Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsos,+hyvän+ja+pahaan+ei+tarvitse+uskoa.+Riittää,+kun+joutuu+uskovan+ihmisen+kanssa+tekemiseen,+niin+tietää+heti+millainen+on+paha+ihminen.+Uskova+väittää+rakastavansa,+mutta+hän+osaa+vain+tuomita+ja+sanoa+pahaa,+kuten+sinäkin+juuri+kommentissasi+sanot.+Sellaiset+on+pahoja.+Hyvät+ihmiset+ovat+aivan+erilaisia.+He+ovat+hyviä.+Siihen+sinusta+ei+ole+ikinä.
Jeesukset+ja+jumalat+ovat+kuvitteellisia+hahmoja.+Ne+eivät+elä.+Ihmiset+voivat+kokea+henkisesti+vaikka+millaisia+harhoja,+mutta+ne+eivät+tee+niistä+oikeita+ja+eläviä.+Älä+syötä+minulle+samaa+sontaa,+missä+itse+ryvet.+Ja+jos+pystyt+olemaan+hyvä,+tuo+se+jotenkin+muuten+esiin+kuin+tuomitsemalla.
25.04.2019 08:00
Sinulla+on+vain+lapselliset+väitteesi,+ei+muuta.+Niiden+perusteella+kukaan+ei+vakuutu,+että+kertoisit+totta.+Lopeta+siis+valehtelu.+Teet+sillä+vain+itsesi+naurettavaksi.+Ai+niin,+mutta+ethän+sinä+kykene+tätä+tajuamaan.+Jumalasi+on+edelleen+hengetön,+eikä+ole+Saatanaakaan+muualla+kuin+jutuissasi.
24.04.2019 13:00
Voi+miten+opettavaista+:D+Että+ihan+niillä+eväillä+on+mentävä,+mitkä+on+:D+Sinä+menet+mielikuvituksesi+eväillä.+Minä+käytän+mieluummin+oikeita,+realistisia+eväitä,+ja+siinä+eivät+henkimaailman+hörhöt+näyttele+minkäänsortin+osaa.+Et+ole+edelleenkään+puhaltanut+Jumalaasi+tai+Saatanaasi+henkiin.+Ne+ovat+edelleen+vain+lapsellisia+ja+naiiveja+väitteitäsi+vailla+mitään+todellisuuspohjaa.
24.04.2019 05:41
Et+ole+edelleenkään+saanut+Jumalaasi+eloon,+sinä+puhuva+aasi,+jolla+turpakin+on.+"Jeesus+Kristus+asuu+jokaisessa+ihmisessä"+Asuuko+hän+vuokralla+vai+onko+oikein+osakkeen+ostanut?+Minulle+hän+ei+ole+kuitenkaan+maksanut+mitään.+Maksuja+laistava+vapaamatkustaja+näköjään.+"kyllähän+muuten+kirjoitan"+Hyvä!+Ala+kirjoittaa+sinne+Pihtiputaalle+älyttömyyksiäsi.+Nauravat+sulle+:D
24.04.2019 05:33
"Sen+voi+ottaa+vastaan+ihan+kirjoitettunakin,+ei+tarvii+äänikirjaa+välttämättä."
Mutta+voi+pyhä+yksinkertainen+sentään,+kun+se+Raamattu+on+ihmisten+-+eikä+Jumalan+-+kirjoittama.
Katsos+minäkin+voin+kirjoittaa:+"Minä+Joulupukki+olen.+Näin+ollen+minä+olen.+Uskokaa+siis+minuun+tai+saatte+joululahjojen+sijasta+vitsaa,+sillä+joka+vitsaa+säästää+se+lastaan+vihaa!"+No+niin.+Nyt+on+elävän+ja+aidon+Joulupukin+olemassaolo+todistettu.+Usko+siihen+tai+ensi+jouluna+takapuolessasi+roikaa+piiska+ja+otsasi+kivusta+hiessä+on+sinun+kinkkusi+syömän.
24.04.2019 05:22
"Sen+voi+ottaa+vastaan+ihan+kirjoitettunakin,+ei+tarvii+äänikirjaa+välttämättä."
