tähtiremontit oy

jorkkei

Mestarinikkarit tekee nyt nimellä tähtiremontit (indone tähtiremontit oy) eli sama kusetus jatkuu törkeine ylihintoineen!
Ovelta ovelle pakko myyntiä vanhuksille jotka eivät tajua hintoja kun kauppakirjat täytyy kirjoittaa heti!

336

42927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehäkettu1

      Ihan normaali kohtuullinen liike, kirjoita paperille kaikki ylös. Ilman sopimusta ei millekkään liikkeelle kannata tehdä.

      • MaireMulligans

        Missä päin tällainen liike vaikuttaa


      • laskentatoimenAAA

        Olen alan ammattilaine ja teen työkseni kuttannuslaskentaa ja tarjouksia, Tähtirenontin hinnat ovat noin 2-3 kertaa kalliimpia normaalihinnoitteluun nähden. ei ihme että nimi on tähtihinnat, tulos sen mukainen kun voittokatetta työstä kulujen ja palkkojen jälkeen70-80 %.


      • Tähtiremonttihuijausta

        Saanut runsaasti mainetta siitä että myy törkeästi ylihinnoiteltuja keittiöremonttipaketteja. Myyjät kiertelevät talojen ovilla eri alueilla ja etsivät erityisesti vanhuksia tai ihmisiä joilla vaikeuksia ajaa omia etujaan. Tunkeudutaan sisälle huoneistoon ja samantien vaaditaan uhrilta allekirjoitus paperiin.

        80 vuotiaalle tädillemme vastikään myyty tällainen hemmetin keittöremonttipaketti, asiaa alettiin tutkia ja huomattiin että hintavertailussa kunniallisiin yrityksiin- oli reilusti ainakin 5000 euroa täyttä ilmaa TÄHTIREMONTIT paketissa.

        Netistä huomasimme että keskustelu tämä firman bisneksistä käy kuumana ja vastaavia tapauksia on paljon- uhreina erityisesti vanhukset.

        Asiasta otettu yhteys heti kuluttajasuoja viranomaiseen- yhteys myös poliisiin.

        Varoittakaa omaisianne tai varokaa itse asioimasta tämän yrityksen kanssa


      • Kivekäs
        laskentatoimenAAA kirjoitti:

        Olen alan ammattilaine ja teen työkseni kuttannuslaskentaa ja tarjouksia, Tähtirenontin hinnat ovat noin 2-3 kertaa kalliimpia normaalihinnoitteluun nähden. ei ihme että nimi on tähtihinnat, tulos sen mukainen kun voittokatetta työstä kulujen ja palkkojen jälkeen70-80 %.

        Tuttavani teetti pintaremontin tähtiremonteilla, ja tiedän mitä remontti maksoi sekä mitä sopimukseen sisältyi.

        Kuttannuslaskennan ammattilaine saisi menestyvänkin yrityksen konkurssiin hinnoittelullaan.


      • Remuka

        Remontti kuin remontti. Keittiö, katto, sisäremontti.
        Kun myyntimies tulee myymään remppaa se on todellakin
        2-3 kertaa kalliimpi kuin kilpailuttamalla saatu remppa.
        Itse otin aikanaan myyntimiehenä provikoita 2000-6000€
        Per remontti.


      • pe45

        Laadusta kyllä mielestäni kannattaa maksaakin. Saa hyvän työjäljen ja aikataulutkin pitää. Sitä saa mitä tilaa.


      • koti123

        Meillä myös kokemusta Tähtiremonteista ja kaikki meni niinkuin sovittiin. Aikataulut piti ja laatu huippua. Ihmetyttää nämä jotka täällä valittavat, taitaa olla kilpailijoita tai joitakin jotka eivät ole olleet aidosti kyseisen yrityksen kanssa tekemisissä. Suosittelen


      • Helpporemppa

        Vuosi sitten teetin keittiöremontin. Kaikki meni hienosti ja jälki on loistavaa. Ainoastaan aikaa kului enemmän kuin sopimusta tehtäessä oli puhetta. Itse ei tarvinnut kuin tyhjentää kaapit.


      • Helepolla

        Kaikki toimi mainiosti, itse ei tarvinnut tehdä mitään ja asentajat oli tosi mukavia. Jos haluat remontin varmasti ja helposti niin minä kyllä suosittelen


      • HenriKol

        Nimimerkit koti123 ja Helepolla ovat takuuvarmasti firman omia tyyppejä. Älkää uskoko.


      • Kiluleka
        Tähtiremonttihuijausta kirjoitti:

        Saanut runsaasti mainetta siitä että myy törkeästi ylihinnoiteltuja keittiöremonttipaketteja. Myyjät kiertelevät talojen ovilla eri alueilla ja etsivät erityisesti vanhuksia tai ihmisiä joilla vaikeuksia ajaa omia etujaan. Tunkeudutaan sisälle huoneistoon ja samantien vaaditaan uhrilta allekirjoitus paperiin.

        80 vuotiaalle tädillemme vastikään myyty tällainen hemmetin keittöremonttipaketti, asiaa alettiin tutkia ja huomattiin että hintavertailussa kunniallisiin yrityksiin- oli reilusti ainakin 5000 euroa täyttä ilmaa TÄHTIREMONTIT paketissa.

        Netistä huomasimme että keskustelu tämä firman bisneksistä käy kuumana ja vastaavia tapauksia on paljon- uhreina erityisesti vanhukset.

        Asiasta otettu yhteys heti kuluttajasuoja viranomaiseen- yhteys myös poliisiin.

        Varoittakaa omaisianne tai varokaa itse asioimasta tämän yrityksen kanssa

        Juurikin itselleni selvisi että veljeni on käyttänyt näiden palveluja. Hänellä on sellainen mielensairaus joka vaikuttaa ymmärrykseen mikä on kohtuullista. Tähtiremontin porukka on myynyt hänelle kolme liukuovea makuuhuoneen kaapistoon hintaan 5000 e sekä jo aiemmin on tehty kylppäriremontti johon hän joutui ottamaan lainaa 18000 e ja maksaa sitä pienestä eläkkeestään ilmeisesti lopun elämänsä. Että sellasta sakkia


      • Juristivm96

        Uuden vuoden aattona -18 n. klo 15 maissa, tuntematon mies soitti ovikelloani todella rivakasti. Avattuani oven mies esittelemättä itseään tai firmaa, sekä kertomatta millä asialla oli, sanoi, ”teemme huoneistojen pintojen kartoituksia, onko teillä remontointitarvetta?” Olin todella hämmästynyt ja lähinnä ajattelin, että kyseessä on murtovaras, joka jollain verukkeella pyrkii sisään kartoittamaan, onko huoneistossa arvotavaraa. En päästänyt häntä sisään, ja sanoin, ettei ole tarvetta mihinkään, jolloin hän törkeästi vielä heitti väliin, ”kuinka kauan olette asuneet täällä?” Vastasin, riittävän kauan ja vedin oven kiinni. Aivan törkeää toimintaa. Mikäli olisin ollut vanhus tai muuten vain helposti höynäytettävissä oleva, hän olisi ryhtynyt kauppaamaan heti paikalla ryöstöhintaista remonttipalvelua. Eihän remontteja kukaan rehellinen kauppaa ovelta ovelle menetelmällä! Aloitussanoillaan, hän ikään kuin pyrki antamaan vaikutelman siitä, että taloyhtiö olisi ollut tarkastamassa huoneiston kuntoa. Ymmärrän hyvin että ihmiset saattavat mennä halpaan! Hävytöntä toimintaa! Kysyin naapuriltani oliko mies käynyt hänelläkin, ja naapurini oli tiedustellut firman nimeä, Tähtiremontti oli kyseessä.


      • Anonyymi

        "Sattumalta" samana päivänä, kun iäkkään tuttavani taloyhtiössä oli tiedotustilaisuus tulevasta putkiremontista tunkeutui kyseisen firman ihminen asuntoon katsastamaan remonttitarvetta. Jo seuraavana päivänä tuli naisen kollega ja sai huonossa kunnossa olleelta vanhukselta nimen 12 000 euron sopimukseen ilman suunnitelmia ja kuvia. Kyseessä pieni keittiö, jossa toinen seinä 2 m ja toinen vielä vähemmän. Soittelivat vanhukselle vielä jopa sairaalaan useaan kertaan, että pääsisivät mittauskäynnille. Törkeää ja moraalitonta. Ja nyt vaativat peruutusmaksua, vaikka kaikki on tehty ihan väärässä järjestyksessä. Ainoa ennakkosuunnitelma on ruutupaperille hutaistu piirros 1 kk sopimuksen teon jälkeen, jonka sai sähköpostilla. Vanhus ei ole tätä "hienoa" suunnitelmaa itselleen saanut sopimuksen teon hetkellä eikä edes mittauskäynnillä. Kuulostaako ammattimaiselta ja laadukkaalta?


      • Anonyymi
        Helpporemppa kirjoitti:

        Vuosi sitten teetin keittiöremontin. Kaikki meni hienosti ja jälki on loistavaa. Ainoastaan aikaa kului enemmän kuin sopimusta tehtäessä oli puhetta. Itse ei tarvinnut kuin tyhjentää kaapit.

        Olen samoin ihmetellyt hiukan ketjuun kirjoittaneiden kokemuksia. Luin sen sunnuntaina, kun minulle oli tulossa maanantaina terassilasitus juuri Tähtiremontilta, ja ajattelin, ettei mun nyt pitäis vielä niin vanha olla, että kuka hyvänsä vedättää.
        No se tehtiin. Siisti oli työn jälki, lukot siinä missä piti,. Terassiportti isolle pihalle, josta myös siilit kulkevat, oli aivan räjähtänyt. Se laitettiin kaupan päälle, koska se näytti niin säälittävältä sen arvioijan silmään. Uudessa portissa oli huomioitu, että siilien on mahduttava kulkemaan alta kuten ennenkin.

        Katselin hintoja, eikä minua olla tässä mitenkään nylkemässä, saman ne pyytää toisetkin yritykset. Eihän tämä nyt mikään suurremontti ole mutta minulle tällä on suuri arvo, eihän tuota terassia ole voinut käyttää kuin kesäisin jos ne on lämpimiä. Oikeastaan lopputulos yllätti, se on niin mukava nykyisellään. Harmittaa etten teettänyt. hommaa jo aikaisemmin.

        Työ maksaa, ainakin hyvin tehty työ.


      • Anonyymi
        Kivekäs kirjoitti:

        Tuttavani teetti pintaremontin tähtiremonteilla, ja tiedän mitä remontti maksoi sekä mitä sopimukseen sisältyi.

        Kuttannuslaskennan ammattilaine saisi menestyvänkin yrityksen konkurssiin hinnoittelullaan.

        Itse teetin pienet remontit vähän kallishan tämä pulju on mutta kaikki laitettiin paperille ja
        työ sujui moitteettomasti ja meidät pidettiin ajantasalla. Asentaja teki siistiä työtä ja siivosi
        jälkensä, ja lisää työtä vielä tilattiin. Nyt kun vanhenimme ei suju oma työ niinkuin ennen mielelläni teetän firmassa johon voin luottaa. (ainakin toistaiseksi)


      • Anonyymi
        Kivekäs kirjoitti:

        Tuttavani teetti pintaremontin tähtiremonteilla, ja tiedän mitä remontti maksoi sekä mitä sopimukseen sisältyi.

        Kuttannuslaskennan ammattilaine saisi menestyvänkin yrityksen konkurssiin hinnoittelullaan.

        Toisilla ob liukaa rahaa niin että hinnalla ei oke väliä.törkeää ylihinnoirrelua.=kusetus.


      • Anonyymi
        koti123 kirjoitti:

        Meillä myös kokemusta Tähtiremonteista ja kaikki meni niinkuin sovittiin. Aikataulut piti ja laatu huippua. Ihmetyttää nämä jotka täällä valittavat, taitaa olla kilpailijoita tai joitakin jotka eivät ole olleet aidosti kyseisen yrityksen kanssa tekemisissä. Suosittelen

        Hullu se joka maksaa ylihintaa mistään.


      • Anonyymi
        koti123 kirjoitti:

        Meillä myös kokemusta Tähtiremonteista ja kaikki meni niinkuin sovittiin. Aikataulut piti ja laatu huippua. Ihmetyttää nämä jotka täällä valittavat, taitaa olla kilpailijoita tai joitakin jotka eivät ole olleet aidosti kyseisen yrityksen kanssa tekemisissä. Suosittelen

        Hyväuskosia hölmojä jotka eivät kilpailuttaa in näköjään paljon.


      • Anonyymi
        pe45 kirjoitti:

        Laadusta kyllä mielestäni kannattaa maksaakin. Saa hyvän työjäljen ja aikataulutkin pitää. Sitä saa mitä tilaa.

        Laatu ei tarkoita ylihinnoittelua.koittakaa hyvät ihmiset se ymmärtää.ei ovimyynti kuulu terveen firman toimintaan varsinkaan rakennus alalla.


      • Anonyymi
        HenriKol kirjoitti:

        Nimimerkit koti123 ja Helepolla ovat takuuvarmasti firman omia tyyppejä. Älkää uskoko.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla ob liukaa rahaa niin että hinnalla ei oke väliä.törkeää ylihinnoirrelua.=kusetus.

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatu ei tarkoita ylihinnoittelua.koittakaa hyvät ihmiset se ymmärtää.ei ovimyynti kuulu terveen firman toimintaan varsinkaan rakennus alalla.

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Tähtiremonttihuijausta kirjoitti:

        Saanut runsaasti mainetta siitä että myy törkeästi ylihinnoiteltuja keittiöremonttipaketteja. Myyjät kiertelevät talojen ovilla eri alueilla ja etsivät erityisesti vanhuksia tai ihmisiä joilla vaikeuksia ajaa omia etujaan. Tunkeudutaan sisälle huoneistoon ja samantien vaaditaan uhrilta allekirjoitus paperiin.

        80 vuotiaalle tädillemme vastikään myyty tällainen hemmetin keittöremonttipaketti, asiaa alettiin tutkia ja huomattiin että hintavertailussa kunniallisiin yrityksiin- oli reilusti ainakin 5000 euroa täyttä ilmaa TÄHTIREMONTIT paketissa.

        Netistä huomasimme että keskustelu tämä firman bisneksistä käy kuumana ja vastaavia tapauksia on paljon- uhreina erityisesti vanhukset.

        Asiasta otettu yhteys heti kuluttajasuoja viranomaiseen- yhteys myös poliisiin.

        Varoittakaa omaisianne tai varokaa itse asioimasta tämän yrityksen kanssa

        Täysin samaa mieltä!!! Itseäni kusetettiin viimeisen päälle. Jumalaton päällekäynti alkoi jo
        ulko-ovella, väkisin ängettiin sisälle ja sitten alkoi tolkuton höpötys. Paperit esiin ja
        nimi alle. Kaikki tapahtui alle vartissa. Olin aivan typertynyt ja tietysti hemmetin
        tyhmä! Oppia ikä kaikki, mutta ålköön kukaan koskaan menkö tähän vipuun!


      • Anonyymi
        Tähtiremonttihuijausta kirjoitti:

        Saanut runsaasti mainetta siitä että myy törkeästi ylihinnoiteltuja keittiöremonttipaketteja. Myyjät kiertelevät talojen ovilla eri alueilla ja etsivät erityisesti vanhuksia tai ihmisiä joilla vaikeuksia ajaa omia etujaan. Tunkeudutaan sisälle huoneistoon ja samantien vaaditaan uhrilta allekirjoitus paperiin.

        80 vuotiaalle tädillemme vastikään myyty tällainen hemmetin keittöremonttipaketti, asiaa alettiin tutkia ja huomattiin että hintavertailussa kunniallisiin yrityksiin- oli reilusti ainakin 5000 euroa täyttä ilmaa TÄHTIREMONTIT paketissa.

        Netistä huomasimme että keskustelu tämä firman bisneksistä käy kuumana ja vastaavia tapauksia on paljon- uhreina erityisesti vanhukset.

        Asiasta otettu yhteys heti kuluttajasuoja viranomaiseen- yhteys myös poliisiin.

        Varoittakaa omaisianne tai varokaa itse asioimasta tämän yrityksen kanssa

        Saman kokemukset, paperien ja sopimusten mukaan oli noin 8834 € , mutta puoli töitä tehtyy ja maksoin yli 14 000 euroa. Sitten maalattiin eri laillla valkoista maalausta. Oli pakko taas käyttää eri yritystä ja maksaa taas 1300 €...
        Saanut runsaasti mainetta siitä että myy törkeästi ylihinnoiteltuja keittiöremonttipaketteja. Myyjät kiertelevät talojen ovilla eri alueilla ja etsivät erityisesti vanhuksia tai ihmisiä joilla vaikeuksia ajaa omia etujaan. Tunkeudutaan sisälle huoneistoon ja samantien vaaditaan uhrilta allekirjoitus paperiin.

        Minulle tädillemme vastikään myyty tällainen hemmetin seinänremonttipaketti,ja mun asiaa ei alettiin tutkia, kn minulla ei ole rahaa enä maksamaan asiantuntejat ja ei kukaan huoma että hintavertailussa kunniallisiin yrityksiin- oli reilusti ainakin 8000 euroa täyttä ilmaa TÄHTIREMONTIT paketissa.

        Netistä huomasimme että keskustelu tämä firman bisneksistä käy kuumana ja vastaavia tapauksia on paljon- uhreina erityisesti vanhukset.


      • Anonyymi
        Kivekäs kirjoitti:

        Tuttavani teetti pintaremontin tähtiremonteilla, ja tiedän mitä remontti maksoi sekä mitä sopimukseen sisältyi.

        Kuttannuslaskennan ammattilaine saisi menestyvänkin yrityksen konkurssiin hinnoittelullaan.

