääkettä niin olet jo pitkällä. Mutta suurin lääke on motivaatio!

        Ainiin sen halusin sanoa että kun lokeroitte ihmisiä niin minä olen nisti! Ja ainoa asia mitä teen väärin on saamattomuus ja laiskuus! Varas, valehtelia tai mitä vain voi olla kuka vain! Kaman käyttö ei oikeuta siihen eikä ole peruste! Totta on että altistaa houkutukselle mutta selkärangattomuus sen sallii, käytti tai ei!

        12v käytin amfetamiinia ja pilveä sitten lopetin täysin omalla päällä! 2,5v vesiselvä. Ja kokeilin subutex.... Tässä ollaan pian 5v myöhemmin. :/
        Jokapäivä tarvinnu sitä ja aika herätä taas todellisuuteen! :)

        Dissaajille viel, älkää vaivautuko! En enää ikinä tule suomi24! Pitäkää paskanne. En edes halua. Tietää että olisin tekemisissä kanssanne 🙈🙉🙊

        Hyvästi.

        Itse lopetin subutexin 6kk sitten lyricoiden avulla vei vierotusoireet 300mg annoksella niin hyvin et töissäkin pystyin käymään. Sit alko loma ja vedin lyricoita ja kaljaa. Mutta muistakaa jos iso annos sitä pahemmat viekkarit. Suosittelen tiputtamaan annoksen 0.5milliin nenän kautta. Voin sanoa et se tiputus vaihe oli pahempi kuin itse lopettaminen henkisesti. Bentsot auttaa kyl siihen rauhattomuuteen mut ite pelkät lyricat riitti. Ja lyricoilla mun 3 kaverikin lopetti. Kivut lähtee melkein kokonaan, rauhallisempi olo ja ne nostaa mielialaa ettei koko aika oo parkumassa. 2vk kesti viekkarit. Ja siihen lopetin lyricatkin. Ja toi on paska puhetta et bentsoihin jäis kiinni 2kk. Mä olen niitä joskus syönyt 7kk päivittäi lääkärin ohjeiden mukaan ja seinään katki. Subu koukku mulla tuli vasta vuoden käytön jälkeen tai siis fyysiset vieroitusoireet.


      • Anonyymi
        pikavoitto_suomessa kirjoitti:

        Hinta 100 euroa nappi lapissa. Vieläköhän hakevat Ranskasta noita halpoja bokseja ja tuovat tornion tullin läpi, hmm? Kovat ovat voitot jos et jää kiinni...

        Hei tyypit.. Kauanko subu säilyy väsättynä pumppuun valmiiksi jos sen Jääkaappiin laitan? 🤔


      • Anonyymi

        sua se selkeesti vituttaa😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

    • Eroon päässyt N

      * Subutexin vieroitusoireet kestävät kolme viikkoa korkeintaan. Ja niihin kuuluu (itsekoetusti) särky, edenkin jaloissa, ruokahaluttomuus, pahoinvointi, ripuli, kylmät väristykset, kylmä/hiki-vuoron perään olot.
      Ääretön saamattomuus, mieletön vitutus, voimattomuus.

      * Eroon pääseminen on ihmisestä kiinni. Joku pääsee avohoidossa, joku ei. Mutta mahdollista kyllä avossakin, mielestä se on kiinni. Suburiippuvaisella on mahdollisuus päästä subutexvieroitukseen. Eli samalla kamalla sut vieroitetaan siitä. Jos yrität vieroittautua itse pikkuhiljaa subutexista, ei se onnistu. Se on hyvä tapa kusettaa itseään, ja kuitenkin huomaa että tole vain kasvaa. Eli "muka vähentää".

      * Olen käyttänyt aikoinaan 2,2 vuotta. Nyt olen ollut kohta 2 vuotta erossa.

      * Vieroitukseen auttavat parhaiten: Indalgin, panacod, rauhottavat. Varmaan on joitakin muitakin. Kovat särkylääkkeet.

      * Täällä se maksaa 50-60 euroa nykyää. silloin maksetettiin 70-100 euroa , eli 2 vuotta sitten.

      • ässä8

        kyllähä nuo subu reflut kestää muutamia viikkoja kylmä/kuuma aallot ripulointia ja tosiaa ruoka ei maistunu ja v:mäistä vihlomista mihin ei itellä mitkää särkylääkeet auttanu piti olla panacodia tai tramalia ymss... ees benet ei vieny kitkuja mulla joku 8vuotta käytin ja olen tänä päivänä suboxone korvaushoidos ja hv menee nykyään menee:)


    • Heba83Muci76

      1.voi kestää kolmest viikosta pariin kuukauteen, se on yksilökohtasta. ite en oo ollu niin kauaa koskaan ilman, mutta sen voin sanoo, että kovat on reflat. Hiki lentää ja on ku ois luut jäässä, paleltaa niin helvetisti. sattuu niveliin ja lihaksiin, maha sekasin ja oksettaa, yöt pyörii sängyssä kun ei pysty nukkuun. niin tuskanen ja ahdistunu olo, että sitä vaikka hakkaa itteensä että saa sen henkisen tuskan kohdistettua joksikin fyysiseks kivuks, joka on helpompi kestää.
      2.lähes mahdoton päästä eroon ilman pitkää laitoshoitoo. jos avohoidossa niin kannattaa muuttaa toiseen kaupunkiin kauas kavereista ja luoda hyvä tukiverkosto. välit poikki kaikkiin käyttäjiin, muuten siitä ei tuu mitään.
      3.muutaman vuoden subuja, yli 10 vuotta muuta kamaa
      4.pritlofex, catapresan, naxopren, bentsot, kotikonstina tramal tai tramadol jos ei halua temgesiciä käyttää tai vahvempia opiaatteja tai opioideja
      5.n.50-80e

      • Pahimmat oireet alkavat kolmen päivän sisällä ja kestävät 2-3vk. (riippuu paljonko olet käyttänyt ja kuinka pitkään). Oireet ovat todella epämiellyttävät voisi verrata vaikka todella kovaan flunssaan ja samalla on henkinen kipu, joka saattaa olla fyysisiä oireita hankalampi.
        Eroon pääsee missä tahansa on pelkästään! omasta vilpittömästä halusta kiinni, mutta katkoa suosittelen.
        Jos meinaat kotona niin Tramalit,panacodit ym. opioidit auttavat parhaiten. Jalkojen "vatkaukseen" sirdalud on hyvä, kylä/kuuma oireisiin catapresan ja pritloflex. Ripuliin 2rkl. perunajauhetta veteen sekoitettuna (ainakaan mulla ei muut ripuli lääkkeet auta ollenkaan). Bentsot esim. diapam,xanor ym. auttavat mutta jos et ole niihin jo valmiiksi koukussa en suosittele. Kannabis auttaa nukkumaan ja parantaa huonoa oloa (susittelen), mutta ei kannata käyttää kuin vain tosi vaikeiden oireiden yhteydessä.
        Amfetamiini autaa myös varsinkin psyykkisesti mutta en suosittele sitä käytettäväksi ollenkaan. Itse olen käyttänyt 13v. ja ollut kuivilla kohta neljä vuotta. subut maksaa täälläpäin nykyään 30-50e, silloin kun itse käytin hinta oli 25-40e. Toivottavasti jotain hyötyy sulle näistä mun vinkeistä. jos lopetus ei onnistu niin kehottaisin hakeutumaan korvaushoidon piiriin sillä jatkuva lopettaminen ja aloittaminen vie kaikki voimat ja hermot menee.


      • totuudentorvitässä
        hepehki kirjoitti:

        Pahimmat oireet alkavat kolmen päivän sisällä ja kestävät 2-3vk. (riippuu paljonko olet käyttänyt ja kuinka pitkään). Oireet ovat todella epämiellyttävät voisi verrata vaikka todella kovaan flunssaan ja samalla on henkinen kipu, joka saattaa olla fyysisiä oireita hankalampi.
        Eroon pääsee missä tahansa on pelkästään! omasta vilpittömästä halusta kiinni, mutta katkoa suosittelen.
        Jos meinaat kotona niin Tramalit,panacodit ym. opioidit auttavat parhaiten. Jalkojen "vatkaukseen" sirdalud on hyvä, kylä/kuuma oireisiin catapresan ja pritloflex. Ripuliin 2rkl. perunajauhetta veteen sekoitettuna (ainakaan mulla ei muut ripuli lääkkeet auta ollenkaan). Bentsot esim. diapam,xanor ym. auttavat mutta jos et ole niihin jo valmiiksi koukussa en suosittele. Kannabis auttaa nukkumaan ja parantaa huonoa oloa (susittelen), mutta ei kannata käyttää kuin vain tosi vaikeiden oireiden yhteydessä.
        Amfetamiini autaa myös varsinkin psyykkisesti mutta en suosittele sitä käytettäväksi ollenkaan. Itse olen käyttänyt 13v. ja ollut kuivilla kohta neljä vuotta. subut maksaa täälläpäin nykyään 30-50e, silloin kun itse käytin hinta oli 25-40e. Toivottavasti jotain hyötyy sulle näistä mun vinkeistä. jos lopetus ei onnistu niin kehottaisin hakeutumaan korvaushoidon piiriin sillä jatkuva lopettaminen ja aloittaminen vie kaikki voimat ja hermot menee.

        Subutex on hävettävä päihde, vieroituslääke ja suomalaiset idiootit tunkee ruiskulla suoneen.


      • Siglu
        totuudentorvitässä kirjoitti:

        Subutex on hävettävä päihde, vieroituslääke ja suomalaiset idiootit tunkee ruiskulla suoneen.

        On kaks ihan eri asiaa käyttää Subua päihteenä tai vieroitus/korvauslääkkeenä opioidiriippuvuuteen.


      • Siglu kirjoitti:

        On kaks ihan eri asiaa käyttää Subua päihteenä tai vieroitus/korvauslääkkeenä opioidiriippuvuuteen.

        joku fiksu täälläkin näyttäs olevan, vedin 14-21v. pollee ja siitä irti subul 21-26v. bupre on hyvä lääke polakkaan mut ei ittekseen vedettynä sano mitään joten lopetin senkin turhuuden viime vuonna, subuu ei pidä piikittäää!!! itellä melkeen näkö ja suonet menny eli tiedoks vaan "toimii" paremmin nokkaan vedettynä ja pitempään itelläni annos laski 8mg/vrk 2mg:hen kun aloin vetää suonen sijaan nokkaan ja lopetuskaan ei ollut mitenkään överivaikeeta kun vertaa siihen kun lopetin piikittämisen jälkeen tai siis olin 2kk vetämättä ja retkahdin. eli jos ei pysty/halua lopettaa niin menkää korvaushoitoon!!! haitat minimoituu ja ei mene alituiseks rahan hankinnaks ja voi ostaa vaikka auton ite pistin subumassit 3v. fikkaan ja ostin 250hv Audin aivan mieletön vehje, elikkä ei ollut sieltä halvimmasta päästä


      • huohhhhh
        totuudentorvitässä kirjoitti:

        Subutex on hävettävä päihde, vieroituslääke ja suomalaiset idiootit tunkee ruiskulla suoneen.

        mikähän päihde sun mielestä on sit 'cool'? vitun vajakki


      • fusiasfahf
        hepehki kirjoitti:

        Pahimmat oireet alkavat kolmen päivän sisällä ja kestävät 2-3vk. (riippuu paljonko olet käyttänyt ja kuinka pitkään). Oireet ovat todella epämiellyttävät voisi verrata vaikka todella kovaan flunssaan ja samalla on henkinen kipu, joka saattaa olla fyysisiä oireita hankalampi.
        Eroon pääsee missä tahansa on pelkästään! omasta vilpittömästä halusta kiinni, mutta katkoa suosittelen.
        Jos meinaat kotona niin Tramalit,panacodit ym. opioidit auttavat parhaiten. Jalkojen "vatkaukseen" sirdalud on hyvä, kylä/kuuma oireisiin catapresan ja pritloflex. Ripuliin 2rkl. perunajauhetta veteen sekoitettuna (ainakaan mulla ei muut ripuli lääkkeet auta ollenkaan). Bentsot esim. diapam,xanor ym. auttavat mutta jos et ole niihin jo valmiiksi koukussa en suosittele. Kannabis auttaa nukkumaan ja parantaa huonoa oloa (susittelen), mutta ei kannata käyttää kuin vain tosi vaikeiden oireiden yhteydessä.
        Amfetamiini autaa myös varsinkin psyykkisesti mutta en suosittele sitä käytettäväksi ollenkaan. Itse olen käyttänyt 13v. ja ollut kuivilla kohta neljä vuotta. subut maksaa täälläpäin nykyään 30-50e, silloin kun itse käytin hinta oli 25-40e. Toivottavasti jotain hyötyy sulle näistä mun vinkeistä. jos lopetus ei onnistu niin kehottaisin hakeutumaan korvaushoidon piiriin sillä jatkuva lopettaminen ja aloittaminen vie kaikki voimat ja hermot menee.

        äxxät , rivat , lyricat parhat bensot kabapentit lyrcoiden kanssa nii boosta , pirii on hyvä just siihe et se ahdistus ja mentaalinen subu haluu hävi samal se autta siihe et pääset myös sängyst , sen jälkeen ku pääset subu refloi ohi nii alat pikku hilja laske niit bensoi , usko niit tule syöty iha vitusti eli jos seinä jätät nii voin sano et benso reflat on iha vitun helvetti! Mut joo asentaa subu eri huumeil on helpoin tapa päästä siit vittu sen jälkeen lasket sun benso ja piiska annoksi pikku hilja , ite halun vaa vittu siit subu helvetist ku en jaksa herä joka pv ja mieti et mist saa sen napin tänä , kuka vois jeesa blabla iha perseest


      • Anonyymi

        Käytin opioideja 13v ja lopetin yksin, ilman mitään muita lääkkeitä kuin beetasalpaaja, ibuprofeenia ja aspiriinia, sen seinään. Oli kamalaa, viikon. Ihmiset selviää ratkeamistakin asioista, henkinen puoli oli paljon isompi juttu kuin fyysinen. Mutta jälleen, ihminen kyllä selviää. Se että kyselet, kertoo ettet ole vielä valmis, kun olet teet sen, koska pystyt. Jokainen kokee reflat eri tavalla, et voi valmistautua siihen muiden tarinoita lukemalla. Jos jotain todella haluaa, sen tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytin opioideja 13v ja lopetin yksin, ilman mitään muita lääkkeitä kuin beetasalpaaja, ibuprofeenia ja aspiriinia, sen seinään. Oli kamalaa, viikon. Ihmiset selviää ratkeamistakin asioista, henkinen puoli oli paljon isompi juttu kuin fyysinen. Mutta jälleen, ihminen kyllä selviää. Se että kyselet, kertoo ettet ole vielä valmis, kun olet teet sen, koska pystyt. Jokainen kokee reflat eri tavalla, et voi valmistautua siihen muiden tarinoita lukemalla. Jos jotain todella haluaa, sen tekee.

        Sama asia kun viinankin kanssa. Juoppo juo sitä niin kauan kun se tuntuu hyvältä ja vähän ylikin. Sit kun lopulta itse tajuaa että ei sa...ana tää on pas..kaa. Sit on valmis lopettaa. Eikä tarvii olla edes kun ihan vaan tuurijuoppo mut kyllä silleenkin saa elämän ihan tarpeeks sekaisin. Jos siis yrittää varsinkin elää työssäkäyvän elämää ja hoitaa velvoitteitansa.
        Jos hanskat lyö täysin tiskiin elämän kanssa niin sitten voi olla ettei lopu kun haudassa. Itse sain pahimman addiktion poikki onneks n. vuosi sitten eli dokailun. Sit kun aina herää viina takia putkasta ni kyllä sen lopulta tajuaa et mitä paskaa se on. Ja itellä ainankin kun on stressaava työ niin siihen vitutukseen/stressiin sit pullo tummaa rommia ja kaljakoppa nelosta saunoessa ja sit baariin. Viime kesäkuussa lopetin kun aivan järkky sekoilu viinan ja tramalinien kanssa 4-5päivää. Lopputulos aina jotain varsin mielenkiintoista 😅 Siihen loppu 12vuotiaana aloitettu alkoholistin ura ja kestikin reilu 20 vuotta. Tosin nuorempana en juurikaan käyttäny Ja ne krapulat..... voi äiti.... joka reiästä tulee kaikkea mahdollista useamman päivän. Jos otti 2 päivää niin krapula 2-3 päivää. Pääsiäisen nelosen jälkeen about 5vrk. Exän aikana se alko autotallitissuttelusta. Nyt riittää saunabisset joskus viivat kolaa tai piriä ja siinä se sit on. Useasti käyn ihan autolla stadissa baarissa kattelee bändei yms ja ei juma et ei oo aiemmin tajunnu miten hiton hyvin saa muijia pokattua kun sober baarissa. Siis aivan joka kerta on seuraa löytynyt. Fiilis pirteys elämän ilo ihan erilainen. Mä oon sitä mieltä et toi alko on kyllä noista suurin myrkky vaikka laillinen onkin. Sitä pitäis juoda vaan iloisissa tilanteissa eikä tehdä siitä kaveria purkaa vitutusta. Se on ihan mukavan rento renki kaverina mut hiton huono isäntä. Meni vähä of topik sori. Vapaa päivää viettelen 😅


      • Anonyymi
        fusiasfahf kirjoitti:

        äxxät , rivat , lyricat parhat bensot kabapentit lyrcoiden kanssa nii boosta , pirii on hyvä just siihe et se ahdistus ja mentaalinen subu haluu hävi samal se autta siihe et pääset myös sängyst , sen jälkeen ku pääset subu refloi ohi nii alat pikku hilja laske niit bensoi , usko niit tule syöty iha vitusti eli jos seinä jätät nii voin sano et benso reflat on iha vitun helvetti! Mut joo asentaa subu eri huumeil on helpoin tapa päästä siit vittu sen jälkeen lasket sun benso ja piiska annoksi pikku hilja , ite halun vaa vittu siit subu helvetist ku en jaksa herä joka pv ja mieti et mist saa sen napin tänä , kuka vois jeesa blabla iha perseest

        Voi vittu tollaset narisevat nistit on turhakkeita. Ei se kama ihmisestä velttoa paskaa tee vaan mieli.

        Ite olen 7 vuotta joka pv ottanut 1,3-3mg xonea/subua kärsään, mutta painan melkeen 100 kg suht tiukas kunnos, kova yhteistulos. Haukkarit 45cm. On vankilaa ja jengihommia taustalla, mutta kaikest huolimatta oon huippuäijä, käyn töis, reenaan kovaa ja tiukka moraali.

        50kg vinkuvat huppupäät pilaa hyvien huumeiden maineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu tollaset narisevat nistit on turhakkeita. Ei se kama ihmisestä velttoa paskaa tee vaan mieli.

        Ite olen 7 vuotta joka pv ottanut 1,3-3mg xonea/subua kärsään, mutta painan melkeen 100 kg suht tiukas kunnos, kova yhteistulos. Haukkarit 45cm. On vankilaa ja jengihommia taustalla, mutta kaikest huolimatta oon huippuäijä, käyn töis, reenaan kovaa ja tiukka moraali.

        50kg vinkuvat huppupäät pilaa hyvien huumeiden maineen.

        Te steroidipellethän ne kaikki ongelmat aiheutatte joten turpa kiinni.


    • Äijä 1979

      Mulla on takana 8 vuoden subu-koukku.Haluan lopettaa itse,itsehän aloitinkin.Keräsin (jotkut) tarvittavat lääkkeet kasaan.Kolmantena päivänä alko olot,ja siitähän ne vaan paheni.Mulla on xanoreita,panacodeja,ripuliin apteekista ilman reseptiä imodiumeja (maksaa muutaman euron).Syön myös magnesiumia,ja muita vitamiineja. Pritloflexiejä tai catapresania ois tarvinu/tarvis kylmä-kuuma-olooon.Ja Sirdaludeja tarvis viel.Nyt on vasta kahdeksas päivä menossa ilman.Itekkin asun kouvolan seudulla.Tarkotus ois lopettaa lopullisesti.Joskus tääl kouvolan seudul liikkuu niit subutex-laastaraita.Ne vois olla ja kova sana alkuun,varsinki jos on paha piikkikoukku.Olo on tosi paska.En ois jaksanu tulla koneellekkaan,mut tulin kattoo löytyiskö täält mitää niksejä...totta,subust puhutaan todella vähän,vaik sit käyttää tosi moni.Myöskin korvaushoitopotilaat väärin.Ainakin jokainen tuntemani,eli n.10 ihmistä.

      • Sivusta seuraava

        Hei Äijä 1979, miten sulla on mennyt? Tsemppiä toivottaa sivusta seuraaja...


      • vittuakovalitatte
        Sivusta seuraava kirjoitti:

        Hei Äijä 1979, miten sulla on mennyt? Tsemppiä toivottaa sivusta seuraaja...

        Subutex on hävettävä päihde, vieroituslääke ja suomalaiset idiootit tunkee ruiskulla suoneen.


      • vittuakovalitatte kirjoitti:

        Subutex on hävettävä päihde, vieroituslääke ja suomalaiset idiootit tunkee ruiskulla suoneen.

        ja sulle vittuakovalitatte tuu sanoo toi päin naamaa niin katsomme yhdessä sen jälkeen sinulle sopivan kidutus muodon ja jos et valita rahaa tulee 1000e eli teen sinulle subureflat omin konstein jos et valita tonni tai pannaan vaik kaks tuulee sulle verottomana käteen heti 2vkon vieroituksen jälkeen siis jos pystyt olemaan valittamatta vastaa tähän viestiin jos kiinnostaa niin kerron yhteystietoni niin voimme aloittaa testin...
        4000e kuussa ei ole mielestäni liian vähän silllä itse tienaan vähemmän ,joten sinä hyvä vitunvalittajat pyydän sua seisomaan sanojesi takana mutta en usko että susta on miestä kohdata edes mua face to face jos on niin vastaa niin sovitaan missä hoidetaan tämä mysteeri pois päivä järjestyksestä


      • hepoheikki
        hepehki kirjoitti:

        ja sulle vittuakovalitatte tuu sanoo toi päin naamaa niin katsomme yhdessä sen jälkeen sinulle sopivan kidutus muodon ja jos et valita rahaa tulee 1000e eli teen sinulle subureflat omin konstein jos et valita tonni tai pannaan vaik kaks tuulee sulle verottomana käteen heti 2vkon vieroituksen jälkeen siis jos pystyt olemaan valittamatta vastaa tähän viestiin jos kiinnostaa niin kerron yhteystietoni niin voimme aloittaa testin...
        4000e kuussa ei ole mielestäni liian vähän silllä itse tienaan vähemmän ,joten sinä hyvä vitunvalittajat pyydän sua seisomaan sanojesi takana mutta en usko että susta on miestä kohdata edes mua face to face jos on niin vastaa niin sovitaan missä hoidetaan tämä mysteeri pois päivä järjestyksestä

        No luoja mikä pelle siel on? Miks vitus kukaan idiootti olis niin tyhmä et hankkis itelleen subukoukun jos on tarpeeks viisas ollut ja tajunnut pysyä aineesta kaukana, ihme idiootteja se pk-seutukin sikiää.


      • hepoheikki kirjoitti:

        No luoja mikä pelle siel on? Miks vitus kukaan idiootti olis niin tyhmä et hankkis itelleen subukoukun jos on tarpeeks viisas ollut ja tajunnut pysyä aineesta kaukana, ihme idiootteja se pk-seutukin sikiää.

        luuletko saavas jotain fiksui vastauksii kun panet viestii asioista mistä sinulla ei ole kokemusperäistä tietoa, ja on se helppo vittuilla siellä tietokoneen takana tuu käymään kallios tai malmilla ja avaudu noista sun jutuist päin naamaa oot kyll ihme pelkuri... btw mua ei ole pelleks haukuttu vuos kausiin joten tämmönen netti-nörtti paikka saa vain sapen turhaan kiehuu kun et kuitenkaan uskalla tulla puhumaan kasvotusten sitäpaitsi huume mailma on kasvattanu musta paremman ihmisen nyt kun en enään käytä tajuan elämän realiteetit paremmin kuin semmonen ihminen joka on pelkässä pumpulissa kasvanut... sinä?


