Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ei+nämä+tilanteet+onneksi+ikuisesti+kestä,+mutta+ymmärrän+kyllä+ketutuksen+😉+Hyvää+yötä
14.05.2020 00:08
Mä+en+oo+käyny+"tavallisella"+vaan+ainoastaan+semmosilla++erikoistuneilla+psykologeilla+eli+tuolla+aiemmin+mainitulla+ammatinvalintapsykologilla+ja+sitte+yhessä+vaiheessa+tein+muutaman+visiitin+työterveyspsykologilla.+Ensimmäisen+luona+en+itkeny+kertaakaan+ja+toisen+luona+sitte+senkin+edestä+eli+joka+kerta+😄+No+itkuhan+on+sillä+tavalla+vaan+hyvästä,+samalla+tavalla+kuin+nauraminen+(jos+ei+naura+ihan+väärässä+paikassa).+Sekin+olis+hyvästä+kun+nukkus+riittävästi,+eikä+kukkus+pitkin+yötä+näin+kuin+esim.+mie+😅+No+voin+kertoa,+jotta+aamulla+kun+kello+soi,+niin+yleensä+ei+kukuta+vaan+sillo+nukuttas.+
Tuosta+yrittäjyydestä+mulla+ei+ole+sillä+tavalla+kokemusta,+mutta+oon+kattonu+sitä+kyllä+läheltä+ja+vierestä.+Ja+kyllähän+se+normi+palkkatyöhön+verrattuna+rankalta+näytti.+Ei+oo+yleensä+yrittäjällä+varaa/mahdollisuutta+samalla+tavalla+lomailla,+eikä+työaika+oo+mikkään+kaheksasta+neljään.+Mutta+toisaalta,+on+siinä+yrittäjyydessäkin+omat+hyvät+puolensa.
Nyt+pitää+mennä+nukkumaan,+kun+onhan+se+jo+puoliyö+😅
Hyviä+öitä!
14.05.2020 00:01
Joo,+opiskelujen+kanssa+jos+joutuu+samaan+aikaan+tekemään+töitä,+niin+kyllähän+se+raskasta+on.+Muutaman+vuoden+olen+tuotakin+aikoinaan+testannut+ja+pakko+sanoa,+että+enää+en+tällä+iällä+jaksas+😅+Mutta+eipä+toisaalta+ollut+tuolloin+nukahtamisen+kanssa+koskaan+ongelmia,+vaan+uni+tuli+ennenku+Matti.+Eikä+tarttenu+miettiä,+että+mitäs+sitä+harrastas+😄+Ootko+muuten+koskaan+käyny+ammatinvalintapsykologilla?+Mä+kävin+nuorempana+ja+se+täti+sitten+ehotti+päivän+päätteeksi+niin+kummallisia+aloja+ja+ammatteja,+että+aika+ihmeissäni+olin+😅+Mihinkään+niistä+en+sitten+päätynyt,+vaan+ihan+muunlaisia+hommia+oon+työkseni+tehny.
13.05.2020 22:57
Mua+ärsyttää+kans+turvavälittömyys+eli+mm.+nyt+korona-aikaan+kassajonossa+selässä+roikkuminen+ja+sitten+kaikkina+aikoina+liikenteessä+auton+takapuskurissa+roikkuminen+(autolla+tai+ilman).+
Mä+kiehahdan+muutenkin+liikenteessä+erityisen+hyvin+ja+nopeesti+😅+Eli+jos+mua+tahtoo+ärsyttää,+niin+kannattaa+ottaa+auto+alle,+kiilailla,+ohitella,+roikkua+puskurissa,+ajaa+satasen+rajotuksella+viittäkymppiä+mun+eessä+ja+unohtaa+vilkku+joka+käännöksessä.+Sitten+voi+vielä+soitella+torvea+pari+kertaa,+niin+kiehumispiste+on+saavutettu+😁
13.05.2020 21:53
Kuulostaa+hyvältä,+eikä+se+kiukuttelu+mikään+pakollinen+juttu+olekaan+😉
13.05.2020 21:46
Ei+haittaa+yhtään+avautuminen+😉
Työttömyys+nyt+ei+varmasti+ole+se+mielekkäin+vaihtoehto,+vaikka+välillä+tekiskin+mieli+iskeä+hanskat+naulaan.+Mä+oon+ite+sitä+työttömyyttäkin+muinoin+maistanu+ja+kyllä+työnteko+siihen+verrattuna+maistuu+kuitenkin+paremmalta.
