Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maantieteellisesti+kaukana+täältä+missä+olen+ja+mistä+en+voi+vielä+vuosiin+kauaksi+lähteä,+koska+mua+sitoo+tänne+monta+asiaa.
21.03.2021 23:14
Kyllä+tietää,+olen+kertonut+hänelle+toiveeni+ja+haaveeni,+kuin+myös+tunteeni.
21.03.2021 23:04
Hänen+haaveensa+ovat+kaukana+muualla+ja+mä+en+voi+hänen+mukaansa+lähteä,+vaikka+haluaisinkin.
21.03.2021 23:00
Ei+halua+mun+tekevän,+koska+ei+näe+yhteistä+tulevaisuutta+ja+mun+tunteeni+ovat+vahvemmat+kuin+hänen.+Ero+miehestä+on+varma,+mutta+en+sitä+hänen+vuokseen+tule+tekemään.
21.03.2021 22:58
Nämä+asiat+on+nyt+sellaisia,+että+niistä+ei+tarvitse+hänen+kanssaan+ainakaan+enää+keskustella.
21.03.2021 22:55
Sitä+mä+toivoin,+koska+ihastuin+ja+rakastuin.+Meidän+toiveet+eivät+osu+yhteen.
21.03.2021 22:46
Sitten+kun+hän+(jota+olen+elämääni+odottanut)+kävelee+mua+vastaan,+kun+kaikki+on+selvää+ja+pystyn+tekemään+kipeätkin+päätökset.
21.03.2021 16:31
Miepä+alotan+ite+😉+Haaveilen+ja+toivon,+että+saisin+vielä+sen+yhden+oikean+ja+rakkauden+täyteisen+parisuhteen,+sitten+kun+aika+on+sopiva.+Mielelläni+asustaisin+jossain+muualla+kuin+aivan+eteläisimmässä+Suomessa,+ehkä+siellä+suunnalla,+mihin+savolaiset+geenit+pikkusen+vetää.+Tärkeintä+on+kuitenkin+se,+jotta+saisin+olla+kohtuu+lähellä+rakkaimpia+ihmisiä+😊
20.03.2021 15:59
Niinkuin+mä+olen+täällä+jo+aiemminkin+todennut,+ero+miehestä+olisi+jo+tapahtunut+aikoja+sitten+jos+"pelissä"+ei+olisi+muitakin+henkilöitä.+Ero+tapahtuu+vielä,+siitä+olen+varma+ja+niin+voit+siekin+olla,+vaikka+ei+se+sun+elämääsi+liikuta+tai+siihen+vaikuta.
20.03.2021 15:00
En+mäkään+ollut+Annaa+aivan+tämmöisenä+aiemmin+kuullut,+mutta+oon+iloinen+että+nyt+tähän+biisiin+törmäsin+ja+kuulin.+Kuuntelin+koko+albumin,+jolla+tämä+biisi+on+ja+sanottava+on,+jotta+tykkäsin+paljon.+Suosittelen+kuuntelemaan.+Erityisesti+tämä+linkittämäni+biisi+ja+"jos+mulla+olisi+sydän"+iskivät+kovaa.
Sanoituksia+voi+tulkita+aina+monilla+tavoin++(tän+albumin+kaikki+biisit+on+muuten+säveltänyt+ja+sanoittanut+Anna+itse+👍)+mutta+mulle+tää+oli+vähän+samanlainen+kuin+Yön+"vie+mut+minne+vaan",+vaikkakin+hyvin+erilainen+tunnelmaltaan...
20.03.2021 13:42
Niin,+tämä+on+aika+kakspiippunen+juttu.+Toisaalta+haluisin+totta+kai+hänet+"pitää"+ja+olla+vierellä..+"niin+kauan+kunnes..."
Mutta+haluaisitko+sä,+että+rakkaasi+"korjaisi"+vauhtiaan+tai+toiveitaan+sun+takiasi,+vai+haluaisitko,+että+hän+menee+ja+tekee+asioita+haaveidensa+mukaisesti?+Ei+helppoa.+Toisaalta+kun+en+halua,+että+hän+jättää+yhtään+mahdollisuutta+käyttämättä,+ainakaan+sen+vuoksi+etten+voi+mennä+hänen+mukanaan+nyt.+Me+eletään+hänen+kanssaan+hyvin+erilaisia+elämänvaiheita,+iästä+johtuen.
