Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vielä+toinenkin+tositarina:
Jeesus+työskenteli+Essolla+huoltoasemamiehenä,+kun+pihaan+ajoi+asiakas+ja+pyysi+täyttämään+pissapojan+säiliön.+Jeesuksella+sattui+juuri+sopivasti+olemaan+rakko+kireällä+ja+hän+laski+kaiken+säiliöön.+Sitten+hän+totesi+autoilijalle:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille,+se+on+täytetty!"
29.04.2019 06:16
Raamatusta+on+jätetty+pois+yksi+hauska+juttu:+Jeesus+leikki+Hurstia+ja+jakoi+kaloja+ja+leipiä+ihmisille.+Yksi+mamma+oli+juuri+ottamassa+omaa+osuuttaan,+kun+Jeesukselta+pääsi+pieru.+Mamma+tokaisi:+"Ettei+vaan+olis+pilaantunutta+tämä+kala,+kun+haiskahtaa+siihen+malliin!"+Siihen+Jeesus:+"Jo+on+ilmoja+pidellyt."
Arvoisat+lukijat.+Tämä+tarina+on+tosi.
29.04.2019 05:50
Uskovaisten+höpinät+ovat+joka+tapauksessa+vain+lapsellista+ja+naiivia+satuilua.+Ne+eivät+muuta+muuta+kuin+heidän+päänsä+entistä+pehmeämmäksi.
29.04.2019 05:35
"Ei+minun+oikeestaan+tarvitse+todistella+mitään"+Kyllä+muuten+tarvitsee,+koska+muutoin+olet+pelkkä+valehtelijahuijari+ja+lapsellisten+höpinöiden+jankuttaja.+"Jumala+on+olemassa"+Ei+ole.+Olet+vain+huijari.+"Minulla+on+taas+paremmat+näytöt,+että+elämä+jatkuu."+Olet+siis+jo+nyt+kuollut,+no+ainakin+aivokuollut.+"mistä+sinä+tiedät,+että+ei+ollut+alunperinkään+tarkoitusta+levittää+täyteen+Raamattuja+kivikaudella."+Miksi+niitä+sitten+piti+myöhemminkään+ruveta+levittelemään?+Olisi+ollut+paljon+uskottavampaa,+jos+jo+kivikauden+miehet+olisivat+saaneet+lukemistoikseen+Raamattuja.+Myös+islamistit,+hindut+ja+buddhalaiset+olisivat+olleet+ihmeissään,+kun+Raamattuja+olisi+satanut+läjäpäin+joka+paikkaan.+Mutta+kun+ei.+Ihmisapinoiden+piti+ne+ihan+itse+kirjoittaa.+Ja+nimenomaan+ihmisapinoiden,+koska+pelkkä+pimeä+paviaanihan+sinäkin+olet.+Katso+vaikka+peiliin+sinä+kädellinen+apina.+Et+sinä+Bileamin+aasiltakaan+näytä.+Vai+näytätkö?
29.04.2019 05:08
"En+valehtele"+Nimenomaan+juuri+sinä+valehtelet+kaiken+aikaa.+Mikset+pysty+myöntämään+sitä?+Et+ole+edelleenkään+kyennyt+herättämään+Jumalaa+tai+Jeesusta+henkiin+lapsellisilla+väitteilläsi.
Fakta+on,+että+kuoltuasi+olet+kuollut.+Sen+jälkeen+et+pysty+kirjoittamaan+tälle+palstalle+enää+yhtäkään+kommenttia.+Siihen+ei+ole+pystynyt+myöskään+Jumala+tai+Jeesus.+Jopa+Raamatun+ovat+ihmiset+joutuneet+keksimään+Jumalan+puolesta,+koska+se+kaikkivoiva+ei+ole+taitanut+edes+kirjoittamaan+sanaansa,+vaikka+kaikkivoivalle+olisi+ollut+helppoa+sadattaa+maapallo+Raamattuja+täyteen+jo+ennen+rotaatiopainotekniikan+keksimistä+eli+kivikaudella.+Mitäs+siihen+sanot?
Se+sinun+Jeesuksesi+on+yhä+pelkkää+suurta+sumutusta.+Todista+muuta,+jos+kykenet.
