Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oma+älli+on+mittaamatta+😅+eikä+mulla+ole+myöskään+tiedossa+nykyisen+tai+aikaisempien+kumppanieni+Äo:t.+Mitään+järisyttävän+suurta+eroa+ajattelussa+en+muista+huomanneeni,+mutta+toki+jonkinlaisia+eroavaisuuksia+kyllä.+Kaikilla+on+varmaankin+(olleet)+omat+vahvuutensa,+kuin+myös+heikkoutensa+älyämisen+puolella.
Luulen+siis,+jotta+omalle+kohalle+on+osunut+tyyppejä,+joiden+kanssa+lukemat+kutakuinkin+kohtaisivat,+jos+laitettas+mitaten.+Yhdessä+ei+ole+silti+pysytty+eli+ongelmia+on+ollut+muissa+asioissa.+
Uskoisin,+että+pienehkö+heitto+älyn+määrässä+ei+parisuhdetta+kaada,+mutta+jos+toinen+on+reippaasti+keskivertoa+älykkäämpi+ja+toinen+alle+keskitason,+niin+ongelmia+saattaapi+syntyä...
25.02.2021 15:24
Oliko+teidän+suhteessa+kuitenkin+alunpitäen+(ja+pitkän+aikaa)+romantiikkaa+ja+erotiikkaa?+Mulla+on+tämä+nykyisin+suhde+pisin+tähän+astisista.+Tätä+edeltävä+sitten+toiseksi+pisin+ja+muut+paljon+lyhyempiä.+Kaikki+suhteet+siis+miesten+kanssa.+Liekö+siinä+osasyy,+etteivät+ole+kestäneet...+
Toiveissa+olisi+vielä+tässä+elämässä+se+yksi+ja+kestävä,+mutta+näinköhän+jää+toiveeksi+vaan.
25.02.2021 10:48
No+vähän+huonosti+ilmaistu,+mutta+en+nyt+keksinyt+miten+sen+toisinkaan+sanoisi.+Pettämisenä+pidän+sitä,+jotta+hyppää+toisen+kanssa+samaan+petiin,+eikä+nukkumistarkoituksessa+tai+tyynysotaa+leikkimään.+Puolittainen+pettäminen+merkitsi+tässä+kohtaa+sitä,+että+pettäminen+on+ollut+ajatuksissa+ja+hyvin+lähellä+(viittä+vaille+toteutusta+valmis).+Opin+tuon+suhteen+aikana+myös+konkreettisesti+sen,+jotta+toisesta+voi+aika+pitkänkin+ajan+kuluttua+paljastua+asioita,+joita+on+vaikea+tai+mahdoton+hyväksyä.+Mulla+tuo+kallistui+siihen+mahdottomaan.
25.02.2021 10:39
Niin,+perinne+siitä+voipi+(ketun+mukaan)+tulla+kun+sitä+hommaa+alakaa+toistamaan+vaikkapa+päivittäin+samaan+aikaan.+
Mikä+on+tuo+sun+nimmarisi+sitä+tai+mistä+se+tulee?+Vai+onko+tuokin+yhtä+pitkällisen+harkinnan+tulos+kuin+tämä+mun+kyhäelmä+😅
25.02.2021 10:31
😊Tää+olis+sopinut+huisin+hyvin+mun+äsken+kyhäämään+piristysketjuun,+mutta+sopii+se+kyllä+tähänkin.+Näköjään+oon+ollut+marraskuussa+aika+samoissa+mielentiloissa+kuin+nyt..
24.02.2021 22:58
Nykyisessä+"suhteessa"+on+soutu+ja+huopaus+vielä+vaiheessa+eli+saman+katon+alla+(mutta+pääsääntöisesti+eri+huoneissa)+asutaan+edelleen.
24.02.2021 22:36
Niin,+jottei+olis+taas+epäkohteliasta+tai+tahditonta,+niin+aloitanpa+itestäni...+Viimeisin+parisuhde+päättyi+pitkällisen+soutamisen+ja+huopaamisen+jälkeen.+On+offia+mentiin+siis+aika+pitkään.+Viimeisen+niitin+löi+toisen+osapuolen+epärehellisyys+ja+puolittainen+pettäminen.
