Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+oli+muuten+Puklu,+joka+puhui+rumia!!!+Ja+sekin+tuhmuus+johtui+pelkästään+siitä,+että+meidän+kotona+tapahtui+oikosulku+:((+Siis+olimme+ihan+varmuuden+vuoksi+pukeutuneet+"äärimmäisen+kiltteyden+osoitus"+-asuihin,+kun+Puklu+päätti+korostaa+itseään+vielä+yhdellä+valosarjalla.+Mun+suusta+pääsi+korkeintaan,+että+voihan+räkä,+koska+multa+tuli+aivastus+täsmälleen+samaan+aikaan.+Enkä+todellakaan+yritä+narrata+sua+lahjojen+toivossa...++(◔_◔❀)♫♪♪
Jos+sua+sattuu+huvittamaan,+niin+voit+katsoa+linkistä+meidän+asuja,+sillä+niistä+ei+ole+enää+jäljellä+muuta+kuin+läjä+kärynneitä+johtoja...+:((
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ojzYLVXXXXaLXFXXq6xXFXXX4/full-color-led-bra-Handmade-Led-underwear-luminous-costume-stage-dj-sexy-clothes-led-costume-party.jpg
21.12.2017 10:35
Siis+se+tarkoittaa+kypärillä+rintaliivejä.+Eli+ehkä+sun+kannattaa+kieltäytyä...+;))
19.12.2017 15:51
Uskokaa+tai+älkää,+mutta+mulla+on+ihan+äärettömän+supersalaista+tietoa+Toljanterin+olinpaikasta!!!+Istuin+viime+Jouluna+niin+kauan+aikaa+Joulupukin+sylissä,+että+hän+lupasi+antaa+mulle+tarkkaan+varjellun+seurantakoodin.+TA-DAA!!!+Älkää+sitten+nielaisko+glögiä+väärään+kurkkuun...+(◉_◉✿)*:・゚✧
http://surprisse.com/muscards/view/2015/02/10/6sfs05391o091f5s74a429caaa1980dl.gif
19.12.2017 15:45
Niin,+joo+;))+Ihan+varmasti+ne+tarkistaa+pöksyt+ensin+ja+elvyttää+VASTA+sen+mukaan,+haha+;))
06.12.2017 12:51
Tai+laahusta,+haha+;))+Olisi+niin+kaameinta+ikinä+kuoriutua+vyötäröä+myöten+paljaaksi,+kun+joku+tallaisi+vahingossa+helman+päälle.+Ja+alle+olisivat+unohtuneet+beiget+mummopöksyt...+(◉_◉✿)♫♪♫♪
06.12.2017 12:01
Hyvää+Itsenäisyyspäivää+myös+mun+puolesta!+En+ole+ilkeä,+enkä+aiheuttanut+talvi-+tai+jatkosotaa.+Pidän+Kittie+sinusta+todella+paljon+ja+samoin+myös+Ilmannimestä.+Mitä+Toljanteriin+tulee,+niin+mulla+on+häntä+ihan+hirveä+ikävä.+Varmasti+aivan+samalla+tavalla+kuin+teillä+muillakin...
06.12.2017 11:59
Kuusimetsät+ovat+ihanan+mystisiä+ja+satumaisia+paikkoja+:))+Onko+se+sun+ehkä+tällainen..?
https://www.youtube.com/watch?v=h1DDndY0FLI
05.12.2017 17:13
Niin+totta.+Sodissa+on+oikeasti+pelkkiä+häviäjiä,+ihan+aina...
