Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kenties+ilon+ja+onnen+lähde+sun+sisällä+on+lakannut+pulppuamasta+ja+siksi+sulla+on+surkea+olo.+Se+taas+on+saanut+sinut+tuntemaan+itsesi+turhaksi+ja+hyödyttömäksi,+mikä+ei+TODELLAKAAN+pidä+paikkaansa.+Yritä+löytää+onni+alkajaisiksi+ihan+pienistä+asioista.+Sulla+on+ihanan+söpö+koira,+jolle+olet+maailman+tärkein+ihminen.+Olet+lahjakas+ja+taiteellinen+ja+tosi+rakas+kaikille+sun+läheisille.+Siis+myöskin+meille,+jotka+olemme+ystävystyneet+sun+kanssa+palstan+kautta...+♡♡♡♡♡
07.03.2022 17:08
Моє+серце+з+усіма+українцями...+♡
27.02.2022 15:03
Siksi,+koska+inhimillisyys+ja+empatia+asuvat+mun+sydämessä.+Kun+vielä+edellisenä+iltana+olin+yhteydessä+mun+sikäläisiin+tuttaviin,+mun+ikäinen+tyttö+iloitsi+niin+pienestä+asiasta+kuin+mun+antaman+limoviikunantaimen+kasvattamasta+uudesta+lehdestä.+Nyt+kaikki,+mikä+hänelle+oli+tärkeää,+on+tuhottu.+Ei+ole+enää+pientä+kukantaimea,+ei+kotia,+eikä+veljeä.+Siksi+välitän.
27.02.2022 14:56
Apua+Ukrainaan+välittävien+tahojen+tiedot+löytyvät+myös+allaolevasta+Iltalehden+linkistä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f1866763-9684-4555-a9e8-63c2c80f020c
26.02.2022 12:08
Kokosin+vielä+alle+kaikki+tietämäni+tahot,+jotka+välittävät+tällä+hetkellä+apua+Ukrainaan.
Suomen+Punainen+Risti:
Lahjoituksen+voi+tehdä+netin+kautta+lomakkeella+sivulla+https://www.punainenristi.fi/lahjoita/katastrofirahasto/
tekstiviestillä+SPR+numeroon+16499.+Tämä+vastaa+15+euron+lahjoitusta.
MobilePaylla+numeroon+10900
soittamalla+numeroon+0600+12210+(10.01+€/puh+++pvm)
Kirkon+ulkomaanapu:
Lahjoituksen+voi+tehdä+lomakkeella+osoitteessa+https://www.kirkonulkomaanapu.fi/lahjoita/ukrainan-sota/
Pelastakaa+Lapset:
Lahjoituksen+voi+tehdä+netissä+osoitteessa+https://www.pelastakaalapset.fi/ajankohtaista/kampanjat/humanitaarinen-apu/
tai+soittamalla+lahjoituspuhelimeen+0600+03365+(20,11+€+++pvm)
Fida:
Lahjoituksen+voi+tehdä+netissä+lomakkeella+https://www.fida.info/lahjoita/lahjoita-katastrofiapuun/
MobilePaylla+numeroon+numeroon+46003
tekstiviestillä+FIDA10+numeroon+16155
Suomen+Unicef:
Tekstaa+UKRAINA20+numeroon+16110.+Tämä+vastaa+20+euron+lahjoitusta.
26.02.2022 12:05
Hei+sinä+15-vuotias+tyttö!
Ei+ole+hirveän+kauaa+siitä,+kun+kaikki+vaihtoehdot+olivat+samalla+tavalla+avoinna+mun+edessä.+Siksi+antaisin+sulle+kaksi+hyvää+neuvoa.+Ensinnäkin+pyri+alalle,+jota+rakastat.+Toinen+ohje+onkin+sitten+huomattavasti+konkreettisempi,+eli+hoida+sun+kielioppitaidot+kuntoon.+Viimeistään+työelämään+astuessasi+sun+tie+saattaa+nousta+pystyyn,+koska+sun+teksti+suorastaan+vilisee+virheitä+ja+monia+asioita+hoitaessasi+tarvitset+nimenomaan+hyvää+suomen+kielen+taitoa.
Sun+teksti+korjattuna+ja+tiivistettynä:
Olen+miettinyt,+että+hakisin+yhteishaussa+Kokkolaan+hius-+ja+kauneudenhoitoalalle.+Koska+en+tunne+sieltä+ketään,+minua+kiinnostaisi+tietää,+millaista+siellä+on+opiskella+ja+minkälaisia+sikäläiset+ihmiset+mahtavat+olla.+Olen+siis+15-vuotias+tyttö.