        LaskentoimenAAA kirjoittiOlen alan ammattilaine ja teen työkseni kuttannuslaskentaa ja tarjouksia, Tähtirenontin hinnat ovat noin 2-3 kertaa kalliimpia normaalihinnoitteluun nähden. ei ihme että nimi on tähtihinnat, tulos sen mukainen kun voittokatetta työstä kulujen ja palkkojen jälkeen70-80 %.
        Mutta kun soitti paari kertaa, ei kukaan reagoinut , ja tuli taas 2 kertaa saman summan.
        Mä olen varma % 1000000 kertaa, että TÄHTIREMONTIT ovat huijarit..
        Mutta ei kiinostaa politikot aika VIRANNOMAISET- Suomen korkein oikeus$$$€€€€


      • Anonyymi
        laskentatoimenAAA kirjoitti:

        Olen alan ammattilaine ja teen työkseni kuttannuslaskentaa ja tarjouksia, Tähtirenontin hinnat ovat noin 2-3 kertaa kalliimpia normaalihinnoitteluun nähden. ei ihme että nimi on tähtihinnat, tulos sen mukainen kun voittokatetta työstä kulujen ja palkkojen jälkeen70-80 %.

        Älä puhu paskaa


    • mestaritimpermanni

      etkö päässyt töihin tähtäreille kun noin harmittaa.. ? kjäh kjäh

      • V***U

        Ei todellakaan tekis mieli lepakoille tehdä duunia kun eivät edes kuulema maksa kunnon palkkaa ja kilometrejäkään makseta täydellä. Sinä se oot varmaan päässy sinne töihin kuin ilosta hypit ja pompit????


      • rehtori2012
        V***U kirjoitti:

        Ei todellakaan tekis mieli lepakoille tehdä duunia kun eivät edes kuulema maksa kunnon palkkaa ja kilometrejäkään makseta täydellä. Sinä se oot varmaan päässy sinne töihin kuin ilosta hypit ja pompit????

        minä olen ollut mestarinikkareille töissä 2010 ja oma kokemukseni sieltä oli että tekevät niinkuin lupaavat. kohteet joissa työskentelin, en kyllä huomannut että asukas olisi ollut tyytymätön mihinkään. minulle maksettiin kaikki työsopimuksen mukaisesti. ja kyllähän sen varmasti yksinkertainenkin ymmärtää ettei halvalla voi saada hyvää. miksi ferrari maksaa enemmän kuin lada?


      • kyösti 46

        juu kyllä varmasti tmi-jamppa joka juopottelee kaiket päivät ja tulee työmaalle silloin kun huvittaa saa halvalla, mutta uskon että tilaamani remontti tulee tehtyä niinkuin kauppakirjaan on sovittu. ajallaan.


      • peukaloinentipermanni
        rehtori2012 kirjoitti:

        minä olen ollut mestarinikkareille töissä 2010 ja oma kokemukseni sieltä oli että tekevät niinkuin lupaavat. kohteet joissa työskentelin, en kyllä huomannut että asukas olisi ollut tyytymätön mihinkään. minulle maksettiin kaikki työsopimuksen mukaisesti. ja kyllähän sen varmasti yksinkertainenkin ymmärtää ettei halvalla voi saada hyvää. miksi ferrari maksaa enemmän kuin lada?

        Olin minäkin töissä, riitautettuja urakoita jatkuvasti ,ja käsittääkseni kärajille moni urakka menossa, joten omistajavaidos oli ilmeisen pakko tehdä....


      • Anonyymi
        rehtori2012 kirjoitti:

        minä olen ollut mestarinikkareille töissä 2010 ja oma kokemukseni sieltä oli että tekevät niinkuin lupaavat. kohteet joissa työskentelin, en kyllä huomannut että asukas olisi ollut tyytymätön mihinkään. minulle maksettiin kaikki työsopimuksen mukaisesti. ja kyllähän sen varmasti yksinkertainenkin ymmärtää ettei halvalla voi saada hyvää. miksi ferrari maksaa enemmän kuin lada?

        Ammattimies.tekee aina työnsä kunnolla.jotkut vaan osaa kusettaa hyvin .


      • Anonyymi
        V***U kirjoitti:

        Ei todellakaan tekis mieli lepakoille tehdä duunia kun eivät edes kuulema maksa kunnon palkkaa ja kilometrejäkään makseta täydellä. Sinä se oot varmaan päässy sinne töihin kuin ilosta hypit ja pompit????

        🤣🤣🤣


    • Puustinen

      Teetitkö heidän kauttaan remontin vai kauhisteletko hintoja muuten vain? Jos kauhistelet hintoja muuten vain, niin voipi olla ettet ymmärrä miksi he ovat kalliimpia kuin "pakettiauto oy".

      Tuttavani valitsi remonttiinsa "pakettiauto oy:n", hinnat olivat edulliset ja kaveri pääsi aloittamaan kohteessa sopimuksen tekoa seuraavana päivänä. Reiska tuhosi kahdessa viikossa miltei koko asunnon ja irtaimiston, rikkoi purkaessaan mm. stereot. Seinien "maalauksen" jäljiltä kittaukset paistoivat läpi, ja parkettiasennuksessa jätettiin vanhat jalkalistat paikoilleen joiden päälle lyötiin sitten uusi lista, väliovet karmeineen reiska laittoi ennen parketin asennusta jne jne.

      Pari tuttavaani on teettänyt remonttinsa Tähtiremontilla, jälki on kaunista ja remontit menneet hyvin. Laadusta ja palvelusta kannattaa maksaa, huonosti tehdyn remontin kohdalla koko raha menee hukkaan.

      • Tyytyväinen

        Kyllä TähtiRemontit tekee todella hyvää jälkeä ja siivoavat paikat lähtiessään.
        Olen ollut tyytyväinen vaikka ei itselle tullut vaan vanhalle äidilleni. Ahkeraa ja huolelle tehtyä. =)


      • Pirjo K.
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kyllä TähtiRemontit tekee todella hyvää jälkeä ja siivoavat paikat lähtiessään.
        Olen ollut tyytyväinen vaikka ei itselle tullut vaan vanhalle äidilleni. Ahkeraa ja huolelle tehtyä. =)

        Sama kokemus meidän perheellä. Tuli makuuhuoneeseen uusi raikas tapetti ja keittiöön uudet kaapit, kodin koneita ei vaihdettu kun oli muuton yhteydessä juuri ostettu uudet. Onneksi ei tarvinnut etsiä erikseen maalaria ja erikseen keittiöfirmaa ja ammattilaiset tekivät niinkuin oli myyjän kanssa sovittu! Suosittelen


      • Sano-ei-huijareille

        Näin voi puhua vain Tähtiremontit Oy:n omistaja/edustaja.
        On se muuten kumma miten jo valmistuneiden ja erinomaisesti onnistuneiden remonttien ostajat vielä seuraavat tätä palstaa, vai olisivatkohan he sittenkin jotenkin muuten kytkösissä tuohon firmaan.
        Onhan se outoa miten täällä palstalla täysin aiheettomasti parjataan edullista ja osaavaa firmaa. Voisiko kuitenkin olla niin, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä...


      • Anonyymi
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kyllä TähtiRemontit tekee todella hyvää jälkeä ja siivoavat paikat lähtiessään.
        Olen ollut tyytyväinen vaikka ei itselle tullut vaan vanhalle äidilleni. Ahkeraa ja huolelle tehtyä. =)

        Mikäs siinä jos maksaa urakasta ylihintaa.


      • Anonyymi
        Sano-ei-huijareille kirjoitti:

        Näin voi puhua vain Tähtiremontit Oy:n omistaja/edustaja.
        On se muuten kumma miten jo valmistuneiden ja erinomaisesti onnistuneiden remonttien ostajat vielä seuraavat tätä palstaa, vai olisivatkohan he sittenkin jotenkin muuten kytkösissä tuohon firmaan.
        Onhan se outoa miten täällä palstalla täysin aiheettomasti parjataan edullista ja osaavaa firmaa. Voisiko kuitenkin olla niin, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä...

        Tiedätkö yhtään paljonko yrakkasi olisi maksanut kilpailijalla.


      • Anonyymi
        Sano-ei-huijareille kirjoitti:

        Näin voi puhua vain Tähtiremontit Oy:n omistaja/edustaja.
        On se muuten kumma miten jo valmistuneiden ja erinomaisesti onnistuneiden remonttien ostajat vielä seuraavat tätä palstaa, vai olisivatkohan he sittenkin jotenkin muuten kytkösissä tuohon firmaan.
        Onhan se outoa miten täällä palstalla täysin aiheettomasti parjataan edullista ja osaavaa firmaa. Voisiko kuitenkin olla niin, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä...

        Sulla taitaa kiristää nyt sukkahousut liikaa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö yhtään paljonko yrakkasi olisi maksanut kilpailijalla.

        Katto kaipaa maalia ja seinät tapettia, entiset otin itse jo pois, muovimaton haluaisin vaihtaa vinyyliin. Olen googlannut rempantekijöitä, lukenut näitä kokemuksia, tilanne näyttää siltä, että kunnon remppareiskaa ei ole olemassakaan, on vaan huijareita ja paskatyöntekijötä, joiden rempat ei valmistu ikinä. Onko tosiaan 70:sen täti-ihmisen ainoa vaihtoehto nousta itse tikkaille ja toivoa että ehtii läiskäistä tapetin seinään ennenkun alkaa huimata, ja kun aikansa haroo pitkävartisella telalla niin ehkä se katto ennenpitkää saa uuden maalin eikä tarvii olla missään tekemisissä tämän epäonnistuneen ammattikunnan kannssa, mutta masentavaa tämä on.


      • Anonyymi
        Sano-ei-huijareille kirjoitti:

        Näin voi puhua vain Tähtiremontit Oy:n omistaja/edustaja.
        On se muuten kumma miten jo valmistuneiden ja erinomaisesti onnistuneiden remonttien ostajat vielä seuraavat tätä palstaa, vai olisivatkohan he sittenkin jotenkin muuten kytkösissä tuohon firmaan.
        Onhan se outoa miten täällä palstalla täysin aiheettomasti parjataan edullista ja osaavaa firmaa. Voisiko kuitenkin olla niin, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä...

        Älä puhu paskaa


    • Remonttirepe

      Tämä kyseinen firma yritti juuri kaupata isovanhemmilleni väkisin keittiöremonttia,he asuvat kaksiossa jossa on pieni keittiö ja remontin hinnaks olisi tullut 14000€!! Heti olisi pitänyt laittaa nimet paperiin... Onneksi he ovat vielä sen verran järjissään etteivät laittaneet nimeä paperiin.säälittävää kusetusta koko firma,en voi käsittää tollasten ihmisten moraalia. Älkää siis olko kyseisen yhtiön kanssa missään tekemisissä. Ja nää ketkä kirjoittaa tästä firmasta täällä positiivista,ovat varmaan kyseisen yhtiön omistajia.

      • Taaton Tassu

        En usko sinua, tai sitten puhut yli ymmärryksesi. Minulle k'äytiin tänään esittelemässä Tähtiremonttien tekemään mahdollista työtä kaksiooni.

        Ihmettelin toki sitä, kun piti heti tehdä sopimus, mutta sain siihen miettimisaikaa kaksi viikkoa. Perillinen, osakkeen omistaja tyrmäsi heti, mutta sen sanon, että kallishan tämä sopimus kohdallani ei ole ja voi vieläkin hinta alentua, kun luullakseni tekisin muutoksia.

        Ei mikään firma voi elellä kuin ilmassa, sopimuksia on tehtävä ja ne voi annetussa ajassa perua. Kilpailu on kovaa ja jäljen pitää olla hyvä, se on selvä.

        Minulle tuollainen kotiintulo sopi oikein hyvin. Ei ollut hetkeäkään pakkomyynnin tuntua.

        Hyvä remonttifirma antaa myös asiakkaalleen mahdollisuuden tehdä "oma sopimus kanssaan", eli tuo "miettimisaika " on oikein hyvä. Suosittelen laajempaankin käyttöön. Työvoima on suomalainen!

        Itse en lopullista päätöstäni tee, mutta mietin ja keskustelen toisen osapuolen kanssa.


      • Fazer 1907

        Hah-hah :)) Kuka uskoo että tämän päivän Suomessa pitää mitään tehdä pakosta? Olen tehnyt myyntityötä koko elämäni ja ainoastaan muutaman kerran törmännyt myyjään joka on yhtä ammattitaitoinen tuotetietämyksessä kuin tämä Mestarinikkareiden nuori myyjä joka vieraili kodissamme. Ensinnäkin jo se ensi vaikutelma oli niin kohtelias että olisi tehnyt mieli ostaa jo sen perusteella. Olisi hienoa kun joku raottaisi sitä asiaa kuka tälläisiä myyjiä on kouluttanut, palkkaisin hänet oitis organisaatioomme. Miten ihmiset voikaan tänä päivänä olla ymmärtämättä palvelunlaadusta.


      • Läheltäseurannut

        Olen saanut kuulla(luotettavilta tahoilta), että ko yritys kiertelee ovelta ovelle ja tyrkyttää(lähes pakolla) omia palvelujaan. Erään muistisairaan vanhuksen kohdalla on asiasta oltu jo taloyhtiöön yhteydessä sekä poliisiin(rikosilmoitus). Mielestäni aivan törkeää edes keskustella jostakin ylihinnoitetusta remontista ihmisen kanssa, joka ei muista tunnin päästä mitään mitä juteltu tai jolla todettu muistisairaus..EDESVASTUUTONTA ja TÖRKEÄÄ käytöstä Tähti remontti Oy:n edustajilta. Ja mielestäni rikollista toimintaa myydä ovelta ovelle tuotteitaan tai palveluja jos asuinalueen kaikki talot ovat koodinumerolla lukittuna(jotta vältytään rikolliselta toiminnalta). Ovat luultavasti päässeet vahingossa alaovesta sisään(joku tyhmyyksissään kertonut turvakoodin).


      • Kansalainenx

        Miten on mahdollista että mm. tämä "Tähtifirma" tyyppiset roisto liigat saavat toimia Suomessa kaikessa rauhassa. Miksi viranomaiset eivät puuttu asiaan. Miten nämä "Firmat" saavat ihmisten yhteystiedot? Onko huoltoyhtiöt, isännöitsijät jne luotettavia? Joku tässä järjestelmässä vuotaa taloyhtiön ihmisten henkilökohtaiset tiedot rahasta varkaille? Tälläiset roistot on pantava telkien taakse.


      • Tjasentajaomistajaym
        Kansalainenx kirjoitti:

        Miten on mahdollista että mm. tämä "Tähtifirma" tyyppiset roisto liigat saavat toimia Suomessa kaikessa rauhassa. Miksi viranomaiset eivät puuttu asiaan. Miten nämä "Firmat" saavat ihmisten yhteystiedot? Onko huoltoyhtiöt, isännöitsijät jne luotettavia? Joku tässä järjestelmässä vuotaa taloyhtiön ihmisten henkilökohtaiset tiedot rahasta varkaille? Tälläiset roistot on pantava telkien taakse.

        Myyjän on myytävä..se on vaan niin. Ennenkun joku taas repii nuppinsa karvat ja näkee punasta niin sanon on Tottakai olemassa moraalinen toiminta ja jos joku myyjä on ääliö...ei tarkoita että kaikki on! Käräjille mennään mitä ihmeemmistä asioista..eli on niitäkin. Toistamiseen..moraalinen ääliö on omaa luokkaansa. Mutta...on myös paljon ihmisiä jotka haluaa vedättää yrittäjää vaikka olisi miten hyvin hoidettu.. tämä ei ole legendaa vaan totta. Ääliöitä löytyy myös asiakkaista varsinkin kun asiakas tajuaa että on väärässä!


      • Anonyymi
        Kansalainenx kirjoitti:

        Miten on mahdollista että mm. tämä "Tähtifirma" tyyppiset roisto liigat saavat toimia Suomessa kaikessa rauhassa. Miksi viranomaiset eivät puuttu asiaan. Miten nämä "Firmat" saavat ihmisten yhteystiedot? Onko huoltoyhtiöt, isännöitsijät jne luotettavia? Joku tässä järjestelmässä vuotaa taloyhtiön ihmisten henkilökohtaiset tiedot rahasta varkaille? Tälläiset roistot on pantava telkien taakse.

        Mee hoitoon


      • Anonyymi

        Minä kehuin ihan ulkopuolisena enkä tiennyt koko puljusta ennen mitään. TYYTYVÄINEN


      • Anonyymi

        Puhut täyttä totta.tähtirenontin moraali sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Taaton Tassu kirjoitti:

        En usko sinua, tai sitten puhut yli ymmärryksesi. Minulle k'äytiin tänään esittelemässä Tähtiremonttien tekemään mahdollista työtä kaksiooni.

        Ihmettelin toki sitä, kun piti heti tehdä sopimus, mutta sain siihen miettimisaikaa kaksi viikkoa. Perillinen, osakkeen omistaja tyrmäsi heti, mutta sen sanon, että kallishan tämä sopimus kohdallani ei ole ja voi vieläkin hinta alentua, kun luullakseni tekisin muutoksia.

        Ei mikään firma voi elellä kuin ilmassa, sopimuksia on tehtävä ja ne voi annetussa ajassa perua. Kilpailu on kovaa ja jäljen pitää olla hyvä, se on selvä.

        Minulle tuollainen kotiintulo sopi oikein hyvin. Ei ollut hetkeäkään pakkomyynnin tuntua.

        Hyvä remonttifirma antaa myös asiakkaalleen mahdollisuuden tehdä "oma sopimus kanssaan", eli tuo "miettimisaika " on oikein hyvä. Suosittelen laajempaankin käyttöön. Työvoima on suomalainen!

        Itse en lopullista päätöstäni tee, mutta mietin ja keskustelen toisen osapuolen kanssa.

        Älä turhaa keskustele.


      • Anonyymi
        Fazer 1907 kirjoitti:

        Hah-hah :)) Kuka uskoo että tämän päivän Suomessa pitää mitään tehdä pakosta? Olen tehnyt myyntityötä koko elämäni ja ainoastaan muutaman kerran törmännyt myyjään joka on yhtä ammattitaitoinen tuotetietämyksessä kuin tämä Mestarinikkareiden nuori myyjä joka vieraili kodissamme. Ensinnäkin jo se ensi vaikutelma oli niin kohtelias että olisi tehnyt mieli ostaa jo sen perusteella. Olisi hienoa kun joku raottaisi sitä asiaa kuka tälläisiä myyjiä on kouluttanut, palkkaisin hänet oitis organisaatioomme. Miten ihmiset voikaan tänä päivänä olla ymmärtämättä palvelunlaadusta.

