Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

2674

1. "Millä tavalla kommenttisi kumoaa Jumalan olemassaolon ja antaa perusteen olla ateisti?"

Ku ei ole mitään kumottavaa :) Ennen kumoamista pitäis osoittaa jokin olevaksi :)
  2. "Tasan tarkkaan tupakoitsijat eivät maksa edes omista hoidoistaan. Sydän. ja verisuonitaudit sekä syövät ovat kalleimpia hoidettavia ja juuri niitä tupakoinnista seuraa."

Siis KAIKKI mainitsemasi taudit johtuu tupakoinnista? Mites alkoholi ja ylipaino? Maksaako ylipainoiset hoitonsa???

"Puhumattakaan keuhkoahtaumataudista, jonka hoitoon käytetään astamlääkkeitä, jotka ovat aivan hemmetin kallita. Tupakoija on typerä, itsekäs loinen."

"Ok. Eli koko kerrostalon on asuttava YHDEN asmaatikon ehdoillia? "

"Yhden? Sinulla ei taida olla käsitystä, kuinka yleisiä hengityselinsairaudet nykyisin ovat. "

Asutko talossa, jossa KAIKKI ovat sairaita?

"Kannattaisi lukea muutakin kuin Marlboro-mainosten "miehekästä" tekstiä."

Niin luenkin. Luetko sinä??

"On onnistunut jo. Allergiavapaat kerrostalot on sääntöjään myöten rakennettu hengityselinsairaiden ehdoilla. Jotain ihan muuta kuin ongelma aineksen kunnallisräkälät, joissa kaltaisesi itseaiheuttamiensa ongelmien kanssa inisijät asuvat."

No hyvä. Muuta sitt sinne äläkä kitise, miten muiden kerrostalon asukkaiden pitää asua!!!!

"Juuri noin ajattelee tupakoija. Kuten omalla kirjoituksellasi todistit."

Pieleen meni. En tupakoi, urpo!!!

"Minun mielestäni tupakoijilta pitäisi amputoida pää jo nuorella iällä. Jos ne nimittäin jotenkin selvivätä parvekkeelta tippumatta koko tupakoijan uransa, sairastuvat kuitenkin keuhkoahtaumaan viimeistään 60-iässä. Sitten saa aina kuunnella niitä itkuvirsiä, kuinka tyhmåsti ovat nuoruutensa eläneet. SE EI OLE MIKÄÄN UUTINEN!"

Sulla on oikeus mielipiteeseesi. Luojan kiitos, tälläinen verkkariurpon itku ei tässä maassa ratkaise mitään.

"Pää vaan irtotavaraksi ja kraniologian tutkimusosaston vitriiniin oppilasmateriaaliksi, ettei muiden tarvitse kuunnella niitä tyhmiä itsesäälijoikuja ja räkäistä röhimistä ja vinkumista. Ja lopeta sinäkin, niin et tarvitse kuunnella niin paljon vittuilua."

Kuten sanoin, en tupakoi. Tosin sunkaltainen mielensäpahoittaja tämän maan perseilleen on saanut.
  3. pisteet solon:ille.
  4. "En ole, kun naapuri ei ole sentään vielä keksinyt alkaa käyttää mitään polttomoottoria parvekkeellaan eikä tuuletusikkunani alla. Helvetin tupakoitsijat sen sijaan niin tekevät. Eli minun puolestani ne saa panna vieläkin ahtaammalle."

Jos et tykkää muuta vaikkapa metsään asumaan. Siellä ei ole naapureita.

"Sekö se jumankauta on "vapaamielisyyden" mitta, että saa vapaasti tuottaa haittaa muille nautintoaineilla, jotka tuhoavat omankin terveyden ja me muut sitten kustannetaan hoidot."

Tupakoitsijat kyllä maksaa hoitonsa tupakkaverojen muodossa ja maksaa osan sunkin hoidosta!!

"Kele etten sano ja sanonkin. Edelleen olen sitä mieltä, että näille pitäisi olla omat reservaatit, jossa voivat ihan vapaasti, ilman minkään viranomaisen huolenpitoa syödä vaikka sianpaskaa."

Mä en tykkää naisten hajuvedestä. Tehdäänkö naisillekin omat reservaatit, jossa ne voi syödä sianpaskaa??? :)

"Minä en oikeasti ole huolissani näistä ihmisistä, enkä pidä heitä holhottavina lapsina. Minä vain haluan, että ne pässit lakkaavat haittaamasta minua, jos ei muuten, niin häipymällä hemmettiin."

Parveketupakoinnista on pelkkä hajuhaitta. Terveyshaitoista ei ole MITÄÄN näyttöä, PISTE! Se, että sä et tykkää niin voivoi :)

"Jos niistä ongelmista sitten ihan oikeasti puhutaan, niin tämän päivän maailmassa katupöly ja puulämmitys ovat suurimmat haitat, suurempia kuin tupakansavu. Tapauskohtaisesti, jonkun veetun marlborokorsteenin naapurissa, tilanne voi olla astmaatikolla huono myös tupakansavun osalta. Kaksi ensinmainittua ongelmaa eivät ole niin helposti korjattavissa kuin tupakansavuomgelma. Mutta korjattavissa kyllä ovat kaikkikin, jos vain tahtoa ponnistella asioiden eteen löytyy. Arvattavasti sitä ei löydy. Ihmiset nimittäin ovat uskomattoman tyhmää ja hidasälyistä porukkaa."

Ok. Eli koko kerrostalon on asuttava YHDEN asmaatikon ehdoillia? :) Voi sua parkaa, ei tuu onnistumaan.
    Mutt joo. Koko tä viestisi on sitä kuuluisaa suomalaista suvaitsevaisuutta parhaimillaan, josta paistaa räikeästi läpi MINä MINÄ mentaliteetti. Kaikkien pitää sietää MINUA kunhan mu ei tarvitse sietää muita!!!
  5. "Alkuräjähdys ei selitä maailmankaikkeuden erittäin tarkkaa hienosääsäätöä."

Ei tietenkään. Haluatko, ett painovoimateoria selittää, miksi happi ja vety muodostaa veden? :)

"Hienosäätö viittaa toisenlaiseen selitykseen.

Hienosäätö viittaa hienosäätäjään."

Ei tuossa mitään hienosäätöä ole.Kok systeemi palautuu äärimmäisen yksinkertaisiin fysiikan lakeihin :)

"Maailmankaikkeuden rakenteessa on jotain sellaista, joka ei viittaa sattumaan, vaan Luojaan."

Tämä viittaus elää vaan sun yksinkertaisissa aivoissas :)

"Maailmankaikkeuden tutkiminen tuo meille tietoa hänestä, joka antoi maailmankaikkeudelle elämän."

Maailmankaikkeuden tutkiminen lisää tietoa vain maailmankaikkeudesta, ei muusta :) Tähän mennessä tiedetään, että maailmankaikkeus on ihan helevetin tyhjä ja pimeä paikka joten sun "elämä" argumentti ei ees täytä alakoulun tasoa :D
  6. Onko tupakointi sairaus?