Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Olen+valon+todistaja"+Et+ole.+Olet+pääsi+pimenemistä+todistava+potilas.
"Rakkaus+on+iänkaikkinen."+Opettelisit+sitä+kielioppia+edes+pikkaisen,+ettet+kirjoittelisi+iankaikkisesti+päin+helvettiä.+Sinun+rakkautesi+on+kadoksissa+loputtomiin.+Siintä+sen+tietää+kerta.
"Et+sinä+voi+sitä+tietää,+onko+Jumala+ollut+yhteydessä+ihmisiin+vai+ei"+Kommenteistasi+voin+nähdä,+että+sinulla+on+voimakkaita+harhoja,+joita+pidät+Jumalana.+Kuule,+sinun+kannattaisi+mennä+lääkäriin.
"Ei+todellakaan+riipo+minua."+Kyllä+muuten+riipoo.+Et+sinä+täällä+muuten+yksinäsi+vaahtoaisi,+jos+sinulla+olisi+asiat+kunnossa,++ja+ns.+Jumala+olisi+oikeasti+tukenasi.+Jumalan+olemattomuus+ottaa+sinua+ankarasti+pattiin+ja+sen+kyllä+huomaa.+Sinulla+ressukalla+ei+ole+todisteen+todistetta.
"+Ensinnäkään+ei+ole+todisteiden+aika"+Siinä+tapauksessa+ei+ole+myöskään+perättömien+puheitten+aika.+Jatka+valehteluasi+vasta+kuoltuasi.
"Sinulla+taitaa+olla+kokemuksia+asiasta."+Joo,+sinun+puheittesi+perusteella+tiedän,+että+sinun+on+täytynyt+käydä+homoilemassa+Herran+kanssa+kirkon+vessassa.+Muutoin+et+rakastaisi+homoilua+niin+kiihkeästi.
"miten+sinä+voit+tietää+asian+päälle,+kun+ei+sinulla+ole+mitään+todisteitakaan"+Minulla+on+hyvin+vahvat+todisteet:+Jokainen+kuollut+hihhuli+on+lakannut+valehtelemasta.+Se+on+hyvin+vahva+todiste.+Tuo+sinä+nyt+esiin,+miten+sinun+kuolleesi+kommentoivat+tälle+palstalle.+Eipä+taida+löytyä+todisteita.
"Minulla+on+todisteet,+sinulla+ei."+Sinulla+on+edelleenkin+vain+pelkät+harhasi+ja+suuret+luulosi,+ei+muuta.+Todista+toisin,+ellet+halua+olla+valehtelija,+huijari+ja+pimeä+pipipää.
05.05.2019 05:55
"Olen+valon+todistaja"+Et+ole.+Olet+pääsi+pimenemistä+todistava+potilas.
"Rakkaus+on+iänkaikkinen."+Opettelisit+sitä+kielioppia+edes+pikkaisen,+ettet+kirjoittelisi+iankaikkisesti+päin+helvettiä.+Sinun+rakkautesi+on+kadoksissa+loputtomiin.+Siintä+sen+tietää+kerta.
"Et+sinä+voi+sitä+tietää,+onko+Jumala+ollut+yhteydessä+ihmisiin+vai+ei"+Kommenteistasi+voin+nähdä,+että+sinulla+on+voimakkaita+harhoja,+joita+pidät+Jumalana.+Kuule,+sinun+kannattaisi+mennä+lääkäriin.
"Ei+todellakaan+riipo+minua."+Kyllä+muuten+riipoo.+Et+sinä+täällä+muuten+yksinäsi+vaahtoaisi,+jos+sinulla+olisi+asiat+kunnossa,++ja+ns.+Jumala+olisi+oikeasti+tukenasi.+Jumalan+olemattomuus+ottaa+sinua+ankarasti+pattiin+ja+sen+kyllä+huomaa.+Sinulla+ressukalla+ei+ole+todisteen+todistetta.