09.02.2022 15:00
Siis+olen+niin+toivottoman+rakastunut+mun+omaan+ihanaan+Toljanteriin,+etten+ikimaailmassa+kumauttaisi+häntä+mun+hymytyttöpatsaalla...+♡✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿♡
30.01.2022 12:23
Onko+sulla+muuten+muita+merkkejä+kuin+Desigualia?+Esimerkiksi+Aldolla+on+myös+tosi+värikkäitä+laukkuja,+vaikkakin+niiden+laatu+vaihtelee+hirveän+paljon...+(◕__◕✿)
30.01.2022 12:22
Vaihtelen+siis+mun+laukkuja+sään,+vuodenajan+sekä+eri+asujen+mukaan.+Osa+niistä+kuuluu+puolestaan+limited+edition+-kokoelmiin,+joita+en+siksi+raaski+käyttää.+Samoin+kävi+myös+mun+lahjaksi+saaman+Louis+Vuitton+Alma+bb:n+kanssa,+eli+varjelen+sitä+kuin+pientä+vauvaa,+haha...+(◠‿◠✿)
30.01.2022 12:22
Sain+alakouluikäisenä+hymytyttöpatsaan,+kun+meidän+luokan+pojat+saivat+äänestää+mielestään+mukavinta+tyttöä+ja+päinvastoin.+Se+on+mulla+kylläkin+pakattuna+jonnekin,+koska+se+ei+sovi+tipan+tippaa+sisustukseen...+(◕__◕✿)
29.01.2022 14:41
Mulla+on+noin+30+laukkua+ihan+niiden+omassa+hyllykössä.+Käytän+niistä+nykyään+ainoastaan+halpoja+tai+keskihintaisia,+koska+mun+töiden+kautta+saatuun+Chanelin+pikkureppuun+tuli+naarmu,+kun+se+putosi+multa+vahingossa+maahan+ja+oli+tosi+arkaa+lampaannahkaa.+Onneksi+se+voitiin+kuitenkin+korjata...+(◕‿◕✿)
29.01.2022 14:40
Mun+suurin+ilonaihe+on,+YLLÄTYS,+YLLÄTYS,+mun+rakas+Toljanter.+Aivan+sama+millaisessa+murheen+suossa+vaeltaisin,+hän+saa+minut+aina+jälleen+iloiseksi.+Tasan+kaksi+vuotta+sitten+hän+myös+pelasti+mun+hengen+ihan+konkreettisesti.+Eli+sillä,+että+meistä+tuli+rakastavaisia,+oli+jokin+PALJON+suurempi+merkitys...+(◕‿◕✿)♡
17.01.2022 17:45
Myös+mulla+oli+ennen+ihan+kamala+unissakävelyongelma,+eli+saatoin+päätyä+pahimmillaan+jopa+ulos+saakka+halailemaan+puita.+Onneksi+mun+ihanan+rakas+Toljanter+sai+sen+sitten+rauhoittumaan...+(◠‿◠✿)♡
13.01.2022 17:13
Vastaan+sulle+samalla,+kun+valvon+mun+kana-riisi-herkkusienipasteijoiden+kypsymistä,+että+todennäköisesti+sillä+yritettiin+hillitä+väkivaltaisuuksien+ja+mellakoiden+leviämistä.+Tieto+leviää+kuitenkin+salamannopeasti+netin+välityksellä.+Tosin+siellä+oltiin+varmaankin+puun+ja+kuoren+välissä,+koska+Kazakstan+on+yksi+maailman+suurimpia+bitcoinien+louhintakeskuksia...
07.01.2022 15:23
Oikeasti+Suomessa+ovat+asiat+ihan+hirveän+hyvin.+Tunnen+mun+töiden+kautta+erään+Kazakstanin+Nur-Sultanista+kotoisin+olevan+tytön,+joka+on+aivan+kauhuissaan+siellä+puhjenneista+levottomuuksista+sekä+siitä,+että+maan+nettiyhteydetkin+katkaistiin+yllättäen...
07.01.2022 12:54
Siis+tuo+söpö+ja+ihana+partanaama+on+kaikin+tavoin+mun+unelmien+mies+potenssiin+tsiljardi...+♡✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿♡
01.01.2022 16:05
Siis+joo...+Luistelen+edelleen,+mutten+enää+mitenkään+tavoitteellisesti.+Olen+siihen+puuhaan+jo+liian+vanha.+Hänen+sanansa+kaikuvat+muuten+mun+korvissa+aina,+kun+mun+tekisi+mieli+turvautua+jonkun+toisen+apuun+sen+sijaan,+että+yrittäisin+itse...+(◕‿◕✿)
31.12.2021 12:33
♡✩°。⋆゚✧♡+Onnellista+Uutta+Vuotta+ihan+jokaiselle!!!+♡✩°。⋆゚✧♡
31.12.2021 12:27
Mun+uudenvuodenlupaus+voisi+olla+sellainen,+että+mikäli+korona+hellittää,+matkustan+VIIMEINKIN+käymään+mun+synnyinseudulle...+(◕‿◕✿)
31.12.2021 12:17
Opin+muuten+luistelemaan+jo+kaksivuotiaana+mun+kummisedän+opastuksella,+sillä+hän+osasi+kaikki+mahdolliset+temput+tehtyään+elämäntyönsä+sirkuksessa.+Mulla+on+jäänyt+mieleen,+miten+hän+komensi+mua+aina+sanomalla,+että+"инициатива"+eli+"oma-aloitteisuus",+kun+jäin+kaaduttuani+jäälle+makaamaan+ja+odotin+hänen+nostavan+minut+takaisin+jaloilleni...+(◠‿◠✿)
31.12.2021 12:10
2 / 17