Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+sitte+näköjään+joku+muukin+yhtä+pihalla+kuin+meikäläinen😁+Eikä+vastausta+kuulu,+ei+näy.
09.05.2020 23:53
Jaha,+se+alkaa+sitte+kääntyä+jo+sunnuntain+puolelle.+Miten+nämä+viikonloput+menee+aina+niin+vauhdilla+🤔
09.05.2020 23:51
Mä+en+tiiä,+miten+tää+Suomi24+aina+viskoo+viestit+miten+sattuu,+mutta+mun+äsken+kirjottama+mökkiin+liittyvä+oli+sulle+Naakkatar.+Hyvää+mökkeilyä+edelleen+😊
09.05.2020 11:05
Kuulostaapa+kivalta+😊+Mä+tahtosin+kans+mökille+ja+tietenkin+saunaan.+Mökillä+nukkuu+aina+paljon+paremmin+ja+ilma+on+ihanan+raitis,+toisin+kuin+täällä+kaupungissa.+Mukavaa+viikonloppua!
09.05.2020 11:01
Eikös+se+ole+vähän+sillä+tavalla,+jotta+ei+voi+osua+jos+ei+ees+yritä.+Mä+en+kyllä+ite+oo+kauheen+kova+yrittämään.+Meinaan+jos+ei+ala+suosiolla+lämpeemään,+nii+sitte+saa+olla+😄
Lapsena+mulla+oli+ehkä+enemmän+yritystä,+mutta+niin+oli+energiaaki.+Mä+saatoin+esim.+nakella+tikkoja+tauluun+melkeenpä+yötä+myöten,+niin+jotta+aamulla+oli+sitte+käsi+jäykkänä+olkapiätä+myöte.+Sanovat,+että+harjotus+tekee+mestarin,+mutta+ei+musta+tullu+ees+piirimestaria,+vaikka+oli+kohtuu+pienet+piirit.+
Olispa+kiva+kun+kutsu+kävis.+Jos+niin+hyvin+käy+että+käy,+niin+älä+vaan+paa+postiin+kun+sitä+ei+sitte+täällä+näy.+
Ei+se+oo+vakavaa+jos+vähän+innostuu+ja+kuumenee,+vaikka+olis+tuntematon+piuhan+päässä.+
Olen+mäkin+täällä+hetkittäin+innostunut+ja+jonkin+verran+myös+kuumentunu,+mutta+ei+niistä+sen+enempää+😅+Parempi+kun+ei+muistele,+vaan+tarpoo+etteenpäin+😉
Hups,+se+on+kello+tikittäny+vauhilla.+
Öitä!
Ps.+Muistappa+kuunnella+se+biisi+😉
Siinä+on+aika+kivat+sanat..+ja+sävel,+eikä+laulajakaan+oo+hupsumpi+😉
09.05.2020 00:21
Jaa-a,+mitäpä+siellä+pilvien+takana+olis,+tai+piuhojen+päässä+😁+Mä+oon+aika+osaamaton+tuon+arvailupuolenkin+kanssa,+mutta+jos+on+taas+aivan+pakko+jottai+heittää+(vaikkei+osus+kymppiin),+niin+eppäilen+tuota+jälkimmäistä+vaihtoehtoasi.+Tiiätkö+sä+muuten+sen+biisin+missä+lauletaan+"Kun+aika+on.."+😊Tuli+tuosta+sun+viestisi+lopusta+vaan+mieleen...
08.05.2020 23:18
Tervehys+Tiuhtittimeni+😁
Äläpä+ota+paineita+kirjotusasusta,+tai+muistakaan+kuteista+😉+Mä+kuulun+geeneiltäni+siihen+porukkaan,+jotka+sannoo,+jotta+vastuu+on+kuulijalla.+Itekin+heittelen+millon+mitäkin,+koska+pyrin+noudattamaan+tuota+edellämainittua+kirjaimellisesti.