        Kyllä niillä provikoilla voi vähän vaikka hymyillä.


      • Anonyymi
        Kansalainenx kirjoitti:

        Miten on mahdollista että mm. tämä "Tähtifirma" tyyppiset roisto liigat saavat toimia Suomessa kaikessa rauhassa. Miksi viranomaiset eivät puuttu asiaan. Miten nämä "Firmat" saavat ihmisten yhteystiedot? Onko huoltoyhtiöt, isännöitsijät jne luotettavia? Joku tässä järjestelmässä vuotaa taloyhtiön ihmisten henkilökohtaiset tiedot rahasta varkaille? Tälläiset roistot on pantava telkien taakse.

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee hoitoon

        Samaa mieltä👍


      • Anonyymi
        Läheltäseurannut kirjoitti:

        Olen saanut kuulla(luotettavilta tahoilta), että ko yritys kiertelee ovelta ovelle ja tyrkyttää(lähes pakolla) omia palvelujaan. Erään muistisairaan vanhuksen kohdalla on asiasta oltu jo taloyhtiöön yhteydessä sekä poliisiin(rikosilmoitus). Mielestäni aivan törkeää edes keskustella jostakin ylihinnoitetusta remontista ihmisen kanssa, joka ei muista tunnin päästä mitään mitä juteltu tai jolla todettu muistisairaus..EDESVASTUUTONTA ja TÖRKEÄÄ käytöstä Tähti remontti Oy:n edustajilta. Ja mielestäni rikollista toimintaa myydä ovelta ovelle tuotteitaan tai palveluja jos asuinalueen kaikki talot ovat koodinumerolla lukittuna(jotta vältytään rikolliselta toiminnalta). Ovat luultavasti päässeet vahingossa alaovesta sisään(joku tyhmyyksissään kertonut turvakoodin).

        Ootko vähän tyhmä


    • Vanhuksen poika

      Viime perjantaina vanhuksen ovikelloa soitti "Tähtiremontit", "yli 100 henkikön vanha luoetettava yiritys" ja vanhukselle tehtiin sopimuis 4:n seinän tapetoinnista ja lattialistojen uusimisesta hintaan 10.000 €. Listojen mittaus tapatuisi huomenna ja remontti tammikuussa. No, kuluttajansuojalain mukaan kotimyynnin voi perua kahdessa viikossa, JOS tavaraa tai palvelua ei ole toimitettu. Nyt se olisi toimitettu heti, joten kyseessä on selkokielellä vahuksen narraaminen sopimukseen, josta ei pääse eroon. LIäsksi kotimyyntiasiakirja on niin himmeällä tekstillä, että vanhus ei pystu sitä lukemaan.

      Viikonlopun aikana sopimukseen lähetettiin sähköpostilla purkuilmoitus kuluttajasuojalain nojalla, saa nähdä rupeavatko venkoilemaan.

      • taaton tassu

        Hinta ei voi pitää paikkaansa. Näitkö sopimuksen?

        En usko tuota! Sinähän teet vanhuksen poikana sen työn itse ja pääset tapettien, pensselin ja liisterin hinnalla.

        Vai, oletko laiska poika?


      • tietävä

        Tähtiremontit Oy on uusi yritys perustettu 2014 kaupparekisteitietojen mukaan, ei voi olla vanha ja vakavarainen.


    • Onhan väitöksiä, pitäneekö paikkaansa? Pari tonnia olisi sopiva hinta, tietysti, jos vanhan tapetin nyhtää irti siinä menee yli viikko.

      • Remonttirepe

        Kyllä ainakin minun kohdalla tämä pitää täysin paikkansa.Ei ole tapana kirjoitella tänne keskustelupalstoille mitään,mutta nyt oli niin törkeä kusetusyritys isovanhempiani kohtaan että oli pakko kirjoittaa jotta muut osaavat varoa tätä yritystä.


      • YIT johtokunta
        Remonttirepe kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun kohdalla tämä pitää täysin paikkansa.Ei ole tapana kirjoitella tänne keskustelupalstoille mitään,mutta nyt oli niin törkeä kusetusyritys isovanhempiani kohtaan että oli pakko kirjoittaa jotta muut osaavat varoa tätä yritystä.

        musta tuntuu että oot vainoharhainen.. eihän tuossa ole edes logiikkaa? sinun kohdalla pitää paikkansa, mutta isovanhempiasi huijattu..


      • Anonyymi

        Yli viiko.ehkä päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli viiko.ehkä päivä.

        Tuus repimään mun seinästä tapetit päibässä🤣


    • 100 tuntia x 2 henkilöä x 30e alv = 6000e, on ylihinnoiteltu 4000-5000e, riippuen tilasta. Parilla tonnillakin saisi ks. remontin.

      • piristyvä lapsi

        Veteraaniliiton hinta-arvio tapetoinnin osalta oli 2000 €. Tähtimarkkinoinnilla sama työ 7000 €.


    • Väsynyt lapsi

      Kolmen huoneen tapetointi ja neljän oven vaihto 16 800 euroa. Piti olla katselmus ja hinta-arvio. Mutta paperina olikin sopimus. En allekirjoittanut.

      • Kuluttajaasiamies

        sopimus ilman allekirjoitusta= tarjous


    • Ei se yritys ole tyhmä yritys joka pyytää vaan se joka maksaa. On yrityksellä kulunsakin.

    • mie ja sie

      Mestarinikkarit oy on nyt tähtiremontit oy jostakin pohjois karjalasta

      • Remonteerattavaa

        Mistä siis saisi kohtuuhintaista laatutyötä pk-seudulla ?


    • erimieltä

      Taitaapi olla ylivoimaisesti Suomen suurin tekijä. Jos korkeammilla hinnoillakin töitä riittää vuodesta toiseen niin kyllä sekin jostain kertoo. Meille tekivät ensin keittiön sekä myöhemmin lattiat ja olemme todella tyytyväisiä. Mielenrauhasta kannattaa vähän maksaakin.

    • Perusjorma

      Taitaapi olla Suomen kallein tekijä. Ei tainnut nimim."erimieltä" kysyä muilta tarjousta. Etkö jaksanut etsiä tekijöitä, kun TR tuntui niin hyvälle. Jos työn jäljessä ei ole moittimista ja aikataulut pitää, niin hyvä, mutta vastaavan palvelun saa monelta muultakin. Ei siitä kannata maksaa kaksin- tai kolminkertaista hintaa ekstraa. Kuopiossa saa mielenrauhaa esimerkiksi kylppäriremontissa kymppitonnilla, TR pyytää vastaavasta tuplahinnan tai vähä enemmän. Aika reilusti katetta/ahneutta. Ja näitä onnettomia ostajia riittää, kun myyjät jaksaa ovikelloa soitella. Milloin tulette minun ovelle?

      • Ylönen Pasi

        Oma kokemukseni oli, että kun valitsin juuri väärässä kohdassa säästämisen, niin minulla on vieläkin kylpyhuoneremontti kesken! Juuri tälläinen ns. "vähän halvempi" yritys valittiin tekemään työ ja kun ei vaan valmista tule ja kauhea selitys, milloin auto on mukamas ollut korjaamolla ja milloin tekijä kipeänä eikä muka löydy tuuraajaa, huh-huh sanon minä! ja tämä viimeisin selitys, pintaliittimiksi asennettu väärän tuumakoon sovitteet ettei mikään nykyaikainen suihku sovikaan niihin ja minun vikani kun ei ole edes kauppakirjaa mistä tarkastaa! olen menettänyt yöuneni jo vähintään 5000€ edestä ja se summa tuntuu vain kasvavan. avaimet käteen-paketista tullut tuntityönä veloitus. ensi kerralla kun minun kotiini valitsen vain parhaan tekijän ja eiköhän se täältäkin jo löydy mihin ottaa yhteyttä jos haluaa että kerralla tehdään valmiiksi!


      • Anonyymi
        Ylönen Pasi kirjoitti:

        Oma kokemukseni oli, että kun valitsin juuri väärässä kohdassa säästämisen, niin minulla on vieläkin kylpyhuoneremontti kesken! Juuri tälläinen ns. "vähän halvempi" yritys valittiin tekemään työ ja kun ei vaan valmista tule ja kauhea selitys, milloin auto on mukamas ollut korjaamolla ja milloin tekijä kipeänä eikä muka löydy tuuraajaa, huh-huh sanon minä! ja tämä viimeisin selitys, pintaliittimiksi asennettu väärän tuumakoon sovitteet ettei mikään nykyaikainen suihku sovikaan niihin ja minun vikani kun ei ole edes kauppakirjaa mistä tarkastaa! olen menettänyt yöuneni jo vähintään 5000€ edestä ja se summa tuntuu vain kasvavan. avaimet käteen-paketista tullut tuntityönä veloitus. ensi kerralla kun minun kotiini valitsen vain parhaan tekijän ja eiköhän se täältäkin jo löydy mihin ottaa yhteyttä jos haluaa että kerralla tehdään valmiiksi!

        Kallis ei tarkoita hyvää.halpa ei tarkoita huonoa.jokainen tekee sillä tuntihinnalla mitä suostutaab maksamaan.olkaa ihmuset tarkkoina kun tejijäö valitsette.


    • Ärsyyntynyt

      Eilen ovikello soi ja ovella kaksi nuorta miestä Tähtiremontit-firmasta miltei änkesi sisään tarjoamaan remonttipalveluita estelyistäni huolimatta. Ihmettelen vain, mistä he olivat saaneet ulko-ovemme ovikoodin? Onneksi naapuri oli ehtinyt hälyttää tästä firmasta, joka myy vanhuksille törkeän ylikalliita remonttipalveluita. Varoittakaa iäkkäitä omaisianne tästä porukasta! Haluaisin vielä varoittaa ketään antamasta ovikoodejaan esim. pizza-läheteille. Sitä kautta koodit ovat täällä Helsingissä levinneet mm. jehovan todistajille jotka alvariinsa rimputtavat ovikelloa ja keksivät mitä ihmeellisimpiä selityksiä sille mistä ovat koodit vohkineet!
      Varokaa huijareita!

      • taaton tassu

        Huijareiksi en sanoisi niitä kahta nuorta miestä, jotka olivat remonttiaikeissa.

        Huijareita ovat Jehovan todistajat, kun tulevat liukkaasti, kun ovea joku raottaa.
        Todella -

        myös Turussa Pizza-poika tulee tuosta vain, ei tarvitse mitään koodeja annella, ne ovat heillä "päässään".


      • Raamitkaulassa

        HYVÄ, että hakukone toi minut tänne keskustelupalstalle etsiessäni tietoa Tähtiremontit-firmasta!
        Viime viikolla oli tullut isäni, 90-vuotiaan kerrostaloasuntoon kolme, nuorta miestä esittelemään remonttia.
        Isän kertoman mukaan 17-vuotiaita poikia.
        Isäni, joka on monisairas, vaivalloisesti rollattorilla liikkuva vanhus ei jaksanut alkaa estelemään, kun "pojat" olivat kierrelleet huoneistossa ympäriinsä katsastellen mahdollista remonttikohdetta.
        Vanhus on siinä elämäntilanteessa, että remontista ei ole mitään iloa, päin vastoin. Hän tarvitsee sairauksiensa tähden rauhallista olemista, ei mitään remonttihässäkkää.
        Yritin saada selville, onko pappa kirjoittanut nimeään mihinkään, onhan sairas, raihnainen, huonokuuloinen ja puoliksi sokea vanhus puhuttavissa pyörryksiin. Varsinkin kun kolmen nuoren miehen voimalla puhutaan ja häärätään ympäri huushollia. En saanut selville.
        Esittelijät olivat jättäneet lapun pöydälle ja päivämäärän ensi viikolle, lapussa rasti kohdassa, jossa lukee "väliovet".
        Vanhus on jonkin verran muistamaton, että tasan takeita ei ole siitä, että onko saatu kirjoittamaan jokin sopimus.
        Asunto on perikunnan omistuksessa, eli jos näitä ovia aletaan siihen kämppään tunkemaan, niin saavat kyllä viedä ne takaisin ja äkkiä. En ole yhtenä asunnon omistajana kirjoittanut sopimusta.
        Tällainen tunkeminen näin iäkkään asuntoon ja hääriminen siellä ympäriinsä on minusta erittäin huonoa mainosta firmalle.
        Sorry vaan firma.... pojallani on myös raksafirma, mutta sen käytäntöihin ei kuulu ihmisten koteihin, ja varsinkin vanhusten koteihin tunku.


    • ?remppa ohi?

      Hyvä kun luin näitä, mulle yrittävät kaupata myös jotain elikkäs tiedän olla varuillani! Mietin samaa kuin joku kommentoi, että varmaan firman omistajilta tulee noi positiiviset kommentit!

      • taaton tassu

        Kehujana ja "nenästä vedettynä" minä en ole missään tekemisissä firman kanssa, mutta kehun ystävällistä, hyvää käytöstä, vain se SOPIMUS yllätti, mutta sain kahden viikon miettimisajan. Nyt meneillään eka päivä. Vielä 13.

        Suomalaiset eivät osaa keskustella, eivätkä vaatia. Tottakai remonttifirma lyö omat korttinsa pöytään ja sitten on ruvettava miettimään, mikä se nyt tässä maksaa, mikä ei maksa. Viimeksi - mistä suostun maksamaan.

        Suomalainen työ maksaa, mutta tekijät myös osaavia. Puhutaan samaa kieltä, ei tarvitse ravistella päätä, kun ei ymmärrä. Jos haluamme työllistää, siitä myös maksamme. Onneksi luonani käväisi fiksu nuori mies, osasi hommansa ja antoi tilaa ajatuksilleni.


      • narsisti99

        Varmasti yritysjohtajilla aikaa lukea nettikirjoituksia.. Mäkin kun olin Latvian pääministerinä luin pelkkää nettiä yleensä iltalehteä ja hörpin kahvia "aikani kuluksi" kunnes huomasin että jäi oikea työtekemättä ja sain potkut. nyt olen hakemassa mepiksi europarlamenttiin hyvän eläkkeen toivossa ja jos sinne en pääse niin jatkan täällä suomi24:ssä kirjoittelua joka palstalla eri nimimerkeillä ja purnaa huonoa elämääni ja mieluiten kohdistan sen muihin, pääsen helpoimmalla. tuu mun kaveriks fasepookkiin?! jooko.


      • toimitusjohtajaaaa
        taaton tassu kirjoitti:

        Kehujana ja "nenästä vedettynä" minä en ole missään tekemisissä firman kanssa, mutta kehun ystävällistä, hyvää käytöstä, vain se SOPIMUS yllätti, mutta sain kahden viikon miettimisajan. Nyt meneillään eka päivä. Vielä 13.

        Suomalaiset eivät osaa keskustella, eivätkä vaatia. Tottakai remonttifirma lyö omat korttinsa pöytään ja sitten on ruvettava miettimään, mikä se nyt tässä maksaa, mikä ei maksa. Viimeksi - mistä suostun maksamaan.

        Suomalainen työ maksaa, mutta tekijät myös osaavia. Puhutaan samaa kieltä, ei tarvitse ravistella päätä, kun ei ymmärrä. Jos haluamme työllistää, siitä myös maksamme. Onneksi luonani käväisi fiksu nuori mies, osasi hommansa ja antoi tilaa ajatuksilleni.

        Hieman samalla linjalla olen siinä että kun te ihmiset ette vain nykypäivän rakentamisesta tajua edes sitä, että hyvin monella työmaalla käytetään ulkomaalaista työvoimaa. Ja tämä siksi että saadaan sitä hintaa alemmas.... Itseä ainakin V*tuttaa tämä toiminta suunnattomasti, kukaan ei enää arvosta tekijää vaan hinta on tärkein. Ja tämän jälkeen vielä ihmetellään minkätakia ne oikeasti kotimaiset yritykset eivät menesty. Että kun se viron ukko vaan tekee ylipuolet halvemmalla.... Itse työnantaja ei tämä seikka juuri kiinnosta, onhan minunkin yritykseni hinnat korkeammat kuin muiden, mutta hyvästä syystä. Saadaan töitä paikkakuntalaisille. Ja siis kyseisestä firmasta en tiedä yhtikäs mitään näin luumäkeläisenä. Mutta miettikää ihmiset miksi se hinta on kalliimpi ja miksi halvempi.......


      • Anonyymi
        taaton tassu kirjoitti:

        Kehujana ja "nenästä vedettynä" minä en ole missään tekemisissä firman kanssa, mutta kehun ystävällistä, hyvää käytöstä, vain se SOPIMUS yllätti, mutta sain kahden viikon miettimisajan. Nyt meneillään eka päivä. Vielä 13.

        Suomalaiset eivät osaa keskustella, eivätkä vaatia. Tottakai remonttifirma lyö omat korttinsa pöytään ja sitten on ruvettava miettimään, mikä se nyt tässä maksaa, mikä ei maksa. Viimeksi - mistä suostun maksamaan.

        Suomalainen työ maksaa, mutta tekijät myös osaavia. Puhutaan samaa kieltä, ei tarvitse ravistella päätä, kun ei ymmärrä. Jos haluamme työllistää, siitä myös maksamme. Onneksi luonani käväisi fiksu nuori mies, osasi hommansa ja antoi tilaa ajatuksilleni.

        Hyväuskoinen joka ei ota asioista selvää.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Neriana

      Herranen aika nyt taas.. Mitä he*lvetin kusetusta se muka on jos firma pyytää sata tonnia pölyjen pyyhinnästä ja joku on niin idiootti, että menee allekirjoittamaan kaupat?? :D

      Oikeesti ette voi olla tosissanne kun haukutte yritystä sen takia, että teidän omat vanhukset ovat menneet hyväksymään järjettömät kaupat.

