Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hauskaa+Joulua+kaikille+multa+sekä+mun+rakkaalta+Toljanterilta,+jolle+aion+laulaa+linkistä+löytyvää+kappaletta+myöhäiseen+aattoiltaan+saakka+mun+kaikkein+sointuvimmalla+tytönäänellä!!!+♡✩°。⋆♡*:・゚✧(◉‿◉✿)♡✩°。⋆♡*:・゚✧♡
https://youtu.be/6nBMo5LJ888
23.12.2021 14:18
Sullahan+Kittie+taisi+olla+useampikin+Desigualin+laukku.+Millaisia+kokemuksia+sulla+on+ollut+niiden+materiaalin/vetoketjujen+jne.+kestävyydestä,+jos+pitää+ihan+arkilaukkuina?+Löysin+Zalandon+valikoimasta+pari+tosi+kivan+näköistä+kukkakuvioitua+laukkua,+mutta+kaipaisin+jonkun+tutun+rehellistä+mielipidettä+ennen+kuin+tilaan.+(◕‿◕✿)
31.10.2021 09:07
Siis+tässä+on+mun+ilme,+jos+joutuisin+mennä+yksin+nukkumaan...+ლ(ಠ益ಠ❀)
28.09.2021 17:27
Siis+varmaankin+joo...+(◔_◔❀)♫♪♪
Mutta+meidän+tapauksessa+tilanne+on+kuitenkin+täysin+erilainen,+sillä+Toljanter+joutuu+joko+kantamaan+minut+sänkyyn+tai+vaihtoehtoisesti+odottamaan+mua+siellä+kädet+ojossa+joka+ikinen+ilta.+Meidän+sängyn+alla+asuu+nimittäin+verenhimoisia+mörköjä,+jotka+pyrkivät+tarttumaan+mua+nilkoista,+jos+yritän+päästä+mun+rakkaan+viereen+niiden+kuolaamia+lammikoita+väistellen...+(⚆﹏⚆❀)♡
28.09.2021 17:05
♡✩°。⋆゚✧♡+Toivon+mun+rakkaan+Toljanterin+rakastavan+mua+ikuisesti+tai+ainakin+siihen+saakka,+kunnes+viimeinenkin+tähti+on+sammunut+taivaalta.+Lisäksi+toivon+hänen+olevan+valmiiksi+peitoissa,+kun+saavun+kotiin+mun+tanssitreeneistä...+♡✩°。⋆゚✧♡
27.09.2021 20:30
Sun+nukkekotiharrastus+kuulostaa+muuten+tosi+hauskalta.+Mun+omia+harrastuksia+ovat+muun+muassa+baletti,+nykytanssi,+taitoluistelu,+uinti,+muoti,+merkkilaukkujen+keräily+sekä+mun+rakas+Toljanter...+(◕‿◕✿)♡+Harrastin+ennen+aktiivisesti+myös+telinevoimistelua,+mutta+se+jäi+mun+monien+loukkaantumisten+takia...
26.09.2021 18:21
Siis+ihmiset+ovat+samanlaisia+ihan+kaikkialla.+Kun+kaasuräjähdys+tuhosi+magnitogorskilaisen+kerrostalon+vajaat+kolme+vuotta+sitten,+sikäläisissä+lehdissä+oli+paheksuvia+kommentteja,+miten+palomiesten+ei+olisi+pitänyt+haaskata+aikaansa+pelastamalla+kissoja+ja+papukaijoja+talon+raunioista.+Osa+ihmisistä+vänkää+aina+vastaan+olipa+kyseessä+sitten+mikä+tahansa+hyvä+ja+ihana+asia...+(◕__◕✿)
19.09.2021 19:50
Mietin+pitkään+mun+lempiruokaa.+Ehkä+se+olisi+grillatut+herkkusienet,+jotka+on+täytetty+sinihomejuustolla+ja+kiedottu+sitten+ihanan+rapeaan+pekoniin.+Oikeastaan+mulle+maistuu+aivan+kaikki+kananmunaa+lukuunottamatta.+Olen+sille+ihan+kamalan+allerginen+ja+saatan+voida+monta+päivää+tosi+pahoin,+jos+syön+sitä+vahingossa+edes+vähän...+(⋟﹏⋞❀)
13.09.2021 16:39
