Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "Mites+sit+kun+olenkin+valon+todistaja?+Jumala+tietää+totuuden."+Mutta+kun+et+ole.+Todistat+vain+kaalisi+pimeydestä.+Jos+Jumala+tietää+jotain,+kutsu+hänet+tänne+kommentoimaan."Avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen"+Miksi+sitten+rakastat+herraa?+Olisit+rakastanut+vaimoasi."Veljes+rakkaus+on+henkistä+eikä+lihallista."+Ei+minulla+ole+veljeä,+joten+paha+mennä+sanomaan,+millaista+veljeni+rakkaus+olisi.+Mutta+jos+tarkoitat+veljesrakkautta,+niin+se+on+ihan+homoa.En+USKO,+että+kaalisi+on+pimeä.+Kaalisi+pimeys+on+fakta."Tiedän+sen,+että+Jumala+on+valo"+Valehtelet.+Et+tiedä+mitään+vaan+luulet+harhoissasi."todistukset+tulevat+Jumalan+olemassa+olosta,+sit+kun+niiden+aika+on."+Niiden+aika+on+nyt.+Tuo+ne+todistukset+esiin+ja+vähän+äkkiä.+Siihen+saakka+olet+pelkkä+valehtelija,+suunsoittaja+ja+huijari!!!"Sinä+et+edes+tunne+minua,+eli+miten+sinä+voit+sanoa+ihmisiä+sairaaksi,+koska+et+tiedä+totuutta."+Tunnen+sinut+oikein+hyvin+kirjoittamiesi+kommenttien+perusteella.+Siitä+voin+sanoa,+että+olet+potilas.+Sanot+olevasi+valon+todistaja.+Minullakin+on+monta+led-valoa.+Ostin+hiljan+uuden+lippalakin+lippaan+kiinnitettävän+Airamin+led-valon.+Olen+siis+valon+todistaja."Lihallinen+kuolema+on+jokaisella+edessä"+Näin+kuule+on.+Siihen+ne+ovat+saarnat+hihhuleilta+loppuneet."Mikäli+olisin+aivokuollut,+en+olisi+kirjoittelemassa+täällä."+Sitä+juuri+olenkin+ihmetellyt,+miten+pystyt+kirjoittelemaan+täällä,+vaikka+olet+jo+kuollut+ja+tiedät+kaiken+kuolemanjälkeisestä+tilanteesta.+Siihen+ei+pysty+kukaan+muu+kuin+aivokuollut.
  2. Sinulla+on+kuukautiset.
  3. "kun+ihmiset+luopuvat+Jeesuksesta+Kristuksesta,+maailmasta+loppuu+aito+Rakkaus"+Eikös+se+Jeesus+ole+Herra?+Sehän+on+puhdasta+homorakkautta,+jos+sinä+sellaista+rakastat.+Ja+eikös+juuri+se+homorakkaus+ole+sinun+ongelmistasi+pahin?+Soo+soo+kuules+homoilija!!!"Minulla+on+omat+todistukset+Jumalan+olemassa+olosta+ja+elämän+jatkumisesta,+kuoleman+jälkeen,+koska+olen+valon+todistaja."+Ja+höpö+höpö.+Tuollaista+lööperiä+ei+kukaan+tervejärkinen+laskettele.+Sinä+et+todista+noilla+jutuillasi+muuta+kuin+pönttösi+pimeyttä."Jumala+loi+alunperin+ihmisen+ihmiseksi,+ei+ihmisapinaksi."+Jumala+ei+ole+luonut+yhtään+mitään.+Ja+sinä+olet+apina,+oikein+karvainen+gorilla.+Et+yhtään+sen+hienompi.