    • taaton tassu

      Kylläpä sinä vanhusta halveksit. Me osaamme laskea siinä kuin nuoremmatkin, käyttää tietokonetta ja ennen muuta meillä on kokemusta vuosikymmenistä, jolloin ensimmäinen talo sodan jälkeen rakennettiin, jokainen ovenripa erikseen merkittiin, mitä voi ostaa, mitä ei. Sitten sitä arava-lainaa vuosikymmeniä maksoimme, samalla kotia korjailimme.

      Vaikuttaa siltä, että ajattelet jokaisen iäkkään ihmisen olevan virkahuollon alainen, kuule, me osaamme ajatella.

      Täällä kirjoittavat "laiskat miehet", jotka eivät viitsi vanhustensa koteja rempata.

      Moni vanhus on mielisssään, kun palvelu tulee ovelle asti, vaan sehän ei tarkoita, että pitää työtä pakosta antaa. Se on vapaaehtoista, tietenkin!

      Ja vielä: kenenkään ei ole pakko panna sitä allekirjoitusta!

    • jäbä

      Eikö näitä ovelta-ovelle myyviä remonttifirmoja ole muitakin? Ainakin jo aikaisemmin konkurssiin mennyt Rustholli myy Tampereella. Ja joku kolmoset?
      Mutta minä ainakin maksaisin suomalaisesta työvoimasta mielelläni hiukan lisää.

      • Verottaja2015

        siinäpä se, mutta se on kautta aikain ollut niin että jos joku pärjää tekemällä työn oikein, niin ne ketkä yrittävät mennä sieltä mistä aita on matalin eivät pärjää pitkässä juoksussa. onko mestarinikkarit/tähtiremontti mennyt joskus konkurssiin? vai tarkoitatko että nämä muut yritykset ovat menneet? yritys jonka toiminta perustuu huijaukseen/valheeseen ei kyllä menesty,se on fakta.


      • verottaja2016
        Verottaja2015 kirjoitti:

        siinäpä se, mutta se on kautta aikain ollut niin että jos joku pärjää tekemällä työn oikein, niin ne ketkä yrittävät mennä sieltä mistä aita on matalin eivät pärjää pitkässä juoksussa. onko mestarinikkarit/tähtiremontti mennyt joskus konkurssiin? vai tarkoitatko että nämä muut yritykset ovat menneet? yritys jonka toiminta perustuu huijaukseen/valheeseen ei kyllä menesty,se on fakta.

        Katteella, jonka nämä firmat perivät asiakkaalta, ei varmasti tehdä konkkaa. Omistaja voi hyvin. Nimi vaihtui kyllä, vaan niinhän sen tietyn maineen saanut, saattaa tehdä.


      • Sano-ei-huijareille
        Verottaja2015 kirjoitti:

        siinäpä se, mutta se on kautta aikain ollut niin että jos joku pärjää tekemällä työn oikein, niin ne ketkä yrittävät mennä sieltä mistä aita on matalin eivät pärjää pitkässä juoksussa. onko mestarinikkarit/tähtiremontti mennyt joskus konkurssiin? vai tarkoitatko että nämä muut yritykset ovat menneet? yritys jonka toiminta perustuu huijaukseen/valheeseen ei kyllä menesty,se on fakta.

        Ei liene faktaa, kun noin pitkään ovat onnistuneet huijauksissaan...


    • Naulan kantaan

      Kuka on sanonut että yrityksessä olisi ammattitaitoista osaamista???
      Entä se työn laatu?
      Asiakaskunta eläkeläisiä....hintatiedottomia.
      Huonot ovat kuulemma palkat tekijöillä, nekin epävarmat saako ajallaan.
      Laittomia irtisanomisia sekä lomautuksia.
      Siinä siinä suomen suurin remonttifirma.... kuinka kauvan.???

      • Raipu

        Mä jätän niiden nenukan oven väliin, jos yrittäävät! Miks heitossa toi laskutoimitus on tossa alapuolella, jos haluu jotain sanoo???!!! Onks se niinku sakko mielipiteestä.


      • Anonyymi
        Raipu kirjoitti:

        Mä jätän niiden nenukan oven väliin, jos yrittäävät! Miks heitossa toi laskutoimitus on tossa alapuolella, jos haluu jotain sanoo???!!! Onks se niinku sakko mielipiteestä.

        🤣🤣


    • tiet haluava

      Onko Indone Tähtiremontit oy ja Tähtiremontit oy sama firma? Milloin firmat hankittu ?

      • kulelikko

        Yritys perustettu Huhtikuussa 2014. kaupparekisteritetojen mukaan.


    • mää

      eipä taida nimimerkillä naulan kantaan olla oikeata tietoa. Asiasta tietämättömät haukkuu ja persaukiset vinkuu..

      • itse kokenut

        Minä olin monta kertaa puhunut omallaisilleni että haluaisin uudistaa vähän kotiani. Mitään eivät silloin ottaneet kantaa ja vähättelivät tarvettani, eivätkä tehneet ehdoituksia että voisivat itse tehdä tai heillä olisi edullinen tekijä. Kun tähtiremonteista tulivat kauppaamaan remonttia ja tein kaupat lattia pinnan vaihdosta ja tapetoimisesta. Niin johan jälkikasvukin älähti. Olivat huolissaan rahoistani ( lue perinnöstään) ja johan olisi heiltä löytynyt monta halvempaa tekijää, tai olisivat itse tehneet. Mutta pitäydyin tekemässäni kaupassa (rahat ovat minun) ja olen tulokseen todella tyytyväinen. Hyvä että joku palvelee varttuneempaa väkeä, kun joidenkin lapset ajattelevat vain tulevaa perintöä.


    • Metsä

      Teki tarjouksen puoliväkisin ja pyysi nimen paperiin. Ihmettelin, miksi tarjoukseen pitää nimi panna ja sitten huomasin, että siinä lukikin: Tilaajan allekirjoitus

      • Anonyymi

        No laitoitko nimen??


    • tulppaaninpakkaaja

      Älä huijaa oot kuitenkin joku kilpailijan myyjä ????€€€??

    • kalervo ala-sieppi

      mä en ainakaan suostuisi ottamaan mun omaan kotiin ketään virolaista tai toiminimikaveria, joilta ikäväkyllä usein jää verot maksamatta ja yhteiskunta joutuu hoitamaan.

      • Eurot Suomeen

        Itse pyysimme tarjouksen kylppäri/sauna kokonaisuudesta kolmelta tekijältä. Tähtiremontit ja Kolmoset olivat samoissa hinnoissa mutta Tmg remontti hinnoitteli itsensä pihalle jo alku vaiheessa. Rusthollilta en edes kysynyt, tekivät tutuille aikanaan sutta ja sekundaa. Päätöstä tekijästä en ole vielä tehnyt. Tähtiremonteilla ehkä hiukan paremmat tuotteet ainakin saunan puolella,käyttävät mm.Sun saunan lauteita jotka ovat aivan omaa luokkaansa laadullisesti.


      • vihje1
        Eurot Suomeen kirjoitti:

        Itse pyysimme tarjouksen kylppäri/sauna kokonaisuudesta kolmelta tekijältä. Tähtiremontit ja Kolmoset olivat samoissa hinnoissa mutta Tmg remontti hinnoitteli itsensä pihalle jo alku vaiheessa. Rusthollilta en edes kysynyt, tekivät tutuille aikanaan sutta ja sekundaa. Päätöstä tekijästä en ole vielä tehnyt. Tähtiremonteilla ehkä hiukan paremmat tuotteet ainakin saunan puolella,käyttävät mm.Sun saunan lauteita jotka ovat aivan omaa luokkaansa laadullisesti.

        Kysäseppä joiltakin muiltakin kuin näiltä ovelta ovelle myyjiltä. Säästät helposti 10 000 euroa!!


      • Anonyymi
        vihje1 kirjoitti:

        Kysäseppä joiltakin muiltakin kuin näiltä ovelta ovelle myyjiltä. Säästät helposti 10 000 euroa!!

        Ja saaat täyttä paskaa


    • reba

      Samaa mieltä. Yrittivät huijata meitäkin. Pyysivät 2300 euroa remontista, joka maksoi toisen ammattiliikkeen tekemänä 600 euroa. Silkkaa huijausta.

    • pienityömies

      Äitini 76 v on joutunut Tähtiremonttien huijaamaksi jo pari kertaa. Makuuhuoneeseen laitettiin kaapin ovet ylihintaan. Myöhemmin kaupattiin makuuhineeseen niin "hyvinistuva" yöpöytä 75x75 cm, hinta 420 €, Lidlissä 50€ . Nyt räjähti kuitenkin pankki. Sis'än tultiin taas katsomaan remontin tarvetta ja löytyihän olohuoneen lattiasta pari kuprua. Laitettaisiin laminaattilattia. Nimi paperiin heti, remontti kesäkuusssa, kestää 4 päivää ja kokonaishinta vain 4400 €!! Vastaava remontti muulla firmalla max, 1000 £ verollisena ja mahdollisuudella kotitalousvähennykseen. Onneksi tällä kertaa me lapset huomasimme asian ajoissa ja kauppa on peruttu ja mitään emme tule maksamaan. Tarvittaessa laitamme poliisin perään. Varokaa siis Tähtiremonttia!!

      • Oikeuteenvaan

        Varokaa tosiaan Indone Tähtiremotit Oy:tä!!!
        Myyjät hyviä puhumaan, osaavat esittää asiansa vakuuttavasti, mutta hinnat kuusinkertaiset muihin vastaaviin. Ja kohteena ymmärtämättömät ikäihmiset. Todella hävytöntä ja kunniatonta toimintaa. Ei muuta kuin kuluttaja-asiamiehet asialle!


      • Anonyymi
        Oikeuteenvaan kirjoitti:

        Varokaa tosiaan Indone Tähtiremotit Oy:tä!!!
        Myyjät hyviä puhumaan, osaavat esittää asiansa vakuuttavasti, mutta hinnat kuusinkertaiset muihin vastaaviin. Ja kohteena ymmärtämättömät ikäihmiset. Todella hävytöntä ja kunniatonta toimintaa. Ei muuta kuin kuluttaja-asiamiehet asialle!

        Sulla varmaan kokemusta? Kerro toki lisää


    • Ex-Nikkari

      Näitä firmojahan on siis muitakin (Remontti ykköset, Rustholli, kolmoset, TMG...) jotka toimivat samalla konseptilla, joko soittavat tai tulevat suoraan ovelle tarjoamaan palveluitaan. Fakta on että tällä niemellä on käsittämätön määrä ihmisiä jotka ovat jo vuosia miettineet remontin teettämistä tietämättä mistä apua saisi tai saamattomuuttaan jäänyt teettämättä. Tämä konsepti perustuu juuri heidän palvelemiseen.

      Onhan ne kalliita, helvetin kalliita, yhdestä remontista maksetaan viiden ihmisen palkka, siinä missä toiminimikaveri tekee kaiken yksin.. Yksi myy, toinen mittaa, kolmas tilaa, neljäs asentaa ja viides laskuttaa. Siitä on helppo laskea kulurakenne. Ei ne myyjät sielä oven takana ilmaiseksi pyöri. Tästä palveluketjusta vain muodostuu sellainen remonttien mersu mistä kannattaa maksaa. Jokainen ketjun jäsen kun keskittyy vain omaan ruutuunsa niin homma toimii!! Ei ole sattumaa että Tähtiremontit on vuodesta toiseen Suomen suurin.

      -Ennakkomaksuja ei ole
      -Aikataulut pitävät
      -Omat suomalaiset asentajat
      -Osamaksu yms yms yms..

      Toiminimi kaveri sählää tuon kaiken itse, mittaa, tilaa, laskee, myy, hakee tavaran ja asentaa. Yleensä parissa kolmessa kohteessa päällekkäin, onhan se halvempaa, mutta ei siitä mitään tule. Pari kolme päällekäistä työmaata, elävä hinta ja aikataulu, asiat sovittu suullisesti.. Ei se vaan toimi niin, halpaa se on, mutta aiheuttaa varmasti unettomia öitä asiakkaalle.

      Entisenä työntekijänä, nykyisenä asiakkaana, voin suositella lämpimästi.

      Pakkomyynnistä sen verran että eihän noita ole mitään järkeä myydä pakolla! Jokaisella kuluttajalla on 14päivän perumisoikeus, pakolla myyty urakka on peruttu ennenkö myyjä ehtii takaisin autolleen ja myyjä jää nuolemaan näppejään, tekemättömistä remonteista ei kukaan tienaa. :)

      Tää maa olisi nostettu suosta myymällä jo kauan sitten jos jokainen myyntimies tajuaisi kysyä asiakkaalta että tehdäänkö sopimus, suurin osa kaupoista jää tekemättä juuri siksi ettei myyjä kysy sitä vaikka asiakas haluaisikin ostaa. Se on myyntimiehen tehtävä. Asiakas voi aina kieltäytyä jos sopimus ei miellytä.

      • oskariedmund

        Minulla on kokemusta useista remontööreistä. Aikoinaan tuttava, ammattimies kylläkin, lupasi tehdä keittiöremontin edullisesti tutunkauppaan. Siis vanha kalusto ulos ja uusi Puustelli tilalle. Homman piti kestää viikonverran vaan kesti lähes kolme kuukautta kun oli myös muita projekteja. Tuona aikana piti kehitellä ruokailupuoli ulkoistaen. Tuosta viisastuneena noin 15 vuotta myöhemmin otin kylpyhuone ja saunaremonttiin toiminimen. Kaksi ammattimiestä joilla oli yhteinen yritys. Viikossa- parissa työn piti olla timanttia. Vaan eipä ollut kun se kesti lähes kaksi kuukautta. Sinä aikana käytiin milloin missäkin tuttavila saunassa ja suihkussa. Työ seisoi välillä huonon työkunnon vuoksi ja välillä toinen oli innostunut tarvikerahoillani totoamaan. Nyt keväällä tuli pihalla vaimoani vastaan nuorimies Tähtiremonteista. Seuraus; Olohuoneen parketti hiottiin yli kolmenkymmenen vuoden käyttöjäljistä, katto ruiskumaalattiin ja vanhat tapetit poistettiin, pari kerrosta ja uudet laitettiin tilalle. Keittiö sai uuden lattian joka vaihdettiin välittömästi kun selvisi, että oli sattunut värisävyvalinnassa virhe. Pienet yllättävät toivomukset otettiin huomioon. Tulos on kaikilta osiltaan ihan priimatyötä. Seinille, osa betonielementtiä, käydään poraamassa roput lamppujen ja muiden "roikkuvien" ripustamista varten toivomillemme paikoille. Kun räknää kustannukset niin työn osuus tietenkin muodostaa laskusta suurimman osan kun siihen tulee 5-6 ammattimiehen palkat ja lisäksi eläkemaksut 24% ( ta n. 18 ja tt. n.6 ) työttömyys vak.,lakis. tapaturmavak.maksu, henkivak. maksu matkat ja kuljetukset sun muut lakisääteiset yrittäjämaksut niin loppusumma on hintavahko, mutta kohtuullinen. Kun työn osuudesta voi vähentää verotuksessa se maksimivähennyksen kahdelle. Vielä kun mööpelit raijataan työn ajaksi tieltä pois ja remontin valmistuttua kiikutetaan takaisin paikalleen niin, aiempien kokemusten jälkeen, on ihan helpottunut olo.


      • Sano-ei-huijareille

        Ylläoleva on taattuaTähtiremontin masinoimaa tekstiä....


      • Anonyymi
        Sano-ei-huijareille kirjoitti:

        Ylläoleva on taattuaTähtiremontin masinoimaa tekstiä....

        Samaa.mieltä.lähes lain vastaista toimintaa.


      • Anonyymi

        Näin se menee👍


      • Anonyymi
        Sano-ei-huijareille kirjoitti:

        Ylläoleva on taattuaTähtiremontin masinoimaa tekstiä....

        🤣🤣🤣Mee töihin


    • töihinhakemassa

      Sen verran tässä vaan että mestarinikkarit oy myytiin ruotsiin. Iso sijoitusyhtiö osti. Ja vanha omistaja perusti sen takia uuden kokonaisvaltaisiin kodin remontteihin keskittyvän yrityksen.

    • huippua

      Ex-Nikkari saa kuulostamaan tähtiremontin hyvältä, kun vertaa toiminimiukkoihin. Voihan sitä kärjistää. Tiedän useita toiminimiasentajia, jotka tekevät, mitä lupaavat ja homma toimii. Toki sekaan sopii. On kuitenkin niin, että on niitä muitakin osakeyhtiöitä remonttialalla kuin tähtiremontit (voitko kuvitella), jotka eivät ryöstä ihmisiä. SIlti niissä hoidetaan hommat yhtä hyvin, maksetaan kulut ja tehdään tulos. Tähtimiesten hinnoilla työllistää armeijan tekemään kodin remontin.

      • jahr

        Juu niin on, mutta nää on niitä firmoja jotka ei tuo palveluita kotiin. Sieltä pitää tajuta itse hakea apunsa. Mieti nyt mikä menoerä tähtiremonteillekin on, kun pojat jatkuvasti ravaavat pitkin kyliä etsimässä asiakkaita? Niinkuin tuolla sanottiin, ei se ilmaista ole.


    • järkeäkäteenjookosta

      Suoli24 aktiivit uskovat 100% totuutena kaiken negatiivisen, ja valheenka kaiken positiivisen. Ei anneta totuuden pilata hyvää tarinaa :)

      Tuossa vähän pohdittavaa.

      "Lahtelainen nainen tuomittiin juuri putkiremonttiblogista, jossa hän antoi pienyrittäjistä vääriä tietoja ja viittasi jopa talousrikollisuuteen." http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/nain-kirjoittamalla-hankit-itsellesi-tuomion/1891132

      Yritysten tosiaan kannattaisi nostella syytteitä, juuri näistä mummonkusetus ja ylihinnoittelujutuista. Jos totta puhuu voi totta puhua palstan lisäksi kärjilläkin, eikä se pala tulessakaan :)

    • Puheenjohtaja

      Juu, Vaasan seudulla uusi "tähtimyyjä", joka sai vanhalle äidillemme myytyä rivitalon kylppäriin remonttia 30 000 eurolla. Näin äkkiä laskettua "sopimuksen" sisällöstä Tähtiremontin kate tarvikehankinnoissa on 12 000 euroa. Työn osuus vajaa 15 000 euroa. Tähän hintaan ei kylläkään kuulu putkimiehen eikä sähkömiehen työt.

