Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6305
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+mainitsin+hymystä+ja+hapannamaisuudesta,+tarkoitin+sisäisen+maailman+heijastusta,+ihmisen+ulkoiseen+olemukseen.
En+näe,+että+kauneus+riippuisi+ainoastaan+fyysisestä+muodosta.
25.03.2021 16:33
Turusta+löydettiin+jo+etelä-afrikkalaisen+variantin+variantti.
25.03.2021 15:33
Anteeksi+mitäh?++En+kyllä+tavoita+kommentistasi+mitään+vastausta+omaani.
(Tuliko+väärään+kohtaan.)
25.03.2021 15:27
Voi+hyvää+päivää,+kirvesvartta.🙄
25.03.2021 13:47
Sepä+se,+kun+mitkään+asiat+eivät+ole+pelkästään+mustavalkoisia.
25.03.2021 13:34
Missä+näet+tässä+aloituksessa+persujen+ulisevan.
Aloittajakaan+ei+mainiste+heitä.
25.03.2021 13:33
Mitäköhän+se+tuo+hyvännäköisyys,+tässä+iässä+oikein+tarkoittaa.
Peilistä+ei+katsele+enää+kaksikymppinen.
Tärkeintä+lienee,+että+itse+viihtyy+omissa+nahoissaan.
Aina+voi+mieltymyksiensä+ja+kokemansa+tarpeen+mukaan+käyttää+erilaisia+tuotteita,+vaatteita,+meikkejä,+kampauksia,+koruja.
Silloin,+kun+ihmisen+kasvot+valaisee+aito+hymy,+hän+on+kaunis.+Hapannaamaisuus+rumentaa+koko+olemuksen.
25.03.2021 12:54
En+näe+valitusta,+enkä+marinaa,+näen+asiallisia+kommentteja,+paitsi+tuo+Sinun,+joka+lähinnä+vähättelee+aikaisempia+kommentoijia.
Kerro+nyt+ihmeessä+miten+itse+ratkaisisit+asian,+lait+ja+pykälät+huomioonottaen.
25.03.2021 12:44
Turusta+löytynyt+edelleen+muuntunut+etelä-Afrikkalainen+muunnos.
24.03.2021 18:21
Kokoontumisrajoitukset+ei+näytä+menevän+kaikille+perille+ja+ulkonakulkemisen+kauttahan+sitä+sisätilohin+mennään.
Itse+ajattelisin,+että+kun+nyt+kesäkin+on+tulossa,+joka+muutenkin+tuo+helpotusta+tartuntatauteihin,+olisi+luullut+ihmisten+ajattelevan,+että,+kun+tarkasti+pinnistetään+ja+vältetään+nyt+kontakteja,+saamme+mukavamman+kesän.
Aina+on+joukko,+jolle+mikään+ei+mene+perille.
24.03.2021 15:16
Eilen+sanottiin,+että+THL+kannattaa+liikkumisrajoituksia.
Vastustajilta+alkaa+se+sama+mantra+oikea-aikaisuudesta,+vaikuttavuudesta+ja+ei+ole+resursseja+valvoa+ym.
Ymmärtämättömät+ihmiset+vain+pidentävät+tätä+kurjuutta.
Onko+se+sitä+heti+mulle+kaikki-kulttuuria,+ei+kyetä+ajattelemaan+yhteistä+hyvää+ja+visioimaan+tulevaisuutta,+jotka+pitkässä+juoksussa+tulisi+kuitenkin+jokaisen+eduksi.
24.03.2021 14:14
Tuossa+jo+aamupäivällä+kävi+mielessä,+että+onkohan+asiasi+selvennyt.
Olipa+hyvä,+että+selvisi+ja+että+on+hoidettavissa+ja+ehkäistävissä+tulevaisuudessa.
Lämmintä+näyttää+täälläkin+olevan+liki+7+astetta,+tosin+pilvistä+tänään.
Lumen+sulamista+odottelen,+että+pääsee+maalaismaisemiin+asettumaan.
Niskat+vähän+jumittaa,+niinpä+pidin+äsken+niskoilla+pakkasesta+otettua+kaurapussia.
Kyllä+se+rentoutti.
Skillanin+kanssa+samalle+kannalle+kallistun+siinä,+että+liekö+se+koronakin+jonkinmoinen+ihmiskunnan+oppikoulu.
Myös+tuo,+kun+on+myrskyjä,+rankkasateita,+ikäänkuin+luonto+pesisi+itseään.
Ihan+arjessakin+tiedämme+liikkuvan+veden+puhdistavan+voiman.