05.12.2017 17:11
炎炎炎炎ლ(눈_눈❀)炎炎炎炎☆
05.12.2017 17:09
Kiitos+samoin+mun+rakas+valmentaja+:))+Mun+on+pakko+lukea+koko+päivä+mun+tentteihin.+Mutta+luultavasti+kuitenkin+katson+illalla+linnan+juhlien+alkua,+koska+mua+kiinnostaa+nähdä,+miten+iso+masu+Jenni+Haukiolla+jo+on...+:))
05.12.2017 17:07
Nii-in,+luultavasti+sulla+on+pelkästään+heikko+itsetunto.+Ja+se+vie+sulta+mahdollisuuden+onneen.+Ei+minkään+ihmissuhteen+kriteerinä+ole+kauneus+tai+komeus,+vaan+se,+että+kykenee+välittämään+toisesta+aidosti+ja+huomioimaan+toisen+tunteet.+Usko+mua,+että+sulta+löytyy+ihan+varmasti+kyseiset+taidot...+:))
12.11.2017 16:54
Luultavasti+hän+ei+saa+sanottua,+että+haluaa+sinut+pois+elämästään.+Eli+toisin+sanoen+hän+tahtoo+sun+tajuavan+asian+itse.+Siinä+vaiheessa,+kun+sun+kaveri+ei+enää+jaksa+vastata+sun+esittämiin+kysymyksiin,+aivan+kaikki+on+lopussa.+Se,+ettei+hän+halua+tietää+sinusta+mitään,+on+pelkkä+välivaihe.+Hänellä+saattaa+olla+jokin+uusi+tyttö+kiikarissa,+mutta+roikottaa+sua+vielä+mukana+ihan+varmuuden+vuoksi...
Sulla+sentään+on+perhe+ja+isovanhemmat.+Mulla+ei+ole+niistä+kumpaakaan...
01.11.2017 18:16
Mun+tekee+mieli+antaa+sulle+muutama+hyvä+neuvo.+Siis+ensinnäkin+sun+kannattaa+esittää+vaikeasti+tavoiteltavaa.+Sitten,+kun+tapaat+sua+miellyttävän+miehen,+niin+älä+mene+ikinä+tunnustamaan+hänelle+sun+rakkautta.+Koska+sen+jälkeen+sulla+ei+tee+enää+mitään.+Järkevintä+on+päätyä+suhteeseen,+jossa+sua+rakastetaan,+mutta+sulla+itsellä+on+korkeintaan+kiintymyksen+tunteita...+:))
31.10.2017 18:15
Ahaa,+mun+onkin+tooooooooooosi+hyödyllistä+tietää+sun+paino,+että+osaan+mitoittaa+mun+voimat+oikein+:))+Sun+kannattaa+pukeutua+sitten+sellaiseen+asuun,+josta+mun+on+mahdollista+saada+tukeva+ote...+
Tiedätkö,+että+aina+löytyy+ihmisiä,+jotka+välittävät.+Ja+se+joku+voi+olla+aivan+tuntematonkin,+kuten+minä+sulle+nyt+:))
30.10.2017 20:02
Haha...+Niin+TOTTA!!!+"Hei,+voinko+käyttää+sun+luottokorttia???+Joo,+sopii...".+;))
30.10.2017 18:33
Sulla+on+noidannuoli+selässä...
30.10.2017 18:30
Arvaa+mitä?!!+Olen+tyttö+ja+vastaan+sulle+:))+Joten+ehkäpä+sun+käsitykset+itsestäsi+ovat+täysin+vääriä.+Kerro+mulle+sitten+hyvissä+ajoin,+milloin+aiot+mennä+heikoille+jäille.+Siis+ihan+sen+takia,+että+tiedän+tulla+pelastamaan+sinut.+Mun+harrastuksiin+kuuluu+uinti+ja+taitoluistelu,+eli+melko+varmasti+se+multa+onnistuukin,+ellet+paina+jotain+150+kiloa...+(◔_◔✿)♫♪♪
30.10.2017 18:25
Se+mun+piti+vielä+sanoa,+että+Butch+oli+tooooooooooooooosi+supersöpö+mekossa+kaksi+vuotta+sitten,+kun+se+oli+pukeutunut+sinuksi...+;))
27.10.2017 21:14
Ihan+sitä+vain,+että+ne+on+mun+mielestä+kaikkein+hulluimmat...+:))
27.10.2017 21:09
Neuvoisin+sua+olemaan+ennemmin+kattolukkina.+Just+in+case...+;))
27.10.2017 21:08
14 / 17