"+Ensinnäkään+ei+ole+todisteiden+aika"+Siinä+tapauksessa+ei+ole+myöskään+perättömien+puheitten+aika.+Jatka+valehteluasi+vasta+kuoltuasi.
"Sinulla+taitaa+olla+kokemuksia+asiasta."+Joo,+sinun+puheittesi+perusteella+tiedän,+että+sinun+on+täytynyt+käydä+homoilemassa+Herran+kanssa+kirkon+vessassa.+Muutoin+et+rakastaisi+homoilua+niin+kiihkeästi.
"miten+sinä+voit+tietää+asian+päälle,+kun+ei+sinulla+ole+mitään+todisteitakaan"+Minulla+on+hyvin+vahvat+todisteet:+Jokainen+kuollut+hihhuli+on+lakannut+valehtelemasta.+Se+on+hyvin+vahva+todiste.+Tuo+sinä+nyt+esiin,+miten+sinun+kuolleesi+kommentoivat+tälle+palstalle.+Eipä+taida+löytyä+todisteita.
"Minulla+on+todisteet,+sinulla+ei."+Sinulla+on+edelleenkin+vain+pelkät+harhasi+ja+suuret+luulosi,+ei+muuta.+Todista+toisin,+ellet+halua+olla+valehtelija,+huijari+ja+pimeä+pipipää.
05.05.2019 05:55
"Idiootiti+eivät+valitettavasti+ole+edelleenkään+viisaita"+Sen+sinusta+valitettavasti+huomaa.
Sinä+et+rakasta+ketään+muuta+kuin+itseäsi.+Olet+narsisti.+Vain+narsistit+luulevat+elävänsä+ikuisesti.
Jumala+on+mielikuvitusolento,+eikä+sellainen+ole+ikinä+sanonut+sanaakaan.+Juuri+siksi+ihmiset+ovat+joutuneet+kirjoittamaan+ns.+Jumalan+sanan.
Joudut+kirjoittelemaan+täällä+yksinäsi,+koska+sinulla+ei+ole+ketään+tukenasi.+Se+varmasti+riipoo+sinua.+Sinulla+ei+ole+todisteen+todistetta+valheidesi+tueksi.+Ainakin+minua+ottaisi+tuossa+tilanteessa+pattiin+ja+rankasti,+mutta+sinä+olet+vain+potilas,+etkä+siksi+ymmärrä+surkeaa+tilannettasi.
Homoile+rauhassa+Herrasi+kanssa,+mutta+homoile+ihan+muualla+kuin+täällä.+Homoile+vaikka+kirkon+vessassa.
Kuollut+on+edelleen+kuollut,+vaikka+muuta+harhoissasi+väittäisit.
"Mistä+sinä+tiedät+sen+millaista+siellä+toisella+puolella+on,+ja+millaista+elämäsi+täällä+maailmassa+vielä+on.+"+Kysyn+sinulta+aivan+samaa.+Mistä+sinä+luulet+tietäväsi+yhtään+mitään?+Sinä+olet+vain+harhainen+potilas.+Et+mitään+muuta.+Hakeudu+hoitoon.
04.05.2019 21:45
"Eikö+sinulle+sano+isä,+poika+ja+pyhähenki+mitään."+Kyllä.+Se+kertoo+teidän+ryhmähomoilustanne.
Idiootit+eivät+valitettavasti+ole+edelleenkään+viisaita,+mutta+sitähän+sinä+et+kykene+tajuamaan.
"Millä+tavalla+minä+olen+narsistinen+ihminen"+Sinä+rakastat+vain+itseäsi+ja+mielikuvitusjulliasi.+Kaltaisesi+narsisti+ei+muuta+hyväksy.
"Minulla+on+omat+mielipiteet+asioista"+Niin+minullakin,+ja+niiden+mukaan+olet+tollo.+Mene+sinä+vaikka+puhuvan+aasin+kanssa+naimisiin.+Saatte+vänkätä+toistenne+kanssa,+kumpi+teistä+on+homompi.
