Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+tarttisin+semmosen+huutavan+kauppalapun,+mikä+toitottas+niin+kauan,+jotta+kaikki+on+varmasti+ostoskärryissä.+Tosi+usein+käyn+kaupoilla+kyllä+ilman+lappua,+eli+ehkä+semmonen+normipaperikin+olis+parempi+kuin+ei+mittään+😅+No+muistamaton+ottaa+monesti+enemmän+askelia,+ja+kunnon+kannalta+se+on+tietysti+hyvä.
Mulla+ei+ole+muuten+serpentiiniäkään.+Pitäskö+leikellä+muutama+vessapaperirulla+(sitä+kun+on)+keskeltä+papereineen+päivineen+kahtia,+niin+olis+ainaki+valkosta+pinkeillä+kukilla.
Hyvää+vappua+sullekin!+😊🎈
30.04.2020 12:31
Mihinkäs+oot+hävinny+WauhtinTiuhti?+😊
Onkos+sulla+jo+vappupallo+hankittuna,+simat+pulloissa+ja+munkit+hollilla?+
Mulla+ei+oo+palloa,+sima+on+kaupan+ja+munkit+vielä+vaiheessa.
Hyvää+vappua!+
Ps.+Ei+sulla+olis+kardemummaa+lainata?+😅
30.04.2020 11:24
Mun+yhdellä+aiemmalla+ihastuksella+oli+tosi+ihana+ääni.+Semmonen+rauhallinen,+pehmeä+ja+ystävällinen+sointi,+mitä+olisin+voinut+kuunnella+vaikka+koko+ajan+ja+mikä+parasta+pääsin+myös+monesti+kuulemaan,+kun+lähityökamuja+oltiin+😊+No,+niin+on+kyllä+nykyiselläkin+ihastukseni+kohteella+ihana+ääni+ja+kun+siihen+yhdistyy+vielä+murre,+josta+tykkään,+niin+huh+😊😍
29.04.2020 23:57
Kiva+katse+yhdistettynä+kauniiseen+hymyyn,+sillon+ainaki+mua+viedään+ja+kovaa+😉
29.04.2020 23:49
Se+on+kyllä+jännä+tämä+Suomikaksnelonen+kun+välillä+ei+meinaa+tehä+mitään+ja+sitte+tekee+tuplana+😊
29.04.2020 20:25
Hyvää+yötä+ja+aamulla+huomenta+😊
28.04.2020 23:38
Niin+on+monta+kaipaavaa
Tunteistansa+kertovaa
Moni+täällä+murheissaan
Yksinäinen+kodissaan
Kun+käy+yksin+pitkälleen
Toista+kaipaa+vierelleen+
Tyynyään+kai+rutistaa
Surumielin+nukahtaa.
28.04.2020 23:26
Pehmeät+huulesi+huulillani
hellästi+tunnustellen
Painaudun+sinuun+tiukemmin
Lantio+lantiotasi+vasten
saat+minut+syttymään.
27.04.2020 21:22
Tahdon+painautua+sinuun
Silittää+kättäsi,+käsivarttasi
Hivellä+lantiosi+seutua,+reisiäsi
Aistia,+kuinka+sisälläni+leiskuu,+kun+tunnen+pehmeän+ihosi+käteni+alla.
27.04.2020 18:55
No+nytpä+olet+tietoinen+tästä+ja+olepa+hyvä+😊+Mulla+alko+just+soimaan+päässä+Leevi+and+the+Leavingsin
"...+Muotitietoinen,+nyt+mä+olen+muotitietoinen,+minä+olen+muotitietoinen+ja+tytötkin+sen+huomaa...+🎵Oiskohan+taas+vähän+väsymystä+ilmassa+😁
26.04.2020 21:55
No+kunhan+vinkkasin+jos+ei+jollakulla+ole+tai+jos+on+vaikka+muisti+menny.+Ei+kai+se+kertauska+pahaa+tee+😁
26.04.2020 15:22
Setalla+näyttäs+olevan+sekä+avoimia+että+suljettuja+keskustelualueita.+Jospa+sieltä+löytyis+mieleinen+trolliton+😉
https://keskustelu.seta.fi/
26.04.2020 14:09
Tää+idea+ei+sitten+tainnu+ottaa+tuulta+alleen+😁+Oot+oikeessa+siinä,+ettei+taida+jäädä+vaan+tuohon+perustamishommaan.+Mutta+jospa+saisitte+sovittua+useamman+tyypin+siihen+pestiin+😉+Tuolleenhan+se+usein+monessa+asiassa+menee,+jotta+innokkuutta+periaatteessa+on,+mutta+sitten+jotain+jää+puuttumaan,+eikä+kukaan+tartu+hommiin,+ainaka+ennen+kuin+joku+muu+alottaa.+Tässä+jää+sitten+varmaan+vaihtoehdoksi+se+valmiin+foorumin+ettiminen.+Ite+oon+sitä+mieltä,+että+tää+Suomikaksnelosen+anonyymi-uudistus+on+aivan+jostain...+No+on+täällä+muutakin,+mikä+on+aivan+jostain+mutta+ei+siitä+sen+enempää..
