Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+olisi+oikeasti+kaikilla+ja+se+vaihdettaisiin+tunnin+välein.
En+jaksa+uskoa,+että+siihen+päästäisiin.
Teoriassa+voidaan+sanoa+paljonkin,+mutta+asia+on+yleensä+toinen,+kun+laskeudutaan+käytännön+tasolle.
15.05.2020 19:44
Osanottoni+Demeter.+
Niin+se+meidän+iässämme+on,+että+rinnaltamme+lähdetään,+jos+emme+lähde+itse.
Surun+me+suremme+jokainen+omalla+tavallamme.+
Paljon+on+osaksesi+tullut+pienessä+ajassa,+vaikutelmani+Sinusta+on,+että+olet+vahva+ihminen+ja+selviät+elämän+jatkumiseen.
Itse+olen+5+hengen+ydinperheestä.+Meitä+on+jäljellä+2.+Vaikka+veljeni+on+nuorempi+minua+muutaman+vuoden,+on+hän+kuitenkin+heikkokuntoisempi.
Mielessäni+käy+silloin+tällöin,+että+minäkö+se+tänne+maan+päälle+viimeisenä+meistä+jään.+Vaikka+suru+hälveneekin+ajan+mittaan,+muistot+eivät.
Juuri+viime+yönä+näin+sisarestani+unta.++Hänen+poismenostaan+tulee+kesällä+8+vuotta.
15.05.2020 18:14
Jos+et+ihan+kauheesti+höpöttele,+niin+voihan+se+suojata+jotakuta+kanssaihmistä.
15.05.2020 18:00
Olen+täällä+tuon+kisun+kanssa+kahdestaan+nyt.+Kerran+viikossa+suurin+piirtein+olen+käynyt+kaupassa.
Jos+olisin+liikkuvainen,+suojelisin+kyllä+kanssaihmisiä+maskeilla.
Nuo+kk-maskit+vaan+pitäisi+vaihtaa+tunnin+kuluttua,+omatekoset+myös.
No+viime+lauantaina+kävin+viimeksi+kaupassa+ja+kotona.+Ei+ole+vieläkään+tarvetta+pariin+päivään.
Sen+jälkeen+en+ole+nähnyt+ketään+ihmistä.+Ei+minua+haittaa,+näillä+nykyvehkeillä+olen+omaisiin+yhteydessä.
Äsken+juuri+olin+alhaalla+puuhissani,+yht´äkkiä+taivaalta+alkoi+kuulua+aika+elämä.
Lokki+kahteen+eri+kertaan+ajoi+korppia+takaa,+kumpikin+raakuivat+minkä+kerkesivät.
Lokit+ovat+äksyjä+näin+keväällä.
15.05.2020 17:57
Ajatuksena+hyvä.
Se+vaan,+kun+kertoivat+myös,+että+tavalliset+maskit+pitäisi+vaihtaa+jo+tunnin+käytön+jälkeen,+koska+suoja+laskee+jyrkästi.
Ei+taitaisi+olla+toteuttettavissa.
15.05.2020 15:40
Jos+minua+maalaisemman+löydät,+niin+tuo+tänne.+Sen+minäkin+haluaisin+nähdä.
Ei+tuolla+mettätöissä+paljon+koronat+tule+mieleen.
15.05.2020 13:46
No+en+minäkään+usko.+Mutta+on+siinä+iso+viisauden+siemen.
15.05.2020 12:51
´´Ei+tarvitse+matkustaa+maailman+ääriin,+tietääkseen,+että+taivas+on+kaikkialla+sininen.´´
15.05.2020 12:47
Suurin+osahan+meistä+kansalaisista+on+tavan+tallaajia.
Kun+nyt+olet+sitä+mieltä,+että+meillä+on+vain+vähäinen+käsityskyky+(itseäsi+et+tietenkään+tähän+laske)+ja+suuri+luulo,+niin+miten+kuvittelet+meidän+sitten+pystyyvän+mitään+keskitietä+löytämään.
Sitäpaitsi+ei+sen+etsimisessä+ole+tuota+järjenkään+hiventä,+koska+uutta+tietoa+tulee+koko+ajan,
laskelmat+ja+todennäköisyydet+muuttuu.