Jumalan+ja+Jeesuksen+kanssa+sinulla+on+ongelma.+Niitä+ei+ole+ja+sekös+sinua+sieppaa.+Olet+ihan+orpona+piruna+taistelemassa+täällä+minun+kanssani.+Ei+ole+Jumalaa+eikä+Jeesusta+tukenasi.+Voi+kuinka+surullista.
"ei+sinun+silloin+kuulu+puuttua+homoparien+vihkimiseen"+En+minä+puutukaan.+Sinähän+täällä+palstoilla+otat+kantaa+asiaan+niin+kuin+ne+muka+sinulle+kuuluisivat.
"Lukee+täällä+palstoilla+varmaan+muutkin+kirjoituksia."+Näitä+ei+lue+muut+kuin+minä+ja+sinä.
"Taidat+kertoa+omista+kokemuksistasi."+Ymmärsit+väärin.+Kehotin+sinua+ottamaan+pillerisi.
"Tulee+olemaan+sinullekkin+aikamoin+yllätys"+Taas+tuo+futuuri!!!+Opettele+kielioppia!!!+Kuoleman+jälkeen+ei+ole+yllätyksiä+kuolleella.+Katsos+kuollut+on+silloin+kuollut.
"+Olen+huomannut+sen,+että+olette+te+ateistit+aika+hyviä+lähimmäisen+rakkaita,+kun+ette+pysty+tavalliseen+keskusteluun,+vaan+haukutte+koko+ajan"+Oliko+tuo+sitten+muka+lähimmäisrakasta+kehua+uskovaiselta?+Teidän+"lähimmäisrakkaiden"+kanssa+ikuisuus+olisi+helvetti.
03.05.2019 17:57
Valitetttavasti+silloin+ei+ole+ollut+kyse+finnistä+vaan+syövästä!
03.05.2019 14:48
"Tätäkö+ylläpito+tahtoo?"
Ylläpidosta+viis.+Herra+tahtoo,+että+menet+kokeilemaan,+pystytkö+kävelemään+veden+pinnalla.++Videoi+tapahtuma.
03.05.2019 14:41
Jumalasi+on+hengeksi+uskomattoman+hengetön.+Ja+edelleen+rakastat+homona+herraa.
Avioliitto+on+yhä+niiden+välinen,+jotka+sopivat+sen+omasta+tahdostaan+ilman+väkipakkoa.+Se+on+suomalaista+vapautta+eikä+mitään+uskonnollista+elämän+vammauttamista.
"on+naisiakin+jotka+uskovat+Jeesukseen"+Valitettavasti+idootteja+riittää.
"en+tule+hyväksymään."+Suomen+kielessä+ei+edelleenkään+ole+futuuria+(ei+siis+pidä+sanoa,+että+jotain+tulee+tapahtumaan:+sen+sijaan+käytetään+preesenssiä).+Tiedän+ilman+ilmoitustasikin,+ettet+hyväksy+mitään+muuta+kuin+narsistisen+itsesi.+Lähetä+pari+lentosuukkoa+peilikuvallesi,+paviaani.
"Toisilla+on+Jumala,+toisilla+ei."+Sinulla+ei+ole+muuta+kuin+turhat+luulosi.
"Jeesus+Kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä."+Jeesus+on+satu,+valetta+ja+vie+elämän.
