Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Vakavasti+kysyen,+miks?
  2. No+en+mä+nää+yhtään+syytä+sille,+miks+et+lukis+jos+vaan+on+aikaa+😊+Eikös+Donnerki+sanonu,+jotta+"Lukeminen+kannattaa+aina"En+kyllä+oo+ihan+varma+oonko+tuosta+Jörnin+kanssa+samaa+mieltä.+Meinaan+nyt+kun+näitä+uutisia+lukee,+niin+kyllähän+se+toisinaan+alkaa+vähän+ahistaa.+Mutta+tää+Tuppurainen+on+eri+juttu.+Bookbeatista+ainakin+löytyy+ja+sinne+saa+kahden+viikon+ilmaisen+kokeilujakson.+Siinä+ajassa+ehtii+hitaampikin+varmasti+lukea.+Mä+oon+nyt+tykästynyt+kyllä+siihen+sovellukseen+niin,+että+saatanpa+jatkaa+sitä+kokeilun+jälkeenkin.+Oon+nyt+n.+puolivälissä+tätä+kyseistä+teosta+ja+meinasin+lukea+loppuun+asti.+Kaikkien+kirjojen+kanssa+niin+ei+oo+käyny+😁++Kirjassa+vilahtelee+välillä+tuttuja+paikkoja+(tosin+vain+tietämisen+tasolla😉)+kuten+DTM+ja+teksti+on+helppolukusta.+Tässä+teoksen+esittely:"Annilla+ja+Lukalla+on+maistraatissa+rekisteröity+parisuhde,+omistusasunto+ja+kaksi+koiraa.+He+matkustelevat+yhdessä+Amsterdamissa+ja+San+Franciscossa,+tapaavat+ystäviään+bileissä+ja+homobaareissa+ja+uskovat,+että+kaikki+hyvä+on+ikuisesti+heidän.+Sitten+Anni+tutustuu+Tukholmassa+Eliniin,+asia+johtaa+toiseen+ja+parin+kuukauden+kuluttua+Anni+on+yksin,+ilman+Lukaa,+ilman+Eliniä.+Entä+jos+erosta+ei+selviäkään?Autofiktiivinen,+kirkkaan+täsmällisesti+kirjoitettu+Kuvittelen+sinut+vierelleni+yhdistelee+elettyä+elämää+ja+fiktiota+ja+käsittelee+parisuhteita,+eron+raastavuutta+ja+elämää+heteronormin+ulkopuolella.+Sen+sivuille+on+tallentunut+myös+välähdyksiä+2000-luvun+alun+Helsingin+lesbokulttuurista."