Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näinhän+siellä+mm.+sanotaan:+"He+ovat+täynnänsä+kaikkea+vääryyttä,+pahuutta,+ahneutta,+häijyyttä,+täynnä+kateutta,+murhaa,+riitaa,+petosta,+pahanilkisyyttä;++ovat+korvaankuiskuttelijoita,+panettelijoita,+Jumalaa+vihaavaisia,+väkivaltaisia,+ylpeitä,+kerskailijoita,+pahankeksijöitä,+vanhemmilleen+tottelemattomia,+vailla+ymmärrystä,+luotettavuutta,+rakkautta+ja+laupeutta;"
25.10.2017 09:12
Meillä+oli+töissä+joskus+mies,+joka+ahdisteli+työpaikalla+koskettelemalla.+Ei+hänkään+miehiä+kosketellut,+eikä+edes+kaikkia+naisia.+Minä+en+onneksi+kuulunut+hänen+kohteisiinsa.+Kyllä+hänelle+siitä+lopulta+huomautettiin+päällikön+taholta,+mutta+kyllä+sitä+kauan+kesti.+Muuten+kyllä+ihan+mukava+ja+fiksu+mies.
25.10.2017 08:58
Miten+tuossa+määritellään+mies+ja+poika?
25.10.2017 02:30
Jos+et+ala+palvoa+sitä+mukia,+niin+miksipä+et+voisi.+Jos+koet+juomisen+Muumimukista+itsellesi+ongelmalliseksi,+niin+ehkä+sitä+kannattaa+välttää.
25.10.2017 02:12
"Ihmettelen+miten+niin+monet+uskaltavat+aivan+avoimen+peittelemättömästi+pilkata+Jumalaa+ja+Hänen+sanaansa?
Ajattelevatko+nykyihmiset+ettei+mikään+rangaistus+heitä+kohtaa?"
Olen+pitkälti+samaa+mieltä.+Lisäisin+tuohon+vielä,+että+minä+ihmettelen+sitäkin,+että++kuinka+jotkut+uskovaksi+tunnustautuvat+uskaltavat+pilkata+ja+ivata+Jumalan+luomia+ihmisiä+ihan+häpeämättömästi.
25.10.2017 02:08
Tilastollisesti+aika+heikko+otos.
25.10.2017 01:58
Kyllä+ja+kun+siihen+suhtaudutaan+aikuisten+taholta+niin,+että+se+on+vain+huumoria,+älä+nyt+uhriudu+ym.+niin+kuinka+sitä+koskaan+saadaan+kitkettyä+pois.+Onneksi+asiaa+nyt+on+alettu+nostaa+julkiseen+keskusteluun.+Nuoria+pitäisi+opettaa+kunnioittamaan+itseään+ja+muita.
25.10.2017 01:29
Aloitukseen+kopioimasi+teksti+oli+ihan+asiaa.
25.10.2017 01:24
Olen+huolissani+sen+yleisyydestä.+Siitä+pitäisi+puhua+enemmän,+ettei+sitä+pidettäisi+hauskana+tai+jopa+asiaan+kuuluvana.+Erityisen+huolissani+olen+nuorista,+joiden+keskuudessa+se+on+aika+yleistä.+Nuoriamme+pitäisi+suojella,+mutta+kuinka+heitä+voidaan+suojella+jos+sinäkin+uskovana+miehenä+pidät+sitä+vain+hauskana+juttuna?+Keiltä+ne+nuoret+mallinsa+ottavat?+Keiltä+he+turvansa+hakevat?+Kenelle+uskaltavat+asiasta+puhua?
25.10.2017 01:14
Joillekin+se+tuntuu+olevan+hauska+asia.+Surullista.+Seksuaaliseen+häirintään+liittyy+usein+juuri+se,+että+se+yritetään+kuitata+huumorilla+ja+tehdä+siitä+kohteeleen+hävettävä+asia.
25.10.2017 01:05
Niin+uskomattomalta+kuin+saattaakin+tuntua,+niin+seuraan+kirjoituksiasi+lukemalla+niitä+ja+miettimällä+niitä.+Olen+välillä+huolissani+ja+välillä+olen+jopa+samaa+mieltä+kanssasi.+Tämä+on+niin+vakava+asia,+että+sitä+on+syytä+pitää+esillä,+ettet+vahingossa+syyllistyisi+siihen+täällä+tai+muuallakaan.+Jos+sen+sijaan+pidät+seksuaalista+häirintää+mitättömänä+asiana,+etkä+aio+tehdä+siitä+parannusta,+niin+se+on+sinun+valintasi+ja+vastaat+siitä+viimeistään+Herrallesi.+Jos+tuo+on+normaalia+käytöstäsi+muussakin+elämässäsi,+niin+saatat+joutua+siitä+tilille+aiemminkin.
