Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vautsiwau,+hieno+nimmari+😁👍
Tänne+kuuluu+ihan+kohtalaista.+Työpäivä+pulkassa+ja+nyt+meinasin+relata.
24.04.2020 15:20
Tuohan+kestää+kuunneltuna+melkeen+puol+vuorokautta+😊+Mulla+on+niin+kova+luotto+omaan+lukuvauhtiin,+että+ehtisin+siinä+ajassa+lukea+tuon+kahteen+kertaan+jos+harppaan+joka+sivun+jälkeen+kaks+ylitte.+Mä+oon+tähän+mennessä+kuunnellu+vaan+novelleja,+mutta+vois+kai+tuotakin+kokeilla,+kun+ei+kukaan+pakota+yhtä+soittoa+kuuntelemaan.+Nyt+mulla+on+vielä+muutama+sivu+Tuppuraista+jälellä,+sitten+yllytettynä+Dostojevski,+ehkä+sen+jälkeen+sitte+😊
23.04.2020 21:45
Naakkatar+👍+
Tänään+on+ollu+täällä+päässä+normaaliakin+väsyneempi+ja+myös+aika+harmistuttava+päivä.+Joskus+ei+vaan+taho+huumori+riittää,+vaikka+kuinka+pinnistelis.+Mukavaa+iltaa!+😊
23.04.2020 20:48
Kiitos+vinkeistä,+tutkailenpa+näitä😊+Tänään+en+oo+jaksanu+lueskella,+mutta+huomenna+sitten+uus+päivä+ja+uus+väsymys.
23.04.2020 20:38
"Ja+eräänä+päivänä
me+koukistumme+toistemme+ympärille
ja+naksahdamme+lukkoon+emmekä+irtoa+enää,
sinun+kulumavikasi+minun+kihtiini+kietoutuneena,
minun+mahahaavani+sinun+sydänvikasi+vieressä
ja+reumatismini+sinun+noidannuoltasi+vasten,
emme+erkane+konsana+ei."
Eeva+Kilpi:+Laulu+rakkaudesta,+1972
23.04.2020 20:24
Jaha,+nyt+ei+oo+oikeestaan+mitään+hyvää,+eikä+sen+enempää+kaunista+sanottavaa+😐
23.04.2020 17:43
Onko+sun+kyselyysi+jokin+järkisyy,+vai+kyseletkö+muuten+vaan?
23.04.2020 15:44
Mulla+ei+ole+ehdottaa+😁+mutta+tähän+on+nyt+pakko+itsekin+"avautua".+
En+missään+tapauksessa+ole+tietämätön+siitä,+jotta+myös+mun+kirjotukset+näyttäs+jotakuta/joitakuita+ärsyttävän.+Se+on+käyny+kyllä+aivan+selvästi+ilmi+rivien+välistä+ja+onhan+niin+suoraankin+sanottu+ettei+taatusti+jää+epäselväks😉+Välillä+tulee+hyvin+erikoisia+kysymyksiä,+joihin+oon+sitte+koittanu+vastata,+vaikka+aina+ei+ehkä+kannattas+eikä+pitäs.+Yritän+suhtautua+juttuihin+huumorilla,+vaikka+joskus+se+hieman+vaikeaa+onkin+ja+ajatella,+jotta+kai+siihen+huuteluun+joku+järkisyy+on+tai+sitten+vaan+tarttee+avata+ääntään.+No+oli+miten+oli.+Ei+mulla+muuta+😁😉
23.04.2020 15:30
Jos+yö+on+menny+tiedottomassa+tilassa,+niin+sehän+on+vaan+hyvä+😁Mun+mielestä+parhaita+on+semmoset+aamut+kun+herää+ja+tajuaa+ettei+ole+yön+aikana+kertaakaan+kukkunu.
Tuommoset+unet+missä+ihastus+vilahtelee+on+kyllä+kivoja.+Varsinkin+jos+pääsee+lähikontaktiin😉Ikävä+kyllä,+niinkuin+kerroin,+mulle+käy+niin+hyvin+harvakseltaan.
23.04.2020 15:21
En+oo+lukenu+biologiaa+kun+pakolliset+ja+nekin+vähän+huonosti+😂+Mutta+laitatko+linkkiä+johonkin+tiivistelmään+(eri+ikästen+aivotoiminnasta),+niin+miepä+lukasen+😉+Ei+kannata+laittaa,+jotta+kvg,+kun+niin+en+aio+tehhä+😂+
Sen+oon+joskus+jostaki+lukenu,+että+ihminen,+iästä+riippumatta,+käyttää+kapasiteetistaan+vain+murto-osan.+Yleensä+konneita+ja+laitteita+oppii+käyttämään+sen+paremmin+ja+tehokkaammin,+mitä+enemmän+on+kokemusta.+Liekö+olis+aivojen+kanssa+samalla+tavalla.+
Joskus+myös+tuntuu,+jotta+aivoissa+ei+tapahu+mittään+ja+välillä+tuntuu+tapahtuvan+niin+paljon,+että+vähempikin+riittäs.
