Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
А+что,+отличный+способ+восхвалить+Господа+и+сжечь+калории+одновременно,+хаха...+(◕‿◕✿)
08.12.2020 10:33
Mun+eräällä+jo+edesmenneellä+läheisellä+oli+tapana+sanoa,+että+"Це́рковь+бли́зко,+да+идти́+скли́зко,+каба́к+далеко́,+да+идти́+легко́".+Kyseessä+on+siis+vanha+venäläinen+sananlasku,+joka+tarkoittaa,+että+"Kirkko+on+lähellä,+mutta+tie+sinne+on+liukas.+Kapakka+on+taas+kaukana,+mutta+tie+sinne+on+hyvä".+Eli+harva+meistä+valittaa+niistä+mukavista+jutuista+elämässään,+vaikka+ne+olisivatkin+välillä+työläitä+saavuttaa...+(◕‿◕✿)
29.11.2020 17:48
А+теперь+пошли+спать,+мне+одиноко+без+тебя...+♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
25.11.2020 21:09
La+vihta+on+eräs+toinen+hauska+keskipohjalainen+murresana.+Eli+siis+köykäinen+penkki.+Kun+kuulin+sen+ensimmäistä+kertaa+ikinä,+mun+suusta+pääsi+ällistynyt+"what"...+(☉_☉❀)*:・゚✧
25.11.2020 08:40
Mun+on+rehellisesti+tunnustettava,+että+noihin+aikoihin+olin+niin+keskittynyt+piirittämään+mun+tulevaa+rakasta,+etten+juurikaan+muista+mun+muita+kirjoituksia.+Eli+sun+vetäytymisellä+ei+ollut+sikäli+mitään+merkitystä,+että+olin+löytänyt+jo+hänet,+jonka+kanssa+halusin+jakaa+mun+elämän.+Ja+kyseessä+on+siis+mun+oma+ihanan+rakas+Toljanter,+jota+suorastaan+palvon,+jos+jollekulle+mun+tunteet+ovat+vielä+epäselviä...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
22.11.2020 10:07
Sun+söpö+pieni+koira+ei+tahtoisi+sun+itkevän,+sillä+tästä+päivästä+eteenpäin+sen+koti+tulee+olemaan+sun+sydämessä.+Eikä+se+halua+elää+siellä+yhdessä+surun+kanssa.+Jos+se+voisi+esittää+sulle+toiveen,+se+pyytäisi+sua+muistelemaan+kaikkia+niitä+ihania+yhteisiä+hetkiä,+joita+koitte+vuosien+varrella.+Se+tahtoisi+sun+olevan+urhea...
Halaisin+sua+Kittie,+jos+vain+voisin.+Jonain+päivänä+suru+väistyy,+uskothan+mua...+♡♡♡♡
18.11.2020 18:15
Ressu+on+sikälikin+hauska+persoona,+että+hänellä+on+auton+antennissa+karvainen+häntä,+joka+viipottaa+iloisesti+tuulessa...+(◠‿◠✿)
17.11.2020 17:07
Ja+ne+mun+sanat+olivat+muuten+täyttä+totta...+(◕‿◕✿)
Mulle+aiheuttaa+onnea+se+ihana+asia,+että+mulla+on+enää+vajaa+viikko+mun+työmatkaan+liittyvää+karanteenia+jäljellä.+Ja+mulla+on+uunissa+paistumassa+piparkakkuja,+jotka+aion+koristella+karkeilla+ja+sitten+syödä...+(◠‿◠✿)
17.11.2020 16:38
Millähän+adjektiiveilla+mahtaisin+kuvailla+sua,+mikäli+pidät+mun+persoonaa+positiivisena?+Ehkä+kertoisin+sun+olevan+todella+empaattinen,+kannustava+ja+hyväsydäminen.+Sen+lisäksi+mainitsisin+sun+olevan+tosi+taitava+löytämään+oikeat+sanat,+jos+joku+meistä+on+kaivannut+tukea+tai+lohdutusta.+En+tule+ikinä+unohtamaan+sitä+hetkeä,+kun+lohdutit+mua+viisi+vuotta+sitten+juuri+tähän+samaan+aikaan.+Olin+loukannut+itseni+telinevoimisteluharjoituksissa+pudottuani+puomilta+ja+häpesin+epäonnistumistani.+Sun+sanojen+jälkeen+minusta+ei+enää+tuntunutkaan+niin+pahalta.+Uskoisin+meistä+jokaisen+tahtovan+sanoa,+että+"kiitos+ihana+Tinttu-Liina,+että+olet+olemassa"...+♡♡♡♡
16.11.2020 16:00
Паренек,+хотел+бы+я+быть+наполовину+так+хорош,+как+ты+о+себе+думаешь...+(◠‿◠✿)
15.11.2020 11:49
Olen+sanonut+pitäväni+sua+mun+ystävänä+ja+se+pätee+edelleen.+Koska+en+ole+ihmisenä+täydellinen,+mun+on+mahdotonta+vaatia+sitä+muiltakaan.+Mulla+ei+ole+suuttumuksen+tunteita+edes+Sunfloweria+kohtaan,+vaan+toivon+hänellekin+pelkkää+hyvää...+(◕‿◕✿)♡
Tämä+on+sulle+Kittie...+♡♫♪♫♪