      • subutexprinsessa
        hepehki kirjoitti:

        luuletko saavas jotain fiksui vastauksii kun panet viestii asioista mistä sinulla ei ole kokemusperäistä tietoa, ja on se helppo vittuilla siellä tietokoneen takana tuu käymään kallios tai malmilla ja avaudu noista sun jutuist päin naamaa oot kyll ihme pelkuri... btw mua ei ole pelleks haukuttu vuos kausiin joten tämmönen netti-nörtti paikka saa vain sapen turhaan kiehuu kun et kuitenkaan uskalla tulla puhumaan kasvotusten sitäpaitsi huume mailma on kasvattanu musta paremman ihmisen nyt kun en enään käytä tajuan elämän realiteetit paremmin kuin semmonen ihminen joka on pelkässä pumpulissa kasvanut... sinä?

        ite oon kokenu et laitokset on monile syypään koska jouduin viime kesänä perhekotii ja siellä tuliki sitte semmosia kavereita ja kaveripiirejä missä ei ollu pelkkä alkoholi enään mukana juhlimisessa. eka tutustuin bentsoin yms joka oli kauheet eka mut sit tuntu paremmilt ja erilaiste lääkkeitte jälkee tuli lisää kavereita ja subu tuli tutuks nyt on sitäki tullu vedettyä eka lähinnä juhliskäyttäjä josta tuli tapa. Nyt on c-hepatiitti ja perhe ja läheiset kadonnu ympärilt.
        16v


      • bully112
        hepehki kirjoitti:

        luuletko saavas jotain fiksui vastauksii kun panet viestii asioista mistä sinulla ei ole kokemusperäistä tietoa, ja on se helppo vittuilla siellä tietokoneen takana tuu käymään kallios tai malmilla ja avaudu noista sun jutuist päin naamaa oot kyll ihme pelkuri... btw mua ei ole pelleks haukuttu vuos kausiin joten tämmönen netti-nörtti paikka saa vain sapen turhaan kiehuu kun et kuitenkaan uskalla tulla puhumaan kasvotusten sitäpaitsi huume mailma on kasvattanu musta paremman ihmisen nyt kun en enään käytä tajuan elämän realiteetit paremmin kuin semmonen ihminen joka on pelkässä pumpulissa kasvanut... sinä?

        "tuu vittu kalliioon tai malmille" ahahahaha en tommosta jokeria taas hetkeen missään nähnytkään. jos sä oisit oikeasti "kovempikin jätkä" niin pitäsit sen vitun sima suus pienemällä etkä soittas netissä suutas vitun subu apina.


      • farssi
        bully112 kirjoitti:

        "tuu vittu kalliioon tai malmille" ahahahaha en tommosta jokeria taas hetkeen missään nähnytkään. jos sä oisit oikeasti "kovempikin jätkä" niin pitäsit sen vitun sima suus pienemällä etkä soittas netissä suutas vitun subu apina.

        Samahomo tunnistettu.
        Kyl ymmärrän, et 8v subua vetäny vetää herneen nokkaan, jos selität tommosia. Jengi yleensä viel tietää sen koukun ja kaiken paskan (mitä koukusta seuraa), mut kun johonki rakastut, niin ei ole helppoa olla ilman.
        Sit se lähtee pikkuhiljaa käsist..

        Vähän ku sul toi huutelu nyt, et ole nähnyt toista osapuolta, niin et voi sanoa mitään hänestä. Huutelisitko alkoholistille samalla tavalla? Vaikka se on vaarallisempaa?

        Mut joo, itse kysyisin, että auttaako verenpainelääkket mitään? Bentsoi ja panacodei on vähän yli viikoks, tänään meni vikat vedot tos äsken. 2v suoneen, 8kk siit päivittäin lähes. Ja kyl ku ollu kuivaa niin 3pvä tekee jo vähän pahaa vaik olis laatan panacodeja syöny, niin tiedä mitä edes. Tänään apteekist paljon imodiumia..... Ja sirdaludei saan varmaan kans. Tullu noit rivoi syötyy nyt kyl sillee, et vast 8mg toimii jotenki päihteenä - mut toisaalt oon ollu viikon ilman helposti. Toivottavasti en jää niihi kiinni... olis paska homma. Tän takii parempi, ettei oo xanoreita..


      • ei enää nisti
        farssi kirjoitti:

        Samahomo tunnistettu.
        Kyl ymmärrän, et 8v subua vetäny vetää herneen nokkaan, jos selität tommosia. Jengi yleensä viel tietää sen koukun ja kaiken paskan (mitä koukusta seuraa), mut kun johonki rakastut, niin ei ole helppoa olla ilman.
        Sit se lähtee pikkuhiljaa käsist..

        Vähän ku sul toi huutelu nyt, et ole nähnyt toista osapuolta, niin et voi sanoa mitään hänestä. Huutelisitko alkoholistille samalla tavalla? Vaikka se on vaarallisempaa?

        Mut joo, itse kysyisin, että auttaako verenpainelääkket mitään? Bentsoi ja panacodei on vähän yli viikoks, tänään meni vikat vedot tos äsken. 2v suoneen, 8kk siit päivittäin lähes. Ja kyl ku ollu kuivaa niin 3pvä tekee jo vähän pahaa vaik olis laatan panacodeja syöny, niin tiedä mitä edes. Tänään apteekist paljon imodiumia..... Ja sirdaludei saan varmaan kans. Tullu noit rivoi syötyy nyt kyl sillee, et vast 8mg toimii jotenki päihteenä - mut toisaalt oon ollu viikon ilman helposti. Toivottavasti en jää niihi kiinni... olis paska homma. Tän takii parempi, ettei oo xanoreita..

        Catapresan ainakin auttaa...ja hommaa magnesiumia vielä lisäksi. Mulla ainaki auttoi suonenvetoihin.


      • farssi
        ei enää nisti kirjoitti:

        Catapresan ainakin auttaa...ja hommaa magnesiumia vielä lisäksi. Mulla ainaki auttoi suonenvetoihin.

        Mites muut verenpainelääkket, catapresania kun ei ole läheiselleni määrätty. Orloc ainakin löytyy, sitten joku toinenkin. Toimivatko myös. Magnesiumin alotin jo pari pvä sitten muutenvaan suonenvetojen takia (tulee usein unissa pohkeeseen)
        Laskeeko kannabis verenpainetta, entä benzot? ettei mene liian alhaalle. Entä tupakka? panacodit taitaa ainakin... jos puolikkaan tai 1/4 nappia söisi.. jos nyt sopivat edes


      • ei enää nisti
        farssi kirjoitti:

        Mites muut verenpainelääkket, catapresania kun ei ole läheiselleni määrätty. Orloc ainakin löytyy, sitten joku toinenkin. Toimivatko myös. Magnesiumin alotin jo pari pvä sitten muutenvaan suonenvetojen takia (tulee usein unissa pohkeeseen)
        Laskeeko kannabis verenpainetta, entä benzot? ettei mene liian alhaalle. Entä tupakka? panacodit taitaa ainakin... jos puolikkaan tai 1/4 nappia söisi.. jos nyt sopivat edes

        ei oo orlocista oma kohtaista kokemusta...luulis kuitenki että se auttaa kans. jos tuntuu ettei auta niin käy terveyskeskuksesta pyytää joko propraalia sydämen tykytykseen tai catapresania verenpaineeseen. en tiiä laskeeko kannabis verenpainetta mut ainakin se auttaa selkä- ja jalkasärkyihin ja rentouttaa. bentzot on ihan elintärkeä apu ettei pää levee ku koittaa lopettaa. mut joo..kokeile sitä orlocia vaikka joku 1/4 nappi, jos ei auta nii ota vähä lisää. testaamalla se selviää. toivottavasti onnistut lopettaan...elämä menee niin pilalle mitä pitempään on koukussa siihen.


      • Semppiä
        hepoheikki kirjoitti:

        No luoja mikä pelle siel on? Miks vitus kukaan idiootti olis niin tyhmä et hankkis itelleen subukoukun jos on tarpeeks viisas ollut ja tajunnut pysyä aineesta kaukana, ihme idiootteja se pk-seutukin sikiää.

        Olipa kannustavaa puhetta:( Semppiä niille jotka oikeesti haluu eroon aineista! Kyllä niistä pääsee eroon.Pitää olla sisukas eikä antaa periksi. ;)


      • Ihminen6996
        bully112 kirjoitti:

        "tuu vittu kalliioon tai malmille" ahahahaha en tommosta jokeria taas hetkeen missään nähnytkään. jos sä oisit oikeasti "kovempikin jätkä" niin pitäsit sen vitun sima suus pienemällä etkä soittas netissä suutas vitun subu apina.

        Sääli ihminen vittuilee ja haukkuu ihmisiä netissä. Mutta sen sanon että huumeet ei katso missä asut ja kuka olet, eikä sinun luokitusta yhteiskunnassa. Elikkä olitpa isä, äiti, lestadiolainen, hullu, tai ihan mitä/mikä vain. Mulle on ainakin ihan sama mitä kirjoittelet tänne. Se vain sanoo mulle minkälainen ihminen olet. Ei se sinullakaan mene kyllä hyvin, jos vietät aikasi täällä vittuillen ihmisille :) jos tämä sinua häiritsee niin pitäisikö sinun tehdä asialle jotain. Vaan ei olet saamaton kotinörtti todennäköisesti, äidin pikku vilpertti :D on onneksi tullut nähtyä elämää monilta kanteilta. Ei mulla muuta kuin tapa itsesi :D agneman :) ja tottakai ne laittaa sulle että tuuppa sinne sanomaan, koska vittuilet ja haukut ihmisiä joilla ei mene muutenkaan hyvin, mutta koittavat kumminkin taistella eteenpäin. Mieti vittuilet netissä ;) miksi et mene sitten heidän eteen. Et vain uskalla kuin anonyymina vittuilla oikeasti vittu olet säälittävä. Toivottavasti luet tämän, ai niin kyllähän sinä luet koska täällä heilut kun ei ole muuta elämää :D kellehän täällä saa nauraa :D sulle. Ja aivan helvetisti.


      • jokuaivanmuu
        Ihminen6996 kirjoitti:

        Sääli ihminen vittuilee ja haukkuu ihmisiä netissä. Mutta sen sanon että huumeet ei katso missä asut ja kuka olet, eikä sinun luokitusta yhteiskunnassa. Elikkä olitpa isä, äiti, lestadiolainen, hullu, tai ihan mitä/mikä vain. Mulle on ainakin ihan sama mitä kirjoittelet tänne. Se vain sanoo mulle minkälainen ihminen olet. Ei se sinullakaan mene kyllä hyvin, jos vietät aikasi täällä vittuillen ihmisille :) jos tämä sinua häiritsee niin pitäisikö sinun tehdä asialle jotain. Vaan ei olet saamaton kotinörtti todennäköisesti, äidin pikku vilpertti :D on onneksi tullut nähtyä elämää monilta kanteilta. Ei mulla muuta kuin tapa itsesi :D agneman :) ja tottakai ne laittaa sulle että tuuppa sinne sanomaan, koska vittuilet ja haukut ihmisiä joilla ei mene muutenkaan hyvin, mutta koittavat kumminkin taistella eteenpäin. Mieti vittuilet netissä ;) miksi et mene sitten heidän eteen. Et vain uskalla kuin anonyymina vittuilla oikeasti vittu olet säälittävä. Toivottavasti luet tämän, ai niin kyllähän sinä luet koska täällä heilut kun ei ole muuta elämää :D kellehän täällä saa nauraa :D sulle. Ja aivan helvetisti.

        "Sääli ihminen vittuilee ja haukkuu ihmisiä netissä."
        "Se vain sanoo mulle minkälainen ihminen olet."
        "Ei mulla muuta kuin tapa itsesi"
        "oikeasti vittu olet säälittävä."

        ööh.. kaksinaismoraali?


      • Anonyymi
        hepoheikki kirjoitti:

        No luoja mikä pelle siel on? Miks vitus kukaan idiootti olis niin tyhmä et hankkis itelleen subukoukun jos on tarpeeks viisas ollut ja tajunnut pysyä aineesta kaukana, ihme idiootteja se pk-seutukin sikiää.

        kyllä juntitkin osa vetää kamaa jos joku lähtee viemään


      • Anonyymi
        hepoheikki kirjoitti:

        No luoja mikä pelle siel on? Miks vitus kukaan idiootti olis niin tyhmä et hankkis itelleen subukoukun jos on tarpeeks viisas ollut ja tajunnut pysyä aineesta kaukana, ihme idiootteja se pk-seutukin sikiää.

        Istuin vuosien tuomiota Saramäen suljetus poses ja voin kertoa, että päivät vitun pitkiä siihen aikaan 20v sällillä varsinki ku siviilis kaik täydellisesti kunnos yms.

        No aikani siel oltuani päätin ostaa 2mg about 40e hintaan (ei iha helpol saanu mtn),koska tottakai vitutti ja masensi lusia siel. No sitte tosiaa eka kertaa elämäs hitaita ottamaan (aikasempaa kokemusta monesta doupista, muttei todellakaa lähelläkään koukus mihinkää ikinä). Ai vittu, et subu toimi ekal kerral tollases mestas varsinki. Olo oli sellane ettei ikinä vastaavaa. Aiva helveti hienoa.

        No jokanen varmaa tietää, että tottakai sitä piti sitte vielä uudestaa ottaa ku siviiliin pääsi ja sais rauhas ottaa sitä ja fiilistellä oloja. Ens meni sillotällö pv, sitte myöhemmin melkee viikko. Vuoden päästä huomas et oho päivittäin menee eikä pal muu enää kiinnostakaan.

        Kuulun siihe porukkaa kellä o addiktin aivot, eli sairaus. Sillon ei pysty mtn tekeen jos löytää aineen, joka kolahtaa nii lujaa ettei mtn järkeä. Olkaa kaikki vitun tyytyväisiä jos teillä normaalit aivot.

        Ja nuorelle jos lukee tätä ja haluaa kokeilla subua;ÄLÄ TEE SITÄ MISSÄÄ NIMES!!! Se pilaa koko loppu elämän. Itsekkää en nuorena kuunnellu ketään ja tällä hetkellä elämä täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        farssi kirjoitti:

        Samahomo tunnistettu.
        Kyl ymmärrän, et 8v subua vetäny vetää herneen nokkaan, jos selität tommosia. Jengi yleensä viel tietää sen koukun ja kaiken paskan (mitä koukusta seuraa), mut kun johonki rakastut, niin ei ole helppoa olla ilman.
        Sit se lähtee pikkuhiljaa käsist..

        Vähän ku sul toi huutelu nyt, et ole nähnyt toista osapuolta, niin et voi sanoa mitään hänestä. Huutelisitko alkoholistille samalla tavalla? Vaikka se on vaarallisempaa?

        Mut joo, itse kysyisin, että auttaako verenpainelääkket mitään? Bentsoi ja panacodei on vähän yli viikoks, tänään meni vikat vedot tos äsken. 2v suoneen, 8kk siit päivittäin lähes. Ja kyl ku ollu kuivaa niin 3pvä tekee jo vähän pahaa vaik olis laatan panacodeja syöny, niin tiedä mitä edes. Tänään apteekist paljon imodiumia..... Ja sirdaludei saan varmaan kans. Tullu noit rivoi syötyy nyt kyl sillee, et vast 8mg toimii jotenki päihteenä - mut toisaalt oon ollu viikon ilman helposti. Toivottavasti en jää niihi kiinni... olis paska homma. Tän takii parempi, ettei oo xanoreita..

        Ei vittu. 8kk vetäny ja koukussa muka 😂😂😂
        Ite olen 16v päivittäin vetänyt. Rahaa on nii ei tarvinnu ikinä jättää välistä tai miettiä mistä saa. Ostan aina 15-20 8mg texiä kerrallaan. Ei toi ole vielä edes käyttämistä. Puhut vissii pienestä kokeilusta vaan? Miten voi yrittää lopettaa jtn, jota ei ole alottanu edes 🤣


    • Mie vaan

      Kaikilla huume/linna hörhöillä aina nuo samat uhkakukset, että tuu pimeällä tiellä vastaan niin sitten tapahtuu sitä ja tätä. Ja yksi puhelinsoitto, niin tulee noutaja. Todellisuudessa suurin osa narkkareista vapisevia ruipeloita, joita kaatuu jonollinen, kun vähän kättä ojentaa.

      • kannabis 4eva

        nauroin tätä, ironisesti. Olen uhkaillut puhelimessa äitini narsisti -miehelle, että saan yhdellä puhelinsoitolla hitin sun perään. en tietenkään saa, olen 21v nainen ja tiedän kyllä porukkaa jonka kautta olisi tälläiseen kanava, mutta hei mitä vittua. olemme poikaystäväni kanssa alipainoisia, lihaksettomia ruipeloita, pahimmillaan oltu jonkun ajan käytön aloituksen jälkeen. Olen käyttänyt subua ja kamppailut riippuvuuden kanssa heti sen tajuttuani 3v. subuissa maailma katoaa. aluksi voi kävellä pitkin kalliota ilman takkia talvella, vitun lämmin ja easy olo, mut muutama kuukausi iv-käyttöä niin alkaa tulla reverse ja itselleni ainakin henkinen kidutus tekemästäni "valinnasta". ei se kyllä mikään valinta ole, subu - tai muu opioidiriippuvuus. Kamppailen tälläkin hetkellä Ardinex- diapam-lyrica-kuurilla. viime vuonna muutimme pois helsingistä keskelle korpea päästäksemme eroon tosta paskasta. 3kk:n kohdalla poikaystäväni matkusti "salaa" junalla helsinkiin ja osti 4mg. Tuli takaisin ja siinä sitä sitten oli naaman edessä, mitä voi tehdä, riippuvuus kun on tavallaan ikuinen ja silloin vielä tuoreena irti päässyt (pari ardinexia meni päivässä). 5kk ja matkustimme helsinkiin kavereiden takia ja ostimme subua. sen jälkeen käyttö valui pikkuhiljaa normaaliin, ardinex ei riittänyt enää. nyt taas sama avohoito, lääkkeitä pitää vaan syödä enemmän ja kiusaus tulee viikon välein, ja ardinexia pitää olla koko ajan, menee n.8-10tabua/pv. Välillä retkahtanut, mut 2kk kulunut eli bupren fyysiset vieroitusoiret ohi. nyt vaan kodeiini- ja ibuprofeiiniriippuvuus tilalla, samoin bentso-. aloittanut vähennyksen. riippuvuus ei ole elämää, jos joku joka lukee tämän piikittää, käytä filtteriä joka kerta. niin olen tehnyt AINA vaikka tietämättömiltä nipoilta tullut aina kommenttia että tulee paremmat vedot ilman. ei tule, ainehan on kirkkaana nesteenä pumpussa silloin eli vaikutus nopeampi ja parempi, eikä näkö mene tai muutenkaan mene suonet tukkoon maissitärkkelyksestä yms paskasta. Ne sitä vahinkoa tekee eikä fimat maksa mitään jos asuu pk-seudulla ja pääsee vinkkiin. olen menossa kohti elämää ja vitun rankkaa paskaa ollut, itsemurha-ajatuksia viikoittain, mutta ainakin vain päässä tämä on enää tällä hetkellä. on kiinnostavampaa ajatella kuin tukahduttaa mieli. joku nipa joskus sanoi, että jos ei kannabista kestä, ei pitäisi kovempiakaan kokeilla.


      • heiKUULESnyt..

        siis missäkö ? elokuvissa vai ??? Itse olen 183/89kg, perlannu lätkää aikoinaan (eli tapellu) ja tullut myöskin tapeltua joskus normi elämässäkin. Tunnen noin 10-20 nistitapausta ja he eivät ole yhtään sen heiveroisempiä kuin ketkän muut. Itseasiassa suuttuessaan löytävät varmaankin sen kipinän mitä ei normi ihminen joka ei ole kadulla esim. ikinä joutunu nukkuu etc etc.

        No mut jos sun mielestä suurin osa on semmoisia että tarvitswee vähän kattä ojentaa niin kaatuu jonollinen niin kehottaisin sua katsomaan vähemmän trainspotting tyylisiä leffoja... tai reindeerspotting.
        Kun tuolla kadulla liikut "semmoisessa porukassa" jonkun aikaan niin käsität heti että virheen kun teet ei ole kaukana että polvi lähtee taikka puukosta kaulaan.
        Huumenistejä kaatuu jonollinen kun vähän kädellä ojentaa .. voihan nenä. mikäös 40-50 v. eukko se siellä luulee tietävänsä mistään mtn ? käykkö sä kaupassa ja luulet tunnistavas kaikki nistit ja kattelet ikuunasta päivät pitkät ketkä kulkee pihasi läpi, ketkä juttelee kellekkin LOL... vitsi mä itse oon tyhmä kun tänne edes eksyin.
        noh pois vaan asap.


    • vittuuntunut

      subusta kyselisin. tässä sitä maistettu kun 3 kertaa ja voin vittu sanoa et toi kolmas kerta oli vika kerta. 12v ollut erossa huumeista j(aiemmin piriä) ja kusisen elämäntilanteen vuoksi tartuin hölmöyspäissäni tarjoukseen ja kokeilin subua. tykkäsin kyllä mutta en halua siihen mitä teidän tekstejä lukenu. koukussa siis en ole, mutta eilen vedin hihaan ja nyt yrjö/kuvotus olo jatkuu, mulla olisi tuossa lyrica kapseli, jostain kuulin että se auttaa vierotusoireisiin, näinköhän se tähän kuvotukseenkin, olisi sukujuhlat tiedossa. Mummi täyttää vuosia, paljon maistuukin kakku...
      varmaan joo joku tähän vastaakin samantien mutta mitä vitun väliä.

      ELÄMÄ ON PARASTA HUUMETTA!!!

      • zzzzzzzzzzzz<z

        Hei. Taisit ottaa liian ison annoksen kerrallaan, mahdotonta saada viekkareita kolmesta kerrasta.
        Toivottavasti et syönyt lyricaa, varmasti vaan pahentaa oloa.


      • Makex

        Otit luultavasti vaan liikaa. Itsellä kävi samalla tavalla ja oksensin 3 tuntia yhtäsoittoo, ja voin sanoo et olo ei ollu mikään paras :S mut Tsemp!


    • bubr

      Joo ei sula viekkareita oo vaan otit liikaa.

      "Oireet ovat todella epämiellyttävät voisi verrata vaikka todella kovaan flunssaan ja samalla on henkinen kipu, joka saattaa olla fyysisiä oireita hankalampi."

      - Flunssaan? Mulla ei kyllä oo ikinä ollu semmosta flunssaa, että ois ollu yhtä huono olo , ku refloissa.

    • keke89

      Jepa!
      Alotin subutexin käytön kun jani raappana kuoli...
      R.I.P....
      Subutex Prinssi !

    • dtydkugvu

      Nyt seitsemäs päivä ilman, tää on liian perseestä. kouluaki pitäs käydä... taidampa vaan alottaa vetämisen taas

      • lol

        ja koulunkäynti loistaa


    • *paremman toivossa*

      Hei kaikki urheat lopettaneet, lopettajat ja ne viisaat, jotka tajuavat ajoissa sen hornan kattilan väistää. Tämä subupolvi olisi aika hävittää Suomesta. Toki korvaushoito on joillekkin se ainoa ja oikea mahdollisuus elää normaalia elämää, hurjasta menneisyydestä huolimatta , joten heille se lääkkeeksi ja avaimeksi parempaan tulevaisuuteen suotakoon.

      En ymmärrä miksi vielä tänäkään päivänä ei puhuta suoraan Subutexista ja sen aiheuttamista ongelmista ja vaaroista. Kyseessä on kuitenkin lääkeaine, jolloin kynnys kokeiluunkin voi hyvin olla matalampi kuin suoranaisten huumeiden. Ja ongelma on räjähtänyt käsiin 2000-luvulla, mutta asiasta vaietaan edelleen suuremmassa kuulijaryhmässä. Kyllähän "me" kaiken tiedämme ;-) , mutta entä ne, joilla helvetti vasta alkamassa tai tulevaisuudessa edessä. Heidän eteen tulisi pikkuhiljaa alkaa töiden teko.

      Kuten kaikki tiedetään, opiaatit ovat erittäin vaarallisia huumeina, mutta monikaan keltanokka ei todellakaan osaa arvata kuinka ne vaikuttavat oikeasti ihmiseen ja miten voimakkaasti ja nopeasti sekä henkinen että fyysinen riippuvuus kehittyvät. Lisäksi haluan ottaa tässä esille julmat, syntiset ja epäinhimilliset tavat, joilla subukauppiaat pokiaan haalivat...Ei ole tavatonta pokan tietämättä koukuttaa häntä Subutexiin. Kaikki keinot sallittuja kun kama vienyt todellisuuden tajun sekä tunne-elämän.

      Itse heräsin noin kk sitten ja kävin läpi oman helvettini etsiessäni taas itseäni, tunteitani ja ymmärtääkseni kaiken kirkkaammin. Nyt se on takana päin, mutta joka ikinen tuleva päivä tulee olemaan oma lukunsa, ja minä opiaattiriippuvainen joka ikinen päivä. Itselläni valtava motivaatio sekä tiedon jano itsestäni saivat minut jatkamaan loppuun asti. Lopettaminen on kuitenkin myös niin ajattelemisen aihetta antava sekä vahvistava kokemus (jona haluan sen säilyttää), että suosittelen kaikille.