Ehkä+sun+kannattaisi+kuitenkin+pohtia+vielä+sitä+alanvaihtoa+jos+keksit+semmosen+alan/homman,+mikä+tuntus+paremmalta+😉+Eihän+se+opiskelukaan+tylsää+ole+jos+opiskelee+semmosta,+mikä+itteä+oikeesti+kiinnostaa.+Se+on+kyllä+totta,+jotta+aika+tiukilla+sitä+sitten+saattaa+rahojen+kanssa+olla.
13.05.2020 21:43
No+mä+en+oo+mikkään+sukkamehun+ystävä+😅+eli+ei+menis+ainaka+sukkana+alas.+Villasukista+mä+kyllä+tykkään.
13.05.2020 19:46
Kyllä+mullekin+kahvi+maistuu,+mutta+oon+niin+herkkä+kofeiinille,+ettei+ainakaan+kovin+myöhään+passaa+juua,+muuten+menee+unet.+No+menee+ne+unet+monesta+muustakin+asiasta,+muun+muassa+ihastukset+on+joskus+valvottanu,+mutta+vaan+ajatuksen+tasolla.+
Mulla+ei+ollu+mitään+tajua+siitä,+mitä+tuo+arrogantti+tarkottaa,+mutta+tulipa+nyt+äsken+opeteltua+yks+uus+sana+ja+sen+merkitys😉
13.05.2020 18:25
Tuosta+jälkimmäisestä+aiheesta+eli+linnuista+(sun+virtuoosimaisista+kitarataidoista+on+tulossa+uutinen+myöhemmin+😉)+oli+tämmönen+artikkelikin+lehessä+
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/70a94312-3615-48a4-a33d-ccef6de2100e
12.05.2020 23:53
Jos+oot+tuo+sama,+joka+yllä+kerto+harrastavansa+käsitöitä+ja+ossaat+myös+pianoa+pimputtaa,+niin+kyllä+sun+taidot+ja+sorminäppäryys+riittää+varmasti+myös+kitaran+näppäilyyn+😊+Otat+nyt+ensin+haltuun+vaikka+sen+ukulelen+ja+sitte+siirryt+pari+kieltä+pitemmälle+ja+kohta+oot+kitaravirtuoosi,+jolle+kalpenee+niin+Clapton+kuin+Jimiki+😉+Ootko+muuten+huomannu,+että+linnut+on+ollu+tänä+keväänä+aika+ilosesti+sirittäviä+ja+ihan+selkeästi+laulutuulella+😊
12.05.2020 23:46
Juu,+tuossa+on+ihan+riittävät+eväät+vähän+pitemmällekin+reissulle+😄
Kun+tossa+ylempänä+kerroit,+jotta+kupissas+on+teetä,+niin+onko+sulla+mitään+lemppariteetä?+Mun+tämänhetkinen+lemppari+on+Muumimamman+voimajuoma😄+Tykkään+kyllä+myös+esim.+vaniljalla+maustetusta+ja+ihan+normista+tummasta+teestä,+kuin+myös+valkosesta.+Vihree+pittää+olla+jollakin+maustettu,+muuten+ei+uppoo.+Hmm,+annas+mä+tähän+loppuun+vielä+arvaan...+Sun+lemppari+on+tadaa...+Prince+of+Wales+😂😉
12.05.2020 23:34
Mä+harrastan+erilaisia+ryhmä"jumppia".+Oon+niin+laiska,+että+itekseen+ei+tuu+jumpattua,+ja+ainut+mikä+toimii+on+ryhmäkuri+ja+-paine+😄+Tykkään+myös+kävellä,+yksin+tai+kaksin,+joskus+menee+myös+kolmisteen.+Yritän+myös+lukea+silloin+tällöin+tai+ainakin+sillon+kun+inspis+iskee.+Jos+musiikin+kuuntelu+on+kelpaava+harrastus,+niin+sitä+harrastan+ja+monessa+eri+tilanteessa+mm.+autoa+ajaessa.
12.05.2020 17:36
Ukulele+on+kiva+soitin.+Mäkin+hommasin+semmosen+noin+vuos+sitten.+Mulla+on+ennestään+kitara,+mutta+kun+en+ole+niin+hyvä+noissa+kielissä,+niin+ukulelen+kanssa+on+helpompaa,+kun+niitä+on+kaks+vähemmän+😉
Tykkään+kans+kävellä+ja+mieluiten+just+luontopoluilla+ja+mahdollisimman+kaukana+(auto)liikenteestä+😊
12.05.2020 17:28
Ihan+hyvä+oli,+mutta+ei+nyt+mikään+mieletön+elämys.+Luin+kännykällä,+niin+en+tiiä+oisko+paperiversio+ollu+sitte+se+piste+iin+päälle+tai+kuorrute+kakkuun+ja+todellinen+elämys.+No,+kannattaa+lukea+niin+tiiät+😁
11.05.2020 21:45
Ilman+meikkiä+tai+kohtuullinen+pakkeli.