"Sinähän+homoliittojen+kannalla+olet"+En+minä+niin+ole+sanonut+kertaakaan.+Väität+perättömyyksiä+kuten+tapasi+on.++Minua+ei+vain+haittaa,+mitä+muut+keskenään+sopivat+omasta+tahdostaan.+Koettaisit+sinäkin+pitää+huolta+ainoastaan+niistä+omista+asioistasi+ja+mieluummin+muualla+kuin+ateismi-palstalla.+Vai+oletko+todella+niin+lapsellinen+typerys,+että+luulet+pystyväsi+vaikuttamaan+kirkkojen+homovihkimiseen+vaahtoamalla+ateismi-palstalla?+Olet+naurettava+tollo.+Minä+en+edes+kuulu+kirkkoon.+Miten+luulet,+että+minulle+valehtelemalla+voisit+vähentää+homoparien+vihkimistä?++Mene+nyt+ottamaan+kiltisti+niitä+pillereitä,+jotta+olisi+edes+pieni+toivo+siitä,+että+kaalisi+parantuisi+hieman,+ja+alkaisit+todistaa+muutakin+kuin+pimeyttä.+Valon+todistaja+et+todellakaan+ole.+Olet+suuren+tollouden+todistaja.
03.05.2019 06:24
Herkkäuskoisuus+on+siis+tarttuvaa,+mutta+kun+vaaditaan+oikeita+todisteita,+niitä+ei+herkkäuskoisilla+olekaan+esittää.+Selvää+huijariainesta+nuo+herkkäuskoiset+luupäät.
02.05.2019 17:34
"mies+nimeltä+Ken+Cooper+todistaa+Jumalasta."
Ei+hän+mitään+todista.+Hän+höpöttää+satuja.+Todiste+olisi+sellainen,+että+Jumala+tulisi+itsekin+vetaisemaan+testin.+Katsottaisiin+käytännössä,+millaisen+metrimäärän+julli+saisi+kokoon.+Mutta+ei.+Julli+vaan+piilottelee.
02.05.2019 17:30
"mies+nimeltä+Ken+Cooper+todistaa+Jumalasta."
Ei+hän+mitään+todista.+Hän+höpöttää+satuja.+Todiste+olisi+sellainen,+että+Jumala+tulisi+itsekin+vetaisemaan+testin.+Katsottaisiin+käytännössä,+millaisen+metrimäärän+julli+saisi+kokoon.+Mutta+ei.+Julli+vaan+piilottelee.
02.05.2019 17:30
Ilman+Jumalaa+pärjää+ihan+hyvin+juoksussa,+mutta+jos+juoksijalla+on+Humalaa,+matkasta+tulee+pidempi+kuin+oli+tarkoitus.
02.05.2019 17:26
Hyvät+ihmiset+eivät+halua+hankkia+elinkautista+tuomiota+murhaamalla+puhuvan+aasin.
02.05.2019 11:47
Jumalasi+on+edelleen+hyvin+kuollut.+Siksi+vain+sinä+olet+täällä+valehtelemassa.
"Eikös+sinun+pitäisi+tykätä+homoilusta,+kun+puollat+homoliittojakin."+Minua+ei+kiinnosta+pätkääkään+muiden+puuhat.+Joidenkin+homoilut+eivät+tuota+minulle+mitään+häiriötä.+Sinua+ne+sen+sijaan+tuntuvat+kiinnostavan+aivan+erityisesti,+mutta+se+ei+olekaan+ihme,+koska+sinullahan+onkin+herra+rakkaana.
"Älykyydestä+en+tiedä."+Totta.+Älykkyydestä+et+tosiaan+tiedä+mitään,+koska+sitä+sinulla+ei+ole.
"Et+voi+tietää+minun+asioita"+Kommenttiesi+perusteella+tiedän,+että+homot+haittaavat+elämääsi+todella+paljon.+Se+on+kummallista,+koska+itsekin+rakastat+herraa.
"Minulla+mikäli+olisi+pimeä+polla+olisin+kuin+te,+eli+en+näkisi+omaa+nenääni+pidemmälle."+Nimenomaan+sinä+et+näe+mitään+siellä+pimeydessäsi,+vain+luuvalo+seuranasi.
"Eihän+sellaisella+ole+Jumalaa,+joka+ei+usko+siihen"+Ei+sitä+sinullakaan+näköjään+ole.
"Ei+minun+tarvitse+mitään+Jumalan+osoitetta+tietää"+Tuolla+suunnistuksella+olet+ennen+pitkää+helvetissä.
