Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tiedät tai ainakin arvaat varmasti, että häirikkö pyörii palstalla esiintymässä muina keskustelijoina ja varsinkin minuna. Mutta jostain syystä muka menet halpaan?"
Toki tiedän muttei varmasti. Onhan niitä "sulamisia" nähty ihan "oikeilta hihhuleiltakin" :)
"Ettet vain ITSE ole tuo häirikkö????"
Näytätkö yhdenkin häirikköviestini tällä palstalla? Joskus ehkä hieman vittuilua ja sarkasmia mukana ihan keskustelun luonteen mukaisesti...
08.04.2016 13:08
"Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
Ja sinäkö määrität/tiedät kuka on jumalasta ja kuka ei? :) Otatko niinku jumalan roolia itsellesi vai mitä? :)
08.04.2016 13:00
juu, tämä oli tässä. Ilmeisesti aivokäyräsi omien ajatusten kohdalla näyttää pelkkää nollaa. Mitä jos opettelisit keskustelemaan niinku normaalit ihmiset hihhuli :)
07.04.2016 20:55
Jep. Et selvästikään ossa vastata ees yksinkertaisiin kysymyksiin selkeäasti ilman "jumalsekoiluasi"!!! Asia selvä. Mitä muuta voisi hellarihihhulilt odottakaan...jatka vaan samaan tahtiin mutt lopeta muiden aivopesu.
07.04.2016 19:36
Hahhaa :D Hihhuli hermostui ku vastaukset loppui :D :D Mission accomplished :D :D
07.04.2016 19:34
"Ei minun tarvitse tavata alkoholistia, että tietäisin ettei hänellä ole tarvittavia voima varoja nousta sieltä pohjalta."
no hyvä. eikä sun aivopesuyritykset sitä nousemista kyllä helpotakaan.
"Jos olisi niin ei hän olisi siinä tilassa. Ei se alkoholistin elämä mitään juhlaa ole."
Ei tietenkään.
"Tavoite on saattaa mahdollisimman monta ihmistä Jumalan tuntemiseen ja sielun pelastukseen joka on Jeesuksessa Kristuksessa Jumalan Ainokaisessa Pojassa."
Tuossa on tiivistettynä teidän ongelmanne!!! Ette yritä aidosti auttaa vaan aina taustalla on itsekäs käännyttäminen ja aivopesu!!! Eli yhdestä riippuvudeesta toiseen johdattaminen!!
"Jumalan Sanan mukaan sinäkin olet matkalla kadotukseen ja minä todistan, että Jumala pitää Sanansa, tee siis parannus, tunnusta ja käänny pois synneistäsi Jeesuksen Kristuksen puoleen, niin sinä pelastuu."
Minä olen matkalla juuri sinne, minne itse päätän. Ja kun kuolen niin se on sitten siinä. Enkä rupee elämään jonkun paimentolaissadun ohjeiden mukaan, se on selvä.
"Aika on lyhyt."
Mulla riittää aikaa mainiosti, sulla ilmeisesti ei.
07.04.2016 09:54
"Kyse ei ole vain Jumala-uskosta, vaan perimmäisistä asioista. Jos joku osa selostaa olemisen ihmeen ilman korkeampaa voimaa ja hengellisyyttä, niin hyvä on. Minä en ole törmännyt uskottavaan selitykseen."
Minä osaan. Ei ole mitään olemisen ihmettä!!! Maailmankaikkeuden kannalta ei ole paskan vertaa väliä, mitä sinä täällä kirjoitat ja pohdit ta ees mitä koko maapallon ihmiset ajattelee!! Henkisyyskin nyt on ihmisen keksintö!!! Elämä päättyy joskus maapallolla ja se siitä, ei auta sun pohdiskelut tässäkään asiassa!!!
06.04.2016 19:14
"Jopa skientistien idolit Galilei, Darwin ja Einstein uskoivat "korkeampaan voimaan, vaikka eivät olleetkan varsinaisia filosofeja."
Elä viiti jauhaa paskaa jooko!!!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805137648885_ul.shtml
06.04.2016 19:11
"Jumala loi fyysisen maailmakaikkeuden IHMISEN luomista ja kehittämistä varten.
Ihmissielut ovat aivan oma ja erityinen henkiolentojen luokka. Meistä tule Jumalan lapsia ja ystäviä. Muut henkiluokat ovat palvelijoita."
Tyhjiä väitteitä vaille mitään totuuspohjaa. Muttä näistähä sä tykkäät :)
06.04.2016 19:08
"Ei kelpaa vastaukseksi, koska se käsittelee vain fyysistä olemassaoloamme eli "palikan olemusta".
