Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun+käytös+riippuu+ihan+siitä,+missä+liikkeessä+asioin.+Jos+olen+ostoksilla+Artagnanin+kaupassa,+vaadin+myyjää+kantamaan+mun+ostoskoria+ja+neuvomaan+mua+tuotteiden+valinnassa.+Vaatekaupoissa+jään+yleensä+juttelemaan+mulle+tuttujen+tyttöjen+kanssa+ja+sovitan+ylleni+kaikkea+mahdollista,+koska+rakastan+uusia+asuja.+Ruokaostoksia+en+yleensä+edes+tee,+ellei+kyse+ole+karkeista...+(◕‿◕✿)
27.08.2020 11:42
Siis+eihän+mua+haittaa+ollenkaan.+Mulle+on+pääasia,+että+voin+käpertyä+söpönä+pikku+kissana+mun+rakkaan+Toljanterin+kainaloon+meidän+ihanan+somassa+kodissa...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
22.08.2020 15:10
Välillä+mulle+tulee+kyllä+sellainen+olo,+että+mitä+hyötyä+ylipäätään+on+mun+omasta+karanteenista.+Kun+samaan+aikaan+jotkut+lomamatkailevat+paikoissa,+joissa+on+hirveän+paljon+koronaa+ja+kotiin+tultuaan+he+ryntäävät+suoraan+jonnekin+massatapahtumaan+mentaliteetilla,+että+"en+jaksa+pelätä"+tai+"en+kuulu+riskiryhmään".+Monesti+sanotaan,+että+ketju+on+yhtä+vahva+kuin+sen+heikoin+lenkki.+Ja+koronan+torjumisen+kohdalla+se+todellakin+pitää+paikkaansa...
11.08.2020 11:55
Hmmm,+mitähän+kertoisin+mun+ihanan+rakkaasta+Toljanterista?+Ensinnäkin+hän+on+mun+sielunkumppani+ja+mun+elämän+suuri+rakkaus.+Vaikka+mulla+olisi+miten+kurja+päivä+tahansa,+hän+saa+silti+mun+olon+kääntymään+onnelliseksi.+Hän+on+kaikkein+parasta,+mitä+mulle+on+koskaan+sattunut.+Ja+miehenä+hän+omaa+myös+kaikki+ne+piirteet,+joita+eniten+arvostan...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
11.08.2020 11:52
Mulla+on+tapana+olla+aina+tunnollisesti+kaksi+viikkoa+karanteenissa,+kun+tulen+mun+työmatkoilta.+Koska+en+todellakaan+halua+vaarantaa+kenenkään+terveyttä...+(◕‿◕✿)
09.08.2020 17:51
Mua+ei+kiukuta+ikinä+yhtään+mikään+ja+se+johtuu+ainoastaan+siitä,+että+eräs+äärettömän+söpö,+komea,+ihana+ja+mulle+rakas+mies+kutsuu+mua+prinsessakseen.+Ja+kyseessä+on+siis+Toljanter...+♡♡♡♡(✪‿✪✿)♡♡♡♡
09.08.2020 17:50
Sanoin+siinä+ainoastaan,+että+mun+äidinkieli+on+venäjä.+Niin,+ja+"Здравствуйте"+eli+"zdravstvujte"+on+vähän+niin+kuin+"hei"+suomeksi...+(◕‿◕✿)
06.08.2020 19:19
"Ja+se+tarkoittaa+sitä,+että+olet+ihmeellisin+mies,+jonka+tunnen.+Olet+rakkainta,+mitä+on+olemassa.+Merkitset+minulle+kaikkea"...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
06.08.2020 19:08
Nyt+tuo+sun+allaoleva+kommentti+näyttää+tosi+hauskalta,+kun+nuo+mun+venäjän+kieliset+viestit+ovat+tuossa+yläpuolella,+haha...+(ಥ‿ಥ✿)