      Kukaan ei ole seppä syntyessään...jotkut opiskelevat yliopistoissa jne, eikä uudenlaisen henkisesti rikkaamman elämän opetteleminen ole varmasti vähäpätöisempää. Kunhan vain oppii ja kulkee oppimansa mukaan jatkossa.

      Olemme kaikki erilaisia, mutta kuitenkin sisimmältämme niin samankaltaisia. Tsemppiä ja rohkeutta kaikille niille, jotka uskaltavat edes yrittää. Ja toivoa kaikille niille, jotka eivät ehkä vielä ole valmiita yrittämään.

    • voi kun on pipi olo

      Lopettaminen on helppoa kuin sormien näpsäytys, mikäli ei ole täysi ämmä.
      Kaikki on kestettävissä jos ei ole narisija-tyyppiä.

    • t78

      kyllä ne oloton rankat itse korvaushoidos 22mg xonea päiväs,mut ennen kun pääsin hoitoon niin kyllä on nitkut koettu laidasta laitaan. jos ei ole itse kokenut oloja niin kannattaa pitää pää kiinni!!!

      • subureflathuhu

        perus ite täs 5v nyt joka pv menny se nappi og , nii vihan niitä kuka tule puhu niist oloist ku ite varma sen pari 3kk teksi kokeilu tule sano et tieä sen olo tekis oikeesti mieli potki päähen , ei sitä taiju ku vast sillo ku et ppäse sängyst vituun enne ku saat ne parin ml vedot


    • jee12345

      Opiaattien lopetus ei ole yhtä helppoa kun joku tupakan polton lopettaminen jos joku niin luulee. Oireita tulee vaikka minkälaisia etkä pysty nukkumaan etkä elämään normaalia elämää. Kyse ei ole pelkästä kestämisestä vaan esim. unettomuus tekee asioista todella hankalia.

    • ''Tämäkin menee ohi'

      Niin ja kun reflat on ohi alkaa kamppailu kamanhimoa vastaan.. Oon ollu nyt 4,5 kk ilman ja masentaa vaan. En saa mitään irti itestä enkä elämästä.. Jatkuvasti riivaa kitkut ja vaikka onkin hyvä tukiverkko ei se tarkoita että se sillä helpottaa vaikka kiitollinen heistä oonki..
      Reflat alkoi mulla vasta 7 vrk jälkeen kunnolla. Olin sillon katkolla ja lääkitystä oli niukasti. 15 mg pamia päivässä ja serenase IM yöksi. Kivut oli sietämättömät. Mä muistan kun vaan vatkasin ja heijasin itteeni edes takas paikallaan istuen. Ei helpottanu ees yöks kun ei uni tullut.. 3 vrk'ssa nukuin ehkä yhteensä 5 tuntia.. Ripuli ja huonovointisuus, siis oksentelu oli pientä verrattuna noihin muihin oireisiin. Huomasin asteittain kivun laantuvan, mulla alaselkä oli pahin kun tuntu et lantio ja selkäranka vois vaik irtoo toisistaan. Kylmä mulla oli vielä kuukausi ainakin lopettamisen jälkeen, enemmänkin sellanen syväjää koko ajan. Yöunet sain takasin ehkä 2,5 kk kohalla, välillä vieläkin reistaa, voi tietty johtuu muistakin syistä.
      Tää masennus ja tarmottomuus on kyl aika paha. 4,5kk on pitkä aika mutta uskon et se johtuu 6v kamahistoriasta. Lopetin pirin vuonna 2009 ja olin 2v täysin raittiina. Viimme talvena alotinkin sitten subutexin. Paha virhe, entiedä mikä mhun meni. Oon lukenu jostain et opiaatit vaikuttaa serotoniiniin ja dopamiiniin, tai niiden reseptoreihin jotenkin ikäänku tyhjentää ne. Tää palautuminen mahtaa ottaa aikaa kumminkin vajaa vuoden ehdin käyttää.
      Kukaan ei pysty lopettamaan ilman todellista omaa halua. Jos mut ois laitettu sillon 15 vuotiaana jonkilaiseen pakkohoitoon, ei se ois mua raitistanu.
      Onnea ja sitkeyttä kaikille lopettaneille ja sinnitteleville!

    • Kokenut :(

      Itse tuli ensimmäisen kerran subua kokeiltua joskus kun olin 15v (n.7v sit). Käytin jokapäiväisesti noin 7 kuukauden ajan, jonka jälkeen alkoi vieroitus. Sain reseptin Rivatrilleihin Ns. rauhottavia, mutta sitten tuli mukaan kannabis ja amfetamiini. ja tota rataa mulla meni 3 vuotta vetäessä pääasiassa nokkaan, mutta piriä myös ränniin. Heräsin siihen, kun toinen veljeni ammuttiin huumeitten takia, ja myös isäni yritettiin ampua. Sen jälkeen en ole koskenut enkä koske enää mihinkään huumeisiin, enkä enää syö edes päänsärkylääkkeitä, joku kammo niihin tuli. Toivotan voimia kaikille jotka ovat päässeet irti tai ovat vierottautumassa huumeista! Ei ole helppoa, mutta mahdollista!!

      • perseessäreikä

        kolmatta päivää subua ja kaljaa kyytipojaksi. mikä olis paras laskeutumisalusta? diapam, tenox, imovan, levozin, mielialalääke cipralex löytys. mut nukkuu ei viittis kokoajan. nukkumisen takii vissii pää kipee? heit jotain vinkkii, ei nappaa hakea lisää..


    • Sidi001

      Itse tässä kärvistelen kolmatta päivää ilman ässää, viekkarit on vasta alkamassa. Tärinää, vapinaa, kylmä/kuuma, päänsärky yms... Tätä ja paljon muita oireita on luvassa seuraavat 3vko:a vähintään. Päivittäistä käyttöä ollut vuodesta 2002(n. 4-12mg/vrk) Tiukat ajat tulossa.... Hieman oloa helpottaakseni syön Lyricaa ja panacodia. En tiedä kauan tätä jaksaa, mut yritys on hyvä :D

      • Sidi001

        No voi Saatanan Saatana!!!


    • töttöröö

      Jaahas! Nyt on 2viikkoo viekkareita takana. olen A-klinikan avokatkaisussa noin. 10v subu käytön vuoksi. vinkiksi kaikille Mr. Opiattikuninkaan kukistajille, tiputtakaa annosta vähintään 1m/vrk (tai alle). kitkut kestää/ tulee PALJON lievimpinä!

      A-klinikalla lääkäri kyll hoitaa lääkityksen oloihin! Kotiin ei kannata jäädä kipristeleen/ tekeen kuolemaa ilman lääkitystä!!!!!
      Tsemppiä kaikille!

      ps. ei tää mitään helppoo ole ollut, mut lapseni tarvii isän!!!!

      • 1512

        Mielellään voisit sitten jatkossa päivitellä tänne kuulumisia? Mitä lääkkeitä sulle on annettu nyt vieroitukseen? Itsellä lopetus on tulossa vähän yli kuukauden päästä. Pitää sitä ennen vielä tiputella annosta alemmas. En siis ole missään katkaisussa vaan ihan itse tästä ajattelin luopua. Saahan ne resepti lääkkeet muualtakin kuin apteekista.


    • töttöröö

      jebulis! eli lääkkeinä on
      - imodium (ripuliin)
      -catapresan 150mg (kylmä/kuuma oireisiin)
      -Oxamin 15mg (rauhottava)
      -zopinox 7,5mg (nukahtamislääke)
      Eihän noilla mitään ihmeitä saa aikaan, mut pärjätty ollaan!

      Toi catapresan on se ihmelääke joka toimii! (ehdoton)

    • töttöröö

      nyt on 3viikko menossa ja tänään ei minkäänlaisia vieroitusoireita!!! elämä vihdoinkin hymyilee:) omalla kohdallani pahimmat taistelut käytiin 2viikolla ja melkeen retkahdin, mut nyt on superhyvä olotila!!!!!

      uni tulee ilman lääkkeitä ja rauhoittavat jätetty pois 2päivää sitten!!! Niin ja korkki on pysynyt kiinni ko. ajan!

      suosittelen kokeilemaan kaikille, enpä tänne enään raapustele....

      Eli 3viikkoo kestää reflat! (olet onnellinen ku paskot kiinteetä ;) )

    • xcvbb

      Eiks tota vieroitusta vois jeesata snadisti vaikka unikon kodilla. Muutamasta kodasta teetä pahimpiin refloihin.

    • SubuVapaaElämä

      No jaa. En nyt oikeesti tajuu ketään teistä. Mulla oli rankka alamäki (oli edelleen päällä kun lopetin) ja subukoukku. Hihaan tuli vedettyä päivittäin ja lopetin seinään. Kolme päivää makasin sängyssä ja kramppasin. okseensin ja itkin. nyt ollu puol vuotta kuivilla vetämättä mitään. Elämä voittaa. Minä 23-vuotias nainen pystyin siihen. kyllä tekin. VOIMIA!

    • fgnnnn

      No, naiset nyt on vähän masokistisempia muutenkin. Ei miehet jaksa kärsiä.

    • parikoukussa

      minä ja mieheni ollaan vedetty subua n 2v iv nä ja yritetty itsenäisesti lopettaa useasti..ei onnistunu. Nyt kerrottiin asiasta klinikalle ja haettiin apua. Vasta 4pv ilman mutta todella halutaan eroon tästä paskasta. Nyt jo olo on kamala pyöritään ympyrää ja yritetään keksiä tekemistä ettei pää hajoo mut mitä muka tekis ku ei ole voimiakaan.. A klinikan lääkärille aika vasta kahden viikon päästä eli nyt ollaan ihan omillaan ilman minkäänlaista apua..seulat 2 viikossa ku pitää saada muksu kotiin.. Voiko joku kertoa voiko sitä helpotusta vieroitusoireisiin saada lääkäriltä jotenkin nopeammin? Ei haluta retkahtaa mut tuntuu ettei kohta pysty ilman lääkeapua jatkaa..

    • Prinsessa

      Heips:)

      Minä sinnikäs sissi päätin lopettaa subun pitkän jokapäiväisen käytön jälkeen kotona ilman mitään apuja.

      Nyt alkoi 8pvä ilman. Jalkoja särkenyt joka päivä mutta nyt hieman laantunut, kylmä/kuuma oireet kiusaavat, ripulia, univaikeuksia yms..

      Tänään on ensimmäinen kerta kun tekisi mieli vetää vedot ja päästä näistä oloista mutta en anna periksi!! En jaksa enään sitä paskaa, en jaksanut enäänpitkään aikaan.

      Elämä hymyilee pian taas, tiedän sen:)

      Toivotan kovasti tsemppiä jokaiselle ja ihanaa syksyä

      • Semppiä

        Mahtavaa! Semppiä sinulle niin sitä pitää;)))))


    • katkolle?

      20 vuotiaani alotin, kun sillonen poikaystävä käytti mm. texiä. Mä kokeilin (tyhmä), ja kohta jo käytinki päivittäin. Poikaystävä teki likaset työt ja haki. Se ei halunnu tutustuttaa mua tiettyihin ihmisiin. Nyt 5 vuotta vetänyt päivittäin hihaan. Jos en saa aamulla vetoja, niin alan tuskastuu jo sillon. Annos vaihdellu 2-8 mg välillä. Oon käyny korvaushoidossa ulkomailla nyt 4 vuotta. Korvaushoidon tarkotus oli kestää korkeintaan 2 vuotta. Pikkuhiljaa tiputus, eka piikki pois, ja siit sit pikkuhiljaa alas. Eipä onnistunu mun kohdalla. Yritin kyllä. 5 päivää oon jaksanu olla korkeintaan ilman texiä. Oon kai liian heikko, ku en pysty kestää refloja. Ihan kauheeta paskaa. Ja ne voi kestää 2-3 kk. Syksy, sataa vettä...mut mul ei oo yksinkertasesti enää varaa käydä korvaushoidos ulkomail, ja suomen korvaushoito vaatii katkon ja kaikkee muuta, joten..noh en tiedä? Jokatapauksessa mä lähen nyt ens viikolla katkolle ekaa kertaa elämässäni, ku en jaksa himassakaan oloja kärsiä. Itku niin vitun herkässä. Viimeks otin eilen aamulla joku 0,5 mg suoneen. Nyt jo kylmä/kuuma ja kaikki raajat ihan hiessä. Katotaan nyt mitä hörhöjä siel katkolla on. Ihmiset sano etten tod. oo kohderyhmää. Ihme vipeltäjää...Nojoo. Parempi sekin, et on jotain ihmisiä ait ympärillä, kun pyöritellä peukaloita himassa. Ei ihmiset tajuu "Miks sä et vaan voi lopettaa?" Lopettaisin heti, jos ei ois noit viekkareit.

    • just one dude....

      Järkyttäviä juttuja teillä.
      Itse käytän subua vain silloin kun saatavilla eli harvoin. Ei onneksi ole kunnon kontakteja ja kasi riittää jopa viikoksi enkä vedä hihaan.
      Yhden kerran yritin piikillä ja jotenkin onnistuin ohittamaan suonen käsi turposi ja meni ihan mustaksi mutta onneksi oli kefexiniä lääkekaapissa.

      Taitaa olla kolmisen kuukautta edellisestä käytöstä nyt menee vaan diapameja, imovaneja ja libraxia, ai niin ja olutta tietysti.

      Btw, sen verran tiedän että oppareihin rakastuu herkästi ja se rakkaus kestää ikuisesti vaikka lopettaisi.

    • oppariaviomies92

      Tervehdys, mukava lukea että myös täältä näemmä löytyy lopettelijoita jotka kirjoittelee kokemuksistaan. Niistä saa itsekin voimia neljänteen ja toivottavasti viimeiseen yritykseen irrottautua viha-rakkaus suhteestani subuun ja muihin oppareihin.
      Eli olen 20-vuotias mies pikkukaupungista länsi-Suomesta, päihdehistoriaa löytyy kuitenkin jo viiden vuoden ajalta josta viimeiset kolme vuotta pääasiassa hitaita (ensin oxycontinia,sitten subua ja myös morfiini sekä fentanyyli on tullut koettua), joskin muitakin (stimut ja ghb) on tullut vedeltyä satunnaisesti ja myös muutamia pitempiä putkia mutta näistä ei ole koukkua syntynyt eikä synny koska pidän niistä vain joskus.. Taitaa olla melko sekavaa tekstiä lukea ja vihaisia/asiattomia kommentteja varmastikin saan takaisin.
      Katko on kokeiltu kerran mutta siellä vetohalut oli 100 kertaa voimakkaammat kuin kotona yrittäessä, en vain pysty olemaan suljetussa paikassa tai laitoksessa yleensäkään.
      Annokseni on vuosien aikana vaihdellut paljonkin 1-8mg välillä, ennen lopetusta laskin annoksen noin yhteen milliin päivässä (0.5mg aamulla ja toinen illalla)
      Lisäksi viimeisinä kahtena päivänä kun vedin niin jätin piikin ja otin nokkaan.
      Piikkikoukku on kuitenkin myös voimakas ja kädet suorastaan huutaa vetoja ja olenkin muutaman kerran pistänyt pelkkää vettä mikä tosiaan auttaa pään sisäiseen vetohaluun :)
      Olen viime aikoina hankkinut kasan lääkkeitä lopettamisen avuksi ja nyt myös tuntuu että näillä onnistun, koska on jo viides päivä menossa ilman (ennätys viimeiseen kahteen ja ½ vuoteen) Paikat kipeenä, tuntuu kuin jokin repisi luitani/lihaksiani pihdeillä, lämpötila vaihtelee kun klonidiinin (catepresan) vaikutus alkaa loppumaan, koitan nyt saada annoksen kohdilleen ja otan sitä tarpeeksi usein. Myös kannabis kohtuullisessa määrissä on auttanut ainakin kohdillani, tosin kannabiksen ja klonidiinin yhteiskäytössä pitää olla varovainen ettei verenpaine laske liikaa. Vatsa on pysynyt yllättävän hyvin kunnossa imodiumin ja juustokeiton voimilla (KYLLÄ JUUSTOKEITON, vinkin tähän sain vanhan liiton koni-nistiltä)
      Lääkkeinä nyt:
      Catepresan 150mg aamulla, päivällä ja illalla
      Xanor depot 2mg aamuisin
      Opamox 15mg 1-3 päivässä
      Imodium tarvittaessa
      Lyrica 150mg 1-3 päivässä
      Ketipinor 100mg unen saantiin (ei toimi, tulee vain tokkurainen olo mutta dormicumeja lääkäri ei suostunut kirjoittamaan ja tenoxista ei ole minulle mitään apua)

      Joillekin tuo lääke arsenaali saattaa kuulostaa kovalta,mutta olen myös bentsoista riippuvainen jo 16 vuotiaasta asti voimakkaan ahdistuksen ja julkisten paikkojen pelon takia, eli tuo opamox on jo todella tuttu lääke :s

      Viidettä päivää tai melkein kuudetta jo siis olen ollut ilman ja olo on todellakin kauhea, tosin se on vähän jo helpottanut noista kolmesta-neljään päivään olleista oloista, nyt olen jo nukkunutkin jopa 6 tuntia kerrallaan ja syönyt kiinteää ruokaa.
      Kirjoittelen tänne kokemuksiani myös jatkossa, jos jotain kinnostaa lukea sekavaa peruskoulu pohjalta kirjoitettua tekstiäni :D

      • 5+12

        Tsemppiä.
        Ihan hyvin tekstisi pystyi lukemaan.
        En haluaisi masentaa mutta todellinen taistelu alkaa kun fyysinen riippuvuus ohi mutta senhän jo tiedätkin.
        Silloin vaaditaan lähes yli-inhimillisiä voimia ettei lankea uudestaan.
        Olisin lisännyt tuohon lääkelistaan vielä sirdaludin ja mangesiumin ne toimii varsinkin levotomiin jalkoihin. Raivostuttava oire joka tulee useimmille oppareiden käyttäjille.

        Hyvään alkuun olet päässyt älä vaan pilaa sitä.
        Onnittelut.


    • oppariaviomies92

      Tiedossa on juu ja sivusta seuranneena tiedän että se masennuskin kestää jopa kolme kuukautta, joillain kuulemma puolenkin vuotta. Mutta haluan oikeasti elää oikeata elämää ilman ainaista säätämistä, rahavaikeuksia, rikoksia ym joten yritän ja kovaa olla lankeamatta, tosin aikamoiset himot on nytkin. Kerran olen tänäänkin tuikannut pelkkää vettä himoihini ja nyt sain kaverilta pari dormicumia ja ajattelin ne vetää jos saisi vaikkapa kunnon unet. Pahaa tekee kyllä tuo pistäminenkin, kädet aika huonossa kunnossa muutenkin :( Puhelinnumeronkin vaihdoin tänään ja annan sen vain niille kavereille jotka eivät ole subun käyttäjiä tai edes tekemisissä niiden kanssa.
      Sirdaludia olen myös mietiskellyt mutta ei taida kellään tutulla sitä nyt olla ja lääkäriin en yksinkertaisesti pysty/jaksa lähteä eikä kyllä ole rahaakaan. Magneesiumia olen syönyt jo siitä lähtien kun aloin annosta laskemaan, noita levottomia jalkoja ei ole minulle tullut, särkyä onkin sitten senkin edestä.
      Melkein viikko on kulunut viimeisistä vedoista ja olokin alkaa tosiaan pikkuhiljaa paranemaan pystyn jo mm syömään jonkinverran kiinteää ruokaa..
      Voittoa kohti tieni käy!

      • dfgafsdfadsfdasf

        dormicum on paska unilääke. väsyttää niin että nukahtaa, mutta mitään oloja ei tule.
        surkein bentso ikinä!


      • iunikjjfhdy
        dfgafsdfadsfdasf kirjoitti:

        dormicum on paska unilääke. väsyttää niin että nukahtaa, mutta mitään oloja ei tule.
        surkein bentso ikinä!

        no eikös se lääke siihen ole tarkoitettu?


    • kumpa on vierotusoireeltaan hankalampi oycontin(oksikodoni) vai Temgesic? tietystihän se riippuu määrästä ,mutta noin suurinpiirten?olen käyttänyt oxyconttiinia n:3vuotta (100-120mg)päivässä ja meinasin siirtyä buprenorfiiniin ja olen ymmärtänyt että se olisi pikkasen miedompi "huume" ,tuleekohan tuosta vaihdosta ihan helvetilliset olot ?

      • 16+15

        "tuleekohan tuosta vaihdosta ihan helvetilliset olot ?"

        Voin taata ja alleviivata että tulee.
        Oxycontin (köyhän heroiini) ja tuolla annostuksella et valitettavasti välty viekkareilta vaikka vetäisit bubrea purkillisen.
        Suosittelen lääkkeen vaihtoa valvotuissa olosuhteissa ei tarvitse sitten kouristella ja soitella lanssia.
        Nestehukka on myös vaarallinen kun oksentelet ja ripuloit vedenkin ulos eli tippaanhan siinä joutuu. (kokemusta on).


    • No täytyy olla varovainen,mutta juuri tänään liimasin ensimmäisen norspan laastarin ja voinhan minä ottaa pienen annoksen sitten oxyconttia jos olo menee huonoksi,tosin suurta annosta ei pysty ottamaan kun eiks toi buprenorfiini valtaa ne reseptorit aika vahvasti eli suurta määrää oksikodonia sinne ei saa läpi menemään,mutta ehkä riittävästi että auttaa jos olo menee todella huonoksi,pikkasen jo hikoiluttaa ja kuvottaa mutta ei sen pahempaa,mutta kokemuksesta tiedän että jo huomenna on olo sitten aivan toinen jolloin alkaa sitten se todellinen taistelu :(

    • just one dude....

      Moikka oppariaviomies92
      Miten voit?
      Minusta kirjoituksesi on tärkeä kun se tuli suoraan sydämestä eli kirjoitit miltä tuntuu.
      Toivottavasti kirjoitat jatkossakin voi auttaa muita ja ehkä minuakin.

      Tsemiä ja poweria toivoopi just one dude
      Muista että ne psyykkiset jutut ovat sinun mielikuvitusta "oppimisen psykologia".
      Googlaa..

    • oppariaviomies92

      juu kyllä noilla annostuksilla ja 3v-käytöllä oloja tulee varmasti, mutta pientä annosta conttia siinä sivussa kun ottaa buprea niin pitäisi jelpata. suosittelisin kyllä mielummin temppuja tai subua ainakin aluksi kuin noista laastareita ei irtoa päivässä paljo paskaakaan..
      oma yrityksekseni on sujunut melko mallikkaasti yhtä repsahdusta toissapäivänä lukuunottamatta (alle puoli milliä nokkaan) mutta todella tyhmäähän se oli, tiedän kun jo 8 päivää oli ilman, taistelu jatkuu! onneksi tuo maha on jo suht kondiksessa, särky ja henkinen särky ei ota helpottaakseen :( mutta takaisin bupreen en palaa
      Niin ja siitä dormicumista: nukahtamiseenhan se on tarkoitettukin ja ainakin minulla vaikka bentsotolea on reilusti niin pelittää mainiosti! toki sillä viihteileenkin pystyisi, parhaimpia bentsoja minun mielestäni ainakin..

    • Olihan se mielenkiintoinen kokemus kärsiä noita opiaatti vierotusoireita,mutta nyt ollaan jo voiton puolella,perinteiset oksennukset oksenneltu,vapina ja hikoilu ohitse eikä enään koskekkaan epämääräisiin paikkoihin,pikkasen sellanen epätodellinen tunne on vielä,mutta ei ollut ihan kamala kokemus ja jos minä tähän pystyn niin pystyy kyllä muutkin,eihän se herkkua tule olemaan kenellekkään mutta ihan kestettävissä.Pikkasen on maha tai suoli ihmeissään kun ei sinne tulekkaan sitä tuttua annosta oxyconttiinia eli on vielä melkoisen löysällä mutta aijemmin se paska ja oksennus lensi ihan kuin olis ollut mahatauti päällänsa ,huh huh. Koitin juoda aina vessa keikan jälkeen sellaista limsaa minne laitoin aina teelusikallisen suolaa(pahaa kuin helvetti) mutta kai se auttoi kun ei minneen letkuihin tarvinnut mennä,mahalle otin imodiumia ja sekoittelin aina välillä mehun sekaan perunajauhoa,koitin juoda mahdollisimman paljon kun sitä tuli joka rööristä.Mutta tosiaankin nyt ollaan voiton puolella eikä sellaista himoa aineeseen ole kun söin sitä ihan kipulääkkeenä enkä käyttänyt ns huumeena. Mutta tsemppiä kaikille vieroitusoireiden kanssa painiville,kyllä se onnistuu jos tahtoa on ja ennen kaikkea halua.

