Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+on+muuten+tapana+pyöritellä+muikut+ruisjauhoissa+ja+paistaa+ne+sen+jälkeen+voissa.+Ja+syön+ne+tietenkin+kokonaisina+eli+myös+pään,+pyrstön+ja+evät...+:))
09.04.2018 18:07
Ja+tuntuu+ihmeelliseltä+ajatella,+että+joskus+tosi+kauan+sitten+samaa+ikonia+on+katsellut+mun+kummisedän+isä+ja+hänen+ukkinsa...+:))
09.04.2018 18:05
Oli+niin+ihanasti+sanottu,+kiitos...+:))
06.04.2018 14:59
Hieman+mua+naurattaa+nyt+:))+Mulla+nimittäin+on+tapana+kokata+mateen+maksasta+AINA,+jos+sitä+vain+jostain+onnistuu+saamaan.+Eli+sitä+kautta+Butch+on+laajentanut+makutottumuksiaan...
06.04.2018 14:53
Mulle+ortodoksiset+pääsiäistraditiot+ovat+tosi+tärkeitä,+vaikken+uskokaan+Jumalaan.+Sain+mun+kummisedältä+kastelahjaksi+vanhan+ikonin,+joka+on+mun+kodissa+kunniapaikalla.+Ja+toisinaan+saatan+ajatella+mun+suojeluspyhimystä,+koska+siitä+ei+varmasti+haittaakaan+ole...+:))
06.04.2018 14:51
Haha,+ei+millään+pahalla,+mutta+teillä+mädin+vieroksujilla+on+kyllä+NIIN+suu+tuohesta...
03.04.2018 21:39
Mun+varhaisnuoruus+kului+uinti-,+taitoluistelu-+ja+telinevoimisteluharjoitusten+parissa.+Ja+lopun+aikaa+istuin+mun+huoneessa+tekemässä+läksyjä.+Mulle+ei+alkoholi+olisi+merkinnyt+mitään,+vaikka+sitä+olisi+kannettu+ämpärillä+mun+eteen...+:))
03.04.2018 21:37
Sulla+ei+ole+mitään+syytä+pyydellä+anteeksi+keneltäkään,+mun+rakas+valmentaja+:))+Koska+ihan+joka+ikinen+kerta,+kun+täällä+on+tarvittu+tukea+tai+lohdutusta,+olet+jaksanut+kuunnella+ja+olla+läsnä.+Olet+ihanan+sydämellinen+ihminen.+Siis+sellainen,+jonka+ystävyyttä+aivan+varmasti+jokainen+itselleen+toivoisi...+:))
Eikä+sun+avauksessa+ole+myöskään+vikaa.+Mun+mielestä+on+vain+hyvä,+että+asioihin+löytyy+erilaisia+näkökulmia.+Sillä+tavalla+syntyy+monipuolisempaa+keskustelua...+:))
23.03.2018 09:54
Ja+arvaa,+mikä+siinä+tilanteessa+oli+kaikkein+nolointa?+Mun+olisi+pitänyt+saada+se+kakkupala+seuraavaksi,+eli+kukaan+ei+olisi+edes+voinut+tarjota+mulle+paikkaansa.+Mua+kyllä+hävetti+poistua+sieltä+kyyneleet+silmissä,+mutta+myöhemmin+tajusin+niiden+naisten+mokanneen+itsensä+ihan+täysin...
Joskus+kun+on+auttanut+vanhaa+mummoa+tai+ukkia+ottamaan+tuotteen+ylähyllyltä+tai+löytämään+hukassa+olevan+ostoksen,+niin+itsellekin+on+tullut+siitä+tosi+hyvä+mieli...
09.03.2018 14:04
Sinussa+on+kuitenkin+se+hyvä+puoli,+että+osaat+käyttäytyä+kohteliaasti,+vaikka+oletkin+ruma.+Mulle+kävi+kerran+siten,+että+muutama+vanhempi+nainen+ohitti+minut+todella+röyhkeästi+kakkujonossa.+Ja+he+kuittasivat+tilanteen+tokaisemalla+mulle+vasten+naamaa,+että+"nuoriso+jaksaa+kyllä+odottaa".+Loukkaannuin+siitä+niin+kovasti,+että+lähdin+kokonaan+pois.+Joku+sanoi+mun+perään,+että+tulla+vain+takaisin.+Mutta+siinä+vaiheessa+mun+ei+enää+erityisemmin+tehnyt+mieli+kakkua+ja+mehua...