"Tuntuu+kovasti+sinua+kiinnostavan,+mun+exsödent."+Ei+ollenkaan+niin+paljon+kuin+sinua+homous.
02.05.2019 11:39
Jumalasi+on+edelleen+hyvin+kuollut.+Siksi+vain+sinä+olet+täällä+valehtelemassa.
"Eikös+sinun+pitäisi+tykätä+homoilusta,+kun+puollat+homoliittojakin."+Minua+ei+kiinnosta+pätkääkään+muiden+puuhat.+Joidenkin+homoilut+eivät+tuota+minulle+mitään+häiriötä.+Sinua+ne+sen+sijaan+tuntuvat+kiinnostavan+aivan+erityisesti,+mutta+se+ei+olekaan+ihme,+koska+sinullahan+onkin+herra+rakkaana.
"Älykyydestä+en+tiedä."+Totta.+Älykkyydestä+et+tosiaan+tiedä+mitään,+koska+sitä+sinulla+ei+ole.
"Et+voi+tietää+minun+asioita"+Kommenttiesi+perusteella+tiedän,+että+homot+haittaavat+elämääsi+todella+paljon.+Se+on+kummallista,+koska+itsekin+rakastat+herraa.
"Minulla+mikäli+olisi+pimeä+polla+olisin+kuin+te,+eli+en+näkisi+omaa+nenääni+pidemmälle."+Nimenomaan+sinä+et+näe+mitään+siellä+pimeydessäsi,+vain+luuvalo+seuranasi.
"Eihän+sellaisella+ole+Jumalaa,+joka+ei+usko+siihen"+Ei+sitä+sinullakaan+näköjään+ole.
"Ei+minun+tarvitse+mitään+Jumalan+osoitetta+tietää"+Tuolla+suunnistuksella+olet+ennen+pitkää+helvetissä.
"Tuntuu+kovasti+sinua+kiinnostavan,+mun+exsödent."+Ei+ollenkaan+niin+paljon+kuin+sinua+homous.
02.05.2019 11:39
"Minulle+riittää+että+Jumala+ottaa+minut+vakavasti!"
Jumala+ottaa+aina,+koska+on+nytkin+pelti+kiinni+taju+kankaalla,+eikä+kommentoi+taaskaan.
02.05.2019 04:26
"Evoluutiota+ei+ole+välttämättä+edes+käynyt"+Ei+se+millään+hiivalla+käykään.+Se+on+olemassa,+mutta+sinä+uskot+mieluummin+puhuvaan+aasiin+kuin+faktoihin.+Kyllä+sinä+niin+tärähtynyt+olet.
"Jumala+sen+on+aiheuttanut.+"+Ei+ole.+Jumalasta+ei+ole+mihinkään.
"minkä+sille+mahtaa,+mikäli+ei+tiedä+mitä+rakkaus+on,+se+oli+pikkaisen+niinkuin+ateistikin."+Niin+sinähän+et+tiedä+rakkaudesta+mitään.+Sinä+vaan+salahomoilet+herrasi+kanssa.+Ex-vaimollasi+on+näemmä+enemmän+älyä+kuin+sinulla.
"tapahtuu+Jumalan+tahto"+Jumala+ei+tahdo+yhtään+mitään,+mutta+sinä+se+tahdot+puuttua+toistenkin+asioihin,+vaikka+et+ole+saanut+omiasikaan+muuta+kuin+sekaisin.
"Led-valon+todistaja+saat+olla."+Kiva.+Sinä+saat+olla+luuvalosi+todistaja.
"Ei+kun+minä+tiedän,+että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on."+Ei+kun+se+on+vain+sinun+harhasi,+potilas.
"koska+tiedän+jo+sen,+että+Jumala+on+olemassa+ja+olen+valon+todistaja."+Ainoa+mikä+sinussa+näkyy+on+pimeä+polla.+Se+ei+todista+valoisuudesta+yhtään+mitään.+Ja+se+sinun+Jumalasikin+on+edelleen+täysin+kadoksissa.+Sitä+ei+vaan+ole,+vaikka+kuinka+vänkäät.