06.08.2020 09:35
Это+значит,+что+ты+самый+удивительный+мужчина,+которого+я+знаю.+Ты+самое+дорогое+мое+существо.+Ты+для+меня+всё...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
06.08.2020 09:30
Как+вы+уже+догадались,+мой+родной+язык+-+русский...+(◕‿◕✿)
06.08.2020 09:29
Артаньян,+не+знаю,+как+тебе+сказать.Ты+такой+замечательный+парень...+(◕‿◕✿)
06.08.2020 09:28
Спасибо+за+чудесные+слова...+♡♡♡♡♡♡♡♡
06.08.2020 09:27
Täällä+on+monesti+puhuttu+kateellisuudesta.+Olisin+niin+tajuttoman+onnellinen,+jos+mullakin+olisi+oma+perhe,+jonka+luokse+matkustaa.+Sen+sijaan+mulla+ei+ole+ainoatakaan+sukulaista+missään.+Ei+siis+yhtään+ketään...+(◕__◕✿)
03.08.2020 20:19
Sun+ei+kannata+surra+jonkun+toisen+kovaa+kohtaloa,+vaan+olla+onnellinen+sun+omasta+hyvästä+tuurista.+Koska+sultahan+pääsisi+katkeran+epätoivoinen+itku,+mikäli+kertoisinkin+rakastavani+sua,+vai+mitä?+Nyt+vietit+perjantai-iltaa+miettimällä+mun+asioita+ja+se+on+oikeasti+säälittävyyden+huippu.+Miksi+ihmeessä+et+ollut+metsästämässä+itsellesi+naista,+kun+sua+teoria+näyttää+ainakin+kiinnostavan.+Niin,+ja+saatan+ehkä+olla+tyrkkykin,+mutta+se+ei+ole+kuitenkaan+mun+hallitseva+luonteenpiirre.+Minusta+kun+pääsee+tarpeen+vaatiessa+myös+eroon.+Mukavaa+kesän+jatkoa+kaikille,+sillä+mua+ette+täällä+enää+tämän+jälkeen+näe...+(◕‿◕✿)
11.07.2020 11:15
Itse+asiassa+siinä+lukee+"mogu",+koska+"г"+on+"g"+ja+"y"+on+"u".+могу+on+siis+yksikön+1.+persoonan+preesens+verbistä+мочь,+mikä+tarkoittaa+voida,+pystyä+ja+kyetä.+Opin+muuten+lukemaan+kyrillisillä+aakkosilla+jo+kolmivuotiaana,+kiitos+Mishka-+ja+Umka-jääkarhujen...+ʕ◉ᴥ◉ʔʕ•ᴥ•ʔ
https://youtu.be/krGbaYxrzsY
04.07.2020 09:56
Itse+asiassa+kaikenlainen+liikunta+edistää+toipumista+ja+lihasvoiman+palautumista,+eli+sikäli+ajatus+lepäilyn+hyödyllisyydestä+on+mun+kohdalla+ainakin+ihan+väärä.+Sitäpaitsi+aallokossa+on+tosi+mukavaa+polskia...+(◕‿◕✿)
03.07.2020 10:48
Sulla+on+muuten+ihan+järjettömän+supersöpö+nukketalo.+Haluaisin+samanlaisen,+mutta+roosan+värisenä...+(ʘ‿ʘ✿)♡
03.07.2020 10:45
Kirjoitin+biologiasta+laudaturin,+joten+tiedän+varmuudella,+että+tuo+kyseinen+ruskea+eläin+tunnetaan+parhaiten+nimellä+Bambi...+(◕‿◕✿)
02.07.2020 12:58
Se+siis+oli+niin+kamalaa,+että+kiljuin+miltei+"iik",+kun+se+näytteenottaja+alkoi+tunkea+sitä+jättitikkua+mun+ahtaampaankin+sieraimeen.+Joo,+alan+olla+ihan+entiselläni.+Kävin+jopa+meressä+uimassa,+vaikka+mun+jalat+ovat+vielä+melko+huterat...+(◕‿◕✿)
02.07.2020 12:56
6 / 17