Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "Sitähän+te+sanotte,+että+ei+ole+hyvää+eikä+pahaa+ihmistä."+Taas+tulee+puppua.+Minä+en+ole+niin+sanonut.+Se+on+sinun+keksimääsi+valetta."ei+ihminen+voi+tietää+kaikkea"+Ei+voikaan,+paitsi+sinä.+Älykkäät+ihmiset+tutkivat+asioita,+mutta+sinunlaisesi+vähemmänlahjakkaat+vain+hutkivat."Ei+se+ole+tyhjästä+tullut,+vaan+Jumalasta."+Hassua,+että+olematon+pystyy+luomaan+tyhjästä+kaiken.+Aivan+uskomatonta+legendaa."Toisin+sanoen+minulla+on+todistukset,+mutta+niillä+ylitän+rajan."+Joo+hulluuden+rajan."Koska+todistan+valosta.+Jumala+on+valo+ja+rakkaus."+On+minullakin+Airamin+ledlamppu,+jota+rakastan+pimeinä+syysiltoina."Miksi+pitäisi+olla+katkera,+koska+se+ei+kuulu+aitoon+rakkauteen."+Jostain+hemmetin+syystä+sinä+kuitenkin+olet+pelkkä+katkera+tuomitsija,+jolla+ei+rakkaus+näy+muuta+kuin+itserakkautena."Ja+kuka+on+Jumalan+valitsema,+se+tietää+myöskin+sen,+että+Jumala+on+olemassa."+Mitäs+jos+se+onkin+vain+psykoosin+aiheuttamaa+harhaa?"Olkaa+uskomatta."+Ehdottomasti+olen."Ei+ole+mitään+syytä+valehdella,+koska+totuus+on+totuus."+Totuus+on,+että+sinä+valehtelet."miten+on+Jumalan+sana."+Jumala+ei+toistaiseksi+ole+ikinä+sanonut+mitään.+Katsos+Raamattu+on+ihmisten,+ei+Jumalan,+kirjoittama.+Mitenkähän+sen+Jumalan+saisi+kirjoittamaan+pari+sanaa+tänne+ateismi-palstalle+sinun+tueksesi?+Saisit+konkreettisen+todisteen+näytille.
  2. "Eikö+se+totuudesta+kun+ateistit+eivät+usko+hyvään+eikä+pahaan"+Taas+sanot+väärän+todistuksen.+No+sinähän+saat+sen+helposti+anteeksi,+koska+teikäläiset+saavat+tehdä+mitä+lystää.+Jeesushan+kidutettiin+kuoliaaksi+juuri+siksi.+Kätevää."Mitä+te+sit+väitätte+sellaista,+että+olette+tyhjästä+tulleet?"+Mistäs+sinä+sitten+olet+tullut+tyhjäpää?++En+minä+ole+väittänyt+tulleeni+tyhjästä.+Se+on+taas+sitä+sinun+väärää+todistamista."Jumala+on+iänkaikkinen."+Mikä+hemmetin+iänkaikkinen?+Opettelisit+hiukan+kielioppia.+Milloin+se+sinun+iänkaikkisesi+alkoi?+Silloin+kun+synnyit+vai?"Et+sinä+voi+tietää+esimerkiksi+mitä+on+auringon+takana"+Sen+sijaan+sinä+tunnut+tietävän+kaikesta+kaiken.+On+se+kummallista.+Asiallisesti+sinä+olet+tietämätön+tollo."mitä+tulee+vastaan+mustasta+aukosta."+Riippuu+aukosta.+Sinäkin+olet+putkahtanut+tähän+maailmaan+mustasta+aukosta.+Jokin+taisi+tulla+päätäsi+vastaan+ponnistusvaiheessa."Etkä+sinä+voi+tietää+kuinka+kauan+yleensä+on+avaruus+ollut"+Ahaa+sinä+tiedät,+vaikka+muut+eivät+tiedä.+Kaikkea+sieltä+Raamatusta+löytääkin.+Miksi+siellä+ei+kerrota+mitään+rotaatiopainotekniikasta,+joka+on+oleellinen+asia+Raamattujen+kannalta?"Ei+meidän+mukaan+ole+maailma+syntynyt+tyhjästä,+vaan+Jumala+on+sen+luonut."+Ahaa.+Eli+Jumala+kun+loi,+se+ei+syntynytkään+tyhjästä?+Mites+se+sitten+syntyi?+Kun+ensiksi+ei+ole+mitään+ja+sitten+onkin,+niin+se+ei+ole+syntynyt+tyhjästä,+jos+joku+aina+ollut+möykky+keksii+sen+vain+siihen+loihtia!+On+se+vaan+kummallista+tuo+uskovaisten+tapa+peittää+tyhjästä+syntyminen+loihtimisella.