Mutta+voi+pyhä+yksinkertainen+sentään,+kun+se+Raamattu+on+ihmisten+-+eikä+Jumalan+-+kirjoittama.
Katsos+minäkin+voin+kirjoittaa:+"Minä+Joulupukki+olen.+Näin+ollen+minä+olen.+Uskokaa+siis+minuun+tai+saatte+joululahjojen+sijasta+vitsaa,+sillä+joka+vitsaa+säästää+se+lastaan+vihaa!"+No+niin.+Nyt+on+elävän+ja+aidon+Joulupukin+olemassaolo+todistettu.+Usko+siihen+tai+ensi+jouluna+takapuolessasi+roikaa+piiska+ja+otsasi+kivusta+hiessä+on+sinun+kinkkusi+syömän.
24.04.2019 05:22
Aivan.+Uskovaiset+hokevat+aina,+että+kuoleman+jälkeen+se+sitten+nähdään.+Kuka+voi+kertoa+luotettavasti,+mitä+edes+yksi+kuollut+on+nähnyt+kuolemansa+jälkeen?
24.04.2019 05:13
Totta.+Uskovaiset+väittävät+sanovansa+totuuden,+vaikka+valehtelevat+kaiken+aikaa.
23.04.2019 18:52
Sitä+Venäjällä+ei+liene+lain.
23.04.2019 18:49
Ehkä+otan,+ehkä+en.+En+minä+sitä+sinulta+tule+kysymään.+Vaikka+luulisitkit+itseäsi+Herraksi,+niin+voin+sanoa,+että+luulet+vaan.
23.04.2019 18:45
"Heillä+on+toivo+ja+tulevaisuus+iankaikkisuudessa."
Fakta+nyt+vaan+valitettavasti+on+sellainen,+että+kuoltuaan+ihminen+on+ikään+kuin+kuollut.+Hän+ei+kuoltuaan+vaikuta+enää+erityisen+eloisalta.+Esimerkiksi+saarnaaja+Niilo+Yli-Vainio+lakkasi+saarnaamasta,+kun+hän+kuoli.+Aika+hassua,+eiks+je?
23.04.2019 16:33
"Miksi+häpeäisin+kun+kirjoitan+totuuksia"
Et+muuten+kirjoita.+Sinä+kirjoitat+pelkkää+puppua.+Kyl+olisi+syytä+hävetä.
"hevosella+on+turpa"
Hai+sie+hevoinen+:)
"myöskin+näytät+heikkoutesi+ja+kuinka+alat+repeämään+liitoksestasi."
Kuulehan+humma.+Pöydässä+on+liitokset,+mutta+minut+on+tehty+eri+tavoin+kuin+pöytä.+
"Sitä+varten+tuli+Jeesus+Kristus"
Ei+ole+Jeesusta+näkynyt,+etkä+edelleenkään+ole+saanut+Jumalaa+eloon.+Jospa+tämä+ateismi-palsta+on+väärä+valitusosasto?+Lähetäppä+viestisi+kokeeksi+Pihtiputaalle,+sinne+mitääntietämättömien+osastolle.
23.04.2019 16:25
"se+ei+tarkoita+pelkästään+sinua"
Wau+mikä+lähimmäisrakkaus!+Ettet+pelkästään+minua+tarkoittanut.
Minä+en+juota+ketään,+vaikka+sinä+juotatkin.
23.04.2019 16:10
Et+ole+edelleenkään+saanut+Jumalaa+henkiin.+Sellainen+ei+pysty+tekemään+yhtään+mitään+paitsi+sinun+mielikuvituksessasi.+Helvetti+on+sairaiden+ihmisten+keksimä+uhkailu.
23.04.2019 16:00
"Yritähhän+*siino*+miehistyä,+tai+jos+olet+nainen,+yritä+silti."
Mitähän+uskovaiset+sanoisivat+siitä,+jos+olisin+nainen+ja+yrittäisin+miehistyä?+Hehän+pillastuvat+jo+siman+alkoholista.+Taidan+pitää+itseni+edelleen+miehenä,+senkin+ämmä.
