Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+mulla+on+herätessäni+aina+yhtä+iloinen+ja+onnellinen+olo.+Ja+se+johtuu+enimmäkseen+siitä,+että+mun+vierellä+lepää+maailman+söpöin,+ihanin+ja+komein+mies+IKINÄ...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
01.07.2021 17:51
Mun+aamu-+ja+iltaunisuus+riippuu+täysin+siitä,+milloin+mun+rakasta+Toljanteria+sattuu+nukuttamaan.+Eli+olen+periaatteessa+jatkuvasti+melko+virkeä+tai+sitten+uninen,+haha...+(✪‿✪✿)♡
30.06.2021 16:38
Nii-in...
Ehkäpä+taipumus+nostalgiaan+on+osa+mun+slaavilaista+verenperintöä,+eli+tunnen+haikeutta,+kun+muistelen+menneitä...+(◕‿◕✿)
29.06.2021 17:30
Tosi+ihanaa,+että+sait+hyviä+uutisia...+✿❀❀✿❀❀✿
29.06.2021 17:13
Mulle+tulee+aina+valtavan+nostalginen+ja+haikea+olo,+kun+näen+voikukkien+kukkivan.+Mun+mieleen+muistuu+se+aika,+kun+olin+salaa+ihastunut+mun+ihanan+rakkaaseen+Toljanteriin+silloin+ensimmäisenä+kesänä...+♡❀✧°。❀♡
29.06.2021 17:10
Se+on+siis+jokseenkin+tällainen,+mikä+näkyy+kuvassa.+Älä+sitten+säikähdä,+kun+avaat+linkin...+(ʘ言ʘ❀)*:・゚✧
https://images.app.goo.gl/f1JHdsWtfG2U5JSP6
Mutta+vaara+on+nyt+oikeasti+ohitse,+sillä+onnistuin+pakenemaan+superpitkällä+loikalla.+Eli+olen+jo+rannalla+menossa+uimaan...+(◕‿◕✿)
25.06.2021 12:06
Haha,+oikeasti...+Hanki+elämä...+(◠‿◠✿)
25.06.2021 10:19
Aurinkoista+juhannusta+myös+multa+sekä+mun+rakkaalta+Toljanterilta.+Meillä+ei+toistaiseksi+ole+muita+lemmikkejä+kuin+pelkkä+mörkö,+joka+vaanii+mua+meidän+sängyn+alla.+Nytkään+en+pysty+poistumaan+peitoista+yhtään+minnekään,+koska+saattaisin+liukastua+sen+kuolaamaan+lattiaan...+(⚆﹏⚆❀)
25.06.2021 10:16
Aion+viettää+tulevan+kesän+rakkauden+ihanassa+hattarapilvessä,+mikäli+mun+rakas+Toljanter+suostuu+olemaan+siellä+mun+kanssa...+♡❀✧°。❀♡(✪‿✪✿)♡❀✧°。❀♡
09.06.2021 16:32
Mulla+oli+lapsena+sellainen+hassu+kuvitelma,+että+tuo+kyseinen+laulu+kertoo+Armas+Aika+-nimisen+miehen+sekä+Suvi+Suloisen+häistä.+Mun+äidinkieli+on+venäjä,+joten+varsinkin+ennen+kouluikää+mun+suomen+kielen+taito+oli+tosi+heikoilla+kantimilla.+Mulle+naurettiin,+kun+esimerkiksi+koiran+häntä+oli+mulle+"vipotin"...+(Θ‿Θ❀)
07.06.2021 16:42
Siis+ei+voi+olla+totta,+miten+ihana+uutinen.+Mahtaakohan+kyseessä+olla+chihuahua+kuten+sun+entinenkin+koira+oli?+Se+oli+kyllä+niin+tajuttoman+söpö,+että...+(ʘ‿ʘ✿)
22.03.2021 19:19
Siis+Ressu+on+oikeasti+tosi+mukava,+iloinen+ja+kohtelias,+vaikka+joskus+sitä+onkin+hieman+vaikea+uskoa.+Lisäksi+hänellä+on+aivan+käsittämättömän+upea+puutarha,+jota+monet+ihailevat+ohimennessään...