https://youtu.be/XQBvMob3YOE
04.10.2020 17:25
Näin+jälkikäteen+ajatellen+mun+olisi+ollut+järkevintä+olla+ihan+hiljaa.+Tosin+en+voinut+mitenkään+aavistaa,+kuinka+syvästi+mua+inhotaan...+(◕‸+◕✿)
Miksi+sitten+vastasin+monia+ärsyttäneelle+asiakaspalvelijalle?+Syy+löytyi+yksinomaan+siitä,+että+kykenin+samaistumaan+hänen+tilanteeseensa.+Myös+mulla+on+tapana+jumittua+mua+vaivaaviin+juttuihin,+kunnes+sisimmässäni+koen,+että+mun+näkökulma+on+aivan+varmasti+läpikotaisin+ymmärretty...+(◕‿◕✿)
Mun+seitsemästä+laudaturista+mainitsin+täysin+huumorimielessä.+Luulin+nimittäin+jokaisen+ymmärtävän,+että+ihmisen+todellinen+mitta+on+jossakin+aivan+muualla.+Jos+olisin+halunnut+oikeasti+ylpeillä,+olisin+kertonut+kirjoittaneeni+niiden+lisäksi+myös+kolme+eximiaa,+haha...+(◠‿◠✿)
Kittielle+ja+Sunflowerille+tahtoisin+sanoa+vielä+seuraavaa.+Eli+maailmasta+löytyy+niin+hirveän+paljon+oikeaa+pahuutta,+ettei+sitä+kannattaisi+etsiä+ihmisistä,+keissä+sitä+ei+todellakaan+ole...+(◕__◕✿)
03.10.2020 10:00
Siis+vanhemmat+voivat+kantaa+tiettyjä+geenejä+kromosomeissaan,+jotka+vasta+lapsella+yhdistyessään+aiheuttavat+tietyt+ominaisuudet.+Esimerkiksi+mun+kummallakaan+vanhemmalla+ei+ollut+punaisia+hiuksia,+mutta+heidän+esivanhemmillaan+sen+sijaan+oli.+Tämän+vuoksi+monesti+sanotaankin,+että+tietyt+piirteet+"hyppäävät"+sukupolvien+ylitse.+Mun+on+ihan+pakko+viisastella,+koska+olin+aikoinaan+seitsemän+laudaturin+ylioppilas,+eli+melkein+yhtä+erinomainen+kuin+palsta-Ressu...+(◕‿↼✿)
02.10.2020 11:52
Jos+se+poika+oli+siihen+tyttöön+ihan+valtavan+ihastunut,+hän+EHKÄ+malttoi+odottaa+talven+tuloon+saakka,+jolloin+pystyi+ylittämään+joen+jäitä+pitkin+vaikkapa+luistelemalla?+(◕‿◕✿)
24.09.2020 10:42
Ja+tämä+kappale+kertoo+mun+tunteista+sua+kohtaan,+rakas...+♡(◡‿◡✿)♫♪♪
https://youtu.be/vfmwcgh9pa4
19.09.2020 10:36
Joo,+menee+se...+(◕‿◕✿)
Mutta+kun+alkujaan+elämäniloa+huokuvasta+sanonnasta+jättää+muutaman+sanan+pois,+sen+merkitys+muuttuu+lannistavaksi+ja+masentavaksi...
Niin,+ja+onhan+syksyssä+paljon+muutakin+hyvää,+kuten+esimerkiksi+mun+tulevat+synttärit...+(ʘ‿ʘ✿)
19.09.2020 10:34
Pidän+tosi+kovasti+tämän+tyyppisistä+talvimekoista+ja+niitä+mulla+on+hirveän+paljon+erilaisia...+(◕‿◕✿)
https://www.zalando.fi/derhy-navire-neulemekko-black-rd521c0g2-q11.html
18.09.2020 12:44
Siis+oikeasti+kyseinen+sanonta+menee+niin,+että+elämä+ei+ole+pelkkää+juhlaa,+vaan+se+on+myös+ruusuilla+tanssimista...+(◕‿◕✿)
Syksy+on+tosi+ihanaa+aikaa,+koska+silloin+voi+käpertyä+oman+rakkaan+kainaloon+takkatulen+lämmössä+ja+ostaa+kaapit+täyteen+uusia+syysvaatteita.+Ja+mun+tapauksessa+se+rakas+mies+on+siis+tietenkin+Toljanter...+♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
18.09.2020 12:42
Mun+syksyä+piristää+tosi+paljon+se,+että+käyn+joka+ikinen+päivä+meressä+uimassa.+Kaikkein+suurimman+onnentunteen+saan+kuitenkin+siitä,+että+mulla+on+oma+Toljanter,+jota+rakastan...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
04.09.2020 10:14
Olin+hieman+alle+viisivuotiaana+kaupassa+mun+kummisedän+kanssa.+Siellä+hän+sanoi+jollekulle+tuttavalleen,+että+"yhden+miehen+kuolema+on+tragedia,+tuhannen+on+tilasto".+Mulla+tuskin+olisi+jäänyt+koko+juttu+mieleen,+ellen+olisi+sekoittanut+sanoja+"tilasto"+ja+"lipasto".+Mun+kummisetä+puhui+ihan+hyvää+suomea,+mutta+mulla+menivät+lapsena+samantyyppiset+suomenkieliset+sanat+sekaisin...
02.09.2020 09:22
5 / 17