Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mullekos+se+tämä+joltakulta+oli,+vai+oonkohan+tämänkin+ite+kirjottanu+😅+Pikkusen+tuo+muisti+reistaa,+niin+ei+voi+ennää+mitään+varmaksi+sanoa.
22.02.2021 13:37
😔+Ei+tartte+anteeksi+pyydellä+ja+eihän+se+aina+siltä+tunnu,+ainakaan+vastoinkäymisten+aikaan+ja+sydänsuruja+potiessa.
22.02.2021 00:32
Se+on+taas+Suomikaksnelonen+kenkulla+päällä,+kun+ei+ensin+taho+ottaa+ollenkaan+vastaan+ja+sitte+ottaa+tuplana.+No+tulipa+ainakin+tämä+selväksi,+jotta+lahjahan+tuo+elämä+on.
21.02.2021 22:58
"Elämä+on+lahja+syke+sydämen,+ilo,+suru,+summa+tunteiden"+❤️🌹
https://youtu.be/jesCmPfcMIo
21.02.2021 22:55
"Elämä+on+lahja+syke+sydämen,+ilo,+suru,+summa+tunteiden"+❤️🌹
https://youtu.be/jesCmPfcMIo
21.02.2021 22:54
No+mikäpä+tuossa+sitten+jos+molemmat+koette+noin+ja+näette+asiat+samoin.+Onnea+matkaan!
21.02.2021 21:50
No+eipä+tuo+kysele,+että+millon+sopii+ja+millon+ei.+Kävelylenkki+mukavassa+seurassa+piristi+vähän,+vaikka+tihku+olikin+jäätävää.
21.02.2021 21:42
Mun+mielessä+on+ollut+nyt+pilviä+ja+tumma+taivas.+Ei+auringon+pilkahdustakaan.+Ja+mieli+on+matala.+Tunteet+ja+kaipaus+ahistaa.+En+oo+tuommosta+johdatusta+ainakaan+tähän+päivään+mennessä+kokenut,+asiat+on+vain+tapahtuneet+niinkuin+ovat...+Mutta+miksipä+tuommonen+ei+mahdollista+olisi.
21.02.2021 18:52
Tahtoisin+sanoa,+jotta+tunnen+sua+kohtaan+päivä+päivältä+enemmän+ja+tällä+hetkellä+niin+vahvasti,+jotta+se+pelottaa.+Mulla+on+sua+ikävä+😔
20.02.2021 23:01
Ikävää+että+tunnet+noin,+koska+et+sellainen+satavarmana+ole.+Mun+sanomiset+voit+viskata+toisesta+ulos,+jos+sattui+toisesta+sissään+menemään.
20.02.2021 22:58
Mikäs+se+tässä+niin+ohitte+meni?+Matkalla+pimeydestä+valoisampaan+tuossa+kertoman+mukaan+oltiin+ja+kaivattiin+kanssakulkijaa,+jottei+tarttis+itekseen+tallustaa.
20.02.2021 13:14
Mulla+on+aika+huonot+lukulahjat+ja+tykkään+lukea+semmosta+(vähintään)+helpohkoa+tekstiä.+Lempikirjailijoita+ovat+mm.+Eppu+Nuotio,+E.+Hietamies+ja+A-L+Härkönen.+Aikoinaan+muhun+teki+ison+vaikutuksen+Nicholas+Sparksin+kirja+"Kuuntele+vain+muistojasi".+Itkin+tätä+teosta+lukiessani+moneen+kertaan.+
Lukupiiriin+en+ole+(ominaisuuksieni+vuoksi)+kelvollinen+😅+mutta+hyvä+idea+ja+toivottavasti+saatte+pohdintaa+yms.+aikaiseksi+👍
19.02.2021 20:00
Mä+kuuntelen+kans+paljon+musiikkia.+Nyttenkin+on+koko+työpäivän+ajan+soinu+Radio+Rock+taustalla.+Autoakaan+en+oikein+osaa+ajaa+jos+ei+biisit+soi+😄+Musamaku+on+laaja+ja+iän+myötä+vaan+laajentunut,+vähän+niinkuin+oma+kroppa+😅+Pitääpä+tutustua+tuohon+Callagheriin...