23.04.2019 15:55
Uskovaiset+itse+tulivat+minulle+kertomaan,+etteivät+voi+ostaa+tuollaista+simaa,+koska+siinä+on+alkoholia.+Ei+sellaista+voi+kuulemma+tarjota+edes+lapsille.+Tässä+on+siis+käytetty+ihan+lähimmäisrakkaiden+uskovaisten+innostamana+jutun+alkulähdettä.
Miksi+Jeesuksen+viinitehtailut+on+kirjoitettu+Raamattuun,+jos+ne+ovat+niin+joutavia+juttuja,+että+uskovaisten+täytyy+peräti+kotisimasta+hermostua?+Seuraavassa+uudelleenkirjoituksessa+tuo+kohta+pitää+poistaa+Raamatusta.+
Olen+aivan+samaa+mieltä,+että+uskovaisten+pitää+jo+keksiä+jutun+tynkää+jostain+muusta+kuin+simapullosta.
23.04.2019 15:52
Tarkoituksesi+on+ainoastaan+vääristellä+asioita,+se+näkyy+kirjoituksistasi+selvästi.
Jumppaa+sinä+tosiaan+tarvitset,+koska+siitä+Jeesuksesta+ei+sinulle+seuraa+näemmä+ole.
Kirjoitat:+"Nyt+lopetan+vastailun."+Sitten+kuitenkin+oitis+haluat+tulla+valittamaan+joutavia+ja+haastamaan+riitaa.+Sinulla+ei+mene+hyvin+ja+sen+huomaa.
Päivälle+yrität+saada+jatkoa,+koska+pitkäperjantai+ei+ole+mielestäsi+riittävän+pitkä.+Jeesuksen+riippumista+ristillä+on+niin+kiva+katsella+pidempäänkin,+oikein+jatkon+kanssa.
23.04.2019 15:41
Raamattu+on+edelleen+vain+ihmisten+kirjoittama.+Ja+se+pursuaa+tuomitsemista+ihan+kaikkea+kohtaan.+Se+on+juuri+niin+pahansuopa+kuin+pahojen+ihmisten+kirjoitukset+ovat.+Siinä+ei+ole+rakkaudesta+tietoakaan.+Se+ei+anna+minkäänlaista+valinnanvapautta.+Raamattu+sanoo,+että+sinulla+on+vapaus+valita,+mutta+jos+valitset+toisin+kuin+kehotamme,+joudut+helvettiin.+Eihän+siinä+anneta+mitään+valinnanvapautta.+Siinä+pakotetaan+uskomaan+tuohon+huuhaahan.+Siinä+ei+ole+rakkauden+hippuakaan.
Niin+sinä+kuin+minä+olemme+kuoltuamme+kuolleita.+Sen+jälkeen+ei+huomata+enää+mitään.+Edelleenkään+et+ole+saanut+Jumalaa+henkiin.
23.04.2019 08:46
"Todettu+on+kuitenkin+terveeksi"+Ahaa+olet+siis+saanut+terveen+paperit.+Voisit+laittaa+ne+liitteenä+näkyviin+vaikkapa+ihan+rakkaudesta.
Kovasti+uskonsotia+on+riittänyt+Jeesuksen+nimissä.
Vastailulla+on+aina+pohja+täällä+netissä.+Se+on+tämä+kirjoituspohja,+jolle+tekstiä+nakutetaan.+Sieltä+se+kantaa+pitkällekin.+Taivaaseen+saakka+tuskin,+koska+sieltä+ei+tänne+kukaan+näytä+kirjoittelevan+takaisin.+Mene+sitten+leikkimään+toiseen+laatikkoon.+Mikä+muuten+on+päivän+jatko?+Jos+vuorokausi+on+24+tuntia,+niin+jatkolla+siihen+saisi+esimerkiksi+kolme+tuntia+lisää.+Ehkä+juuri+pitkäperjantai+olisi+sellainen.+Vähän+pidempi+kuin+muut+päivät.+No+hyvää+sitten+vaan.
23.04.2019 08:34
Hyvin+sanottu!+Aloittajan+kommentti+menee+samaan+tapaa+kuin+tämä:+Olet+dorka,+mutta+odotan+sinun+kehuvan+minua.
23.04.2019 07:55
201 / 205