Siis+ajattelen+täsmälleen+samoin.+Monille+ihmisille+usko+on+valtavan+tärkeä+asia+ja+tuo+lohdun+elämän+vaikeina+hetkinä.+En+tajua+alkuunkaan,+miksi+tätä+kaikkea+pitää+pilkata+ja+vähätellä.+Esimerkiksi+mun+omalla+kohdalla+ortodoksinen+usko+on+ollut+osa+mun+elämää+lapsesta+saakka.+Tuskin+olisin+ateistina+yhtään+sen+parempi+ihminen...+(◕‿◕✿)
07.09.2021 17:43
Nii-in,+mun+on+ihan+pakko+vielä+lisätä,+että+tuskin+kenelläkään+naisella+maailmassa+on+yhtä+täydellisen+ihanaa+miestä+kuin+mulla...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
07.09.2021 17:41
Siis+joo...+Toljanter+on+oikeasti+niin+käsittämättömän+superihana,+että+vaikka+mulla+olisi+miten+kurja+päivä+tahansa,+hän+saa+aina+mun+sydämen+pulppuamaan+onnea+ja+rakkautta...+✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿
04.09.2021 18:23
Kiitos+samoin+Tinttu-Liina...+(◕‿◕✿)
Voisin+oikeasti+kehua+mun+rakasta+Toljanteria+vaikka+iltaan+saakka,+haha.+Koska+olen+ihan+soikeana+onnesta+hänen+takiaan...+✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿
03.09.2021 17:41
Vaikka+kaikki+maailman+mopopojat+ja+tukkirekat+koottaisiin+yhteen,+kenestäkään+heistä+ei+olisi+kilpailemaan+sun+kanssa.+Koska+sen+lisäksi,+että+satut+olemaan+tähtien+ja+galaksien+söpöin+ja+ihanin+mies,+sun+hallussa+rakas+on+myös+mun+sydän...+♡✧°。⋆♡
03.09.2021 17:26
Ehkäpä+tietynlainen+haikeus+kuuluu+asiaan,+kun+syksy+koittaa.+Eli+kyllä+mullekin+jää+ikävä+hetkiä,+jotka+eivät+välttämättä+toistu+enää+koskaan+samankaltaisina.+Linkistä+löytyvä+Kate+Bushin+kappale+kuvastaa+muuten+syksyä+ihan+täydellisesti...+(◕‿◕✿)♬♫♪♪
https://youtu.be/h1DDndY0FLI
25.08.2021 17:05
Siis+joo...+Mun+vauvakirjassa+lukee+niin.+Tosin+saatoin+olla+hetken+aikaa+ihan+virran+vietävänä,+mutta+mun+ylpeät+läheiset+kuvittelivat+mun+uivan...+(ಥ‿ಥ✿)
12.07.2021 17:37
Siis+niillä+on+tapana+hyökätä+mun+kimppuun+välittömästi,+mikäli+mun+rakas+Toljanter+huijaa+minut+nukkumaan+ja+hiiviskelee+itse+katsomaan+esimerkiksi+jalkapalloa+luullessaan+mun+olevan+unessa...+(⚆﹏⚆❀)
12.07.2021 17:34
Opin+muuten+uimaan+kolmivuotiaana+Okassa,+eli+kuka+tahansa+pystyy+aikuisena+samaan.+Ellette+satu+tietämään,+sitä+reunustavat+paikoitellen+ihan+henkeäsalpaavan+upeat+hiekkarannat...+(◕‿◕✿)
11.07.2021 18:37
Niin,+ja+sulla+rakkaani+on+erityinen+taito+karkoittaa+kaikkein+pelottavimmatkin+möröt+meidän+sängyn+alta+ja+nostaa+mun+sydän+sun+luokse+rakkauden+ihanaan+hattarapilveen...+♡✧°。⋆♡
https://youtu.be/XJ3W6kl0moU
11.07.2021 18:33
Unohdit+muuten+mainita+melanooman+ja+että+iho+ryppyyntyy+auringossa...+(◔_◔❀)♫♪♪
06.07.2021 18:28
Luultavasti+meni.+Tunnustan+olleeni+se+ilkimys,+joka+löysi+sun+avauksen+aamulla+sivulta+neljä+ja+epähuomiossa+kommentoi+sitä+anonyyminä,+haha...+Mulla+on+tapana+herätä+tosi+aikaisin,+jotta+kaikki+työasiat+ovat+varmasti+järjestyksessä+ennen+tulevaa+päivää...+(◕‿◕✿)
06.07.2021 18:23
3 / 17