"Niin+lähtee,+sen+luokse+joka+on+ihmiseen+sen+alunperin+laittanut,+eli+Jumala."+Onko+sinulla+tarkka+osoitekin+tiedossa?+Kannattaisi+olla,+ettet+eksy+matkalla+sinne+uskomaasi+helvettiin,+sillä+pahoin+pelkkään,+että+sinua+ei+kukaan+jaksa+taivastella+ikuisesti.+Muijasikin+sai+sinusta+tarpeekseen+alta+aikayksikön.
02.05.2019 04:20
Uskovaiset+käyttävätkin+lapsia+kipeästi+hyväkseen+eli+pedofiilailevat.+Se+on+heidän+turvaseksiään.+Ei+huolta+lisääntymisestä.
02.05.2019 03:51
Nyt+ollaan+sateensuojassa.+Sehän+se+on+normaali+tapa+viettää+vappua.+Tyttäresi+vissiin+toi+sinulle+sinne+letkujen+ääreen+perunalastuja+Salt+Lake+Citystä.+Kuukautisvuotosi+tyrehtyy++KIÄH+KIÄH+KIÄÄÄÄÄÄÄH+:D
01.05.2019 17:09
Yhteiskunnalle+aiheutuu+valtavat+kustannukset,+jotka+olisivat+helposti+vältettävissä,+jos+ihmiset+eläisivät+kristillisen+kuolleesti:+ei+terveyskustannuksia+valtiolle,+ei+lapsilisiä+kohtuuttoman+kokoisille+perheille,+ei+valtion+korvaamia+oikeudenkäyntejä+pedofiliajutuista,+ei+narinaa+ja+valitusta+olemattomista.+Hihhulismista+on+vain+haittaa.
01.05.2019 17:05
Evoluutio+loi+ihmisen+ihmisapinaksi.+Se+on+fakta.+Asia+ei+siitä+sinun+uskomuksillasi+muutu+miksikään,+paviaani.
Olisit+vaan+rakastanut+vaimoasi.+Herran+rakastelu+on+inhoamaasi+homoutta.
"Todistukset+tulevat+juuri+silloin,+kun+Jumala+sallii+ne."+Sallisi+tulla+niiden+hyvin+pian.+Muutoin+olet+selvästikin+vain+höperöjä+kirjoitteleva+potilas.
"Olen+valon+todistaja,+eikä+se+muutu+siintä+mihinkään+vaikka+kuinka+junnaat."+Niin,+minullakin+on+se+led-lamppu.+Olen+siintä+valon+todistaja,+vaikka+muuta+junnaisit+kerta.
"Niin+niiltä+yksilöltä,+mutta+muut+jatkavat."+Joo,+se+on+havaittu.+Mutta+tärkeintä+todistuksen+luotettavuuden+kannalta+olisi,+että+se+edesmennyt+edelleen+jatkaisi+todistamista+kuolemastaan+huolimatta!!!+Niin+ei+kuitenkaan+tapahdu,+koska+se+kuollut+on+täysin+kuollut.
"+En+ole+väittänyt+sitä,+että+tiedän+kaiken+kuoleman+jälkeisestä+elämästä,+vaan+tiedän,+että+sellainen+on."+Kaiken+aikaahan+sinä+väität,+että+katsotaan+kuoleman+jälkeen,+ja+sinä+tiedät+muka+enemmän.+Kirjoitit+tuolla+aiemmin:+"se+on+jo+paljon+se,+että+tietää,+että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on."+Et+sinä+voi+sellaista+tietää,+ellet+ole+jo+nyt+kuollut.+Tajuatko?+No+etpä+tietenkään.
"henki+pystyy"+Ei+muuten+pysy.+Kun+kuolet,+nimenomaan+henki+lähtee.+Eikä+jossiakaan+sinulle.
01.05.2019 14:10
198 / 205