Tämä fyysinen realiteetti ja olemassaolomme on ainoa asia, joka todistettavasti vaikuttaa meidän todellisuuteen. Muita tekijöitä ei toistaiseksi ole ilmaantunut ja heti jos näin käy, niin ne otetaan äärettömän vakavasti myös "skientistien" keskuudessa.
06.04.2016 18:51
"Nuo ihmiset hyvin usein tietää jo, että heissä itsessään ei ole tarvittavaa voimaa, joten ne olisi pelkkiä tyhjiä sanoja heille."
Sinäkö määrität, mitä toiset tietää tai ei tiedä ihmistä tapaamatta???
Eli sun ainoa tavoite oli johdattaa ihminen yhdestä riippuvuudesta toiseen riippuvuteen mielikuvitusolennosta?? Hienoa työtä tosiaankin, mutta mitä muuta hihhuleista vois odottakaan...
06.04.2016 17:39
Edelleen. Onko sulla jotain asiaan kommentoitavaa vai jatkatko älyllisen vajaavaisuuden esittämistä?? Ei siinä mitään, hauskaaha se on :D :D
04.04.2016 19:58
"Oletko olevinasi pollea kun anonyyminä olet rekannut nikkisi? Tyhmä ainakin olet."
No sen vertaa tiedän, ettet susta oo ees anonyymin nimimerkin rekkaamiseen :DD Tyhmyys tosiaan näkyy sun viesteissäs :D :D
04.04.2016 19:43
"Ei lukihäiriössäsi ole mitään hävettävää!"
Ja sinäkö tiedät, että kyseessä on lukihäiriö?? :D:D Oliko sulla niinku asiaan liittyvää kommentoitavaa?? Jos vaikka vaihteeksi rekkaisit ihan oman nimimerkin jos uskallat??? :)
04.04.2016 19:26
"Eikö sinusta ole ihmeellistä, että homo himoitsee miehiä jo 6-vuotiasta lähetin ja sitten menee naimisiin naisen kanssa ja paneskelee sitä 20 vuotta? Eihän tuollainen homo voi olla vaikka sitä täällä päivitäin toitottaa jo yli 10 vuotta.
Eihän tuollaisen ihmisen jutuille voi muuta kuin nauraa :D"
Onneks nyt et voi muuta kuin nauraa, suotakoon se sulle. Tosin säälittävää sekin. Eikä se ihmetytä yhtään sunkaltaisten hihhuleiden takia. Varmaan vieläki hirttäisitte porukkaa keskustorilla jos olis mahdollista.
04.04.2016 19:02
Etkö tosiaankaan muuta keksi??? :D :D Säälittävää.... :D :D
04.04.2016 18:54
VAU. Löysit kirjoitusvirheen!! :D Pisteet siitä, painavaa argumentointia...hehh :D
04.04.2016 18:31
"Kerro nyt ihmeessä miten tuollainen homolta onnistuu."
Ei vattu, on sullakin murheet :D :D Etkö tosiaankaan parmempaan pysty??? :D :D
04.04.2016 17:41
"Valtameriä on niin runsaasti, että kykenevät sitomaan liikaa lämpöä kuumina vuodenaikoina ja säilyttämään sitä talvien varaksi. Lisäksi ne kuljettavat lämpöä kuumilta vyöhykkeiltä kylmemmille."
Mitäänsanomaton toteamus, joka ei todista mistään jumalasta.
"Ilman Golf-virtaa elämä täällä Pohjoismaissa olisi yhtä ankaraa kuin Grönlannissa."
Miksi "jumalasi" ei luonut toista golf-virtausta grönlannille, jotta sielläkin olisi hyvä elää?? Asuuhan sielläkin ihmisiä :))
04.04.2016 15:58
"Ei ole Jumala tehnyt virhettä. Katso kuinka monimuotoisena ja vahvana kasvikunta nykypäivänäkin kukoistaa"
Kyllä se selvä suunnitteluvirhe on :) Luoda valoa tarvitsevat kasvit ennen valoa :D Jopa kouluikäiset osaavat laittaa asiat oikeaan järjestykseen, toisin kuin jumalasi :)
"Hyvin on selvinnyt. Pidetäänhän vieläkin monivuotisten kasvien mukuloita pimeässä kellarissa talven yli ja sitten istutetaan maahan keväällä. Tai siemenperunat ym."
Se, että kasvi selviää, ei tarkoita etteikö virhettä tehty. Jos ajat kolarin ja kukaan ei loukkaannu niin oletko mielestäsi ajanut oikein???
04.04.2016 15:54
63 / 134