      • viltzz

        Hintoja on hyvä heitellä, vaan Kerropa mitä kylppäriin tulee, saa sitten jokainen itse arvioida paljonko kusetetaan.


      • Puheenjohtaja

        Lattialaatta 16.90 €/m2 - seinälaatta 12.90 e/m2 - suihkuseinä 295 € - pesuallashana 125 € ei sisällä asennusta - suihkusetti 65 € ei sisällä sekoittajaa eikä asennusta - allas, allaskaappi, peilikaappi 1200 € ei sisällä LVIS-töitä - katon maalaus 4,6 m2 (miksi ei koko kattoa maalata?). Hinnat ovat rautakauppan listahintoja. En edes viitsinyt arvioida paljonko saumausmassat, silikonit y.m. tulisi maksamaa, mutta jokainen ymmärtää varmasti, että monesta tonnista ei ole kyse. Osaako viltzz sanoa miten näistä tarvikkeista saadaan 15 k€


      • Viltzz
        Puheenjohtaja kirjoitti:

        Lattialaatta 16.90 €/m2 - seinälaatta 12.90 e/m2 - suihkuseinä 295 € - pesuallashana 125 € ei sisällä asennusta - suihkusetti 65 € ei sisällä sekoittajaa eikä asennusta - allas, allaskaappi, peilikaappi 1200 € ei sisällä LVIS-töitä - katon maalaus 4,6 m2 (miksi ei koko kattoa maalata?). Hinnat ovat rautakauppan listahintoja. En edes viitsinyt arvioida paljonko saumausmassat, silikonit y.m. tulisi maksamaa, mutta jokainen ymmärtää varmasti, että monesta tonnista ei ole kyse. Osaako viltzz sanoa miten näistä tarvikkeista saadaan 15 k€

        Juu perinteinen suomalainen mies kyseessä siis. Just näitä kavereita jotka remonttimiehen laskiessa hinta-arviota kattelee Bauhaussin kuvastosta että ei maksa lattialaatta satasta neliöltä. Halvimpia saa varmasti 16.90€/neliö, monessa hinta on tuota luokkaa kappaleelta. Esimerkkinä http://www.kaakelikeskus.net/sivu.php?id=96&nakyma=&tyyppi=&soveltuvuus=&vari=&hakusana=&sarja=&luokka=L&koko1=&koko2=&eibo=&rakennustyyppi=&tilatyyppi=&rektifioitu=&kovuus=&moduulikoko=&kiilto=&karheus=&karheusabc=&siivottavuus=&varivaihtelu=&vkoko1=&vkoko2=&vkoko3=&vkoko4=&paksuus1=0&paksuus2=0&pp1=&kk1=&vv1=&pp2=&kk2=&vv2=&hinta1=&hinta2=&saldo1=&poisto=&siirto=&yksikko=&teema=&cp=1&info=4658
        Juu, äitimuorisi se vaan ajatteli laittaa priimaa kerralla. Fiksu nainen, mitäpä nuo vanhat rahalla enää muutakaan, turhaa se on perinnöksi säästellä kiittämättömälle kansalle :)
        Mut tosiaan joo, kylppäriremppa on aika iso homma tehdä, kyllä siinä työtäkin on aikaslailla paljon. Mutta Bauhausin kuvastosta katottuna maailma on ruusuja täynnä, lähes ilmasia vieläpä.

        Suomalaiset tietää nykypäivänä hinnan kaikelle, muttei arvoa millekään.
        -Viltzz on puhunut


      • Puheenjohtaja
        Viltzz kirjoitti:

        Juu perinteinen suomalainen mies kyseessä siis. Just näitä kavereita jotka remonttimiehen laskiessa hinta-arviota kattelee Bauhaussin kuvastosta että ei maksa lattialaatta satasta neliöltä. Halvimpia saa varmasti 16.90€/neliö, monessa hinta on tuota luokkaa kappaleelta. Esimerkkinä http://www.kaakelikeskus.net/sivu.php?id=96&nakyma=&tyyppi=&soveltuvuus=&vari=&hakusana=&sarja=&luokka=L&koko1=&koko2=&eibo=&rakennustyyppi=&tilatyyppi=&rektifioitu=&kovuus=&moduulikoko=&kiilto=&karheus=&karheusabc=&siivottavuus=&varivaihtelu=&vkoko1=&vkoko2=&vkoko3=&vkoko4=&paksuus1=0&paksuus2=0&pp1=&kk1=&vv1=&pp2=&kk2=&vv2=&hinta1=&hinta2=&saldo1=&poisto=&siirto=&yksikko=&teema=&cp=1&info=4658
        Juu, äitimuorisi se vaan ajatteli laittaa priimaa kerralla. Fiksu nainen, mitäpä nuo vanhat rahalla enää muutakaan, turhaa se on perinnöksi säästellä kiittämättömälle kansalle :)
        Mut tosiaan joo, kylppäriremppa on aika iso homma tehdä, kyllä siinä työtäkin on aikaslailla paljon. Mutta Bauhausin kuvastosta katottuna maailma on ruusuja täynnä, lähes ilmasia vieläpä.

        Suomalaiset tietää nykypäivänä hinnan kaikelle, muttei arvoa millekään.
        -Viltzz on puhunut

        Juu, miehestähän tässä täytyy olla kyse :). Jos Viltzz löytää tuollaisia hintoja Sirene lattialaatoille niin tämä puheenjohtaja syö sanansa.


      • Eihyvä

        Sama kokemus. Vanhalle sukulaistädille kaupattiin pienen kylppärin remontti hintaa 16000. Kylppärin koko 2,5*2,8m. Hintaan ei kuulu putki- ja sähkötyöt, ei uusia hanoja eikä lavuaaria, ei katon maalausta. Hintaan kuului laatat seinille ja lattiaan, vedeneristys, uusi suhkuseinä 1 kpl, uusi pieni peilikaappi, uusi vessanpöttö ja työt (pois lukien putki- ja sähkötyöt). Remontti olisi myyjien mukaan kannattanut tehdä ehdottomasti ennen mahdollista putkiremonttia. Tarvikkeiden osuus 8000 ja töiden 8000e.
        Huvikseni tarkistin kauppaan kuuluvien tavaroiden hinnan rautakaupasta. Aivan samat tarvikkeet ( myös laatat samanlaiset) saa rautakaupasta ilman tukku- yms alennuksia reilusti alle 3000e.
        Onneksi täti sai vielä remontin peruttua. Peruutuksen jäkeen Tähtiremontista on vielä pari kertaa oltu tätiin yhteydessä kehuen kuinka helppo ko remontti olisi ollut.


      • Raksahemmojo30vuotta

        Tuosta teidän kirjoituksista päätellen ei ole laskettu purku hommia ja pohja töitä mitä jokaiseen PS/S remonttiin tulee väkisin. Purku ja pohja töissä menee ainaksin 2-4 pv riippuu kuinka nätistä saa vanhat laatat pois ja kuinka suorat ja tasaset seinät on.


      • oskariedmund

        Minulle on käynyt aikoinaan myös niin että, toiminimen laskussa olen maksanut silloisen 23% alvin. Kun olen ryhtynyt työstämään kotitalousvähennystä veroilmoitukseen niin tietokanta ilmoitti ettei kyseistä toiminimeä ole enää ennakkoperintärekisterissä joten vähennystä ei voida tehdä. Vahingosta viisastuneena varmistan, että firma jonka palveluja käytän on oikeasti olemssa.


      • Anonyymi
        Puheenjohtaja kirjoitti:

        Lattialaatta 16.90 €/m2 - seinälaatta 12.90 e/m2 - suihkuseinä 295 € - pesuallashana 125 € ei sisällä asennusta - suihkusetti 65 € ei sisällä sekoittajaa eikä asennusta - allas, allaskaappi, peilikaappi 1200 € ei sisällä LVIS-töitä - katon maalaus 4,6 m2 (miksi ei koko kattoa maalata?). Hinnat ovat rautakauppan listahintoja. En edes viitsinyt arvioida paljonko saumausmassat, silikonit y.m. tulisi maksamaa, mutta jokainen ymmärtää varmasti, että monesta tonnista ei ole kyse. Osaako viltzz sanoa miten näistä tarvikkeista saadaan 15 k€

        Mitäpä luulet, tehdäänkö kph remontti 2 päivässä???


    • Työmatkalainen

      Änkesivät kotiimme siinä vaiheessa kun olin juuri saapunut kotiin pitkältä työmatkalta ja väsymys oli hirmuinen. Ensimmäisen lauseensa aikana poika ehti kävellä työhuoneemme kaappeja availemaan, ilman lupaa! Väkisin halusi poika tehdä tarjouksen kahdesta uudesta kaapistosta... Loppusumma oli 12200€, terve... Tarjouksen poika teki vielä varmuuden vuoksi sopimuspaperille! Varmuuden vuoksi jätin tosin paperin allekirjoittamatta.

    • EsaM

      Täysi kusetusfirma. Pakkomyyvät muistirairaille vanhuksille remontteja, joita nämä eivät tarvitse.

      • Anonyymi

        Hohhoijaa


    • Headbanger2

      Samanlaisia kokemuksia täällä. Vanha lähisukulainen, ovelta ovelle-myynti ja parketin hionta ja lakkaus.

      Tulos: Jälki oli kyllä hyvää, mutta hyvän maineen omaavassa parkettialan ammattiliikkeessä 25 euroa neliöltä maksava työ tuli maksamaan melkein 100 euroa per neliö. Lakasta veloitettiin hinta jolla alan liikkeen mukaan lakkaisi kolme sen kokoista asuntoa, ja työstä niin paljon että kuudenkympin tuntipalkalla työtä olisi voinut tehdä kaksi viikkoa täysipäiväisesti. Homma kesti kaksi päivää.

      Varokaa näitä veijareita! Minusta kodinomistajalla pitäisi olla oikeus ampua kohti ilman varoituslaukauksia jos tällaiset tyypit tulevat kahta metriä lähemmäksi asunnon ulko-ovea.

      • Anonyymi

        Kuuluiko mukaan mm. huonekalujen siirto, uudet jalkalistat??


    • ilmandramatiikkaa

      Tosiaan Mestarinikkarit Oy myytiin Ruotsiin menestyvänä yrityksenä. Siinä samassa Remonttipuoli yhtiöitettiin erikseen jolloin nimi oli vaihdettava. Kaikki työtekijät siirtyivät uuden nimen alle ja työt sekä takuut jatkuvat niinkuin ennenkin.

    • eikiitosilmankuittia

      Yritysten liikevaihdot ovat julkista tietoa ja kun niitä katsoo niin voi todeta ettei 8% liikevoitolla voi puhua mistään ryöstöhinnoittelusta. Kun palvelu tuodaan kotiin ja toteutetaan kotimaisella työvoimalla kaikki valtion verot ja kulut maksaen niin se ikävä kyllä maksaa täällä Suomessa.

      • kuitillatietenkin

        Joopa joo, eiköhän se liikevoiton pienuus ole verosuunnittelua. On aivan normaalia, että firman nimissä on kalliit ja isot autot, vaunut ym. välineet ison perheen liikutteluun. Lisäksi tarpeen on olla kelkkoja, mönkijöitä ja elektroniikkaa. Saattaa sitä rahaa välistä mennä työkalujenkin ja muun oikeasti yrityksen toimintaan liittyvän tavaran ostoon.


    • onevväät

      Minulle tehtiin sisäovi remontti n. 2-3 vuotta sitten. Tekijänä vielä silloin Mestarinikkarit. Itse otin yhteyttä, kun näin taloyhtiön seinällä ilmoituksen. Kukaan ei tyrkyttänyt. Ystävällinen kaveri tuli käymään sovitun mukaisesti. Teki tarjouksen - ei mitään pakkomyyntiä. Kyllähän se aika kallis remppa oli, mutta työn jälki hyvä ja tehtiin sovitussa ajassa. Olen tyytyväinen. Ystävällinen ja ammattitaitoinen kaveri tekemässä. Koska minulla ei ole tekijää omasta puolesta, teetin remontin heillä. Nyt on edessä lattiaremontti ja Tähtiremonteilta sattui tulemaan soitto, kuin tilauksesta. Nyt olemme suunnittelemassa lattiaremonttia. Että silleen täällä Kuopiossa :)

    • tero33

      Välttäkää tätä firmaa, möivät vanhalle äitilleni reilun 2 ja puolen tuhannen remontin neljän oven purusta ja kahden oven asennuksesta. Homma menee kuluttaja-asiamiehelle ja poliisille...

    • Tarkkanaoltava

      Tähtiremonttien edustaja kävi tekemässä tarjouksen parin vaatekaapin uusimisesta. Asiallisen esittelyn ja laskelmien jälkeen edustaja esitti yli 11000€:n kokonaisurakka hinta-arvion. Halusin pyytää kilpailevan tarjouksen Inaria-kaappien toimittajalta, sisältäen niin ikään vanhan purkamisen ja uusien asentamisen. Hinta oli vähän yli 5000€. Halvin pyytämäni tarjous oli vajaa 4000€. Hintahaitari näyttää olevan valtava.

    • 1235

      Juu 3kk jälkeen tuli 500€ lasku. Kun peruutti remontti kusetuksen. Heillä on kuulemma kuluja kun menevät mittailemaan peruutus ajan sisällä ja tilailemaan tavaraa jota ei tosin asiakkaalle ole edes tullut. Kuluttajaasiamiehen kanssa aloitetaan vanhusten kusetus pakkomyynnistä.

    • Nikkarimestari

      Tähtiremontit teki tarjouksen olohuoneen pintaremontista, johon yli 80-vuotias sukulaiseni ei tervejärkisenä onneksi suostunut. Pojat olivat vähän kiukustuneet. Tarjoukseen sisältyi vanhojen tapettien poistaminen 35 m², seinien ja katon maalaus yhteensä 45 m² ja kahden oviaukon listoitus. Työn osuudeksi oli laskettu 4806€ ja tarvikkeiden 1945€, yhteensä siis 6751€ yhden huoneen maalauksesta. Tein itse kahdessa päivässä, tarvikkeiden hinta jäi alle sadan euron. Jokainen voi tuosta itse päätellä, onko uskovaisten hinnoissa ilmaa, vai jopa törkeän kusetuksen makua.

    • onnistunut

      Sain peruttua kaupat ja laskun olen siihen tyytyväinen vaikka se vaatikin töitä. Hintataso on korkea siitä ei mihinkään pääse.

    • ärsyyntynyt

      Aivan täyttä paskaa.. Teen 3- vuorotyötä ja he käyvät aamu 10 pimpottelemassa ovikelloa kun olen tullut yövuorosta juuri kotiin.. Aivan älytöntä ja monena päivänä peräkkäin, soitin sinne ja tein valituksen. Saatanan imbesillit.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


    • Indone_Tähtiremotit_Oy

      Firma teki kotona tarjouksen iäkkäälle rouvalle Kuopiossa kylpyhuoneremontista ja hieman muuta pintaremonttia huoneistoon. Urakkasumma oli hieman yli 22.000 euroa. Myyjä painosti allekirjoittamaan sopimuksen. Asukas ei ymmärtänyt tehneensä tilauksen, eikä kertonut asiasta lapsilleen mitään. Sitten lapset huomasivat, että äiti oli tehnyt remonttisopimuksen, mutta perumisaika oli mennyt jo umpeen.
      Kun asia otettiin sitten esille, asukas halusi purkaa tehdyn kaupan, koska hinta oli liian kallis, eikä hänellä ollut mitään vertailevaa tarjousta. Hän joutui maksamaan remonttifirmalle 500,00 euroa hyvitystä, kaupanteosta oli mennyt yli kaksi viikkoa. Kahden päivän kuluttua peruminen olisi maksanut 10 % kauppasummasta, eli noin 2.200,00 euroa.
      Asukas pyysi toiselta firmalta tarjouksen samasta remontista, hinta oli noin 17.000 euroa. Tähtiremontille ei aiheutunut perumisesta mitään kuluja.
      Tällainen ikäihmisille tarjousten tekeminen on moraalitonta ja hyvien kauppatapojen vastaista. Olen yrittänyt varoitella muita tällaisesta.
      Kannattaa ottaa aina joku ulkopuolinen mukaan kauppatilanteeseen, mielellään joku remonttien ammattilainen.

    • jokalähtöön

      Hassua, että jotain firmaa pidetään huijarina sillä perusteella, että hinnat ovat kalliit. Kyllähän jokainen toivottavasti ymmärtää pyytää tarjouksen usammalta taholta ja valita sitten niistä itselleen parhaiten sopivan? Hintaan vaikuttaa monet tekijät, eikä mistään ole pakko ostaa. Tietysti jos joku toimintatapa on kyseenalainen, asia on eri, mutta silloin varmaankin on kyse yksittäisistä ihmisitä, ei koko firmasta, sillä niin positiivisiakin kokemuksia Tähtiremonteista löytyy (mm. meiltä).

      • Toimintatapa

        Kyse on nimenomaan ko firman toimintatavasta. Puoliväkisin tunekeudutaan yksinäisen ihmisen kotiin tarjousta tekemään. Asukkaalle saattaa jäädä kuva, että firma toimii taloyhtiön nimissä ja on isännöitsijän "lähettämä".
        Kotona myydään kylpyhuoneremontti ja pyydetään nimi alle tarjoukseen. Samalla asiakas huomaamattaan hyväksyy kulutusluottosopimuksen.
        Myyntitapa on sikamaista vanhusten hyväksikäyttöä! Linnaan joutaisivat sellaiset myyjät!


    • Mikko.Lantta

      Kyseinen firma teki Kouvolassa emännän mummolle 85v. Saunarempan sisältäen uudet lauteet ja oven. Työt 1000€ tarvikkeet 3200€ ton työn osuuden viel hyväksyn mut on aika perkeleen kalliit tavarat.... Kyllä ovelle tullut kauppias mielestäni yksinäiseltä mummolta mielestäni kasetti n. 2000€ Kyseessä oli kerrostalo yksiön sauna..... Mielellään keskustelisin naamatusten firman edustajan kanssa.

