Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. No+ei+nämä+tilanteet+onneksi+ikuisesti+kestä,+mutta+ymmärrän+kyllä+ketutuksen+😉+Hyvää+yötä
  2. Hmm,+Tiuhtiseni..+🤔Kylläpä+on+saanut+Prinssi+ajatuksesi+sekaisin,+mutta+älä+huoli,+niin+voi+joskus+käydä+😉+nimim.+tästä+myös+jonkin+verran+kokemusta+itsellä+on,+tosin+sillä+erotuksella,+jotta+mulle+maistu+koko+ajan+ruoka+😁+Unet+tuommosissa+voi+kyllä+helpostikin+mennä,+varsinkin+jos+on+jo+vähän+huonouninen+ennestään.Näiden+nettihommien+ja+-tuttavuuksien+kanssa+kannattaa+sillä+tavalla+kyllä+olla+vähän+varuillaan,+kun+ei+koskaan+voi+tietää+kuka+siellä+piuhan+toisessa+päässä+on.Mä+olen+koko+tämän+palstoilla+olo+rupeaman+aikana+(olin+täällä+n.+9+v+sitten+vaihtelevalla+nimimerkillä,+jonkin+aikaa+ja+nyt+sitte+muutaman+vuoden+tällä+nimimerkillä)+tutustunut+kahteen+kirjoittajaan+niin,+jotta+tyypeille+on+saatu+nimet+ja+kasvot.+Toki+myös+omat+kasvot+ja+nimi+on+siinä+kohtaa+paljastuneet+😁+Molemmat+olivat+sellaisia+kuin+kirjoittivatkin,+enkä+ole+huomannut+mittään+muutakaan+hämärää+😅+Mutta+satavarmana+kaikkien+kohalla+ei+näin+ole.