20.03.2021 13:36
Pää+ja+mieli+suistuu+raiteilta.
20.03.2021 13:29
Tällä+hetkellä+semmonen+välimatka,+joka+kestää+neljällä+renkaalla+n.+puol+tuntia,+mutta+pelkään,+jotta+pian+paljon+pidempi,+niin+pitkä,+että+asiat+menevät+mahdottomiksi.
20.03.2021 13:28
Hyvää+yötä+😔
https://youtu.be/iJthNdl4660
20.03.2021 00:46
Tuommonen+patja+on+kokeilematta.+Mie+tykkään+kyllä+tuosta+pulkkahommasta,+koska+siinä+täytyy+istua+hyvin+tiiviisti+ja+kiinni+toisessa+jotta+mahtuu+☺️+Kun+saapi+vielä+laittaa+kädet+ympärille,+niin+mikäs+siinä+on+mennessä+😉
20.03.2021 00:01
Niin,+hän+on+kyllä+suistanut+mut+myös+muutaman+kerran+ainakin+puolittain+raiteilta,+hyvällä+tavalla,+mutta+myös+sillä+toisella+tavalla.+Oon+ollu+todella+onnellinen+ja+iloinen+hänen+vierellään,+mutta+niitä+hetkiä+kun+olemme+erossa+on+paljon+paljon+enemmän+ja+toisinaan+ne+ovat+yhtä+tuskaa+ja+kaipuu+vierelle+on+kova+😔+Pelkään,+että+mikäli+asiat+menevät+tietyllä+tavalla,+niin+suistun+kokonaan+raiteilta.+Haluaisin+olla+hänen+kanssaan,+mennä+hänen+mukanaan,+pysyä+vierellä...+Mutta+se+on+mahdotonta+tällä+hetkellä.+Olen+erittäin+tiukasti+ja+monella+tavalla+kiinni+tässä+nykyisessä+maantieteellisessä+sijainnissa.
19.03.2021 23:57
No+meillä+on+ollu+kyllä+ihan+mukavia+hetkiä+yhdessä,+ainakin+mun+mielestä+ja+oletan,+jotta+hän+on+ainakin+jokseenkin+samaa+mieltä+☺️+Mikäpä+siinä+on+asioita+tehhessä,+kun+seura+on+❤️+Vaan+kauanko+me+enää+asioita+yhessä+tehdään,+siitä+en+tiiä.+Hänellä+on+haaveita+semmosista+asioista,+jotta+mun+on+tässä+nykyisessä+elämäntilanteessa+mahdotonta+olla+niissä+sillä+tavalla+mukana+😔+Pitää+vain+koittaa+mennä+päivä+kerrallaan+ja+yrittää+iloita+niistä+hyvistä+hetkistä,+vaikka+hieman+vaikeaa+se+on+kun+ei+ees+lähiaikojen+tulevasta+tiiä.
19.03.2021 23:40
No+hyvä,+jotta+tuli+selväksi+tämä+homma+☺️Kyllä+miekin+aika+ajoin+kärryiltä+tipahtelen.+Erityisesti+täällä,+kun+näitä+palstatekstejä+lukee+😅+Lähellä+oli+myös+pulkasta+suistuminen,+kun+tämän+aikuisen+naisen+❤️+kanssa+yks+päivä+mäkeä+mentiin.+Mutta+mikäpä+siinä+olis+suistuessa+jos+sais+vaikka+hyvässä+lykyssä+kapsahtaa+hankeen+päällekkäin+☺️+Alkopa+tehhä+mieli+taas+mäenlaskuun...
19.03.2021 22:56
No,+tämä+toinen+on+semmonen+aikuinen+nainen,+johon+mulla+on+vahvat+❤️+tunteet+ja+toinen+semmonen+pienempi+nainen,+joka+asustaa+mun+kanssa+samaa+taloutta+ja+johon+mulla+on+äidilliset+❤️tunteet+☺️+Selvensikö+ja+ei+kai+sua+sattunu+kun+tipahit?+😉
19.03.2021 21:59
Helposti,+vaikka+ei+se+aina+helppoa+ole+😉
19.03.2021 16:27
52 / 278