16.02.2021 13:47
Lempparibändiltä.+
Hyvää+yötä+🌹😴
https://youtu.be/1XwsmGEQO8I
14.02.2021 23:42
Kiitosta+vaan+kommentista.+Kuten+oon+jo+aiemmin+todennut,+niin+mä+en+ossaa+muuta+tyyliä+kuin+tämän,+ja+tämänkin+jollain+tavalla+auttavasti.+Tämä+palstakirjoittelu+antaa+varmaankin+jonkin+verran+väärän+kuvan+mun+live-minästä.+Huumoria+viskon+livenäkin,+mutta+mieli+ei+ole+aina+kepeä.+Tunnen+vahvasti+ilot+ja+surut+ja+ajoittain+mennee+synkkyyden+puolelle+aika+vahvastikin.+Asia+asiaa+harvemmin+kirjoitan.
14.02.2021 00:53
Mie+en+taas+nää+noissa+mitään+normaalia,+mutta+ymmärrän+kyllä,+jotta+jonkun+mielestä+ne+voipi+semmosia+olla.+Ja+onhan+tämä+palstan+normi+aika+tavalla+vissiin+muutenkin+erilainen+kuin+oikian+elämän+normi.+Vaan+tämäpä+kirjotus+taitaa+mennä+taas+otsakkeen+ja+viä+ite+kyhätyn+ohitte.
14.02.2021 00:15
Mä+oon+tykännyt+sun+runoistasi+Naakkatar+👍Kerran+taisin+jonkunlaista+kyhäelmää+viskata+"vastaukseksikin".+Mulla+on+tuo+sama+"vika"+eli+tekstit+tulee+ja+menee+vauhilla.+Minkäänlaisia+riimejä+en+saa+kirjotettua,+jos+koitan+mennä+tyylillä+"istu+alas,+ota+kynä+käteen+ja+ala+hommiin",+vaan+riimittelyvaihe+mennee+päälle+sillon+kun+menee,+eikä+kato+kelloa.+Yleensä+tuohon+on+kuitenkin+sysännyt+joko+jonkun+toiset+runot+tai+sitten+omat+sen+hetkiset+tunnekuohut+(ilo,+suru,+kaipaus+jne.)+Runotekniikkaa+en+osaa+ollenkaan+ja+yleensä+käytän+riimimuotoa,+koska+se+on+ainut+josta+ees+jotakin+tiiän+😅+Muutenkin+olis+tekstipuolella+kovasti+hiottavaa,+kun+en+oikeinkirjotustakaan+osaa,+mutta+jos+joku+siitä+nipottaa,+niin+ihan+vappaasti+😁
14.02.2021 00:01
Miekin+tahtosin+tietää,+jotta+kuka+sekoilee+tai+mistä+syystä+tuommonen+toteamus.
13.02.2021 23:38
Vastaanpa+tähän,+vaikkei+multa+kysyttykään+😉+mutta+vaikka+siitä+syystä,+jotta+muakin+on+tuosta+otsikossa+olleesta+aiheesta+syytetty+(suoraan+sekä+kiertäen).+Jos+mun+nimmaria+tässä+sivuttiin,+niin+en+ole+palstoilta+poissa+vaan+lukulinjalla,+mutta+koitan+sitäkin+tehhä+ees+vähän+harvemmin+enkä+24/7+vai+miten+se+meni.+Tuosta+jatkuvasta+päivystämisestäkin+mua+on+syytetty+(alko+just+Nylon+Beat+soimaan+päässä)+😅
Ilman+nimmaria+en+täällä+oo+kirjotellu+(enkä+aio+kirjottaa)+kuin+muutamat+riimit+ja+pari+kertaa+on+unohtunut+kirjautua+(senkin+olen+kyllä+tainnut+heti+tunnustaa+😄).
Nyt+moikka,+tähän+varmaan+kohta+tullee+taas+joku+huutamaan,+jotta+vieläkö+tuota+moikan+huuteluas+meinaat+kauankin+jatkaa+😄+En+meinaa.
11.02.2021 10:08
👍+Totta.+Otapa+kellosta+aikaa...+Menin+jo.
09.02.2021 11:01
59 / 278