26.04.2020 13:29
Kaikkea+ei+vissiin+voi+saada+samassa+paketissa+😉+Ootko+nähny+Adelen+elämän?+Siihenkin+oli+tietysti+tungettu+se+mies+😁+mutta+olihan+siinä+juonta+ja+sitte+sitä+petihommaa,+mikä+ainakin+mun+silmään+näytti+aika+ronskilta+😅
26.04.2020 13:21
Mulla+on+omana+vain+tuo+yks+runokirja,+semmonen+kuin+"Sydämeni+soi".+Löysin+sen+kerran+yhdestä+kirjakaupasta+ja+vieläpä+alennuksella+😊Kirjastosta+mulla+on+ollu+lainassa+kans+joku+Saiman+runoteos.+Onko+sulla+muita+lempparirunoilijoita+tai+kenen+runoja+luet+jos+luet?+Mä+tykkään+myös+mm.+Tabermanista+kun+oli+semmonen+rakkausrunoexpertti+😉
26.04.2020 13:15
Tähän+päivään+Saima+Harmajan+kaunis+runo+❤️+
Aamu+
"Aamun+kirkkaus+on+niinkuin+laulu.
Itse+taivas+lepää+järvessä.
Liikkumatta,+autuaina+pilvet
uneksivat+ilman+äärillä.
Kaislat+välkkyy+kastepisaroista,
metsä+hymyy+läpi+kyynelten.
Kaukaa,+helisten+ja+värähdellen
rastaan+huilu+jumalallinen."
25.04.2020 14:50
Mulle+on+kans+joskus+tapahtunu+tuommosia+unohduksia+ruokaa+laittaessa+ja+itse+asiassa+ei+ole+kauaakaan+kun+niin+viimeks+kävi+😊+Joskus+on+myös+käyny+samalla+tavalla+kuin+sulle,+että+unohdus+on+ollu+hyväks+eli+lopputulos+parempi+kuin+olis+ollu+ilman+unohdusta.
Mä+en+oo+päässy+tänään+vielä+Tuppuraista+sivuakaan+eteenpäin.+Suunniteltu+Bookbeatti+vaihtu+lennossa+poluilla+patikointiin.+Teki+hyvää+vähän+happihypellä+😊
24.04.2020 20:20
Tämmösessä+vaan+tekemään+😉+Ehkä+onnistuu,+ehkä+ei.+Ei+mitään+kokemusta+asiasta+ainakaan+mulla+😊
http://www.munfoorumi.com/
https://www.palstani.com/
24.04.2020 18:15
Mulla+soi+välillä+radio+töitä+tehdessä,+mutta+äänikirjojen+kuuntelu+olis+vähän+hankalaa.+Siinä+menis+kyllä+juoni+ja+kaikki+muukin+ohi+tai+sitte+hommat+todennäkösesti+pahasti+pieleen+😊Hetkittäin+voisin+kuunnella+ajatuksella,+esim.+kahvitunnilla+tai+välillä+tulevilla+odotteluhetkillä,+mutta+mielummin+kuuntelen+sitte+ajan+kanssa+pitemmät+pätkät.+Illalla+meinasin+taas+karata+Tuppuraisen+kimppuun.+Hyvää+perjantain+jatkoa+ja+mukavaa+viikonloppua!+😊
24.04.2020 15:34
Mä+tervehin+sua+jo+tuolla+sun+kyhäämässä+ketjussa+😁+Ei+se+ole+niin+tarkkaa+missä+järjestyksessä+ainekset+laittaa+(paitsi+ehkä+leivonnassa+joskus+😅).+Kunhan+ei+unohda+mitään+hirmu+oleellista+kokonaan,+kuten+vaikkapa+hernesopasta+veden.+Mä+meinasin+yrittää+saaha+tänään+Tuppuraisen+kirjan+loppuun.+Hyvää+perjantain+jatkoa!+😊
24.04.2020 15:29
222 / 278