24.02.2021 22:18
😔+Voi+että+sua+❤️+Se,+että+saisit+tarpeeksi+unta+ois+tosi+tärkeää+jaksamisen+kannalta.+Saatko+sitten+nukuttua+yhtenäiset+ja+hyvät+unet+kun+nukahdat?+Mie+nukun+monesti+aika+huonosti.+Nukahtamisen+kanssa+saattaa+kestää,+unet+on+välillä+tosi+katkonaiset+ja+sitten+saatan+viä+herätä+ennenku+tarttis,+vaikka+en+taatusti+oo+nukkunut+riittävästi.+Onko+sulla+mahollista+käydä+työterveyessä+juttelemassa,+vai+kuinka+se+on+teillä+järjestetty?+Mä+oon+saanu+apua+nukahtamiseen+lääkkeistä+sillon+kun+tilanne+on+menny+tosi+hankalaksi.+Nykyään+on+paljon+eri+vaihtoehtoja+ja+myös+luontaistuotteita+löytyy.+Ja+jos+on+tosi+huono+olo,+niin+yritä+oikeasti+hakea+keskusteluapua.+Mie+kävin+yhessä+vaiheessa+työterveyspsykologin+juttusilla+pariin+otteeseen.+Aika+itkupuoliseksi++ne+kerrat+meni,+mutta+luultavasti+niin+oli+vähän+tarkoituskin.
23.02.2021 22:13
Niin+ja+juu,+tuohon+vastaukseen+olis+varmasti+hyvä+vastavuoroisesti+nakata+vaikka+se+etunimen+alkukirjain+tai+jokin+muu+tunniste.
23.02.2021 17:35
Saa+toki+haaveilla+😊+Mä+kirjotin+muinoin+tänne+palstoille+rakkauventunnustuksen+työkamulleni+ja+laitoin+siis+etunimen+ensimmäisen+kirjaimen+"tunnisteeksi".+No+muutama+"ilmoittautui",+mutta+ei+se+oikea+😁+Kirjotin+siinä+ketjussa+sitten+muutamassa+kohtaa+sen+verran+tarkkaan+joidenkin+päivien+tapahtumia,+jotta+jos+oikea+henkilö+olis+ne+lukenut,+niin+todennäköisesti+ois+tunnistanut.+Mutta+enpä+uskonut+sillon,+enkä+nyttenkään,+että+tänne+palstoille+eksyisi.+Heterohan+tuo+suurella+varmuudella+on.+Oletko+siis+kuitenkin+kertonut+tunteistasi,+muttet+saanut+vastausta,+vai+kuinka?
23.02.2021 17:33
Ootkos+sie+aivan+varma,+jotta+tämä+sun+viestisi+ja+kysymyksesi+tavoittaa+oikean+naisen?+Vaikka+yhteneväisiähän+nuo+vastaukset+näyttävät+olleen...+Aattelinpa+vaan.
23.02.2021 17:20
Mulla+ei+oo+monestikaan+mitään+havaintoa+siitä,+että+kenen+anonyymin+kanssa+keskustelen+tai+onko+eka+vai+kymmenes+kerta.+Kunhan+nyt+jonkun+kanssa+kynällä+suttaa+😄+Nimimerkkejähän+täällä+ei+ole+kuin+muutamalla+ja+toisinaan+näyttäs+osa+heistäkin+kirjottavan+anonyymina+(itse+kertomansa+mukaan).+Jotta+semmonen+sekamelska+tää+palsta+on.+Onko+tämä+palsta+ainut+keino+viestitellä+tuon+ihanaisen+kanssa+vai+onko+sulla+rinnalla+muita+keinoja?+Mie+ite+käytän+muita+keinoja,+mutta+tiiän+hänen+täällä+taas+nykysellään+(viime+viikkojen+aikana)+vilahdelleen+lukemassa,+kun+"tunnusti"+😅+Ja+mikäpä+tuossa,+tämähän+on+kaikille+halukkaille+avoin..