    • sheidi1

      Morjesta! täällä n 4vuotta hihaan vetäneenä (8-16mg per pv) ja nyt lopetttelemassa. 13pv ilman, lääkityksenä burana ja risolid 10mg. kymmenentenä pv:nä joutu ambulanssin soittamaan kun leposyke oli 125 ja kramppas nii pahasti. magnesiumiaki ottanu kramppeihin muttei auta, olot kyllä on ollu tukalia ei voi muuta sanoo, viikkoon nukkunu tyyliin. tsemppiä kaikille muille lopettelijoille! ja jotka sanoo että tapahtuu "naps" toi lopetus nii voi ite kokeilla samaa.. ei noi olot helppoja ole mutta selkärankaaa ja sisua löytyy!!! nii kyllä tää paska loppuu nyt tähän!

      • parempaa kohti

        Kuulostaa ihan helvetin hyvältä


    • oppariaviomies92

      sisu loppui täällä suunnalla, että kun voikin nyt vituttaa.. 8 päivän taisto meni jälleen ihan hukkaan kun alkoi päässä kiiltää ajatus että tole on laskenut ja nyt voisi saada jopa olot bupresta.. kai sitä on pakko koittaa vielä jotain katkoa vaikka epäilen että siellä vasta himoja tuleekin mutta loppu tähän on saatava. korvaushoitoa olen nyt myös alkanut miettimään kun tuntuu olevan ihan ylitsepääsemätöntä tämä homma.. viides tosi yritys nyt takana, ennätys tuossa tuli nyt oltua ilman mutta argh että voi ihminen olla tyhmä!!
      ja sen verran voin vielä sanoa että sain joo ne tavoittelemani olot ensimmäisenä päivänä mutta nyt kolmantena niitä ei enään 4 millistäkään kunnolla tule eli ei se tole niin nopeaa tipu..
      nyt vituttaa mutta omasta tyhmästä päästä tämä vain on kiinni, vaihdoin jopa numeron ja poistin kaikki kontakti numerot. sitten kuitenkin aloin jostain syystä selaamaan vanhaa puhelinta ja sieltähän niitä numeroita sitten löytyi ja ei mennyt kuin tunti niin olin jo vetämässä. eli hävittäkää kaikki numerot yms kunnolla joka paikasta!!
      tsemppiä muille, älkää pilatko yritystänne niinkuin tämä umpiluu

    • sheidi1

      oppariaviomies, koita sinnitellä. elämä on selvinpäin parasta ja hienoo, miettii asiaa siltä kannalta et kun on kuivilla, elämä on rajaton. eli voit tehä//lähtee minne vaan ilman et tarvii miettii mistä seuraavat fixit. itelle ainaki tuli 10pv~ sellanen valaistuminen. ja sitä paskaa tee ees mieli vetää vaikka tyrkytetty. suosittelen kovasti lopettamaan, ne olot kuitenkin kestää ja niihin ei kuole. toivon sulle parasta ja lue toi mun aikasempi teksti ~~~ sheidi

    • sheidi1

      Niin ja ite en henkilökohtasesti suosittele korvaushoitoo, sillä vaan saat uuden riippuvuuden, vaikka sillä haetaankin tasasuutta elämään niin silti, elämä on selvinpäin hienoo! ps pv 14-15 8)

    • 10-4

      Moi oppariaviomies92

      Miten se kahdeksan päivää meni hukkaan? Osoitit itsellesi että onnistuuhan se ja teit ennätyksen ehkäpä kuudes yritys menee vielä pidemmälle.
      Kun itse lopetin niin välillä aivot kaipasi resetointia ja otin pienet vedot ja jatkoin sen jälkeen selvä linjaa.

      En alkanut potemaan syyllisyyttä ja epäonnistumista yhdestä vedosta sehän on pahin mahdollinen ansa jota myös alkkikset potee.
      Ajatelkaa nyt esim. juoppo on 10vuotta juomatta ja kun yhtenä iltana ottaa hän ajattelee että nyt kaikki on hukassa ja se 10vuotta oli ihan turhaa.
      Siitä tuskaantuneenä hän alkaa dokaamaan jälleen mikä on kyllä aika typerää.

      Resetoin tilanteen noin viikon välein pienillä annoksilla ja lopulta ne alkoi jäämään pois ihan vahingossa. Aloin oksentamaan jo yhdestä millistä ja jouduin puolittamaan millinkin sekin nenään sitten laatoitin jo siitäkin ja ajattelin etteihän tässä ole mitään järkee.
      Mä sitte lopetin ja tietysti päässä pyöri pitkän aikaa että jospa kuitenkin,,, mutta kun aloin muistelemaan että tolet nousee taas kaakkoon niin mitä hyötyä.

      Ei tuokaan systeemi toimi ilman itsekuria mutta se antoi jonkinlaisen rauhoituksen kun laski päiviä seuraavaan annokseen.
      Tuossa minun systeemissä oli se hyvä puoli ettei ollut paineita mistään lopullisesta lopetuksesta hulluksihan siinä tulee.

    • 12.4

      vittu rappiohuume miks joku semmosta meinais "kokeilla#

    • oppariaviomies92

      meni se mielestäni aika hukkaan kun olot rupesi oleen jo helpottamaan päin ja sitten piti vetästä 3pv putki nuokkuhakuisesti eli paljon päivässä savut ja bentsot päälle.. mutta nyt alkaa uudestaan, tiputtelen tuota annosta nyt vaan vieläkin alemmaksi ensin että saan olot siedettävemmiksi, ensiviikolla saan ostettua 0.2mg temgesiccejä ja nyt vedän siihen asti 2x0.5mg päivässä, en suinkaan nyt ole siis lannistumassa yritys jatkuu.. nyt kun taas tajusi kuinka syvälle veto helvettiin vajosi muutamassa päivässä niin se pitää TOIVOTTAVASTI mielen korkealla ja ajatukset irti tästä paskasta..
      nytten vaan kaikki numerot veks ja voisi vaikka vaihtaa paikkakuntaa pariksi viikoksi jos porukat suostuu mut sinne ottaan lopettelemaan jälleen kerran..
      vaikeaa tämä kuitenkin mulle on kun vihaan subua: sitä rahan menoa ja ainaista juoksemista sen hankkimiseksi, mutta sitten taas toisaalta rakastan sitä lämpöä, aamufiksejä ja muistoja ensimmäisiltä käyttökerroilta kun juostiin t-paidoilla -10 asteessa pitkin kaupunkia eikä ollut edes kylmä :)

      • 10-4

        Ah niin ne ensimmäiset käyttökerrat muistelen niitä itsekin lämmöllä.
        Valitettavasti ne ekat oli parhaat ja sen jälkeen alamäkeä.
        Kyllä se oppi menee sinullekin vielä perille tunnut olevan motivoitunut lopettamaan.
        Ihmismieli on erikoinen, tietää että joku juttu on väärin ja silti jatkaa.

        Suosittelen että muutat myös oman numerosi ainakin minun diileri soitteli aina perään ja sanoi: nyt olis subua montako laitetaan. Niin kävihän se oven takanakin pyytämättä voi vittu että vituttaa semmoinen.
        No jaa en minä voi häntä syyttää kun itsekin harrastin samaa. Osta halvalla myy kalliilla... ja respojen metsästys eri puolilla kaupunkia ja melkein kaikki myyntiin.

        Ehkä vaarallisin vaihe lopetuksessa on kun olo alkaa helpottamaan.
        Nyt vaan poweria kehiin ja uutta yritystä.


    • el4

      Oppariaviomies92
      Oon kiinnostunut, miten sulla on mennyt? :)

    • kat5

      itse kanssa lopetin 2 vuoden bupre käytön! Aluksi olin katkolla suljetulla osastolla, tarkoitus oli olla 2 viikkoo mutta ei pää kestänyt mulla kuin viikon. En silti alkanut käyttää uudestaan vaan siirryin avokatkaisuun. Nyt menossa 24 päivä ja vieläkin hiki lentää kun nukkuu ja paljon. Ihme kyllä et hereillä ollessa ei taas yhtään hikouluta. Verenpaine lääkityksestä kieltäydyin kun aiheuttaa mulle aivan järjettömän huonon olon.
      Lääkityksenä nyt opamox, atarax, melatoniini, mirtazepiini ja myös primperan mut sitä en ole enään tarvinnu! Pakko sanoo et mulle ainakin ollu melatoniinistä ja mirtazepiinistä todella suuri apu unen saantiin.

    • -JT85-

      Tulin eillen jumalan selän taakse pohjois-karjalaan, lähelle venäjän rajaa porukoille vieroittumaan subusta....
      Olen käynyt metadon korvaus hoidon läpi ja yms......Elämäni ehkä huonoimpia tekoja oli retkahtaa uudestaan. En jaksa edes laskea kunka monta kertaa nämä samat olot oon käynyt läpi.
      Kylmä kuumma levottomat jalat ja polvi särky kaikista pahimpina. Ainakin vielä, odotan "innolla"sitä et hartioihin rupeaa särkemään niin ei tarvitse enää nukkua vaikka söis mitä nappeja. Onneksi sain sirkkoja äsken niin jos ei muuten tipahda niin niillä viimmestään. Hermot kohtalaisen riekaleina jos ei saa nukuttua ollenkaan.
      Tein viimmeksi kaiken oikein, lopetin ja kärsin kaikki pahat olot, muutin melkein täysin tuntemattomaan kaupunkiin ouluun. Mutta kuinka ollakkaan, kyllä koira koiran tuntee näinhän se menee. En etsimällä etsinyt, tuli vaan puheeksi kun huomasin erään kaverini silmissä jotain hyvin tuttua...Ja siitähän se lähti.
      On vedetty omat ja muiden rahat, välit mennyt osaan kavereita vituksi, luottamus mennyt perheeseen. Minä itse henkilökohtaisesti vihaan aineissa eniten lieve ilmiöitä mitä tulee aina jossain vaiheessa. Valehtelu, epärehellisyys,väkivalta, rikokset. Just ennen tänne tuloa olin kiinni laitoksella...Kyllä sitä siellä ollessa miettii et jos ne saa tietää jostain edes puolia asioita mitä on touhunnut, niin vangitaan varmasti. Onneksi niin ei käynyt...
      Pahimmat olot vasta edessä mutta kestän ne taas kuin mies.Ei ole siitä kiinni, eläminen ilman aineita on ainakin minulle paljon vaikeampaa kuin se vieroitus vaihe....
      Tsemppiä kaikille kituville ;-) Ja eritoten hatun nosto kaikille ketkä ovat jo pitemmällä.

    • ei enää kiinosta

      lol vitun narkkarit kuolkaa pois..... ei ketään vittu kiinosta toi teidän paska sirkkuttelu vetäkää sitä kusta suoniin ja lopettakaa tällanen paska huomion hakeminen........

      • jerkku71

        no sua anaki kiinnostaa lukea näitä juttuja että oot sinäki utelias ja varmaan tiedät mitä naapurisi tekee :) että taidat olla`````` `````toisten asioihin puutuja. mene sinne vaikka youporn sivuille jatkaan sitä ````````````.tuu kasvojen eteen pullisteleen,mutta ei tommoisesta kyylästä oo ku aukoon päätä piilossa`````````rotta


    • jerkku71

      mulla oli norspan laastari kroonisiin selkäkipuihin puolivuotta ja ku teho loppu aattelin et nyt loppu.ja tulos kaks viikkoa meni silleen kellon tarkkuudellla siitä ku heräs aamuulla nii 1.5 tuntia alko oksetuksen tunne ja kesti melkotarkkaan 8 tuntia päivässä,mut sit loppu olivat 2kymmppisiälaastareita.subu on vaan sellanen pirullinen aine et määrä ei kato olleskaan olon pahuutta vaan aivot tottuu saamaan ko.ainetta.mutta ite ilman mitään apuja pääsin eroon siitä.ei tarttenu laitos hoitoo.(soon vaan luonteesta kiinni,joku tarvii sitä asperiinistäki)

      • petrrrt

        olen kyllä ylpeä sinusta vaikka en edes tunne sinua... muttako tiedän kokemuksesta että se on kaikkea muuta ko helppoa.. kyllähän tässä on tullukki oltua kohta kaikkiin mahdollisiin oltua koukussa.. viimeisimpänä itse kuningasalkoholi. siitä nyt vuoden kuivilla. viime juhannus oli kaiken loppuko heräsin aamulla putkasta enkä tienny mitä olen tehny. poliisi sano että sinut on sähkölamautettu ko olen meinannu ensin hakata vesurilla jonku ja sit puukottaa.. kyllä se tietenki vähän herätti että nyt saa luvan loppua tai jos se ei lopu niin loppuu jonku muun aikakausi.. ja sit taas ollaan linnassa.. olen kuitenki kahden pienen tytön isä niin on mulla varmasti parempaa tekemistä ko lusia tai olla päissään.. ihan eri tavalla jaksanu touhuta tenavoiden kans ko ennen. ei tartte aina miettiä että koska ne tytöt tulee ja siitä laskea että pitää lopettaa juominen vähintääki 3päivää ennen ko muuten on krapula eikä jaksa mitään tehdä. eikä se nyt aina pysyny siinä että ei olis krapulaa ko tenavat tulee..


    • Kohti laillisuutta.
      • dbn

        no mitä turhaan tuosta jotaki lakialoitetta tekee ko ei siitä muutenkaan saa ko kilosta budia saa jonku pikku sakon.. ja aika paljon sais olla kasveja että häkki heiluis


    • yksilöllistä

      Subutexin vierotusoireet ja niiden kesto on ihan yksilöllistä.
      Ei todellakaan ole kirkossa kuulutettu että 3vk viekkarit kestäis..
      Toisilla voi jopa viedä puoli vuotta -vuoden että viekkareita vieläkin tulee.

      • Ihatemyself

        Nyt haluisin kysyä et onko ketään muita täällä/teidän tuttuja/jne keillä ei ole ollut vierotusoireita?!
        Ite oon käyttäny n 2v ehkä vähän alle (sumua nää vuodet on kyllä) ja iv:nä koko ajasta 95%. Annostus on ollut kaikkea väliltä 0.5-4mg/päivässä. Olen koittanut lopettaa ja myös joutunut olee ilman ku ei oo mistään saanu ja aina ennen on kyllä iskenyt reflat ekana päivänä (kylmä aamulla, jalkasäryt ym muut) ja pahimmillaan oon kestänyt jotain 4pv ilman.

        Kaksi viimeistä kertaa on taas ollut sellasia että ekan kerran n. Kuukaus sitten jouduin taas olee ilman, sitä ennen oli menny n.2mg/pv. Odotin taas sitä helvettiä mutta loppujen lopuks tuli vaan sydämentykytykset, ruokahaluttomuus ja pieni masennus. Olin 5pv ilman ja pystyin vikoina päivinä jopa kävelee ulkona ilman mitään "oireita". Olin onnellinen, todella onnellinen koska kyllähän ne oireet olisi tullu jo aiemmin jos ois tullut niinkun aina ennenkin. Mutta tietenkin satuin törmäämään ns frendin joka tuli tarjoamaan ja sit ostin taas - ajattelin että saisi jotain olojakin ja että vaan tää nappi eikä sit enää.

        No eihän se loppunut se käyttö kunnes nyt taas on joutunu olee ilman. Vihaan käyttämistä, aikaista säätöä, rahanmenoa ja stressiä mistä saa seuraavan napin. Tässä ehin siis taas joku 3vk käyttämään ja pelkäsin että reflat iskis päälle mutta tässä nyt menny 4pv ilman ja ei oo ollut mitään muuta kun henkiset halut vetää.

        Pointti siis on se että miten on mahdollista että yhtäkkiä ei reflat tuu niin paloina kun about 10kertaa ennen kun on joutunut olee ilman tai yrittänyt lopettaa?!!! Se henkinen halu niihin "vaan yhtiin vetoihin" on suuri ja jos jostain nyt sais niin varmasti ottaisin.. Siksi oon pysynyt kotona puh. Kiinni. Mietin vaan että mitä mä teen seuraavaks - katkolla kamaa on melkein saman verran ku kadulla ellei paremminkin nyt.. No kuitenkin kiitollinen oon että jonkun ihmeen takia voin fyysisesti ihan hyvin, ja en tiedä uskooko kukaan ees tätä.. No en mä ainoakaan voi olla joten siks tulin kyselee. Sori jos oli kirjotusvirheitä kirjotan puhelimella - jep avasin sen jos jostain ehkä sattuis saamaan...

        Itseinho on kauhee kun sitä paskaa haluu edelleen mut sen himo vie kyllä voiton.. Ellen onnistu psyykkaa itteni paremmin.

        Mitenköhän pore auttais tähän subunhimoon?


      • roudari1
        Ihatemyself kirjoitti:

        Nyt haluisin kysyä et onko ketään muita täällä/teidän tuttuja/jne keillä ei ole ollut vierotusoireita?!
        Ite oon käyttäny n 2v ehkä vähän alle (sumua nää vuodet on kyllä) ja iv:nä koko ajasta 95%. Annostus on ollut kaikkea väliltä 0.5-4mg/päivässä. Olen koittanut lopettaa ja myös joutunut olee ilman ku ei oo mistään saanu ja aina ennen on kyllä iskenyt reflat ekana päivänä (kylmä aamulla, jalkasäryt ym muut) ja pahimmillaan oon kestänyt jotain 4pv ilman.

        Kaksi viimeistä kertaa on taas ollut sellasia että ekan kerran n. Kuukaus sitten jouduin taas olee ilman, sitä ennen oli menny n.2mg/pv. Odotin taas sitä helvettiä mutta loppujen lopuks tuli vaan sydämentykytykset, ruokahaluttomuus ja pieni masennus. Olin 5pv ilman ja pystyin vikoina päivinä jopa kävelee ulkona ilman mitään "oireita". Olin onnellinen, todella onnellinen koska kyllähän ne oireet olisi tullu jo aiemmin jos ois tullut niinkun aina ennenkin. Mutta tietenkin satuin törmäämään ns frendin joka tuli tarjoamaan ja sit ostin taas - ajattelin että saisi jotain olojakin ja että vaan tää nappi eikä sit enää.

        No eihän se loppunut se käyttö kunnes nyt taas on joutunu olee ilman. Vihaan käyttämistä, aikaista säätöä, rahanmenoa ja stressiä mistä saa seuraavan napin. Tässä ehin siis taas joku 3vk käyttämään ja pelkäsin että reflat iskis päälle mutta tässä nyt menny 4pv ilman ja ei oo ollut mitään muuta kun henkiset halut vetää.

        Pointti siis on se että miten on mahdollista että yhtäkkiä ei reflat tuu niin paloina kun about 10kertaa ennen kun on joutunut olee ilman tai yrittänyt lopettaa?!!! Se henkinen halu niihin "vaan yhtiin vetoihin" on suuri ja jos jostain nyt sais niin varmasti ottaisin.. Siksi oon pysynyt kotona puh. Kiinni. Mietin vaan että mitä mä teen seuraavaks - katkolla kamaa on melkein saman verran ku kadulla ellei paremminkin nyt.. No kuitenkin kiitollinen oon että jonkun ihmeen takia voin fyysisesti ihan hyvin, ja en tiedä uskooko kukaan ees tätä.. No en mä ainoakaan voi olla joten siks tulin kyselee. Sori jos oli kirjotusvirheitä kirjotan puhelimella - jep avasin sen jos jostain ehkä sattuis saamaan...

        Itseinho on kauhee kun sitä paskaa haluu edelleen mut sen himo vie kyllä voiton.. Ellen onnistu psyykkaa itteni paremmin.

        Mitenköhän pore auttais tähän subunhimoon?

        Pore vaan pahentaa sun oloa,se on sale !


      • pete841
        Ihatemyself kirjoitti:

        Nyt haluisin kysyä et onko ketään muita täällä/teidän tuttuja/jne keillä ei ole ollut vierotusoireita?!
        Ite oon käyttäny n 2v ehkä vähän alle (sumua nää vuodet on kyllä) ja iv:nä koko ajasta 95%. Annostus on ollut kaikkea väliltä 0.5-4mg/päivässä. Olen koittanut lopettaa ja myös joutunut olee ilman ku ei oo mistään saanu ja aina ennen on kyllä iskenyt reflat ekana päivänä (kylmä aamulla, jalkasäryt ym muut) ja pahimmillaan oon kestänyt jotain 4pv ilman.

        Kaksi viimeistä kertaa on taas ollut sellasia että ekan kerran n. Kuukaus sitten jouduin taas olee ilman, sitä ennen oli menny n.2mg/pv. Odotin taas sitä helvettiä mutta loppujen lopuks tuli vaan sydämentykytykset, ruokahaluttomuus ja pieni masennus. Olin 5pv ilman ja pystyin vikoina päivinä jopa kävelee ulkona ilman mitään "oireita". Olin onnellinen, todella onnellinen koska kyllähän ne oireet olisi tullu jo aiemmin jos ois tullut niinkun aina ennenkin. Mutta tietenkin satuin törmäämään ns frendin joka tuli tarjoamaan ja sit ostin taas - ajattelin että saisi jotain olojakin ja että vaan tää nappi eikä sit enää.

        No eihän se loppunut se käyttö kunnes nyt taas on joutunu olee ilman. Vihaan käyttämistä, aikaista säätöä, rahanmenoa ja stressiä mistä saa seuraavan napin. Tässä ehin siis taas joku 3vk käyttämään ja pelkäsin että reflat iskis päälle mutta tässä nyt menny 4pv ilman ja ei oo ollut mitään muuta kun henkiset halut vetää.

        Pointti siis on se että miten on mahdollista että yhtäkkiä ei reflat tuu niin paloina kun about 10kertaa ennen kun on joutunut olee ilman tai yrittänyt lopettaa?!!! Se henkinen halu niihin "vaan yhtiin vetoihin" on suuri ja jos jostain nyt sais niin varmasti ottaisin.. Siksi oon pysynyt kotona puh. Kiinni. Mietin vaan että mitä mä teen seuraavaks - katkolla kamaa on melkein saman verran ku kadulla ellei paremminkin nyt.. No kuitenkin kiitollinen oon että jonkun ihmeen takia voin fyysisesti ihan hyvin, ja en tiedä uskooko kukaan ees tätä.. No en mä ainoakaan voi olla joten siks tulin kyselee. Sori jos oli kirjotusvirheitä kirjotan puhelimella - jep avasin sen jos jostain ehkä sattuis saamaan...

        Itseinho on kauhee kun sitä paskaa haluu edelleen mut sen himo vie kyllä voiton.. Ellen onnistu psyykkaa itteni paremmin.

        Mitenköhän pore auttais tähän subunhimoon?

        itellä nyt menossa 4yö ilman bubrea,mut sit kaikkia muuta kyllä on ollu on ollu lyrica ja savuja ja bentsoja. älä anna bubre kitkujen lannnistaa.. sit elämä maistuu vielä paremmalta ko olet päässy irti. ite nyt yritän päästä irti vaikkaki vähän muiden(pillereiden) avulla. olen päättäny että ko en siitä enää minkäänlaista oloa saa niin lopetan sen.. yks vaihtoehto olis että vielä tykimpää tavaraa ja sitä minä en halua. tähän menee ihan vitusti rahaa ja sit turhaan.. mistä päin ite kirjoittelet jos saa kysyä?? nyt ei uni tuu millään ja kaduttaa vähän että menin antaan viimiset savut pois.


      • petruskka
        Ihatemyself kirjoitti:

        Nyt haluisin kysyä et onko ketään muita täällä/teidän tuttuja/jne keillä ei ole ollut vierotusoireita?!
        Ite oon käyttäny n 2v ehkä vähän alle (sumua nää vuodet on kyllä) ja iv:nä koko ajasta 95%. Annostus on ollut kaikkea väliltä 0.5-4mg/päivässä. Olen koittanut lopettaa ja myös joutunut olee ilman ku ei oo mistään saanu ja aina ennen on kyllä iskenyt reflat ekana päivänä (kylmä aamulla, jalkasäryt ym muut) ja pahimmillaan oon kestänyt jotain 4pv ilman.

        Kaksi viimeistä kertaa on taas ollut sellasia että ekan kerran n. Kuukaus sitten jouduin taas olee ilman, sitä ennen oli menny n.2mg/pv. Odotin taas sitä helvettiä mutta loppujen lopuks tuli vaan sydämentykytykset, ruokahaluttomuus ja pieni masennus. Olin 5pv ilman ja pystyin vikoina päivinä jopa kävelee ulkona ilman mitään "oireita". Olin onnellinen, todella onnellinen koska kyllähän ne oireet olisi tullu jo aiemmin jos ois tullut niinkun aina ennenkin. Mutta tietenkin satuin törmäämään ns frendin joka tuli tarjoamaan ja sit ostin taas - ajattelin että saisi jotain olojakin ja että vaan tää nappi eikä sit enää.