11.05.2020 15:31
Mä+en+kuulu+näihin+rouvashenkilöihin+sinänsä+kun+en+rouva+ole,+enkä+semmoseks+ala+😁+mutta+jonkin+sortin+keski-iän+kriisiä+tässä+kyllä+varmasti+podetaan.
11.05.2020 15:26
Kuustosen+sisarukset+ja+Katri+Helena+😘😁
10.05.2020 23:18
Mitähän+mehua+se+mie+oon+nauttinut,+kun+joka+hommasta+tullee+nykyään+aina+joku+biisi+mieleen.+Nyt+tuli+tämä+"Matkustan+ympäri+maailmaa,+laukussa+leipää+ja+piimää+vaan.."+
Pitäsköhän+lopettaa+reissaaminen+ja+painua+sänkyyn.
10.05.2020 23:15
Laitanpa+tähän+"vanhahkoon"+ketjuu+mietteitä,+kun+kerran+tätä+nostit+😁
Mulla+on+ollut+jo+nuorena+kokemuksia+siitä,+että+voin+ihastua+myös+omaan+sukupuoleen.+Siitä+nuoruudesta+on+kuitenkin+jo+aika+kauan+aikaa+😄+ja+siihen+(herran)aikaan+ei+puhuttu+bi-tyypeistä+saati+sitten+muistakaan+suuntauksia,+joita+nykyään+on.+Tuolloin+"oli+vain"+homot,+lesbot+ja+heterot.+Suurinosa+ei+heteroista+tais+olla+vielä+kaapissa+tai+ainakin+muuten+hiljakseen.
Itse+en+tuntenut+olevani+lesbo,+siitä+syystä,+että+ihastuin+myös+miehiin.+"Käteen+jäi"+siis+hetero.+Vajaa+10+vuotta+sitten+ihastuin+pitkästä+aikaa+naiseen,+ja+sellaisella+voimakkuudella,+etten+ollut+vastaavaa+aiemmin+kokenut.+Tämän+jälkeen+olen+ihastunut+pariin+otteeseen+ja+joka+kerralla+naiseen.+Tälläkin+hetkellä+olen+"lääpälläni"+naiseen+ja+oikein+kunnolla+olenkin+😅
Nyt+ajatus+alkaa+kallistella+siihen+suuntaan,+että+taidan+olla+lesboutumassa+😁+vaikka+tietenkään+en+voi+olla+täysin+varma+siitä,+etten+enää+koskaan+ihastu+mieheen.+Pidän+sitä+kuitenkin+erittäin+epätodennäköisenä.
10.05.2020 13:19
Hmm,+Tiuhtiseni..+🤔
Kylläpä+on+saanut+Prinssi+ajatuksesi+sekaisin,+mutta+älä+huoli,+niin+voi+joskus+käydä+😉+nimim.+tästä+myös+jonkin+verran+kokemusta+itsellä+on,+tosin+sillä+erotuksella,+jotta+mulle+maistu+koko+ajan+ruoka+😁+Unet+tuommosissa+voi+kyllä+helpostikin+mennä,+varsinkin+jos+on+jo+vähän+huonouninen+ennestään.
Näiden+nettihommien+ja+-tuttavuuksien+kanssa+kannattaa+sillä+tavalla+kyllä+olla+vähän+varuillaan,+kun+ei+koskaan+voi+tietää+kuka+siellä+piuhan+toisessa+päässä+on.
Mä+olen+koko+tämän+palstoilla+olo+rupeaman+aikana+(olin+täällä+n.+9+v+sitten+vaihtelevalla+nimimerkillä,+jonkin+aikaa+ja+nyt+sitte+muutaman+vuoden+tällä+nimimerkillä)+tutustunut+kahteen+kirjoittajaan+niin,+jotta+tyypeille+on+saatu+nimet+ja+kasvot.+Toki+myös+omat+kasvot+ja+nimi+on+siinä+kohtaa+paljastuneet+😁+Molemmat+olivat+sellaisia+kuin+kirjoittivatkin,+enkä+ole+huomannut+mittään+muutakaan+hämärää+😅+Mutta+satavarmana+kaikkien+kohalla+ei+näin+ole.
10.05.2020 11:26
220 / 278