Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onnistuit+laittamaan+järjettömimmän+ikinä+kuulemani+lauseen.+Lainaan+sen+sulta,+koska+itse+en+pysty+samaan.
20.08.2019 00:30
Minen+kanssa+pidä+kovin+kauniina+nykykielenkäyttönä+sanaa+"vittu",+vaikka+hän+kai+perusteleekin+sen+vanhaksi+suomalaiseksi+sanaksi.+On+hän+siinä+oikeassa,+mutta+nykysuomi+ei+ole+ihan+samaa+kuin+muinainen.
20.08.2019 00:26
Nomut+näinhän+se+menee.+Aloituksen+laitoinkin+siitä,+millaisia+ovat+miehet,+jotka+laittavat+genitaalejaan+näytille.+
No,+täällä+moni+mies+kertoikin+sen+olevan+heidän+mielestään+hienoa.+Mitä+se+kertoo+näistä+miehistä?
Ykskään+nainen+ei+kertonut+edes+anonyyminä+tykkäävänsä+genitaalikuvista.
Genitaalit+ei+mun+mielestän+itsessään+kauniita.+Tietysti+ne+ovat+kiihottavia,+mutta+ei+se+valokuva+itsessään+ole+kiihottava.+
Kiihottavaa+on+se+ihminen,+jonka+elimet+ne+ovat.
Tissit+kyllä+on+aina+nätit.
20.08.2019 00:23
Oletetaan+että+puhut+totta.
Onko+se+sama+asia,+jos+tuntematon+mies+näyttää+kikkelikukuvia+tai+sun+tuntemasi+nainen+näyttää+pimppiä?
20.08.2019 00:13
On+ihan+kaks+eri+asiaa+katella+lähikuvia+pimpistä+(no+sinä+ehkä+olet+niihin+fiksoitunut)+kuin+haistella,+maistella+ja+nuolla+sitä.
Onko+lähikuvat+pimpeistä+(tai+vituista+kuten+sinä+sanot)+nyt+niin+kiihottavia.
Lähikontakti+toki+on,+mutta+onko+lähi(valo)kuvien+katselu?
Sulla+ois+eihä+haaveenä+nähdä+ihan+aito+pimppi,+mutta
20.08.2019 00:10
Pitää+tarkkailla+koko+lajin+ulkopuolelta.+Tässä+on+kunnostautunut+mm.+Desmond+Morris.
Tietenkään+en+ole+kaikessa+samaa+mieltä+hänen+kanssaan,+mutta+musta+hänellä+on+oikea+katsantokanta.
19.08.2019 22:10
Ensinnäkään+en+usko+tarinaasi,+mutta+vaikka+se+olisikin+totta,+niin+kyse+ei+olisi+mistään+tuntemattoman+henkilön+elimestä.
19.08.2019 22:02
Varma+en+ole,+mut+tuskin+moni+mieskään+innostuu+mistään+tuntemattoman+naisen+lähettämästä+tuharikuvista.+No+ehkä+ätmit,+jotka+kuvittelevat+etä+tää+on+just+hänelle.
FB;ssä+aina+tulee+näitä+älyttömiä+kaveripyyntöjä.+No+ei+pimppikuvia,+mut+kai+niihinkin+lankoihin+jotkut+säälittävät+jää+koukkuun.
19.08.2019 22:00
Ihan+oikeastiko+kuvittelet,+että+hyönteistutkijat+runkkaavat+nähdessään+hyttysen,+geologit+runkkaavat+nähdessään+kiven,+ja+nisäkkäiden+käyttäytymistä+tutkivat+runkkaavat+nähdessään+nisäkkään?
Kesätöihin+uimavalvojiksi+menevillä+teinipojilla+sit+saattaakin+olla+tuollaiset+intsessit.+
"lisäkysymys,+pidätkö+intiimiviestien+luvatonta+tutkimista+sallittavana?"
Luvaton+tutkiminen+on+aina+kiellettyä.+Tyhmä+kysymys.
19.08.2019 21:55
Mut+toi+toinen+juttu.+Kun+seurustelin+teinin+kanssa,+oli+siinä+oikeesti+vähän+sellanen,+ku+en+mä+haluu+olla+setä+opettaja,+mut+kun+ei+hällä+ollu+elämänkokemusta.+Olikin+tosi+nautittavaa+hänen+jälkeen+seurustella+omanikäiseni+kanssa.+Muistettiin+samat+tapahtumat+ja+tapaukset+ja+sellaset,+vaikka+ei+tietty+toisiamme+tunnettukaan.+Ja+nähtiin+siks+samat+asiat+eri+tavalla.
Ehkä+tuon+takia+en+ole+kiinnostunut+etsimään+naista+toisesta+kulttuurista.+Yhdessä+sit+voidaan+käydä+etsimässä+mitä+vain.
19.08.2019 21:43
Mitä+vitun+väliä+sillä+on?+Jos+nainen/mies+miellyttää+sinua+ja+sinä+häntä,+miks+mietit+ikää?
19.08.2019 21:37
Ehkä+näin.+Mut+tuskin+hän+olisi+pitänyt+sitä+kauniina,+jos+olisi+nähnyt+sen+random+valokuvassa.
19.08.2019 21:33
Yhdessässäsovitut+on+sovittuja.+Nyt+oli+kyse+siitä,+millaiset+miehet+laittavat+kikkelikuvia,+ja+miksi+laittavat.
Eipä+ainakaan+täällä+ykskään+nainen+sellaisia+kaipaa.+Ainakaan+pyytämättä.
19.08.2019 21:31
Onko+sun+oletuksesi,+että+tutkija+runkkailee+tutkimustensa+kohteille?
Jos+eläintieteilijä+tutkii+vaikkapa+muurahaisten+lisääntymistä,+oletat+että+hän+runkkailee?
Musta+ehkä+sairain+on+se,+joka+kuvittelee+että+kaikki+(muutkin)+runkkaa+kiinnostuksensa+kohteelle.
19.08.2019 21:25
Yhen+tyttöystävän+kans+ku+maattiin+touhun+jälkeen,+hän+katto+mun+reppanaa+joka+vieläkin+seiso.+Sano+et+"se+on+kaunis".+Totesin,+et+meillä+taitaa+olla+kauneudesta+vähän+erilainen+käsitys.
En+mä+ainakaan+osaa+pitää+penistä+kauniina.
19.08.2019 21:21
Siitähän+noissa+kai+yleensä+on+kyse.
19.08.2019 21:17
En+oo+saanut,+mut+ei+mua+kiinnostaiskaan.
Ihan+eri+asia+ois,+jos+tyttöystävä+laittais+tissikuvan.+Tissit+on+kuitenkin+kuvauksellisempia+ku+genitaalit.
19.08.2019 21:15
Tais+tulla+pilkkuvirhe.
19.08.2019 21:08
En+mä+ainakaan+kiihotu+tuntemattoman+naisen+pillulähäreistä.
19.08.2019 21:06
Tuossahan+olikin+se,+että+monet+lähettävät+niitä+järkyttääkseen+naisia.
Sitä+en+sit+tiedä+mitä+ne+miehet+saavat+siitä.
19.08.2019 21:05
58 / 136