      • Björn-wahlroos

        Köyhät kyykkyyn 💪💪💪


    • Tarjouksen_tekeminen

      Normaalisti remonttifirma tekee asiakkaalle tarjouksen ja merkitsee tarjoukseen voimassaoloajan. Asiakas voi pyytää kilpailevan tarjouksen kaikessa rauhassa. Kaikki toimii oikein hyvin. Asiakkaan ei tarvitse muistella asiaa enempää.

      Tähtiremontti tekee tarjouksen ja ottaa asiakkaan allekirjoituksen lomakkeelle. Asiakas voi perua "kaupan" kahden viikon sisällä, mutta se on muistettava. Se voi unohtua esimerkiksi vanhukselta. Tähtiremontti kuittaa tarjouksen tekemisestä 500 euroa muistamattomalta vanhukselta.
      Karttakaa tätä firmaa!

    • Hyvätähtoremontit

      Huippu yritys. Yrityksellä suomen parhaimpia palveluita. Kiitos Tähtiremontit jatkakaa samaan malliin.

    • tyytyväinen123

      Minulla myös kokemuksia Tähtiremontiesta, kaikki toimii niinkuin sovittiin. Työnlaatu hyvä ja aikataulut sekä sovitut hinnat pitää. Suosittelen

    • Tyytyväinen11

      Ihmettelen syvästi näiden ihmisten ajattelutapaa jotka tänne valittavat ja jaksavat puhua täyttä paskaa kyseisestä yrityksestä.
      Minulle tulee ensimmäisenä mieleen jonkun iäkkään äidin/isän tytär tai poika joka odottelee vanhempiensa perintörahoja ja siitä syystä jaksaa kirjoittaa tänne pahaa vaikka vanhemmilla on ollut polttava halu teettää remontti. Tämä siis on vain minun näkökulma asiasta.
      Minä olen teetättänyt kaksi remonttia Tähtiremonteilta ja hommat ovat mennyt aina niin kuin ollaan sovittu ja minun mielestä annan suurta arvostusta siitä että he käyvät tarjoamassa palveluitaan paikanpäällä.. JA KOTIMAINEN LAATU/PALVELU tosiasiassa maksaa vähän enemmän ja siitä kannattaakin maksaa. Lisäksi näissä remonteissa on pitkät takuut, mikä kertoo myös paljon laadusta.

      Miettikää siis ihmiset monta kertaa mitä uskotte täällä internetin ihmeellisessä maailmassa VS se miten olette konkreettisesti sen itse kokenee

      Olen asiani sanonut, kiitos!

    • Eläkeläisinsinööri

      Ei ihme, että Tähtiremontit on kilpailu- ja kuluttajaviratolle tuttu firma. Viime viikolla Tähtiremonttien edustaja soitti ovikelloa ja tarjosi palveluksia. Olin kiinnostunut vessan korjauksesta. Tällä viikolla sitten asiantuntija kävi mittaamassa ja arvioimassa kustannuksia. Vessan lattiapinta-ala on 2,8 neliötä, ei lattiakaivoa, seinässä ei irrotettavaa laatoitusta paitsi lavuaarin takana. Kävimme läpi tarvittavat työt ja millaiset kalusteet halusin: vessanpytty, lavuaari, allaskaappi, peilikaappi ja likapyykkikaappi. Seinälaatan hinta oli kuulemma 40 euroa/neliö (olen tottunut maksamaan 10 -15 euroa). Aika nopeasti edustaja tulosti kustannusarvion otsikolla "Sopimus": 16 504,2 e ilman putki- ja sähkötöitä ja niihin liittyviä tarvikkeita. Työn osuus olisi 8523,35 e eli noin kuukauden työt. Paperin lopussa oli paikka nimikirjoituksille nimenselvennyksineen. Edustaja uskoi, kun sanoin, että hinnan pitäisi olla enintään puolet tuosta, jotta voisin kiinnostua.

    • Habby

      Joo minun vanhalle sukulaisnaiselle tultiin ja kauppaamaan sisäovia 6 kpl. Vanhus sanoi ettei hänellä ole mitään tarvetta uusia niiä, mutta myyjä oli niin kauan jankannnut eikä lähtenyt pois ennenkuin vanhus allekirjoitti paperin ja nyt olisivat tulossa ens viikolla asentaa niitä, melkein 5 tuhatta ovet ja asennus :) Onneksi on remonttimiehiä perheessä, että ollaan ajantasalla. Huomenna täytyy soittaa ja perua ja samalla aiotaan tehdä poliisille ilmoitus. Törkeää

      • Sauli-niinistö

        Älä vinku köyhä 🖕🏿🖕🏿🏒


      • Anonyymi

        No ei ne ovet sinne yksinään paikalleen mene. Ja jonkun ne on haettavakin ja purettava vanhat ovet. Lisäksi vietävä kaatopaikalle ja maksettava jätemaksu.


    • Haastetta_pukkaa

      Kusetus jatkuu Joensuun alueella.. Vanhempani joutuivat pakkomyynnin uhriksi ja kusetus on melkoista. Kahden makuuhuoneen katon maalaus. Alle 30 neliöö ja hinnaksi tuli 1730€. Työt 10h teki 1130€ (tuntihinta kiitettävä 113€) ja tarvikkeet ja maali 600€.
      Kyselin maalausliikkeestä vastaavan maalin hintaa ja tuolle neliömäärälle kahteen kertaan maalattuna ja vastaus noin 50€. Jää vielä 550€ edestä levitellä käytettyjä muoveja seinälle. Yllytin äiteetä soittamaan myyntitykille, joka alkoi soperrella jätemaksuista ja hänen palkoistaan. Helkutti sivuilla lukee että ilmainen hinta-arviointi. Jätettäkin tuli varmaan muutaman viirun verran maalarinteippiä. Muovitkin oli seinillä käytettjä. Kyllä ko. firma onnistuu pissimään tietämättömiä ihmisiä isolta pallilta suoraan silmään. Lahjakuuksia moiset.. ja ihan vaan kukkuraks.. jos katto maalataan niin luulis ees listat ottavan edestä pois..

      • Terzu-66

        Pieni firma maalasi katon, poisti olohuoneesta tapetin ja maalasi kaikki huoneiston seinät, tietty 2 kertaan. Neliöitä 50 , kokonaishinta 2000.


    • Hyvääjälkeä57

      Tähtiremontit on luotettava yritys joka tekee hyvää jälkeä ja aikataulut pitää paikkaansa myyjät myy ja kiertää alueilla ja mielestäni yksi Suomen parhaista yrityksistä itse teetin remontin Jyväskylässä ja ei moitittavaa ..myös sukulaiseni Kuopiossa ja olemme olleet todella tyytyväisiä.

    • Osaaja

      Käsittämätöntä nillitystä ihmisiltä jotka eivät näemmä tiedä tai ymmärrä remontoinnista tasan yhtään mitään.
      Voin kevyesti todeta kokemukseni pohjalta, jota on sekä rakentamisesta että remontoinnista sekä rakennus- että sisustustarvike myyjäntyöstä K-raudassa ja päälle asennuspalvelun vetämisestä, että olen nähnyt kaikki asiakkaat laidasta laitaan.
      Neuvonut ja opettanut kädettömille ja jalattomille kuinka asioita tehdään ja opastanut rohkeasti kuinka päästään haluttuun lopputulokseen DIY-tyylillä, tuntien tuotteet sekä niiden hinnat kuin omat taskuni.

      Yrittäjyys on ylivoimaisesti tämän maan kallein harrastus varsinkin rakennus- ja remontointialalla jossa jo pelkästään vastuuvakuutukset ovat raskaimmat mitä olla saattaa, poislukien räjäytystyöntekijät.
      Yrittäkää nyt hyvän tähden ymmärtää että menestyvän yrityksen hinnoittelu pitää sisällään myös reklamaatiot tuotteista sekä työstä jotka yritys "joutuu" maksamaan omistaan mikäli on tehty huonoa jälkeä tai väärillä soveltumattomilla tuotteilla.
      Kun tehdään hyvää jälkeä niin ei tule valittamista vaikka hinta olisikin korkeampi.

      Nämä "halvat" tekijät raiskaavat, ulkomaisen työnvoiman ohella, myös kotimaisen työn hintaa sekä ennen kaikkea laatua.

      Toisekseen aina löytyy materiaaleja jos vain itse viitsii nähdä vaivaa ja tietää mitä hakee ja etsii.
      Sopivasti voit löytää normaalisti älyttömän hintaisia tuotteita poistoeränä erittäin huokeasti mutta tämä vaatii oma-aloitteisuutta.

      Ja tässäpä kulminoituu koko touhu...
      Laiskuus, saamattomuus ja itsekeskeisyys on tänä päivä asteikolla niin korkealla että loppuu numerot taulusta.
      Kaikki pitäisi saada heti, lähes ilmaiseksi ja huippu luokan tekijöiltä.
      Jokainen varmasti ymmärtää edellä mainitun paradoksin kallistumatta täysin kumpaankaan ääripäähän, kyllä hyviä osaajia on saatavilla edullisestikin mutta he useinkin myyvät jo seuraavaa kevättä kalenteristaan.

      Kaikilla on kiire joka paikkaan ja kännyköitä räplätään sen minkä ehditään.
      Voi jospa olisi vielä aikaa pysähtyä, miettiä, kokeilla, oivaltaa ja oppia niin väitän että jokainen olisi onnellisempi monen asian suhteen ; )

    • niimpäniiniii

      Kun luin tämän keskustelupalstan läpi, minulle kävi selväksi että kyseinen firma vaikuttaa rehelliseltä, suomalaiselta ja hyvää jälkeä tekevältä. Ja että tällä palstalla yrittää kovin moni mustamaalata suurta ja menestyvää yritystä. Liekö kateutta vai perintö ahneutta?;D

      Todellakin Mestarinikkarit on myyty Ruotsiin, siis nimimuutos johtuu KAUPASTA... Otimpahan selvää...

      • voitkoselventää

        Mistähän perintö ahneudesta lie kyse?


    • Pakkomyyntiä

      Just kävi oven takana ja meinas väkisin tulla sisään! Iskin oven nokan edessä kiinni.

      • Anonyymi

        Helpottiko?


    • Koivulattia

      Tähtiremonteista soittettiin ja tarjosivat remonttipalveluaan. Minulla on tarvetta koivulankkulattian hiomiselle ja lakkaukselle. Kaveri tuli paikan päälle ja mittaili lattian neliöt laser-mitalla ja syötti tiedon valmiiseen laskentapohjaan. Neliöitä on 72 ja tarjoushinta 6452,16 €. Aika kova hinta kun olen saanut lattianhiontafirmoilta tarjouksia hintaan 1500 - 2100 €.

      • kalliimpi

        Hintaero kielisi pienistä eroista toimitussisällössä, laadussa ja palvelussa.

        Jos parketti on suht ok eikä vaadi monioita hiontakertoja, kämppä tyhjä jotta parkettimies voi duunata koko kämpän yhtä kyytiä ja listoituksia ei tarvi tehdä, niin yhden miehen lafkalta voi saada reilulla parilla tonnilla ihan ok työn.

        Neuvoisin pyytämään erittelyä toimitussisällöistä, viestistäsi ei selviä yksityiskohdat.


    • Eepir

      Tekivät tarjouksen viiden välioven vaihdosta ja listotuksesta. Olisi tullut maksamaan yli 1000€ / ovi.
      En tuohon ansaan astunut.

      • tehtiin.ite

        Tonni ovesta on käypä hinta, siitä maksetaan asiakashankkijan, myyjän, mittamiehen, työnjohtajan, asentajan, myyntijohdon ja toimistoväen palkat.

        Yrityksen pitää myös tehdä voittoa ja ovetkin pitää ostaa ennen asennusta. Joku voisi yrittää tehdä hommia kevyemmällä organisaatiolla, mutta tiimityö takaa parhaan lopputuloksen.


      • Anonyymi
        tehtiin.ite kirjoitti:

        Tonni ovesta on käypä hinta, siitä maksetaan asiakashankkijan, myyjän, mittamiehen, työnjohtajan, asentajan, myyntijohdon ja toimistoväen palkat.

        Yrityksen pitää myös tehdä voittoa ja ovetkin pitää ostaa ennen asennusta. Joku voisi yrittää tehdä hommia kevyemmällä organisaatiolla, mutta tiimityö takaa parhaan lopputuloksen.

        Puhuu tietänätön.


      • Anonyymi

        Ja ne ovet menevät itsestään paikalleen??


    • Jarmo761

      Kilpailuttakaa ja opastakaa vanhempianne ettei mitään osteta ovelta suoraan, niin nämä ylihintaiset firmat putoavat pelistä. Ovelta ovelle myyvien yritysten hinnat ovat liki aina täysin järjettömiä, sekin toiminta yms. toimiston kahvinkeittelijöiden palkat kun pitää jollain kustantaa.

    • ladkfjgldfkg

      Mainitun yrityksen myyjä tuli kerrostalossa asunnon ovelle, antoi ymmärtää olevansa taloyhtiön asioilla remonttitarpeita kartoittamassa. Pyrki sisälle katsomaan, vaikka kielsin. Ymmärsi kuitenkin lähteä, mutta ilmeisesti osa talon asukkaista oli päästänyt kaverin sisälle ja joutunut vielä aggressiivisemman kaupanteon kohteeksi.

      Näkemättä jää, millaista jälkeä firman remontoijat olisivat tehneet.

    • Matikanope

      Olihan jännittävää nähdä tarjous desimaalipilkun tarkkuudella kymmenientuhansien eurojen tarjous, tarjous jossa jo ensimmäinen numero oli virheellinen, Toivoisinkin että tälle ovikellon soittajalle opetettaisiin laskentoa ja ehkä hieman käytöstapoja.

    • röyhkeä

      Viime viikolla olivat käyneet kun emäntä oli lähdössä töihin ja minä olin töissä. Tänään sitten tulivat taas kaupittelemaan lattia ja kylpyhuoneremonttia, tyyppi vielä sanoi, että hän voi vilkaista paikkoja. Sanoin että nyt vaat vilkaiset samaa reittiä mitä tulitkin, sillä me osataan hommata remontoijat, jos niitä tarvitsemme.

    • Ammattitaito

      Moni Hiace yrittäjä on koulun jälkeen ollut rakennusliikkeellä töissä niin kauan että työ käy. Sitä alkaa miettimään että voisihan sitä tehdä töitä itsellekin ja ei kun firma pystyyn.

      Ei tarvitse elättää puhelinmyyjää, myyntimiestä , työnjohtajaa, pomoa liutaa konttorityöntekijöitä.
      Omassa autotallissa on minimaaliset kulut , suuriin ja edustaviin liikerakennuksiin verrattuna.

      Näitä hiace yrittäjiä mollataan juuri sen takia kun pystyvät tekemään laatutyötä murto-osalla suuren firman hinnoitteluun nähden ja töitä riittää

      • Hyvinymmärretty

        Erittäin hyvin summattu tämä ala. Sitten kun yritetään perustella näiden isojen lahkolaisten hintaja kokemuksella (Hämeen laaturemontti, Rustholli jne) on todellisuus sitä, että tekijät on revitty pystymetsästä täysin ilman kokemusta rakentamisesta. Olihan Hämeen Laaturemontilla taannoin asentajien etsintä käynnissä, että ei tarvitse kokemusta mistään, kunhan vaan on kova kunto :). Sitten tehdään ihan jokaiseen remonttiin samaa (paskaa) ja myydään se kalliilla, kun on tuhansien remonttien kokemus. Mutta todellisuus on se, että siellä sinun remonttikohteessa jokainen työntekijä on ensimmäistä kertaa vasaran varressa kiinni. Maksa sitten siitä huvista 50% enemmän/liikaa :)


      • eiymmärrää

        kyllä jätkä ei tiiä mistä puhuu.. urpo.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        eiymmärrää kirjoitti:

        kyllä jätkä ei tiiä mistä puhuu.. urpo.

        Kyllä tietää.


    • Pahoinvoivaremonttimies

      Ruvetkaa lampaat ite tekemään paskahommia. Ei niitä kannata normaalihinnalla tehä. Ootte kuluttajat muutenkin niin ärsyttävää sakkia, että tulee oksennusta suuhun. Hyh hyh! Hyvä, että joku nostaa hintoja oikealle tasolle. Ai niin, mutta te olette niin saamattomia, että remppa ei onnistu, niin pakko teille jotain on tarjota. Sitä paitsi vitun pellet, verratkaa muiden alojen tuntilaskutuksia ja tiriskää sen jälkeen täällä apinat. Älkääkä vetäkö sitä uskontoa tekosyyksi peittämään omaa idioottimaisuuttanne. Kusipäitä ja hyviä tyyppejä on jokaisessa elämänkatsomuskunnassa!!

      • Anonyymi

        Ei se hullu oo ketä pyytäö.vaan se kuka maksaa.kyllähän laskun täytyy perustua työn määrään ja tarvikkeisiin.jokainen voi sitten laitta niitä kusetyskertoimia niin paljon kuin hakuaa ja toivoa että joju ottaa syötin.


    • suolahtelaine

      Paljon on valituksia kuluttajasuoja-asiamiehelle tästä tähtiremontista

    • lesto

      Viime aikoina on tästä firmasta valiteltu maan päälehtiä myöten

    • Rehellisyysmaanperii

      Tilaan ainoastaa vain, jos yritys kertoo hinnat jo avoimesti kotisivuillaan. Tämä kertoo jo rehellisyydestä, eikä myydä pärstän mukaan ylihinnoilla.

    • Sekoiraälähtää

      Kyllä nämä normaalia suuremmat puolustuspuheet kertovat siitä, mistä tulevat. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ei muiden yritysten tarvi yrittää näillä palstoilla itseään markkinoida, kehua ja puolustella.