        No eihän se loppunut se käyttö kunnes nyt taas on joutunu olee ilman. Vihaan käyttämistä, aikaista säätöä, rahanmenoa ja stressiä mistä saa seuraavan napin. Tässä ehin siis taas joku 3vk käyttämään ja pelkäsin että reflat iskis päälle mutta tässä nyt menny 4pv ilman ja ei oo ollut mitään muuta kun henkiset halut vetää.

        Pointti siis on se että miten on mahdollista että yhtäkkiä ei reflat tuu niin paloina kun about 10kertaa ennen kun on joutunut olee ilman tai yrittänyt lopettaa?!!! Se henkinen halu niihin "vaan yhtiin vetoihin" on suuri ja jos jostain nyt sais niin varmasti ottaisin.. Siksi oon pysynyt kotona puh. Kiinni. Mietin vaan että mitä mä teen seuraavaks - katkolla kamaa on melkein saman verran ku kadulla ellei paremminkin nyt.. No kuitenkin kiitollinen oon että jonkun ihmeen takia voin fyysisesti ihan hyvin, ja en tiedä uskooko kukaan ees tätä.. No en mä ainoakaan voi olla joten siks tulin kyselee. Sori jos oli kirjotusvirheitä kirjotan puhelimella - jep avasin sen jos jostain ehkä sattuis saamaan...

        Itseinho on kauhee kun sitä paskaa haluu edelleen mut sen himo vie kyllä voiton.. Ellen onnistu psyykkaa itteni paremmin.

        Mitenköhän pore auttais tähän subunhimoon?

        mut pore näihin oloihin ei ainakaan mitään auta ko hetkellisesti ne nousut... ja laskut on kahta pahemmat.. kyllä toi2mg depot xanori on ainaki hyvä.. tai ainaki itelle se on sopinu.. mut kaiklla tahtoo olla vähän erinlaiset noi kitkut. on sitä ihminen vaan niin tyhmä että about 3vuotta sitte vierottauduin itse bubpre ja nyt se ois sama eessä.. viimeks olin ihan varma että sydän loppuu kesken ja piti ottaa äidin nitroja. mutta voin sanoa että mikään helppo koulu tästä ei varmaankaan tule sullekkaan olemaan. jokaine joka tietää mitä tämä on niin ei ole vahingoniloinen


    • pete 84

      kyllä noi jotka puhuu subusta, mutta ei ole ikinä kokeillu niin voi pitää suun kiinni. vedelly teemuja aina silloin tällöin 3vuoden ajan. nyt sit 8palloa vuoden joka päivä ja kas kummaa huomaan olevani koukussa. joskus aikoinaan käytin vauhtia 4-5vuoden ajan ja sit satuin olemaan väärässä paikassa väärään aikaan ja oli henki mennä.. kaikkeen edellä mainittuun johti piri ja se että kaikilla ei ole niin hyvä psyyke ko mitä itellä on. säikähdin sit ja lopetin vauhdin vetämisen ja jos joskus vedinki niin ihan parin hyvän ystävän kans. paitsi sen tulin huomaamaan että ei se aina niihinkään ole luottamista. subun vetäminen oikeastaan alko siitä ko teemuista ei enää saanu sitä mitä halusi.. eli tässä tapauksessa en halunnut käsitellä eroa niin huomasin että subu vie kaikki tunteet. sit ko aloitin uuden suhteen niin en ite huomannu että olin kireä ja äreä jos en vetäny,vaan sen huomasi uusi tyttöystäväni.. sit tuli ero ja aloin miettiin kaikkea sen sanomisia , niin huomasin että niissähän onki perää.. enää en saa subusta mitään oloja,muutako sen että ei tule kitkuja.. ajattelin yrittää kotivieroittamista on varalta diapamia ja xanoria ja tenox ja panacodeja ja lyricoita ja tramaleja ja sit on niitä mitä apteekista saa joka päivä haettua eli pritloflexejä.. suosittelen kaikille. tänään kävin yksityisellä lääkärillä puhumassa tästä että ajattelin kotivierottamisen aloittaa.. lääkäri kysy että miks en käy ihan norm tk:lla ja sanoin ko ne tekee lastensuojeluilmoituksen. lääkäri ymmärsi asian ja neuvo puhumaan lasten äidin kans ja kysyä että jos en 6viikkoon olisi lapsien kans ja kerroin tilanteen mistä hän oli tietoinen ja ymmärsi sen. kylläse tuskaa tulee olemaan 6viikkoa ilman skidejä mut en voi olla niiden kans ko ei olis voimia olla edes itteni kans. kysyin sitte vielä lääkäriltä että voisko se uusia mun respat, niin taas sama kysymys että miks en mene tk:lle ja sanoin lääkärille että ko ne ei kirjoita ko kusin seulassa bubpre ja bentso positiiviset ja selit että ne vasta sitte uusi mulle ko olen antanu 1-2puhdasta seulaa. lääkäri tuumas että jatkossa käyn uusiin toisella tk:lla ja jos ne alkavat vaatia puhtaita seuloja niin sano häneltä tervesiä. että hän on rovaniemen arvostetuin psykiatrian lääkäri.. Antti liikkanen. siinä on lääkärillä asenna kohillaan. sille ko kerto suoraan niin se kyllä kerto suoraan vastauksen. monelta olin kyllä kuullu em. lääkäristä että vittuilee vaan. ite kyllä lääkäri saa multa vain kehuja,. googlettakaa nimi niin on puolesta ja vastaan siitä kirjoitettu.. ite sanoisin näin että omanlaatuinen(ei herkkä hermoisille) se pitää vaan ottaa puoliks leikillä..

      • pete842

        ja joillekki tuosta korvaushoidosta on apua, mut kyllä tästä selviän ilman sitäki. siihen pitäis sitoutua niin hyvin ja tykkään kuitenki olla vähän väliä menossa.. niin parempi antaa jollekki se mahdollisuus joka tietää että pystyy sitoutuun. haluan kuitenki että on muutaki elämää ko aina odottaa sitä aamua että on liotus. ja muutenki nuo rovaniemen korvaushoito potilaat on niin jotenki alhasta sakkia. voin sanoa että tunne reilusti yli puolet ko. porukasta rollosta kaikki niin vaan kusettaa itteä. ei ole muka mitään oheiskäyttöä osa jemmaa sen takia että saa myydä toinen vaihtaa consuihin. en tiedä ko yhden ainoan ihmisen niistä about 30 ihmisestä joka on sitoutunu eikä mieti miten läpäsee seulat ja milloin pitää alkaa tankata.


    • utopia420

      * Subutexin vieroitusoireet (kauan kestää,kuinka kovat)
      Jos käyttää esim nasaalisesti noin kahdet-kolmet viivat / per vko, 2-3 viikon ajan ja lopettaa käytön seinään niin olo oli itselläni ihan järkyttävä. Käyttäessä ei huomannut kuinka salakavalasti keho tottui subuun, koska viekkarit tulevat vasta 3 päivän kuluessa käytöstä tuolla tapaa.
      oireet: Vitutuskäyrä oli huipuissaan ja teki mieli vetää turpaan jokaikistä vastaantulijaa ja rikkoa paikkoja. Kylmä-kuuma väreilyt ovat inhottavat, ei pysty olemaan normaalisti ja ajatus ei kierrä kun keho oireilee alati ääripäästä toiseen saavuttamatta normaalia levollista olotilaa. Masentunut mieliala kuului asiaan. Äksyily ja ahdistuneisuus myös.
      * Eroon pääsemisen vaikeudesta,onko mahdollista avohoidossa?
      Juu tottakai. Vaatii sisusua. Mulla oireet kesti noin viikon, elämäni tuskallisimman ja ärsyttävimmän viikon. Ajattelin mennä A-klinikalle jotta olisin saanut oireisiin bentsoja tms mutta sinnittelin ja onneksi se vko meni ohi, otin opikseni kantapäänkautta ja tulevaisuudessa en todellakaan käytä subua huvikseen, vaan oikeaan tarkoitukseen, eli kipujen (menkkakipujen) lieventämiseen.
      * Kauan olet käyttänyt?
      Noin 1-3 vko putkeen, määrä ollut 2-3 viivaa nenään per/vko.
      * Mitkä lääkkeet parhaiten auttavat vieroitusoireisiin?
      Mielestäni Panacod (kodeiini) on hyvä, mutta tole kodeiinin toimivuuteen laskee osittain mikäli subua käyttää, sen olen huomannut. Refloissa yöt ovat levottomia ja pahimpia, tenox/triptyl/mirtazapin auttavat nukkumiseen.
      olotilaan auttaa mielestäni myös diapamit, zanorit jne ryynit sekä vauhti antaa lomaa refloista, kun pystyy toimimaan normaalisti.
      * Paljon se kaupungissanne maksaa?
      - 40e/tre

      Kuten kaikkien päihdyttäivien substanssien suhteen, järjenkäyttö on sallittua.
      Kannatan lääkkeiden käyttöä vain tarpeen (kovien kipujen) vaatiessa tai viihteellä satunnaisesti, koska subuun saa koukutettua kehon todellakin helposti ja melko huomaamatta.
      Vaikka mieleltään ei koe olevansa riippuvainen ja tarvitsevansa subua, niin omalla kohdallani valitettavasti keho tottuu siihen tosi nopeasti. Jopa 1 krt/kk käyttö saa aikaan kamalat ja epämiellyttävät jälkiolot..
      Kerran erehdyin tietämättömyyttäni huvikseen kokeileen subua pitempään, kun sitä oli tarjolla ilmaiseksi useasti.
      Kun lopetin seinään, niin olot oli kamalat ja enää en todellakaan ala mitään "putkia" veteleen. Järkyttäviin menkkakipuihin subu on ok, mutta huvikseen ei nappaa...

      • justiisajetsullee

        No voi hyssykkä, kai nyt menkkakipuihin on ihan särkylääkettä, että ei tartte sen takia käyttää subua?!!! :O


      • poikaystävänä

        Menkkakipuihin subua :D..Kihlattuni kanssa ollaan pari vuotta vedetty subua/xonea melkein päivittäin,mutta korvaushoitoon ens kuussa. Puoliso tuumas tuohon menkkakipu hommaan et vaikka on kuin subuissaan nii ei ne kivut mihinkään lievene. kusetat itteäs nuilla syillä.


      • poikaystävänä

        Kannattas ihan buranaa kokeilla niihin vuotokipuihin niin saattas ehkä auttaakki.


    • N30treeltä

      Voimia kaikille lopettaneille/lopettaville subun käyttäjille!
      Itse olin 2 viikkoa katkolla ja 3,5 kuukautta kuntoutuksessa, kun lopetin subun käytön ( satunnaisen pirin & bentsojen käytön).
      Viekkarit oli aivan jäätävän hirvittävät (ennen hoitoon lähtöä käyttöä päivittäin iv.:sti n.2 vuotta, annos oli 2-8 mg/pvä). Ja voin ihan rehellisesti sanoa, että mä en pystyny avohoidossa vetämistä lopettamaan, yrityksiä kyllä on useampi ku 2 tai 3..

      31.7 tulee puol vuotta kuivilla oloa täyteen ja elämä on taas elämisen arvoista! :D

    • Jokeri-93

      Oisko kenelläkään mitään neuvoja subun lopettamiseen ihan kotikonsteilla. Mulla on tenoxeja n. 40kpl ja lyricoita 150mg n. 10kpl. Noilla ei pitkälle pötkitä, menee tenoxeja päivässä se 2 kpl ja niin myös lyricoita. Nyt 3 päivä menossa ilman... Olot semmoset että huhhuh saatana, hiki tosissaa lentää ja kylmä/kuuma kokoajan.. Raivostuttaa ja välillä tekis mieli hypätä vaan parvekkeelta.

      Jotain EI-resepti lääkkeitä apteekista? Jotain joka auttaa.
      Onneks oma rakas on tukena, muuten olisi 70% vaikeampaa...
      Käyttöö ollu n. puolivuotta, annostus max se 4mg/pv... ellei enemmänkin. Muutakin päihdehistoriaa on takana... Mutta nyt loppu ton paskan vetäminen!!

    • ninni291

      * Subutexin vieroitusoireet (kauan kestää,kuinka kovat)
      Olen itse nyt kuusetta päivää ilman lopetin ilman mitään tiputksia lääkkeenä ollut vaan 3x300mg neurontin ja uneen 50mg seroquil koska muut seuloissa näkyvät lääkkeet esim tramalit tai betstot ei tule kysymykseen.(käyttö 2vuotta i.v päivä annos 8mg). Vierotus oireina ollut kylmä/kuuma hiki olot, levottomat jalat ja kädet, aikaansaamattomuus, hengästyminen ihan pienestä, unettomuus, ei saa syötyä.. olot ei ainakaan vielä tunnu helpottovan, mutta kai ne tästä pikku hiljaa..
      * Eroon pääsemisen vaikeudesta,onko mahdollista avohoidossa?
      Tosi vaikea päästä eroon olen monta kertaa yrittänyt, mutta aina palannut käyttämään on mahdollista avohoidossa.
      * Kauan olet käyttänyt? n. 2vuotta
      * Mitkä lääkkeet parhaiten auttavat vieroitusoireisiin?
      Parhaiten auttavat tramalit mitkä kyllä vaan saattavat pitkittää vieroitusoireita, betsot, lyrica, unilääkkeet.
      * Paljon se kaupungissanne maksaa?
      Tampereella maksaa xone 40€ ja texi 60€

      • minä itse etkä sinä

        Olen nyt kuudetta päivää ilman. Päivittäin kiskoin 4vuotta. Piriä ja viinaa menny 20vuotta ja tossa välissä, vain 1.5vuotta selvää aikaa.mulla oli kaikki.työ josta porukka vain unelmoi, asunto, auto ja puoliso. On mulla vieläkin nuo kaikki, mutta olen elellytkin muiden rahoilla viimeiset 4vuotta. Ei ole herkkua herätä joka päiväiseen itsensäkusetukseen, että kaikki on jees. Ei helevetissä.elämä ei ole maistunut miltään viimeiseen pariin vuoteen, vaikka pääsisinki joka helvetin paikkaan minne haluaisin.ei vittu tuo paska ole tämänarvoista.tuhoat itsesi ja vedä mielummin vaikka lirpakkaa sanoo meikä.
        Ja


      • minä itse etkä sinä

        Olen nyt kuudetta päivää ilman. Päivittäin kiskoin 4vuotta. Piriä ja viinaa menny 20vuotta ja tossa välissä, vain 1.5vuotta selvää aikaa.mulla oli kaikki.työ josta porukka vain unelmoi, asunto, auto ja puoliso. On mulla vieläkin nuo kaikki, mutta olen elellytkin muiden rahoilla viimeiset 4vuotta. Ei ole herkkua herätä joka päiväiseen itsensäkusetukseen, että kaikki on jees. Ei helevetissä.elämä ei ole maistunut miltään viimeiseen pariin vuoteen, vaikka pääsisinki joka helvetin paikkaan minne haluaisin.ei vittu tuo paska ole tämänarvoista.tuhoat itsesi ja vedä mielummin vaikka lirpakkaa sanoo meikä.
        Ja


      • taistellaan
        minä itse etkä sinä kirjoitti:

        Olen nyt kuudetta päivää ilman. Päivittäin kiskoin 4vuotta. Piriä ja viinaa menny 20vuotta ja tossa välissä, vain 1.5vuotta selvää aikaa.mulla oli kaikki.työ josta porukka vain unelmoi, asunto, auto ja puoliso. On mulla vieläkin nuo kaikki, mutta olen elellytkin muiden rahoilla viimeiset 4vuotta. Ei ole herkkua herätä joka päiväiseen itsensäkusetukseen, että kaikki on jees. Ei helevetissä.elämä ei ole maistunut miltään viimeiseen pariin vuoteen, vaikka pääsisinki joka helvetin paikkaan minne haluaisin.ei vittu tuo paska ole tämänarvoista.tuhoat itsesi ja vedä mielummin vaikka lirpakkaa sanoo meikä.
        Ja

        Tällä päivä nro. 8 menossa. Eilinen oli aivan tuskaa, itkin, pyörin, mietin, miten ***ussa tästä voi selvitä.

        Mulla hieman sama historia kuin sulla, hyvä duuni, omistusasunto, autot ja muut "kunnon kansalaisen" statukset löytyy. Sit mulla on myös tämä mun salaisuus, masentava kaksoiselämä. Ei ole tän kaiken arvoista se pieni hetki, jonka tuosta myrkystä voi saada...

        Mun on pakko hoitaa tämä kotona omin neuvoin, katkolle ei voi mennä rekisteriä likaamaan.

        Tsemppiä kaikille, ei tämä ole vain likaisten narkkien ongelma, meitä on ihan joka porukassa...


      • taistellaan
        taistellaan kirjoitti:

        Tällä päivä nro. 8 menossa. Eilinen oli aivan tuskaa, itkin, pyörin, mietin, miten ***ussa tästä voi selvitä.

        Mulla hieman sama historia kuin sulla, hyvä duuni, omistusasunto, autot ja muut "kunnon kansalaisen" statukset löytyy. Sit mulla on myös tämä mun salaisuus, masentava kaksoiselämä. Ei ole tän kaiken arvoista se pieni hetki, jonka tuosta myrkystä voi saada...

        Mun on pakko hoitaa tämä kotona omin neuvoin, katkolle ei voi mennä rekisteriä likaamaan.

        Tsemppiä kaikille, ei tämä ole vain likaisten narkkien ongelma, meitä on ihan joka porukassa...

        Nyt on siis päivä 18 menossa. Pahimmat olot on takana, alkoi helpottamaan päivän 10 tienoilla. Maha on vieläki ihan ruikulilla, mutta Imodium auttaa, että pystyy päivän normaalisti olemaan. Ruoka ei oikein maistu, mutta väkisin syöminen kyllä helpottaa. Viime yö oli ensimmäinen, jonka sain nukuttua heräämättä. Apuina melatoniini ja telaketju xanor.

        Eiköhän tämä tästä. Välillä oli jo toivoton olo, mutta nyt on mahtavaa, kun voi miettiä, mitä kaikkea edessä on ilman tuon myrkyn luomaa orjuutta.


      • taistellaan
        taistellaan kirjoitti:

        Nyt on siis päivä 18 menossa. Pahimmat olot on takana, alkoi helpottamaan päivän 10 tienoilla. Maha on vieläki ihan ruikulilla, mutta Imodium auttaa, että pystyy päivän normaalisti olemaan. Ruoka ei oikein maistu, mutta väkisin syöminen kyllä helpottaa. Viime yö oli ensimmäinen, jonka sain nukuttua heräämättä. Apuina melatoniini ja telaketju xanor.

        Eiköhän tämä tästä. Välillä oli jo toivoton olo, mutta nyt on mahtavaa, kun voi miettiä, mitä kaikkea edessä on ilman tuon myrkyn luomaa orjuutta.

        Ja jos nyt kerrotaan muitakin tuntemuksia tän matkan varrelta:

        Fyysiset oireet alkoi päivänä 3. Oksentelua, heikotusta, ahdistusta, keskittymiskykyä ei mihinkään muuhun kuin omaan pahaan oloon, unettomuutta. Sen jälkeen oksentelu hävisi, mutta ripulointi alkoi. Aikaisempien oireiden lisäksi tuli vielä jatkuvat kuumat ja kylmät aallot ja hikoilu.

        Oiskohan ne ollu päivät 7-9 ne pahimmat. Silloin ei voinu keskittyä mihinkään muuhun kuin särkyyn jaloissa ja selässä ja lihasten sätkyilyyn. Missään asennossa ei ollut hyvä olla. Kellon ympäri ahisti ja sydän hakkasi niin, ettei nukkuminen ollut mahdollista. Jotain koiran unta lääkkeiden avulla.

        Siitä se alkoi tasaaantumaan, mutta kyllä päivät pitkille tuntuivat ja mihinkään ei jaksa oikein vieläkään keskittyä. Pientä ahdistusta kokoajan, mutta välillä kehon valtaa hyvä olo. Se ei kauaa kestä, mutta tuo helposta ja toivoa ja kaksi viikkoa kestäneeseen kidutukseen.

        Kannattaa pitää mieli positiivisena, sillä tämä on myös todella rankka psyykkinen prosessi. Joutuu miettimään itsensä kanssa, onko moisen rääkin kesto edes siedettävissä vai kannattaisiko vain luovuttaa. Kun tuohon prosessiin on sitoutunut ja päättänyt siinä onnistua, voi avonakin onnistua. Mutta vahvaa psyykettä se vaatii ja sitä, ettei ole paljoa muita stressitekijöitä. Noissa unettomissa ahdistuksissa ei halua miettiä yhtään mitään muuta masentavaa.


      • jeeees
        taistellaan kirjoitti:

        Ja jos nyt kerrotaan muitakin tuntemuksia tän matkan varrelta:

        Fyysiset oireet alkoi päivänä 3. Oksentelua, heikotusta, ahdistusta, keskittymiskykyä ei mihinkään muuhun kuin omaan pahaan oloon, unettomuutta. Sen jälkeen oksentelu hävisi, mutta ripulointi alkoi. Aikaisempien oireiden lisäksi tuli vielä jatkuvat kuumat ja kylmät aallot ja hikoilu.

        Oiskohan ne ollu päivät 7-9 ne pahimmat. Silloin ei voinu keskittyä mihinkään muuhun kuin särkyyn jaloissa ja selässä ja lihasten sätkyilyyn. Missään asennossa ei ollut hyvä olla. Kellon ympäri ahisti ja sydän hakkasi niin, ettei nukkuminen ollut mahdollista. Jotain koiran unta lääkkeiden avulla.

        Siitä se alkoi tasaaantumaan, mutta kyllä päivät pitkille tuntuivat ja mihinkään ei jaksa oikein vieläkään keskittyä. Pientä ahdistusta kokoajan, mutta välillä kehon valtaa hyvä olo. Se ei kauaa kestä, mutta tuo helposta ja toivoa ja kaksi viikkoa kestäneeseen kidutukseen.

        Kannattaa pitää mieli positiivisena, sillä tämä on myös todella rankka psyykkinen prosessi. Joutuu miettimään itsensä kanssa, onko moisen rääkin kesto edes siedettävissä vai kannattaisiko vain luovuttaa. Kun tuohon prosessiin on sitoutunut ja päättänyt siinä onnistua, voi avonakin onnistua. Mutta vahvaa psyykettä se vaatii ja sitä, ettei ole paljoa muita stressitekijöitä. Noissa unettomissa ahdistuksissa ei halua miettiä yhtään mitään muuta masentavaa.

        Upeeta, olen onnellinen puolestasi! Jatka vaan, jaksaa jaksaa..


      • taistellaan
        jeeees kirjoitti:

        Upeeta, olen onnellinen puolestasi! Jatka vaan, jaksaa jaksaa..

        Kiitos


      • elämää
        taistellaan kirjoitti:

        Kiitos

        Jee! Oon onnellinen sun puolesta :)
        Itsellä sama tausta. Autot, kämpät ja hyvä työ. Päivä 7menossa ilman..
        Luulin, että pahin ohi. Mutta ei.
        Onneksi sain tiputettua annoksen viimeisen parin kkn aikana todella pieneksi.
        Tätä päivittäin kestänyt 4vuotta. Tuli "ylipääsemättömiä" ongelmia mitä en jaksanut toimittaa ilman apua toinen toisensa perään ja tämä antoi potkua persuksiin.
        Auttaa lukea täältä juttuja kun tulee se epätoivon olo. Avomies piilotti tossa kun oli vielä puolikas8 jäljellä. Pyysin siis tehdä niin. Kai sen samalla johki hukkaan voisi heittää.. Itsellä oli pitkään pelko, etten jaksa tehdä normaaleja asioita ilman. Sitten vaan irti päästämisen ja olojen pelko.
        Tsemppiä sinne muillekin samaa käyville!


      • henkisesti rikki
        taistellaan kirjoitti:

        Ja jos nyt kerrotaan muitakin tuntemuksia tän matkan varrelta:

        Fyysiset oireet alkoi päivänä 3. Oksentelua, heikotusta, ahdistusta, keskittymiskykyä ei mihinkään muuhun kuin omaan pahaan oloon, unettomuutta. Sen jälkeen oksentelu hävisi, mutta ripulointi alkoi. Aikaisempien oireiden lisäksi tuli vielä jatkuvat kuumat ja kylmät aallot ja hikoilu.

        Oiskohan ne ollu päivät 7-9 ne pahimmat. Silloin ei voinu keskittyä mihinkään muuhun kuin särkyyn jaloissa ja selässä ja lihasten sätkyilyyn. Missään asennossa ei ollut hyvä olla. Kellon ympäri ahisti ja sydän hakkasi niin, ettei nukkuminen ollut mahdollista. Jotain koiran unta lääkkeiden avulla.

