Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuota+oon+tosiaan+muutaman+ketjun+tässä+viime+aikoina+pykännyt,+jotta+mitähän+sä+niistä+tarkoitat+😄+Ootappa+kun+muistelen....+Olisko+joku+näistä,+runoketju,+jotaki+hyvää+ja+kaunista+-ketju,+kirjavinkki+tai+leffavinkki.+Siinäpä+ne+tais+olla+😉+Saanko+mä+kysyä+vastakysymyksen?
12.04.2020 20:48
Tää+on+kyllä+hauska+ketju+😄
12.04.2020 20:40
Jaaha,+se+oli+taas+tullu+kommenttia+ohi+aiheen+😄mutta+tekoälli+näytti+deletoineen,+liekö+syynä+ronski+teksti+vai+joku+muu.+No+alku+näky+taas+tuolla+ilmotuksissa,+niin+siitä+pääsin+vähän+kärryille,+jotta+mistä+pipo+kiristi+tai+kenkä+puristi+😉
"Eikö+teillä+pyöri+päässä+mitään+muuta+kuin+seksi,"
Pyörii+paljonkin,+mutta+eikös+Anonyymi+tiiä,+että+siitä+puhe+mistä+puute,+eli+tällä+kertaa+hyvistä+lesbokirjoista+ja+niistähän+tässä+on+keskusteltu,+vai+oletko+sää+eri+mieltä?+😉
12.04.2020 20:32
Kiva+kirjoitus+😊
Kun+luin+tän+niin+kävi+mielessä,+jotta+päivän+voi+nähdä+tuolla+tavalla+ikävän+sateisena+(niinkuin+itse+yllä+näin)+tai+sitten+hyvänä+päivänä+niinkuin+sä+😉+Tuossa+oli+hyvä+luettelo+semmosista+asioista+joista+myös+ite+tykkään.+Erityisesti+saunahommat+on+mun+mieleen+ja+tykkään+myös+paljon+jos+on+mahdollisimman+kiireetön+aamu.+On+mussa+myös+vähän+tulehen+tuijottajaa+😄
12.04.2020 19:42
Nyt+on+ladattu+"Lesbounelmia"+ja+löytyi+toinenkin+lesbonovelli+"Tervetuloa+Kittyyn"+😊
12.04.2020 19:04
Niin,+kyllähän+Saima+taitaa+olla+yksi+Suomen+tykätyimmistä+runoilijoista.+Mulla+on+yks+Saiman+runokirja.+Siinä+on+runojen+lisäksi+Saiman+kirjottamia+päiväkirjajuttuja.+Paikoitellen+tosi+surullista+luettavaa.
12.04.2020 14:54
Hyvää+pääsiäistä!+🐣
Ikävän+sateiselta+on+tää+päivä+näyttänyt,+mutta+josko+se+kohta+taas+aurinko+☀+pilkistäs.
12.04.2020 14:47
Lankalauantaita!+😊
Saima+Harmaja+on+runoilijoista+toinen+mun+lemppari+ja+tässä+häneltä+yksi+kaunis+runo.+Surullista+että+Saima+kuoli+niin+nuorena+☹️
Rannalla
Ihanat+vaaleat+pilvet
liukuvat+taivaalla.
Hiljaa+ja+lumoavasti
laulaa+ulappa.
Aaltojen+hyväilyistä
hiekka+on+väsynyt.
Tulisit+aivan+hiljaa
tulisit+juuri+nyt+–
(Saima+Harmaja)
11.04.2020 11:42
No+ei+ihan+toivotulla+tavalla+toiminu+tuo+hakutoiminto+😄+Mä+myös+tajusin+jotta+oon+mainonnan+uhri.+Päädyin+näet+sinne+Bookbeattiin+tän+Suomikaksnelosen+kautta+ja+nyt+se+BB+sitte+laittaa+mulle+koko+aika+mainosta+ja++ehottelee+just+niitä+Nesbøja😆
10.04.2020 22:05
Illalla+tahtoisin+syttyä+Sinusta
Roihahtaa+kanssasi+yhdessä+liekkiin
Liekehtiä+ja+leimuta+yön+yli.
