Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ohhoh,+kuulostipa+vähän+erikoiselta.+Mitäköhän+täällä+uskaltaa+enää+kirjottaa,+kun+toisten+mielestä+on+liian+negaa+ja+toisten+mielestä+taas+aivan+liian+positiivinen+vire.+Hyppää+yli+mun+jutut+😉+ja+mukavaa+päivää.
10.03.2021 10:11
Se+on+jännä+ilmiö+ja+olen+tuohon+itsekin+aikanaan+"sortunut"+☺️+Mutta+haitanneeko+ketään.
09.03.2021 21:34
No+kiitosta+vaan+vinkistä+ja+sinällään+ihan+asiallisesta+kommentista+😉+Naimisissa+en+ole,+enkä+tätä+parisuhteeksikaan+nykysellään+kutsuisi.+Mutta+äläpä+hättäile,+liekö+tulis+hitaammin+hyvä.
09.03.2021 15:42
Hyvä+että+tuossa+oli+tuo+"noin+yleisesti"+😉+Kyllä+mäkin+kannatan+noita+samoja+asioita,+mitkä+tuossa+mainitsit.+Keskustelemaan+olen+pyrkinyt+ja+niin+myös+tehnyt.+En+tiedä+onko+tuollainen+ilmaan+roikkumaan+jättäminen+mitenkään+helppo+tapa.+Ei+ainakaan+järkevä+tapa.
08.03.2021 12:13
Nämä+tämmöiset+on+kyllä+aika+erikoisia+nimim.+itsekin+näitä+saaneena.+Kerran+tein+näistä+ketjunkin.+Mä+en+myöskään+tunne+ketään+täällä+kirjoittavia.+Kaksi+hiljaista+sen+sijaan+tunnen+ja+todennäköisesti+tunnistaisin+jos+jompikumpi+sattus+olemaan+"äänessä".
08.03.2021 12:10
Mä+koen+tunteet+vahvasti+(vaikka+nimmari+onkin+tuommonen).+Kaipaus+ja+ikävä+vie+helposti+yöunet+ja+voin+fyysisestikin+pahoin.
07.03.2021 23:36
Onko+tuo+ihastus+"vaivannut"+sua+jo+kauan?+Oletko+kertonut+hänelle+tunteistani?+Ovatko+tunteet+yksipuoliset?
07.03.2021 00:46
Mulla+tuo+on+auttanut+(onnettomissa+ihastuksissa),+kun+on+ollut+tarpeeksi+kauan+"poissa+silmistä".+Tällä+hetkellä+on+mennyt+vasta+vähän+aikaa+ja+kaipuu+ei+tahdo+helpottaa...
07.03.2021 00:44
Luin+tuon+sun+aloituksen.+Toisinaan+ikävä+kyllä+tapahtuu+asioita,+joita+ei+olis+ikinä+uskonut+toisen+tekevän.+Mulla+ei+ole+sama+tilanne,+mutta+eroon+ja+lapsiin+liittyvät+asiat+kyllä+vahvasti+tapetilla.+Sun+tilanne+kuulostaa+erittäin+ikävältä.+Saanko+kysyä,+minkä+ikäisestä+lapsesta+on+kyse?
07.03.2021 00:26
Nostan.
06.03.2021 18:58
Muista+en+tiedä.+Ite+en+ole+istunut+miehen+vieressä+sohvalla+tai+muuallakaan+(pl.+autossa)+vuosikausiin,+enkä+aio+jatkossakaan+istua.+Saman+katon+alla+kyllä+asutaan.+Mikäli+tässä+tarinassa+olis+vaan+hän+ja+minä,+niin+asiat+olis+ollu+helppo+ratkoa+ja+päättää.+Tiedän,+ettei+tulla+miehen+kansss+ikuisesti+yhdessä+asumaan,+mutta+sitä+en+tiedä+millon+asiat+saadaan+järjestettyä.+Jonkinlaisessa+väleissä+on+pysyttävä+koska+hän+on+myös+isä.
06.03.2021 14:55
Miestäkö+tarkotat?
06.03.2021 13:06
Pata,+risti,+hylsy+vai+joku+muu?
06.03.2021 13:03
Mun+tekis+tässä+kohtaa+mieli+koittaa+sitoa+yks+huumorinkukkakimppu,+mutta+kun+tuosta+leikinlaskusta+on+mua+täällä+vähän+moitittu+ja+ainakin+oman+kokemuksen+mukaan+ihastussalama+on+vakava+paikka,+niin+jätän+väliin+😊+Ojennan+sulle+tämmösen+tavallisen+(vaikkakin+virtuaalisen)+kukkakimpun+💐+ja+toivottelen+hyvää+yötä+😌
05.03.2021 23:42
En+mäkään+pysty+ulkonäöllisiä+ominaisuuksia+luettelemaan,+koska+oon+ihastunut+niin+eri+näkösiin+ja+kokosiin+😊+Tuon+mun+kirjottaman+"ominaisuusluettelon"+voisin+kuitenkin+kääntää+sillä+tavalla,+jotta+aika+satavarmana+mua+ei+sytytä+nainen,+joka+on+huumorintajuton,+ilkeä+tai+täysin+keskusteluun+kykenemätön.+Jos+joku+noista+em.+ominaisuuksista+ossuu,+niin+siinä+tapauksessa+ei+auta,+vaikka+ois+ulkonäöllisesti+superkaunis.+Joka+ikinen+ihastussalama+menee+sillon+varmasti+ohi+ainakin+meikäläisestä+ja+viä+hyvin+kaukaa...
Ihastutko+sä+usein+vai+salamoiko+harvoin?
05.03.2021 23:21
Ja+minkäslaiset+ominaisuudet+ne+teikäläisen+sytyttää?
05.03.2021 23:03
Mullekos+se+tämä+kommentti+oli?
05.03.2021 23:01
Ei+ole+tarua,+sellaisia+todistetusti+on.+Miekin+olen+muutamaan+kertaan+"törmännyt",+mutta+parempi+pysytellä+jatkossa+kaukana.
05.03.2021 20:18
Niin+😏😔
Itsepä+olen+näillä+onnettomilla+ihastumisilla+reikiä+sydämeeni+haalinut+eli+ihteäni+saan+syyttää.+Ei+ole+kenenkään+asia+niitä+ees+koittaa+korjata.
05.03.2021 18:41
Tällä+hetkellä+mä+ajattelen,+jotta+olis+parempi+jottei+enää+yksikään+nainen,+millään+ominaisuuksilla+koskaan+sytyttäs.+Ihastumiset+tuo+niin+paljon+peetä+mukanaan+ja+mie+en+ole+mikään+helpoiten+sammuva.+
Mutta+niin,+huumorintajuinen,+ystävällinen+ja+keskustelutaitoinen+nainen+on+tähän+asti+sytyttänyt.
05.03.2021 18:35
55 / 278