Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomasit+jo+varmaan,+että+häiriköintiähän+nuo+viestit+ovat+😉+Tuohon+alle+olikin+tullu+myös+toinen+ja+laitoin+siitä+poistopyynnön.+Katotaan+lähteekö+vai+onko+tullu+jäädäkseen.+Toivottavasti+saat+asiallisiakin+vastauksia.+Mä+en+tuohon+nyt+osaa+niin+kommentoida😊
18.04.2020 09:59
Mullapa+ei+tuommosta+Netflixiä+oo+😄,+mutta+kiitos+vinkistä+😊
18.04.2020 09:53
Kiitos+vinkistä+😊+Tuo+Ellen+on+jäänyt+mulle+vähän+tuntemattomaks,+vaikka+oonkin+hänet+joskus+pikasesti+töllössä+nähnyt.+Ehkä+tässä+olis+hyvä+sauma+"tutustua"+😉
18.04.2020 09:47
No+niin,+rauhotu+nyt+vähän+😉
17.04.2020 20:14
Hidastappa+nyt+vähän+hyvä+ihminen+😊
Ensimmäiseen+kysymyksees,+en+mikään+näistä.+
Toiseen+kysymykseen,+en+ole,+enkä+ole+edes+yrittänyt+ja+miksipä+yrittäsinkään+😉
17.04.2020 15:48
No+meeppä+sie+vaihtelun+vuoks+eellä+😉
17.04.2020 15:21
Tuo+ei+ole+mun+suurin+pahe+😄😉
17.04.2020 15:14
Jos+tuo+nimi+on+kuvaava,+niin+voi+kai+sitä+käyttää+😉+Mua+ainaki+hymyilytti+kun+tuon+nimityksen+näin+😊
17.04.2020 11:10
Tänään+se+on+ollu+semmonen+vähän+ahistava+päivä,+osin+säästä+johtuen,+kun+ei+ole+tehnyt+mieli+lähteä+loskaan+tarpomaan.+Kauheesti+olis+kyllä+tehny+mieli+harrastusten+pariin,+mutta+eihän+niitä+nyt+ole,+kun+kaikki+on+toistaseks+katkolla.+Tai+olis+meillä+semmosta+etäjumppaa,+mut+miepä+oon+sen+verran+laiska+etten+ala+netin+kautta+pumppaa+😄
Mites+muut?+Ootteko+juosseet+parvekemaratooneja,+tarponeet+metässä,+olleet+vaan+vai+jotakin+muuta?
16.04.2020 21:42
Missäs+sun?+😉
16.04.2020 19:28
Joo,+anna+hautua.+Ei+kannata+hätiköidä+niinkuin+ite+tein+😊
16.04.2020 19:26
Kiitti+vinkistä!+Tämä+näyttäis+maanantaina+ilmestyvän+myös+Bookbeattiin+😊
16.04.2020 19:20
Nyt+mun+täytyy+tunnustaa,+jotta+mä+en+ihan+tarkkaan+enää+muista,+että+mitä+kaikkea+mun+päässä+pyöri,+kun+nimmarini+kyhäsin+😄+On+tainnu+ikä+tehä+tehtävänsä,+tai+sitten+mulla+vain+(hetkellisesti)+pätkii,+niinku+Fazerin+lakukone+tekkee+hihnan+loppupäässä.+
Kerron+nyt+kuitenkin+sen+mitä/miten+asian+muistan+😁+Mä+olin+täällä+jo+kauan+ennen+*Korona-aikaa".+Mulla+ei+ollu+vakiintunutta+nimmaria,+vaan+kirjotin+vaihtelevalla+nimellä.+Silloin+tuo+nimi+vielä+vaadittiin+Anonyymin+kohalle.+Täällä+palstalla+riimitteli+"Osaavat+kädet"ja+hienosti+riimittelikin+😊+Siitä+tuli+sitten+itelle+tuo+En_osaa.+En_tunne+taas+tuli+siitä,+että+mulla+kuohus+tunteet+erästä+naista+kohtaan+ja+vaikkakin+se+oli+toisaalta+mukavaa,+niin+välillä+olisin+halunnu+napsauttaa+sen+tunteen+pois+päältä.
Jotenkin+tällä+tavalla+se+meni+😉
16.04.2020 16:41
Oisko+Wauhti+mittään+😄+Vastaan+tuohon+sun+nimmarikysymykseen+vähän+myöhemmin+😉
16.04.2020 15:02
Vau,+kiitti+Wau+😁
Kiva+saada+täällä+somessakin+joskus+kuran+sijasta+jotain+nättiä,+vaikka+oon+jo+aika+tottunut+siihen,+jotta+tuota+ensimmäistä+tulee.+Joskus+jopa+enemmän+kun+vappuna+lunta+😄+
Musta+tuntuu,+että+sun+ei+kannata+ottaa+kovin+paineita+tuosta+nimmarista,+jos+siis+semmosen+päätät+pykätä.+Katoppa+vaikka+tuota+mun,+niin+voit+helpottuneena+todeta,+jotta+siitä+on+jo+vaikea+huonommaks+laittaa+😂+Jos+saa+vinkata+tai+ehottaa,+niin+tuo+wau-sana+sopis+siihen+tavalla+tai+toisella+😉
Ps.+Mulle+tuo+ei+ainakaan+oo+punanen+vaate😉+Vaatteissa+tykkään+muutenkin+enemmän+muista+väreistä,+vaikka+kyllä+punanenkin+käy.+Pääasia,+että+niitä+värejä+on+ja+vaatteetkin+mielellään,+ainaki+ihmisten+ilmoilla+ja+näillä+säillä.+Mukavaa+torstain+jatkoa+😊
16.04.2020 14:33
Kyllä+mua+vaivaa+välillä+monikin+asia+live-elämässä,+eikä+kaikki+mee+aina+niinkuin+toivois+😉++Täällä+palstoilla,+niinkuin+livenäkin+pyrin+keskustelemaan+asiallisesti+ja+pitämään+vähän+pilkettä+silmäkulmassa.+Aina+se+ei+ole+onnistunut+😉
Mukavaa+päivää,+rännästä+ja+satteesta+huolimatta+(vaikka+enhän+mä+tiiä+sattaako+siellä,+mutta+täällä+ainaki+😄)
16.04.2020 13:17
No+selvä,+tämä+on+sitten+sovittu+ja+nappaan+jonku+Alisonin+mukaan+heti+kun+törmään+😊
16.04.2020 13:03
Tämä+on+vissiin+ns.+Naakkaketju+😊+ja+kyllä+mä+ainakin+tykkäsin+monesta+kirjoituksesta+😉
16.04.2020 08:46
Eipä+kestä,+kiva+kun+tykkäsit+😉
16.04.2020 08:29
No+tämän+railon+ohi+en+menny+miekään.+Nätit+oli+riimit+😊
16.04.2020 00:00
225 / 278