    • kotirauha

      tunkeutu mutsille väkisin asuntoon kartoittelee ja oli tulossa viel uudestaan jotain soppareita tekemään, onneks sai peruttua olin just saanu pölytpyyhittyy kansallis urheilu välineestä, terve tulemasta kylään ...

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


    • ere

      Vertailun vuoksi tässä kirjoitellaan kun joku ihmettelee miks ihmiset valittaa korkeista hin
      noista.
      Esimerkki , Kylpyhuone remontti ja saunan lattia. Tähtiremontit 21721.26 ei putki/sähkö
      Kolmoset. 13900. sisält.putki /säh
      On se sohlaamista saunan katon kanssa jos Tähtiremontit ei sähköhommia osaa.
      Kuka ne spotit ja johdot sinne kattoon huolehtii? Teettäjä vai remontin tekijä?
      Ja milloin se sähkäri paikan päälle kerkiää?
      Kerro se meille sinä kaikkitietävä "osaaja"

      • tiiämpävaan

        Kolmoset on ihan perseesta.


    • Sano-ei-huijareille

      Osa tämän aiheen kirjoitteluista näyttää olevan itse Tähtiremontin henkilökunnan porukan käsialaa. Heidän työn laadusta en tiedä, mutta ainakin hinnoittelu on yli kaksinkertainen kunniallisiin tekijöihin verrattuna. Kuluttajansuojavaltuutettukin on kantansa tästä toimijasta ilmaissut. Ainakin Jyväskylän seudulla Tähtiremonttien huijaus jatkuu. Jokin aika sitten meille tehtiin tarjous parketin hionnasta ja lakkauksesta; hinta oli kaksinkertainen uuteen parkettiin verrattuna. Kun työ ei kelvannut, niin tarjottiin tapetointia; 13.000€ sadan neliön asunnosta!!!
      Nyt tutulla kävivät tekemässä tarjouksen sisä/väliovien vaihdosta; 7 kpl ovia hintaan 5800€, kun itse irrottaa vanhat ovet, työaika 4 päivää!!!!
      Älkää hyvät ihmiset langetko tuon firman tarjouksiin, pyytäkää toki tarjoukset muiltakin tekijöiltä niin pääsette kartalle siitä kuinka paljon teiltä yritetään huijata rahaa....

    • Sano-ei-huijareille

      Sama kusetus jatkuu yhä edellenkin. Varokaa tuota tekijää, niiltä ei kannata päästää edes tekemään tajousta!!!!

    • Törkeydenhuippufirma

      Kova on ammattitaito tämän huijarifirman työntekijöillä kun tuntipalkka lähentelee 600 e/h!!! Eikö tällaisia firmoja saa mihinkään vastuuseen vanhusten, mielenterveyspotilaiden tai hyväuskoisten rikollisesta hyväksikäytöstä!!!

    • Keke123123

      Epäluotettava toimija, välttäkää.

      • Anonyymi

        Onko kokemusta?


    • Varoitus

      Tähtiremontit myyntmiehet liikkeellä. Älkää missään nimessä allekirjoittako mitään paperia!!!

      • Anonyymi

        Kerro äkkiä missä😉


    • Anonyymi

      Minulle soitettiin ensin Rakennus-Yhtymästä, ja kyselivät onko kodissani alkuperäisessä kunnossa olevia pintoja. Ymmärsin että tekevät alueellamme remonttien yhteiskilpailutuksia ja heidän suunnittelija voisi soittaa ja sopia vierailuajan. Aika sovittiin ja paikalle saapui Tähtiremonttien myyjä. Tähtiremonteista ei puhelussa mainittu mitään.

    • Anonyymi

      Kovin on negatiivistä kirjoittelua. Tähtiremontit, kaksi tyyppiä, teki laskelmat keittiörempasta. Sähkötyöt jätettiin kokonaan pois tarjouksesta ja jää epätietoon mitä tulee maksamaan sähkön veto uuteen paikkaan jää-pakastekaappia varten, sekä valasistuspisteiden paikanvaihtoa varten. Lisäksi jätettiin pois puukaton korjaus siltä osin kun se jää paljaaksi kahden pitkän kaapin poisoton takia. Suullisesti kyllä luvattiin hoitaa. Olen sitä mieltä, että samanlaiseksi kuin 30 vuotta vanha puukatto on, sitä ei saa millään. Tarjouksesta myös puuttuu tiskikoneen höyrysuoja, jonka erikseen mainitsin. Jos se puuttuu, pöytälevy alkaa paisua kosteudesta parin-kolmen vuoden jälkeen, olen nähnyt sellaisen hirvityksen. En ole vielä allekirjoittanut.

    • Anonyymi

      No niinhän siinä kävi, ettei sopimusta tullut. Oli sovittu, että lähettävät meilissä kuvat keittiöstä, jota sitten saan omassa rauhassa tyttäreni kanssa katsoa ja mahdollisesti muuttaa. Samalla kerroin noista tarjouksen puutteista, laittoivat ne koneelle, mutta minulle ei näytetty puhumattakaan tulostamisesta, kun olisi pitänyt allekirjoittaa "jonkinlainen sopimus". Hätäännyin ja sanoin etten ota mitään, että muutos pelottaa, että pääsin heistä eroon.
      Nyt on kurja olo, olisin halunnut ne kuvat ja tarjouksen, jossa on kaikkien töiden hinnat sekä miettimisajan. Ei kai olisi ollut liikaa vaadittu.

    • Anonyymi

      Anopille tarjottiin 28 neliön vinyylilattiaa vain 4666€ 😆

      • Anonyymi

        Hintahan ei ole kova jos siihen kuuluu myös vanhan purku ja hionnat / tasoitukset yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hintahan ei ole kova jos siihen kuuluu myös vanhan purku ja hionnat / tasoitukset yms

        Ootko ohan tosissas.kauanko tota purkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ohan tosissas.kauanko tota purkaa.

        Mitäpä luulet jos muovimatto liimattu tiukasti kiinni? Entä jos sisältää asbestia?


    • Anonyymi

      kun tyrkytetään sopimusta niin pitäisi HETI ILMOITTAA ASIAKKAALLE ETTÄ SOPIMUSSAKKO ON 10 KOKONAISTA PROSENTTIA KOKONAISHINNASTA SITÄ KUN EI LUE SOPIMUKSESSA VAAN MUIDEN Papereiden pohjalla pienellä teksillä takapuolella. ottakaa ihmiset kaikki asiat selvää ennenkuin laitatte nimen noiden ylikalliiden firman esittelijöiden mihinkään sopimspaperiin ne on kalliita remontteja!

      • Anonyymi

        Tarjous oli ihan ok ja hyväksyimme sen. Aikataulu piti ja olemme työnjälkeen tyytyväisiä. Kiitos. Kyseessä kylpyhuoneen remontointi


      • Anonyymi

        Tuo on ihan normaali sopimussakko monellakin alalla. Itse otin kustannusarvion remontista tähtiremontoijilta ja muualta sain kalliimpiakin tarjouksia. Eihän ilmaiseksi saa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjous oli ihan ok ja hyväksyimme sen. Aikataulu piti ja olemme työnjälkeen tyytyväisiä. Kiitos. Kyseessä kylpyhuoneen remontointi

        Onneksi olkoon.jäikö lompsaan mitään.


      • Anonyymi

        Köyhät ulisee🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon.jäikö lompsaan mitään.

        Köyhän vikinää


    • Anonyymi

      Lattia vaihtui nopeasti uuteen. Hintaan / laatuun olemme tyytyväisiä. Kiitos tähtiremonteille ja hyvää joulua!

    • Anonyymi

      Remonttimme sujui alusta loppuun hyvin. Aikataulu arvio oli annettu "yläkanttiin" joten sekin piti paikkansa. Myyjä oli
      luotettava,kohtelias ja osasi asiansa. Kyseessä keittiön remontti.

    • Anonyymi

      On törkeän ylihintainen toimija. Olisivat veloittaneet 7000€ töineen kuuden sisä välioven vaihtamisesta. Lisäksi asennukseen laskivat päivän per ovi melkein. Ja sopimus olisi pitänyt heti tehdä vaikka oli puhetta, että käyvät vaan katsomassa ovia ja tekevät oman tarjouksensa. Kilpailutin eri paikoissa urakat ja päädyin itse Teppman Oy:n tarjoukseen. Heillä oli selkeä tarjous, jossa jokainen vaihe oli hinnoiteltu. Tarjouksesta kävi ilmi materiaalien ja työn hinta. Tämän lisäksi lasten huoneen lattiasta poistettiin vanha muovi matto ja pinta rouhittiin ja tasoitettiin uudelleen. Uusi muovi matto takaisin ja listoitus sekä hieman maalausta. Ja kaikki tämä oli vain puolet tuosta summasta mitä Tähtiremontit tarjosivat meille ovista. Kyseessä siis Turun seutu. Kannattaa kilpailuttaa tarjoukset useammassa paikassa. Lisäksi suosittelen itse Teppman Oy:tä vahvasti. Pitivät kaikki lupauksensa ja tekivät kaikki hommat ja viimeistelyn niin kuin itse asiakkaana toivoin.

      • Anonyymi

        Meillä päinvastainen kokemus kuin tuo "törkeän ylihintainen" väliovien vaihto Turussa. Olemme tyytyväisiä uusiin oviimme eikä hinta ollut mitenkään "yli puolet kalliimpi" kuin toisella tarjoajalla. Asiantunteva ja kohtelias myyjä. Ja hinta / laatu suhde kohdallaan. Halvinta en osta koskaan.


      • Anonyymi

        Aivan järkyttävää ja epäasiallista toimintaa Uudenmaan seudulla myynnissä, huijausta jopa. Taitaa olla pelkkiä huijareita töissä, jotka eivät muuta osaa kuin kusettaa vanhuksia. Noilla taidoilla ei oikeissa työpaikoissa pärjättäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan järkyttävää ja epäasiallista toimintaa Uudenmaan seudulla myynnissä, huijausta jopa. Taitaa olla pelkkiä huijareita töissä, jotka eivät muuta osaa kuin kusettaa vanhuksia. Noilla taidoilla ei oikeissa työpaikoissa pärjättäisi.

        Uliuliuli🤣


    • Anonyymi

      Kuulin, että olivat juuri tän vuoden alusta laskeneet hintoja.

    • Anonyymi

      Siististi pukeutunut ja hyvin käyttäytyvä myyjä kävi meillä. Teimme tilauksen wc:n kunnostuksesta.

    • Anonyymi

      Meidän talossa on nyt neljään huoneistoon tehty sisäremonttia tähtiremonttien toimesta. Niiden perusteella kokemukset ovat olleet positiivisia. Yhdessä remonteista aloitus hieman viivästyi ensin sovitusta mutta valmistui kuitenkin nopeasti.

      • Anonyymi

        Voidaanko todistaa sinun kommentti ?


    • Anonyymi

      Indone tähtiremontit Oyn toiminta loppunut viisi vuotta sitten ja omistajat vaihtuneet.

    • Anonyymi

      Ai että! Kyllä tuli hieno uusi keittiö meille. Iso kiitos tähtiremonteille =)

    • Anonyymi

      Seinien tasoitus ja tapetointi tilattiin tähtiremontista ja voimme suositella työn jälkeä. Tapettivalikoima oli valtava joten siinä olikin miettimistä. Kaikin puolin onnistunut remontti

      • Anonyymi

        Kaverini kävi tonne haastiksessa myyjän hommiin uudellemaalle. Hah, v... mikä läppä oli...ja se haastattelija :D Jos haluat varjella mainettas niin älä ainakaan töihin tonne mee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverini kävi tonne haastiksessa myyjän hommiin uudellemaalle. Hah, v... mikä läppä oli...ja se haastattelija :D Jos haluat varjella mainettas niin älä ainakaan töihin tonne mee.

        Oletko sinäkin työtön kun on aikaa kaverin puolesta kirjoitella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverini kävi tonne haastiksessa myyjän hommiin uudellemaalle. Hah, v... mikä läppä oli...ja se haastattelija :D Jos haluat varjella mainettas niin älä ainakaan töihin tonne mee.

        Kerro ihmeessä lisää??


    • Anonyymi

      Tilasimme lattian hionnan tähtiremontista ja ei voi kuin ihmetellä miten siistiä jälkeä tuli. Aivan kuin uusi. Iso kiitos asentajalle.

      • Anonyymi

        Hyvää jälkeä=normaali työn jälki.eikö siitä tarvitse 5×hintaa.ääliöt maksaa mitä vain että ottaa asioista selvää.


    • Anonyymi

      Tuli yllätyksenä että Tähtiremontit on Suomen suurin sisäremonttien tekijä. Meillä kävi siistin oloinen myyjä joka laski tarjoukset keittiön remontista ja tapetoinnista. Ei yhtään painostettu ym mitä täällä ihmiset ovat kirjoittaneet.

    • Anonyymi

      Omistan vaihdon myötä ovat ilmeisesti parantaneet tapojaan koskien kuluttajien valituksia.

    • Anonyymi

      Hienoa jälkeä asentajalta. Keittiömme muuttui täysin ja pienet lisätyötkin asentaja oli tehnyt valmiiksi. Voin suositella.

    • Anonyymi

      Laadukkaita kotimaisia jeld-wenin väliovia myyvät

      • Anonyymi

        Niitä saa joka rautakaupasta ilman välikäsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä saa joka rautakaupasta ilman välikäsiä.

        Tottakai saa🤣mut luuletko että itsekseen menevät paikalleen??


    • Anonyymi

      Keittiötarjous ja upeat havainnekuvat vakuuttivat. Hinta oli yli kolme tuhatta euroa edullisempi kuin Puustelli keittiö ja tarjous sisälti myös mm. Maalaustöitä mitä Puustelli ei tee. Kohta pääsee kokkailemaan uuteen keittiöön ;)

    • Anonyymi

      Paska firma.

      • Anonyymi

        Loppaaja.


      • Anonyymi

        Katkera jostakin?


    • Anonyymi

      Kolmelta firmalta kysyimme tarjoukset ja valitsimme niistä tähtiremontit keittiömme tekijäksi. Ei ollut halvin mutta vakuutuimme laadusta ja siitä että käyttivät kotimaisia tuotteita. Myyjä, mittamies ja asennus toimivat hienosti ja lopputulos on kaunista katsottavaa.

    • Anonyymi

      Klaukkalassa kävi hyväntuulinen myyntimies ja sain selkeän tarjouksen ja selostuksen mitä se sisältää ja työvaiheet jne. Nyt vaan odotetaan työn valmistumista. Tähän saakka olen tosi tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Konkurssi odottaa näitäkin huijareita.

      • Anonyymi

        Ootko tosissas?


    • Anonyymi

      Yrityksen taloudellinen tilanne on todella huono. En uskaltaisi tilata heiltä mitään.

    • Anonyymi

      Mestarikusettajat Oy

    • Anonyymi

      Ovi käy... ulospäin.

    • Anonyymi

      Konkurs konkurs...

    • Anonyymi

      Yritys huijaa asiakkaiden lisäksi myös omia työntekijöitään. Tänä vuonna puolet työntekijöistä lopettanut. Loppu häämöttää.

      • Anonyymi

        Onko tarkkaakin tietoa?


    • Anonyymi

      Onko tämäkin niitä lestojen kusetusfirmoja..?

    • Anonyymi

      Tämä yritys on jyrkässä laskukierteessä. Taloustilanne erittäin huono ja laskuja maksamatta. Konkurssi tulee ennen pitkää.

    • Anonyymi

      Yhtiön toiminta on täysin ovelta ovelle myyntiä. Väkisin ja painostamalla. Yli kaksi kertaa kalliimmalla kuin normaalit alan yritykset. Työt teetetään aliurakoitsijoilla. Paha saa palkkansa ja hyvä niin!

    • Anonyymi

      Paska firma

    • Anonyymi

      Yritys menee nurin niin loppuu se ihmisten huijaaminen!

    • Anonyymi

      Palkanmaksuissa ongelmia... Ei hyvältä näytä...

      • Anonyymi

        .. silti jatkuu ovilla tyrkyttäminen vanhaan malliin.


      • Anonyymi

        Jaa.. Mistä näin päättelet?


    • Anonyymi

      Kyseinen firma huijaa asiakkaiden lisäksi myös omia työntekijöitään.

      • Anonyymi

        Yritys jossa esimies vie puolet provisiosta kun hän tulee mukaan "auttamaan" myyjää työssään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys jossa esimies vie puolet provisiosta kun hän tulee mukaan "auttamaan" myyjää työssään.

        Samasta syystä ei myöskään ole myyjien yhteystietoja nettisivuilla. Myyjää koijataan. Yritys ottaa ”välityspalkkion” myyjän provisiosta kun asiakas ottaa vaihteen tms kautta yhteyttä. Tai sitten esimies ottaa itselleen koko liidin. eikä myyjä saa sitä tietää. Reilua eikö vaan!


    • Anonyymi

      Tähtilessukusettajat oy

      • Anonyymi

        Harmittaako kenties joku asia?????


      • Anonyymi

        Eiköhän tuokin yritys lopeta kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuokin yritys lopeta kohta

        Tuskinpa,toivottavasti ei


    • Anonyymi

      Varoitus! Älkää vaan tilatko tältä yritykseltä mitään! Kilpailuttakaa ja selvittäkää taustat. Nämä ovelta ovelle kiertävät huijarit painostavat väkisin tekemään sopimuksen varsinkin jos huomaavat jonkun vanhuksen tms joka ei tiedä hinnoista mitään.

      • Anonyymi

        Tuskinpa


    • Anonyymi

      Sain todella nopeasti ja vaivattomasti liukuovet asennettuna ja kilpailutuksen jälkee, päätin ottaa Tähtiremonteilta! Hinta keskitasoa laatu ihan napakymppi👍

      • Anonyymi

        Paska lessufirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska lessufirma.

        Lestadiolaisen huijarifirma.työn jälki on todella surkeaa.kuluttajamiehelle lukuisia valituksia jatkuvasti.ei kukaan täysjärkinen osta tähti-lesta-remonteilta mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisen huijarifirma.työn jälki on todella surkeaa.kuluttajamiehelle lukuisia valituksia jatkuvasti.ei kukaan täysjärkinen osta tähti-lesta-remonteilta mitään

        Ei 5 tähtee heille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisen huijarifirma.työn jälki on todella surkeaa.kuluttajamiehelle lukuisia valituksia jatkuvasti.ei kukaan täysjärkinen osta tähti-lesta-remonteilta mitään

        Ootko teetättänyt heillä remontin kun noin väität??