Päivänvalo+pidenee+hyvää+vauhtia.+Valo+ja+lämpö+luo+taas+uutta+kasvua.
24.03.2021 14:02
Kaksipiippuinen+on+tuokin+juttu.
Toiset+ovat+jo+kyllästyneet+jatkuvasta+samojen+asioiden+ja+keskeneräisyyksien+jauhannasta.
Toiset+valittavat,+että+kun+ei+kerrota+mitään.+Vaaditaan+vastauksia+asioihin,+joista+ei+ole+vielä+ehditty+tutkimustietoa+saada.
Perustuslaki+on+hyvä+´´jumala´´+,+poikkeusoloihin+pitää+olla+ja+niissä+käyttää+poikkeuslakeja.+Nykyiseen+voisi+tehdä+enemmänkin+tiukennuksia.
Onhan+meillä+sodankin+varalta+poikkeuslaki.
Aina+voidaan+tietysti+perustuslakiakin+tarkastella,+olisiko+muutoksen+paikkaa.
Noista+vaatteista,+en+ole+varma,+mutta+sellainen+käsitys,+että+tuotantoyhtiöt+niitä+pukeutumisiakin+määräilee,+niillä,+jotka+ovat+palkkalistoilla.++Voin+olla+väärässäkin.
24.03.2021 12:55
Jos+naamakkain+seisot+höpöttämässä+ulkona+jonkun+kanssa,+jolla+on+virus,+ei+mikään+takaa+ettetkö+sitä+saa.
24.03.2021 12:13
En+tiedä+keistä+oli+kyse,+mutta+jossain+alueuutisissa+näytettiin+Turun+seudulta+koronatestausbussia,+siinä+sitten+lähellä+parin+neliön+sisässä+seisoi+ainakin+puoli+tusinaa++nuorta+ihmistä+odottelemassa.
Ei+turvavälistä+tietoakaan.
23.03.2021 18:12
Syksyisin,+kun+tullaan+maalta,+on+havaittavissa+jonkin+aikaa+alakuloa.+Nukkuu+enimmäkseen.
Nyt+alkaa+olla+hinku+ulos.
Kepalehtaa+jaloissa,+kun+lähden+ovesta+ja+kun+tulen+takaisin+on+varpaat+kynnyksellä+tunkemassa+rappuun.
Aiemmin+makaili+vaan+sängyllä.
23.03.2021 16:01
Voi+Demeter,+ihan+surun+tunne+tulee,+tuosta+kuntosi+alentumisesta.
Aiemmin,+kun+olit+niin+monitoiminen.+Vaan+ehkäpä+sitä+löytyy+jotain+uutta+tilalle,+kunnon+mukaan.
Arjesta+ja+arjen+touhuista+minäkin+iloa+ammennan.+Joka+päivä+olen+tyytyväinen+siihen,+että+kykenee+arkensa+itse+hoitamaan.
Aurinko+paistaa+ja+tuli+ihan+kuuma,+kun+kävelin+autokorjaamolle+aikaa+tilaamaan.+Yli+6+asteen+meni+lämpötila+iltapäivällä.
Tuota+juttua+oli+Martasta+ja+Mariasta.+Itsepä+taidan+olla+fifti-fifti.
Tänään+on+aika+paljon+mennyt+kirjan+lukemiseksi.
23.03.2021 15:41
Olen+kiitollinen+jokaisesta+päivästä,+jokainen+päivä.
Kun+vielä+suht´hyvässä+kunnossa+saan+täällä+vaeltaa.
Eikä+minulta+mitään+puutu,+vaikkei+suuria+olekkaan.
Joku+viisas+sanoi+joskus,+en+tiedä+kuka,+´´on+niin+paljon,+mitä+minä+en+tarvitse.´´
Äskettäin+kävelin+autokorjaamolle,++tilaamassa+vetonivelen+vaihdon.+Kuulin+miten+tintit+lauloivat+kevään+riemua.
Kohta+pääsee+taas+muuttamaan+maalle.+Koivut+tulevat+hiirenkorville,+sinivuokot+ja+valkovuokot+ja+leskenlehdet+nostavat+päätään.+
Joutsenet+töräyttelee,+käki+kukkuu.
Kissa+naukuu+ja+ravaa+edestakaisin,+kevätvilli+silläkin+on.
23.03.2021 15:08
Bepanthenhan+on+kyllä+silloin+hyvä+valinta,+jos+joutuu+usein+ja+pidempään+käyttämään.
22.03.2021 21:46
Aivan+sama,+kuolinpaidassa+ei+ole+kenelläkään+taskuja.
22.03.2021 20:54
187 / 316