Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vakavasti+kysyen,+miks?
22.04.2020 22:41
Kiitos+vinkistä,+vaikkei+tämä+lesborakkaudesta+kerrokaan+😉
Kirja+näyttäis+löytyvän+ainakin+Bookbeatista+ja+Nextorysta,+jos+sulle+kelpaa+muukin+kuin+perinteinen+kannet+ja+papyrus+😊
22.04.2020 22:36
Mulla+ei+ole+kuin+turn+on+😁+Oon+niin+onneton+ihastuja,+että+vaikeeta+on+saada+sammumaan.+Kun+ihastun,+niin+ihastun+palavasti+🔥ja+siinä+ei+auta+palokunta.+Ihastukset+on+päättyneet+siihen,+kun+kohtaamiset+loppuvat.+Eli+sammuu+vain+kun+en+näe+enkä+kuule+kohdetta.+Kun+roihu+sitten+lopulta+sammuu,+syttyy+yleensä+uusi+kokko,+usein+jopa+ennen+juhannusta.
22.04.2020 20:11
Mua+aina+hymyilyttää+nämä+hempeät+dialogit+😊
21.04.2020 20:51
No+en+mä+nää+yhtään+syytä+sille,+miks+et+lukis+jos+vaan+on+aikaa+😊+Eikös+Donnerki+sanonu,+jotta+"Lukeminen+kannattaa+aina"
En+kyllä+oo+ihan+varma+oonko+tuosta+Jörnin+kanssa+samaa+mieltä.+Meinaan+nyt+kun+näitä+uutisia+lukee,+niin+kyllähän+se+toisinaan+alkaa+vähän+ahistaa.+
Mutta+tää+Tuppurainen+on+eri+juttu.+Bookbeatista+ainakin+löytyy+ja+sinne+saa+kahden+viikon+ilmaisen+kokeilujakson.+Siinä+ajassa+ehtii+hitaampikin+varmasti+lukea.+Mä+oon+nyt+tykästynyt+kyllä+siihen+sovellukseen+niin,+että+saatanpa+jatkaa+sitä+kokeilun+jälkeenkin.+
Oon+nyt+n.+puolivälissä+tätä+kyseistä+teosta+ja+meinasin+lukea+loppuun+asti.+Kaikkien+kirjojen+kanssa+niin+ei+oo+käyny+😁++Kirjassa+vilahtelee+välillä+tuttuja+paikkoja+(tosin+vain+tietämisen+tasolla😉)+kuten+DTM+ja+teksti+on+helppolukusta.+
Tässä+teoksen+esittely:
"Annilla+ja+Lukalla+on+maistraatissa+rekisteröity+parisuhde,+omistusasunto+ja+kaksi+koiraa.+He+matkustelevat+yhdessä+Amsterdamissa+ja+San+Franciscossa,+tapaavat+ystäviään+bileissä+ja+homobaareissa+ja+uskovat,+että+kaikki+hyvä+on+ikuisesti+heidän.+Sitten+Anni+tutustuu+Tukholmassa+Eliniin,+asia+johtaa+toiseen+ja+parin+kuukauden+kuluttua+Anni+on+yksin,+ilman+Lukaa,+ilman+Eliniä.+Entä+jos+erosta+ei+selviäkään?
Autofiktiivinen,+kirkkaan+täsmällisesti+kirjoitettu+Kuvittelen+sinut+vierelleni+yhdistelee+elettyä+elämää+ja+fiktiota+ja+käsittelee+parisuhteita,+eron+raastavuutta+ja+elämää+heteronormin+ulkopuolella.+Sen+sivuille+on+tallentunut+myös+välähdyksiä+2000-luvun+alun+Helsingin+lesbokulttuurista."
