Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. Vielä+toinenkin+tositarina:Jeesus+työskenteli+Essolla+huoltoasemamiehenä,+kun+pihaan+ajoi+asiakas+ja+pyysi+täyttämään+pissapojan+säiliön.+Jeesuksella+sattui+juuri+sopivasti+olemaan+rakko+kireällä+ja+hän+laski+kaiken+säiliöön.+Sitten+hän+totesi+autoilijalle:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille,+se+on+täytetty!"
  2. Kiitos+sanoistasi+Frank!
  3. "Ei+siihen+tarvitse+uskoa,+kun+ne+molemmat+näkee+jo+maailmasta+ja+ihmisistä."+Niin+näkee,+etenkin+uskovaisista,+jotka+tuomitsevat+toisen+helvettiin,+jos+tuo+toinen+ei+usko+lapselliseen+taikauskoon.+"Te+pidätte+sen+takia+uskovaisia+pahoina+ihmisinä,+koska+me+pidämme+määrätyistä+asioista+kiinni+ja+emme+hyväksy+maailman+pahuutta."+Uskovaiset+polttaisivat+ateistit+noitina+roviolla,+jos+rikoslaki+ei+kieltäisi.+Niin+kivoja+uskovat+ovat.+Se+teikäläisten+tapa+tuomita+ei+todellakaan+ole+lähimmäisrakkautta,+vaikka+niin+harhoissanne+luulette.+"Kerro+minulle+nyt+millainen+ihminen+on+sinusta+hyvä+ihminen,+sellainen+huippu+hyvä?"+Tuossa+edellä+jo+se+tulikin+mainituksi.+Lähimmäisrakas+on+huippuhyvä.+Siihen+uskovaiset+eivät+narsistisuutensa+takia+pysty+koskaan.+"+ilman+Jumalaa+ei+olisi+mitään,+voisit+kuvitella+mitä+täällä+olisi+ilman+Kristinuskoa+ja+Jeesusta,+maailma+olisi+islamisteja+ja+muslimia+täynnä,"+Näyttää+se+islamkin+olevan+ja+buddhalaisuus,+hindut+ym.+ilman+Jumalaa.+Jopa+lisääntyvässä+määrin.+"vois+olla+ateisteilla+pikkaisen+huonommat+oltavat."+Ateistilla+on+aina+tuomitun+kohtalo,+koska+hän+ei+usko+siihen+lapselliseen+paskaan,+jolla+uskovaiset+invalidisoivat+elämänsä+ja+pokkuroivat+olemattomia.+"Eläkkä+sinä+syötä+sitä+paskaa+minulle+missä+elät"+Kiitos+samoin+rakkautta+pursuavista+sanoistasi.+Katsos+se+olet+sinä,+joka+sitä+paskaa+yrität+syöttää.+Minä+en+usko+olemattomiin.+"Totuus+sattuu+aina"+Sinähän+sen+tiedät,+koska+joudut+joka+päivä+huijaamaan+itseäsi+säilyttääksesi+mielikuvituskaverisi+"seuran".+Pahuutesi+näytät+auliisti+niille,+jotka+kehtaavat+epäillä+harhojasi,+koska+se+totuus+satuttaa+sinua+ja+pistää+niin+vihaksi,+että+haluaisit+polttaa+pari+ateistia+roviolla.+Lähimmäisrakkaudesta+toki.
  4. "Sinähän+vääristelet+asioita+koko+ajan"+Taas+sinä+valehtelet.+Minä+kerron+vain+totuuden.+Sinä+olet+suuri+simpanssi,+et+mitään+muuta.+Katso+vaikka+itseäsi+ja+simpanssia.+Samanlaisia+apinoita+te+olette.+Myönnä+pois+vaan.+"Jumala+ei+ole+sinulle+tilivelvollinen"+Jos+Jumala+asettuu+asumaan+minuun,+hänen+on+syytä+maksaa+vuokra!+Se+on+minulle+samantekevää,+vaikka+sinä+sallisit+nurkissasi+asuvan+millaisen+jengin+tahansa+ilmaiseksi,+mutta+minä+vaadin+vuokran.+Se+on+vissi+se+ja+sitä+sinä+et+määräile!+Kuollut+uskovainen+on+kuollut,+eikä+hymyile+enää+edes+omalle+hengelliselle+pierulleen.+Muista+se+kun+kuolet.