28.04.2019 19:26
"Parempi+kun+pöntöstä+sentään+kuuluu+jotakin"+Harhat+eivät+ole+kenellekään+hyväksi,+mutta+tietenkin+sinä+harhaisena+niin+luulet.+Olematon+henkiolento+ei+pidä+huolta+yhtään+mistään.+Sen+sinäkin+vielä+saat+kokea+omissa+nahoissasi.+Sinun+"totuutesi"+on+nimenomaan+juuri+sitä+sumutusta.+Ei+mitään+muuta.+Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.+Valitettavasti+et+pysty+sitä+sitten+enää+toteamaan+mitenkään.+Onneksi+sinä+paviaani+olet+kuitenkin+silloin+täysin+hengetön,+kuollut+ja+loppu.+Myös+kuviteltu+jumalasi+on+silloin++täysin+hengetön,+kuollut+ja+loppu.
28.04.2019 19:12
Asiallisesti+letkuissa+olet+sinä+itse+ja+tyttäresi+lähtee+siksi+Yhdysvaltoihin+hakemaan+Salt+Lake+Citystä+sinulle++perunalastuja.
28.04.2019 19:04
Olet+siis+käynyt+Pirkko+Jalovaaran+vastaanotolla+ja+pysynyt+sen+ansiosta+ihmeterveenä+ihmeellisen+pitkään.+Raamatussakaan+ei+kerrota+mitään+terveyskeskuksista,+koska+niitä+ei+tarvittu,+kun+muuan+Jeesus-herra+ihmeparansi+kaikki+tuosta+noin+vain.+Toisaalta+siihen+aikaan+ei+ollut+muita+sairauksia+kuin+spitaali.+Ainakaan+Raamatussa+ei+kerrota.+Silloin+lapset+eivät+sairastuneet+vesirokkoon+tai+sikotautiin.+Kaikki+saivat+spitaalin,+kuolivat+tai+ristiinnaulittiin.
28.04.2019 06:35
Kysyisin+yhtä+asiaa:+Miten+sinulla+voi+riittää+aikaa+tutkimuksiin,+koska+kirjoitat+tänne+palstalle+kaiken+aikaa+paskaa?+Joko+tutkimuksesi+ovat+hutaisten+tehtyjä+tai+keksittyjä+tai+sitten+kaikki+mitä+teet+on+keksittyä.+Potilaana+vain+luulet+tekeväsi+tutkimuksia,+vaikka+todellisena+tutkimuskohteena+olet+sinä+itse.
27.04.2019 17:24
Sinussa+ei+ole+mitään+humoristista,+mutta+naurettava+olet.
27.04.2019 17:17
Ahaa,+olet+siis+ollut+amiksessa+ja+saanut+sieltä+luokkahitsarin+luokattomuuspaperit.+Ja+nyt+sinulla+hitsaa,+kun+ateistit+sanovat+sinusta+totuuden.+Amiksessa+olit+koulukiusattu+ja+sait+päivittäin+armoluuvitoset+päin+turpaasi.+Nyt+käyt+purkamssa+traumojasi+täällä.
27.04.2019 17:12
"totuuden+saa+sanoa."+Niin+saakin+ja+se+pitää+sanoa.+Totuus+on+se,+että+sinä+valehtelet.+
"ei+se+tarkoita+sitä,+että+pahuutta+tarvisee+hyväksyä+ja+suosia."+Miksi+sitten+haluat+olla+paha?
"Ootko+aivan+varma,+että+uskovaiset+ovat+naristeja"+Naristeista+en+tiedä,+mutta+narsisteja+ovat+ihan+jokainen.+Sellainen+joka+luulee+olevansa+ikuinen,+on+narsisti.
"kohtelin+juuri+samoin+sinua+kuin+sinä+minua."+Ei+vaan+sinä+aloit+ikäväksi.
"Minua+ei+totuus+satu"+Kyllä+se+näköjään+sattuu.+Et+pysty+kestämään+sitä+faktaa,+että+se+olet+sinä,+joka+valehtelee.