25.10.2017 01:01
Tarkennuksena+siis,+että+häirintään+ei+tulisi+enää+syyllistyä.+Anteeksipyyntöjä+voi+esittää+aina+tarvittaessa.
25.10.2017 00:55
Anteeksipyyntö+olisi+hyvä+alku,+mutta+totta+on,+ettei+siihen+tulisi+enää+syyllistyä.
25.10.2017 00:54
Olet+sanonut+sen+itsekin+ja+viitannut+siihen+useita+kertoja.+Olet+myös+myötäillyt+toisten+heittoja+asiasta.
25.10.2017 00:53
Mitäs+jos+miehekkäästi+ja+kristillisesti+vaikka+pyytäisit+häirinnän+kohteelta+anteeksi?
25.10.2017 00:44
Kyllähän+sekin+varmaan+olisi+mahdollista,+Suomi24:llähän+on+keinot+saada+selville+nimimerkin+takana+kirjoitteleva+henkilö+ja+on+velvollinen+sen+poliisille+ilmoittamaan.+Mutta+niin+kuin+jo+kertaalleen+sanoin,+et+ole+minua+häirinnyt+seksuaalisesti,+joten+en+ole+tekemässä+rikosilmoitusta+sinusta+tai+kenestäkään+muusta.+Mutta+ilmeisesti+sinulla+ei+ollut+mielipidettä+tuosta+artikkelista.
25.10.2017 00:34
Et+ole+minua+häirinnyt+seksuaalisesti.+Mutta+mitä+mieltä+olit+tuosta+artikkelista?+Heräsikö+mitään+muuta+ajatusta+kuin+tuo
25.10.2017 00:29
Tässä+pari+poimintaa+Iltasanomien+artikkelista:
"Seksuaalinen+häirintä+on+toiseen+ihmiseen+kohdistuvaa+seksuaalisen+itsetunnon+loukkaamista.+Se+voi+pitää+sisällään+muun+muassa+nimittelyä,+hävytöntä+tuijottamista,+erilaisia+kommentteja+tai+härskejä+eleitä+ja+koskettelua."
"Normaalissa+kanssakäymisessä+ihmisen+huomatessa+loukanneensa+toista,+pyytää+hän+anteeksi+ja+lopettaa+toimintansa.+Seksuaalisesta+häirinnästä+on+kyse+vasta+sitten,+kun+loukkaaja+jatkaa+epäkunnioittavaa+käytöstään+toista+ihmistä+kohtaan."
"Seksuaalinen+häirintä+voi+tapahtua+joko+tiedostetusti+tai+sitten+tiedostamattomasti,+tahattomasti.+Näiden+kahden+välille+on+hyvä+tehdä+ero.+Tiedostettu+häirintä+voi+johtua+esimerkiksi+siitä,+että+häiritsijä+on+psykopaatti+tai+vahvasti+narsistinen+henkilö."
"Kaikilla+ihmisillä+ei+ole+herkkyyttä+tunnistaa+oman+käytöksensä+seurauksia,+jos+heille+ei+ole+esimerkiksi+lapsuudessa+kehittynyt+empatiataitoja.+Näissä+tapauksissa+seksuaalinen+häirintä+on+yleensä+tiedostamatonta+käyttäytymistä,+Nissinen+selittää."
"Joissakin+tapauksissa+seksuaalinen+häirintä+on+sen+sijaan+tiedostettua.+Häirinnän+taustalla+voi+kyteä+esimerkiksi+itsetunto-ongelmia.+Häiritsevällä+käytöksellä+ihminen+pystyy+osoittamaan+omaa+valtaansa+ja+joissakin+tapauksissa+hän+saattaa+myös+saada+mielihyvää+toista+ihmistä+loukkaamalla."
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000555688.html
Mielenkiintoinen+artikkeli,+kannattaa+lukea.
25.10.2017 00:23
Toistelemalla+noita+haarukkajuttuja.
25.10.2017 00:12
Miksi+sitten+sorrut+siihen?
25.10.2017 00:09
221 / 308