09.03.2018 07:47
Kiitos+sulle,+että+arvostit+mun+mielipidettä...+:))
Tapahtuuko+sulle+samoin+myös+silloin,+kun+kaupassa+on+kakkutarjoilu?+Eli+saatko+syödä+ihan+rauhassa,+etteivät+tädit+tuupi+sua+joka+puolelta?+Koska+jos+sulla+on+sielläkin+turvavyöhyke+ympärillä,+niin+voisin+lymyillä+jossakin+sun+selän+takana,+ettei+mua+tönittäisi.+Tuskin+sua+edes+huvittaisi+pelotella+mua+sun+rumuudella,+sillä+olen+jo+melkein+sun+tuttu...+:))
08.03.2018 20:40
Uskon+sua+kyllä,+että+olet+ihan+kammottavan+ruma.+Toivottavasti+sulla+ei+ole+kuitenkaan+tatuointeja,+koska+ne+ottavat+luontoon+ainakin+mua.+Sun+kanssa+olisi+varmasti+tosi+kätevää+lähteä+kiertämään+alennusmyyntejä.+Voisit+nimittäin+näyttää+sun+ruminta+ilmettä+kaikille+niille+tädeille+ja+pissiäisille,+joilla+on+tapana+tunkea+mun+päälle+röyhkeästi+ja+viedä+vaatteet+melkein+mun+käsistä...+(◉︵◉✿)
06.03.2018 09:57
Hmmm,+siis+kuinkahan+ruma+mahdat+OIKEASTI+olla???+Sellainenko,+että+siirtyisin+heti+eri+puolelle+katua+kävelemään,+jos+tulisit+mua+kaupungilla+vastaan.+Vai+ehkä+jopa+niin+tajuttoman+ruma,+että+mun+suusta+kuuluisi+hätääntynyt+IIIIIK!!!+Ja+pyörtyisin+siihen+paikkaan...+(◉_◉✿)
05.03.2018 13:55
Uupsista+vain+:))+Multa+unohtui+kiireessä+lehdestä-sana+isommasta-sanan+perästä...+;))
18.02.2018 20:55
Hmmm,+hieman+isommasta+saa+paremman+otteen+ja+paksumpi+myös+ilahduttaa+enemmän,+haha+;))+Eli+koolla+on+luultavasti+jotain+väliä,+mun+rakas+paavin+höpsöläinen...+;))
18.02.2018 20:50
Niinpä,+siis+ketä+oikeasti+kiinnostaa.+Miehillä+on+muutenkin+todella+rajoittunut+tunneäly.+Hmmm,+ehkä+ameebaan+verrattava+osuu+melko+lähelle...+:))
26.01.2018 19:41
Tahdotko+saada+multa+todella+hyvän+neuvon?+Jos+kyseessä+on+sulle+tärkeä+ihminen,+hanki+oikea+sähköpostiosoite,+joka+toimii.+Koska+mikään+ei+ole+henkisesti+niin+raastavaa+kuin+odottaa.+Mutta+mikäli+koet,+ettei+sillä+ihmisellä+ole+sulle+paskankaan+väliä,+odotuta+ja+tee+toisesta+huviksesi+vaikka+hermoraunio.+Sitten+sulla+ei+enää+ole+yhteydenpidon+ongelmaa.
26.01.2018 19:27
Siis+itse+Joulupukki+sanoi+mulle,+että+saan+olla+joskus+tuhmakin,+koska+muille+ei+muuten+riitä+enää+lainkaan+lahjoja...+:))
29.12.2017 20:46
Siinä+tapauksessa+toivotan+sulle+onnellisempaa+Uutta+Vuotta+mun+rakas+paavin+höpsöläinen+:))+Olet+ihana+ja+ansaitset+VAIN+kaikkein+parasta...(♥‿♥✿)♫♪♪
29.12.2017 20:42
Luultavasti+Tinttu-Liina+tulisi+mieluiten+käymään+mun+luokse+:))+Koska+voisin+tehdä+aivan+tajuttoman+ihanan+poreammekylvyn+ja+tarjota+mun+suklaakonvehteja.+Siis+oikeasti+ketään+ei+kiinnosta+tuulettaa+bikineissä+kakanhajua+tai+kumittaa+ristikoita+:((+Sounds+so+booooooooooooring...
29.12.2017 20:41
13 / 17