"Mikäli+mielipiteesi+on+lähimmäisen+rakkaudesta+on+se,+että+pitää+polttaa+jumalattomia+roviolla,+mene+hyvänen+aika+sit+sinne+psykiatrille+juttelee."+Toinen+lainaus:+"Mikäli+Kristinuskoa+ei+olisi,+veikkaan+että+muslimit+ja+islamistit+tekisivät+sen,+eli+polttaisi+jumalattomat."+Mene+kuule+ihan+itse+juttelemaan+harhoistasi+psykiatrille,+sillä+harhoja+ne+sinun+jeesuksesi+ovat.+Vai+onko+sinulla+muuta+näyttöä?+Noitavainot+ovat+vankka+toiste,+mitä+uskovaiset+tekisivät,+jos+rikoslakia+ei+olisi.+He+polttaisivat+kenet+tahansa+milloin+tahansa.+Aivan+kuten+muslimit.+Tämäkin+sivusto+kertoo+totuuden,+millaista+uskovaisten+lähimmäisrakkaus+lopulta+on:+https://www.uskontojenuhrientuki.fi/
27.04.2019 16:50
Kiitos+sanoistasi+Frank!
27.04.2019 16:31
Kaikkihan+me+toki+tiedämme,+että+alussa+oli+möhkäle,+joka+leijaili+vetten+päällä+yksinään+pimeässä+ainakin+20+miljardia+vuotta,+kunnes+tuo+möhkäle+lopulta+tajusi,+että+hänhän+osaa+loihtia+tyhjästä+mitä+ikinä+haluaa.+Siitä+sitä+sitten+syntyi+galaksi+toisensa+perään.+Hämäyksen+vuoksi+suuri+möhkäle+laittoi+galaksit+liikkeelle+siten,+että+myöhempien+aikojen+pyhien+ja+arkipäivien+avaruustieteiljät+luulisivat+sen+johtuvan+alkuräjähdyksestä.
27.04.2019 08:26
"Ei+siihen+tarvitse+uskoa,+kun+ne+molemmat+näkee+jo+maailmasta+ja+ihmisistä."+Niin+näkee,+etenkin+uskovaisista,+jotka+tuomitsevat+toisen+helvettiin,+jos+tuo+toinen+ei+usko+lapselliseen+taikauskoon.+"Te+pidätte+sen+takia+uskovaisia+pahoina+ihmisinä,+koska+me+pidämme+määrätyistä+asioista+kiinni+ja+emme+hyväksy+maailman+pahuutta."+Uskovaiset+polttaisivat+ateistit+noitina+roviolla,+jos+rikoslaki+ei+kieltäisi.+Niin+kivoja+uskovat+ovat.+Se+teikäläisten+tapa+tuomita+ei+todellakaan+ole+lähimmäisrakkautta,+vaikka+niin+harhoissanne+luulette.+"Kerro+minulle+nyt+millainen+ihminen+on+sinusta+hyvä+ihminen,+sellainen+huippu+hyvä?"+Tuossa+edellä+jo+se+tulikin+mainituksi.+Lähimmäisrakas+on+huippuhyvä.+Siihen+uskovaiset+eivät+narsistisuutensa+takia+pysty+koskaan.+"+ilman+Jumalaa+ei+olisi+mitään,+voisit+kuvitella+mitä+täällä+olisi+ilman+Kristinuskoa+ja+Jeesusta,+maailma+olisi+islamisteja+ja+muslimia+täynnä,"+Näyttää+se+islamkin+olevan+ja+buddhalaisuus,+hindut+ym.+ilman+Jumalaa.+Jopa+lisääntyvässä+määrin.+"vois+olla+ateisteilla+pikkaisen+huonommat+oltavat."+Ateistilla+on+aina+tuomitun+kohtalo,+koska+hän+ei+usko+siihen+lapselliseen+paskaan,+jolla+uskovaiset+invalidisoivat+elämänsä+ja+pokkuroivat+olemattomia.+"Eläkkä+sinä+syötä+sitä+paskaa+minulle+missä+elät"+Kiitos+samoin+rakkautta+pursuavista+sanoistasi.+Katsos+se+olet+sinä,+joka+sitä+paskaa+yrität+syöttää.+Minä+en+usko+olemattomiin.+"Totuus+sattuu+aina"+Sinähän+sen+tiedät,+koska+joudut+joka+päivä+huijaamaan+itseäsi+säilyttääksesi+mielikuvituskaverisi+"seuran".+Pahuutesi+näytät+auliisti+niille,+jotka+kehtaavat+epäillä+harhojasi,+koska+se+totuus+satuttaa+sinua+ja+pistää+niin+vihaksi,+että+haluaisit+polttaa+pari+ateistia+roviolla.+Lähimmäisrakkaudesta+toki.