Ei+näytä+tuo+immuteettiasiakaan+niin+ruusuiselta,+kun+alkuun+oli+ajateltu.
Jokainen+valitsee+itse,+ketä+kuuntelee.+Niinhän+se+on+tehnyt+hallituskin.
Alunperinhän+kyse+oli+siitä,+että+normaali+ihminen+osaa+kyllä+itsekin+miettiä+miten+itseänsä+suojelee+tässäkin+tilanteessa+ja+olen+yhä+samaa+mieltä.
Sitäpaitsi,+nyttemmin+on+jo+tunnustettu,+että+alkuun+oli+sananvalinnat+vääriä.
15.05.2020 12:07
Muistui+mieleen+eräs+pieni+taulu.+Se+kuvasi+Mariaa+ja+Jeesuslasta.+Se+oli+Eremitaasissa.
Seisahduin+sen+luo+ja+vaan+tuijotin,+yritin+jatkaa+matkaa,+koska+ryhmä+meni+jo.
Eikun+palasin+vielä+katsomaan,+sitten+melkein+juoksin,+että+sain+ryhmän+kiinni.
En+ymmärrä+tänäkään+päivänä+miksi+tuo+taulu+ikäänkuin+´´piti+kiinni´´+minusta.
Aikaa+tästä+on+jotain+30-40+vuotta,+mutta+muistan+sen+ikäni.
14.05.2020 18:16
Luultavasti+kyseisen+TV-kanavan+mainostemppu.+Odottaa+saavansa+sillä+lisää+katsojia.
14.05.2020 16:44
Joo,+kun+käy+jossain+nykytaiteen+näyttelyssä,+niin+kyllä+menee+monessa+kohtaa++yli+hilseen.
14.05.2020 16:06
Hahhah!+Sainpahan+hyvät+naurut.
14.05.2020 15:52
Tiedä+häntä.
´´Yks+tykköö+äireestä+ja+toenen+tyttärestä.´´
Lienee+vaan+niin,+että+toinen+on+toista+kärkkäämpi.
Kaikkea+ei+tarvi+sanoa,+mitä+sylki+suuhun+tuo.+Vaan+minkäs+sille+mahtaa,+jos+suodattimet+
puuttuu.
14.05.2020 15:44
Aamupäivällä,+kun+oli+8+astetta+lämmintä,+tuli+hetken+rakeita.+Kylmää+ilmaa+vissiin+ylenpänä.
Täällä+ei+ole+vielä+nokkoset+pintaan+nousseet.
Valoa+ja+vettä+on+maa+saanut.+Pitäisi+lämpötilan+nousta,+että+kasvu+kiihtyisi.
Taidetta+voi+olla+melkein+mikä+vaan.
Vuosia+sitten+kasa+maitopurkkejakin+sai+taidepalkinnon,+siitä+riitti+pulinaa+lehden+yleisönosastossa.
Silloin+ajattelin,+että+miksipäs+tuo+minun+klapukasanikin+ei+voisi+olla+taidetta,+pitää+vaan+katsoa+sillä+silmällä.
Itsellänikin+on+muutama+kilo+perunoita+itämässä.+En+ihan+vielä+istuta.+On+se+niin+mukavaa+saada+uutta+perunaa+suoraan+maalta+kattilaan.
14.05.2020 15:11
Kauan+sitten+työelämässä+ollessani,+oli+jokaiselle+selvää,+ettei+kertakäyttömaskit+suojaa+käyttäjää,+mutta+voi+suojata+muita,+kun+pisarat+ei+pääse+lentämään.
14.05.2020 14:44
Tuosta+olen+samaa+mieltä.
Jokainen+asiantuntija+vouhkaa+oman+käsityksensä+mukaan+ja+loppujen+lopuksi+kukaan+ei+tiedä+mitä+pitäisi+uskoa.
14.05.2020 11:41
Periaattessa+on.+Ihminen+on+itse+sotkenut+koko+elämänmuotonsa.+Usko+taikka+älä.
13.05.2020 22:49
Ilmeisesti+kuulut+johonkin+rikiryhmään.
Toivon+Sinulle+stemppiä+tuleviin+päiviisi.
13.05.2020 22:44
Kenen+sitten?
13.05.2020 22:30
256 / 315