  3. "Otappa+huomioon+se,+että+Jeesus+Kristus+kuoli+syytömänä+meidän+ihmisten+tähden."+Toisin+sanoen+Jumala+sai+sadistisia+orgasmeja+katsellessaan+poikansa+kiduttamista+ja+tuli+siitä+niin+iloiseksi,+että+leppyi+koko+maailmalle.+Hyväksi+kehutun+isän+viha+oli+syttynyt+muinaisesta+omenavarkaudesta.+Hyvin,+hyvin+sairasta.+Jumalalla+tuntuu+olevan+hermojensa+kanssa+ongelmia.+Uskovaisten+pitäisi+rukoilla+taivaaseen+hermoparantolaa,+jotta+Jumala+pääsisi+sinne+hieman+lepäilemään."Esim.+miten+sen+pitäisi+näkyä?"+Olemalla+ihmisiksi.+Vai+onko+se+sinulta+liikaa+vaadittu?+"En+minä+itseäni+kaltoin+kohtele,+pidän+itsestäni+huolta,+mutta+se+ei+tarkoita+sitä,+että+minun+kuuluu+kaikki+asiat+hyväksyä."+Niin,+asiallisesti+sinä+et+hyväksy+mitään+muuta+kuin+ihanan+itsesi."Miksi+minä+valehtelisin+Jumalan+olemassa+olosta"+En+tiedä.+Kysy+sitä+itseltäsi."Ihminen+tekee+syntiä+ajatuksissaan,+puheissaankin,+kirjoituksissaan,+teoissaan,+saatte+te+pitää+itseänne+synnitöminä."+Kiitos+että+saamme+pitää+itseämme+synnittöminä,+koska+synnittömiä+me+olemme.+Melkoinen+myönnytys+sinulta+tähän+mennessä,+Jumalaa+leikkivä+tomppeli."Sitä+sinä,+etkä+minä,+voi+varmasti+tietää,+sen+tietää+ainoastaan+Jumala."+Ok.+Kysyn+häneltä.+Oi+Jumala!+Joudummeko+me+ateistit+helvettiin+vaiko+emme?+(odotettu+viisi+minuuttia)+Ei+hän+vastaa.+Vaikuttaa+jotenkin+poissaolevalta.+Hänkään+ei+vissiin+sitten+tiedä."Ei+me+teitä+tuomittakaan+,koska+se+kuuluu+Jumalalle."+Ei+tunnu+kuuluvan,+kuten+edellisestä+vastauksesta+käy+ilmi.+"Jumalalle+on+kaikki+mahdollista."+Juurihan+oli+puhetta,+ettei+Jumala+saa+edes+kupillista+vettä+kiehumaan,+jos+sellaista+pyytää.+Jumalalle+on+miltei+kaikki+mahdottomia+juttuja.+Ainoa,+mikä+häneltä+sujuu,+on+uskovaisten+hoopottaminen."Totuuden+saa+sanoa,+ei+sitä+tarvitse+tekeytyä+miksikään."+No+jos+totuuden+saa+sanoa,+niin+nimenomaan+uskovaiset+luulevat+olevansa+muita+parempia+ja+luulevat+siksi+heillä+olevan+oikeus+tuomita+muita.+"Ei+me+teitä+tuomittakaan+,koska+se+kuuluu+Jumalalle."+Ja+kuitenkin+te+tuomitsette,+koska+luulette+olevanne+muita+parempia.+Päättäkää+nyt+jo+viimein,+mikä+kuuluu+Jumalalle.+Vai+luuletteko+olevanne+Jumalia+pelkästään+leikkiparemmuutenne+ansiosta?
  4. Nykypäivän+vanhemmat+eivät+osaa+antaa+lapsilleen+muuta+kuin+vapaan+kasvatuksen.+Sen+vuoksi+jälkikasvu+tekee+mitä+lystää.