27.04.2019 07:49
Simpanssi+sinä+olet,+vaikka+kuinka+yrittäisit+muuta+väittää.+Oikein+apinoitten+apina,+mutta+et+sentään+Tarzan.+Jumala+ei+naura,+se+on+vissi.+Olemattomat+pitävät+ääntä+vain+sinun+harhaisessa+pöntössäsi.+Minä+en+rukoile+polvet+ruvella,+vaikka+sinä+niin+teetkin+palvoessasi++hengettömiä+jumalia+ja+saatanoita.+Sinun+"totuutesi"+on+silkkaa+sontaa+ja+suurta+sumutusta.+Kuoleman+jälkeisestä+sinä+et+näköjään+tiedä+yhtään+mitään,+mutta+väittää+osaat+lapsellisia.+Kuollut+on+kuollut,+vaikka+olisi+kuinka+Herran+alapäätä+nuollut.+Sinä+et+ole+valon+todistaja.+Olet+pelkkä+pimeä+paviaani.
27.04.2019 07:24
Uskovaiset+ovat+tunnetusti+narsisteja,+jotka+lisäksi+luulevat+elävänsä+ikuisesti,+aivan+kuin+joku+jaksaisi+katsella+nimenomaan+heitä+loputtomiin,+vaikka+kaikki+kyllästyvät+heidän+valheisiinsa+muutamassa+minuutissa.+Todellisuudessa+se+on+eutanasia+mitä+he+eniten+tarvitsisivat.
27.04.2019 07:10
"Sinähän+vääristelet+asioita+koko+ajan"+Taas+sinä+valehtelet.+Minä+kerron+vain+totuuden.+Sinä+olet+suuri+simpanssi,+et+mitään+muuta.+Katso+vaikka+itseäsi+ja+simpanssia.+Samanlaisia+apinoita+te+olette.+Myönnä+pois+vaan.+"Jumala+ei+ole+sinulle+tilivelvollinen"+Jos+Jumala+asettuu+asumaan+minuun,+hänen+on+syytä+maksaa+vuokra!+Se+on+minulle+samantekevää,+vaikka+sinä+sallisit+nurkissasi+asuvan+millaisen+jengin+tahansa+ilmaiseksi,+mutta+minä+vaadin+vuokran.+Se+on+vissi+se+ja+sitä+sinä+et+määräile!+Kuollut+uskovainen+on+kuollut,+eikä+hymyile+enää+edes+omalle+hengelliselle+pierulleen.+Muista+se+kun+kuolet.
25.04.2019 17:01
Kokemuksesi+todistaa+Humalan+olevan+totta.
25.04.2019 08:22
"Ensinnäkään+en+ole+puhuva+aasi,+enkä+apinasta+tullut,"+Olet+olet,+oikein+kirjoittava+puhuva+aasi,+ja+kun+katsot+tarkasti+peiliin,+havaitset+kädellisen+ihmisapinan+tuijottavan+sinua++sieltä.++Varsinaisen+gorillanpuolikkaan+:D++"Ei+hänen+tarvitse+sinulle+maksaakkaan+mitään"+Onpas+pihi+äijä!+Tulee+asumaan+muina+miehinä+toisten+nurkkiin,+eikä+maksa+mitään!+Törkeä+jätkä!+"Eikös+se+mene+näin,+että+kuka+viimeksi+nauraa,+se+parhaiten+nauraa."+Ei+se+mene+niin.+Se+menee+niin,+että+jokaista+naurua+seuraa+aina+myöhempi+nauru.+Katsos+kun+uskovainen+saarnaaja+kuolee+ja+viimeinkin+lopettaa+valehtelunsa,+elävät+jäävät+nauramaan+hänen+huvittaville+jutuilleen.+Sitä+viimeistä+naurua+ei+siis+naura+ainakaan+kuollut+:D
25.04.2019 08:12
200 / 205