21.04.2020 15:50
Bookbeatista+löytyi+semmonen+kuin+"Valkoisia+öitä".+Tätä+luultavasti+tarkoitit.+Teos+näyttäisi+sopivan+pituselta+yhden+illan+kahlattavaksi,+joten+tartun+tähän+heti+kun+saan+tuon+Tuppuraisen+kirjan+maaliin.+Eli+tämä+on+sitten+sovittu+ja+kerron+myöhemmin+mimmonen+elämys+oli+😊
21.04.2020 10:42
Nyt+kun+mä+en+vielä+koisaa,+mutta+oon+niin+väsyny+😂,+että+oon+iha+vietävissä,+niin+tehhäänkö+diili?+Vinkkaa+mulle+joku+mahollisimman+ei-vaikea-lukuinen+Dostojevski,+niin+mä+lupaan+tutkailla+löytyykö+se+tuolta+Bookbeatista+ja+jos+löytyy+niin+kokkeilen.+Ja+tämä+tarjous+ei+sitten+ole+voimassa+kovin+kauan+😁
21.04.2020 00:24
Kyllä+se+on+nyt+sillä+tavalla,+jotta+mä+jätän+nuo+Dostojevskit,+Tolstoit+ja+mitä+näitä+nyt+on+kirjaston+hyllyyn+muitten+lukijoiden+iloks+ja+onneks+😁+Tykkään+muutenkin+lukea+enimmäkseen+kotimaisia+teoksia+ja+just+semmosta+helppoa+kieltä,+mitä+kirjottavat+mm.+E.+Hietamies+ja+A-L+Härkönen+😊
Tietysti+koskaan+ei+piä+sanoa+ei+koskaan,+vai+miten+se+meni+😉
20.04.2020 21:38
Mä+oon+nyt+lukenut+tuosta+kirjasta+n.+kolmasosan+ja+ihan+ok:lta+on+vaikuttanut.+Teksti+on+semmosta+helppolukusta+ja+sehän+sopii+ainakin+meikäläiselle+oikein+hyvin+😊+Nimim.+Dostojevskit+edelleen+lukematta.
20.04.2020 19:36
Annan+biisit+näköjään+koskettaa.+Tykkään+itekin+monesta+Annan+biisistä.
19.04.2020 13:29
Mä+kävin+vilkasemassa,+eikä+oikein+innostanut.
19.04.2020 13:22
Eräs+mielessä+käynyt+kipale+on+Emma+Salokosken+"Veden+alla".+Siinä+on+mun+mielestä+tosi+kauniit+sanat.+Tässä+on+just+semmonen+biisi,+jonka+sanoja+voi+tulkita+vähän+eri+tavoin.+Vai+mitä+mieltä+muut+on?+😉
19.04.2020 13:19
Eipä+se+täälläkään+Suomikaksnelosessa+hirmunen+kuhina+käy+😄
18.04.2020 14:31
Joskus+hymyilyttää+nämä+suomennokset+😄
18.04.2020 12:18
Eihän+sillä+niin+ole+väliä+mihin+kohtaan+kommentti+pätkähtää,+kunhan+tulee+huomatuksi+jos+on+noin+asiallinen+😉
18.04.2020 12:16
No+tälleen+siellä+luki+"Hiljaiset+seinät2.+Kolme+eri+(lesbo)+tarinaa+eri+vuosikymmeniltä.+Yhdessä+mukana+myös+Ellen+D"+😊
18.04.2020 12:13
Tuolla+leffavinkit+ketjussa+joku+vinkkasi+leffasta+jossa+myös+Ellen+on.+Mä+olen+kans+kertaalleen+tykästynyt+itseäni+reippaasti+vanhempaan+naiseen+(työkamuuni).+Se+olikin+sitten+semmonen+ihastus,+jotta+kylläpä+olikin+pää+tyypistä+sekasin+😊+Ei+harmittanu+varmaan+kertaakaan+aamulla+herätä+ja+mennä+töihin,+vaikka+muuten+en+kovin+aamuihminen+ookkaan.+Koskaan+en+tunteistani+kertonut.
18.04.2020 11:49
Mä+oon+mietiskellyt+välillä+tätä+kysymystä,+mutta+vielä+ei+ole+tullut+mieleen+biisiä,+jonka+sanat+natsais+ihan+kohilleen.+Vaikka+onhan+noita+biisejä+maailma+pullollaan+ja+tekstejä+voi+tulkita+monesti+aika+eri+tavoilla.
18.04.2020 11:30
Tämä+oli+varmaankin+tarkotettu+Ap:lle,+vaikka+kyllä+mä+itekin+tässä+vielä+vähän+haen+itteeni+ja+oon+sillä+tavalla+kasvava,+mutta+vaan+leveyssuunnassa+😊
18.04.2020 11:22
Tapahtuuko+siellä+lepakkolaaksossa+mitään?+😄
18.04.2020 11:15
224 / 278