23.02.2021 11:59
Hei,+lattaappa+tähän+mulle,+jotta+mikä+oli+tuo+"vahingossa+väärin+ilmaistu+heitto",+jos+vaikka+pääsisin+joskus+samalle+sivulle+Google+mapsissa+miekin+😁+En+kyllä+tiijä,+että+onko+se+tarpeellista,+mutta+jos+ei+maksa+isoa+vaivaa.+Vaan+nyt+kutsuu+unikuvat++😴
23.02.2021 00:38
Mie+tykkään,+jotta+itsevarmuus+on+hyvä,+mutta+ei+sillon+jos+sitä+on+liikaa.+Liiallisesti+itsevarma,+joka+luulee+tai+esittää+tietävänsä+asian+kuin+asian,+karkottaa+ainakin+meikäläisen+paremmin+kuin+Raid+muurahaiset.+Elämänkokemus+on+hyvästä+ja+toki+siihen+ikäkin+vaikuttaa.
23.02.2021 00:28
Sori,+mutta+mua+hymyilytti+tuo+"pian+jo+25",+koska+nuorihan+sie+vielä+olet+😊+Mulle+pamahti+kolmenkympin+synttäreistä+hetkellinen+ikäkriisi+päälle,+mutta+nelkyt+meni+jo+helpommin.+Saapa+nähhä+miltä+tuo+seuraava+kymmen+tuntuu+😅+Mulla+ei+myöskään+tuo+ikäasia+ole+ollut+merkitsevä,+vaan+ihastunut+olen+ihteäni+nuorempaan+ja+vanhempaan.+Myöskään+ulkonäöllisesti+ei+oo+olemassa+mitään+"kaavaa".+Eli+kyllä,+luonne+ja+erityisesti+eräät+luonteenpiirteet+ovat+olleet+ne,+jotka+ovat+saanut+ihastumaan..
22.02.2021 23:26
Se+on+justiinsa+näin!
22.02.2021 23:17
No+mie+oon+tainnu+olla+vähän+pitempään,+lyhyiden+ja+vähän+pitempien+taukojen+kanssa+tosin.+Ja+joo,+en+tajunnu+sun+viestistäsi+mittään,+sorge.
22.02.2021 20:23
Onko+tilanne+nyt+semmonen,+ettet+enää+voi+ottaa+häneen+kontaktia+jos+se+vastaamattomuus+ärsyttää?
22.02.2021 20:19
Voi+döödeli+tai+joku+sentään.+Miehän+oon+kirjottanu+aivan+mitä+sattuu+eli+väärinpäin.+Siis+aiemmin+on+käyny+niin,+jotta+ihastukseni+kohe+oli+ihteäni+vanhempi+ja+reippaanlaisesti.+Nyt+ompi+sitten+toistepäin+ja+se+nolottaa.
22.02.2021 20:18
Niin.+Täällä+on+osunu+omalle+kohalle+ja+kovaa.+Toisinpäin+on+kerran+aiemmin+menny,+siis+sillä+tavalla,+jotta+olin+ite+ihastukseni+kohdetta+vanhempi+ja+ihan+kunnolla.+En+aivan+tällä+ikäerolla+tosin.+Mutta+vain+näinpäin+oon+tuntenut+syyllisyyttä+ja+nolouttakin+omista+tunteista+ja+ajatellut,+että+kyllä+näin+vanhempana+pitäs+osata+valita+kohteensa+paremmin.+Vaan+sepä+tässä+justiinsa+tuntuu+olevan,+kun+ei+sitä+sillä+tavalla+voi+valita.+Voi+vain+koittaa+haudata+ne+tuntemuksensa,+enkä+ainakaan+vielä+ole+tuossa+onnistunut.+Oisko+se+niin,+että+ison+ikäeron+suhteet+hyväksytään+helpommin+hetero"piireissä.+Niitähän+on+paljon+ja+osa+lehtien+sivuillakin+levitelty.
22.02.2021 13:46
58 / 278