Mua+ilahdutti+suuresti,+että+satuit+huomaamaan+mun+onnittelun.+Toivottavasti+sulla+Kittie+on+ollut+mahdollisimman+ihana+syntymäpäivä...+(◕‿◕✿)♡
20.03.2021 17:15
Kiitos+myös+mun+ja+Puklun+puolesta+sekä+rakkaat+terveiset+Rekku-koiralle+sängyn+alle+ja+sun+avovaimolle+Klara-Larissa+Br-Toysille+kirjahyllyyn...+(◠‿◠✿)
08.03.2021 13:41
Mulle+tulee+äärettömän+superonnellinen+ja+riemukas+olo+seuraavien+asioiden+takia...
1.+Mun+rakas+Toljanter...+♡♡(๑‿๑✿)♡♡
2.+Mun+rakas+Toljanter...+♡♡(✪‿✪✿)♡♡
3.+Mun+rakas+Toljanter...+♡♡(♥‿♥✿)♡♡
--------
8647.+Mun+rakas+Toljanter...+♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡
Toisinaan+saatan+miettiä+parin+sekunnin+ajan+myös+muita+juttuja,+mutta+nyt+niistä+ei+yksikään+tule+mun+mieleen,+haha...+(ಥ‿ಥ✿)
18.01.2021 18:10
♡✩°。⋆♡*:・゚✧♡✩°。⋆♡*:・゚✧♡
"Tulkoon+tunnelma+vuosien+takaa,
kun+tonttuset+kurkkivat+nurkista+salaa.
Anna+sydämen+aistia+tarkoin,
ja+ota+sieluusi+joulu+nyt+aidoin."
♡✩°。⋆♡*:・゚✧♡✩°。⋆♡*:・゚✧♡
Iloista+joulua+toivottaen
♡+Ariel+ja+Toljanter+♡
https://youtu.be/ofKk_Etapq4
22.12.2020 08:59
Ehkäpä+mua+myös+oksettaa,+etoo,+ällöttää,+tympäisee+ja+kuvottaa.+Mulle+tulee+sellainen+olo+kuin+olisin+yltä+päältä+limaisen+vihreässä+liisterissä,+joka+roikkuu+minussa+kiinni+kuin+kengän+pohjaan+juuttunut+purukumi.+Ja+kaikki+nämä+ovat+oikeasti+TODELLA+lieviä+ilmaisuja.......
16.12.2020 20:43
Itse+asiassa+olen+jo+saanut+haltuuni+maailman+parhaimman,+rakkaimman+ja+arvokkaimman+lahjan.+Ja+se+on+SE+sydän,+jonka+mun+ihanan+rakas+mies+on+antanut+omakseni.+Kaikki+materia+on+mulle+sen+rinnalla+täysin+yhdentekevää,+miten+valtavan+onnelliseksi+hän+minut+olemassaolollaan+ja+rakkaudellaan+tekee.+Ja+kyseessä+on+siis+T♡o♡l♡j♡a♡n♡t♡e♡r,+ettei+kenenkään+tarvitse+arvailla...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
16.12.2020 09:22
Sitä+ei+tosiaankaan+ole+taidettu+kääntää+suomeksi.+Joka+tapauksessa+laulu+kertoo+joulukuusen+tarinan,+miten+se+varttui+metsässä+ja+päätyi+ilahduttamaan+lopulta+lapsia.+Alussa+lumimyrsky+laulaa+sille+ja+sitten+pakkanen+varoittaa+sitä+jäätymästä.+Välillä+sen+alla+piilottelee+arka+pieni+pupu+ja+toisinaan+sen+ohitse+juoksee+susi.+Siinä+on+kyllä+tosi+kauniit+sanat...+(◕‿◕✿)
15.12.2020 09:26
Tämä+on+puolestaan+mun+lapsuuden+ihanin+joululaulu.+Eli+"В+лесу+родилась+елочка",+joka+siis+tarkoittaa+metsän+kasvattaneen+joulukuusen...+♫♪♫♪
https://youtu.be/VAG1UTfDSjY
14.12.2020 17:56
Koronasta+huolimatta+kulunut+vuosi+on+ollut+yksi+mun+elämän+onnellisimpia,+koska+99,99%+mun+kaikista+ajatuksista+on+liittynyt+mun+ihanan+rakkaaseen+mieheen.+Eli+siis+Toljanteriin...+♡♡♡♡
Hän+on+toivonut+saavansa+minut+jouluaattona+lahjapaperiin+käärittynä,+joten+mulla+ei+ole+juurikaan+ongelmia+lahjan+hankkimisen+suhteen,+haha...+(ಥ‿ಥ✿)
14.12.2020 17:52
4 / 17