23.04.2020 11:58
Joskus+on+menny+ja+toisinaan+vasta+tulossa.+Molempi+parempi+kun+se+hetki+kun+ne+on+päällä+😁
23.04.2020 11:26
Kyllä+se+ikä+alkaa+tosiaan+jokasessa+näkyä,+kun+sitä+tarpeeks+tulee+😉+Jotkut+asiat,+mitä+ei+yleensä+peilistä+nää,+muuttuu+monesti+(ainaki+mun+mielestä)+parempaan+suuntaan+ja+sitte+on+se+peilikuva😂+Mutta+onneks+meitä+on+moneks+ja+se+mikä+ei+itteä+miellytä,+saattaa+hivellä+toisen+silmää+😉
Kyllä+sekin+kun+ikää+ei+ole+vielä+"tarpeeks",+monesti+omalla+tavallaan+näkkyy+😉
23.04.2020 11:22
Joo,+piät+ristissä+vaan,+turha+niitä+on+heti+aamusta+alkaa+oikasemaan+kun+myöhemminkin+ehtii+😁+
Mä+kattelen+toisinaan+noita+omia+unikuvia+silmät+pyöreenä.+Välillä+en+muista+ollenkaan+mitä+oon+nähny+ja+sitten+kun+muistan,+niin+en+välttämättä+tahtos.+Mulla+jää+parhaat+unet+usein+vaiheeseen.+Sillon+harvoin+kun+onnistun+näkemään+ihastuksen+kohteesta+unta,+niin+yleensä+en+ehi+tehä+tai+sanoa+mitään,+vaikka+kuinka+yrittäsin.+Mä+herään+yleensä+aina+ennen+kuin+mitään+ehtii+tapahtua+😁
Pari+vuotta+sitten+tapahtu+isompi+poikkeus.+En+muistaakseni+siinä+unessa+liiemmin+jutellu,+vaan+otin+vissiin+varman+päälle+olemalla+hiljaa+😉ja+pääsinkin+sitten+pussaamaan+sitä+mun+silloista+ihastusta.+Ja+tätä+voi+ehkä+olla+vähän+vaikea+uskoa,+mutta+mä+kävin+sitte+valveilla+aika+pitkään+kierroksilla.+Että+niin+herkkä+mä+olen+😂
Ps.+Näitkö+sä+sitä+mitä+pitiki+eli+menikö+tilaus+perille+vai+hukkasko+Posti+matkalla?
23.04.2020 10:08
Oon+samaa+mieltä,+jotta+höpsöpositiivisuus+on+parempi+kuin+jäykkänegatiivisuus.+
Musta+tulee+väsyneenä+yleensä+aika+hervoton😉+Livenä+oon+ehkä+vielä+piirun+verran+sekavampi,+jos+kunnolla+väsyttää.+Pitäs+varmaan+laittaa+itelleen+taas+joku+aikarajotus+tännekin,+vaikkapa+sillä+tavalla,+että+klo+22+jälkeen+ei+oo+mitään+asiaa,+vaikka+kuinka+tekis+mieli.+Mua+kyllä+väsyttää+monesti+myös+aamuisin+ja+välillä+myös+päivisin.+Siihenkin+tietty+auttas+jos+ei+yöllä+kukkus+😁
23.04.2020 09:55
Ei+ole,+ja+tuo+pään+ja+hännänkin+välinen+välillä+puuttuu+😁
23.04.2020 00:40
Tilasin+sulle+just+semmosen+täks+yöks.+Lasku+tullee+jälestäpäin+😁+Terv.+Aamulla+silmät+ristissä
23.04.2020 00:38
Tuota,+en+yleensä+😂+Entäpä+ite?
Monesti+oon+kysyny+joltakulta+niin+vaikeita,+jotta+kun+oon+jälestäpäin+pohtinu,+niin+en+ois+osannu+millään+ite+vastata.+Siksipä+en+yleensä+ees+koita+😉+Pakko+kyllä+myöntää,+että+silleen+hiljasesti+ja+itekseen+oon+joskus+vastannu+ommaan,+tai+oikeastaan+todennut.+Esimerkiksi+jotain+(yleensä+avaimia)+ettiessä+saatan+kysellä,+että+missä+hitsissä+ne+oikein+on+ja+sitte+kun+löydän+niin+itekseen+riemukiljahan,+jotta+jes,+täällähän+ne+😁+
Piti+mennä+jo+äsken+pehkuihin+eli+öitä!
23.04.2020 00:27
Se+on+se+kohta+kun+tylsyys+alkaa+😉
23.04.2020 00:08
Äläpä+huoli+😉,+mä+oon+kans+laittanu+monta+kertaa+väärään+kohtaan.+Joskus+ne+menee+laittamattaki.+Halusin+vaan+kysästä,+kun+ite+
heittelen+joskus+vastakysymyksiä+ja+toisinaan+vastaan,+vaikkei+kysytty+😁
Oon+myös+useesti+ymmärtäny+väärin,+ja+joskus+en+ymmärrä+millään+tavalla.
Kello+rientää.+Hyvää+yötä+😊
23.04.2020 00:06
Kysyksää+multa?+😁
22.04.2020 23:25
223 / 278