Mulla+ei+ole+antaa+vinkkejä,+ohjeita+eikä+sen+enempää+varoituksia+qruiseriin+liittyen.+Mutta+jos+nyt+jottai+pitää+keksiä,+niin+piä+pää+kylmänä+ja+jalat+lämpimänä+😁+Sullapa+on+varsinainen+salasana+kun+pysyy+salassa+itelleki+😄++No+jospa+se+palais+pätkittäin,+niinku+Uunolle+palas+muisti.+Iloa+iltaan+ja+aamuun+kans+😊
08.05.2020 22:54
Mikähän+se+on+tämä+ruudun+ohjelma?+😁
08.05.2020 20:01
No+niin,+se+on+taas+vihdoin+perjantai,+enkä+laita+yhtään+vastaan+😊+Ootkos+ollu+kovasti+kiireinen+TiuhtinWau,+kun+ei+oo+kuulunu+mittään?+Näyttää+täällä+palstoilla+olleen+mielenkiintosia+ja+jänniä+(prinssit+ja+prinsessat+😄)+keskusteluja+eli+ihan+kohtalaisesti+elämää+viime+päivinä.+Ite+oon+nyt+ollu+enemmän+hiljakseen+ja+keskittyny+tähän+livehommailuun.
Mukavaa+viikonloppua+sulle+ja+kaikille+muille+kans+😊☀️
08.05.2020 19:46
Hiljaa+soinnut+vaimenee
Toisistansa+erkanee
Vielä+tahtois+koskettaa
Rakkaan+korvaan+kuiskuttaa
Mut+aika+tuo+on+armoton
Vaik+olis+kuinka+lohduton
Ei+auta+itku,+huutokaan
Ei+aika+ole+moksiskaan
Se+tahdissa+vain+tikittää+
Ja+muusta+vähät+välittää.
07.05.2020 19:12
"Yksikään+sydän+ei+milloinkaan+
lakkaa+suosiolla+
lyömästä.
Yksikään+ruohonkorsi+
ei+kysele+keneltäkään
lupaa+saada+kasvaa.
Yksikään+unelma+ei+milloinkaan
halua+jäädä+unelmaksi."
(Tommy+Tabermann)
04.05.2020 19:43
Hymyä+päivääsi+ja+mukavaa+lauantaita+Naakkatar+😊+☀️
02.05.2020 12:35
Mä+olen+kans+ihastunut+työpaikalla.+Muhun+se+tunne+ei+iskenyt+ihan+ensikohtaamisella,+vaikka+hokasinkin+samantein,+jotta+nyt+oli+tosi+kiva+tyyppi+😊+Sitten+muutamien+viikkojen+kuluessa,+se+tunne+pamahti+päälle+ihan+täysillä+ja+sillä+tavalla+kertalyönnillä.+Muistan+sen+hetken+selvästi,+vaikka+siitä+on+jo+vuosia.+Se+oli+todella+hämmentävää.
02.05.2020 12:21
Tuo+oli+vastaus+sun+riimeihin+ja+nimmari+tipahti,+kun+oli+niin+kiitävä+lento+😄
02.05.2020 12:15
Kuulostipa+kivalta+😊+En+ainakaan+muista+tavanneeni+halauksessa+ynähteleviä,+mutta+mä+en+ole+mitenkään+erityisen+aloitteellinen+halailuun+paitsi+paria+ihmistä+kohtaan.+Eli+mulla+ei+ole+sillä+tavalla+kauheasti+kokemusta.+
En+kuitenkaan+usko,+että+tuommonen+ynähdys+mitään+haittais+😉
01.05.2020 22:20
Eteenpäin+käy+kello+tuo
Ei+aikaa+enempää+se+suo+
Sua+halaan,+tahdon+rutistaa
Mua+eron+hetki+ahdistaa.
01.05.2020 11:10
Onko+noin?+Kyllä+mä+oon+ite+tulkinnut,+että+täällä+on+myös+muutama+nuori/nuorehko+ja+ujo(hko)+aikasin+heränny,+jotka+anonyyminä+juttelee+😁
30.04.2020 21:59
Kumpiin+se+sie+kuulut?+😉
30.04.2020 12:50
Hyvää+vappua+kaikille!+😊🎈
Tässä+tämmönen+juutupelivideo
https://youtu.be/IPKV264LHro
30.04.2020 12:44
Hauskaa+vappua+sullekin+TuikiTuntematon+😊
30.04.2020 12:33
221 / 278