        Siitä se alkoi tasaaantumaan, mutta kyllä päivät pitkille tuntuivat ja mihinkään ei jaksa oikein vieläkään keskittyä. Pientä ahdistusta kokoajan, mutta välillä kehon valtaa hyvä olo. Se ei kauaa kestä, mutta tuo helposta ja toivoa ja kaksi viikkoa kestäneeseen kidutukseen.

        Kannattaa pitää mieli positiivisena, sillä tämä on myös todella rankka psyykkinen prosessi. Joutuu miettimään itsensä kanssa, onko moisen rääkin kesto edes siedettävissä vai kannattaisiko vain luovuttaa. Kun tuohon prosessiin on sitoutunut ja päättänyt siinä onnistua, voi avonakin onnistua. Mutta vahvaa psyykettä se vaatii ja sitä, ettei ole paljoa muita stressitekijöitä. Noissa unettomissa ahdistuksissa ei halua miettiä yhtään mitään muuta masentavaa.

        Itsellä vasta toinen päivä menossa kuivilla ja kun luen näitä selviytymistarinoita käy väkisinkin mielessä, että pystynkö olemaan niin vahva etten sortuisi enää.


      • kulissikäyttäjä
        taistellaan kirjoitti:

        Ja jos nyt kerrotaan muitakin tuntemuksia tän matkan varrelta:

        Fyysiset oireet alkoi päivänä 3. Oksentelua, heikotusta, ahdistusta, keskittymiskykyä ei mihinkään muuhun kuin omaan pahaan oloon, unettomuutta. Sen jälkeen oksentelu hävisi, mutta ripulointi alkoi. Aikaisempien oireiden lisäksi tuli vielä jatkuvat kuumat ja kylmät aallot ja hikoilu.

        Oiskohan ne ollu päivät 7-9 ne pahimmat. Silloin ei voinu keskittyä mihinkään muuhun kuin särkyyn jaloissa ja selässä ja lihasten sätkyilyyn. Missään asennossa ei ollut hyvä olla. Kellon ympäri ahisti ja sydän hakkasi niin, ettei nukkuminen ollut mahdollista. Jotain koiran unta lääkkeiden avulla.

        Siitä se alkoi tasaaantumaan, mutta kyllä päivät pitkille tuntuivat ja mihinkään ei jaksa oikein vieläkään keskittyä. Pientä ahdistusta kokoajan, mutta välillä kehon valtaa hyvä olo. Se ei kauaa kestä, mutta tuo helposta ja toivoa ja kaksi viikkoa kestäneeseen kidutukseen.

        Kannattaa pitää mieli positiivisena, sillä tämä on myös todella rankka psyykkinen prosessi. Joutuu miettimään itsensä kanssa, onko moisen rääkin kesto edes siedettävissä vai kannattaisiko vain luovuttaa. Kun tuohon prosessiin on sitoutunut ja päättänyt siinä onnistua, voi avonakin onnistua. Mutta vahvaa psyykettä se vaatii ja sitä, ettei ole paljoa muita stressitekijöitä. Noissa unettomissa ahdistuksissa ei halua miettiä yhtään mitään muuta masentavaa.

        mulla 7pv ilman, ekaa kertaa lopettelen.viikon ennen lopetusta söin tosi pientä annosta ja sain siitäkin jo oireita. kotona tätä teen ja kiitän jotain et on vähän edes lääkkeitä jolla helpottaa oloa, mut aika paska olo silti.jalat on niin kipeet vähän väliä, musta jalat on ollu se pahin plus ettei saa nukuttua. huh kyl sitä miettii selviääkö tästä ku luin teidän juttuja et 3 viikkoa tätä samaa.takana noin 6-7 vuoden päivittäinen käyttö. jos tästä selvitään niin jännittää tietysti miten menee sit elo ilman.yrittäkää ihmiset jaksaa.mäkin yritän. kesä sisällä :(


    • xvxbvxb

      ota myös magnesiumia ja idoformia.

    • diudiudiuu

      Ei helvettiläinen, neljäs päivä ilman ässää (-päiv. iv, käyttöä n. 8kk? takana-), enpä pysty tähän, 100% todennäköisyydellä tänään backtobasics. En pysty kunnolla painelemaan näppäimistöä kun sormet niin tunnottomat ja luita myöten kylmät. Ja tämä vielä pahenee tästä, heh, joo, enpähän taida jäädä odottelemaan enää sitä pahempaa, onko tästä muka mahdollista päästä eroon??
      - nainen, 28

    • subutexprinsessa

      kokeilin kaverin kans vajaa viikko sitte ihan kämpillä, ei juotu mut poltettii jonkun verran hatsii (varsinki mä).
      en ollu oikei syöny mitää (ei viisasta.ei todellakaan.) mut mikäs teet, puolet elämästäs ku oot ollu syömishäiriöinen.
      Meille molemmille kokeilu oli eka, oten otettii muistaakseni 0.3-0.4mg subua per tyyppi. Murskattiin tabut, tehtiin viivat ja vedettiin ne 3 erässä nokkaan, n. tunnin välein viiva.
      Ekasta tuli noin 1h sisää ihanan rento olo ja kaikki hierominen, silittely yms. tuntui aivan taivaalliselta.
      Toisen viivan jäljeen oksensin alle minuutin sisään, mulle tuli niin tajuttoman karmee olo. Onneks kaveri oli varautunu ja se ehti just ja just tuoda ämpärin alle. Oksentamisen jälkee paha olo meni välittömästi ohi ja fillis alko taas parantuu huikeesti.
      3. viivaa en periaattees ees oottanu vaa kaverilta ihan pikku jämät. sama juttu. laatta lens.. ja olo parani.

      Seuraavana aamuna heräsin siihen et mun kaveri laattas ja sil oli _todella huono_ olo. Eikä ollu munkaan olossa kehumista. Oksensin aamusavuistakin eikä ruokaa voinu ees ajatella ilman oksennusrefleksii. HYI VITTU SITÄ VITUN OLOO!!!! JA SE KESTI MELKEI KOKO VITUN PÄIVÄN!!
      Aluks epäilin et se johtuis hatsista, koska sen hajusta tuli paha olo. Mut seuravana päivänä ton after.subun jälkeen se hatsi ei tehny muuta ku hyvän olon. Joten kyl se paska olo salee tost subusta johtu... Ja kaveri sano et varsinki ensikertalaisella voi lentää laatta.

      Nyt aateltiin ylihuomen kokeilla uudestaan suunnillee samal annostuksella, ehkä hiukka pienemmäl. Saa nähä mitä se sanoo..

    • Sawon Trolli

      Venäläinen crocodiili auttaa kuulemma hyvin vieroitusoireisiin. Myös heroiini on kuulemma hyvää subutexin vieroitusainetta. Oireet on kovemmat, mutta menevät nopeasti ohi.

    • Ei kannata

      Jopas on pitkään säilynyt viestiketju, mutta niinpä on subukin levinnyt koko ajan laajempaan käyttöön.

      Subutexprinsessa: Luitko aiempia kommentteja? Sinuna lukisin erityisen tarkkaan nuo vieroitusoireita koskevat kuvaukset - varsinkin jos ekan käyttökerran jälkeinen olo tuntui jo noin pahalta - ja harkitsevan sitä seuraavaa kertaa vasta sen jälkeen. Riippuvuuden syntymistä ei huomaa, yhtäkkiä vain huomaa olevansa koukussa.

      Olen muutaman kerran vierottanut itseni (ollut siis pidemmän aikaa aina ilman, jostain syystä ajautunut takaisin). Vuosien jokapäiväisiä putkia ei ole ollut takana, joka kerta kuitenkin kuukausia. Olot on yleensä alkanut 2-3. päivänä ja pahentunut päivinä 4-5, sen jälkeen on alkanut helpottaa. Ekalla kerralla oli ehkä pahinta, varmaan kun ei ollut tiennyt mitä odottaa.

      Nyt sitten taas sama juttu menossa, toivottavasti viimeistä kertaa, 3 vrk mennyt viimeisistä vedoista. Ainakin viime yön sain vielä nukuttua hyvin, eikä kauheasti mitään oloja ole vielä. Lohduttaa vähän kun säännöllistä käyttöä ei kuitenkaan vuosia ole takana, ja motivaatio on erittäin hyvä.

      • Subutexprinsessa

        Luin jotai mut emmä noit kaikkii edellisii kommenntei lukenu...

        Toinen kokeilu oli ihan taivaallinen. Ei tullu _minkäänlaista_ huonoo oloo.
        Saman kaverin kans otettiin kerralla nokkaan vähän isompi annos kun ekalla kerralla. Se alko vaikuttaa nopeemmin arvelisin et siin meni alle 45min ku olin ihan spagettii, nii rento oli olo. Ja tosi euforinen, sekä fyysisesti et psyykkisesti. nautin nautin nautin... Läheisyys tuntu taas ihan järjettömän suloselta.
        Mentiin joskus yöllä nukkuun ja aamulla ku heräsin olo oli ihan mahtava! Siis ei edelleenkään mitää vierotusoireisiin viittaavaa.
        Oiskohan noi ekan kerran oireet johtunu siitä ku mulla ei ollu mitään aikasempaa kokemusta subusta?
        Koukkuunjäämistä mä koitan välttäää tekemällä sillai et kovat huumeet jätän korkeintaan viikottaiseen käyttöön enkä käytä samaa huumetta montaa kertaa peräkkäin.. Mun mielestä se on hyvä tapa, jos siinä pysyy


      • Ei kannata
        Subutexprinsessa kirjoitti:

        Luin jotai mut emmä noit kaikkii edellisii kommenntei lukenu...

        Toinen kokeilu oli ihan taivaallinen. Ei tullu _minkäänlaista_ huonoo oloo.
        Saman kaverin kans otettiin kerralla nokkaan vähän isompi annos kun ekalla kerralla. Se alko vaikuttaa nopeemmin arvelisin et siin meni alle 45min ku olin ihan spagettii, nii rento oli olo. Ja tosi euforinen, sekä fyysisesti et psyykkisesti. nautin nautin nautin... Läheisyys tuntu taas ihan järjettömän suloselta.
        Mentiin joskus yöllä nukkuun ja aamulla ku heräsin olo oli ihan mahtava! Siis ei edelleenkään mitää vierotusoireisiin viittaavaa.
        Oiskohan noi ekan kerran oireet johtunu siitä ku mulla ei ollu mitään aikasempaa kokemusta subusta?
        Koukkuunjäämistä mä koitan välttäää tekemällä sillai et kovat huumeet jätän korkeintaan viikottaiseen käyttöön enkä käytä samaa huumetta montaa kertaa peräkkäin.. Mun mielestä se on hyvä tapa, jos siinä pysyy

        Subutexprinsessa: Veikkasinpa että tuo on just se tapa millä aika moni täälläkin kirjoitellut on saanut itsensä koukkuun. Ei kukaan suunnittele koukuttavansa itseensä. Mutta tiedän kyllä myös sen että et sä vetämättä jätä sama mitä mä tähän kirjoitan, jokainen tekee itse omat mokansa. Toivottavasti pärjäilet, itsellä mennyt ihan liian monta kaveria hautaan tai siihen paskaelämään mitä se aine teettää.

        Ja ei niitä vieroitusoireita tosiaan heti tule, riippuvuuden huomaa sitten kun on jo koukussa. En tiedä millaista huumevalistusta nykyään annetaan, mutta mun mielestä se mitä -90-luvulla oli ("kaikki huumeet on yhtä pahoja", "jäät ekasta kerrasta koukkuun" jne.) on tehnyt todella paljon hallaa. Vähän vaikea ottaa niitä juttuja vakavsti kun huomaa että ekasta kerrasta ei jääkään koukkuun, vie pohjan koko "valistukselta".

        Mulla neljäs päivä ilman menossa, yllättävän ok olo, saanut nukuttuakin, ihme juttu. Tietty on paikat jumissa, hengästyy helposti jne. mutta pää alkaa jo aukeamaan, melkeinpä hyvä olo välillä. Suosittelen lämpimästi kaikille :)


      • TrueDat
        Subutexprinsessa kirjoitti:

        Luin jotai mut emmä noit kaikkii edellisii kommenntei lukenu...

        Toinen kokeilu oli ihan taivaallinen. Ei tullu _minkäänlaista_ huonoo oloo.
        Saman kaverin kans otettiin kerralla nokkaan vähän isompi annos kun ekalla kerralla. Se alko vaikuttaa nopeemmin arvelisin et siin meni alle 45min ku olin ihan spagettii, nii rento oli olo. Ja tosi euforinen, sekä fyysisesti et psyykkisesti. nautin nautin nautin... Läheisyys tuntu taas ihan järjettömän suloselta.
        Mentiin joskus yöllä nukkuun ja aamulla ku heräsin olo oli ihan mahtava! Siis ei edelleenkään mitää vierotusoireisiin viittaavaa.
        Oiskohan noi ekan kerran oireet johtunu siitä ku mulla ei ollu mitään aikasempaa kokemusta subusta?
        Koukkuunjäämistä mä koitan välttäää tekemällä sillai et kovat huumeet jätän korkeintaan viikottaiseen käyttöön enkä käytä samaa huumetta montaa kertaa peräkkäin.. Mun mielestä se on hyvä tapa, jos siinä pysyy

        Tuutko Subutexprinsessa kertomaan, miten kivaa vieläkin on? Eikö enää tulekaan niin hyviä oloja kuin noilla ekoilla kerroilla? Alkoiko viikonlopun napista jäämään vähän viikollekin, että pääsee "hyvissä fiiliksissä" asioita hoitamaan tai vaikka shoppailemaan? Alkoiko loppuviikosta jo vähän hikoiluttaa ja ahdistaa, kun viikonlopun "viihdekäyttöön" oli vielä pari päivää jäljellä? Ja iskikö paniikki, kun tulevaksi viikonlopuksi ei viihdenappia löytynytkään? Oliko silloin ainut ajatus mielessä, mistä tän hupipäihteesi voit keinolla millä hyvänsä saada?

        Toivon todellakin, et oot vaan trolli. Muussa tapauksessa onnea valitsemallesi tielle! Sillä onnea tulet tarvitsemaan.


    • lol123

      JEEEEEEEEE!!!!!!!! OON OLLUT 5 KK ILMAN SUBUTEX. JOKA PAIVA TEKIS MIELI KAYTTAA, MUT JOKA PV KAYTTAMATTA TUNTUU NIIN PALJON PAREMMALTA KUN YKSIKAAN VETO! Jos ma pystyin oleen ilman niin pystytte tekin.

      • lol123

        ...Ite lopetin ilman mitään lääkitystä, mulla viekkarit oli niin pahat, että laihduin 10 kiloo kun niin paha olo oksennus. Eli lopetus ilman mitään lääkkeitä on mahdollista!!!


    • 2effcw

      On lottovoitto jos ei ole koukussa subutexiin.

      • Jokokk

        Kyllä.


      • Juupajooo

        Sitten jokainen ihminen on syntyessään lottovoittaja. Luuletko että maailmassa ei ole muita ongelmia kuin subukoukku. Tyypillistä puhetta nistipaskalta. Mitäs läksit.


    • mattisubutatti

      Muualla käytetään heroiiniä suomessa käytetään sen vierotuslääkettä.kaippa se jonkinlainen ongelma on?

    • ikiamis

      edelleenki oon sitä mieltä et viina pahin huume sillon tulee pahimmat rikokset tehtyä toki kaikki on perseest mut kyl mä ennemmin otan sillon tällön muuta ku viinaa pysyy järki päässä tästäki saa olla montaa mieltä mut ollaa meki ihmisiä vaikka jotain kamaa joskus otetaa monet meistä kuitenki käy töis ja on perheellisii ja täski saa kuulla narkit ei ansaitse onnee vai...

    • ikiamis

      olis mukava tutustuu ns kanssa ihmisii oulun alueel jotka taistelee enemmän ja vähemmän oppari viidakos ja miksei kauempaaki ahdistaa nyky oulun meininki et jos et oo omasta mielestäs täysin mulkku laittakaa kaveri pyyntöi suumaillaa miten selvitää

    • --SM

      joo o laitoin sulle ikiamis kaveripyyntöö mut eri nimel kylläki,en oo nyt kirjautuneena sisään. ite käyttäny vähä reilu 5v ja annos n 1-8 milliä.
      oon omatoimisesti yrittäny lukuisia kertoja lopettaa ja avohoidos kans. täälä ku en taho tohon korvaushoitoon päästä.
      pääsiski eroon tästä mut ei vittu ku pitää ostella 120-140e hintasia nappeja !
      mut hyväksy toki kaveripyyntö ikiamis :-)

    • temez22

      Näitä viestejä lukiessa olen niin onnellinen, että en ole koskaan alkanut käyttään huumeita, en edes kipulääkkeitä syö ellei ole pakko. Voimia kaikille jotka kärsivät tuosta huumehelvetistä.

    • sarash88

      2 vuotta subua käyttäny annos 4-8mg per päivä nyt ollu 6 päiää ilman mitään lääkkeitä pahinta mul on se et en saa nukuttua en oo nukkunu 4 päivää ollenkaan.

      • kulissikäyttäjä

        10 vuotta säilynyt keskustelu, hurjaa :/ ois kiva tietää miten näil tyypeil menee nykyään, ehkä subu on takana päin ja ei mielessä enää joten ei tuu eksyttyä tänne sen takia. itellä oli ainaki tänä aamuna se olo et nyt ei enää jaksa, eka kerta kun se tuli ihan kunnolla. 8päivä jee jee, niin paljon mut silti niin vähän. subu teki mut ainakin ihan tunteettomaksi, ja nyt ehkä tunnen jotain "normaalia" ainaki vähän ja ajan kanssa enemmän. mua pelottaa tulevat ajat koska olen narkkis.tuun kai aina haluamaan :( aika näyttää kuinka vahva pystyn olemaan.


      • kulissikäyttäjä
        kulissikäyttäjä kirjoitti:

        10 vuotta säilynyt keskustelu, hurjaa :/ ois kiva tietää miten näil tyypeil menee nykyään, ehkä subu on takana päin ja ei mielessä enää joten ei tuu eksyttyä tänne sen takia. itellä oli ainaki tänä aamuna se olo et nyt ei enää jaksa, eka kerta kun se tuli ihan kunnolla. 8päivä jee jee, niin paljon mut silti niin vähän. subu teki mut ainakin ihan tunteettomaksi, ja nyt ehkä tunnen jotain "normaalia" ainaki vähän ja ajan kanssa enemmän. mua pelottaa tulevat ajat koska olen narkkis.tuun kai aina haluamaan :( aika näyttää kuinka vahva pystyn olemaan.

        12 päivä menos ja oli jännää et 1 päivä oli melkein kivuton ja seuraava pv palattiin taas kipuihin.Se olikin paha pv :( voi elämä ei mitkään lääkkeet auttanut vaikka samat mömmöt oli aikaisemmin helpottanu. unet ollu vähissä, 2 tuntia nukun tai max 4.eli kova meno täällä :).yritetään jaksaa. peace out!


    • Tytötohölmöjä

      Itellä ainakin aivan järkyttävät oireet jo kun muutaman päivän ollu ilman.. Jalkoja ja alaselkää särkee, pää räjähtämispisteessä, ahdistaa, väsyttää mutta ei saa unta ja mahasekaisin..kauheen listan tähän sais ja mulle nää oireet on vielä henkisesti niinkuin fyysisestikkin pahat koska aina ollut se porukan positiivisin henkilö.. Ja sehän siinä onkin kun ikää vasta 18 vuotta mutta iv käyttö alkanut 15vuotiaana. On mennyt vuorostaan bentsot, piri ja nyt se pisin kiusaus subu.. Koulut jääny kesken. Hävettää ja nolottaa niillä pienillä silmillä törmätä kavereihin mutta kun mitään ei aikaseks saa ilman sitä "piristystä" . Ja kun ei sitä suostu hyväksymään että on koukkuun jäänyt eikä kehtaa siitä mennä sukulaisille sanomaan kun koko nuoruuden ne taisteli tätä huumeriippuvuutta vastaan ja luulevat siinä onnistuneen. Sängyn pohjalla itkusilmäs 50/50 että lähteekö juoksemaan helpotusta vai pitääkö päänsä. Parasta ois ettette ikinä kokeile sitä rakastaa mutta se tuhoaa samalla kaiken.. En pysty edes kuvittelemaan elämää ilman mitään vaikka se on mun unelma ja sitä tahtoisin!!

      • Ykstoinen

        Toivottavasti pysyt päätöksessäsi, sillä se on paras päätös pidemmällä tähtäimellä mitä tulet tekemään! Ensimmäinen viikko on pahin, sen jälkeen olo paranee kyllä :)
        Himot varmasti iskevät vielä, mutta samaan sirkukseen ei enää kannattaisi lähteä.
        Löydä itsellesi jotain kunnollista seuraa ja mukavaa tekemistä tilalle! Oot vielä niin nuorikin, sulla on vielä kaikki pelissä! Tsemppii, itellä 6. Pv ilman.. Kokemuksesta tiedän et tosiaan siinä day 10 kohilla alkaa helpottaan :)
        Enää en ota, vaikka tullaan tarjoamaan, ja varmasti tullaan.

        :)


      • kulissikäyttäjä
        Ykstoinen kirjoitti:

        Toivottavasti pysyt päätöksessäsi, sillä se on paras päätös pidemmällä tähtäimellä mitä tulet tekemään! Ensimmäinen viikko on pahin, sen jälkeen olo paranee kyllä :)
        Himot varmasti iskevät vielä, mutta samaan sirkukseen ei enää kannattaisi lähteä.
        Löydä itsellesi jotain kunnollista seuraa ja mukavaa tekemistä tilalle! Oot vielä niin nuorikin, sulla on vielä kaikki pelissä! Tsemppii, itellä 6. Pv ilman.. Kokemuksesta tiedän et tosiaan siinä day 10 kohilla alkaa helpottaan :)
        Enää en ota, vaikka tullaan tarjoamaan, ja varmasti tullaan.

        :)

        yo taas :) Mulla vähän päälle 3 viikkoo takanapäin nyt ja mul oireet kesti kyl ton kolme viikkoo, ei vieläkään ihan ok mut aika normi olo kuitenki jo :). teki mieli mut ei kuitenkaan, luulen halut pahenee ku fyysiset oireet hävis. mul on huonot muistot lähivuosilta siitä joten siks ei haluis mut mut...ei kai täs tarvii valehdellakaan. en haluis lähtee siihen taas tietenkään,nyt ei tee mieli ainakaan. on vaan semmonen olo et kaikki ei oo kohdallaan ku jotain puuttuis :/ ehkä se on ku opettelee tätä selvää linjaa,luulis et meneehän siinä aikaa. tuntui pahalta lukee 18 vuotiaan tarinaa, mut kaikki lopettaa omalla ajallaan jos lopettaa, ei siinä muitten löpinät ja muut auta, oma pää sen päätöksen tekee. kaikille jaksamista again!


      • Tytötohölmöjä
        kulissikäyttäjä kirjoitti:

        yo taas :) Mulla vähän päälle 3 viikkoo takanapäin nyt ja mul oireet kesti kyl ton kolme viikkoo, ei vieläkään ihan ok mut aika normi olo kuitenki jo :). teki mieli mut ei kuitenkaan, luulen halut pahenee ku fyysiset oireet hävis. mul on huonot muistot lähivuosilta siitä joten siks ei haluis mut mut...ei kai täs tarvii valehdellakaan. en haluis lähtee siihen taas tietenkään,nyt ei tee mieli ainakaan. on vaan semmonen olo et kaikki ei oo kohdallaan ku jotain puuttuis :/ ehkä se on ku opettelee tätä selvää linjaa,luulis et meneehän siinä aikaa. tuntui pahalta lukee 18 vuotiaan tarinaa, mut kaikki lopettaa omalla ajallaan jos lopettaa, ei siinä muitten löpinät ja muut auta, oma pää sen päätöksen tekee. kaikille jaksamista again!