    • Anonyymi

      Tähtiremontit laittaa vain lisälaskua ja todella ala arvoista asiakaspalvelua. Teetimme heillä keittiöremontin ja remontti kesti alunperin sanottua paljon kauammenin ja valitimme asiasta emmekä saaneet minkään laista korvausta vaan laskutettiin liisä tunneista sekä meille toimiteettiin vääriä kodin koneita mitä oli sovittu. Ja kun yritimme kehittävästi ja ystävälisesti keskustella firman henkilöiden kanssa he vain sanoivat, että tällästä tämä on ja rupesivat piikittelevästi valittamaan siitä kuinka ärsyttävää on se, että asiakas on remontin aikana kotona. Eihän remontti firma voi häätää ketään omaa kotoaaan pois varsinkaan näin korona-aikana. Tämä kertoon sen, että firmalla ei ole minkään laista asiakaspalvelu osaamista. Muistakaaa Tähtiremontti, että palveluja tehdään asiakasta varten ei teitä työntekijöitä varten. Tuntuu, että työntekijät pitkittivät remontttia tahallaan, jotta saisivat enemmän rahaa ja palkkaaa. Todella alaarvoista. Suoittelen kaikille miettimään uudestaan ostaako heiltä minkään laista palvelua varsinkaan pääkaupunkiseudulta.

    • Anonyymi

      Teetimme pesuhuoneremontin Tähtiremonteilla. Olin tietoinen negatiivisista jutuista, mutta luotin silti ja se kannatti.

      Asentaja oli hyvä, työmaa oli aina siisti ja lopputulos ihan priimaa. Olen nähnyt paljon pienempien urakoitsijoiden tekeleitä. Mielestäni ei voi puhua samassa yhteydessä Tähtiremontin kanssa, koska on ihan eri tuote. Laatu voi hieman maksaa. Koko prosessi oli jouheva, eikä vaatinut itseltäni paljon. Suosittelen!

      Halvallakin saa remontin ja se kannattaa jos lopputuloksena riittää keskinkertainen. Siinä täytyy vaan usein tyytyä kompromissiin lopputuloksessa ja esimerkiksi remontin aikaiseen epäsiisteyteen. Jos ei haittaa, että pölyä on asunto täynnä, niin kannattaa ottaa halvin.

    • Anonyymi

      Tuohon ei paljon vaadita, että lopputulos on parempi kuin näillä lessuhuijareilla.

      • Anonyymi

        Sulla on toki oikeus mielipiteeseen ja mulla omaani. Olin tyytyväinen ja se riittää mulle.

        Voisit muuten tulla katsomaan lopputulosta niin näkisit omin silmin. Voidaan vaihtaa jotenkin yhteystietoja. Voit sitten itse kokea sen, koska epäilen ettei sulla ole omaa kokemusta näiden tekemistä remonteista.

        Muuten heidän taustaansa lessuina tai spessuina en ota kantaa, eikä edes kiinnosta. Kaikkiin mahtuu monenlaisia tekijöitä niin lessuihin kuin ei lessuihinkin. Tällä kertaa koen, että kohdallani oltiin rehellisiä ja lopputulos oli hyvä.

        Hyvää kevään jatkoa!


      • Anonyymi

        Kokemusta kenties?


    • Anonyymi

      Myyjä yritti väkisin myydä kolme kertaa kalliimmalla lattiaremontin kuin mitä toinen yritys kertoi hinnaksi. Härskiä toimintaa.

    • Anonyymi

      Tulos reippaasti miinuksella. Kohta sammuu valot.

      • Anonyymi

        Miten noilla hinnoilla voi olla miinuksel????


    • Anonyymi

      Paska firma. Kokemattomat myyjät yrittävät väkisin myydä härskillä ylihinnalla. Ei jatkoon

      • Anonyymi

        Suomessa laillinen kusetus on sallittua.etsivät vanhempia ihmisiä joilla vielä eurot ja markat sekaisin.ylihintaista paskaa.toivon ko firma lopettaa pian se on kaikkien etu.


    • Anonyymi

      Hirvittävää.ylihinnoittelua.

      • Anonyymi

        Ei se oo hullu ketä pyytää vaan.......you know
        Eli KILPAILUTTAKAA,älkää olko hulluja!!!!!


    • Anonyymi

      Ei hyötyä täällä itkeä

    • Anonyymi

      Höpö höpö

    • Anonyymi

      Tää on se oikea firma

    • Anonyymi

      Hakeudu hoitoon!

    • Anonyymi

      Kuulin että TR olisi yrityssaneerauksessa. Pitääkö paikkansa?

      • Anonyymi

        Valtiolta kupattu koronatukea yms. Mutta nyt nekin on käytetty ja loppu häämöttää


    • Anonyymi

      Ovelta ovelle jumalan armosta!

    • Anonyymi

      Totta ikävä kyllä

    • Anonyymi

      Miinusmerkkistä tulosta tehneet jo pitkään.

      • Anonyymi

        Tuosta ei kyllä enää nousta


    • Anonyymi

      Tilasin Tähtiremonteilta huoneistoni kattojen paneloinnin työt alkoivat kesäkuussa, kahdenkuukauden päästä olohuoneen katosta alkoi panelit tulla alas samoin toisesta makuuhuoneesta. Soitin työnjohtajalle ei vaivautunut edes paikalle, nyt katot ovat toiseenkertaan paneloitu. Otin yhteyttä firmaan ja vaadin hyvitystä remontin jälkisiivouksesta jonka jouduin tekemään kaksikertaa eivät ole ottaneet yhteyttä, olin selkäleikkauksessa jokuaika ennen remonttia.En aio koskaan käyttää tätä remonttifirmaa enkä suosittele kenellekään. Pettynyt asiakas Vantaalta.

    • Anonyymi

      Uusi toimari / omistaja aloitti vuoden 2020 alussa. Sen jälkeen tullut puoli miljoonaa loiroa tappiota.

      • Anonyymi

        Uusi toimitusjohtaja on ex toimitusjohtajan veli. Lestadiolaisuus paistaa ja kauas.


      • Anonyymi

        Nyt luku on jo yli miljoonan. Kova jätkä!


    • Anonyymi

      Aina kun on lipevää mainontaa, liian hyviä lupauksia, yms. niin jätän väliin. Paras mies on tavallinen remonttireiska joka toimii ammatinharjoittajana, ei ota katetta isoihin varastoihin yms..

    • Anonyymi

      Kävin Nikkareilla työhaastattelussa, tämä tapahtui siis pääkaupunkiseudulla. Tarjosivat kokeneelle rakennusmiehelle tuntipalkaksi 12.8€ tunnille ja älytöntä hössötystä niiden tuontantopalkkaus mallista joka myös kuulosti täysin älyttömältä. Arvatkaa kaksi kertaa allekirjoitinko työsopimuksen…

    • Anonyymi

      Nykyinen omistaja tekee tappiota tähtiremonttien lisäksi muillakin virityksillään. Tip Tap ja valot sammuu...

    • Anonyymi

      Ovi käy tiuhaan tahtiin. Johtajat vaihtuu ja työntekijät lähtee muualle parempiin hommiin. Tami Tamminen ihmettelee miten tässä näin kävi. Aamen.

    • Anonyymi

      Rahat loppu

    • Anonyymi

      Kokemukseeni mukaan,
      ne ovat mailman ilkeä ja hujarit

    • Anonyymi

      Ei ne vanhukset mitään tyhmiä ole hei. Ovat jo aikaa sitten sisäistäneet, että kun lähdön hetki koittaa, niin mitään ei täältä mukaansa saa. Tänne jää kamppeet, romut, kaikki, joten pistetään sitten elämän ehtoopuolella kunnolla tuulemaan ja säästöt sileäksi. Kun eihän sitä silloin, kun töissä käytiin ja makseltiin asuntolainoja sun muita, ollut mitenkään varaa semmoseen elintasoon, että maksellaan kaikesta tärkeetä ylihintaa. Joka lomalla piti etelässäkin käydä. Eihän niitä seteleitä ja kolikoita täältä mukaansa saa, kuolemassa kaikki menettää merkityksensä. Antavat ihan tarkoituksella kaikki rahat vaikka huijareiden taskuihin, ettei perillisille jää mitään riideltävää.
      Kyllä se vituttaa, kun äiti muorin tilillä olisi satakin tonnia perintörahoja, mutta eipäs olekaan, kun huijareiden ja uskovaisten taskuihin meni kaikki työntämään. Ihan siis 10/10 kosto haudan takaa.

    • Anonyymi

      Mestarinikkarit tekee nyt nimellä tähtiremontit (indone tähtiremontit oy) eli sama kusetus jatkuu törkeine ylihintoineen!

    • Anonyymi

      En ole mistään yrityksestä saanut näin ylimielistä palvelua. Sopimus olisi pitänyt tehdä heti ilman mitään harkinta aikaa. Myyjällä selvästi väsytystaktiikka ja ei halunnut lähteä vaikka monesti sanottiin ettei nyt tilata yhtään mitään vaan halutaan miettiä ja ottaa vertaileva tarjous. Onneksi löytyi toinen tekijä joka oli edullisempi ja myyjä oli mielestämme myös asiantuntevampi ja kertoi selkeästi aikataulun ja työvaiheet. Lisäksi tarjous sisälsi myös sähkö ja vesityöt jotka olisimme muuten joutuneet tilaamaan erikseen muualta.

    • Anonyymi

      Juu tänään antoi keittiön kaappien oville maalaushinnaksi 3500. Euroa !!!!
      Samana aamuna keittiösuunnittelija tarjosi uusia ovia hintaan 4000. Euroa.
      Muut maalarit ( 3 eri firmaa) tarjonneet 400- 650 euron hintaa maalauksesta.
      Täytyy sanoa että kyllä on tähtitieteellistä kusetusta !!!
      Tohon hintaan jo itsekin maalaa vaikka kultauksella, mutta taidan ostaa ne uudet ovet .

    • Anonyymi

      Yritys on tehnyt valtavaa tappiota jo useamman vuoden. Lisäksi myös omistajien muut yritykset ovat tappiollisia. Vahva veikkaus että TR ei enää kauaa elä.

      • Anonyymi

        Mitä muita firmoja Tamilla on?
        Ja siis ilmeisesti on aivan kuralla talous heillä jep..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muita firmoja Tamilla on?
        Ja siis ilmeisesti on aivan kuralla talous heillä jep..

        Varoittava esimerkki firmasta joka ei vielä heinäkuussa ole antanut vaadittavia tilinpäätöstietoja vuodelta 2022. Edelliset vuodet tuottaneet miinusta puoli miljoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoittava esimerkki firmasta joka ei vielä heinäkuussa ole antanut vaadittavia tilinpäätöstietoja vuodelta 2022. Edelliset vuodet tuottaneet miinusta puoli miljoonaa.

        Verohallinto päivitti tietoja heinäkuussa 2023. Tähtiremontit Oy:n verovelat ovat perintäkiellossa. Syynä on joko hakeutuminen saneerausmenettelyyn tai saneerausmenettelyyn pääsy.

        Yrityksellä on hurja tasearvo vaatimattomaan liikevaihtoon nähden ja oma pääoma on menetetty. Taloudellisesti on selkä seinää vasten. Toivottavasti taseessa on yrityksen käytössä olevia toimitila- ja varastorakennuksia, joista saadaan vähän täytettä velkakuoppaan.

        Saattaa toki olla, että rahat on laitettu nousukauden kasvuun ja markkinointiin. Näissä toimissa on selkeästi epäonnistuttu, niin huonossa tilanteessa euroja ei saa takaisin edes itkemällä.

        Asiakkaiden kannattaisi maksaa vasta remonttisuoritteen saatuaan ja laadun tarkastettuaan. Tavarantoimittajien kannattaisi ottaa rahat etukäteen. Työntekijöiden kannattaa katsella uusia hommia.

        Kyllä se siitä, mutta jossain muussa hommassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verohallinto päivitti tietoja heinäkuussa 2023. Tähtiremontit Oy:n verovelat ovat perintäkiellossa. Syynä on joko hakeutuminen saneerausmenettelyyn tai saneerausmenettelyyn pääsy.

        Yrityksellä on hurja tasearvo vaatimattomaan liikevaihtoon nähden ja oma pääoma on menetetty. Taloudellisesti on selkä seinää vasten. Toivottavasti taseessa on yrityksen käytössä olevia toimitila- ja varastorakennuksia, joista saadaan vähän täytettä velkakuoppaan.

        Saattaa toki olla, että rahat on laitettu nousukauden kasvuun ja markkinointiin. Näissä toimissa on selkeästi epäonnistuttu, niin huonossa tilanteessa euroja ei saa takaisin edes itkemällä.

        Asiakkaiden kannattaisi maksaa vasta remonttisuoritteen saatuaan ja laadun tarkastettuaan. Tavarantoimittajien kannattaisi ottaa rahat etukäteen. Työntekijöiden kannattaa katsella uusia hommia.

        Kyllä se siitä, mutta jossain muussa hommassa.

        TR Oy:n hallituksen puheenjohtajalla toimintaa useissa eri yrityksissä. Lähes jokainen niistä tehnyt tappiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TR Oy:n hallituksen puheenjohtajalla toimintaa useissa eri yrityksissä. Lähes jokainen niistä tehnyt tappiota.

        Suviseuroilla saa anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muita firmoja Tamilla on?
        Ja siis ilmeisesti on aivan kuralla talous heillä jep..

        Tähtiremontit konkurssi


    • Anonyymi

      Täälläkin Tähtiremontit kehuu itseään kuinka laatu maksaa🙈

    • Anonyymi

      Meidän kylpyhuoneremontti meni täysin pieleen. Suihkuseinät asennettiin eri tasolle. Suihkusta ei tullut kuin tulikuumaa vettä. Koko koti täysin remonttipölyssä. Aikataulu ei pitänyt. Kolmen viikon remontti kesti kolme kuukautta. En suosittele.

    • Anonyymi

      Tähtiremontit konkurssi

    • Anonyymi

      2020 ja 2021 tehnyt PUOLI MILJOONAA EUROA tappiota. 2022 tulos ilmoittamatta. Eiköhän se ollut siinä… vai vieläkö kokeillaan osakeantia tms?

      • Anonyymi

        Linkedinissä tähtiremonttien osakas Hyttinen kertoo yhtiön liikevaihdon tavoitteen olevan kasvu 3,7 miljoonasta 10 miljoonaan. Tällä hetkellä kasvu on miinusmerkkistä ja lukema on tullut alaspäin 800000€. Viime vuoden lukemat julkistamatta edelleen. Ei hyvältä näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkedinissä tähtiremonttien osakas Hyttinen kertoo yhtiön liikevaihdon tavoitteen olevan kasvu 3,7 miljoonasta 10 miljoonaan. Tällä hetkellä kasvu on miinusmerkkistä ja lukema on tullut alaspäin 800000€. Viime vuoden lukemat julkistamatta edelleen. Ei hyvältä näytä.

        Konkurssi?


    • Anonyymi

      Jumalan terve

    • Anonyymi

      Tähtiremontit konkurssi

    • Anonyymi

      Päin vittua menee. Tilinpäätös tekemättä. Tappiota puoli miljoonaa. Älkää missään nimessä teettäkö näillä huijareilla yhtään mitään työtä!!

      • Anonyymi

        Menee tiämmä nurin.
        Yrityssaneerausmenettely määrätty lakkaamaan.
        Ei ohjelmaehdostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee tiämmä nurin.
        Yrityssaneerausmenettely määrätty lakkaamaan.
        Ei ohjelmaehdostusta.

        Konkurssihakemus jätetty 28.3.2024 tjn toimesta.
        Saa nähdä oliko siinä, vai "noustaanko kolmantena päivänä kuolleista" (pun intended.)


    • Anonyymi

      Tähtiremontit hakee nyt konkurssia! RIP kaikille meille jotka maksoimme remonteista ennakko maksun. Rahat meni sinne ja oikeuden kautta voimme saada rahat takaisin ehkä vuosien päästä

    • Anonyymi

      Ei tee enään. Konkurssi tuli.

    • Anonyymi

      No nyt on aikaa telttailla

    • Anonyymi

      Meillle. Tehtiin Tähtiremontin toimesta osakkeen väliovien (5 kpl) vaihto.Hinta oli tonnin kappale,homma meni hyvin.Vajaan vuoden kuluttua alkoi oviin ja listoihin ja osin tapetteihinkin ilmestyä jotain keltaista kovaa ainetta,samoin lattialla oli asentajan jalanjälkiä samaisessa kuivuneesta massassa.Otettiin yhteyttä Tähtiremontiin ja sieltä kävi mies katsomassa jälkiä muistaakseni viime vuoden helmikuussa.Ensin hän kiisti koko jutun mutta kun hänellä ei ollut vastausta kaltaisiin jälkiin niin sovittiin, että he korjaavat vahingon.Aikataulu ei sopinut ,koska olimme lähdössä hiihtomatkalle Lappiin.Tämän jälkeen olemme olleet ainakin kymmenen kertaa yhteydessä ja aina vaan luvataan ottaa yhteyttä.Mitään yhteydenottoa ei ole kuitenkaan tapahtunut lupauksista huolimatta.
      Viime viikolla sanottiin, että takuuaikaa on jo mennyt umpeen.Mikä takuuaika aiheutetusta vahingostako.
      Huijari firma

      • Anonyymi

        firma on konkurssissa ei voi tehdä enää mitään, kuinka muuten vuosi remontista voi jotain keltaista ainetta ilmestyä, eiköhän se ole jotain muuta kun remontista johtuvaa.


    • Anonyymi

      Ainoat ja oikeat nikkarit löytyy Kanadasta!

    • Anonyymi

      Se on osittain totta,
      parhaat nikkarit on Yhdysvalloissa ja Canadassa!

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe