Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Mites+sit+kun+olenkin+valon+todistaja?+Jumala+tietää+totuuden."+Mutta+kun+et+ole.+Todistat+vain+kaalisi+pimeydestä.+Jos+Jumala+tietää+jotain,+kutsu+hänet+tänne+kommentoimaan.
"Avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen"+Miksi+sitten+rakastat+herraa?+Olisit+rakastanut+vaimoasi.
"Veljes+rakkaus+on+henkistä+eikä+lihallista."+Ei+minulla+ole+veljeä,+joten+paha+mennä+sanomaan,+millaista+veljeni+rakkaus+olisi.+Mutta+jos+tarkoitat+veljesrakkautta,+niin+se+on+ihan+homoa.
En+USKO,+että+kaalisi+on+pimeä.+Kaalisi+pimeys+on+fakta.
"Tiedän+sen,+että+Jumala+on+valo"+Valehtelet.+Et+tiedä+mitään+vaan+luulet+harhoissasi.
"todistukset+tulevat+Jumalan+olemassa+olosta,+sit+kun+niiden+aika+on."+Niiden+aika+on+nyt.+Tuo+ne+todistukset+esiin+ja+vähän+äkkiä.+Siihen+saakka+olet+pelkkä+valehtelija,+suunsoittaja+ja+huijari!!!
"Sinä+et+edes+tunne+minua,+eli+miten+sinä+voit+sanoa+ihmisiä+sairaaksi,+koska+et+tiedä+totuutta."+Tunnen+sinut+oikein+hyvin+kirjoittamiesi+kommenttien+perusteella.+Siitä+voin+sanoa,+että+olet+potilas.+Sanot+olevasi+valon+todistaja.+Minullakin+on+monta+led-valoa.+Ostin+hiljan+uuden+lippalakin+lippaan+kiinnitettävän+Airamin+led-valon.+Olen+siis+valon+todistaja.
"Lihallinen+kuolema+on+jokaisella+edessä"+Näin+kuule+on.+Siihen+ne+ovat+saarnat+hihhuleilta+loppuneet.
"Mikäli+olisin+aivokuollut,+en+olisi+kirjoittelemassa+täällä."+Sitä+juuri+olenkin+ihmetellyt,+miten+pystyt+kirjoittelemaan+täällä,+vaikka+olet+jo+kuollut+ja+tiedät+kaiken+kuolemanjälkeisestä+tilanteesta.+Siihen+ei+pysty+kukaan+muu+kuin+aivokuollut.
01.05.2019 11:02
Jeesuskin+juoksi+risti+selässä+ylämäkeen+6000+metriä,+eikä+edes+hengästynyt.
01.05.2019 06:35
"Jahve+vaati+lapsia+uhriksi"
Niin+vaati,+koska+hän+on+rakastava+Jahve.+Hän+uhrautti+jopa+oman+poikansa,+Jeesuksen,+tyynnytelläkseen+omaa+vihaansa.+Jeesus+oli+siis+Jahven+lapsi,+hänen+oma+poikansa.+Tämän+hän+teki+tietenkin+puhtaasti+syvästä+rakkaudesta.
01.05.2019 06:27
"Erehdyt,+puhun+totta,+olen+valon+todistaja."+Olet+väärässä.+Todistat+vain+kaalisi+pimeyttä.+Olet+pipipää.
"Avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen."+Avioliitto+on+niiden+välinen,+jotka+sen+solmivat+omasta+tahdostaan.+Ja+sinä+rakastat+eriyisesti+herraa+eli+olet+homo.
"olen+edelleenkin+valon+todistaja"+Todistat+korkeintaan+luuvaloa.+Kaalisi+on+täysin+pimeä.
"Jumalan+ainoaan+poikaan"+Sinulla+on+siis+Jumalan+virkatodistus+sukuselvityksineen,+koska+tiedät+hänen+poikiensa+lukumäärän.
"Minulla+on+Jumala+todistamassa"+Tuo+hänet+siis+todistamaan.+Nythän+ainoastaan+sinä+valehtelet.+Usko+mieluummin+Semokseen.+Hän+on+ainoa,+oikea+ja+elävä+jumala.
"mene+sinä+vaan+kokeilemaan+niitä+pillereitä"+En+minä+ole+sairas,+vaan+sinä,+potilas.
"+Niistä+asioista+sinä+et+taas+voi+tietää+mitään,+koska+ei+sinulla+ole+todisteitakaan."+Onpas.+Kaikki+kuolleet+ovat+jostain+ihmeellisestä+syystä+kuolleet,+vaikka+ovat+herransa+persvakoa+nuolleet.+Niin+käy+sinullekin,+vaikka+kuinka+uhoaisit+täällä+palstalla.
"+se+on+jo+paljon+se,+että+tietää,+että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on."+Siinähän+se+juuri+on,+että+sinä+et+tiedä,+vaan+pelkästään+valehtelet+niin.+Vai+kirjoitteletko+zombina+täällä?+No+aivokuolleelta+tosiaan+vaikutatkin.
01.05.2019 06:13
"Totuuden+saa+aina+sanoa."+Totuus+pitääkin+sanoa,+mutta+sinä+se+vaan+valehtelet.
"Minun+käsittääkseni+saatanan+palvoja+on+Jumalan+sanaa+vastaan+ja+lakia+vastaan."+Minun+käsittääkseni+saatananpalvoja+on+sellainen,+joka+palvoo+Saatanaa,+ja+minä+en+edes+usko+koko+humpuukiin.+Sinä+sen+sijaan+uskot+ja+palvot+sitä+Saatanaa.
"Erehdyt,+koska+olen+valon+todistaja."+En+erehdy,+koska+sinä+todistat+vain+kaalisi+pimeyttä.
"Et+sinä+minua+ole+huijariksi+todistanut"+Kyllä+muuten+todistin,+koska+sinä+vain+intät+kuin+lapsi.+Sinulla+ei+ole+todisteen+todistetta.+Jos+sanon,+että+Joulupukki+tulee+pian+ja+tappaa+sinun+Jumalasi,+se+on+yhtä+pätevä+fakta+kuin+sinun+naurettavat+ja+lapselliset++juttusi.
Mene+kuule+nukkumaan,+koska+unessahan+sinä+olet+kaiken+aikaa+muutenkin.+Lopeta+pehmoisten+kirjoittelusi.+Niistä+ei+ole+sinulle+itsellesikään+mitään+hyötyä+noin+niin+kuin+kuoleman+jälkeistä+"elämääsi"+ajatellen.+Katsos+sinulla+ei+kuolemasi+jälkeen+ole+yhtään+mitään.
30.04.2019 19:33
"Minulle+ei+tuomitseminen+kuulu+vaan+Jumalalle."+Miksi+kuitenkin+tuomitset?+Koska+olet+saatananpalvoja!!!+Katsos+minä+en+usko+Saatanaan+vaan+sinä.+Onko+siinä+jotain+vaikeutta+sinun+tajuta?
"kun+menen+lääkäriin+hän+sanoo,+että+sinulla+on+terveet+ajatukset+ja+mene+kotiin+siintä."+Vie+mukanasi+todisteeena+nämä+juttusi+täältä+palstalta.+Kyllä+sinulle+sitten+hoitopaikka+löytyy+nopeasti+siintä+kerta.
"Muistutat+kirjoituksiltasi+katkeroitunutta+naista,+joka+on+jätetty."+Sinä+taas+muistutat+salahomoa,+joka+rakastaa+salaisesti+Herraa,+mutta+ei+halua+tunnustaa+sitä.
"sano+lähtiessään,+että+hän+rakastaa+kuulemma+minua"+Valehteli+siinäkin,+mokoma+narttu!!!
"Siintä+en+olisi+sinuna+niin+varma+koska+olen+valon+todistaja,+olen+Jumalan+valittu."+Olen+täysin+varma,+ettet+ole.+Laita+oheen+liitteenä+todistus,+jossa+sanotaan+sinulla+olevan+mainitsemasi+oikeus.+Muutoin+olet+pelkkä+paskanpuhuja+kerta+siintä+nääs.+Eli+taas+todistin+sinut+huijariksi.
"Mitäs+jos+en+olekkaan+pudonnut"+Jotenkin+sinä+olet+pudonnut.+Sanoisin+että+päällesi+pystyyn.
"+En+tarvitse+unitabletteja,+nukun+yöni+hyvin"+Tarvitset+sinä.+Sinun+pitää+nukkua+aina.+Jos-sanaa+ei+ole+edes+sinun+näkökulmastasi.
30.04.2019 14:58
Onneksi+tuotokset+kertovat+faktat,+vaikka+jotkut+eivät+sitä+haluaisi+myöntää.
30.04.2019 14:35
"Milloin+on+hyvä+aika+kuolla?"
Toivottavasti+elät+150-vuotiaaksi,+jotta+saat+nauttia+Attendon+vanhustenhoidosta+ja+uida+kymmenet+vuodet+selkää+omissa+tuotoksissasi.
30.04.2019 07:10
"Ei+minun+tarvitse+sinulle+pystyä+näyttämääkään+mitään+todistuksia"
Olet+näemmä+niin+tyhmä,+ettet+tajua,+mitä+tuossa+kommentoit.+Sinähän+myönnät+siinä+valehtelevasi,+kertovasi+satuja,+huijaavasi.+Kommenttisi+perusteella+kuka+tahansa+voi+kertoa+mitä+sylki+suuhun+tuo+ja+väittää+sitä+totuudeksi.+Mielikuvitusjumalasi+on+siis+vain,+pelkkä+ja+silkka+mielikuvitusjumala.+Vihdoinkin+sait+sen+sanotuksi,
30.04.2019 06:45
"Etkö+ymmärrä,+sinä+näytät+kirjoituksillasi+jo+puolesi,+et+voi+palvella+kahta+herraa."+Se+olet+sinä,+joka+on+ulkona+tajuamisesta.+Sinulla+on+vain+lapselliset+satusi+ja+luulosi,+joiden+perusteella+TUOMITSET+minut,+vaikka+ne+ovat+täyttä+huuhaata+ja+idioottimaista+typeryyttä.+Se+olet+sinä,+joka+uskoo+Saatanaan,+enkä+minä.+Olet+siis+naurettava+saatananpalvoja.+Et+mitään+muuta.+Sinun+on+noilla+eväillä+aivan+turha+luulla+olevasi+muita+parempi.+Olet+pelkkä+potilas.+Hakeudu+hoitoon.
Sinä+et+ole+ikinä+rakastanut+ketään+muuta+kuin+itseäsi.+Ei+siis+ihme,+että+muijasikin+otti+ja+lähti.+Kukaan+ei+tuollaista+potilasta+jaksaisi+katsella+ikuisuutta+kuten+luulet.+Sinusta+saa+kuka+tahansa+tarpeekseen+minuutissa.+Olet+pelkkä+itserakas+narsisti.+Ja+"todistuksillasi"+et+todista+valoa+vaan+kaalisi+pimeyttä.
Sinä+et+ole+oikeassa.+Sinä+olet+laidan+yli+pudonnut+potilas.+Ota+kilo+unitabletteja+ja+katoa+"taivaaseen".
30.04.2019 06:36
Jeesus+juoksi+kaftaani+hulmuten+sandaalit+jalassa+cooperin+testissä+5600+metriä.
Toiseksi+tullut+kameli+hävisi+1500+metriä.+Jumala+ja+Pyhä+Henki+jännittivät+katsomossa.
Olipas+huisan+jännä+kisa+:)
30.04.2019 06:18
Sinulla+on+kuukautiset.
29.04.2019 19:22
"teidän+oma+koiranne+puree+teitä+koko+ajan,+ja+te+olette+hänen+talutusnarussa."+Siis+mitä+hemmetin+paskapuhetta+tuo+on?+Tarkoitatko,+että+olisin+Saatanan+talutusnuorassa?+Sitäkö+tarkoitat?+Mutta+kun+siihen+Saatanaan+uskot+vain+sinä,+tollo!+Minä+en+ole+sinun+Saatanasi+vallassa.+Sinä+olet+ihan+itse+hänen+vankinsa.+Saatanasi+on+vienyt+järkesi+valon.
"tekevät+elämässään+parannuksen+Jeesuksen+Kristuksen+kautta."+Ainakaan+sinä+et+ole+parantunut+mitenkään.+Tolloutesi+sen+kuin+lisääntyy+vaan.
"tehän+hyväksytte+maailman+ja+maailman+pahuuden."+Enpäs+hyväksy!+Yritän+kaiken+aikaa+saada+sinua+paha+tollo+käsittämään+pahuutesi,+mutta+sinä+vain+jatkat+ja+jatkat+typerää+pahuuttasi+täällä.+Ei+sinussa+näy+rakkaus+mitenkään,+koska+sinä+olet+paha+kuin+piru+ja+Saatanan+vanki.
"joka+tekee+Jumalan+tahdon,+pysyy+iäti."+Onneksi+sinun+iäti+loppuu+kuollessasi.+Samalla+loppuu+pahuutesi.
"Ei+muuta+kuin+onnea+sit+matkaan+vaan,+emme+ole+kuitenkaan+samassa+laivassa."+Sinä+olet+jo+pudonnut+laidan+yli.
29.04.2019 19:18
Narsistisuus+on+juuri+uskovaisten+ominaisuus.+He+tuomitsevat+kaiken+muun+paitsi+omahyväistä+itseään+ja+nimittävät+sitä+lähimmäisrakkaudeksi.+Vain+narsistit+luulevat,+että+joku+haluaisi+katsella+heitä+ikuisesti.
29.04.2019 16:14
Homo+sinä+olet+ihan+selvästi.+Paheksut+muka+homoutta,+mutta+rakastelet+itse+Herraa.+Avioliitto+on+toki+rakastavien+välinen.+Ei+sellainen+sinulle+pitäisi+kuulua,+jos+kukaan+Herra+ei+ole+kosinut+sinua.+Opettelisit+pitämään+huolen+vain+omista+asioistasi,+piilohomo.
"Kuoleman+jälkeisestä+elämästä,+moni+yllätyy+siinä,+miten+pätevät+todistukset+minulla+on"
Sinulla+on+siitä+vain+pehmopäiset+luulosi.+Mitään+todistusta+et+pysty+näyttämään.
29.04.2019 15:58
Ansassa+olette+te.+Te+olette+hourupäisyyden+ansassa.
29.04.2019 15:50
Mene+minun+puolestani+vaikka+lannoitetehtaan+survimeen.
"Niinhän+sitä+saa+väittää,+sellaiset+jotka+eivät+tiedä+asioista+mitään."+Todista+muuta+jos+pystyt.
"Miksi+meidän+pitäisi+hyväksyä+kaikki+maailman+pahuus+niinkuin+te+hyväksytte."+Juuri+teidän+pahuuttanne+en+hyväksy.
"Miten+ihmeessä+te+voitte+verrata+pedofiilieja+ja+noidan+polttajia+Jeesukseen+Kristukseen"+Minä+vertaan+teikäläisiä+niihin,+tollo.
"miksi,+Jeesukseen+Kristukseen+uskovan,+pitäisi+hyväksyä+maailman+pahuus"+Koska+te+palvotte+jopa+Saatanaa.+Minä+kun+en+usko+mokomiin+mikkihiiriin.+Siksi+niitä+pahoja+olette+te.
29.04.2019 15:49
"kun+ihmiset+luopuvat+Jeesuksesta+Kristuksesta,+maailmasta+loppuu+aito+Rakkaus"+Eikös+se+Jeesus+ole+Herra?+Sehän+on+puhdasta+homorakkautta,+jos+sinä+sellaista+rakastat.+Ja+eikös+juuri+se+homorakkaus+ole+sinun+ongelmistasi+pahin?+Soo+soo+kuules+homoilija!!!
"Minulla+on+omat+todistukset+Jumalan+olemassa+olosta+ja+elämän+jatkumisesta,+kuoleman+jälkeen,+koska+olen+valon+todistaja."+Ja+höpö+höpö.+Tuollaista+lööperiä+ei+kukaan+tervejärkinen+laskettele.+Sinä+et+todista+noilla+jutuillasi+muuta+kuin+pönttösi+pimeyttä.
"Jumala+loi+alunperin+ihmisen+ihmiseksi,+ei+ihmisapinaksi."+Jumala+ei+ole+luonut+yhtään+mitään.+Ja+sinä+olet+apina,+oikein+karvainen+gorilla.+Et+yhtään+sen+hienompi.
29.04.2019 14:10
"+se+tullaan+näkemään+millaista+satuilua+se+on"+Suomen+kielessä+ei+ole+futuuria.+Ei+siis+tulla+näkemään.+Teidän+pehmopäiden+väitteet+loppuvat+kuolemaan+niin+että+naks+ja+pam.+Sen+jälkeen+te+ette+näytä+enää+mitään.+Krematorion+työnjohtaja+näyttää,+mihin+uuniin+ruumiinne+ohjataan.
"uskovan+ei+tarvitse+hyväksyä+kaikkia"+Ettehän+te+hyväksy+muuta+kuin+narsistisen+itsenne.+Niin+ja+uskovaisten+toteuttamat+pedofiliat+ja+noitavainot.+Te+olette+pahoja+ihmisiä+ja+palvotte+Saatanaa.
29.04.2019 13:58
On+se+vaan+huvittavaa,+että+jotkut+ottavat+joulupukkiuskon+kaltaisen+lastensadun+ihan+kirjaimellisesti+tosissaan+ja+kuvittelevat+taikauskonsa+vuoksi+olevansa+jotenkin+muita+parempia+tuomitsemaan+toisia.
29.04.2019 06:54
199 / 205