        Toi on tuttu tunne että jotain puuttuu.. 4pv pysty olla ilman kunnes tuli soitto että tästä lähtis nyt metskuu ja siitähän se sit taas lähti.. Nyt on koko aika tällästä edes takas jojoiluu hetken ilman ja sit taas sortuu. Oireet ei kyllä ole läheskään yhtä pahat kuin ekalla yritys kerralla! Eniten sitä suurta vitutusta ja hermoilua ja huonoa oloa huimausta ja oksettaa, mutta ne säryt ja muu paska on helpottanu. Kyllä tässä pikkuhiljaa ja koulupaikkaaki nyt katteltu että jotai rytmiä sais ja muuta ajateltavaa! Oli vähän liian iso pala lopettaa seinään mutta kyllä koko aika vähenee ja annokset pystyny tiputtaa siihe 0,5-1millii ja aina nokkaan..tsemiä muillekki ei se varmasti liia mahdotonta voi olla! Ja kiitos kannustamisesta ja omista tarinoista


      • voivoijaaiai
        Tytötohölmöjä kirjoitti:

        Toi on tuttu tunne että jotain puuttuu.. 4pv pysty olla ilman kunnes tuli soitto että tästä lähtis nyt metskuu ja siitähän se sit taas lähti.. Nyt on koko aika tällästä edes takas jojoiluu hetken ilman ja sit taas sortuu. Oireet ei kyllä ole läheskään yhtä pahat kuin ekalla yritys kerralla! Eniten sitä suurta vitutusta ja hermoilua ja huonoa oloa huimausta ja oksettaa, mutta ne säryt ja muu paska on helpottanu. Kyllä tässä pikkuhiljaa ja koulupaikkaaki nyt katteltu että jotai rytmiä sais ja muuta ajateltavaa! Oli vähän liian iso pala lopettaa seinään mutta kyllä koko aika vähenee ja annokset pystyny tiputtaa siihe 0,5-1millii ja aina nokkaan..tsemiä muillekki ei se varmasti liia mahdotonta voi olla! Ja kiitos kannustamisesta ja omista tarinoista

        Jou jou. Hulluu hulluu. 10v takana ja 5vko ilman. Miten voi olla et vieläkin levoton ja nukkuu pätkissä. 4-6h yössä. Not good! Korvauksen kautta helppo lopettaa sit ku sen ite päättää. Ilman bentsoja tosin joutuu. Burana oli kova. Kovii tarinoita täällä jotkut surullisempii mut tsemii silti jokasel ketä tietää.


      • Lonely Lolita
        voivoijaaiai kirjoitti:

        Jou jou. Hulluu hulluu. 10v takana ja 5vko ilman. Miten voi olla et vieläkin levoton ja nukkuu pätkissä. 4-6h yössä. Not good! Korvauksen kautta helppo lopettaa sit ku sen ite päättää. Ilman bentsoja tosin joutuu. Burana oli kova. Kovii tarinoita täällä jotkut surullisempii mut tsemii silti jokasel ketä tietää.

        Täälläkin ois yks tähän paskaaineeseen retkahtanut. Kellokin on jo kuus aamuyöstä, mut ei pysty nukkumaan. Vaikken ole siis ollut ilman, viimeisimmästä vieroituskerrasta reilu vuosi aikaa. Yöpöydällä rasiassa oottelee pari nappia, aamulla vedot taas.
        Eksyin tänne lähinnä siksi, että tän monen vuoden riippuvuus ja orjuus (14v. aloitin, nyt 20v. nainen) alkaa kyllästyttää niin helvetisti. Tai onhan se kyllästyttänyt ja vituttanut jo ikuisuuden, mut nyt on voimat täysin lopussa. Mulla on niin vitun syyllinen olo tästä, oon mokannut koko elämäni täysin. Vanhemmat ja sukulaiset luulee, että "ihanaa, kun sillä menee niin hyvin, ei ole vuosiin vetänyt mitään, nuoruuden sekoilut on jäänyt taaksepäin!" ja mä vaan nyökyttelen ja hymyilen mukana, vaikka seuraavaksi olisin menossa vessaan ottamaan salaa vetoja. Enkä edes uskaltaisi kenellekään perheenjäsenelle kertoa, en halua pilata niiden onnea sillä, että mä olen valinnut väärän polun. En kyllä helvetti ymmärrä, miten oon saanut pidettyä nää kulissit kasassa. Tosin, päällepäin en narkkarilta näytä. Meikillä voi peittää mustat renkaat silmien ympäriltä, aina panostan pukeutumiseen ja pupillitkaan ei ole vuosiin enää näyttäneet niin pieniltä (tai sitten olen vain tottunut niiden kokoon). Laihtuminen on ainoa mitä ei voi peittää.
        A-klinikalla kävin ekan kerran myöntämässä riippuvuuteni about kuukausi sitten, pelotti ihan helvetisti. Olin kuitenkin supertyytyväinen itseeni ja hehkutin kaikille, että nyt mä haen itselleni apua, nyt mä pyrin korvaushoitoon. Aiemmin monta vuotta kelasin, että k-hoito on luusereiden hommaa, että sinne menee vaan epätoivoisimmat narkit, jotka oikeesti on niin nössöjä, ettei saatana yhdestä aineesta eroon pääse. Noh, sitten se a-klinikalla käynti jäikin vain siihen yhteen kertaan ja tänään aloin kelailemaan, että helvetti, pakko tästä on irti päästä, k-hoito ei oo ratkasu. Mutku luin noita teidän tekstejä, niin tajusin, ettei musta ole vieroittautumaankaan, ei mulla riitä enää voimat siihen. Tää säätäminen, subun ja rahan hommaaminen, syyllisyys, kulissien ylläpito ja valehtelu vie kaikki voimat. Se on ihan sama, vaikka tossa on nytkin vieressä pari nappia niin vittu ei pysty nykyään muuta kuin makaamaan sängyn pohjalla itkien ja kattoa tuijottaen. Mikään ei tunnu miltään, ei ole tuntunut aikoihin. Musta tuntuu, etten ikinä pääse tästä eroon. Tai itseasiassa pääsen yhtä tietä tietenkin: ase ohimolle ja naps vaan. Kaikki tää itselle, perheelle ja läheisille aiheutettu valheiden verkko, kipu ja tuska loppuis siihen. Kunpa vaan olisin osannut sanoa silloin 14 vuotiaana pikkutyttönä isoille pojille, että ei, en halua kokeilla.


    • You live only once

      Lonely lolita jos tarviit henkistä tukea laita viestiä [email protected]
      itse olen päässy kaikista aineista eroon jopa kofeiininkin lopettanut, joten olen varma että voisin auttaa sinua Voimia! ps ei mitään hihhuli paskaa

    • lemppariruokaoli

      Missä subuja sit oikeen myydään? "Ystäviltä" ostatte?

    • JeiJei187

      Luin kaikki stoorit täällä ja tuttua juttua mulle kans,sad nyt true.Aloitin Subun v.2005 viivoilla silloin tällöin ja yhtäkkiä tajusin olevani koukussa ja kaikkea paskaa käynyt sen jälkeen.Koittanut monta krt lopettaa ilman mtn apua himassa ja parhaimmillaan olin n.10 vrk ilman mut olo tuntuu vaan pahenevan eli luovutin ja nyt vuodesta 2011 ollut korvauksessa ja mulla ainakin toiminut hyvin.Väsyin siihen porukoille kusettamiseen ja jatkuvaan velkakierteeseen ni kerroin 2010 kesällä et koukussa subuun oon ja nyt mietin et miks en uskaltanut kertoa aikasemmin.Kai se häpeä omasta heikkoudesta sekä ns porukoiden pettämisen tunne piti kulissit pystyssä.Se on helppoa sanoa et miks et vaan lopeta niiltä jotka ei oo kunnon refloja kokenut eli älkää jauhako asioista joista ette oikeesti mtn tiedä.Ens syksynä olis tarkoitus alkaa vähentää annosta ja sit lopulta lopettaa tää ikuisuuden jo kestänyt noidankehä mut pelottaa jo etukäteen koska tiiän et mitä on tulossa.K-hoidossa ei kait saa bentsoja yms jeesaamaan nitkuja ni tekis mieli luovuttaa nyt jo mut sitä en tee.Tsemppiä kaikille jotka on 8 pallo koukussa.Älkää ihmiset tuomitko addikteja koska ihan normi ihmisiä me ollaan kans.Hyvät kesät kaikille :)

    • 97kukka

      * Subutexin vieroitusoireet (kauan kestää,kuinka kovat)
      Hyvin yksilöllistä, itsellä ollut vain lieviä (kylmä/kuuma, yöllä hikoilee, ahdistaa, motivaation puute asioihin, ei saa aikaiseksi mitään). Makaa vain sängyssä. Mies on käyttänyt useamman vuoden ja sen viekkareita on ihan hirveä katsoa. Ruoka ei mene alas, aamulla sänky läpimärkä hiestä, joka paikkaan särkee, makaa vain sängyssä... Halaaminen sattuu...

      * Eroon pääsemisen vaikeudesta,onko mahdollista avohoidossa?
      Riippuu varmaan ihmisestä ja miten pitkään on käyttänyt. 2vk katko voisi olla hyvä alku lopettamiselle, luulisin näin. Osalle toimii, jotkut haluaa lopettaa kotona läheisten tukena. Toipuminen addiktiosta. kestää KAUAN.

      * Kauan olet käyttänyt?
      Aluksi muutaman kuukauden erittäin epäsäännöllisesti ja kohtuu vähän, nyt neljä kuukautta lähes säännöllisesti.

      * Mitkä lääkkeet parhaiten auttavat vieroitusoireisiin?
      Rauhottavat (pamit, xanor, tennarit jne), tramalit, myös lyrica saattaa helpottaa oloja ripulilääkkeet ja erilaiset vitamiinit ja terveellinen, kevyt ruoka.

      * Paljon se kaupungissanne maksaa?
      Suboxone nappi 25e, suboxone filmi 15-20e, subutex nappi 40e

    • pupipipiåi67

      Pahimmmat ohi n. 2 viikossa.sen jäljee hetken voimattomuutta yms. S on helppo lopettaa kun vertaa kunnon opioideihin tai varsinki bentsoihin. Ne tuntuu vaa piituutensa takia ikäviltä.
      Kvl hinta 30-50e kork, xonea alle 30e..
      Imodium,primperan (res.) hyviä.
      Syö hyvin vaik jaksais...

    • uneton-ja-hajalla

      Kuulun toissailtana , että rakas ihana ystäväni kuoli: iv-Subutex satunnaiskäyttökerta.

      Sydäninfarkti. Jatkuvaa Subujen käyttöä ei ollut, tabletteina oli aikanaan. Ii-veenä Subutex kuulemma on vaarallinen ja todella arvaamaton, varsinkin kun/jos mukana on muuta käyttöä alla taustalla. Sydän / elimistö ei kestä nopeaa iv-vaikutusta. Subutexia ei ole luotu ottamaan sillä tavalla, vaikutus on aivan liian nopea elimistölle.

      Subutex on hyvä LÄÄKE tablettina korvaushoitona, niin kuin on tarkoitettu alun perin, siitä varoitellaan jatkuvasti iv-käytöstä eikä tätä uskota.

      RIP rakas ystäväni. Olit jo melkein taistelusi taistellut pitkästä päihdehistoriastasi irti ja saamassa elämäsi kuntoon, olisin ollut sitä sulostuttamassa mielelläni, tämä kerta oli satunnainen aivan turha "vahinko".

      Suruni on syvä. En pysty menemään töihin. En pysty käsittämään, että häntä ei ole enää.

      Olimme erittäin läheisiä ystäviä. Itse en käytä huumeita.

      Älkää kukaan enää menettäkö henkeänne ko. aineen väärinkäytön vuoksi. Oikein käytettynä se ajaa kuitenkin hyvin asiansa.

      • Joukoq

        Otan osaa.
        Tälläistä tapahtuu kun moni subun piikittäjä ei filtteröi ainetta vaan sekoittaa suoraan pumppuun , jolloin piikittää myös ison määrän kalkkia, maissitärkkelystä . Sitruunahappoa ym suonille erittäin haitallisia aineita kun pääsevät verenkiertoon!
        Fimatkaa jos pakko piikittää!

        Itse myös lopettamassa (taas) bupren käyttöä.
        Takana 8v temgesic 4x0.4mg ja kun uusi lääkäri lopetti seinään niin sen jälkeen hakenut kadulta..
        Olen pari kertaa saanut lopetettua , mutta retkahdellu sitten ..
        Fyysiset oireet alkavat n. viikossa ja kestävät suunnilleeen 2-3 vk . Sitten vasta se työ alkaa kun mikään ei tunnu miltään ja tuntuu kuin puuttuisi päässä jotain tärkeetä..
        On todettu että vuosia opiaatteja/opioideja käyttäneillä eivät aivot palaudu ennalleen vuosiin tai jopa koskaan..
        https://www.addictionsandrecovery.org/post-acute-withdrawal.htm

        Tsemppiä kaikille lopettajille. Kyllä siitä eroon pääsee. Ei ole helppoa, mutta päivä kerrallaan.
        Imodium,litalgin , Lyrica ja bentsot ovat hyviä vieroitukseen. Primperan myös. Nämä paitsi imodium ovat reseptilääkkeitä. Lyrica ja bentsot koukuttavat toisin jopa pahemmin kuin buprenorfiini jos pitkään käyttää!!

        Hinnat Kouvolassa subulle olleet 30-40€ ja aika samaa xonesta pyydetään..
        Kalliiksi tullut kun apteekista enään en saanut..
        Onneksi päässyt eroon. Ei ole kivaa..
        Vielä jos ikinä pääsen rauhottavista eroon niin ihme. Tämä oli vielä helppoa kun vertaa lyrican ja varsinkin Bentsojen vuosien käyttöön..
        Voimia kaikille!


    • nupparilla

      Oon 19v tyttö justiin lopettamassa tai ainakin yritys on kova, viikko ja 5pv pysyny ilman mitään ja aivan hirveet olot päällä ja hiuko vielä suurempi! Oon 3 vuotta käyttäny iv:nä joka päiväsesti sillon tällön tullu oltua päivän tai kaksi ilman. Kavereita lähteny jo 4kpl 2 vuoden aikana ja lähtee varmasti vielä lisää. Ite käyny jo oman pohjan koskettamas viime kesänä kun 3kk meni joka päivä piriä, bentsoja ja subuu plus kaikki muut extrat päälle niinku ekstaasi napit, mdma, lyricat jnejne. Laihduin 10kg ja pahimmillaan painoin vain 45kg. Yritin lopettaa mutta ratkesin uudestaan ja vuosi vierähti taas niin ettei pahemmin muistikuvia ole. Nyt taas uusi yritys jos vaikka tällä kertaa onnistuis. Ei vaan jaksa sitä joka päiväistä juoksemista kylillä toinen jalka haudassa kaikki rahat mitä tulee menee yhtä nopeesti. En edes tiedä mistä suurimman osan rahoista saan aina hankittua. Mutta kyllä se paskan olom takia keinot keksii. Ite en toivois kenellekkään näitä oloja en edes pahimmalle vihamiehelle. Jotain nii hirveetä tää on mutta pakko se on jaksaa ku ite itelleni nämä olot on hommattukki. Tsemppiä kaikille muillekki ketkä yrittävät tai ovat jo pidemmälle päässeet! :)

    • Kätkätin80

      Viekkarit kestää jopa yli kuukaudenmut se riippuu pitkälti siitä että kuinka kauan olet käyttänyt itselläni alkoi heroiinin käytöstä ja hain niiden vieroitusoireisiin lääkäriltä apua eli lääkkeitä eipä siihen muuta silloin halunnutkaan vaikka kaikkea sitä tarjottiin, oli mulla tukihenkilökin mutta kun itsellä ei ollut sitä todellista halua olla täysin selvä vaan selvitä vaan siitä että heroiinin loppui miltei kaikkialta suomesta tai jos sitä sai ni se oli aivan sontaa.. Lääkkeeksi tarjottiin Ardinex(codeiinia sisältävä kipulääke) , xanor (bentso) , Sirdalud(lihasrelaksantti joka korosti ardinexin vaikutusta) normison tai dormicumia unen saantiin ja näitä sitten söin kymmenen vuotta ja monesti katkolla yritin päästä eroon ja tiputusohjelmilla kaikki nämä epäonnistui ja lopulta kahden viikon lääkkeet riitti enää kaks kolme päivää ja sit tuli subbe jne jne ja nyt korvaushoidossa eli jos sulla ei ole todella lujaa tahtoa päästä eroon ni suosittelen korvaushoitoa mut sitä ennen tiputushoitoa johon pääsee paljon helpommin muihin lääkkeisiin en sekaantuisi ollenkaan noista mitä luettelin oli vaikeampi päästä ku heroiinista koska em Viekkarit oli paljon lyhyemmät... Suboxone hinta 25-60 subutex 40-65

    • lxlxlf

      Reindeer spotting kertoo

    • pipipipipipipip1356776

      Hei,

      Älä edes aloita. Koukku tulee todella salakavalasti! Ensin huomaa viekkareita viikkoon ja luullaan ettei tästä mitään.. joskus viekkarit voi tulla viikon kahden aikana, riippuu kauan ja annostus kuinka voimakkaat.
      Kouvolassa hinta on yleensä n 30-35e.
      Subutex. Suboxonea halvemmalla..
      Aineeseen tottuu todella nopean myös, eli sama otatko sitten kun toleranssi ja koukku tullut 2mg vai 4mg ...
      Silloin lähinnä aine tekee "normi" olon, ri okseta ja refloissa on myös erittäi. Voimaton, sattuu joka paikkaan ripulia, oksentelua, kuin olisi kovassa kuumeessa, erittäin vaikea nukkua ja buprenorfiinilla on todella pitkä puoliintumisaika, josta johtuu n.2kk kestävät todella inhat reflat.
      Niihin auttaa lyrica ja bentsot pahaiten, mutta ne vasta koukuttaa pitkällä kuurilla.. en tiedä ketään kuka olisi avohoidossa lopettanut! Varmaan pari joo mut a-klinikalta sanottiin..
      Itse lopetin 2kk tiputuksella kun lääke oli temgesic (sama aine,mut kipulääke)käytössä monta vuotta. Vieroituksen jälkeen tuntui päässä puoli vuotta.vähintän kuin joku erittäin tärkeä puuttuisi päästä.. tuntui inhalle.
      Jotkin subun käyttäjät joutuvat ottamaan 2mg/pv ,8että vain olo parempi!
      Ei niihin sentää kuole mutta muutenkin inhan koukun takia suosittele , eikä siitä edes saa sitä kunnon opiaattioloa!
      Pöhnän vain ja alussa tulee helposti liikaa että oksettaa. Aina mini viivat muuttuu isoiksi ja nopee. Mieti 2kk ripuli, oksennustauti ja kuumetta sekä unettomuutta... en suosittele..

    • damndamndamn

      Tervehdys.

      Itse käytin 5 vuotta omiin kipuihini(Oxyä, Tramadolia) määrättyjä lääkkeitä. Esim. tramadol meni maksimiannoksella, 400mg päivittäin.
      Sitten lopetin kaikki(05/2016) seinään ja eihän siitä sellaisesta silloin tullut oikein mitään.
      Anyawy olen nyt ottanut tekua viime syksystä lähtien, viimeiset 2-3kk ajasta sanoisinko, että typeriä määriä, 8mg/vrk ei vaikuttanut yhtään mitään.
      Sitten lopetin seinään, nyt on menossa kitkuinen päivä nro 14.... Kaksi viikkoa ollut takana, joista viikko 1 ei edes ollut paha.
      Nyt on vasta parin päivän ajan tullut niitä kunnon "sähköiskuja", että kädet alkaa nytkimään ihan kunnolla :D
      Ei tässä auta, kun nauraa itsellensä. Onneksi on kuitenkin rahaa ja kaappi täynnä ruokaa. Mielenkiintoista, etten ole kertaakaan harkinnut ostavani subuja, vaikka rahaa siihen olisikin. Sillähän tämä kyrpämäinen olo loppuisi, mutta kun en vaan osta.
      Ruokailusta puhuttaessa reflojen aikana, kyllä minä ainakin saan alas muutaman aterian vuorokaudessa, esim slaissi pitsaa tms suolaista. Kyllähän sitä joutuu potalla käymään sen jälkeen, mutta pakko se on vaan syödä.
      Itselläni ei oksennus lennä refloissa, mutta kyllä pakki menee ruoasta sekaisin, kuin perkele.
      Nyt mahtaa olla ne kaikista vittumaisimmat olot päällä.
      Toissapäivänä kokeilin, josko pari putelia punkkua nopeasti juotuna auttaisi unensaantiin...... Tuli vain entistäkin paskempi olo, en suosittele.
      Vielä ehkä viikon päivät, niin alkaa helpottaa.

    • parhaillaankitkuissa

      Joo hirveesti ei löydy tietoo valitettavasti. Itekki mielellään haluisin just ton tietää missä vaihees alkaa olot pikkuse helpottuu. 2014 kävin kylmän läpi mut en muista siitä hirveesti ku siinä tuli niitä Bentsoja vedettyy ja nyt melkein taas 3 vuoden päivittäisen käytön jälkeen taas kylmällä mennää. Mut tällä kertaa ilman mitään. Magnesiumia oon ttanu mut ei oo auttanu ollenkaa. Viimiset kolme yötä en oo nukkunu 2 tuntia enempää. Vituttaa ja ottaa päähän... kunpa alkas kohta helpottuu olot. Oon siis just 1 viikon ilman. Viekkarit on aika perkeleen pahat. Varsinki ku kolmantena päivänä (ainaki mulla) alko joka ikistä raajaa särkeen niin pirusti. Kuha pystys es nukkuu nii ois iha jees. Mut tosiaa tää on nyt mun toinen kylmä katko siis ihan itekseni ja myös viiminen. Monet sanoo et joo en vedä sitä enää koskaa uudelleen mut ehkä jotku pitää kokeilla kaks kolme kertaa ennenku tajuaa ettei se ookkaa nii perkeleen hienoo.
      Ite en enää tähän peliin rupee, kuha tästä selviin nii se oli sit siinä!!!

      Ja asun saksassa nykyään ja täällä maksaa 8 pallo 25-40e

      • eribi

        Venyttely. Tunnin sessio. Kattelet vaikka jotkut venyttelyohjeet, niin pääsee vähintään venyttelyn ajaks irti kivuista. Hyvällä säkää helpottaa tunnin pari tai pidempäänkin, jos on vaikka lenkki alla ja muutenkin pahimmat olot takana.

        Itellä ainakin jalkojen venyttely on jeesannu. Ja hierominen tietenkin, mutta eipä sitä kauaa jaksa iteksiään hieroa, kun ei niin hyvin pysty tekee.

        Jaksaa jaksaa, vaikka sen kolmannen kerran. Kunhan yrittää eikä lannistu jos eka ei mee putkeen. Asenne ratkasee aika paljon ja selkäranka. Itekin tarttis sitä enempi.


    • substance9

      Älkää ihan oikeasti ees kokeilko tätä paskaa. Täällä satunnaiskäytöstä lähtenyt, nyt reilu 4 vuotta tullut käytettyä enemmän ja vähemmän, viimeiset 3 vuotta vain IV. Ties kuinka mones vieroittautumiskerta nyt menossa, 3 päivä ilman menossa ja teen hidasta kuolemaa; koko viime yö valvottu kylmä-kuumaoireilun, särkyjen, helvetillisen ahdistuksen ja painajaisten takia. Vasta kun otti viimeisen 150mg lyrican aamulla, sai pari tuntia "nukuttua". Näiden lisäksi maha helvetin kipeä, oksettaa, en pysty syömään. Parhaimmillani olin 2kk ilman ja olo oli mahtava fyysisten reflojen loputtua, kunnes otin ne kuuluisat "vain yhdet" vedot ja siitähän tää sama oravanpyörä tietysti taas lähti. Nyt olisi tarkoitus lopettaa koko paska kerralla, helppoa ei tule tosiaankaan olemaan mutta en jaksa enää tätä iänikuista säätöä ja väsäilyä.

      Eikä tämä ole pelkkä pohjalla olevien täysnarkkien aine, itse opiskelen korkeakoulussa tällä hetkellä. Kukaan tuttuni tai muukaan henkilö ei ikinä voisi kuvitella tai uskoa, että vetäisin subua hihaan.

      • eribi

        100% tämä. Kaikkee kannattaa kokeilla, mut turha varata viihdekäyttöön viikonlopuks kokonaista kasipalloa. Ja tosiaan, jos ei kunnon sekakäyttäjä ole tai isomman annoksen vaikutuksen alla, niin eipä sitä voi huomata mitenkään, jos muuten on siistin näköinen ulkoasu. Puvulla voi hämätä paljon.. :D Im looking at you Wallstreet coke/oxycodon/meth heads. Kattokaa Wolf of Wallstreet, hyvä leffa ihan noin muutenkin.