10.04.2020 19:33
Olipas+erikoinen+kommentti.
10.04.2020 19:25
Kiitti+vinkistä+😊+Mä+tutkailin+just+Bookbeatin+äänikirjoja.+Laitoin+hakusanaksi+"lesbo",+niin+tuli+hakutuloksena+kakskytäneljä+Jo+Nesbøa+😄+yks+enkunkielinen+teos+ja+sitten+tämä+"Lesbounelmia+-+eroottinen+novelli,+Sarah+Skov,+jonka+aion+nyt+joku+ilta+(hämärässä)+laittaa+kuulokkeista+pauhaamaan+😉
10.04.2020 13:46
Sanoppa+muuta,+ankeeks+menee,+kaikki+menee,+hohto+puuttuu+ja+mikä+lie+muukin.+
Onneks+miekin+oon+tässä+näköjään+valumassa+vääjäämättä+lesboutta+kohti+😄
Jotta+hei+sun+heterohommilles+ja+mukavaa+pitkänperjantain+jatkoa+😘+(toivottavasti+aika+ei+käy+pitkäks+😉)
10.04.2020 13:20
Eihän+tässä+pelkästään+välineurheilusta+puhuttu+😉
10.04.2020 11:59
Selvä+😉+Tuli+tuosta+se+biisi+mieleen+"Jos+metsään+haluat+mennä+nyt..🎶🎶😄+Mukavaa+metsäilyä+ja+pitkänperjantain+jatkoa.
10.04.2020 11:48
Mä+heitin+vain+ilmoille+sen,+mitä+itselle+tuli+mieleen,+kun+luin+ap:n+tekstin+😊+Mun+huomio+ei+niinkään+kiinnittynyt+nyt+näihin+geishahärpäkkeisiin+tai+muihinkaan+sisälle+tungettaviin+juttuihin+😉+
Jos+joku+asia+jollakulla+liittyy+johonkin+tiettyyn+asiaan,+niin+miksi+sen+pitäisi+liittyä+edes+suurimmalla+osalla+muista+samalla+tavalla+ollakseen+mahdollista?
10.04.2020 11:33
Hyviä+esimerkkejä+nyt+löytyy+pilvin+pimein+ja+vaikka+mistä+asiasta+😉+Meinaatko,+että+jos+sun+kohdalla+ei+liittyisi,+niin+sitten+ei+voi+kenenkään+muunkaan+kohdalla+liittyä?+Mä+olen+edelleen+sitä+mieltä,+että+voi+liittyä,+mutta+voi+olla+myös+liittymättä.+Tämä+on+vain+mun+mielipide+😉
10.04.2020 11:00
Niin+mä+tuosta+sun+tekstistäsi+tulkitsin,+jotta+näin+luultavasti+on,+mutta+kunhan+varmistin+😉
Liittyisikö+asia+tähän+"asetelmaan",+en+tiedä.
09.04.2020 22:01
Ihan+vaan+tuli+tässä+mieleen,+että+oletko+itse+lesbo/bi/vai+näitä+myöhäisheränneitä,+mitkä+on+ollu+nyt+"tapetilla"?+😉
09.04.2020 20:49
Se+olis+sitten+kiirastorstai+ja+huomenna+pitkäperjantai,+millon+kuuluis+olla+ihan+hissukseen+(näin+luki+Wikipediassa😊).+
Tulipa+mieleen+kysäistä+(vaikkei+kukaan+varmaan+vastaa+😄),+jotta+onko+palstalaisilla+jotain+lempparirunoilijoita?+Mun+yks+lemppari+on+Tommy+Tabermann.+Tässä+häneltä+yksi+teos+😊
Sitoutua+niin+syvästi
että+muuttuu+pohjattomaksi
Puristaa+niin+lujasti
että+muuttuu+rajattomaksi
Rakastaa+niin+mielettömästi
ettei+mikään+enää
ole+vailla+merkitystä
(Tommy+Tabermann)
09.04.2020 20:11
227 / 278