    • Hydra_

      Just tuli luettua koko ketju läpi ja kattonu, miten hinnat nousee vuosi toisensa jälkeen. Puhumattakaan pohjosemmasta Suomesta, yli satasen per nappi? Tre tällä hetkellä 60 texi, xone 40.
      _______
      Tällä hetkellä itellä kolmas päivä ilman. Takana satunnaista sekakäyttöö ja nyt kun koittaa laskee kauan on mennyt texiä, niin en osaa sanoo onko se muutama kuukausi vai vuosi (nasaalisti).. Bentsot päivittäistä ny muutaman vuoden ja hatsia toki, niin eipä sitä filmille mitään jää. Onneks on reissuista valokuvia XD Satunnaisia paloja ostin parin kk välein kolmisen vuotta sitten. Tässä vuoden(?) sisään kuitenkin pääsi tiheneen käyttö. Ja kas kummaa sitä huomaa, että pienet aamuset viivat ja illalla nuokut alkaa olla pakollisia. Onneks on sen verran herkkä melkein kaikille aineille, että nyt vasta kun alko menemään pala parissa päivässä, niin huomas, että ei tähän pelleilyyn oo varaa ja on aika lopettaa.

      Aikasempaa kokemusta hitaista on parin vuoden takaa yks kesä oxyconteissa.. Sillon ei vielä ollu texin edes kuukausittaista käyttöä. Sain halvalla kunnon paketin (500e). Muutamaa nappia lukuun ottamatta kaikki 80mg napit meni omaan nenään kahessa ja puolessa kuukaudessa. Ja annos nousi aika pirun nopeesti varsinkin loppua kohden. Lopetin seinään, kun napit loppu ja olot oli aivan helvetilliset. Teki mieli potkia jalat irti kehosta, kun ei meinannu pysyä paikallaan ja kramppas koko ajan, varsinkin öisin. Sillon ei ollu mitään jeesaavia lääkkeitä, ei tainnu olla bentsojakaan. Elämäni vittumaisimmat kaks viikkoo. Sit se tasottu aika nopeesti. Ei enään koskaan putkia. Muutaman napin joskus viikonlopuks hankkinu, kun on tienny, että tulee olemaan iteksiään himassa. Ei sinällään tarvetta ollu piilotella keneltäkään, mut se olo nyt vaan on sellanen, et on mieluiten siinä omassa untuvassa.

      Nyt on naprolex, paratabs, gabapentiini, sirdaludia ja rivareita. Koitan mennä niin minimillä, kun pystyy, koska en halua, että noi loppuu kesken kaiken... Kiitos parin tutun/kaverin, jotka jeesas noitten hankkimisessa. Todella iso apu, jota en välttämättä pysty maksamaan takaisin sillä tavalla, miten nuo on oloissa auttaneet. Vois oikeestaan sanoo, että tällä hetkellä kun kestää isoimmat jalkojen jomotukset, niin olo on ihan kohtalainen. Mutta kuulemma tästä se vasta lähtee. Siis vierotus, kun toi texi poistuu kokonaan kehosta. Onneks ei sentään oo pidempää putkee ja ymmärsin, että on lopettettava, kun tosiaan ei ole varaa ja en halua olla aineen orja. Saa nähä miten tästä eteen päin viikko tai kaks, luulis että olot alkaa olemaan normaalit.

      En edes osaa kuvitella vuosien IV-käyttäjien lopetuksen oloja.. Tai voin kuvitella, mutta ne on varmasti kaukana totuudesta. Piikkikoukku vielä päälle. Vierestä kattonu, kun kaveri laittaa vettä suoneen, että saa sen piikin suoneen ja pumpun pohjaan. Jotain sellasta, mitä en todellakaan kykene ymmärtämään. Kaipa sitä vois verrata tupakoitsijan oraalifiksaatioon jotenkin, emt. Tsemppiä aivan vitusti kaikille, jotka tappelee mömmörutiinin kanssa. On se paska voitettavissa, mutta laskut on maksettava jne.. Alkaa näkee taas maailmaa paremmassa valossa, kun pahin on ohi. Taisteluahan se on ittensä kanssa, mutta kyllä siitä kivusta hivenen vahvempana aina nousee.

      Varmaan itelläkin jatkuu tuo henkinen taistelu pidemmän aikaa, sen verran kuitenkin hitaista tykkään. Eipä tämä elämä hymyile kovinkaan paljoa noin muutenkaan, mutta oon päättänyt, että nyt loppuu. Kotihoitoo siis. Viltin alla ja leffoja ja dokkareita jatkuvalla syötöllä. Eiköhän tämä tästä oikene! :)
      _______
      PS. AP:n postiin viitaten varmaan aikalailla kaikki info tossa on. Catapresaania on suositeltu. Oireet lihaskipu, kylmä/kuuma olotilojen nopea vaihtelu, pakki sekasin, ahdistus, kouristelu pahimmissa tapauksissa. Unen saanti vaikeaa ilman jeesiä (sirkat toimii, niin jalat pysyy paikallaan, eikä tuu pyörittyä ja hikoiltua).

      • Hydra_

        4th day: shits not so solid anymore.

        Ja muutenkin hankalin päivä. Aikuinen mies ja itku meinas tulla tunteisiin menevästä youtube-videosta, joka ei sinänsä edes surullinen ollut.. "Seven warriors who fight whole armies" tai jtn. XD On toi melkonen aine. Onneks on kukkaa. Itse asiassa kukasta eroteltua hartsia. Tuli väsättyä herkulliset kaakaot aika ronskilla annoksella. Saas nähä mihin vie. Jos joku ei usko, että kukasta pääsee tripille ei oo ottanu kunnon satsia syötynä. Poltettuna se on paljon tunkkasempi pilvi. Syötynä selkee "high". Suosittelen, jos on muutama gramma laittaa kaakaoon (oliiviöljy helpottaa kukkamurskan alasmenoa plus imeyttää itteensä kannabinoidit josta se taas paremmin imeytyy mahassa) tai muuten vaan lähtee leipomaan.

        Alkaa nousemaan tuo kaakao pikkuhiljaa, ehkä kirjottelen tänne vielä myöhemmin.

        PS. Noista vuosia sitten kirjottaneista olis mukava kuulla. Kuinka on menny, kun on kuiville päässy ja jos on vaikka useempi vuosi kirkkaampaa elämää takana, niin kummitteleeko jumipeikko pahasti.


    • eribi

      Etelän kaiffarit, käykääs tekee tiliä ja polkemassa hintoja vähän tuolla pohjosen puolella. Hyvin kulkee kuulemma isommatkin satsit junan autovaunussa XD ... Parin kaverin pikaoperaatio Helppohotelliin viikonlopuks "viihteelle".

    • eribi

      Tuosta viihdekäytöstä.. Kaikkee kannattaa kokeilla, mut etukäteen vähän tietoa aineesta. Psyvault on hyvä infopankki, en tiä onko kuinka aktiivinen nykyään. Fiksumpaa tekstiä yleensä kun jossain ylälauteilla... Tosin ne äärimmäiset psykonautit ja vanhan liiton sekakäyttäjät myös löytyy sieltä, mielipiteitä laidasta laitaan.

      Ei tosiaan tarvi varata kokonaista kasipalloa pe-la viihteilyihin. Sitä huomaa olevansa koukussa liian myöhään. Viihdekäyttö lipsahtaa arkeen ihan vaan pienillä annoksilla - että ois letkeempi olo. Siitä se si lähtee. Tollasessa tapauksessa kannattaa ottaa takapakkia ja heti. Ei ootella, että vedämpä tämän palan ja sit loppuu. Ei oo leikkiä enään sen jälkeen kun päästää lipsumaan. Ylempää löytyy monta viestiä millasta se tulee olemaan se arki sen jälkeen, kun antaa eka vaan pikkusormen. Voi viedä koko käden, kirjaimellisesti.. Joskin aika idari saa olla, että sellaseen onnistuu (eli mömmöö suonen ohi lihakseen ja jättää menemättä lääkäriin...).

      Jos huumelainsäädäntö olis inhimillisempi, niin vahinkoja (tarkoitan yhteiskunnan näkökulmasta rahan menoa) olisi paljon vähemmän. HUUUMEIDEN stigma on se iso ongelma; ei mennä hoitoon tai haeta muuta apua, koska pelätään, että pian sairaalan sängyllä ollessa tai terveyskeskuksen tuolilla istuessa sinivuokot tulee ja kirjottaa sakot ja laittaa rekisteriä aluilleen. Se on FAKTA, että monet huumeet (lakitekninen termi eli laiton päihde) ovat vähemmän vaarallisia, kuin alkoholi. Niin fyysisesti, yhteiskunnallisesti ja psyykkisesti. Toivottavasti pian päästään siihen pisteeseen, että käytöstä ei rangaista ja pieni määrä kukkaa tai vaikka sitten heroiinia ei aiheuta rikosrekisteriä ja vie työpaikkaa tai aiheuta esim huostaanotto-ongelmia tms jos elämä/käytös on muuten hanskassa. Kenenkään ei pidä kärsiä toisen ihmisen typeryydestä ja taas itselle aiheutettu muita haittaamaton ongelma on uhriton "rikos".

      Harva poliitikko (kukaan?) näistä puhuu vaikka just nyt on vaalikampanjat kuumimmillaan. Edelleen se HUUUMEIDEN stigma ja leimaamisen pelko HUUUME-kansanedustaksi joutumisesta estää asian rationaalisen käsittelyn. Pitäsköhän sitä ite alkaa huumekansanedustajaksi. Ei muuten paska idea. Parempi alkaa käyttää pukua, niin ehkä joku hämääntyy, kuuntelee ja ottaa vakavasti.

      • eribi

        Ehkä vasemmalta, Piraattipuoleesta ja itsenäisistä saattaa löytyä rationaalisia ajattelijoita tämän asian tiimoilta, mutta vaalimainoksissa sitä ei yleensä mainita. Voisin olla melko varma, että muuten fiksu ihminen, joka on käyttörangaistuksen poistamisen puolestapuhuja ja käyttää sitä vaalimainoksissa, pääsis läpi. Jos laiskat narkkarit jaksais äänestää :D


    • substance9

      On tämä kyllä perseestä. Kirjoittelin siis lopettamisestani tuossa helmikuun lopussa. Heti taisin seuraavana päivänä retkahtaa, kun oli niin helvetin paska olla ja koulussa on pakko jaksaa käydä. En oikein tiedä, miten tässä oikein tulisi toimia, kun kouluun tai töihin en refloissa kykene mennä. Koulu kusee jo nyt ja pahasti.

      Alani luonteen vuoksi en oikein katkollekkaan viitsisi mennä. Pakko tässä varmaan vaan vähennellä aluksi (nyt mennyt 2-3 milliä päivässä iv....) ja sitten vaan kylmät päälle. Reflat tuntuu vaan alkavan jo pelkästä reflojen pelosta, ja tiedän psyykkaavani ne pahemmaksi mitä oikeasti ovat. Olen vain niin monta kertaa käynyt tämän paskan läpi ja tuntuu ettei olisi voimia enää yhteenkään kertaan.

      Edelleen painotan, että suosittelen harkitsemaan erittäin tarkkaan kannattaako tätä edes kokeilla. Minä en uskonut jääväni koukkuun, minulla oli hyvä lapsuus ja rakastava perhe ja ystäviä, ja silti minusta tuli nisti. Aluksi on siistiä ja hauskaa, mutta jonkun ajan vetämisen jälkeen kaikki alkaakin mennä pikku hiljaa päin persettä, ja edes pahimmalle vihamiehelleni en tätä helvett toivoisi.

      • Hydra_

        substance9, kannattaa varata viekkareihin gabapentiiniä. Sillä lähti ainakin itellä pahimmat hikoilut ja sai nukuttua. Lisäks oli toki sirdalud, bentsot ja kukkaa. Ja sattunaisesti gramman paratabseja. Ajattelin, että pääsin helpolla, kun ei hirveitä oloja tullut, mutta kun gabat loppu, niin tulipahan olot.. Kuulemma siihenkin voi koukkuun jäädä, mutta vaatii aika paljon käyttämistä. Mutta mieluummin näin ja pidemmän kaavan kautta, kuin ilman mitään apuja. Eipä noikaan täysin oloja vie, mutta hepottaa paljon. Varsinkin, kun haluaa nukkua.. Voimia. Ja jos ei oo vielä kokenut hitaiden äkillistä lopettamista, niin kannattaa ottaa se vaan uutena kokemuksena. Ehkä se opettaa jotain.. Ja loppuu jossain vaiheessa. Kyl se siitä.


      • Hydra_

        Ensimmäinen askel on päätös lopettaa ja kieltää itteltään nuokut, vaikka alkaa vähentämään ja teksiä löytyisi. Pudottelee annosta ja sitten loppuviimein kärsii vähän velkoja pois... Jokainen tekee tavallaan, mutta ehkä ajanvaraus h-klinikalta voi auttaa. En tiedä, miten se sun uraan sitten vaikuttaa, mutta ite pidän tärkeämpänä sitä, että pääsee järjestelmällisesti irti ja aikataulu ja toiminta tulee omasta tahdosta ja suunnitelmasta.


    • ryjteio

      * Subutexin vieroitusoireet (kauan kestää,kuinka kovat)
      - Riippuu tietenkin että kuinka kauan on käyttänyt ja minkälaisia määriä, mutta ehkä viikosta kuukauteen
      * Eroon pääsemisen vaikeudesta,onko mahdollista avohoidossa?
      - No kaikki on mahdollista se on omasta päästä kiinni.. Itse olen kärsinyt näitä niin hoidossa kun kotonakin. Molemmissa on puolensa.
      * Kauan olet käyttänyt?
      - Enpä käytä enää oon nykyään puhtaana, mutta kyllä tuossa 10 vuotta meni ennenku tajus ettei siinä oo mitään järkee.
      * Mitkä lääkkeet parhaiten auttavat vieroitusoireisiin?
      - No tietysti kaikki opiaatit. Niitä tosin ei oo mitään järkee käyttää ei niistä muuten pääse koskaan eroon :D Bentsot auttaa ja lyricat.. Kaikkeahan voi aina kokeilla käytä mielikuvitusta :D
      * Paljon se kaupungissanne maksaa?
      - Eipä sitä kovin moni täällä Keski-Suomessa alle 60e saa..

    • substance9

      Täällä taas. Nyt on alkanut sen verran vituttaa tämän paskan käyttö, että huomenna on vikojen vetojen aika. Sovin diilerini (ystäväni) kanssa, ettei mulle enää myydä vaikka mikä olisi. Motivaatio lopettamiseen on tällä hetkellä hyvin suuri, minulla on ihan liikaa menetettävää jos tämä vielä jatkuu.

      Sain haalittua hieman lääkeapuja lopettamiseen, mutta tietysti oma tahto ja vakavasti ja rehellisesti itselleen tehty päätös on se tärkein. Nyt on korkea aika alkaa arvostamaan itseäni sen verran, että lopetan itseni tuhoamisen tällä saatanan aineella.

      Kovat ajat on edessä, ja helppoa ei tule olemaan. Itse olen tämän kuitenkin itselleni aiheuttanut, ja laskut on vaan maksettava. Mieluummin nyt kuin 5 vuoden päästä. Mitään en takaa enkää lupaa, mutta kaikkeni aion tehdä.

      Yritän olla miettimättä lopettamisen pakollisuutta, otan sen lähinnä valintana. Valitsen tästä lähtien päivittäin olla selvänä. Aluksi epätoivo on suuri ja himoua tulee varmasti ja kauan, mutta jossain vaiheessa minut vielä palkitaan ja se kaikki kipu ja kärsimys on ollut sen arvoista.

      Toivotaan etä seuraavan kerran jos/kun tänne kirjoittelen, voin sanoa olleeni 1-2kk selvänä. Akuuttien reflojen jälkeen ollaan toipumisessa toki vielä ihan matkan alkuvaiheilla, mutta jostain on aloitettava. Voimia ja tsemppiä kaikille ketkä tämän demonin kanssa taistelevat!

      • substance9

        Vittu mä sanon taas. Nyt 24pvä ilman, rivat kun lopetin 5pvä sitten (lyricaa tilalle, söin totaa rivaa sen pari vkoa 1-2mg/pvä) niin johan alkoi eilen hikoilut sun muut käydä päälle. Vissiin ihan hyvin toi rivatril peittää niitä refloja, luulin olevani jo suht selvillä vesillä fyysisten oireiden suhteen kun 3vkoa ilman ässää tuli täyteen. Väärässä olin, nyt vaan seinät kaatuu päälle.

        Mun kroppa ei jaksais enää, mun psyyke ei jaksais enää, oon lähes valmis luovuttamaan. Mutta sitä en aio tehdä, aion mennä tän paskan läpi vaikka mikä olisi. Onhan noita rivojakin muutama jäljellä mutta pakko pärjätä nyt ilman. Huomenna taas töihin...

        Uskokaa oikeesti niitä varotuksia. Älkääkä ajatelko ettette juuri te voisi jäädä koukkuun. Niin mäkin alussa aattelin ja tässä sitä nyt ollaan... On sitä ihminen ittensä saumaan saanut. Mutta kohta kuukausi ilman!


    • Painja

      Miksi joku tuollaista.kyselee. onko laillistakaan alkaa kyselemään ??

    • Dehaka

      Eiköhän paras keino Subuista eroon pääseminen ole kylmästi Rehapin hoito. Viikon apu ja sen jälkeen 3viikkoa kylmästi kylmänä. 11 kuukauden pakollinen minnesota hoito jakso. Itse en usko, että löytyy ketään joka pystyy omin avuin lopettamaan. Bentsot/Tramalit tai mitä ikinä kuurei lääkärit lykkää on täysin itsensä kusettamista. Se on lopetettava seinään ja thats it.

    • subutexcowboy90

      Moro kaikille!

      Ite oon vetänyt subuteksiä iv:nä 9vuotta ja koittanu kerran ihan katkoa jossa viihdyin sen kolme päivää.... Viime Linna reissulla (jotka muuten kaikki huumeiden rahoittamisen takia) ajattelelin että ompas ihme kun ei tuu refloja olin ollu 5pv ilman ja sit kuudentena päivänä yhtä äkkiä iskikin sellaset reflat että hyvät et pysy tajuissaan...

      No mut nyt päätin lopettaa teksin vedon koti konstein koska huomasin että elämän ilo kadonnut täysin ja linna heiluu jos ei pääse tästä paskasta eroon... nyt menossa 3pv reflat alkanu kylmä kuuma olo unettomuutta ja perus vitutus pääl 24/7. ei oo täl hetkel mitii lääkkeitä jeesaa oloissa huomen onneks saan tramaleita vähän jeesaa ja sit on ketipinoreita uneen....

      reflat on vasta alussa mut toivotaan että näistä selvitään kunnialla... infoon vaikka 3viikon päästä mis mennään....

      tsemiä ja voimia muille samois ongelmis pyöriville tovereille

      • Kerromuillekkinnarkeille

        Et luultavasti ole oppinut yhtään mitään. Voit painua sillan alle ku oot valmiiksi jo hylkiö ja halveksittu ihminen.


    • Reflatonvastaalkua

      Kun akuutit bupre reflat on ohi noin 2-5 viikossa, riippuen aineenvaihdunnasta, iästä, kropan kunnosta, annoksista ja tietty kauan on vetänyt om edessä ns. PAWS ELI Post Acute Withdrawal Syndrome joka itsellä joskus kesti vuoden, tietty koko ajan helpoittaen. Oireisiin kuuluu kaikki psyykkinen oireilu: masennus, ilottomuus, ahdistus, pelot, tunneskaalan vaihtelu jne. ja stressi ym sellanen pahentaa. Liikunta, varsinkin rankka salitreeni sekä aerobinen yhdistettynä johonkin psykososiaaliseen kuntoutukseen monesti helpottaa noita. Muistan että välillä oli kausia kun tuntui aamulla että on elämänsä voimissaan, mutta joku stressaava tilanne toi fyysisiä viekkareita muistuttavia oireita sekä sitä kautta vetohaluja kun sen paws oireen luulee olevan edelleen akuuttia oireilua. Kannattaa googlettaa paws, itellä vinkkinä: rutiinit, liikunta, terveellinen ja säännöllinen ruoka, mielekäs tekeminen plus joku terapia/kuntoutus tai vähintään na/aa. Pawsit iskee vielä vuodenkin kohdalla pahimmillaan tosi fyysisenä jos tulee käyttö haluja vaikka, sillon seaamusta kroppa alkaa huijaa että on ns reflat ja nyt on hyvä syy vetää. Sali, juoksu, avanto yms auttaa luonnolliseen aivojen opioiditoiminnan palautumiseen.

    • ranskan.huhuja

      Kuulemma uusimmat subutexit on valmistettu niin, että eivät enää tuo hyvää oloa koska väärinkäyttö räjähti käsiin.

    • kalmokasa

      Mul on kans nyt 3vrk takana ilman bupree! Onneks on lyytiä ja opamoxii, ilman niitä roikkuisin jo varmaa jostain oksast. Ei mul oo kyl ikinä ollu sellast flunssaa mikä muistuttais näit refloi, siis tarkotan et jos vetäis cold turkey meiningil, hyi helvetti.

      Takana mul tosiaan noin 10 vuotta päivittäist käyttöö ja jumalauta nyt saa luvan loppua! Olo on suht hyvä, kävin saunas ja noin, paska tai oksennus ei lennä. Vähän käsivarsia särkee ja nukkumaan mennes ahdistaa. Mut onneks saanu nukuttua toistaseks, katotaa miten käy, tätä pidempään en koko käyttöaikana oo ollu ilman!

      Tsemppiä helvetisti kaikille jotka irti pyristelee, oon ylpee teist kaikist!

    • ittehä pysyn pilveessää ja viinassa ku halvempaa se on
      ja siis kylläähä toi subutexi ki olisi kiva juttu ja se pn varmaa kivaa mutta supsittelen kyllä kukkaa

    • kannabis-pelastaa

      Subutex tappaa, vain kannabis voi pelastaa nämä väärälle tielle eksyneet nuoret.
      Me annamme teille anteeksi ja tarjoamme paremman elämän kun vapaudutte tuosta saatanallisesta pilleristä, eihän se kasva edes luonnossa, ei sellaisia suuhun pistetä vaan peräaukkoon saatana.

    • Kzone

      Subutex on melko koukuttavaa ja vieroitus oireet ovat ikävät, ne voivat tulla jopa vain yhden päivän käytöstä lievinä niin että kylmä kuuma kylmä kuuma hiki valuu, mutta pitkän käytön jälkeen kuitenkin huomattavasti ikävemmät ja voimakkaammat. Ne pystyy kuitenkin kärsiä suht helposti jos on yhtään ei luovuttaja tyyppiä ja vahva mieli, eikä sen korvaushoitoon kannata käyttää yhtään mitään, monet ystäväni ovat käyttäneet bentsoja mutta henkilökohtaisesti kokeneena voin kertoa että benzo koukku on vielä pahempi kuten myös vieroitus oireet. Asun itse Helsingissä ja hyvien suhteiden takia saan itse parhaimmillaan 13e/pallo mutta välillä myös 30-40e jos sitä on vähän enää jäljellä. Ainetta käytetään esim. Heroiinin korvaushoidossa joten siitä alas päin ei siksi oikein ole mitään korvaavaa, paukut polttaa ja makoilee olot pois, niin minä aina olen tehnyt

    • Anonyymi

      Ja alkoholismihan ei ollut ongelma vuonna 2004, Subutex on verrattaen siihen pientä.. Vaikka vanha viesti niin kirjoitan silti omat vastaukset... Itse käyttänyt noin 16v minkä aikana ollut yksi pidempi lopettaminen (1v2kk) ja muutamia lyhkäsiä jotka johtuneet linnareissuista. Vierotusoireet kestää sen about 4 viikkoa jonka jälkeen on edelleen helvetisti mielihaluja vetää kamaa, piikkikoukku vielä päälle siihen niin todella vaikeaa se lopettaminen on, ei kuitenkaan mahdotonta. Avohoitoa en suosittele ellet ole vetänyt kuin muutaman kuukauden putkeen vasta tai ellet olet vain viihdekäyttäjä. Parhaat lääkkeet vierotusoireisiin omasta mielestä bentsot ja vaikka kukkaa, kerran lopetin ihan kotona kotihoidolla noilla mutta kyllä siihen tarvitsee sen että käyt puhumassa asioista jos sinulla on mielialahäiriö jos toinenkin vielä siihen päälle. Suosittelen itse että menee katkon kautta vielä päihdekuntoutukseen ja on siellä vähintään sen 6-8kk ainakin. Suositeltavaa olisi vuosi koska keho vaatii vähintään sen ajan että kunnolla palautuu siitä rääkistä mitä päihteidenkäyttö pahimmillaan on, ja senkin jälkeen se on taistelua loppuelämä jos olet ihan kovalla kädellä käyttänyt vuosia... Ja yksittäishinta on katukaupassa sen 40-50e Jyväskylässä, halvemmallakin saa kyllä jos ottaa useampia listoja.. Vielä noin 7v sitten se oli siinä 80-100e hujakoilla että kyllä se on alas tullut aika paljon!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe